Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015

Με το νι και με το σίγμα

Διαπραγμάτευση και συννενόηση: Σκετς διδακτικόν, δια την λαϊκήν διαπαιδαγώγησιν

Lenin Reloaded, 22 Ιανουαρίου 2015 (3 μέρες πριν τις εκλογές):

όλο και περισσότεροι πολίτες ζητούν σκληρή διαπραγμάτευση με τους δανειστές αλλά σε συνεννόηση μαζί τους.
Left.gr

- Λοιπόν, κύριέ μου, ως εδώ και μη παρέκει! Μου έχετε πιεί το αίμα! Με έχετε βυθίσει στη φτώχεια και την απελπισία. Δεν έχω να σας δώσω άλλα, και δεν σας δίνω! Δεν πληρώνω κύριε! (θα πληρώσω όμως).

- Είστε αχάριστος, ένας τζαναμπέτης, ένας χρυσοκάνθαρος της κοινωνίας, κύριε! Θα σας πετάξω έξω απ' το ευηπόληπτο μαγαζί μου! (δεν θα σας πετάξω, εδώ θα κάτσετε).

- Πολύ καλά, αντί για τα 200 που σας χρωστάω, θα δεχτώ να σας δώσω 100, για να μην έχετε το θράσος να με κακολογείτε ως μπαταχτσή! (200 θα σας δώσω).

- Το θράσος σας κύριέ μου υπερβαίνει κάθε όριο! Άκου εκεί 180! 200 θα δώσετε και θα πείτε κι ένα τραγούδι! (εντάξει είμαστε).

- Αφού είστε τόσο αναίσθητος, τόσο υπερόπτης, αρνούμαι να σας δώσω 180! 100 θα σας δώσω κι άμα θέλετε (τα άλλα 100 μετά).

- 'Εξω από δω κύριε! Αστυνομία, ελάτε να τον πάρετε! (εντάξει, 4 δόσεις από 25).

- Είστε αηδιαστικός!

- Είστε χαμερπής!

- Αδύνατο να τα βρει κανείς μαζί σας!

- Μαζί σας να δείτε!

- Αλλά τέλος πάντων.

- Ναι, τέλος πάντων.

- Ίσως ήμουν λίγο σκληρός.

- Κι εγώ, υπερέβαλλα λίγο, παρεσύρθην από την ένταση της διαπραγματεύσεως.

- Έτσι είναι τα παίγνια!

- Ακαθορίστου αποτελέσματος!

- Ενδεχομενικά!

- Απρόβλεπτα!

- 'Αβυσσος οι προθέσεις του άλλου!

- Άβυσσος, λέει!

- Πάντως, σας συγχαίρω, είσθε έντιμος. Κιμπάρης άνθρωπος. Παρά τις κατανοητές οπωσδήποτε αντιρρήσεις σας, θα τα σκάσετε τα λεφτά.

- Γιατί, δικά μου είναι;

7 σχόλια:

  1. Έγινε ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι, αγαπητοι, ναι η οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ θα έλεγα "έτσι ακριβώς", αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό αυτό.

    Το σημαντικό είναι, η δικιά μου "προφητεία" για την ακριβή μορφή της "διαπραγμάτευσης" (ως κακοπαιγμένης φάρσας για ηλιθίους) βασίστηκε στα λεγόμενα του ίδιου του ΣΥΡΙΖΑ.

    Οι άλλοι, οι "που ελπίζανε", τι διάβαζαν; Τον Καζαμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και αυτός αδιάβαστος (σαν τον Χρυσοχοίδη που δεν διάβασε το μνημόνιο):
      http://costaslapavitsas.blogspot.gr/2015/02/blog-post_23.html

      Διαγραφή
    2. μάλλον όχι αδιάβαστος, ανάχωμα, αν κρίνω απ' το γεγονός ότι τον ριτουίταρε ο Πιπι.

      Διαγραφή
    3. Διαβάζοντας το κείμενο του Λαπαβίτσα είχα ένα ξέσπασμα αντίστοιχο αυτού που είχε ο τρασ εδώ http://fadomduck2.blogspot.gr/2015/02/blog-post_68.html
      Ο άνθρωπος μιλάει για την πολιτική του κόμματός του λες και δεν πέρασε ούτε απ'έξω.
      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  3. Σεχτάρ ο Τρομερός23 Φεβρουαρίου 2015 - 9:46 μ.μ.

    Νάσου και το άλλο γερόντιο!
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231387701
    Delirium tremens...
    Mε αναφορά και αφορμή κάποιο άρθρο του ...Δελαστίκ, που δε ...βιάζομαι να διαβάσω!
    Ολα τα μωρά (κυριολεκτικά) στην πίστα, να κρατηθεί το ανάχωμα, που πλημμύρισε και χάνει νερά από παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή