Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

Κοκτέιλ Μολότωφ #345

Ξέρω πολύ καλά ότι το όνομα "Μίκης Θεοδωράκης" αγγίζει πολύ ευαίσθητες χορδές στις καρδιές των κομμουνιστών, και καταλαβαίνω ότι υπάρχουν σοβαροί λόγοι για αυτό (κι εγώ λατρεύω τα τραγούδια του), αλλά θα πρέπει να παρατηρήσω ότι δύσκολα θα βρει κανείς άνθρωπο που να έζησε τόσα πολλά και να κατάλαβε τόσο λίγα. Ο άνθρωπος διακηρύττει στα σοβαρά ότι ίδρυσε το μέτωπο ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α για να "αμυνθεί ο λαός" στους πιστωτές του --με τι, με μούντζες;-- και ότι απογοητεύτηκε που ο ΣΥΡΙΖΑ το χρησιμοποίησε εκλογικά -- γιατί, είχε καμία άλλη χρησιμότητα το να μαζευτεί το πλήθος στις πλατείες χωρίς κανένα απολύτως πολιτικοστρατιωτικό σχέδιο, λες και αρκεί η απλή φυσική του παρουσία για να ανατρέψει, ουσιαστικά, τον καπιταλισμό; Είναι δυνατόν να είναι κανείς τόσο βαθιά ανίδεος για τις προϋποθέσεις της ταξικής πάλης, έστω με όρους μετώπου, και να έχει ζήσει τον ΕΛΑΣ και τον ΔΣΕ; Και φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ που έχει μαύρα ιστορικά μεσάνυχτα ο ίδιος;

6 σχόλια:

  1. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου Αντώνη.
    Ο Μίκης γνωρίζει πολυ καλα τι κάνει και που οδηγεί αυτό που κάνει.

    Δηλαδή δεν ειναι αθώος.

    Θα μου πεις και ποιος είσαι εσυ;
    Είμαι κάποιος που σε ανύποπτο χρόνο έλεγα στον ίδιο ακριβως τα ίδια που γράφω εδώ.

    Συνειδητά κάνει ο Μίκης αυτα που κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξε, δεν θα αποφασίσω εγώ τι είναι. Εγώ απλώς λέω πως η μόνη εναλλακτική στο να λειτουργεί συνειδητά ως αποπροσανατολιστής είναι ότι είναι πολιτικά και ιστορικά αγράμματος. Και δεν μου προσφέρει τίποτε μια "κριτική" στο ΣΥΡΙΖΑ που αναπαράγει ένα κάρο αυταπάτες και "μπάζει" από δέκα μεριές. Χάρισμά του τέτοια "κριτική", εγώ είμαι με το ΣΥΡΙΖΑ σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν κάποιος θέλει να παρουσιάζει τον εαυτό του ως βλάκα που τον κορόιδεψαν, καλά να πάθει σε ό,τι με αφορά.

      Διαγραφή
    2. δεν ξερω ποσο "απλα" ειναι τα πραγματα πλεον.
      ο θεοδωρακης (μικυς) μιλαει συγκεκριμενα για την 12η φλεβαρη, μερα που εγιναν πολλα, πραγματα που ειπωθηκαν, αλλα που δεν πηραν ποτε το φως της δημοσιοτητας και με την μιση αθηνα στις φλογες και με την δικια μας πορεια να δεχετε επιθεση στην ομονοια σχεδον απο παντου!
      ο συνθετης λοιπον ισχυριζεται οτι εκεινη την μερα ηταν με συννενοηση το καλεσμα και αυτο το καλεσμα ο κρατικος/παρακρατικος μηχανισμος το χρησιμοποιησε καταλληλα.
      δεν ξερω αν μονο εμενα μου φαινονται περιεργα ολα αυτα. δεν λεω οτι ο θεοδωρακης ειναι μπλεγμενος περιεργα, σιγουρα εχει κανει πατατες απο την εποχη μητσοτακη και μετα, αλλα μεχρι εκει δεν τον εχω.
      για αλλους χτυπαει η καμπανα

      Διαγραφή
  2. Μην ξεχνάμε οταν ηταν ο ίδιος Μίκης λίγους μηνες πριν τη δημιουργία της Σπιθας, που πρωτοστατούσε στην καμπάνια της νέας γερμανικής Κατοχής και της σιωνιστικής συνομωσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.902.gr/eidisi/ekloges-genari-2015/58719/mikis-theodorakis-den-stirizei-syriza-kataggellei-aparadekti-ithiki#.VK7zhkwE4g8.facebook

    ρεδ αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.mikistheodorakis.gr/el/news/?nid=5101

      απο το σαιτ του
      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή