Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Επιστολή προς κύριο Σπύρο Ασδραχά

Κύριε Ασδραχά,

Σας γράφω σε ό,τι αφορά την παρακάτω σας δήλωση ως "ανθρώπου του πνεύματος", η οποία δημοσιεύτηκε σήμερα στις 21:01 στον ιστότοπο left.gr:
Ο λαός να επιβάλει τη συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ - ΚΚΕ 
Αν υπάρχει μια μεγάλη ευθύνη με επίσης μεγάλο ιστορικό βάθος, αυτή η ευθύνη αφορά το ΚΚΕ. Μένω με την εντύπωση, για να μην πω πεποίθηση, ότι η παράδοση των Ελλήνων κομμουνιστών είναι περισσότερο η αυτοθυσία παρά ο μικροχρονικός καιροσκοπισμός. Η λέξη "αναθεώρηση" θα πρέπει τώρα να ανασηματοδοτηθεί, η αυτοκριτική να αποκτήσει το πραγματικό της νόημα. Όλα αυτά σημαίνουν ότι ο φυσικός σύμμαχος του ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε να είναι το ΚΚΕ: ας επιβάλουν αυτή τη συμμαχία όσοι το έχουν εμπιστευτεί.
Χθες, 25 Ιανουαρίου, και ημέρα εθνικών εκλογών, 338.138 από εμάς ψηφίσαμε το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας. Το ψηφίσαμε στη βάση του προγράμματός του και των διακηρύξεών του, και βεβαίως των αγώνων του. Και το ψηφίσαμε γνωρίζοντας κρυστάλλινα την διαρκώς και επίσημα επαναλαμβανόμενη θέση του, αποτυπωμένη στο συνέδριο του κόμματος, ότι δεν θα συνεργαστεί με καμία αστικού χαρακτήρα κυβέρνηση στο έδαφος του καπιταλισμού, ούτε θα της δώσει ψήφο ανοχής. Εφόσον το ψηφίσαμε, νοείται ότι συμφωνούσαμε με αυτή ακριβώς τη θέση, η οποία, επαναλαμβάνω, ήταν ρητότατη. Το εκλογικό αποτέλεσμα έδειξε ότι η θέση αυτή βρήκε ανταπόκριση σε αρκετά περισσότερους ψηφοφόρους από ό,τι στις τελευταίες εθνικές εκλογές, και σίγουρα δεν "τιμωρήθηκε", κατά την ορολογία με την οποία φαίνεται να φλερτάρετε.

Με την σημερινή σας δήλωση, τι ακριβώς μας λέτε; 

- Μας λέτε ότι δεν σέβεστε το δικαίωμά μας, εντός των πλαισίων του αστικού συντάγματος, να εκφράσουμε την πολιτική βούλησή μας ως πολίτες (τη βούληση, αν θέλετε, να μην "αυτοθυσιαστούμε" για χάρη σας);

- Μας λέτε ότι δεν σέβεστε την ικανότητά μας να έχουμε πολιτική βούληση; Ότι δεν μας σέβεστε προσωπικά, ότι δεν σέβεστε τον καθένα από εμάς ατομικά;

- Μας λέτε ότι οφείλουμε σε σας προσωπικά, επειδή δηλαδή το λέτε εσείς, να "επιβάλλουμε" το αντίθετο από ό,τι εμείς οι ίδιοι ελεύθερα και στη βάση της πολιτικής κρίσης μας επιλέξαμε;

 - Τι ακριβώς έχετε κατά νου με το ρήμα "επιβάλλουμε", εφόσον το εκλογικό αποτέλεσμα είναι ήδη γνωστό, όπως και το τι επιλέξαμε;

- Η φράση "ο λαός να επιβάλλει" στον τίτλο είναι δική σας; Αν ναι, εννοείτε να επιβάλλει σε μας, τους ψηφοφόρους του ΚΚΕ, το αντίθετο της βούλησής μας ο "λαός"; Πώς θα θέλατε να μας το επιβάλλει αυτό, και ποιος ακριβώς "λαός"; Αν η φράση δεν είναι δική σας, γιατί την αποδεχτήκατε, και μαζί της, τις πολύ σκοτεινές, αν όχι ευθέως τρομοκρατικές, συνδηλώσεις της;

- Πώς θα χαρακτηρίζατε μια δική μας απόπειρα να υπαγορεύσουμε στους ψηφοφόρους του δικού σας κόμματος τι να "επιβάλλουν" στο κόμμα που επίσης ελεύθερα επέλεξαν; Για παράδειγμα, τη μη συμμαχία με τους ΑΝΕΛ στην κυβέρνηση της χώρας;

- Σέβεστε ή όχι τις εκλογές ως διαδικασία αποτύπωσης της βούλησης των εκλεκτόρων;

- Σέβεστε ή όχι το δικαίωμα των κομμάτων στην αυτοτελή λειτουργία και δράση;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις,

Αντώνης Μπαλασόπουλος
Αναπληρωτής Καθηγητής Συγκριτικής Λογοτεχνίας

57 σχόλια:

  1. Ναι. Και οι 338.138 ψηφίσανε να φτυσετε τον ΣΥΡΙΖΑ και να τον αναγκασετε να παει με τους ΑΝΕΛ ωστε να μεινετε αλωβητοι ως παρακαταθηκη για το μελλον. Αλλωστε τωρα βολευτηκαμε ολοι. Εσεις στην ατσαλακωτη γωνιά σας. Ο ΣΥΡ οσο δεξια και να παει μπορει να πει 'μα τι να κανω αφου με κρατανε οι ΑΝΕΛ απ τα @@'. Νεο σημειο ισορροπιας για ολους, εκτος απο εμας που βλεπουμε τα χρονια να περνανε και τους Λατσηδες να γινονται πλουσιοτεροι ενω οι δικες μας ζωες πανε στο διαολο.
    Τι ωραια που (δεν) καταλαβαινετε τους ψηφοφόρους σας.

    ΥΓ: Οχι δεν σας ψηφισα (τωρα) αλλα σας ψηφισα πολλες φορες παλιοτερα και εχω την τιμη να γνωριζω πως σκεφτεται ενας μη κομματικος ψηφοφορος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ψήφισα για να μην σας βλέπω μπροστά μου, όχι απλώς για να μην συνεργαστούμε.

      Ούτε ένας ψηφοφόρος του ΚΚΕ δεν αγνοούσε τη θέση του κόμματος, σε αντίθεση με τους δικούς σας, που δεν θα μπορούσαν να την γνωρίζουν, αφού δεν υπάρχει.

      Τα στοιχεία μου τα έδωσα, και αν θέλει οποιοσδήποτε υπογράφω υπεύθυνη δήλωση ότι η βούλησή μου είναι μακριά απ' τον Σύριζα με κάθε κόστος.

      Και τα στοιχεία μου δεν είναι η γνωστή δική σας κωμωδία, είναι πραγματικά.

      Διαγραφή
    2. Επί της ουσίας, έθεσα οκτώ ερωτήσεις επώνυμα και αναμένω απάντηση. Για να γνωρίζουμε αν ο κος Ασδραχάς επιβουλεύεται το Σύνταγμα και τις συνταγματικές ελευθερίες μας ανοιχτά.

      Διαγραφή
    3. Ανωνυμε ψηφοφορε τι ηθελες ακριβως? Να κατεβασει ρολα το ΚΚΕ και να το διαλυσει? Αυτο θα σε βολευε σιγουρα. Λυπαμαι ανωνυμος αλλα δεν θα σας περασει. Καθε μερα που περναει θα δειχνετε ολο και πιο πολυ το πραγματικο σας προσωπακι. Απο τα 7 κομματα που μπηκαν στη βουλη μονο το ΚΚΕ ειναι η αντιπολιτευση στα νεα μακροπροθεσμα που δεν ονομαζετε μνημονια οπως ειπε ο Παππας σας.
      Δεν θα σας περασει οσο και να χτυπιεστε.
      ΚΚΕ δυνατο η ελπιδα ειναι ΕΔΩ.

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
    4. οσο εισαι/ησουν μη κομματικος ψηφοφορος εσυ, αλλο τοσο ειναι παρθενα η ριανα!
      δεν ψηφισαμε για να φτυσουμε τον συριζα, αλλα θελουμε να του κανουμε (και στους πασοκους που εχετε μαζεψει στον συρφετο σας).
      την γιαννα (μια ειναι) την εχετε γραμματινα στην τοπικη της φιλοθεης;;συμφωνησε να τα δωσει ολα για το καλο του λαου;
      και πως ακριβως θα σταματησει να πλουταινει ο λατσης και ο καθε λατσης; θα περνετε ακριβα ψαρια και θα τον βαζετε να πληρωνει οποτε τραπεζωνει στελεχη σας;
      εκπληρωνοντας τις δεσμευσεις της εε; ή βαζοντας τους υπουργους σας να παιζουν στο χρηματιστηριο με γνωστες εταιρειες εξορυξης χρυσου που κατα τα αλλα ειστε αντιθετοι;

      Διαγραφή
    5. Μπορεί να ήταν κομματικός ψηφοφόρος για 50 χρόνια. Εγώ είμαι τώρα, και δε θέλω να δω τον Σύριζα ούτε ζωγραφιστό. Έχω δικαίωμα να ψηφίσω αυτό που θέλω εγώ ή θα μου "επιβάλλει" κάτι ο κύριος;

      Διαγραφή
    6. Συγνώμη,αλλά αν κάποιος ψήφισε σε αυτές τις εκλογές κκε με την ιδέα ή την ελπίδα να συνεργαστεί με τον σύριζα, δεν μπορεί, πρέπει να είναι βλάκας.

      Διαγραφή
    7. Θέλω να ξέρω. Δημοσιεύτηκε αυτή η ανακοίνωση που λέει ότι πρέπει να "επιβληθεί" στο ΚΚΕ άλλη γραμμή από αυτή που ψήφισα. Θέλω απαντήσεις.

      Διαγραφή
    8. @Ανώνυμος26 Ιανουαρίου 2015 - 11:27 μ.μ.:
      Κανένας δεν ανάγκασε κανέναν (ΣΥΡΙΖΑ) να πάει με κανέναν (Καμένο).
      Οι συνεργασίες των κομμάτων γίνονται βάση προγραμματικών-πολιτικών συμφωνιών.
      Εάν εσύ δεν ήξερες πως οι ακροδεξιοί του Πάνου έχουν περισσότερες τέτοιες με τον ΣΥΡΙΖΑ από ότι οι κομμουνιστές, ας διάβαζες το πρόγραμμα του κόμματος που ψήφισες καλύτερα.
      Από κάτι σαν του λόγου σου άλωστε, "βλεπουμε τα χρονια να περνανε και τους Λατσηδες να γινονται πλουσιοτεροι (και να αρθρογραφούν και στην Αυγή-αυτό το "ξέχασες") ενω οι δικες μας ζωες πανε στο διαολο".

      Όποιος ψήφισε τους απατεώνες είναι και "συνυπεύθηνος για το τι θα κάνουν ως κυβέρνηση". Δεν το λέω εγώ, ο Τσίπρας το είπε χθες στα προπύλαια...

      Διαγραφή
    9. Ψηφίσαμε με την ΕΓΓΥΗΣΗ ότι ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ. Ότι "δεν θα τα διπλώσει." Ποιος και με ποιο δικαίωμα πάει να μου κλέψει την ψήφο;

      Διαγραφή
    10. @Ανώνυμος26 Ιανουαρίου 2015 - 11:27 μ.μ.:
      Υ.Γ.
      Εγώ ψήφισα το ΚΚΕ γιατί πράγματι δεν με κορόιδεψε ποτέ.
      Εάν συνεργάζονταν με τους απατεώνες ενώ είχα πάρει την ρητή του διαβεβαίωση πως δεν θα το κάνει, θα είχα κάθε λόγο να μιλήσω για προδοσία σε βάρος μου και σε βάρος των 300.000 περίπου συμπολιτών μου που συμφώνησαν με τις προεκλογικές εξαγγελλίες του κομμουνιστικού κόμματος και το τίμησαν με την ψήφο τους.

      Οστώσο, το ΚΚΕ δεν πρόκειται να μας προδόσει γιατί:
      ...το ΚΚΕ δεν είναι σαν τα μούτρα σας! (που είχε πει και η Αλέκα...)

      Διαγραφή
    11. "Εγώ ψήφισα το ΚΚΕ γιατί πράγματι δεν με κορόιδεψε ποτέ.
      Εάν συνεργάζονταν με τους απατεώνες ενώ είχα πάρει την ρητή του διαβεβαίωση πως δεν θα το κάνει, θα είχα κάθε λόγο να μιλήσω για προδοσία σε βάρος μου και σε βάρος των 300.000 περίπου συμπολιτών μου που συμφώνησαν με τις προεκλογικές εξαγγελλίες του κομμουνιστικού κόμματος και το τίμησαν με την ψήφο τους. "

      338.138, γιατί κάθε ένας μετράει.

      Κατά τα άλλα, ακριβώς έτσι.

      Τι ακριβώς μας λέτε λοιπόν, θα απαντήσει κάποιος;

      Διαγραφή
    12. Αυτό που μας λένε είναι ο χαρακτηριστικός διάλογος των δημοσιογράφων με τους εκπροσώπους του ΚΚΕ μετά τα αποτελέσματα.Δηλαδή-

      -Θα συνεργαστείτε με τον ΣΥΡΙΖΑ ?
      -ΟΧΙ. Άλλωστέ το λέγαμε προεκλογικά και για αυτές ακριβώς τις θέσεις μας ψήφισαν.
      -Ναι, αλλά τώρα τελείωσαν οι εκλογές

      Με λίγα λόγια, τώρα που τελείωσαν, γιατί δε γίνεστε σαν όλους τους άλλους με τις κωλοτούμπες τις πιρουέτες κτλ??

      Γιατί το ΚΚΕ δεν είναι σαν τα μούτρα σας καθίκια.

      Kατά τ'άλλα, στην Ευβοια έχουμε ένα ακόμα λόγο να είμαστε χαρούμενοι, μιας και ο σύντροφος Μαρίνος εξελέγη.

      Να μη ξεχνάμε επίσης οτι το ΚΚΕ κατάφερε να κερδίσει το δικαίωμα να ζητά ονομαστική ψηφοφορία στη βουλή, κάτι που σίγουρα έχει τη σημασία του.

      fedor

      Διαγραφή
    13. "-Ναι, αλλά τώρα τελείωσαν οι εκλογές

      Με λίγα λόγια, τώρα που τελείωσαν, γιατί δε γίνεστε σαν όλους τους άλλους με τις κωλοτούμπες τις πιρουέτες κτλ??"

      Με λίγα λόγια, "ποιος τους γ..ει τους ψηφοφόρους, σιγά μην σας εμποδίζουν αυτοί που βλέπουμε ως μόνιμα κορόιδα."

      Και σάλτσα μετά: "η επάρατος ηγεσία..."

      Πάρτε το χαμπάρι, το ΚΚΕ, σας αρέσει ή όχι, εκφράζει τη βούληση όσων των ψηφίζουν, και η βούληση αυτή, όπως αποκρυσταλλώνεται στο συνέδριό του, είναι δεσμευτική για το ίδιο. Είτε σας αρέσει, είτε όχι, επαναλαμβάνω.

      Διαγραφή
    14. Συμφωνώ μέχρι και στα κενά ανάμεσα στις λέξεις.

      fedor

      Διαγραφή
  2. μην ανησυχείς, έχετε την αριστερή πτέρυγα να σας τραβάει αριστερά. εμείς δεν αναγνωρίζουμε το χρέος και δεν το διαπραγματευόμαστε. κάντε το εσείς. Αν το κκε συνεργαστεί με βαρουφάκη, αγγελοπούλου, αμερικανούς, απλά δεν το ψηφίζω.
    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή είναι η δημοκρατία τους και αυτός ο δημοκρατισμός τους. Τι δεν καταλαβαίνετε ρε 338.138 καιροσκόποι;
    ozu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ενάντιος στην αστική δημοκρατία ο κύριος Σπύρος Ασδραχάς του ΑΣΚΙ; Επιθυμεί ανοιχτή δικτατορία σε βάρος των κομμουνιστών; Θα ήθελα να το γνωρίζουμε όλοι αυτό αν ισχύει.

      Αν δεν ισχύει, το ελάχιστο που μπορεί να κάνει είναι να αποσύρει άμεσα την επιστολή και να ζητήσει δημόσια συγνώμη.

      Διαγραφή
  4. Μας λένε που μας λένε ιεχωβάδες,σεχτα κτλ (γεια σου ρε Τζίμη Πανούση,τροφοδότη "επιχειρημάτων") δε τους κάναμε τη χάρη να κάνουμε και καμιά ομαδική αυτοκτονία...τι κακοί που είμαστε...

    ψήφιζαογδόνταχρόνιακκεάλλοπουείμαιγύρωστασαράντααλλάαπογοητέυτηκααπότηνηγεσίαπουδεθέλετετηνενότητακαισαςαφήνωστημοναχικήπορείασαςκαιστομαγαζάκιγωνίατουΠερισσούγιατίδεχαρίζετετοαρχείστηναριστεραόπωςκαιτοκανάλικτλκτλ. (συνοδευόμενο με χοροπηδητά,σπασμούς,εφίδρωση,καθώς και συνεχόμενες αλλαγές χρωμάτων κι άλλα παρόμοια συμπτώματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διαμαντη σημερα η εντολη του χατζηνικολαου, εστω και αν αυριο παω στην δουλια κομματια θα την δω ολη! δελαστικ ολα τα λεφτα! γεια σου ρε ανταρσυα-twix

      Διαγραφή
  5. Μια και εκανες το κοπο Αντωνη να φτιαξεις αυτη την επιστολη και να την υπογραψεις και με την επαγγελματικη σου ιδιοτητα, καλα θα ηταν να δημοσιευθει και αλλου. Τα ερωτηματα που θετεις ειναι ιδιαιτερης και σημαντικης σημασιας μια και το κομμα θα δεχθει αρκετη επιθεση τις επομενες μερες. Η αποψη μου ειναι αυτη. Ειμαι πολυ περιεργος να δω απαντηση και απο το συγκεκριμενο κυριο.

    ρεδ αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά την κρίση μου, το θέμα είναι πολύ σοβαρό και επιβαλλόταν να απαντήσω σε αυτή την επώνυμη δήλωση επώνυμα.

      Είναι πολύ διαφορετικό πράγμα να "πιέσεις" στην κατεύθυνση που επιθυμεί ο κος Ασδραχάς προεκλογικά (αθέμιτο, αλλά γίνεται), και να γράψεις αυτό που έγραψε μετά την εκδήλωση της βούλησης των εκλεκτόρων. Αυτό είναι προσβολή τόσο των ίδιων των δημοκρατικών θεσμών όσο και των ψηφοφόρων ατομικά και εγείρει σοβαρά ερωτήματα σεβασμού της εκλογικής διαδικασίας.

      Διαγραφή
    2. Είναι σαν να αμφισβητεί κάποιος του ΚΚΕ ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε τις χθεσινές εκλογές και ότι ο κύριος Τσίπρας είναι πρωθυπουργός της χώρας και να "καλεί" τους ψηφοφόρους του να "επιβάλλουν" κάτι άλλο.

      Δεν ξέρω αν γίνεται αντιληπτή η μεγάλη σοβαρότητα του θέματος εδώ.

      Διαγραφή
    3. συμφωνω οτι ειναι σοβαρο θεμα αυτη η δηλωση, κι επειδη ολες αυτες οι κινησεις "πανικου" οπως οι επισκεψεις και τα στεφανια στο σκοπευτηριο Καισαριανης, γνωστες τακτικες που σηματοδοτουν πολλες επιθεσεις προς το ΚΚΕ μια και ηταν προκληση-προσκληση προς το ΚΚΕ χωρις αιτημα αυτη η κινηση Τσιπρα για εμενα, και οσο δεν θα υλοποιουνται οι υποσχεσεις που εδωσε ο Τσιπρας για ΕΝΦΙΑ για μισθους και λοιπα, αλλο τοσο οι αντιδρασεις αντι αυτοκριτικης απο τα εσω, θα προσανατολιστουν κατα του ΚΚΕ. Γνωστη η τακτικη αυτη και νομιζω οτι η δηλωση του κυριου Ασδραχα την επιβεβαιωνει.
      Προς αναμονη απαντησης του.

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
  6. Αν αυτό δεν είναι το κοάν της χιλιετίας, τότε είναι ο ορισμός του φασισμού.

    Ποιος να επιβάλλει αυτή τη συμμαχία;
    Εμείς οι "κουρλοί" που εμπιστευτήκαμε το ΚΚΕ και το ψηφίσαμε εν γνώσει... των συνεπειών του νόμου;
    Ή οι άλλοι (όσοι το έχουν στο παρελθόν εμπιστευτεί) που πρεπει να μας συνετίσουν γι' αυτό που ψηφίσαμε;

    Ας πάει για κάνα τρισάγιο στα Ομαλά, στον άγιο Μεμά. Τόσα θαύματα κάνει ο δικός μας.
    Αν δεν υπάρχει άγιος στο θρόνο του, δεν πρόκειται ο κ. καθηγητής να χάσει τίποτα (που έλεγε κι ο άλλος).

    Αν όχι, ας κάτσει να ΑΣΚΙ-ται στα αρχεία του.

    Για να μην κουρλαθούμε (χωρίς εισαγωγικά) κι οι ρέστοι, δηλαδή.

    Ένας θεόκουρλος συμπατριώτης του.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά θλιβερό να βλέπει κανείς τέτοιου είδους τοποθετήσεις, θλιβερότερο όμως θα ήταν να μην αντιδράσει.

      Αναρωτιέμαι τι έχει να πει η ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα για το θέμα.

      Διαγραφή
    2. Διόρθωσέ το σε: κενότητα

      Είπαμε: Η επόμενη δεξιά κυβέρνηση που θα διαδεχτεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον ΣΥΡΙΖΑ, θα έρθει και θα κυβερνήσει με όρους Χρυσής Αυγής.

      Διαγραφή
    3. Ειμαστε υποχρεωμένοι να μην περιμένουμε παθητικά αυτή τη μοίρα, αλλά να αντιδράσουμε ως οφείλουμε σε τέτοιου είδους προκλήσεις σε βάρος του βασικού μας εκλογικού δικαιώματος ως ελλήνων πολιτών.

      Και το εννοώ απόλυτα σοβαρά αυτό.

      Διαγραφή
    4. ΥΓ.
      Ορθώς αντέδρασες, Αντώνη. Εξυπακούεται, βεβαίως (να μη σου πω και πάλι "εύγε" και... παρεξηγηθείς).
      Τα πράγματα όμως έχουν γίνει εντελώς μαύρα (τελευταία).

      Διαγραφή
    5. Ένα μεγάλο κομμάτι του λαού ψήφισε τον Σύριζα, καλώς ή κακώς (κάκιστα κατ' εμέ), αλλά τον ψήφισε, αναμένοντας κάτι καλύτερο και σίγουρα όχι την περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων των άλλων.

      Είναι λοιπόν απαράδεκτη η τοποθέτηση του κου Ασδραχά και οφείλει να καταδικαστεί πρώτα απ' όλα από τον πολιτικό χώρο που εκφράζει.

      Αν ο Σύριζα έχει ως στόχο σαν κυβέρνηση την καταστολή όσων έχουν διαφορετικές αντιλήψεις, δεν το έχει κάνει σαφές στους ψηφοφόρους του, και εκεί υπάρχει μεγάλο ζήτημα.

      Διαγραφή
    6. Συνθηκολόγηση με τον εκφασισμό της πολιτικής ζωής, στο όνομα της επιβεβλημένης δικής μου "αυτοθυσίας" για να πλουτίζουν ανενόχλητοι άλλοι ούτε υπέγραψα ούτε θα υπογράψω, είτε είμαι ένας από 338.138, είτε ένας από 1 εκατομμύριο, είτε ένας από 200.

      Ούτε θα κάτσω να περιμένω πότε θα "απογοητευτεί" το πόπολο για να σηκώσω ανάστημα εκεί που πρέπει. Όταν "απογοητευτεί" θα είναι ήδη πολύ αργά.

      Διαγραφή
    7. Σνιφ σνιφ μυριζεται η αμηχανια τους απο μακρυα γιατι ειναι ηδη εκτεθειμενοι γιατι ειναι πια κυβερνηση. Τη δικη τους κριση πολιτικης ταυτοτητας και της δικες τους ελλειψεις ειναι προφανες οτι ψαχνουν να τις ριξουν σε καποιο εξιλαστηριο θυμα. Το ΚΚΕ ας πουμε. Με το λαικο σκεπτικο τι σοι αριστεροι και κομμουνιστες μαλιστα ειναι αυτοι που δεν μας υποστηριζουν εμας τους μαιμου "αριστερους" που γιναμε κυβερνηση.
      Γι' αυτο και τα επικοινωνιακα τρυκακια στο σκοπευτηριο Καισαριανης. Δεν θα τους περασει.

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
    8. Καθένας μπορεί να βγάλει συμπεράσματα για την στοιχειώδη ειλικρίνεια της επίσκεψης στην Καισαριανή διαβάζοντας την δήλωση του κου Ασδραχά.

      Πολλοί από τους αντιπάλους μας προέρχονται από εμπειρία με το κόμμα μας, και για αυτό θεωρούν ότι μπορούν να το χτυπήσουν καλύτερα.

      Κατά την κρίση μου, δεν κατάλαβαν ποτέ αυτό το κόμμα. Πέρασαν και δεν ακούμπησαν, καταπώς λέει ο λαός. Γιατί αν το καταλάβαιναν θα καταλάβαιναν ότι ο Τυρίμος με τον Μανιαδάκη κατάφεραν πολύ σπουδαιότερα χτυπήματα σε πολύ σπουδαιότερους από μας ανθρώπους, αλλά δεν μπόρεσαν ποτέ να προβλέψουν τι θα ερχόταν απ' τα αποκαϊδια 5 χρόνια μετά.

      Διαγραφή
    9. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΞΗΓΗΣΕΙΣ, ΦΙΛΕ ΑΝΤΩΝΗ!

      Κατά την κρίση μου, δεν κατάλαβαν ποτέ αυτό το κόμμα. Πέρασαν και δεν ακούμπησαν, καταπώς λέει ο λαός. Γιατί αν το καταλάβαιναν θα καταλάβαιναν ότι ο Τυρίμος με τον Μανιαδάκη κατάφεραν πολύ σπουδαιότερα χτυπήματα σε πολύ σπουδαιότερους από μας ανθρώπους, αλλά δεν μπόρεσαν ποτέ να προβλέψουν τι θα ερχόταν απ’ τα αποκαΐδια 5 χρόνια μετά.

      Θα μου επιτρέψεις, φίλε Αντώνη, να σου πω και για την ανάρτηση τούτη δω, αλλά και για το παραπάνω απόσπασμα, ένα «εύγε» κι ελπίζω να μη με παρεξηγήσεις, γιατί το κάνω από καρδιάς και χωρίς την παραμικρή διάθεση κολακείας (αν θέλεις, έτσι, για το «θαρσείν χρη»).

      Όλων αυτών των τρωκτικών που έχουν μαζευτεί στο ΑΣΚΙ και σε διατεταγμένη υπηρεσία του ταξικού εχθρού κάνουν υπό τύπον έρευνας άριστων προδιαγραφών αντικομμουνιστική προπαγάνδα με κύριο στόχο το ΚΚΕ, τους χρειάζεται ανελέητη, συστηματική και αδιάκοπη στηλίτευση. Τι να κάνουμε όμως; Ο καθένας εφ’ ω ετάχθη, έτσι κι ο κύριος Σπύρος Ασδραχάς, της ΣΥΡΙΖΑίικης πανεπιστημιακής κοινότητας.

      Πραγματικά μας περιμένουν πολύ δύσκολοι και πολύ σκληροί καιροί…

      Μη Απολιθωμένος (ακόμα) από τις ακτές της Ανατολικής Βαλτικής

      Διαγραφή
    10. ΓΗΡΑΣ…

      ΠΑΡΞΗΓΗΣΕΙΣ = ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ

      Γέρασα τόσο που κάνω λάθη τώρα και στους τίτλους…

      Συγνώμη!

      Μη Απολιθωμένος (ακόμα!) από τις ακτές της Ανατολικής Βαλτικής

      Διαγραφή
  7. πριν κάτι μήνες είχα κάνει αυτή τη συζήτηση με γνωστό μου φιλελεύθερο / ψηφοφόρο συριζα, και κατέληξα να τον πω "φασίστα".
    ούτε λίγο ούτε πολύ, μάς ζητούν να μην υπάρχουμε γιατί τους χαλάμε τη ζαχαρένια / τις αυταπάτες / τη βεβαιότητα ότι έχουν δίκιο.
    πίκατσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε, λόγω του αίματος και των θυσιών χιλιάδων ανθρώπων, το δικαίωμα να ψηφίζουμε κομμουνιστές. Δεν θα το εγκαταλείψουμε, είτε συμφωνεί κάποιος μαζί μας είτε όχι. Όπως σεβόμαστε το δικαίωμα του καθένα να ψηφίζει ό,τι του καπνίσει, έτσι απαιτούμε να σέβονται και το δικό μας, και δεν το διαπραγματευόμαστε.

      Το θέμα είναι σοβαρότατο, επαναλαμβάνω.

      Διαγραφή
    2. Να προσθέσω ότι μετά από μια τέτοια δήλωση, οφείλει να παραιτηθεί από το ΑΣΚΙ;

      Νομίζω είναι αυτονόητο. Εκτός κι αν δεν μας κάνει διαφορά αν διευθύνει το ΑΣΚΙ ο Βορίδης ας πούμε.

      Διαγραφή
  8. Εμενα παρακαλω να με συγχωρεσετε, διοτι δεν ξερω ποιος ειναι ο κυριος Ασδραχας.
    Επισης να με συγχωρεσετε διοτι δεν ξερω ουτε ποιος ειναι ο κυριος Μπαλασοπουλος, παρα μονο με τον τροπο που τον εχω γνωρισει μεσα απο αυτη την ιστοσελιδα, και μαλιστα οχι μεσα απο ολες τις αναρτησεις του αλλα απο τις πιο απλουστευμενες, διοτι τις αλλες τις πολυ επιστημονικες δεν τις καταλαβαινα στο ολον τους.
    ΑΛΛΑ, το να ερχεται ΤΩΡΑ, μετα τις εκλογες, ο καθενας, να μας εγκαλει γιατι δεν συνεργαστηκαμε με το κομμα της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, να μας εγκαλει διοτι υποτιθεται σπρωξαμε τον συριζα στην αγκαλια του καμμενου, ειναι προκληση.
    Δεν ειναι προκληση διοτι λεει ψεματα. Ειναι προκληση διοτι η δηλωση του συγκεκριμενου φιλοξενειται σε αρθρο με τιτλο "ανθρωποι του πνευματος και της τεχνης για την νικη της Αριστερας".
    Κι αναρωτιεμαι ο ηλιθιος, που ειναι το πνευμα? Δεν ακουει τι λεει το ΚΚΕ εδω και τοσα χρονια? Που ειναι η τεχνη, περα απο αυτην της διαστρεβλωσης και συκοφαντησης του κομματος μας?
    Εγω κυριε Α με τα τρια συμφωνα στη σειρα, ψηφισα ΚΚΕ διοτι το οραμα της καλυτερης ζωης το εχω ετσι περιεργα πλασμενο, που να μην εχει Αγγελοπουλου μεσα. Που δεν θα δουλευω 10ωρες την ημερα.
    Το ψηφισα το ΚΚΕ, γιατι δεν ηθελα να ψηφισω συριζα, αν το εκανα, ενιωθα οτι προδιδω την ταξη μου, καταρχας τον εαυτο μου.
    Αν ειναι αυτος αριστερος, να την χαιρεται την αριστερα του.
    Καθηκον μας, των φιλων του ΚΚΕ, οχι να επαναπροσδιορισουμε, να διεκδικησουμε τον ορο "αριστερα" εκει που πραγματικα ανηκει.
    Κι ας λεει ο καθενας Α με τρια συμφωνα οτι του καπνισει. Ντροπη του. Εμεις τουλαχιστον ξερουμε τι ψηφισαμε, αυτος?

    Κοστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε και εγώ ξέρω ποιος είναι αλλά τώρα τι σημασία έχουν όλα αυτά; Το ερώτημα της συνεργασίας ή όχι απαντήθηκε 700.000 φορές, όλες με τον ίδιο τρόπο και με επιχειρήματα. Δεν νομίζω να υπήρχε αμφιβολία σε κανενός το μυαλό όποιο κόμμα και να ψήφισε. Ο ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε μια ευρεία νίκη, παρά λίγο αυτοδυναμία, πήρε ό,τι ήθελε, ας ασχοληθεί ο καθένας με τα δικά του τώρα. Όποιος ακόμα ζητάει συνεργασίες απλώς λέει ό,τι να ναι ή έχει πρόβλημα ή δεν ξέρω τι άλλο. Άμα αρχίσουν να έρχονται οι κατραπακιές δεν θα σου φταίει κανένα ΚΚΕ.

      Διαγραφή
    2. Έχει σημασία το ποιος είναι, θα μου επιτρέψετε. Ο Σ. Ασδραχάς είναι ο πρόεδρος των Αρχείων Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ) (http://tvxs.gr/news/taksidia-sto-xrono/o-kosmos-ton-ekdoseon-kai-i-aristera-1950-1974), δηλαδή των αρχείων που εκλάπησαν από το ΚΚΕ το 1968.

      Διαγραφή
    3. δηλαδή των αρχείων που εκλάπησαν από το ΚΚΕ το 1968.

      Καλησπέρα,
      θα μπορούσατε να επεκταθείτε λίγο σε αυτό, διότι οι γνώσεις μου, δυστυχώς, επί του συγκεκριμένου δεν είναι επαρκείς.
      Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
      Μαρίνα - μια φίλη του ΚΚΕ

      Διαγραφή
    4. Προς Μαρίνα - μια φίλη του ΚΚΕ
      Ενδεικτικά:
      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=5026344

      graf

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο.
      Μαρίνα.

      Διαγραφή
  9. Εν ολίγοις μας λέει καιροσκόπους, που κάνουμε για τα μάτια του κόσμου αυτοκριτική και καπηλευόμαστε την κομμουνιστική ιδεολογία.

    Όμως αφού είμαστε τέτοιας υποστάθμης άνθρωποι, γιατί μας θεωρεί "φυσικούς συμμάχους"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολιτικο ατοπημα που απηχει σκεψεις και ενδεχομενα επιθυμιες οχι μονο ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΩΝ κυκλων αλλα και αλλων , ειναι αυτη η αποψη που σιγουρα δεν δημοσιευτηκε τυχαια.Εκει στους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ξερουν οτι η ανυπερβλητη δυναμη των Κομμουνιστων δεν ειναι τα εκλογικα ποσοστα του ΚΚΕ αλλα ο διαλεκτικος τροπος σκεψης, η ικανοτητα μας να οργανωνουμε το λαο, να τον βαζουμε να σκεφτει λιγο βαθυτερα απο οτι βλεπει.
    Ηδη υπαρχουν παρατραγουδα με την συγκευβερνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, αρκετοι αριστεροι που ψηφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ εχουν δυσαρεστηθει ασχημα με την "συγκοληση" και αναρωτιουνται αν ψηφισαν αριστερα για να δουν την ακροδεξια στην Κυβερνηση και μαλιστα σε νευραλγικο υπουργειο.
    Γκαστρωμενες οι επομενες εβδομαδες συντροφοι, εμεις εχουμε μονο ενα καθηκον, να παρουμε την αποφαση της ΚΕ να την κανουμε "κερματα" και να την μοιρασουμε παντου.''Να οργανωσουμε το Λαο απο τωρα για να αντιμετωπισει τις επιθεχεις που θα δεχτει στα δικαιωματα του.Οι τυχοδιωκτες που εκατσαν σε κυβερνητικες καρεκλες με "συμφωνιες του ποδαριου"-ποτε δεν θυμαμαι να σχηματιστηκε κυβερνηση συνεργασιας 2 κομματων σε χρονο dt οπως η σημερινη, ειναι πρωτοφανες γεγονος-δεν θα διστασουν μπροστα σε τιποτα προκειμενου να διατηρησουν την εξουσια τους.
    Ας ειμαστε σε διαρκη επιφυλακη.

    Ταξικος και οχι ψεκασμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου συμφωνία του ποδαριού η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, το φλερτ είχε ξεκινήσει τουλάχιστον απ τις ευρωεκλογές, είμαι σίγουρος ότι η συνεργασία αυτή είχε προαποφασιστεί πριν ξεκινήσει καν ο Σαμαράς τη διαδικασία για ΠτΔ, κι είχαν συμφωνήσει και ποιος θα πάρει ποιο υπουργείο.

      Διαγραφή
  11. εκτος θεματος

    τρολικα μιλωντας, το ενδεχομενο τσακαλωτου, βαρουφακη στην κυβερνηση ειναι μαννα εξ ουρανου.
    ταξικα μιλωντας, και βλεποντας ποσο μεθοδευμενα αλλαξαν πολιτικο προσωπικο οι αστοι, απλα τρομακτικο. ας ειναι καλα οι πλατειες, οπου οι κυριοι αυτοι διεπρεψαν.

    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ούτε εγώ γνώριζα την ύπαρξη του κυρίου με τα 3 σύμφωνα αλλά του γνωστοποιώ, όπως και στους "συντρόφους" συριζαίους, πως Βάρκιζα τέλος. Και με την ευκαιρία, μιας και έχουν σκυλιάσει, ορίστε ένα φλάσμπακ από το 89 που για το οποίο τόσο μας λοιδωρούν...

    http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/1989.html

    - Άρης (πλέον της Αραβίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ας αυτολογοκριθούμε, ας αυτοπεριοριστούμε, ας αυτοδιαλυθούμε, ας αυτοχειριαστούμε τελοσπάντων, μιάς και οι κύριοι δεν έχουν καταφέρει ως τώρα να μας στείλουν στην ανυπαρξία.

    Χαϊνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εν ολίγοις :
    Μόνο αν θαφτούμε ζωντανοί αποκτάμε δικαίωμα για παινέματα. Και εάν το κάνουμε μονάχοι μας, η "αυτοθυσία" μας αυτή θα μελετάται στα αρχεία. Καλός κομμουνιστής, ο νεκρός κομμουνιστής ; (!)

    graf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπάρχει όντως ένα θέμα σεβασμού της λαϊκής βούλησης, όπως αυτή εκφράστηκε στην (αστικο)δημοκρατική εκλογική διαδικασία, εκ μέρους του καθηγητή Ασδραχά:
    1) Εμείς που ψηφίσαμε το Κομμουνιστικό Κόμμα, και κατά τα διακηρυγμένα και πεπραγμένα από το κόμμα αυτό δεν το κάναμε για σωτηρία του συστήματος, αλλά για την υπεράσπιση των λαϊκών εργατικών συμφερόντων, τι πρέπει να πάθουμε; Μαντήλι στο στόμα και ρίξιμο στη θάλασσα; Μπουντρούμι; Η δική μας θέληση να μην εκφραστεί, να εξαφανιστεί; Δεν είναι δημοκρατικά πράγματα αυτά κ. κλεπταποδόχε διευθυντά!
    2) Αλλά και οι ψηφοφόροι του Σύριζα, που ψήφισαν βέβαια για «να μη βλέπουμε αυτές τις φάτσες πιά (του χοντρού Βενιζέλου και του αλλήθωρου Σαμαρά)», που ψήφισαν για μαγκίτικη διαπραγμάτευση και μαγικά του Βαρουφάκη, που ψήφισαν νουθεσία της Μέρκελ κατά τας αγγλοσαξωνικάς συμβουλάς, που ψήφισαν οτι δεν συζητώνται οι γεωπολιτικές ορίζουσες της χώρας (ΝΑΤΟ, βάσεις, ΕΕ), πώς θα μπορούσαν να βρεθούν σε συκυβέρνηση με τους κομμουνιστάς; Ούτε αυτούς τους σέβεστε.

    Κατά τον ίδιο τρόπο λοιπόν που προτείνετε να το βουλώσουμε, σας προτείνω κι εγώ μια κόσμια δήλωση: δώστε τα συγχαρητήριά σας για την εκλογική επίδοση των κομμουνιστών, εκφράστε το θαυμασμό σας που παρόλη την τεράστια πίεση, την ιδεολογική τρομοκρατία, τη στρατηγική εξώθησης των μοναδικά ρεαλιστικών προτάσεών τους στη σφαίρα του αδιανόητου, παρόλο το πρόγραμμα διώξεων των κομμουνιστών αγωνιστών που διαβάζουμε καθημερινά στα πινάκια των πρωτοδικίων (άλλος για απεργία, άλλος για διαδήλωση, άλλος γιατί... μίλησε όταν δεν έπρεπε), το Κόμμα τους στέκεται όρθιο και μάχεται πιό ενισχυμένο. Βουλώστε το μετά, σεβόμενος τουλάχιστο τη μνήμη του πατέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν χρειάζεται να είσαι Έκο για να δεις την σημειολογία των λόγων του κου Ασδραχά. Η φράση κλειδί που δίνει την ολότητα της σκέψης του κυρίου είναι:"Η λέξη "αναθεώρηση" θα πρέπει τώρα να ανασηματοδοτηθεί..."
    Οι κομμουνιστές του 1968 που βρίσκονταν στο εσωτερικό της χώρας και έβγαλαν τον εαυτό τους εκτός του Κόμματος ονομάστηκαν "Αναθεωρητές". (πολιτικός χαρακτηρισμός που αποδίδεται σε όποιον "αναθεωρεί την κλασική μαρξιστική – λενινιστική διδασκαλία")
    Οι Αναθεωρητές που έβγαλαν το σφυροδρέπανο από τα σύμβολά τους για να πάρουν μία ευρωκομμουνιστική όψη.
    Οι Αναθεωρητές που πέταξαν κάθε λέξη που υποδήλωνε κομμουνισμό για χάρη των "κοινωνικών εργοστασίων" που διέλυσαν τις τάξεις και το ταξικό συμφέρον.
    Οι Αναθεωρητές που έφτασαν στην εποχή μας να ονομάζουν τον εαυτό τους "Αριστερό" χωρίς ίχνος αντιμονοπωλιακής στάσης, χωρίς μία στάλα αντικαπιταλιστικής θέσης και ούτε κατά διάνοια να ασχοληθούν με ένα αντιιμπεριαλιστικό μέτωπο.
    Βγάζοντας λοιπόν σέλφι ο κύριος αυτός μας προτρέπει μετά το ιστορικό βάθος που απέκτησε ο όρος να ανασηματοδοτησουμε την λέξη Αναθεώρηση.
    Σηκώνω το γάντι και του επιστρέφω ως απάντηση : Η εποχή μας σήμερα μας επιτρέπει να ανασημοτοδοτήσουμε την λέξη "Αναθεωρητές" και να της δώσουμε τις ιστορικά δικαιωμένες έννοιες: Προδότες του ταξικού κινήματος,
    Αντι-κομμουνιστές δεδηλωμένοι,
    Πλαστογράφοι της ιστορίας,
    Ποταποί και αχρείοι διαστρεβλωτές.

    Για αρχή!
    Μετά την "αναγκαστική"(my ass) κολεγιά με τους ΑΝΕΛ και τα όσα επακολουθήσουν είμαστε σίγουροι πως θα χαρίσουν στον εαυτό τους περισσότερους απαξιωτικούς ιστορικούς χαρακτηρισμούς...
    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Πανος
      Αν κι ήταν λίγα...Τα είπες ΟΛΑ...!
      Το ξεβράκωμα έρχεται...Η ελπίδα φεύγει!

      @ Αντώνης
      Οι διανοητές του...αριστερού πώλου (το π με κ) δεν έχουν κανένα έρεισμα στο λαικό κίνημα... Με κάτι τέτοια όμως μάλλον τους δίνουμε αξία...
      Καταλαβαίνω την αντίδρασή σου...αλλά πιστεύω πως άδικα σκας...
      Αυτός ο κ(λ)άδος μαζεύει χρόνια τώρα ΟΛΑ τα σκουπίδια...
      Κι εσύ Αντώνη μία φωτεινή εξαίρεση...

      Υ/Γ. Χαίρομαι τουλάχιστον που η επιστολή αυτή έγινε η αφορμή, να μάθω περισσότερα για σένα... Συνέχισε τον ανένδοτο στη σοσιαλδημοκρατία...και τον οπορτουνισμό...

      Καλούς αγώνες σύντροφοι!

      demetriox

      Διαγραφή
  17. Μία λέξη μόνο, που μου αρέσει πολύ να την χρησιμοποιώ για την περίπτωσή τους και δικαιώνουν κάθε φορά την ύπαρξή της: ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!!!

    Stevie O.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://www.rizospastis.gr/story.do?id=6566052

    ρεδ αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή