Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015

Τρεις απλές ερωτήσεις για τη συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής

Σήμερα, η Χρυσή Αυγή έχει προγραμματίσει συγκέντρωση στην Αθήνα, για να "τιμήσει τους νεκρούς αξιωματικούς" του θερμού επεισοδίου στα Ίμια.

Η Ανταρσύα και ο Αντιφασιστικός συντονισμός κάλεσαν σε αντισυγκέντρωση με σύνθημα "Να φράξουμε το δρόμο στους φασίστες."

Έχω κάποιες πολύ απλές ερωτήσεις και απολογούμαι εκ των προτέρων για την αφέλειά τους. Πιθανώς να μου διαφεύγει κάτι που όλοι οι άλλοι κατάλαβαν:

1. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ; ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΝΑΖΙΣΤΩΝ;

2. ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΘΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ;

3. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ Ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΗΣ Χ.Α ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ;

28 σχόλια:

  1. Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015
    Οι Αγανακτισμένοι επιστρέφουν… στο πλευρό της κυβέρνησης
    http://palmostiskalymnou.blogspot.com/2015/01/blog-post_51.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κυβέρνηση της αριστεράς ειναι κιμπάρικη. Απαγορεύσεις κάνουν μόνο τα ανελεύθερα κομμουνιστικά καθεστώτα. Στο κάτω κάτω την λύση στον φασισμό την έχουμε βρει όλοι,είναι θέμα παιδείας βρε. Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης θα ανάγκαζουν όλους τους συμμετέχοντες στην πορεία να διαβάσουν σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία,κατά προτίμηση Σώτη Τριανταφύλλου (η επιλογή του βιβλίου είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός) ή έστω Χρυσηιδα Δημουλίδου.Σε ένα χρόνο θα χουν μεταμορφωθεί όλοι, σε υπεύθυνους πολίτες (να μην χρειάζεται να τους παρακαλάμε και για ψήφο στις επόμενες εκλογές τοπικής διοίκησης).
    ΥΓ: Θα ήταν ωραίο αν διοργάνωναν την συγκέντρωση τους και οι αγανακτισμένοι σήμερα. Θα ήταν σαν re-union παλιών συμμαθητών...

    Τάκης Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει. Απλά δεν ξέρω αν με τις απαγορεύσεις μπορεί να βγει κάτι θετικό σε αντιφασιστική κατεύθυνση. Ίσα ίσα που πολύς κόσμος άπειρος πολιτικά ψήφισε τους φασίστες επειδή τους έχει ηρωοποιήσει βλέποντας τους να κάνουν προεκλογικό αγώνα πίσω από τα κάγκελα του ''κατεστημένου''. Καταλαβαίνω οτι θα μου πεις οτι ειδικά μετά τη δολοφονία φύσσα όλοι όσοι ψηφίζουν χρυσαυγίτες το κάνουν συνειδητά. Ίσως δεν είναι τόσο έτσι. Απλά μπορεί να βάζουν στην άκρη αυτό ως κάτι μεμονωμένος μέσα στην πολιτική απειρία τους. Σε κάθε περίπτωση το να τους απαγορευθεί η συγκέντρωση πιο πολύ νερό στο μύλο τους ρίχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, είναι για να μην της ρίξετε νερό στο μύλο.

      Δούρου: Φασιστικό το τσουβάλιασμα ψηφοφόρων
      http://voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=180091

      Π. Σκουρλέτης: Είναι ευπρόσδεκτες οι ψήφοι της Χρυσής Αυγής

      Ο κ. Σακελλαρίδης εξέφρασε τον προβληματισμό του για τα εκλογικά ποσοστά της Χρυσής Αυγής και ξεκαθάρισε πως μίλησε ήδη από χθες το βράδυ για «το ναζιστικό μόρφωμα», προκειμένου να φανεί ότι δεν ψαρεύει «σε θολά νερά στο β” γύρο».

      Διευκρίνισε ωστόσο ότι η παράταξή του δεν κλείνει την πόρτα στους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής, καθώς «προφανώς δεν είναι ναζιστές» το 15% των Αθηναίων.
      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/05/blog-post_8441.html

      Βόμβα Βούτση: Δεν υπάρχουν στοιχεία κατά της Χρυσής Αυγής - Αστείες οι κατηγορίες!
      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/05/blog-post_731.html

      https://www.youtube.com/watch?v=jaxKyjNr1HE

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη, δεν έγινα σαφής. Δεν αποδέχομαι το β' πληθυντικό γιατί δεν είμαι μέλος του συριζα. Ούτε καν ψήφισα συριζα. Για τα παραπάνω έχεις δίκιο σε γενικές γραμμές. Αν και ανάμεσα στους άλλους λόγους για τους οποίους μαζέψανε τα σκυλιά της χ.α ήταν και οτι
      τρώγανε τις ψήφους από τα ''δεξιά'' της ν.δ.
      Εγώ λέω απλά οτι οταν θα καθίσω το βράδυ στο νετ ή αν ακούσω ραδιόφωνο θα με πειράξει περισσότερο αν ακούσω τον χρυσαυγίτη να το παίζει διωκόμενος από το να κάνει τη βρωμομάζωξή του και να υπάρχουν ταυτόχρονα κοντά 500000 άνθρωποι να τον καταδικάζουν. Επίσης κατανοητοί και σεβαστοί απόλυτα οι λόγοι που το κκε δεν συμμετέχει σε αντιφασιστικά συλλαλητήρια όπως και οι λόγοι που το μλ-κκε κάνει το ίδιο. Ελπίζω τώρα να έγινα σαφής.

      Διαγραφή
    3. Ποσώς με ενδιαφέρει τι ψηφίζεις.

      Δεν πέρασε πολύς καιρός που ο Συριζα στήριζε συγκεντρώσεις της Χ.Α στην Αθήνα http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=7924905

      στην Καβάλα http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8281722

      παρευρισκόταν σε συγκεντρώσεις της

      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=7904938

      συνεργαζόταν μαζί της στη Ζώνη του Περάματος

      http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=7661144

      ή έκανε δηλώσεις όπως οι παραπάνω. Και δεν έχω πάθει "κινηματικό" Αλτζχάιμερ.

      Λοιπόν; Απάντησες πολιτικά στις ερωτήσεις της ανάρτησής μου και πώς;

      Διανοείσαι κυβέρνηση εργατικής εξουσίας να επιτρέπει τέτοια συγκέντρωση;

      Διαγραφή
    4. Οχι δεν διανοούμαι κυβέρνηση εργατικής εξουσίας να επιτρέπει τέτοια συγκέντρωση. Δεν είναι ο συριζα τέτοιο πράμα. Μάλλον δε με καταλαβαίνεις. Ενδεχομενως αυτά που παραθέτεις να έχεις δίκιο. Εγώ λέω απλά οτι δεν θα ζητήσω απαγόρευση της συγκέντρωσης για τους λόγους που σου εξήγησα. Τώρα το που το πάει ο συριζα γενικά με ανησυχεί πάρα πολύ και θα το δούμε.

      Διαγραφή
    5. Μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις, για αυτό και δεν απαιτείς τίποτε και θα πας σε αντισυγκέντρωση χωρίς καμία απαίτηση από μια κυβέρνηση που έχει κάνει όλα αυτά, χθες έριχνε στεφάνια όπως θέλουν και οι Χρυσαυγίτες, χωρίς καμία συνειδητοποίηση ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά εδώ.

      Καλή τύχη.

      Διαγραφή
    6. Αυτά τα έγραψε άτομο από εξωτερικό όταν είδε την είδηση για συγκέντρωση Χ.Α.

      I'm guessing Western rulers are more interested in disrupting Communist control of the street & undermining relationship with trade unions than in parliamentary seat-counting.

      Ελληνικά: "Φαντάζομαι ότι οι ηγέτες της Δύσης ενδιαφέρονται περισσότερο να πάρουν τον έλεγχο του δρόμου απ' τους κομμουνιστές και να υποβαθμίσουν τις σχέσεις τους με τα συνδικάτα, παρά για τις θέσεις στη Βουλή."

      Ή αυτή που τα γραψε δεν ξέρει τι της γίνεται, ή εσύ.

      Διαγραφή
    7. Δίκιο έχει. Αλλά δεν μπορώ να σου απαγορεύσω να με παρεξηγείς. Σκέψου και το άλλο: οτι αν σε συνθήκες αστικής δημοκρατίας δημιουργείται προηγούμενο απαγόρευσης ακόμα και φασιστών, στρώνεται το έδαφος ο λαός να δεχθεί και απαγορεύσεις άλλων συγκέντρωσεων.
      υ.γ: Στα παπάρια μου ο συριζα, ο σακελλαρίδης , ο βούτσης κλπ

      Διαγραφή
    8. Δεν απαντάς σε τίποτε. Ολόκληρη η θεωρία της "αριστερής πίεσης" στο ΣΥΡΙΖΑ, μέρος της οποίας είναι και αυτή η γελοιωδέστατη αντισυγκέντρωση που στηρίζεις, είναι στη βάση του "μεταβατικού προγράμματος" που δήθεν θα οδηγήσει σε εργατική κυβέρνηση.

      "Μεταβατικό πρόγραμμα" με συνεχιζόμενη ανοχή των ναζιστικών συγκεντρώσεων όχι απλά απ' την "κυβέρνηση της αριστεράς" αλλά και από αυτούς που δήθεν την "πιέζουν" στα αριστερά αλλά κάνουν την πάπια για το ότι επιτρέπει ναζιστικές συγκεντρώσεις, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΛΕΠΩ.

      Η εργατική τάξη να επαγρυπνεί στον υπέρτατο βαθμό. Πάλι ανάπηρη δημοκρατία της τάζετε.

      Διαγραφή
    9. Εγώ προσωπικά δεν τάζω τίποτα. Μία άποψη τακτικής εξέφρασα απέναντι στη χρυσή αυγή. Ούτε περιμένω κάτι από το συριζα. Ούτε καν από το μεταβατικό πρόγραμμα. Καλή συνέχεια εύχομαι.

      Διαγραφή
    10. Το θέμα είναι ότι μια κυβέρνηση που υποτίθεται ότι εκφράζει τον "κόσμο της εργασίας" δεν μπορεί να αφήνει ανεξέλεγκτους τους φασίστες στο όνομα της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων των υπολοίπων, διότι έτσι αποδεικνύει ότι δεν νοιάζεται ούτε για την ελευθερία των άλλων συγκεντρώσεων η οποία εκ των πραγμάτων κινδυνεύει από τους φασίστες. Άλλωστε ο φασισμός δεν αντιμετωπίζεται με απόψεις του αστικού φιλελευθερισμού (διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπίσω το δικαίωμά σου να το λες) μιας και είναι εκ των πραγμάτων εργαλείο των ίδιων των αστών.
      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
    11. Όπως είπες κι εσύ υποτίθεται οτι εκφράζει τον κόσμο της εργασίας. Άρα αν της ζητάω κάτι τέτοιο δεν τροφοδοτώ αυταπάτες? Και για τους λόγους που εξήγησα τακτικής απέναντι στη χρυσή αυγή. Και δεν το πάω σε όρους αστικου φιλελευθερισμού. Το λαϊκό κίνημα έχει κάθε δικαίωμα να τσακίσει τους φασίστες και να τους απαγορεύσει να διαλαλούν το φασιστικό τους δηλητήριο. Το πάω όμως πάλι σε επίπεδο τακτικής και σου λέω να μην ζητάς από το αστικό κράτος να κάνει αυτή τη δουλειά.

      Διαγραφή
    12. Α, μάλιστα. Ξαναέγινε "αστικό κράτος" η "κυβέρνηση της Αριστεράς" με την οποία προδοτικά δε συνεργάζεται υπέρ της εργ. τάξης το ανθενωτικό ΚΚΕ.

      Ό,τι βολεύει, όποτε βολεύει. Αλλά δεν άρχισε η αντισυγκέντρωση; Ακόμα στα μπλογκ είσαι;

      Διαγραφή
    13. Πότε είπα εγώ οτι το ανθενωτικό κκε δεν συνεργάζεται με την κυβέρνηση της αριστεράς υπέρ της εργατικής τάξης? Τέλος πάντων . μάλλον κούρασα. Καλή συνέχεια!
      υ.γ: όποιος μπαίνει και γράφει μια άποψη ή διαφωνία δεν τη γράφει για να πλήξει το κόμμα. Μπορεί να την πιστεύει και να την γράφει.

      Διαγραφή
    14. Δεν ζητάω από το αστικό κράτος τίποτα. Καταγγέλλω το αστικό κράτος και αναρωτιέμαι γιατί υποκριτικά το εξωκοινοβούλιο δεν εφαρμόζει και τώρα την λογική που προτείνει ως αντιπαραθετική με το κόμμα. Θέτω την "αριστερή κυβέρνηση" και τους συμμετέχοντες στην πορεία προ των ευθυνών τους. Μπορείς να κάνεις όση κριτική θες αλλά όχι και να το παίζεις χαζός.
      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  4. Άσχετο με το δημοσίευμα (;)
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231381929
    Νέος Διευθυντής ΕΥΠ Γιάννης Ρουμπάτης
    Διετέλεσε ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ το 1994-1999 κυβερνητικός εκπρόσωπος το 1988
    Δήκλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ρωτήσεις επίσης Αντώνη τι σημαίνει "ΟΥΤΕ ΣΠΙΘΑΜΗ ΓΗΣ ΣΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟ!" στο πλαίσιο της αντισυγκέντρωσης, γιατί αντιφασισμό με φιλόΕΕ πλαίσιο πρώτη φορά έχω δει. https://athens.indymedia.org/post/1539101/
    Ο.Χ.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βλέπω το έργο καρέ-καρέ:

    Θα προσπαθήσουν να μας βάλουν να υπογράψουμε εν λευκώ σε μια κόλλα χαρτί που το μόνο που θα λέει θα` ναι "στηρίξτε μας να διαπραγματευτούμε σκληρα".

    Κι όταν δε θα τους κάνουμε τη χάρη, θα βγουν και θα πουν: "ιδού οι φίλοι του λαού" κι άλλα απείρως αισχρότερα...

    Σ` αυτό το παιχνίδι είναι πάρα πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσουν και τους φασίστες, άλλες "πατριωτικές δυνάμεις", και σίγουρα τους παρατρεχάμενους του εξωκοινοβουλίου.

    Θα παιχτει πάρα πολύ άθλιο παιχνίδι, που θα συνοδεύεται και απο (πρωτοφανείς, ίσως) προβοκάτσιες..

    Οι μέρες είναι γκαστρωμένες...
    Χρειάζεται μεγάλη επαγρύπνηση, αλλά και ψυχραιμία απ`όλους μας!

    Θα πρέπει να είμαστε απόλυτα έτοιμοι να τους αντιμετωπίσουμε αναλόγως ...


    Και μην ξεχνάει κανείς ούτε για μια στιγμή:

    "Ανομολόγητος σκοπός και διακαής επιθυμία όλων των ελλήνων της αριστεράς είναι η εκ των έσω κατάρρευση του ΚΚΕ με σκοπό τον μετασχηματισμό του σε νέες βάσεις, ούτως ώστε η ελληνική αριστερά να λάβει τη θέση που της αρμόζει στην ελληνική κοινωνία"

    Αυτοι που τα`λεγαν αυτά τον Μάιο του `12 είναι τώρα στην εξουσία....


    Μάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις το Link για το τελευταίο? gorf

      Διαγραφή
    2. "Στην Ελλάδα, επιτυχία της ριζοσπαστικής αριστεράς, θεσμικό αδιέξοδο"
      Άρθρο της Βάλιας Καϊμάκη

      "Le Monde Diplomatique¨" 8/5/2012

      Λινκ στο πρωτότυπο δεν έχω, καθώς πρέπει να` σαι συνδομητης για να `χεις πρόσβαση.

      Σίγουρα κάποιοι εδώ θα έχουν αποθηκευμένο ολόκληρο το άρθρο και στα ελληνικά και στα γαλλικά.

      Πρέπει να διαδωθεί οπωσδήποτε αυτό το ελεεινό κείμενο σ` όλους τους κομμουνιστές...


      Μάνος



      Διαγραφή
    3. http://leninreloaded.blogspot.co.uk/2012/05/do-you-love-me-like-i-love-you.html

      Τάκης Ο.

      Διαγραφή
  7. http://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=fr&u=http://www.monde-diplomatique.fr/carnet/2012-05-08-Grece&prev=search

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μετάφραση που παρατίθεται στο μπλογκ είναι πολύ καλη. Αυτό που πρότεινα ως διόρθωση είναι, αντί για σκέτο "η κατάρρευση" , το "εκ των έσω κατάρρευση".

      Το "faire imploser le PC", κατα λέξη σημαίνει προκαλώ την ένρηξη του ΚΚ, δηλαδή προκαλώ τη εκ των έσω διάλυση, όχι δηλαδή απλά την καταρρευση με την έννοια της εκογικής του αποδυνάμωσης, αλλά την διάλυση εκ των ένδον, από τα ίδια τα κομματικά μέλη και στελέχη.

      Ό,τι δήλαδη επιχειρήθηκε το `68 και το `91, αλλά τούτη τη φόρα έλπιζαν στο τελειωτικό ξεπάστρεμα...

      Μάνος

      Διαγραφή
    2. σήμερα επισκέφτηκα στο νοσοκομείο, για συμπαράσταση, φίλη τής οποίας ο πατέρας νοσηλεύεται μετά από σοβαρή εγχείριση. ήρθε η κουβέντα στα πολιτικά, είπαμε 2 κουβέντες η παρέα, είπα κι εγώ τα δικά μου.
      την ώρα που έφευγα, ο ασθενής μού έπιασε το χέρι και μου είπε "ψηλά τη σημαία".
      ψηλά τη σημαία, λοιπόν.
      πίκατσου

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω καταλάβει. Βλέπω φωτό από την πορεία. Ο συριζα φαίνεται να συμμετέχει κανονικότατα (όπως και οι διάφορες ουρές, ανταρσυα, ροσινάντε -- αυτοί με το κοντραμπάσο-- κτλ), οι αστυνομικοί παρακολουθούν διακριτικά κτλ. Συμπεραίνω λοιπόν ότι στηρίζει την συγκέντρωση και αντιτίθεται στην συγκέντρωση των αυγών.

    Απ'την άλλη, ο επίσημος εκπρόσωπος της κυβέρνησης σε αυτό το ζητήμα, φαίνεται να στηρίζει επί της ουσίας την συγκέντρωση των αυγών (για την οποία δεν έγινε καμία ενέργεια παρεμπόδισης) αφού πήγε με κάθε επισημότητα στα ίμια να καταθέσει στεφάνι. Ας βγει κάποιος από τους πάμπολους συριζαίους που υπάρχουν εδώ γύρω να μας εξηγήσει τι σκατά συμβαίνει.

    Ijon Tichy

    ΥΓ: Τα χάχανα για τα κνατ και τα κάγκελα κόπηκαν κάπως απότομα μετά τις δηλώσεις πανούση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τωρα που το "καρωτο" ειναι κυβερνηση
    πλησιαζει η ωρα να βγαλουν εν χορδαίς και οργάνοις
    και το "μαστιγιο" απο τα VIP

    ΑπάντησηΔιαγραφή