Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

Forget Foucault, ζήτω τα αντιεξουσιαστικά βραχιολάκια!

Με τις αυξανόμενες αβεβαιότητες του κόσμου μετά την 9/11, το ζήτημα της επιτήρησης αποκτά νέα σημασία, μέσα απ' τις λογοθετικές πρακτικές που αφορούν τον πολλαπλασιασμό των τεχνολογιών "ελέγχου" και τη ρητορική της (αν)ασφάλειας η οποία διαποτίζει τη σύγχρονη πολιτική. Οι ηλεκτρονικές τεχνολογίες αντιμετωπίζονται ως κάτι που εντατικοποιεί την "ικανότητα" και την πανταχού παρουσία της επιτήρησης, δημιουργώντας "νέες" μορφές κοινωνικού ελέγχου. Δεν είναι ότι το καινοπαγές των σύγχρονων μεθόδων επιτήρησης πρέπει να αντιμετωπιστεί μόνο από μια οντολογική σκοπιά, και κυρίως ως "μετατόπιση σε ένα νέο είδος κοινωνίας" ως τέτοια, αλλά ότι πρέπει να ιδωθεί από τη σκοπιά της επιστημικής πληροφοριοποίησης και της υβριδοποίησης του ελέγχου και της επιτήρησης, που διευκολύνονται από την εξάπλωση ψηφιακών τεχνολογιών, οι οποίες προσφέρουν στις νέες τάσεις της επιτήρησης την ετικέτα του "καινούργιου", καθώς συντηρούν το υφιστάμενο κοινωνικό στάτους κβο. Παραδείγματα τέτοιων τεχνολογιών είναι η λήψη DNA μέσω δακτυλικού αποτυπώματος, τα ηλεκτρονικά "βραχιολάκια", το τεστ ναρκωτικών, το ιατρικό σκαν, οι βιομετρικές ταυτότητες και διαβατήρια, η "έξυπνη" τηλεόραση κλειστού κυκλώματος, κλπ -- όλα τεχνολογίες που βασίζονται σε αλγοριθμικές τεχνικές καθώς και "μέρη του σώματος" για να επιτελέσουν τη λειτουργία της επιτήρησης. 


[...] όπως πρότεινε ο Φουκώ, η έννοια της βιοπολιτικής περιλαμβάνει την έννοια της βιοεξουσίας, η οποία, σε αντίθεση με τη θεωρία του δικαιώματος του κυρίαρχου (αφαίρεση της ζωής ή άφεση του άλλου να ζήσει), δεν ασχολείται με την πρακτική της εξουσίας πάνω στο άτομο/το κοινωνικό σώμα, αλλά λειτουργεί στο επίπεδο της μαζοποίησης αντί αυτό της εξατομίκευσης. Επικεντρώνεται στην έννοια του πληθυσμού στην πολλαπλότητά του και σε παγκόσμια κλίμακα, και για αυτό παρακάμπτει το παλιό δικαίωμα του κυρίαρχου με το δικαίωμα του "να κάνεις τον άλλο να ζει ή να τον αφήνεις να πεθάνει." [...] Η βιοπολιτική είναι η διαδικασία μέσω της οποίας ασκείται η βιοεξουσία και η ζωή ελέγχεται με στόχο την επίτευξη της "εξισορρόπησης", της "κανονικότητας", και της "φυσιολογικότητας", μέσα από μηχανισμούς ελέγχου και τρόπους παρέμβασης που είναι "εμμενείς" σε όλες τις πλευρές της ζωής και που περιλαμβάνουν μυριάδες λεπταίσθητες πρακτικές στο επίπεδο των σχέσεων ανάμεσα στους ανθρώπους.

119 σχόλια:

  1. Μπράβο, τεράστια επιτυχία. Νομίζω θα είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που κατάφερε να θεσπίσει την επέκταση της ηλεκτρονικής παρακολούθησης μέσα από πρωτοβουλία "αντιεξουσιαστικού κινήματος."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα αν γίνεται το δικό μου "βραχιολάκι" να είναι ροζ χρώματος και να γράφει "Για την αριστερά των κινημάτων."

      Διαγραφή
    2. Πείτε μου πού πανηγυρίζουμε να πάρω το αεροπλάνο σύντροφοι #wrse.

      Διαγραφή
    3. Βραχιολάκια ζήτησε και το ΚΚΕ, Αντώνη χτες στη Βουλή. Όλοι τα ζητήσατε

      Λεωνίδας

      Διαγραφή
    4. Δεν πανηγυρίζουμε δάσκαλε, χαρμολύπη το λένε.
      ΚΠ

      Διαγραφή
    5. Διαχώρισα τη θέση μου σαφέστατα. Μην μου απευθύνεις πληθυντικό. Η δική μου θέση ήταν του Σωματείου Εργαζομένων του Γ. Γεννηματάς ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

      Καλά πανηγύρια τώρα.

      Διαγραφή
    6. @ ΚΠ: Για μπες στο τουίτερ, θρεντ NRomanos να δεις "χαρμολύπη." Η άκρα δεξιά χρησιμοποίησε την πόλωση για να κάνει να ξεχαστεί εντελώς ποιο ήταν το υποτιθέμενο διακύβευμα και να εξελιχθεί το όλο ζήτημα με οπαδικούς όρους ("νικήσαμε", "νικήσαμε").

      Σε τι πράμα "νικήσαμε" πολιτικά;

      Διαγραφή
    7. @ΚΠ: Χαρμολύπη και άλλα βυζαντινά. Εγώ μόνο θλίψη νοιώθω και αηδία. Τουλάχιστο, σε περίπτωση κυβέρνησης της αριστεράς και της προόδου, πήραμε μια πρόγευση για το πώς θα γιορτάσει το "κίνημα" τις συγκλονιστικές καινοτομίες της.

      gdmn1973

      Διαγραφή
  2. .....θα είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που κατάφερε να θεσπίσει την επέκταση της ηλεκτρονικής παρακολούθησης μέσα από πρωτοβουλία "αντιεξουσιαστικού κινήματος"

    Ετσι Αντωνη ! Ακριβως ετσι ! Μεγαλη αδιαφιλονικητη ΑΛΗΘΕΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μάλιστα με κοινή τροπολογία ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΜΑΡ

    Λεωνίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαχώρισα τη θέση μου σαφέστατα. Μην μου απευθύνεις πληθυντικό.

      Διαγραφή
    2. Ήταν το ένα πράγμα στο οποίο το ΚΚΕ σύρθηκε στις "απαιτήσεις" των α/α. Που μόνο σούβλες δεν γυρνάνε απ' τη μέθη της ... επιτυχίας.

      Είπα εξ αρχής, τα αιτήματα του Συνδικάτου εργαζομένων στο νοσοκομείου ΚΑΙ ΜΟΝΟ ήταν αυτά που εγώ στηρίζω.

      Διαγραφή
    3. Συγγνώμη αλλά δεν το είδα. Μπορείς να δώσεις λινκ;

      Λεωνίδας

      Διαγραφή
    4. Θέση ιστολόγου για το ποια πρέπει να είναι τα αιτήματα:


      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_5.html

      Διαγραφή
    5. Θέση ιστολόγου για εγκλωβισμό σε αδιέξοδο:

      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_45.html

      Θέση ιστολόγου για στάση ΚΚΕ χθες:

      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_45.html?showComment=1418150890551#c776455921969324765

      Διαγραφή
    6. Όποιος θέλει να είναι έντιμος άνθρωπος και όχι πανυγηρτζής καραγκιόζης έχει υποχρέωση στο ελάχιστο να πει: ηττηθήκαμε κατά κράτος, και δεν υπήρχε πλέον καμία λύση άλλη απ' το να συρθούμε στο γήπεδο του αντιπάλου για να σωθεί η ζωή ενός ανθρώπου.

      Όχι να κουνάει και σημαίες από πάνω.

      Διαγραφή
    7. Δεν βλέπω να διαφοροποιήθηκες για το "βραχιολάκι".

      Το αίτημα του σωματείου είναι να "ικανοποιηθούν τα αιτήματα του Ρωμανού"

      Ο Ρωμανός ζήτησε (και πήρε) βραχιολάκι.

      Λεωνίδας

      Διαγραφή
    8. Και κάτι ακόμα: το ΚΚΕ δεν σύρθηκε στις απαιτήσεις των @/@

      Συρθηκε στις απαιτήσεις του κράτους. Δείτε τι σημαίνει ankle monitor στις ΗΠΑ-Μ. Βρετανία κτλ

      Λεωνίδας

      Διαγραφή
    9. Τις εξυπνάδες στους ομοίους σου.

      Όταν έβγαλε ανακοίνωση το Σωματείο ο Ρωμανός δεν είχε συρθεί σε κανένα βραχιολάκι.

      Θα βγάλεις και γλώσσα.

      Διαγραφή
    10. Ρε σαχλαμάρα, θέλεις να αρχίζω να κάνω κόπι-πέιστ τις δοξολογίες των "αναρχικών" για το βραχιολάκι; Άει πνίξου από δω.

      Διαγραφή
    11. Στο ΚΚΕ ήταν χρεωμένη η προάσπιση του περιεχομένου της απεργίας πείνας ρε σαλτιμπάγκοι; Κομμουνιστής είναι; Εμ τα γαμήσατε τη μάνα, εμ σας φταίει το ΚΚΕ για την ξεφτίλα;

      Διαγραφή
  4. Αντώνη τους έχω χεσμένους τους "αναρχικούς". Τίποτα καλό δεν μπορεί να βγει από αυτους.

    Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραγικοι...Εμεις πιεζουμε και αγωνιζομαστε για την μονιμη καταργηση του δημιου και αυτοι φωναζουν και απαιτουν απο τον δημιο να ακονιζει καλυτερα το τσεκουρι του. Οχι μονο τα καταφεραν λοιπον αλλα και το πανηγυριζουν!

      Διαγραφή
  5. Το πρώτο που πρέπει να γίνει λοιπόν, με αυτούς που θα αναλάβουν την διαχείρηση μετά τον σαμαρά, είναι να επιστρέψει το νομικό καθεστώς για τις άδειες στο σημείο πριν την απόδραση ξηρού.

    Προφανώς η ηλεκτρονική εξ αποστάσεως επιτήρηση ανθρώπων είναι περαιτέρω σκλήρηνση της στάσης του κράτους, αλλά με την τρέχουσα κυβερνητική διαχείρηση δε νομίζω ότι μπορούσε να γίνει κάτι άλλο, θα τον άφηναν να πεθάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούσε να γίνει κάτι άλλο γιατί ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ αυτό που είχε ο Ρωμανός στο νου του (διακήρυξη απεργίας πείνας).

      Απέτυχε για συγκεκριμένους λόγους, που ως τώρα κανείς δεν θέλει να συζητήσει.

      Το μέτρο δεν πρόκειται να παρθεί πίσω όσο υπάρχει αστική εξουσία, παρά για ένα ακόμα εξουσιαστικότερο.

      Διαγραφή
    2. Υπήρχε τρόπος να μην αποτύχει και ταυτόχρονα να βγει ζωντανός (γιατί όπως είπες και εσύ σε άλλο ποστ, στόχος δε μπορεί να είναι μόνο η βιολογική επιβίωση); Υπήρχε τρόπος να βγει ζωντανός, παρά μόνο ηττημένος και υπό τους όρους του αστικού κράτους;

      Και αν ναι ποιος, στα ασφυκτικά χρονικά όρια που θέτει η απεργία πείνας;

      Νίκος SB

      Διαγραφή
    3. Υπήρχε τρόπος, σε ό,τι αφορά τον ίδιο, να πει ανοιχτά ότι ηττήθηκε πολιτικά και ότι πλέον ζητά απλώς τα "ανθρώπινά του δικαιώματα", δηλαδή διαπραγμάτευση με το αστικό κράτος για στενά ατομικό όφελος. Ήταν σαφέστατο ότι η αντζέντα του δεν ήταν η αντζέντα του μεριδίου της αστικής κοινωνίας που τον "στήριξε."

      Όταν αρχίζεις αυτό που άρχισε, είσαι και υπεύθυνος για το πώς θα τελειώσει.

      Διαγραφή
    4. Μπορούμε όμως σαν κόμμα να το διεκδικήσουμε κι είναι το λιγότερο που πρέπει να κάνουμε από σήμερα κιόλας. Να χτυπήσουμε την "αιτία" αλλαγής του καθεστώτος αδειών, δηλαδή την περίεργη - το λιγότερο - απόδραση Ξηρού, γιατί από εκεί ξεκίνησαν όλα και φτάσαμε στα βραχιολάκια σήμερα.

      Διαγραφή
    5. "Υπήρχε τρόπος, σε ό,τι αφορά τον ίδιο, να πει ανοιχτά ότι ηττήθηκε πολιτικά και ότι πλέον ζητά απλώς τα ανθρώπινά του δικαιώματα"--> εγκλωβίστηκε κατά την γνώμη μου, ήδη μια διάσταση της πορείας του από δω και πέρα που έχει αρχίσει και συζητείται:

      Αρχίζει να πηγαίνει ο Ρωμανός στη σχολη και αποδρά = "μάγκας" το αστικό κράτος που παρ'όλη την μεγαλοψυχία του προδίδεται από τον "άτακτο πιτσιρικα"

      Αρχίζει να πηγαίνει ο Ρωμανός στη σχολη και παίρνει το πτυχίο του της Διοίκησης επιχειρήσεων = "Μάγκας" το αστικό κράτος που έχει την δύναμη του σοφρωνισμου στον "άτακτο πιτσιρικα"

      Διαγραφή
    6. Έγραψα χθες ότι, βάσει αρχικής διακήρυξης, "ηττήθηκε τελεσίδικα" και εννοούσα "τελεσίδικα."

      Αλλά ΟΚ, η Ε.Τ και ο δικός της αγώνας είναι μια άλλη και πολύ σοβαρότερη υπόθεση. Και δεν θα καθορίσει το μέλλον αυτής της υπόθεσης ο ίδιος. Η Ε.Τ, στο κάτω-κάτω, έδειξε ηθική ανωτερότητα χωρίς να πάρει τίποτα απ' τις ευαίσθητες ψυχές, ούτε δέκα δεύτερα σημασίας για τον Χρήστο Ανεστιάδη, πχ. Ως συνήθως, δηλαδή.

      Διαγραφή
  6. Πιστεύω ότι καλά έκανε το ΚΚΕ πολιτικά και συνυπέγραψε την τροπολογία. Όπως πολύ σωστά γράφεις, δεν ήταν χρεωμένο το ΚΚΕ με την υπεράσπιση του πολιτικού αιτήματος του Ρ. Από την άλλη, αν καταψήφιζε την τροπολογία, θα έχανε πολιτικά και επικοινωνιακά, δύσκολα θα μπορούσε να παίξει με τόσο λεπτές διακρίσεις, από τη στιγμή που ο δημόσιος λόγος έχει πέσει τόσο πολύ χαμηλά. Μέχρι και διακινδύνευση της ζωής του απεργού θα του χρεώνανε. Η συνυπογραφή της τροπολογίας κάλλιστα μπορεί να ενταχθεί στο ανθρωπιστικό του χρέος απέναντι σε ένα νέο παιδί. Θα έχουμε σίγουρα τον χρόνο και την ευκαιρία να αντιταχθούμε στο μέλλον σε πολιτικές επιτήρησης κατά της εργατικής τάξης. Και για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, τα βραχιολάκια ως νόμος ήταν προαποφασισμένος. Απλώς τώρα θα μπορούνε να τα χρησιμοποιούν και οι κρατούμενοι για εκπαιδευτικές άδειες. Μην έχουμε την απαίτηση να έχανε πολιτικά το ΚΚΕ από την όλη υπόθεση, καταψηφίζοντας την τροπολογία, από τη στιγμή που στάθηκε ο συνεπέστερος και αξιοπρεπέστερος υποστηρικτής του αιτήματος του Ρ, παρά τις πολιτικές του διαφωνίες. Γιάννης Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τη στιγμή που έφτασε εκεί που έφτασε η κατάσταση, Γιάννη, δεν υπήρχε φυσικά άλλος δρόμος. Το ζήτημα ήταν να έχουν παρθεί οι πρωτοβουλίες έγκαιρα ώστε να μην αναγκαστεί το κόμμα να συνοψίζεται η στάση του στη συμπόρευση με τα αστικά κόμματα σε "ανθρωπιστική" βάση. Αυτό προσπάθησα εξ αρχής να επισημάνω ως κίνδυνο.

      Διαγραφή
  7. "Κοντα στο βασιλικο ποτιζεται και η γλαστρα" λεει ο σοφος λαος..
    και οχι δεν νικησε ο Ρωμανος που ξεφωνιζουν ολοι αλλα η κυβερνηση

    http://www.antenna.gr/news/Society/article/347562/ena-ekatommyrio-eyro-gia-ta-ilektronika-braxiolakia-ton-kratoymenon

    http://www.protothema.gr/greece/article/382889/xekinaei-o-diagonismos-gia-ta-ilektronika-vrahiolakia/

    το τραγουδακι αφιερωμενο στους ροζ αντιεξουσιαστες
    http://youtu.be/N_epxE8MQX0

    ρεδ αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν νίκησε η κυβέρνηση σύντροφε. Είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα. Νίκησε συντριπτικά το ΑΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (και το "κράτος έχει συνέχεια"), ως μοναδικός εγγυητής και φορέας "δικαιωμάτων", ακόμα και στις περιπτώσεις που δείχνει ανοιχτά ότι τα συντρίβει ό,τι ώρα θέλει. Νίκησε η ΑΣΤΙΚΗ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ότι ένας ατομικός αγώνας αλλάζει την ταξική φύση του Δικαίου ως οργάνου τρομοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω κι επαυξανω

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
  9. τα πραγματα ειναι πολυ απλα!
    οπως εμμεσως πλην σαφως ειπα και αλλες φορες, ο πιτσιρικας ηταν στημενος απο το κρατος απο την πρωτη στιγμη, απο τις ληστειες και τωρα τον ωθησαν σε αυτο.
    ο λογος διτος. η μια εξηγηση ειναι αυτο που καθε τοποθετηση στελεχων του κομματος ελεγε. δεν κανετε οτι λεει και το δικο σας δικαιο στην περιπτωση του ρωμανου και αυτο ειναι υποπτο ειδικα στην "συγκηρια" και σχεδον ολος ο κοσμος ελεγε οτι αν πεθανει θα γινει κουγκι η αθηνα και το ερωτημα ηταν ποια υπηρεσια το προωθουσε αυτο.
    η αλλη πτυχη ηταν η θεσμοθετηση του βραχιολιου.
    το δευτερο πετυχε, σαφεστατα.
    παμε ξανα στο πρωτο και την σταση του ΚΚΕ. το ΚΚΕ απο την πρωτη στιγμη υποστηριζε οτι πρεπει ο ρωμανος να παρει αυτο που δικαιουτε, που στην τελικη το ιδιο το αστικο κρατος το εχει θεσμοθετησει.
    το ΚΚΕ μιλησε και συμφωνησε με το βραχιολι, μονο μετα απο την δηλωση του δικηγορου του, οτι θα δεχοταν το βραχιολι ως λυση.
    η σταση λοιπον του ΚΚΕ συνοψιζοντας ειναι καθε στιγμη συμφωνη με τις θεσεις του ρωμανου, οπως τις εκφραζε ο ιδιος ή ο δικηγορος του.
    δλδ χθες το βραδυ τι θα ελεγε το ΚΚΕ απο την στιγμη που και ο ιδιος ειπε ενταξει στο βραχιολι, δεν το ψηφιζω;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν ήταν στημένος, δεν έχω τεκμήρια. Μπορώ να γνωρίζω αυτό που συνέβη.

      Απάντησα ήδη ότι έπρεπε από νωρίς να είχε διαφορετική προσέγγιση το κόμμα από την στήριξη αστικών δικαιωμάτων που ξέρουμε όλοι τι "δικαιώματα" είναι. Η διατύπωση "να ικανοποιηθεί το αίτημά του", που υιοθέτησε το Σωματείο, ήταν πολύ προτιμότερη από τη διατύπωση που ΜΕΤΕΦΡΑΖΕ αυτό το αίτημα σε αίτημα "να σπουδάσει." Τα άλλα δύο αιτήματα του Σωματείου εξέφραζαν αιτήματα ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ και παρέπεμπαν στη σωστή κατεύθυνση του τελικού στόχου της αυταρχοποίησης, που είναι ακριβώς η Ε.Τ.

      Όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, η υπόθεση είναι καθαρή πολιτική ήττα ΚΑΙ για μας. Λυπάμαι για αυτό, θεώρησα ότι μπορούσε να προληφθεί η δική μας παγίδευση ανεξάρτητα της εξέλιξης της υπόθεσης.

      Διαγραφή
    2. Μπράβο στο LR που από την αρχή κράτησε μια επιφυλακτική στάση στο ζήτημα της απεργίας πείνας, έμεινε στις ουσιαστικές διεκδικήσεις του αγώνα και δεν επηρεάστηκε από το κλίμα υπερεπαναστατικότητας που κυριάρχησε τις τελευταίες βδομάδες.
      Το έχω ξαναγράψει, ηρωικό για μένα είναι ο εργάτης πατέρας 2 παιδιών, να διεκδικεί τα δικαιώματα μαζί με συντρόφους του κόντρα στον καπιταλιστή, με κίνδυνο να χάσουν την δουλειά τους( μακριά από κάμερες και πρωτοσέλιδα) και όχι τα ατομικά μεμονωμένα ξεσπάσματα.

      Ακόμα και αυτή η ιστορία έχει να μας διδάξει κάτι:
      -Δεν μπορείς ποτέ να δικαιωθείς σε οποιανδήποτε αγώνα, εάν δεν έχεις συγκεκριμένα προκαθορισμένα αιτήματα και δες επιμένεις αυστηρώς σε αυτά.
      -Xωρίς μαζικότητα και οργάνωση δεν αντέχεις ποτέ για πολύ.
      -Όταν οι αστοί δίδουν δημοσιότητα σε ένα γεγονός που θεωρητικά δεν τους συμφέρει να το προβάλουν, κάτι έχουν σχεδιάσει και μαγειρέψει από πριν.
      - Ο α/α χώρος εδώ και χρόνια παίζει τον ρόλο που θέλει το σύστημα πάρα, μα πάρα πολύ καλά. Πλέον δεν μιλάμε για αφέλεια, αλλά για συνειδητές πράξεις υποβάθμισης του λαϊκού κινήματος.

      Πετροπουλιώτης

      ΥΓ. Ας ειδοποιήσει κάποιος τον κλόουν στο σύνταγμα, ότι έληξε η απεργία, τέλειωσε το σόου του, μπορεί να παίρνει τυρόπιτες και καφέδες πλέον άφοβα από τα φασφουνταδικα.

      ΥΓ. Για τον ρόλο των φραγκο-δικηγόρων που έχουν πάρει εργολαβία τους αναρχικούς, θα τα πούμε άλλη φορά. Μην τους χαλάσουμε τους πανηγυρισμούς τους σημερα.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για την αναγνώριση της καθαρότητας της στάσης μου, καλύπτομαι πλήρως από τις υπόλοιπες παρατηρήσεις σου.

      Διαγραφή
    4. διευκρινηση γιατι δεν διατυπωθηκε σωστα.
      δεν εννοω οτι ειναι στημενος απο το κρατος, αλλα οτι του την ειχαν στημενη την παγιδα και επεσε μεσα.

      Διαγραφή
    5. Αυτό --το δεύτερο-- αποδεικνύεται εξόφθαλμα απ' τα πράματα. "Εμπερδεύτηκα ένα βράδι, σα σουπιά στο παραγάδι", που τραγούδαγε κάποτε ο Χαρίλαος Πιπεράκης.

      Διαγραφή
    6. το ΚΚΕ δεν μπορουσε παρα να πατησει σε αυτα που διεκδικουσε ο ρωμανος και οχι το σωματειο. ο ρωμανος διεκδικουσε να μπορει να σπουδασει. προφανως και ηταν προφαση του ρωμανου και το διακυευμα ηταν αυτο που ολοι εχουμε καταλαβει, αλλα το ΚΚΕ δεν μπορουσε παρα να υπστηριζει το αιτημα ενος κρατουμενου που του στερουν το δικαιωμα που του ειχαν δωσει και μαλιστα με αθλιες δικαιολογιες

      Διαγραφή
    7. "ο ΚΚΕ δεν μπορουσε παρα να πατησει σε αυτα που διεκδικουσε ο ρωμανος και οχι το σωματειο. ο ρωμανος διεκδικουσε να μπορει να σπουδασει"

      Όχι, δεν έγραψε τέτοιο πράμα, κι από κει ξεκίνησε ο εγκλωβισμός, απ' τον οποίο γλίτωσε το Σωματείο αλλά όχι εμείς. Ο ίδιος ξεκίνησε την απεργία πείνας με την εξής διακήρυξη:

      "Την περασμένη άνοιξη έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις μέσα από τη φυλακή και πέρασα σε μια πανεπιστημιακή σχολή στην Αθήνα. Με βάση τους δικούς τους νόμους, λοιπόν, από τον Σεπτέμβρη δικαιούμαι να αρχίσω να παίρνω εκπαιδευτικές άδειες από τη φυλακή για να παρακολουθώ το πρόγραμμα της σχολής.
      Όπως είναι λογικό, οι αιτήσεις που έχω κάνει έχουν καταλήξει στα αζήτητα, γεγονός που με οδηγεί να διεκδικήσω αυτό το αίτημα με οδόφραγμα το σώμα μου.

      Σε αυτό το σημείο είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίσω το πολιτικό μου σκεπτικό ώστε να μπει ένα πλαίσιο γύρω από την επιλογή που πραγματοποιώ.
      Οι νόμοι, εκτός από εργαλεία ελέγχου και καταστολής, αποτελούν ταυτόχρονα και μια διατήρηση ισορροπιών ή αλλιώς αυτό που επιγραμματικά ονομάζουμε κοινωνικά συμβόλαια, αντανακλούν κοινωνικοπολιτικούς συσχετισμούς και διαμορφώνουν τμηματικά ορισμένες θέσεις διεξαγωγής του κοινωνικού πολέμου.
      Γι’ αυτό και η επιλογή που κάνω θέλω να είναι όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρη: δεν υπερασπίζομαι τη νομιμότητά τους· αντίθετα, απευθύνω έναν πολιτικό εκβιασμό ώστε να κερδίσω ανάσες ελευθερίας από την ισοπεδωτική συνθήκη του εγκλεισμού.
      Σε αυτό το σημείο ανοίγει ένα ζήτημα που αφορά τις διεκδικήσεις μας σε καθεστώς αιχμαλωσίας. Είναι δεδομένο πως αντιφάσεις πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν σε τέτοιες συνθήκες. Εμείς, για παράδειγμα, συμμετείχαμε στη μαζική απεργία πείνας των κρατουμένων ενάντια στο νέο νομοσχέδιο ενώ είμαστε φανατικοί εχθροί όλων των νόμων· αντίστοιχα πολλοί σύντροφοι έχουν διαπραγματευτεί με οδόφραγμα το σώμα τους τους όρους του εγκλεισμού τους («παράνομες» προφυλακίσεις, άρνηση σωματικού ελέγχου, παραμονή σε μία φυλακή), και πολύ καλά έκαναν.
      Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι, από τη συνθήκη που βρισκόμαστε, πολλές φορές είμαστε αναγκασμένοι να μπούμε σε ένα στρατηγικό πόλεμο θέσεων που είναι αναγκαίο κακό εδώ που βρισκόμαστε.
      Με αυτή μου την επιλογή, τα πολιτικά χαρακτηριστικά της οποίας συγκεκριμενοποιούνται στον ίδιο τον τίτλο του κειμένου, δίνεται η δυνατότητα να ανοίξει ένα μέτωπο αγώνα σε μια χρονική συγκυρία ιδιαίτερα κρίσιμη για όλους μας.
      Συντρόφισσες και σύντροφοι, εδώ και καιρό μας εγκλωβίζουν. Από τα αστυνομικά μπλόκα και τα αντιτρομοκρατικά πογκρόμ, στα συμβούλια των οικονομολόγων που εξοντώνουν όσους δε χωράνε στις στατιστικές τους. Από τους έλληνες βιομηχάνους που αντιστέκονται στην επέλαση των πολυεθνικών κολοσσών στηρίζοντας τον όψιμο σοσιαλισμό του ΣΥΡΙΖΑ, στο καθεστώς έκτακτης ανάγκης, με πολιτικούς που προβάρουν το κοστούμι του υπερ-πατριώτη πάντα δουλικού για το καλό του τόπου, από τους μπάτσους και το στρατό που εξοπλίζονται με όπλα τελευταίας τεχνολογίας για την καταστολή εξεγέρσεων, στις φυλακές υψίστης ασφαλείας.
      Ας πούμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους: αν κάτι εκμεταλλεύεται το κράτος, αυτό δεν είναι άλλο από την αδράνεια που πλέον έχει μονιμοποιηθεί ως μια φυσιολογική συνθήκη.
      Σε λίγο θα είναι πια αργά, και η εξουσία με το μαγικό ραβδί της θα δίνει έλεος μόνο σε όσους γονατίζουν υποτακτικά μπροστά στην παντοδυναμία της.
      Το σύστημα οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι επαναστάτες θα θάβονται ζωντανοί σε «καταστήματα κράτησης εντατικού σωφρονισμού», μέσα στα οποία θα επιχειρείται η σωματική, ψυχική και ηθική καταστροφή τους. "
      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_48.html

      Αυτό ήταν το "μπαλάκι" που πέταξε. Σε αυτό κληθήκαμε να απαντήσουμε ως κόμμα.

      Διαγραφή
    8. δεν αντιλεγω. απο μονος του λεει οτι παρολο που δεν συμφωνω με τους νομους τους, τους χρησιμοποιω για να μπορω να βγαινω!
      ανοιγει παρενθεση, τακτικα το να το δηλωνεις φορα παρτιδα με επισημη δηλωση ειναι φαουλ γιατι τους δινεις επιχειρηματα, κλεινει η παρενθεση.
      απο κει και περα το ΚΚΕ δεν μπορουσε να βγει και να πει, υποστηριζω την διακυρηξη του ρωμανου οπως επακριβως την εγραφε.
      για αυτο και απο την πρωτη στιγμη ελεγαν ολοι οι εκπροσωποι του οτι: διαφωνουμε ιδεολογικα, αλλα και με τις πραξεις του οπως τις εκανε γιατι δεν χτυπανε το συστημα, αλλα θα υπερασπιστουμε το δικαιωμα του να βγει και να σπουδασει.

      και επαναλαμβανω οτι το ΚΚΕ μιλησε και "δεχτηκε" το βραχιολακι, μονο μετα την δηλωση του δικηγορου του οτι ο ρωμανος το δεχεται.
      αλλωστε μετα την ψηφιση σταματησε και την απεργια.
      τι θα μπορουσε να πει το ΚΚΕ, δεν ψηφιζουμε την τροπολογια;;;;;
      οτι συρθηκαμε; ναι, ως ενα βαθμο το ΚΚΕ συρθηκε σε αυτο, απο την στιγμη που δεν κινουσε τα νηματα σε καμια απο τις 2 πλευρες και επρεπε να παρει θεση.

      ως κομμα σε οτι εχει σχεση με τις ελευθεριες πολιτικων κρατουμενων και γενικα τα δικαιωματα συνολικα των κρατουμενων και του "σωφρονιστικου" εχουμε θεση.
      η σταση μας περισυ με τους συλληφθεντες στο υπουργειο εργασιας ειναι χαρακτηριστικη.

      Διαγραφή
    9. Σύντροφε, τοποθετήθηκα για το τι έπρεπε να υποστηρίξει ως απάντηση σε αυτή τη διακήρυξη "φιλοσοφικά" ως κόμμα:

      Ο δηλών εκφράζει την συμπαράστασή του στον δίκαιο αγώνα του Ν. Ρωμανού ενάντια στον αυταρχισμό, την εκδικητικότητα, την τρομοκρατία του ελληνικού ταξικού κράτους και του δικαίου του, τον ενεργό τους ρόλο στην φυσική και οικονομική εξόντωση τόσο ατόμων που αντιτάσσονται σ' αυτό όσο και των απλών αγωνιστών του εργατικού κινήματος, αλλά και ολόκληρων κοινωνικών στρωμάτων που "δεν χωράνε" στο μέλλον του καπιταλισμού. Ως οπαδός της μαρξιστικής ιδεολογίας, ο δηλών θεωρεί ότι η πραγματική δικαίωση του αγώνα του Ν. Ρωμανού περνάει μέσα από την ταξικά συνειδητή οργάνωση της λαϊκής αντίστασης, την εξάπλωση της ανυπακοής και της άρνησης συμμόρφωσης μέσα στην ελληνική εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα, την σχεδιασμένη και πειθαρχημένη τους αντεπίθεση στα αστικά συμφέροντα, στα Μονοπώλια και τελικά, όταν το κίνημα είναι αρκετά δυνατό και με αρκετή αυτοπεποίθηση έμπρακτα αποκτημένη, στο ίδιο το αστικό κράτος. Δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικός ένας αγώνας που επαφίεται στην ηθική συνείδηση του ατόμου, γιατί απαιτείται επίσης η δυνατότητα να αποκαλυφθεί με τρόπο απτό και χειροπιαστό σε κάθε εργαζόμενο ότι έχει μεγαλύτερο και πολύ ουσιαστικότερο συμφέρον στην ανατροπή της σημερινής τάξης πραγμάτων από ό,τι στην διαιώνισή της.

      Καθήκον όλων μας, λοιπόν, είναι η ανταπόκριση στο κάλεσμά του στη βάση της δικής μας τακτικής, που είναι η μετάδοση των επαναστατικών ιδεών και η έμπρακτη συμμετοχή στην συλλογική προσπάθεια να σπάσει το τείχος της παθητικότητας και της αδράνειας της μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας που έχει συμφέρον σε μια διαφορετική οργάνωση της κοινωνίας, χωρίς ταξική εκμετάλλευση, χωρίς την κτηνώδη καταπίεση των λίγων σε βάρος των πολλών. Γιατί κανένας άλλος τρόπος, καμιά άλλη τακτική αγώνα, δεν έχει ρεαλιστικές ελπίδες να δημιουργήσει το είδος εκείνο της κοινωνικής συμμαχίας που θα επιτρέψει στο λαό όχι μόνο να αμυνθεί αποτελεσματικά στη διαρκή επίθεση του αστικού κράτους, αλλά και να οδηγήσει στη συντριβή του.

      Χαιρετίζω το θάρρος, την ανυποταξία και το αγωνιστικό φρόνημά του ως αναρχικού, ποιότητες που τον καθιστούν φωτεινό φάρο για τον πραγματικό φορέα της επαναστατικής ανατροπής της αστικής εξουσίας, δηλαδή για τη συμμαχία της εργατικής τάξης, της αγροτιάς, των ανέργων, των αυτοαπασχολούμενων, της Λαϊκής Συμμαχίας. Μόνο με την οργάνωση και την συσπείρωση του καθενός που εμπνέεται από το σθένος και τη γενναιότητα όχι μονάχα του Ρωμανού αλλά και των δεκάδων καθημερινών ηρώων του εργατικού και λαϊκού κινήματος θα μπορέσει να υλοποιηθεί το όραμα της ελευθερίας απ' την αστική καταπίεση που και ο ίδιος υπερασπίζεται με τις δικές του ιδέες και μέσα. Και επειδή για μένα, ο στρατηγικός στόχος είναι η σοσιαλιστική κοινωνία και όχι η αναρχία, προτάσσω, ακριβώς ως μέσο της δικής μου αλληλεγγύης, τα δικά μου συνθήματα: Όλοι στο δρόμο την Κυριακή με το ΠΑΜΕ! Ζήτω η εργατική και λαϊκή απειθαρχία και ανυπακοή! Ελευθερία σε όλους όσους άδικα και εκδικητικά διώκει η αστική τάξη και τα Μονοπώλια για να καθυποτάξουν το λαό!
      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_48.html

      Διαγραφή
    10. Και πρακτικά, ως πρόταση:

      «μέρες τώρα το Νοσοκομείο ΓΝΑ 'Γ. Γεννηματάς' έχει μετατραπεί σε αστυνομοκρατούμενο χώρο, με δεκάδες αστυνομικούς -ένστολους και με πολιτικά- περιπολικά και κλούβες στον προαύλιο χώρο να θυμίζουν φυλακή και όχι νοσοκομείο. Αφορμή η συνεχιζόμενη απεργία πείνας τον νοσηλευόμενου προφυλακισμένου νεαρού Ν. Ρωμανού με αίτημα να συνεχίσει τις σπουδές και τις εξετάσεις του στο εκπαιδευτικό Ίδρυμα που φοιτά.

      » Ήδη η κατάσταση της υγείας του είναι επιβαρημένη. Παράλληλα επιχειρούν με εισαγγελική παραγγελία να υποχρεώσουν τους θεράποντες γιατρούς του να τον σιτίσουν παρά τη θέλησή του και να σπάσουν έτσι την απεργία πείνας.

      » Το Σωματείο μας εκφράζει έντονη διαμαρτυρία γι’ αυτή τη κατάσταση και απαιτεί:

      » 1. Να ικανοποιηθούν τα αιτήματα του απεργού πείνας, για να μη συνεχιστεί να τίθεται σε κίνδυνο η ζωή του.

      » 2. Να μην υπάρξει καμιά δίωξη εναντίον των γιατρών που τον περιθάλπουν.

      » 3. Να λήξει η αστυνομοκρατία στους χώρους του Νοσοκομείου.
      http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_5.html

      Διαγραφή
    11. ΑΦΟΥ τα κάνεις και τα δύο αυτά, και εφόσον βγει ο ίδιος να πει "εντάξει, βραχιολάκι" λες:

      "Επισημαίνουμε ότι η πρόταση του δικηγόρου του Ν. Ρωμανού επ ουδενί δεν εκπροσωπεί λύση για τα ζητήματα που έθεσε ο ίδιος ο πελάτης του κατά την διακήρυξή του. Αντιθέτως, αποτελεί μέρος της επέκτασης του κρατικού ελέγχου σε ολόκληρο τον πληθυσμό των κρατουμένων, εξέλιξη που μόνο αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να έχει για το μέλλον. Το ΚΚΕ επιμένει στα αιτήματα που διατύπωσε ήδη και θεωρεί την κυβέρνηση αποκλειστικά υπεύθυνη για ό,τι συμβεί στον Ν. Ρωμανό από τη μη ικανοποίησή τους."

      Διαγραφή
    12. Διότι, σύντροφε, πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι σε μια χώρα ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, πρέπει ΕΣΥ, αυτός που αμφισβητεί την εξουσία της αστικής τάξης στο όνομα μιας άλλης εξουσίας, να κάνεις --πάντα με τρόπο διαλεκτικό, με τρόπο που περιέχει την κατάφαση στην εργατική εξουσία που τόσο τρέμουν τα αστόπαιδα που παριστάνουν τους αναρχικούς-- τον αντιεξουσιαστή.

      Διαγραφή
    13. πιστευω οτι καταλαβαινεις οτι το ΚΚΕ δεν θα μπορουσε ποτε να κανει τετοια δηλωση. δεν υπαρχει λογος να μπουμε σε διαδικασια να συζητησουμε το ποια κομματια δεν θα μπορουσε ποτε να πει το ΚΚΕ και για ποιους λογους.
      πιστευω οτι μετα απο λιγο καιρο που θα ξαναδουμε τα πραγματα ποιο ψυχραιμα και λιγο αποστασιοποιημενα θα το δεις.

      απο κει και περα στα του σωματειου.
      το (1) του σωματειου ειναι αυτο που ελεγε το ΚΚΕ. το αιτημα του ηταν να τον αφησουν να σπουδασει, αυτο ελεγε και το ΚΚΕ και μαλιστα οχι για να μην ειναι σε κινδυνο η ζωη του, αλλα γιατι πρεπει. σε σχεση με του σωματειου νομιζω οτι ειναι καλυτερη θεση, γιατι το σωματειο μιλαει για ικανοποιηση για λογους υγειας, ενω το κομμα γιατι πρεπει!
      το (2) ειναι φανταζομαι αυτονοητο, αλλα ειναι αιτημα των γιατρων και οχι του ρωμανου, οπως και το (3).
      δεν προσεξα αν βγηκε απο το κομμα ξεχωριστη ανακοινωση για τα (2) & (3), αλλα δεν νομιζω οτι το κομμα λεει οχι σε αυτα

      Διαγραφή
    14. Αν εννοείς ότι δεν μπορούσε να κάνει την τρίτη δήλωση (για βραχιολάκι), δεν ξέρω γιατί δεν θα μπορούσε νοουμένου ότι είχε ήδη κάνει τα πρώτα δύο, αλλά δεν θα επιμείνω να το εξηγήσεις δημόσια.

      Πάμε παρακάτω πλέον, έτσι κι αλλιώς.

      Διαγραφή
    15. Στο ιστολόγιο θα ανεβεί ένα ακόμα κείμενο για το ζήτημα, που έστειλε σύντροφος από χθες και θα κλείσει το ζήτημα εκεί.

      Για σκοπούς πληρότητας της συζήτησης, παραθέτω λινκ σε άρθρα νοήμονων ανθρώπων που ξεχωρίζουν απ' τον κυκεώνα ανοησίας που μαστίζει αυτή την έρμη χώρα:

      1. http://agkarra.com/για-την-υπόθεση-ρωμανού (κυπριακό μπλογκ...)

      2. http://agkarra.com/το-κράτος-και-η-υπόθεση-ρωμανού/

      3. http://2310net.wordpress.com/2014/12/10/τρία-ερωτήματα-για-την-νίκη-ρωμανού/

      Διαγραφή
    16. οχι οχι! η αριθμηση ειναι για τα αιτηματα απο το σωματειο του γεννηματα.

      Διαγραφή
    17. ΟΚ. Αν θες να μου εξηγήσεις γιατί αυτό δεν μπορούσε να το πει, στείλε μου μέιλ.

      Διαγραφή
  10. Δεν καταλαβαίνω το κράξιμο που πέφτει. Μην ξεχνάτε ότι αυτό που υποστήριξε το ΚΚΕ χθες είναι επί της ουσίας το τελευταίο αίτημα του Ρωμανού μέσω του δικηγόρου του (για το βραχιολάκι εννοώ). Δεν είδα όμως κανένα να κράζει το Ρωμανό και αυτό είναι το φυσιολογικό. Στο μεταξύ ποια είναι η εναλλακτική; Να υποθέσω αυτοί που θυμήθηκαν χθες να κατηγορήσουν το ΚΚΕ για την στήριξη της τροπολογίας προτιμούσαν να μην την ψήφιζε σαν τη ΝΔ, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή του; Ή να πάρει τον πολιτικό αγώνα του Ρωμανού (με τον όποιο δεν συμφωνεί ούτε αυτό, ούτε καμία συλλογικότητα στην τελική) στα χέρια του; Πάντως σίγουρα δεν είχαν στο μυαλό τους την άποψη του Αντώνη μιας και τόσες μέρες ήταν ο μόνος που κινήθηκε σε αυτό το μήκος κύματος (μάλλον επειδή είναι εκτός χώρας και βλέπει το θέμα πιο ψύχραιμα).
    Ο.Χ.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δεν καταλαβαίνω το κράξιμο που πέφτει. Μην ξεχνάτε ότι αυτό που υποστήριξε το ΚΚΕ χθες είναι επί της ουσίας το τελευταίο αίτημα του Ρωμανού μέσω του δικηγόρου του (για το βραχιολάκι εννοώ)"

      Δικαίως θέτεις το ζήτημα. Αλλά σε ό,τι με αφορά, απάντησα ήδη:

      Αντωνης10 Δεκεμβρίου 2014 - 3:40 μ.μ.
      Υπήρχε τρόπος, σε ό,τι αφορά τον ίδιο, να πει ανοιχτά ότι ηττήθηκε πολιτικά και ότι πλέον ζητά απλώς τα "ανθρώπινά του δικαιώματα", δηλαδή διαπραγμάτευση με το αστικό κράτος για στενά ατομικό όφελος. Ήταν σαφέστατο ότι η αντζέντα του δεν ήταν η αντζέντα του μεριδίου της αστικής κοινωνίας που τον "στήριξε."

      Όταν αρχίζεις αυτό που άρχισε, είσαι και υπεύθυνος για το πώς θα τελειώσει.

      Διαγραφή
    2. Αυτό δεν αναιρεί όμως τις δικές μας ευθύνες, που για πολλοστή φορά τονίζω είναι ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ στα δύσκολα, όταν προετοιμάζεται εγκλωβισμός. Αυτό θα πει "κόμμα παντός καιρού", άλλωστε, και αυτό θέλησα να βοηθήσω να επιτευχθεί, στη βάση των δεδομένων που έβλεπα να προκύπτουν.

      Διαγραφή
    3. Αναφέρομαι στο κράξιμο που πέφτει πάνω στο θέμα από διάφορους "αναρχικούς" και αλληλέγγυους που τόσες μέρες μας είχαν πρήξει με τα βραχιολάκια και τώρα μας κάνουν κριτική από την ανάποδη. Σε καμία περίπτωση αυτό δεν έχει σχέση με εσένα. Ίσα ίσα που πρόβλεψες στο ακέραιο κάτι που το κόμμα συλλογικά δεν μπόρεσε να δει και σου αξίζουν συγχαρητήρια.
      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
    4. Με τιμά πολύ η στάση σου με δεδομένο τον "καυγά μας" για το θέμα.

      Αλλά βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να χάνει το κόμμα και να κερδίζω εγώ. Κάθε ήττα του κόμματος είναι και προσωπική ήττα, και κάθε αποτυχία δική μου αποτυχία. Γιατί το κόμμα είναι ο συλλογικός διανοούμενος, κι εγώ μονάχα ένα άτομο.

      Διαγραφή
    5. Αν αφήνουμε τις όποιες διαφωνίες και λάθη να μας τραβάνε πίσω, χαθήκαμε. Τώρα ποιος κέρδισε και ποιος έχασε και τι έχουμε μπόλικο χρόνο να κάνουμε απολογισμό. Όχι τίποτα αλλά ο μήνας συνεχίζεται και είναι γεμάτος.
      Τουλάχιστον ας κρατήσουμε ότι ξεφτιλίστηκε ξανά η Χ.Α. : Την τροπολογία του Ρωμανού για την άδεια από τη φυλακή, η οποία τελικά πέρασε πριν από λίγο, την έχουν καταψηφίσει 2 φορές οι βουλευτές της Χρεισύς Αβγοίς, οι οποίοι (για να την καταψηφίσουν) είχαν πάρει άδεια από τη φυλακή...
      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
    6. Ασφαλώς, αυτό ισχύει πάντα. Όχι λαθολογία. Άντληση διδαγμάτων και προχώρημα μπροστά. Ούτως ή άλλως δεν υπάρχουν τα περιθώρια, και ούτως ή άλλως ήταν εκτός έδρας παιχνίδι εξ αρχής.

      Διαγραφή
  11. η όλη ιστορία ειδικά στο κομμάτι της βουλής δείχνει ξεκάθαρα ό,τι δείχνει και η ιστορία έξω από αυτήν....από την μία σαλτιμπάγκοι που παίζουν ακόμα και με ζωές για τα ψηφαλάκια (και να με χέσεις αν διάβασαν ειδικά το υγ του Ρωμανού) και από την άλλη η θέση του ΚΚΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ και με επιχειρήματα που κάνουν αυτό που (εγώ προσωπικά) πιστεύω ότι επεδίωξε ο Ρωμανός να κάνει...να κάνει ρόμπα τους "θεσμούς" και τα "δίκαια" ενός αστικού κράτους....ότι ακόμα και οι "νόμοι" τους λάστιχο είναι για την πάρτη τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Διότι, σύντροφε, πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι σε μια χώρα ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, πρέπει ΕΣΥ, αυτός που αμφισβητεί την εξουσία της αστικής τάξης στο όνομα μιας άλλης εξουσίας, να κάνεις --πάντα με τρόπο διαλεκτικό, με τρόπο που περιέχει την κατάφαση στην εργατική εξουσία που τόσο τρέμουν τα αστόπαιδα που παριστάνουν τους αναρχικούς-- τον αντιεξουσιαστή."

    Πολύ σημαντική επισήμανση και για το κόμμα και για όλους μας!
    ozu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. προτινω τον Αντωνη, για την ΚΕ του ΚΚΕ(τουλαχιστον ΠΓ)!!! Οταν εγραφε τα δακρυβρεχτα για τον αναρχα, προεβλεπε ο δασκαλος.........Ρε τι κολοτουμπες απο κατι....μαρξιστες

    Μητσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την συκοφάντηση, τιμή μου.

      Διαγραφή
    2. @Μητσος
      ασε τον Αντωνη που μια χαρα τα εγραψε τοσο καιρο
      και πες μου για το "βραχιολακι" τι αποψη εχεις?

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
  14. Αφου την προηγουμενη ευδομαδα ηταν ηρωας. γιατι μας τα χαλας τωρα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το σύνολο των αναρτήσεων του LR απ' την αρχή της υπόθεσης απεργίας πείνας:

      1. 8/11/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/11/blog-post_9.html

      2. 14/11/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/11/blog-post_29.html

      3. 28/11/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/11/blog-post_29.html

      4. 28/11/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/11/blog-post_29.html

      5. 29/11/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/11/2008-2014.html

      Διαγραφή
    2. 6. 30/11/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/11/blog-post_186.html

      7. 30/11/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/11/blog-post_183.html

      8. 1/12/2104 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post.html

      9. 1/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_84.html

      10. 2/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_2.html

      Διαγραφή
    3. 11. 2/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_35.html

      12. 3/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/lex-penalis.html

      13. 4/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_48.html

      14. 5/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_5.html

      15. 7/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_42.html

      16. 8/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/morbidiculous.html

      Διαγραφή
    4. 14α. 6/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_37.html

      17. 9/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_45.html

      18. 9/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_73.html

      19. 10/12/2014 http://leninreloaded.blogspot.com/2014/12/forget-foucault.html

      Διαγραφή
    5. Αντώνη βάλε ετικέτα στις αναρτήσεις για το Ρωμανό για να μπορεί να ανατρέξει εύκολα όποιος θέλει

      Γιάννος

      Διαγραφή
  15. Ρωμανός: Σημαντική νίκη

    Πρώτη καταχώρηση: 10/12/2014 - 17:38

    Με δήλωσή του ο Νίκος Ρωμανός σχολίασε την ψήφιση της τροπολογίας για το «βραχιολάκι» που τον οδήγησε στο να σταματήσει την απεργία πείνας.

    Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Ρωμανού:

    «Μετά από 31 μέρες σκληρού και ανυποχώρητου αγώνα σταματάω την απεργία πείνας έχοντας σημειώσει μια σημαντική νίκη.

    Η τροπολογία που ψηφίστηκε στην Βουλή με μοναδικό αποδέκτη εμένα, είχε μεγάλες διαφορές από τις αρχικές εξαγγελίες του Υπουργού Δικαιοσύνης κάνοντας εν τέλει αποδεκτή την απαίτηση μου ακόμα και αν αυτό συνεπάγεται το να "φοράω βραχιολάκι".

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή η νίκη ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής πίεσης που ασκήσαμε για αυτό και ο κόσμος του αγώνα και η Μαχητική Αναρχία είναι αδιαμφισβήτητα ηθικά, πολιτικά και πρακτικά οι μεγάλοι νικητές

    Ο πολύμορφος επαναστατικός αγώνας και εμείς ως πολιτικοί κρατούμενοι, βγαίνουμε πιο δυνατοί από αυτήν την μάχη.

    Υψώνω την γροθιά μου στέλνοντας τους πιο θερμούς χαιρετισμούς και την απεριόριστη αγάπη μου σε όλους εκείνους τους συντρόφους που στάθηκαν δίπλα μου ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ!

    ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ

    ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ



    http://www.enikos.gr/society/283760,Rwmanos:_Shmantikh_nikh.html



    tkar

    ΥΓ1: Θα ακολουθήσει αναλυτικό κείμενο τις επόμενες μέρες

    ΥΓ2: Θέλω να ευχαριστήσω επίσης όλους τους γιατρούς του νοσοκομείου που αρνήθηκαν να υποκύψουν στις εισαγγελικές πιέσεις για αναγκαστική σίτιση και με στήριξαν όσο μπορούσαν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντώνη τώρα ανήκεις και δικαιωματικά στον αστερισμό των μοναχικών λύκων, των αντι-ηρώων, των διεγραμμένων που το μόνο που ήθελαν ήταν το καλό του Κόμματος αλλά φωνή βοόντος. Μαζευτείτε όλες οι διαδικτυακές περσόνες εδω μεσά και αρχίστε το ανταρτικό μωρέ!!!

    Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα το ήθελες, είναι προφανές. Και πολύ το απολαμβάνω που βασανίζεσαι, για να είμαι ειλικρινής.

      Διαγραφή
  17. Δεν συμφωνώ ότι το κόμμα υπέστη οποιαδήποτε ήττα, ούτε ότι σύρθηκε. Ο ατομικιστικός αγώνας του ατομικιστή Ρ. από την αρχή και εκ φύσεως είχε πολύ στενά όρια που δεν μπορούσαν να διευρυνθούν, ούτε από τον ίδιο, ούτε από το κόμμα ούτε από κανένα. Και φυσικά όχι από τα σούργελα τους ομοϊδεάτες συμπαραστάτες του. Ο μόνος εφικτός (πολιτικός) στόχος του Ρ. και του αγώνα του (εννοώ πέραν του αιτήματος για άδεια) ήταν να αναδείξει τις αντιφάσεις του αστικού κράτους. Και αυτό, εν μέρει ίσως, το πέτυχε, τουλάχιστον πριν καταντήσει μιντιακό θέαμα (όχι με ευθύνη του ίδιου).
    Στο πνεύμα αυτό, κινείται έτσι και αλλιώς κάθε μέρα το κόμμα, δηλαδή αναδεικνύει τις αντιφάσεις του αστικού συστήματος κάθε μέρα, κάθε ώρα κάθε λεπτό, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει το Ρ. Όταν το κόμμα ερχόταν, ο Ρ. πήγαινε. Άλλης τάξεως ζήτημα είναι ότι το ΚΚΕ δεν έχει την επικοινωνιακή ανταπόκριση που είχε ο Ρ. Επίσης το κόμμα ανέδειξε σε ένα πολύ κρίσιμο χρονικά σημείο και τις ύποπτες προθέσεις της κυβέρνησης για προβοκάτσια. Ήταν εξ αρχής πολύ δύσκολο να συνδεθεί ο αγώνας του Ρ. με το εργατικό κίνημα, έστω και μέσω του σωματείου των εργαζομένων. Ας μην μιλάμε όμως για ήττα ή για σύρσιμο του κόμματος. Ούτε αναδείχθηκε το δήθεν ανθρώπινο πρόσωπο της κυβέρνησης. Αναδείχθηκαν οι αντιφάσεις της αστικής κοινωνίας, για όποιον έχει μάτια να τις δει. Αυτό που μπορεί να κάνει το κόμμα είναι να συνεχίσει να τις αναδεικνύει.
    Υπενθυμίζω επίσης ότι το κόμμα πραγματοποίησε την διαδήλωση της Κυριακής για το ασφαλιστικό, παρά τα μπάχαλα της προηγούμενης μέρας, δηλαδή σε επίπεδο πρακτικό, ούτε σύρθηκε ούτε έμεινε πίσω.
    Αυτό που θα έβλεπα εγώ ως κάτι που θα μπορούσε να γίνει και δεν έγινε με αφορμή την υπόθεση του Ρ., είναι μια καταγγελία του εκφασισμού της δικαιοσύνης, που με πρόφαση το νόμο και την τάξη καταπατά, όταν καλείται να υπερασπιστεί το κεφάλαιο, ακόμα και τα δικαιώματα που η ίδια η αστική κοινωνία θεσπίζει. Αυτόν τον εκφασισμό τον υφίσταται σε μεγάλο βαθμό και πρωτίστως το εργατικό κίνημα με τις καταδίκες των συνδικαλιστών. Τώρα τον υπέστη και ο Ρ και όλοι ασχολήθηκαν. Θα μπορούσε δηλαδή να μιλήσει κανείς για χαμένη ευκαιρία καταγγελίας της αστικής δικαιοσύνης και του ρόλου της, όχι όμως για ήττα ή για σύρσιμο. Όμως και αυτή η σύνδεση μπορεί να γίνει τώρα ή αργότερα, τίποτα δεν χάθηκε.
    Γιάννης Ν.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, σέβομαι ασφαλώς (και κάτι παραπάνω) τη θέση σου και δεν θα πω οτιδήποτε περαιτέρω. Οι προθέσεις του κόμματος, ούτως ή άλλως, είναι αναμφισβήτητες, όπως είναι και το περιεχόμενο των επιδιώξεών του.

      Διαγραφή
    2. @Γιαννης Ν. συμφωνω. Νομιζω οτι το κομμα ηταν ξεκαθαρο απο την αρχη, πριν δεχθει ο Ρωμανος το βραχιολακι, εδω πριν μια εβδομαδα: http://youtu.be/jNqGLc_rzQ0 αλλα και μετα, σημερα δηλαδη: http://youtu.be/FXmF9LZ-NDU (καπου πετιεται και η Ζ. Κωνσταντοπουλου απο την Αριστερα της προοδου που πανηγυριζει σημερα για τους ψηφοθηριξους της λογους, προσπαθωντας να πικαρει τον Παφιλη)
      http://www.902.gr/eidisi/voyli/57030/psifistike-i-tropologia-gia-vrahiolaki-stamatise-tin-apergia-peinas-o-n-romanos. απο τη στιγμη που ο Ρωμανος αποδεχτηκε απο προχθες το βραχιολακι . Πραγμα που γνωριζαν σημερα Τεταρτη ολοι και που επιβεβαιωνει και ο ιδιος με τη "νικηφορα" σημερινη δηλωση του αναφερομενος στο βραχιολακι του.
      Επισης οι "προφητικες" κατ' εμε αναρτησεις του Αντωνη και η απολυτη και πολυ καλυτερη "μεταφραση" του αιτηματος του Ρωμανου απο τη πρωτη του επιστολη 8 Νοεμβρη, ακομα και απο τον ιδιο τον Ρωμανο που εκανε ο Αντωνης απο τη καθαρα κομμουνιστικη οπτικη, αντανακλαται ακριβως στη φραση σου: "Στο πνεύμα αυτό, κινείται έτσι και αλλιώς κάθε μέρα το κόμμα, δηλαδή αναδεικνύει τις αντιφάσεις του αστικού συστήματος κάθε μέρα, κάθε ώρα κάθε λεπτό, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει το Ρ. Όταν το κόμμα ερχόταν, ο Ρ. πήγαινε."



      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
    3. Α! και για να μη το ξεχασω, ελπιζω αναφερομενος εγω, στο υστερογραφο της σημερινης του "νικηφορας" δηλωσης, "ΥΓ1: Θα ακολουθήσει αναλυτικό κείμενο τις επόμενες μέρες" να σχολιασει και αυτη την ειδηση που τον αφορα αμεσα.

      http://leninreloaded.blogspot.gr/2014/12/blog-post_73.html

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
    4. Δεν έχει νόημα να αναμένεται κάτι παραπάνω απ' τον ίδιο από όσα μπόρεσε να έχει. Αν ήταν να γίνεσαι Μαλτέζος, Πλουμπίδης και Μπελογιάννης με τον τρόπο του, θα είχαμε και άλλη σχέση με τις ιδέες του. Δεν γίνεται, και δεν έχει αξία να κριτικάρεις ένα φτυάρι για το γιατί δεν είναι τρυπάνι.

      Ο Ρωμανός ήθελε πάνω από όλα να ζήσει, κι όποιος θέλει να ζήσει συμβιβάζεται. Η εργατική τάξη θέλει κάτι εντελώς διαφορετικό: να σταματήσει να πεθαίνει. Και δεν μπορεί να συμβιβαστεί ΩΣ ΤΑΞΗ.

      Αυτά δεν μπορούν ποτέ να αλλάξουν, είναι της ζωής νόμοι.

      Διαγραφή
    5. ε μα ναι, ακριβως

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
  18. Επειδή από το στρατόπεδο της αριστεράς και της προόδου κάποιοι συνεχίζουν να μιλάνε για νίκη, χωρίς να θέλω να γίνω μάντης κακών, υπενθυμίζω και κάποιες άλλες νίκες που έχει πρόσφατα πανηγυρίσει η ριζοσπαστική αριστερά :
    α) Μίλησε για νίκη όταν εκδόθηκε η προσωρινή διαταγή του ΣτΕ για την ΕΡΤ, όταν πλέον όλοι παραδέχονται ότι η προσωρινή αυτή διαταγή ήταν η ταφόπλακα των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων.
    β) Μίλησε για νίκη στην Υπατία και πανηγύρισε, όταν κάποιους μήνες αργότερα, τα υποκείμενα του αγώνα αυτού, δηλαδή οι απεργοί μετανάστες, συλλαμβάνονται απελαύνονταν ως λαθραίοι από το κράτος.
    Αυτό που θέλω να πω είναι μακάρι ο Ρ. να την πάρει την άδειά του, έστω και με το βραχιολάκι. Αλλά το αστικό κράτος δεν ξεχνάει.
    Γιάννης Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Γιάννος: Δεν θα φτιαχτεί ξεχωριστή και ονομαστική ετικέτα, αφενός διότι το συνολικό ζήτημα δεν αφορά με την στενή έννοια ένα άτομο αλλά τέσσερα, αφετέρου διότι αφορά πολύ ευρύτερα ζητήματα, τα οποία καλύπτουν οι ετικέτες "Δίκαιο", "Βία", "Κράτος" και "Τάξη."

    Έχεις ήδη τον πλήρη κατάλογο δημοσιεύσεων για το θέμα (πλην της αρχικής, όταν έγινε η σύλληψη), οπότε αν θέλεις να μελετήσεις τι γράφηκε, σου αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για νίκη του Νίκου Ρωμανού, νίκη της δημοκρατίας, αλλά και του κοινοβουλευτισμού.
    http://www.koutipandoras.gr/article/128847/perase-i-tropologia-gia-vrahiolaki-stamata-tin-apergia-peinas-o-n-romanos
    Νομίζω (χωρίς καμμία πλάκα) πως είναι η πιο σοβαρή ανάλυση τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς, δικαιώθηκε η αστική τάξη απέναντι στην αστική τάξη, το αστικό σύστημα απέναντι στο αστικό σύστημα, και οι αστικές αξίες απέναντι στις αστικές αξίες.

      Και ο Θεοδωράκης πανηγυρίζει, διότι δικαιώθηκε το μεταμοντέρνο βραχιολάκι και η trendy εξουσία απ' το ίδιο το "παλαιοκομματικό σύστημα."

      Περιττό να ρωτήσω αν υπάρχουν πλέον αναρχικοί στην Ελλάδα μετά και από αυτό. Και ούτε καν χρειάστηκε να τους δείρουν.

      Διαγραφή
    2. Αλάτι στην πληγή, αλλά ας υπάρχει κι αυτό ως μέρος του συνολικού μαθήματος για όποιον ενδιαφέρεται για το μάθημα...

      Επιτέλους, οι παλιοί πολιτικοί ανακάλυψαν το βραχιολάκι!
      του Σταύρου Θεοδωράκη

      http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=38214

      Διαγραφή
    3. "Ασφαλώς, δικαιώθηκε η αστική τάξη απέναντι στην αστική τάξη, το αστικό σύστημα απέναντι στο αστικό σύστημα, και οι αστικές αξίες απέναντι στις αστικές αξίες."

      cf. Ότι γίνεται από χτες στο Αμέρικα σχετικά με την CIA.

      (Με την διαφορά ότι αυτό που συμβαίνει εκεί πιστεύω ότι σηματοδοτεί μία διεθνούς σημασίας στροφή στην φασιστικοποιήση του αστικού κράτους. Κοινώς, "ορίστε τι κάνουμε, τώρα κλάστε μας τα @@").

      Διαγραφή
  21. Ο Ρωμανός έκανε έναν αγώνα για να πάρει εκπαιδευτικές άδειες διεκδικώντας ανάσες ελευθερίας απ' την ασφυκτική συνθήκη του εγκλεισμού. Σωστά; Σωστά.

    Αυτό το πέτυχε, με τη διαφορά ότι πρώτον θα πρέπει να περάσει το 1/3 των μαθημάτων του εξαμήνου ηλεκτρονικά και μετά να πάρει τις άδειες και δεύτερον, θα επιτηρείται με το βραχιολάκι-gps.

    Ένα ακόμη σημείο: εδώ και πολύ καιρό έχει ξεκινήσει η συζήτηση (και έχει ψηφιστεί και το αντίστοιχο νομοσχέδιο) για τις φυλακές υψίστης ασφαλείας (ή αλλιώς, φυλακές τύπου Γ'). Ο αγώνας αυτός του Ρωμανού στην ουσία ήταν μια αφετηρία για τον αγώνα ενάντια στα λευκά κελιά που θα δημιουργήσει το κράτος (και ήδη δημιουργεί στον Δομοκό). Λευκά κελιά που οι πρώτοι που θα τα εγκαινιάσουν θα είναι οι πολιτικοί κρατούμενοι.

    Πρώτο συμπέρασμα: Ο Νίκος Ρωμανός (και όσοι στάθηκαν δίπλα του έμπρακτα) έδωσε έναν πρώτο αγώνα στην εφαρμογή των φυλακών υψίστης ασφαλείας, εφαρμογή η οποία ξεκίνησε με το κόψιμο των αδειών στους "επικίνδυνους" κρατουμένους (μετά την απόδραση του μαλάκα του Ξηρού κτλ). Και σε μεγάλο βαθμό κατάφερε να βγει νικητής. Είτε σας αρέσει είτε όχι. Αν δεν υπήρχαν τα βραχιολάκια φαντάζομαι θα λέγαμε (και εσείς εδώ) ότι έχει νικήσει εξ ολοκλήρου.

    Αλλά ας δούμε λίγο τι παίζει με αυτά τα βραχιολάκια-gps, που ξαφνικά σας ένοιαξαν τόσο και μιλάτε για "επέκταση της ηλεκτρονικής παρακολούθησης μέσα από πρωτοβουλία "αντιεξουσιαστικού κινήματος".

    Τα βραχιολάκια έχει αποφασιστεί να εφαρμοστούν εδώ και καιρό. Και πάνε πακέτο με τις φυλακές υψίστης ασφαλείας και την ιδιωτικοποίηση των φυλακών. Το κκε (και το ιστολόγιο) φυσικά δεν νομίζω ότι έχει ενδιαφερθεί ιδιαίτερα με αυτό το ζήτημα. Ο λόγος που δεν έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί τα βραχιολάκια είναι οι ανταγωνισμοί δύο εταιρειών (η μία είναι η G4S, η άλλη δε θυμάμαι) που τσακώνονται για το ποια θα είναι ο προμηθευτής αυτών των βραχιολιών-gps. Συνεπώς καμία "πρωτοβουλία αντιεξουσιαστών" και άλλα παραμύθια.

    Δεύτερο συμπέρασμα: όχι υποκρισία, και όχι κράξιμο και αυθαίρετα συμπεράσματα χωρίς πρώτα να ξέρουμε για το τι μιλάμε, γιατί εκτιθόμαστε.

    Και δύο κείμενα για τις φυλακές υψίστης ασφαλείας, την ιδιωτικοποίηση των φυλακών και την επιτήρηση με τα βραχιόλια-gps:
    https://astop.espivblogs.net/?p=231 (του Τάσο Θεοφίλου, πολιτικού κρατούμενου που καταδικάστηκε σε 25 χρόνια φυλακή για μια ληστεία χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο)
    http://rioters.espivblogs.net/2013/06/09/prisonindustrial/ (Τι είναι το φυλακο-βιομηχανικό σύμπλεγμα; Για ποιο λόγο έχει σημασία; Μας εξηγεί η Angela Y. Davis)

    απ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία η πόζα, αλλά δεν ενδιαφέρομαι. Κάτι για τους σκοτωμένους στη βιομηχανία αν έχεις να συνεισφέρεις, κάτι για την ολονυχτία των συνταξιούχων, μπορεί και να ενοχληθώ να διαβάσω. Κατά τα άλλα, ενδιαφέρομαι όσο ενδιαφέρεσαι.

      Διαγραφή
    2. @ απ: Λουμπενο-συριζαίοι και λοιποί "αντιεξουσιαστές" ανεπιθύμητοι στο ιστολόγιο ΜΟΝΙΜΑ.

      Ουστ.

      Διαγραφή
    3. είσαι ωραίος ρε Αντώνη άντε τώρα να μας πουν για τα ανυπότακτα εξαρχεια τους ιπταμένους αναρχικούς και την αλληλεγγύη στα πάντα όλα . Μας έχουν ζαλίσει .....

      Giorgio Lazer

      Διαγραφή
    4. Λουμπενοαριστερός κουλόγλιος και ναομικλανικός λόγος, στα τσακίδια...
      χαχαχαχα
      ozu

      Διαγραφή
  22. όποιος θεωρεί οτι το αναρχικό κίνημα "πανηγυρίζει" για τα βραχιολάκια μάλλον έχει επιφανειακή εικόνα ή καλυτερα καμία εικόνα. Οι τοποθετήσεις σε σχέση με έναν αγώνα που ολοκλήρωσε έναν κύκλο του μόλις σήμερα, δεν βγαίνουν εντός ωρών εκτός και αν είναι "πορίσματα" κάποιου ολιγομελούς κονκλαβίου. Οι συλλογικές διαδικασίες προχωράνε, η αυτοκριτική προχωράει, τα λάθη και τα μελλοντικά καθηκοντα καταγράφονται.

    Προφανώς αυτονόητα και όχι απαραίτητα κακεντρεχώς, η πρακτική, πολιτική και συναισθηματική απόσταση από έναν αγώνα διευκολύνει τις γρήγορες και "καθαρές" τοποθετήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "η αυτοκριτική προχωράει,"
      Σε έναν χώρο που τόσα χρόνια μετά την Μαρφίν δεν έχει κάνει αυτοκριτική ούτε καν για το στοιχειώδες της χρησιμότητας της περιφρούρησης στις διαδηλώσεις ("-Κνίτες είμαστε;"), αυτό πρέπει να είναι το ανέκδοτο του Μιλένιουμ...

      Διαγραφή
    2. "Αυτοκριτική" του τύπου: τοΚΚΕφταίειείναισυστημικότότεπουφύλαγετηβουλήκάνειπορείεςπεριπάτουςπαρελάσειςδεσυγκρούεταιείναικονκλάβιοηηγεσίατουσκατάστακόμματαδηλαδήμόνοστοΚΚΕκαιάλλατέτοια.

      Διαγραφή
    3. Έχει και θετικές διαστάσεις το θέμα πάντως. Φάνηκε καθαρότερα από ποτέ ο αστικός χαρακτήρας του α/α χώρου και τα όρια που αυτό επιβάλλει στη σκέψη του και δράση του. Νομίζω θα είναι αδύνατο να αποφύγει την πλήρη ενσωμάτωση στη σοσιαλδημοκρατία πλέον.Και για να τα λέμε όλα, καλύτερα ένα ακόμα αστικό κίνημα για "καλύτερη δημοκρατία" παρά κοτρώνες και μολότωφ στο κεφάλι μας.

      Διαγραφή
    4. Αν το δει κανείς από απόσταση το όλο πράγμα, δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαφοροποίηση απ' τις πλατείες σε ό,τι αφορά την ταξική ουσία: ένας ακόμα καυγάς της αστικής τάξης με τον εαυτό της, ερήμην της εργατικής και χωρίς κανένα πραγματικό διακύβευμα για το εργατικό κίνημα, που καταλήγει σε μια φαντασματική "νίκη", για την οποία πανηγυρίζουν μάλιστα ότι είναι η "μόνη" απ' το 2010 στην Ελλάδα. Αυτό έχει θετικές διαστάσεις, γιατί θα ήταν πολύ χειρότερο να είχε ικανότητα να διεισδύσει η αντιπαράθεση τούτη στο εργατικό κίνημα. Καλύτερα να κοιμούνται όρθιοι παρά να ξυπνήσουν άτομα με τέτοια μυαλά. Ξύπνιοι θα είναι πιο επικίνδυνοι.

      Διαγραφή
    5. @Αντωνης:
      Εάν παρατηρήσεις την πορεία του "χώρου" καλύτερα, θα δεις πως όσο αστικοποιείται ιδεολογικά, τόσο πιο "ούγκανες" γίνονται αντισταθμιστικά οι τακτικές του.
      Η πιθανότερη εξέλιξη που εγώ βλέπω λοιπόν, είναι ένα "ακόμα αστικό κίνημα για "καλύτερη δημοκρατία" " που θα πετάει και "κοτρώνες και μολότωφ στο κεφάλι μας", απαλάσοντας έτσι και τις "αριστερές" κυβερνήσεις από την "αντιαισθητική" για τους ψηφοφόρους τους χρήση των ΜΑΤ.
      Αυτό είναι ολοφάνερο μετά την 20η Οκτώβρη.
      Επιχειρησιακά δεν ξέρω εάν έχουν την δυνατότητα, ακόμη και με την ευγενή αρωγή της ΕΛΑΣ...

      Διαγραφή
    6. Μην κακομελετάς! (όχι ότι κακομελετάς αδικαιολόγητα, βέβαια, υπαρκτότατος είναι ο κίνδυνος να γυρίσει εκεί το πράμα)

      Ας πούμε ότι προτιμάμε ηλίθιους μικροαστούς που γράφουν τουίτ από ηλίθιους μικροαστούς με μολότωφ, γιατί οι δεύτεροι δεν διαφέρουν και σε τίποτε από Χ.Α. Οπότε, όποιος θέλει να παραμείνει ηλίθιος και να "νικάει", παρακαλείται να το εκφράζει στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και να μας απαλλάξει από άλλες επιπλοκές.

      Παιδαγωγικά το παίρνω εγώ. Με το καλό.

      Διαγραφή

    7. Στόχος έγινε ξανά το γραφείο της παράταξης της ΔΑΣ (ΠΑΜΕ), κατά την εξαήμερη «κατάληψη» των γραφείων της ΓΣΕΕ από ομάδα αυτοαποκαλούμενων «αντιεξουσιαστών». Όπως διαπιστώθηκε η «δράση» όσων και όποιων είχαν στον έλεγχό τους για έξι μέρες το κτίριο της ΓΣΕΕ στόχευσε ειδικά το γραφείο της ΔΑΣ, αφού εκτός των άλλων γραφείων, ήταν το μοναδικό γραφείο συνδικαλιστικής παράταξης που παραβιάστηκε.

      Από το γραφείο της ΔΑΣ αφαίρεσαν σκληρό δίσκο με αρχεία, έκλεψαν κομπιούτερ και άνοιξαν συρτάρια και φοριαμούς. Υπενθυμίζεται ότι αυτό δεν γίνεται πρώτη φορά, καθώς τα γραφεία της ΔΑΣ, παραβιάστηκαν και στην προηγούμενη κατάληψη που είχε γίνει από άτομα των ίδιων «χώρων», στα γραφεία της ΓΣΕΕ.

      Η στοχοποίηση του ΠΑΜΕ και η συγκεκριμένη δράση σε βάρος του, δημιουργεί προφανή ερωτηματικά. Ερωτηματικά για την αφαίρεση αρχείων, για το πού αυτά θα καταλήξουν και πως θα αξιοποιηθούν. Σε κάθε περίπτωση αποκαλύπτει τον ρόλο διαφόρων δυνάμεων για τις οποίες οι εργαζόμενοι πρέπει να βγάλουν συμπεράσματα.

      Σε ανακοίνωσή της για το θέμα η ΓΣΕΕ αναφέρει ότι παραβίαστηκαν αρκετά γραφεία εργαζομένων από τα οποία αφαιρέθηκαν πολλά προσωπικά αντικείμενα που ο καθένας μπορεί να έχει στο χώρο εργασίας του. Σημειώνει ότι «εκτός των προσωπικών αντικειμένων των εργαζομένων, έχουν αφαιρεθεί σκληροί δίσκοι υπολογιστών και γραφική ύλη, ενώ καταστράφηκαν φωτοτυπικά μηχανήματα, παραβιάστηκαν γραφεία, ανάμεσα στα οποία και το λογιστήριο της ΓΣΕΕ, στο χρηματοκιβώτιο του οποίου έγινε απόπειρα παραβίασης».
      http://902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/57143/stohos-ta-grafeia-toy-pame-kata-tin-katalipsi-toy-ktirioy-tis-gsee
      Aμάν ρε Trash μάντης είσαι ή "εισοδιστής" στις ορδές τους; LoL

      FanTrash

      Διαγραφή
  23. Δεν "προχωρέι" τίποτε φίλε μου, ούτε πρόκειται να προχωρήσει. Μην έχεις αυταπάτες. Ένα κίνημα η είναι ταξικό και ξέρει πού πάει και γιατί, ή εκφυλίζεται σε παρωδία. Δεν χωράνε επινίκια σε ένα φιάσκο. Δεν σου του λέω συγκρουσιακά, η αλήθεια είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βραχιολάκι-GPS έχει πολλές προεκτάσεις και η κυβέρνηση πολλούς λόγους να επιδιώκει την εφαρμογή του. Καταρχήν είναι ένα ακόμη βήμα προς την ιδιωτικοποίηση της φυλακής ή γενικότερα της τιμωρίας και της καταστολής, καθώς τον έλεγχο των φορέων θα αναλαμβάνουν ιδιωτικές εταιρείες security με έξοδα του ίδιου του φορέα του (με 2000-3000 ευρώ). Δεύτερον, δίνει τη δυνατότητα διερεύνησης της γκάμας των ανθρώπων που μπαίνουν στον έλεγχο της δικαστικής επιτήρησης, καθώς αν μέχρι τώρα ήταν σχεδόν αδύνατον να φυλακίζεται κάποιος για πλημμελήματα, δεν θα είναι καθόλου υπερβολικό να μπαίνει υπό ηλεκτρονική-αστυνομικοδικαστική επιτήρηση. Τρίτον, αν συνδυαστεί με την εναλλακτική ποινή της κοινωφελούς-άμισθης εργασίας που τα τελευταία χρόνια προωθούν τα μίντια, θα ανοίξει τον δρόμο για νια νέα τάξη σκλάβων, στα πρότυπα των Η.Π.Α, ανταγωνιστική στην τάξη των εργαζόμενων μειώνοντας ακόμα περισσότερο τους μισθούς και την διαπραγματευτική της δύναμη.
      https://athens.indymedia.org/post/1536796/

      Διαγραφή
    2. Η ξεκάθαρη νίκη του Ρωμανού και της δημοκρατίας

      1536853
      από @ Δεκ. 11, 2014, 1:16 μμ.,

      απο το individualista
      Η δικαίωση του προσωπικού αιτήματος του Νίκου Ρωμανού για χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας, αναπόφευκτα φέρνει στο φως κάποια ζητήματα, που αφορούν κυρίως την αλληλεγγύη του λεγόμενου αναρχικού χώρου, της αριστεράς και της δημοκρατίας γενικότερα, αλλά και για το ζήτημα της λεγόμενης «νίκης». Ζητήματα που τεχνηέντως δυστυχώς δεν ειπώθηκαν, αλλά θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην αναφερθούν ώστε να μην συνεχίσουν οι παρανοήσεις.

      Το αίτημα του Νίκου Ρωμανού αφορά ένα προσωπικό ζήτημα, που δεν έχει καμία σχέση με την αναρχία και δεν περιλαμβάνει κανένα απελευθερωτικό πρόταγμα. Η συσπείρωση τού λεγόμενου αναρχικού χώρου γύρω από το αίτημα του Νίκου Ρωμανού, καθώς και η παντελής απουσία μια διαφορετικής προσέγγισης και άποψης γύρω από το θέμα, είναι δείγματα συγκεντρωτισμού και «πολιτικής γραμμής», που ταιριάζουν με κομματικές λογικές παρά με την αναρχία.

      Παρ’ όλα αυτά σε κείμενο του ο Νίκος Ρωμανός υποστηρίζει ότι από τον αγώνα του βγήκε κερδισμένη η αναρχία: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή η νίκη ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής πίεσης που ασκήσαμε για αυτό και ο κόσμος του αγώνα και η Μαχητική Αναρχία είναι αδιαμφισβήτητα ηθικά, πολιτικά και πρακτικά οι μεγάλοι νικητές». Εάν η αναρχία έχει σχέση με καλύτερες συνθήκες εγκλεισμού και με καλύτερη θεσμική μόρφωση τότε η αναρχία έχει μετουσιωθεί σε κάτι ευτελές και θα πρέπει να εγκαταλειφθεί άρον άρον.

      Διαγραφή
    3. Πού να πήγε άραγε το πρόταγμα: «γκρεμίστε όλες τις φυλακές» και το σύνθημα-πρόταγμα «το σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος»; Μήπως τα δύο παραπάνω ήταν αρκετά «ακραία» για αριστερές και δημοκρατικές αντιλήψεις και αντικαταστάθηκε με τα αιτήματα για καλύτερες συνθήκες εγκλεισμού και δικαίωμα όλων στην μόρφωση; Νίκη λοιπόν για τον Ρωμανό! Μια νίκη που φοράει βραχιολάκι σήμερα και αύριο τσιπάκι… αρκεί να παίρνουμε «ανάσες ελευθερίας». Ποιός θα περίμενε ότι το περιβόητο βραχιολάκι που ακουγόταν εδώ και χρόνια με πολλές αντιδράσεις, θα περνούσε τελικά και θα νομιμοποιόταν, μετά από αίτημα φυλακισμένου, ο οποίος εντάσσει εαυτόν στην αναρχία;

      Πριν από λίγους μήνες ο Νίκος Ρωμανός παντρεύτηκε στους χώρους της φυλακής. Αναμφίβολα η πράξη αυτή είναι δικαίωμα του και σαφώς προσωπική επιλογή. Τί θα γινόταν εάν ο Νίκος Ρωμανός επιθυμούσε την τέλεση του γάμου του όχι σε χώρο της φυλακής, αλλά σε κάποιο δημαρχείο ή ακόμα και σε εκκλησία για να κερδίσει μια επί πλέον ανάσα ελευθερίας και του το απαγόρευαν οι δεσμοφύλακες; Θα ήταν άξιος της αλληλεγγύης μας; Το πρόταγμα και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο: η ανάσα ελευθερίας. Εκεί όπου υπάρχει διαφορά είναι στην αφορμή. Αλληλεγγύη στον Ρωμανό γιατί θέλει να παντρευτεί; Γιατί όχι! Επί πλέον θα είχε (και σ’ αυτήν την περίπτωση) την προφανή στήριξη της εκκλησίας και πιο συντηρητικών κομματιών της κοινωνίας. Αλλά προφανώς και το αίτημα του πάλι δεν θα είχε σχέση με καμία αναρχία.

      Πουθενά δεν ακούστηκε ότι το αίτημα του Νίκου Ρωμανού είναι βαθιά δημοκρατικό και προέρχεται από νόμους και θεσμίσεις του κράτους. Όμως αυτός είναι ο λόγος που το θέμα της απεργίας πείνας αγκαλιάστηκε τόσο πολύ από την αριστερά και τον δημοκρατικό χώρο γενικότερα. Για τον ίδιο λόγο η βουλευτής του Σύριζα Ζωή Κωνσταντοπούλου αναφώνησε, πολύ σωστά, ότι η θετική έκβαση της υπόθεσης είναι «νίκη της δημοκρατίας».

      Ελευθερόκοκκος
      https://athens.indymedia.org/post/1536853/

      Διαγραφή
    4. Επίσης, έτσι να γελάσουμε και λίγο με την ξεφτίλα σας (και κυρίως τη δικιά σου, που τολμάς να μιλάς για "αντιεξουσιαστικά βραχιολάκια" βρωμιάρη), από το σημερινό ρεπορτάζ του ριζο:

      Η λύση για το «βραχιολάκι» είχε αναδειχθεί από την πρώτη στιγμή από το ΚΚΕ. Αυτήν την πρόταση είχε καταθέσει στην πρόσφατη συνάντηση αντιπροσωπείας του Κόμματος με τον υπουργό Δικαιοσύνης. Αυτό είχε προτείνει προχτές το απόγευμα κατά τη συζήτηση της αρχικής τροπολογίας στην Ολομέλεια ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ, Γ. Γκιόκας, στη διάρκεια της δευτερολογίας του. «Υπάρχει το θέμα με την ηλεκτρονική επιτήρηση και το "βραχιολάκι". Το έχουμε ξαναπεί, θα το ξαναπούμε άλλη μια φορά. Βεβαίως, υπάρχει απαγόρευση εφαρμογής αυτού του περιοριστικού μέτρου της παραγράφου 3 του άρθρου 282 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας σε περιπτώσεις υποδίκων που κατηγορούνται για τα εγκλήματα των άρθρων 187, 187α, όπως είναι η συγκεκριμένη περίπτωση. Μπορεί, όμως, να υπάρξει εξαίρεση, προκειμένου να υπαχθεί και ο Ρωμανός σε μια συγκεκριμένη εξαίρεση».
      Χτες, μετά από αυτήν τη θετική εξέλιξη στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης επισήμανε μιλώντας στην Ολομέλεια: «Είχαμε πει από την αρχή ότι μπορεί να υπάρξει μια λύση. Εμείς δεν θέλουμε να πούμε ποιος συνέβαλε ή όχι. Υπήρξε λοιπόν μια προσπάθεια σοβαρή, που είχε αποτελέσματα».
      http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=8234254

      Διαγραφή
    5. υπογραφή: προλ

      Διαγραφή
    6. Μπαν για εξύβριση. Λόγω γιορτών, δώρο για το σπίτι:

      ΚαρβουΝινα ‏@Karvounina Dec 10
      @NegroChaotique το σβησα για να μη πρηζουν μπαλες. Ακου κει να απολογηθω για τις "ρουφιανιες" εντος καταληψης @katalipsigsee
      0 replies 1 retweet 0 favorites
      Reply Retweet1 Favorite
      More
      User Actions
      Follow

      κατάληψη ΓΣΕΕ
      ‏@katalipsigsee
      @Karvounina @NegroChaotique ti ennoeite?poios to egrapse? poios to anevase arxika?mporeite na mas peite?
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More
      3:28 AM - 10 Dec 2014

      Tweet text
      Reply to @katalipsigsee @Karvounina @NegroChaotique
      ΚαρβουΝινα ‏@Karvounina Dec 10
      @katalipsigsee το γενικη απεργια διαρκειας και αλλη μια σελιδα, νομιζω εχει ανεβει πριντ σκριν στο τουιτερ @NegroChaotique
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More
      Πότμος ‏@potmos Dec 10
      @katalipsigsee η ενημέρωση αυτή, σχεδόν επί λέξει, έγινε στον κόσμο στο Γεννηματάς από τον Γ. Ρωμανό (πατέρα). @Karvounina @NegroChaotique
      0 replies 3 retweets 1 favorite
      Reply Retweet3 Favorite1
      More
      ΚαρβουΝινα ‏@Karvounina Dec 10
      @katalipsigsee και εδω https://mobile.twitter.com/ClaireTser/status/542460856227745792/photo/1 … και μαζευτειτε λιγο
      @NegroChaotique
      0 replies 0 retweets 1 favorite
      Reply Retweet Favorite1
      More
      Βρε Κουφαλες ‏@doseligopono Dec 10
      @katalipsigsee ρε μαγκισες και μαγκες, ο ρωμανος το μετεφερε μεσω του πατερα του. που ειναι το προβλημα?
      0 replies 1 retweet 0 favorites
      Reply Retweet1 Favorite
      More
      ΚαρβουΝινα ‏@Karvounina Dec 10
      @potmos υπαρχει παντου στο φβ, εγω απο σελιδες το ειδα @katalipsigsee @NegroChaotique
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More

      Διαγραφή
    7. User Actions
      Follow

      κατάληψη ΓΣΕΕ
      ‏@katalipsigsee
      @Karvounina katevaseto!
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More
      3:25 AM - 10 Dec 2014

      Tweet text
      Reply to @katalipsigsee @Karvounina
      ΚαρβουΝινα ‏@Karvounina Dec 10
      @katalipsigsee το κατεβασα. Καντε μια βολτα απο φβ να δειτε ποιοι και ποιες σελιδες το ανεβασαν πρωτα και ψαχτειτε.
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More
      Βρε Κουφαλες ‏@doseligopono Dec 10
      που κολλατε μπορειτε να μου πειτε? @katalipsigsee
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More

      Διαγραφή
    8. User Actions
      Follow

      κατάληψη ΓΣΕΕ
      ‏@katalipsigsee
      @Karvounina katevaseto twra einai eswterikos dialogos syntrofon kai an nomizeis oti eisai kommati autou na ertheis na apologitheis kai
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More

      κατάληψη ΓΣΕΕ @katalipsigsee · Dec 10
      @Karvounina na pareis tin euthynh tis politikhs epiloghs!

      Διαγραφή
    9. User Actions
      Follow

      κατάληψη ΓΣΕΕ
      ‏@katalipsigsee
      @Karvounina katevase twra oti akouses mesa stin syneleush! dn 3erw pws na sto grapsw prosopika gia auto to grafw edw
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite
      More
      3:03 AM - 10 Dec 2014

      Tweet text
      Reply to @katalipsigsee @Karvounina
      ΚαρβουΝινα ‏@Karvounina Dec 10
      @katalipsigsee δεν ακουσα τιποτα μεσα στη συνελευση. https://twitter.com/potmos/status/542459685475844098 …
      0 replies 0 retweets 0 favorites
      Reply Retweet Favorite

      Διαγραφή
    10. Άλλο ένα:

      https://anarchypress.wordpress.com/2014/12/11/%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B5-%CF%83%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B1-%CE%B7/

      Ο χώρος περνά κρίση.
      Φαίνεται άλλωστε απο το γεγονός οτι ο συναγωνιστής αναγνώστης του ριζοσπάστη παραπάνω, δεν αντιλαμβάνεται οτι ο ίδιος ο Ρωμανός ζήτησε να υπαχθεί στην τροπολογία.

      Χαϊνης

      Διαγραφή
  24. http://www.oakke.gr/esoteriki-politiki/item/445-%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82,-%CE%AE-%CF%80%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%84%CF%8E%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85

    se pliri taftisi adwni eisai.

    violistis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συ σε πανικό, αλλά μην το κάνουμε θέμα...

      Διαγραφή
    2. Παίξε το...βιολί σου κάπου αλλού.

      Διαγραφή
  25. Στο Βόλο οι αλληλέγγυοι κάνουν πορεία "νίκης".
    Μάλλον είναι το καλύτερο πρόταγμα που μπορούσαν να βρούν.

    https://athens.indymedia.org/post/1536837/

    Αίσχος, μικροαστοί ψευδεπαναστάτες.

    Χαϊνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, το φιάσκο ξεπερνά και αυτό της Υπατίας, που ανέφεραν σύντροφοι, και τα μαχαίρια έχουν ήδη βγει εντός του χώρου, όπως δείχνουν τα πιο πάνω κείμενα του Indy αλλά και αντιδράσεις που προκάλεσαν ("πουθενάδες" αποκαλούν όσους εκφράζουν κριτική κάποιοι "αλληλέγγυοι". Φυσικά, όπως πάντα, δεν θα αντληθεί κανένα συμπέρασμα και η όποια αυτοκριτική δεν θα οδηγήσει πουθενά καθώς ο χώρος είναι "ελευθεριακός", ήτοι, καθείς και η αποψάρα του.

      Διαγραφή
  26. Πόσο δίκιο είχες για τον Ανεστιάδη.
    Πρέφα δε παίρνουν -δε θέλουν να πάρουν δηλαδή- τα παιδαρέλια.

    Χαϊνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι ο "βλάχος" ο Κουτσούμπας, που δε λέει σωστά το όνομα. Το ότι αυτοί δεν έχουν ακούσει ποτέ στη ζωή τους πώς λένε νεκρούς εργάτες ή νεκρούς Επονίτες και Ελασίτες, ή τους βασανισμένους και εκτελεσμένους στην Κέρκυρα ή την Μακρόνησο...και τι να λέει.

      Διαγραφή
  27. http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/57143/stohos-ta-grafeia-toy-pame-kata-tin-katalipsi-toy-ktirioy-tis-gsee

    ρεδ αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου δεν πάει η ασφάλεια πάει ο "χώρος".Φαίνεται το "συνδικαλιστικό" της ασφάλειας χρειαζόταν ενημέρωση
      Papagalos

      Διαγραφή