Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015

ΧΑμπάρι δεν σας πήραμε...


5 σχόλια:

  1. Στα νότια προάστια ο χρόνος διαστέλλεται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Όχι, να μας το εξηγήσετε", λέει ο άλλος σήμερα ."Δεν έχουμε ακούσει μια λογική εξήγηση, λέει. Δώστε βρε παιδί μου μια απάντηση."

    Καλοπροαίρετα πάντα.

    Πολύ γαλανόλευκη αυτές τις μέρες, μέχρι να ξεφουσκώσει το πανί. Μετά θα μαυρίσει λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να επαναλάβω και κάτι που έγραψα προ ημερών εκτός μπλογκ, κι όποιος θέλει, καταλαβαίνει.

    "Είχαμε εμείς ένα φίδι στον κόρφο μας --εσάς--, πήγατε εσείς και βάλατε άλλο ένα στον δικό σας -- αυτούς.

    Να δούμε ποιος θα δαγκωθεί χειρότερα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε κοριτσια εκει στα νοτια προαστια δεν κανετε κατι με την ορθογραφια σας;;;;;
    δεν ειμαι και ο μπαμπινιωτης του λογου μου, αλλα 2 πραγματα βασικα τα εχω! ειδικα οταν γραφω "επισημα".
    αλλωστε δεν ειμαι και ελληναρας γαματος σαν και εσας που εχω κτημα μου τον ελληνικο πολιτισμο και παιδια ή παιδεια.....για διορθωστε με ρε ελληναραδες γιατι αυτο δεν το ξερω καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενημερώνω επίσης ότι από χθες διαχέεται με ραγδαίους ρυθμούς μέσω διαρκών αναδημοσιεύσεων από σειρά εθνικιστικών σάιτ ρεπορτάζ με φωτογραφίες από το Σπίτι του λαού που έκανε, αν σωστά κρίνω απ' τις φωτογραφίες, το Newsbeast.

    Το ρεπορτάζ είναι καθόλα "εν τάξει", μόνο που δεν νομίζω ότι πήγαν για καλό σκοπό εκεί, και μάλλον θα έπρεπε αυτό να ήταν αντιληπτό.

    Όπως και να χει, δεν πρόλαβε να βγει και αμέσως άρχισαν να το αναπαράγουν μαζικά: http://www.tromaktiko.org/%CE%BC%CF%80%CE%AE%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

    Εσείς τι λέτε, το κάνουν για διαφήμιση στο ΚΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή