Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

Εργατικό ατύχημα στο Φάληρο - Σε σοβαρή κατάσταση ο εργαζόμενος

Σε πολύ σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» ο εργαζόμενος που τραυματίστηκε απόγευμα της Πέμπτης, στο εργοτάξιο κατασκευής του Πολιτιστικού Κέντρου του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» στο Φάληρο.

Ο Μουτσάι Τζεβαΐρ, 41 ετών, εργαζόταν ως βοηθός χειριστή ανυψωτικού μηχανήματος σε υπεργολάβο, όταν τραυματίστηκε στο κεφάλι κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Κλιμάκιο του ΚΕΠΕΚ βρέθηκε σήμερα Παρασκευή, στο χώρο προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες τραυματίστηκε ο εργαζόμενος.

Το εργατικό ατύχημα έγινε την Πέμπτη, λίγο πριν τη λήξη της βάρδιας του εργαζόμενου.

4 σχόλια:

  1. Κανένας αλληλέγγυος εδώ; Τίποτα; Θα 'πεσε η γραμμή...

    gdmn1973

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος τους χέζει μωρέ τους εργάτες τώρα, καταρχήν δεν έχουν ιδέα από πανκ, είναι σκράπες στο διαγωνισμό εξυπνακίστικής μαλακοατάκας στο τουιτερ και δε νοιώθουν από υπερρεαλιστική αυτόνομη ασφαλίτικη σοσιαλδημοκρατική οργισμένη ποίηση της φωτιάς.
    Αλληλεγγύη? Δε σφάξανε....η εργατική τάξη είναι κιτς.

    Decadent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από παλαιότερους από εμένα έχω ακούσει ιστορίες για την τρομοκρατία του Νιάρχου στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά τότε που ήταν ακόμα ιδιοκτήτης τους (δεκαετία του 70). Έχω ακούσει για τις εξορμήσεις της ΚΝΕ εκείνη την εποχή με στόχο να σπάσει η τρομοκρατία (σε μερικές από αυτές με μπροστάρη τον αξέχαστο Κώστα Κάππο ώστε να υπάρχει και κάποιος βουλευτής μην τυχόν και γίνουν τελείως ανεξέλεγκτοι οι μπράβοι του Νιάρχου. Φυσικά οι εν λόγω μπράβοι ούτε τον Κάππο σέβονταν ούτε κανένα). Ξαναλέω ότι αυτά τα έχω ακούσει από διηγήσεις -δεν ήμουν παρών, όμως είναι απολύτως συμβατά με παλιά κείμενα του "Ρ" που έχουν πέσει στα χέρια μου.

    Διαχρονικό λοιπόν το αίμα εργατών που έχουν στα χέρια τους τα μέλη της δυναστείας Νιάρχου. Κάτι που συμβαίνει με όλους τους καπιταλιστές, φυσικά.

    Κάποιος που είχε άλλο nick

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας
    κι ο γιος μου τ’ ανταλλακτικό"
    ανταλλακτικά και αναλώσιμα υλικά:
    http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/57270/ioannina-nekros-ergatis-se-ypo-kataskeyi-dromo-anakoinosi-toy-syndikatoy
    Αυτά είναι συνηθισμένα πράγματα στην εργατική τάξη εδώ και χρόνια, όπως θα έλεγε και ο Ερντογάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή