Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

Αυτόματος μεταφραστής φράσεων από την μικροαστική στην απλή ελληνική

Μια προσφορά για την καθημερινή δουλειά του συντρόφου, που πιθανώς να συναντά προβλήματα στη μετάφραση των πιο κάτω και να αναλώνει χρόνο που δεν χρειάζεται:

1. "Αν έχετε δίκαιο σε όσα λέτε, γιατί δεν σας φηφίζει ο λαός;"=Αφού εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ, εσύ γιατί είσαι ΚΚΕ;

2. "Εγώ έχω δώσει αγώνες με το ΚΚΕ, αλλά..."=Μια φορά θυμάμαι είχα πάει διακοπές Ικαρία και είχα πάρει Ριζοσπάστη απ' το περίπτερο.

3. "Εγώ κομμουνιστής ήμουνα": Μη με βλέπεις τώρα που είμαι διακόσια κιλά, στα νιάτα μου να με βλεπες, που ήμουν μοντελάκι.

4. "Καλά που βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ και κατεβαίνετε και στο δρόμο"=Δεν έχω καμία επαφή με το εργατικό κίνημα· ό,τι αρπάξω απ' τα κοινωνικά μήντια για να φανώ έξυπνος, καλό είναι.


5. "Εγώ κομμουνιστής είμαι· για αυτό σας τη λέω"=Εγώ Ολυμπιακός είμαι, για αυτό υποστηρίζω το βάζελο.

6. "Εγώ αυτά που λέω τα λέω γιατί το πονάω το κόμμα, σφίγγεται η ψυχή μου που το βλέπω σ' αυτή την κατάντια"=Κάποιος μου είπε ότι οι κομμουνιστές τουμπάρονται απ' την κλαψούρα και το μελό. Λαϊκό κόμμα δεν είσαστε; Στο σινεμά οι ταινίες για το λαό είχαν πολύ δάκρυ.

7. "Εγώ για το καλό σας σας τα λέω"=Ψάχνω για μαλάκες, προσφέρεσαι;

8. "Καλά, είδα τον Κουτσούμπα με κινητό. Πού έφτασε ο κομμουνισμός, κύριε!"=Να ψοφήσετε στην πείνα ρε μουνιά, που μου θέλετε και σοσιαλισμό!

9. "Τον Παφίλη να κάνετε ΓΓ"=Χθες έβλεπα τηλεόραση και πέτυχα τον Παφίλη. Του ΚΚΕ δεν είναι;

10. "Εγώ δεν στηρίζω κόμμα που υπέγραψε Βάρκιζες"=Εγώ δεν στηρίζω κόμμα που πήρε τα όπλα.

11. "Πάει το ΚΚΕ που ξέραμε, τώρα είναι κόμμα της συντήρησης"=Παλιά στην Τ.Ο ΠΑΣΟΚ που ήμουνα, είχαμε και πορτραίτο του Βελουχιώτη.

12. "Οι παλιοί ήταν πραγματικοί κομμουνιστές. Εσείς..."=Καλός κομμουνιστής είναι ο νεκρός κομμουνιστής.

13. "Πού πήγε το ήθος της αριστεράς; Έτσι ήταν οι παλιοί αγωνιστές, Ταλιμπάν σαν εσάς;"=Ωραίοι καιροί εκείνοι που σας ταράζανε στη φάπα και δεν μπορούσατε να μιλήσετε.

14. "Μπα, έχετε το μονοπώλιο στον κομμουνισμό εσείς;"=Εμείς δεν έχουμε CD του Θεοδωράκη να παίζουμε;

15. "Το ότι έφυγε και σας μούντζωσε τόσος κόσμος τα λέει όλα"=Καλοί κομμουνιστές είναι οι μεταμελήσαντες κομμουνιστές. 

16. "Εγώ με το Βελουχιώτη ταυτίζομαι"=Εντάξει, ό,τι και να πεις, γράφει το γένι και το φυσεκλίκι στο ασπρόμαυρο.

17. "Εδώ είχατε βαστάζο να κρατάει ομπρέλα στον Κουτσούμπα!"=Τον καριόλη, πώς τη γλίτωσε την πνευμονία, ευκαιρία ήτανε...

18. "Καλά ρε, κάθεστε και τις τρώτε απ' τη Χ.Α;"=Πότε θα κάνετε καμιά μαλακία να σας μπουζουριάσουν επιτέλους;

19. "Είδαμε και τις παρελάσεις του ΠΑΜΕ"=Τι πράμα είναι αυτό, μια φορά να μη σας σακατέψουν στο ξύλο;

20. "Έβλεπα τον Κουτσούμπα στη Βουλή προχτές, πωωω, με πήρε ο ύπνος"=Ας είναι καλά ο παππούλης μου, που μ' άφησε δυο διαμερίσματα και εισπράττω τα νοίκια, μου δίνει και η μάνα μου κανα 300ράκι, στ' αρχίδια μου όλα.

16 σχόλια:

  1. "Ιμπεριαλισμός?,Κεφάλαιο?. Ξύλινη γλώσσα, δεν σας καταλαβαίνει ο κόσμος"=Είμαι περήφανος για την λοβοτομή μου, μη τολμήσει κανείς να μου την πάρει πίσω.

    Decadent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το 10 ψηφίζω ως περισσότερο ειπωμένο.το ίσον του βγαίνει στην κουβέντα αργά ή γρήγορα.τότε ακουμπάμε πλάτη και απολαμβάνουμε το ξέσπασμά τους λολ
    ιω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδαμε και τον κομμουνισμό,πως κατέρευσε,άρα ο κόσμος δεν τον ήθελε.= Γουστάρω δισεκατομυριούχους μαφιόζους με ξανθά μοντέλα,μη μου κάνετε δύσκολες αναλύσεις.
    Ινδιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Εμένα με βάφτισε αντάρτης-αντάρτισσα/o παππούς-θείος- θεία μου κλπ. ήταν αντάρτης/ες...κλπ. κλπ." =Βαρετή η δουλειά αυτού που θέλει να αλλάξει τα πράγματα, και δεν τα κάνει όλα για την μόστρα. Πάλι καλά που μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος καπηλεύοντας τους αγώνες άλλων, χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανένα και για τίποτα.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία όλα αυτά! Το ζητούμενο είναι, ποια η κατάλληλη απάντηση σε όλα αυτά?

    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δική μου είναι "τα λέμε".

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω μαζί σου. Είναι χάσιμο χρόνου και κόπου, άσε που είναι και αποκαρδιωτικό. Ολοι αυτοί οι μικροαστοί θα πειστούν μονο από την εξαθλίωση και τον πόλεμο!

      Σταύρος

      Διαγραφή
  6. γιατι δεν κανετε επανασταση=γιατι αντιστεκοσαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμα εισασταν πραγματικοι κομμουνιστες θα τα ειχατε μαζεψει να φυγετε απο την βουλη, αλλα ειστε και εσεις πουλημενοι σαν τους αλλους=αντε εξαφανιστειτε απο μπροστα μου γιατι πολυ με ενοχλειτε που υπαρχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοιταχτε η "στρατολογηση" στις ιδεες μας, απαιτει και απο εμας να εχουμε αντιληψη της πραγματικοτητας. Οποιος πιστευει οτι επειδη εχουμε καλα επιχειρηματα και το δικιο με το μερος μας, με το που μιλαμε σε καποιον ή σε καποιους θα μαγευουμε τις μαζες παει να πει οτι ζει σε αλλο κοσμο. Αυτη τη στιγμη αν μπορει να φερει ο καθενας μας προς τη μερια μας 1-2 ατομα απο το ευρυτερο περιβαλλον του ειναι κατα τη γνωμη μου μεγαλη επιτυχια. Για αυτο και δεν πρεπει να χανουμε χρονο με τους πορωμενους αντι-κκε/κομμουνιστες, εκτος και αν ειναι και αλλοι μπροστα που εχει νοημα να ακουσουν και τον αντιλογο, εκει πρεπει να τους παιρνουμε και τα σωβρακα... τεσπα ειναι μεγαλη κουβεντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω ότι είναι η κατάλληλη ανάρτηση, μετά και τα σχόλια του/της Poexania, να υπενθυμίσουμε την πολύ σημαντική κατά τη γνώμη μου πρόσκληση του κόμματος για οικοδόμηση και στρατολογία που δημοσιεύτηκε στον Κυριακάτικο Ριζοσπάστη. http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8413170. Γιάννης Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δυο μου σεντ είναι γνωστά. Ο διάλογος δεν είναι αυτοσκοπός αλλά μέσο, συνεπώς πρέπει να συμπληρώνει κάποιες προϋποθέσεις. Σκοπός της χιουμοριστικής ανάρτησης ήταν να αναδείξει, μέσω και προσωπικών εμπειριών, ότι η διαφώτιση, για να το πω παραδοσιακά, δεν είναι ζήτημα ηθικού μαζοχισμού και σε καμία περίπτωση δεν περιλαμβάνει το να χαραμίζεις χρόνο και ενέργεια με άτομα που δεν σε σέβονται σαν άνθρωπο, πόσο μάλλον σαν κομμουνιστή.

      Έχει νόημα η συζήτηση με ανθρώπους που μπορούν να αρθρώσουν τη σκέψη τους, και τις αντιφάσεις της -- όχι όμως με όσους απλά περνάνε την ώρα τους κοροϊδεύοντάς σε.

      Διαγραφή
    2. @ Αντώνης. Δεν κατάλαβα αν απαντάς στο σχόλιό μου, πάντως δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες και συμφωνώ με το πνεύμα της ανάρτησης. Θύμισα την πρόσκληση του κόμματος, επειδή ακριβώς συμφωνώ ότι πρέπει να επικεντρωθούμε κυρίως σε αυτά τα 1-2 άτομα που λέει ο Poexania.Γιάννης Ν. (δεν γνωρίζω ούτε την έκφραση με τα δύο σεντς).

      Διαγραφή
    3. Όχι, δεν ήταν προσωπική απάντηση, σχόλιο στη συνολική κουβέντα περί του με ποιον έχει αξία ο διάλογος και με ποιες προϋποθέσεις.

      2 σεντ=ταπεινή συνεισφορά στην κουβέντα.

      Διαγραφή
  10. ΟΚ. Ευχαριστώ. Πάντως, αυτοί με τους οποίους ο έλλογος διάλογος με επιχειρήματα δεν έχει καμία αξία, χρειάζονται και αυτοί κάποιου είδους απάντηση, όχι βέβαια με λογικά επιχειρήματα, αλλά με ένα συνδυασμό σοκ και επίθεσης. Προσωπικά, χρησιμοποιώ κάποιου είδους προσωπική προσέγγιση, του στυλ "οκ, ας αφήσουμε την Βάρκιζα, σκέψου αν έχει χειροτερέψει η οικονομική και κοινωνική σου κατάσταση τα τελευταία χρόνια, και αν μπορείς σκέψου λογικά ποιός φταίει γι΄ αυτό. Αυτό που λείπει από σένα, κάποιος άλλος στο έχει πάρει". Δεν ξέρω τι αποτέλεσμα έχει, γιατί συνήθως δεν κάθομαι να περιμένω απάντηση. Ελπίζω τουλάχιστον όταν είναι μόνοι με τον εαυτό τους να σκέφτονται λίγο. Γιάννης Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή