Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2014

Η δική μου Αριστερά: Ποίημα ηρωικό και πένθιμο για την Αριστερή διανόηση

Η δική μου Αριστερά,
έχει τα πετσιά εφτά
Δεν την ξέρεις φουκαρά,
τη δική μου Αριστερά.

Σαν τα γάργαρα νερά,
η δική μου Αριστερά
την πιέζω σθεναρά
από μέσα, στα κρυφά.



Λέξεις πλάθω με χαρά,
έχω γράψει μιαν οκκά
Τόσο επαναστατικιά,
η δική μου Αριστερά.

Ο καθένας έχει μια
Σύντροφε, Αριστερά.
Στήνουμ' όλοι μαγαζί
έμπορες, μικροαστοί:

"Γκράμσι έχω και πουλώ",
"Λούξεμπουργκ εγώ κρατώ"·
"Έχω Αριστερισμό"
"Βέλτσο εγώ και σας περνώ"·

Τι ωραία, τι καλά,
ερευνητικά κι ΕΣΠΑ
να πουλάμε την πραμάτεια
αλλά μ' ανοιχτά τα μάτια

μη ξυπνήσει ο λαός
κι έρθει κανάς πανικός
και γενούμε ευθύς μπουχός

μη ξυπνήσει ο λαός
για θα μείνει μοναχός
και θα κλαίει, ο φτωχός.

9 σχόλια:

  1. Εσωτερικά προβλήματα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Την έντονη αντίδραση του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος (ΣΕΚ) προκάλεσε η ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ότι μετά από συνάντηση αντιπροσωπιών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και της συλλογικότητας «Πρωτοβουλίας για την Αριστερή Μετωπική Συμπόρευση» επήλθε πολιτική συμφωνία των δυο αυτών χώρων για πολιτική συνεργασία.

    Το ΣΕΚ –συνιστώσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ- επικαλούμενο λειτουργικές δομές του μετωπικού σχήματος θεωρεί «πραξικοπηματική» την διαδικασία που ακολουθήθηκε και είχε κατάληξη την ανακοίνωση για πολιτική συμφωνία μεταξύ ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΠΜΣ.

    «Τα ζητήματα αυτά θα συζητηθούν σε έκτακτο γύρο συνελεύσεων των τοπικών επιτροπών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο διάστημα 2-5 Γενάρη 2015 και σε συνεδρίαση του ΠΣΟ στις 6 Γενάρη, όπως αποφάσισε η συνεδρίαση της ΚΣΕ της 23/12. Μέχρι τότε, κανείς δεν νομιμοποιείται να διαδίδει πραξικοπηματικά ότι το θέμα έχει λήξει με πολιτική συμφωνία ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΠΜΣ», καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΕΚ.

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/12/blog-post_635.html


    tkar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μαντέψω: μελλοντικά το ΣΕΚ θα είναι για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ότι και η Α.Π. του ΠιΛαφ για τον ΣΥΡΙΖΑ, απλά αυτοί προπονούνται από νωρίς, μην τυχόν και την πατήσουν τελευταία στιγμή. Ε, ρε έχει ο καιρός γυρίσματα....

      Stevie O.

      Διαγραφή
    2. "το ΣΕΚ θα είναι για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ότι και η Α.Π. του ΠιΛαφ για τον ΣΥΡΙΖΑ"

      Εσωκομματικό ανέκδοτο;

      Διαγραφή
    3. Εμένα πάντως όλο αυτό μου θυμίζει την γνωστή εαακίτικη φράση-ανέκδοτο "σύντροφοι τις διαδικασίες". Γιατί το σεκ ήταν ο εμπνευστής του συνθήματος "στηρίζουμε πασοκ χωρίς αυταπάτες" (επί σημίτη, τι κοες, βοες, pressproject και κωλοκύθια τούμπανα, πολύ μπροστά). Όχι βέβαια ότι δεν τους έχω ικανούς να το παίξουν σκληροπυρηνικοί το επόμενο διάστημα, στολές αλλάζουν απλώς τα καρναβάλια. Στην τελική να λάβουμε υπ'όψιν το εξής: μετά το επιούσιο ερχομό της "αριστερής κυβέρνησης" λογικά θα έχουμε διάλυση των πάντων στο τσίρκο του ριζο-σπαστικού κοινοβουλίου, ποιός θα κάτσει να ψάξει ποιός έφυγε, σε ποιά καρέκλα πήγε και ποιός έμεινε σε αυτές τις οργανώσεις καφενεία στο τέλος τέλος;

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    4. "Στην τελική να λάβουμε υπ'όψιν το εξής: μετά το επιούσιο ερχομό της "αριστερής κυβέρνησης" λογικά θα έχουμε διάλυση των πάντων στο τσίρκο του ριζο-σπαστικού κοινοβουλίου, ποιός θα κάτσει να ψάξει ποιός έφυγε, σε ποιά καρέκλα πήγε και ποιός έμεινε σε αυτές τις οργανώσεις καφενεία στο τέλος τέλος;"

      Εγώ νομίζω αυτή είναι η ουσία όλων αυτών των παλαβών κινήσεων του ΣΕΚ, των χιλίων, των μυρίων, της Ανθρωπότητας, του Κορδάτου, του ΚΚΕΑ, της ΑΡΑΝ, της ΑΡΑΣ, της ΦΟΥΚΑΡΑΣ, του χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα, του εδώ παππάς εκεί παππάς, κλπ κλπ. Εγώ έχω ήδη ζαλιστεί.

      Διαγραφή
  2. By the way το ακρωνύμιο του νέου "μετωπικού σχήματος" είναι ΠΑΜΕΣ
    (κουφάλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε άλλα νέα, οι ναριτες λένε ότι είχε αποφασιστεί στην συνδιάσκεψη αυτό, κι ότι υπάρχει συμφωνία με κοινό πλαίσιο.
    Τεσπά το σεκ ή θα φύγει ή θα το φύγουν.
    ΥΓ: Έχω δει μια συζήτηση στο fb χτες που μου φερε μια συχνοουρία (κατουρήθηκα απ τα γέλια :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. By the way το ακρωνύμιο του νέου "μετωπικού σχήματος" είναι ΠΑΜΕΣ

    ΣΠΑΜ θα ταίριαζε καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή