Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στο Δημαρχείο Καισαριανής

Ανάληψη ευθύνης για εμπρηστικές επιθέσεις 9/12
από (Α) Δεκ. 11, 2014, 10:26 μμ.,

Ο αναρχικός σύντροφος Νίκος Ρωμανός ξεκίνησε απεργία πείνας από τις 10/11,απαιτώντας την χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών που σύμφωνα με τους νόμους του συστήματος δικαιούται.Ως ένδειξη έμπρακτης αλληλεγγύης απεργία πείνας κήρυξαν και οι σύντροφοι Γιάννης Μιχαηλίδης(17/11),Αντρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος(1/12),Δημήτρης Πολίτης(1/12) και Ηλίας Καραντουμάν(5/12).

Ο Νίκος Ρωμανός επέλεξε να χρησιμοποιήσει ένα έσχατο μέσο αγώνα θέτοντας σαν οδόφραγμα το ίδιο του το σώμα και βάζοντας ως ανάχωμα την ασυμβίβαστη θέληση και επιθυμία του για μια ανάσα ελευθερίας από την εξοντωτική συνθήκη του εγκλεισμού.Είναι αυτονόητο ότι στεκόμαστε δίπλα του έμπρακτα και στηρίζουμε μέχρι τέλους τον αγώνα του με κάθε μέσο,αναγνωρίζοντας κι εμείς τις ολοκληρωτικές και εκδικητικές συνθήκες που γεννούν και αναπαράγουν τα σωφρονιστικά μπουρδέλα.


Γι’ αυτό το λόγο τα ξημερώματα της Τρίτης(9/12) μετουσιώσαμε τις επιθετικές μας διαθέσεις σε πράξεις,στέλνοντας εμπρηστικά σινιάλα αλληλεγγύης στον Νίκο Ρωμανό και τους υπόλοιπος συντρόφους.Συγκεκριμένα:

-Τοποθετήσαμε εμπρηστικό μηχανισμό αποτελούμενο από γκαζάκια στην είσοδο του δημαρχείου Καισαριανής

-Πυρπολήσαμε 2 οχήματα των ΕΛ.ΤΑ. και 1 όχημα της ΔΕΗ στα Σεπόλια

Απολογιστικά,ο αγώνας αυτός απέδειξε την ουσιαστική πολιτική πίεση που ασκήθηκε από ένα πολυτασικό και πολύμορφο κύμα αλληλεγγύης ,το οποίο συσπειρώθηκε και διογκώθηκε μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Καλή ανάρωση σύντροφοι...

ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ

Κάποιοι Αναρχικοί Συμμορίτες

Indymedia

Σχόλιο LR: Η εμφανής και κραυγαλέα λογική ανακολουθία μεταξύ των δύο πρώτων παραγράφων (για 4 του Βελβεντού) και της φρικογελοίας τρίτης ("μετουσιώσαμε τις επιθετικές μας διαθέσεις σε πράξεις,στέλνοντας εμπρηστικά σινιάλα αλληλεγγύης", ωσάν να έχει οποιαδήποτε σχέση ο Δήμος Καισαριανής, η ΔΕΗ και τα ΕΛΤΑ με την φυλάκιση των τεσσάρων) προδίδει μάλλον διάθεση να κατονομαστούν τρίτα πρόσωπα (οι εν λόγω 4) ως εμμέσως υπαίτια παρά αποτελεί αιτιολόγηση της επίθεσης (δεν υπάρχει στην πραγματικότητα καμία αιτιολόγηση της επίθεσης). 

Περιττό να παρατηρήσει κανείς ότι και για αυτόν τον λόγο η επίθεση βρωμάει ασφάλεια και παρακράτος.

Εν αναμονή ρητής τοποθέτησης από οργανώσεις του "χώρου." Για να ξεκαθαρίζουμε γρήγορα με ποιους έχουμε να κάνουμε.

41 σχόλια:

  1. Τώρα που μαθαίνω ότι την έπεσαν επίσης σε οχήματα των ΕΛΤΑ και της ΔΕΗ νομίζω πως καταλαβαίνω καλύτερα το σκεπτικό...

    Μπόχα και δυσωδία ο "χώρος", μάλλον πρέπει να περιμένουμε χειρότερα το επόμενο διάστημα.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι είδους "αναρχικοί" θέλουν να φορτώσουν την ηθική ευθύνη για τις επιθέσεις στους Ρωμανό, Μπουρζούκο, Μιχαηλίδη και Πολίτη; Τι είδους "αναρχικοι" προσπαθούν να πείσουν ότι οι επιθέσεις αυτές είχαν οποιαδήποτε σχέση με "αλληλεγγύη";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτού του είδους οι "αναρχικοί" που κάνουν καταλήψεις για να βουτήξουν αρχειακό υλικό της μόνης συνδικαλιστικής οργάνωσης που τρώει κάθε βδομάδα σφαλιάρες από το κεφάλαιο (πρώτα στους χώρους δουλειάς, και μετά στα δικαστήρια).

      Είπαμε, στον βόλο πανηγυρίζουν...

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    2. @ Ijon Tichy : "Είπαμε, στον βόλο πανηγυρίζουν"

      Μεσα έπεσες.
      https://athens.indymedia.org/post/1536897/
      "Η πορεία ξεκίνησε από τον Θόλο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ενώ κατά την έναρξη της πορείας, νεαροί έριξαν πυροτεχνήματα στον ουρανό."

      Πες την αλήθεια σύντροφε, το ήξερες γιατί ήσουν και 'συ απο αυτούς που 'ρίχναν τα δυναμιτάκια που περίσσεψαν απ' το Πάσχα.
      Ίσως να το έκαναν σε μία συμβολική κίνηση - ως κατευόδιο για το νεκρό εργάτη, για την εργατική τάξη που την πατάνε κάτω.

      Αυτού του είδους οι "αναρχικοί" Αντώνη. Αυτού ακριβώς του είδους.

      Χαϊνης

      ΥΓ. Στην πόλη μου πάντως το δημαρχείου του ανεξαρτητοκεντροαριστεροχαρούμενου δημάρχου, έμεινε άθικτο και σε άψογη κατάσταση μετά την κατάληψη.
      Έδωσαν πάλι μαθήματα ήθους και πολιτισμού.

      Διαγραφή
    3. Α, και να ξεκαθαρίσω οτι συμφωνώ μαζί σου Αντώνη οτι σαφώς υπάρχει το ενδεχόμενο προβοκάτσιας.
      Αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι για τη χειραγώγησή τους απο το κράτος. Η υπερεπαναστατικότητα τους ,την οποία συνεχώς επικαλούνται, θα έπρεπε να σημαίνει και αντανακλαστικά αστραπιαία. Ήδη θα έπρεπε να είχε βγεί ανακοίνωση διάψευσης, εφόσον δεν είναι υπεύθυνοι αυτοί.
      Αλλά ψάξε βρές τους "συμμορίτες" μέσα σε αυτό το πολυτασικό, πλουραλιστικό, αμεσοδημοκρατικό, πολυδιάστατο, πολύμορφο, πολύχρωμο κίνημα. Τρικυμία εν κρανίω.

      Χαϊνης

      Διαγραφή
  3. Έχουμε ή όχι δικαίωμα να θεωρήσουμε πολεμικά εχθρική κάθε α/α οργάνωση που δεν πάρει ρητή θέση απέναντι στα δύο γεγονότα (Καισαριανή, γραφεία ΠΑΜΕ) και στην πιο πάνω ανακοίνωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τύποι είναι τόσο κολλημένοι αντι-κκε και τόσο κολλημένοι με τη μορφή πάλης που προτιμάνε, που δε θα μετανιώσουν ποτέ για τίποτα. Για να καλύψουν τα κενά των μεθόδων και μορφών πάλης, ΔΕΝ καταγγέλουν τα ασφαλίτικα χτυπήματα, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για αντι-κκε χτυπήματα.

      Τα σκηνικά προβοκάτσιας είναι βγαλμένα από τη δεκαετία του 30 στη Γερμανία. Αίσχος!!
      Αρχίσανε με Θεσσαλονίκη-Καρδίτσα και συνέχισαν με αυτό. Όσο και να χτυπιούνται 100.000 1η Νοεμβρη!!!!!

      τσαφ

      Διαγραφή
    2. Υποχρέωση πλέον όχι απλά δικαίωμα.Είναι θέμα περιφρούρησης της Ε.Τ πια.
      Όσο για το βόθρο με το όνομα "χώρος" κι όσους κινούνται εντός του τα πράγματα είναι πια ξεκάθαρα και στον τελευταίο καθυστερημένο ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του, ή με το οργανωμένο ταξικό κίνημα ή με τους αστούς και τα τσιράκια τους, ενδιάμεσο στάδιο δεν υπάρχει τέρμα οι μαλακίες ξεφτιλίστηκε το πράγμα εντελώς.

      Decadent

      Διαγραφή
    3. Έχουμε δικαίωμα να θεωρήσουμε πολεμικά εχθρική ΚΑΘΕ α/α "οργάνωση" άσχετα με την θέση που θα πάρει.

      Γιατί ο α/α χώρος είναι χώρος και όχι οργάνωση,άρα στα παπάρια μου τη θέση θα πάρει ο "α" ή ο "β" ,για τη πράξη του "γ". Είναι πολύ βολικό και πολύ αηδιαστικό ταυτόχρονα.
      Όλα τα μέλη του ΚΚΕ κατανοούν ότι είναι υπεύθυνοι απέναντι στους συντρόφους τους για τις πράξεις τους και ταυτόχρονα υπεύθυνοι για τις πράξεις των συντρόφων τους.
      Δεν αποκυρήσουν πράξεις,αλλά μπορούν να αποκυρήξουν ανθρώπους που παύουν να πληρούν τα κριτήρια του συντρόφου,αποδεχόμενοι όμως ως 100% δική τους ευθύνη την όποια πράξη έκανε αυτός που αποκηρύσσεται.

      Γιατί η ιστορική πείρα έχει δείξει ότι έχουμε κάθε τέτοιο δικαίωμα.

      Γιατί δεν μας συνδέει τίποτα με μικροαστούς ιδεαλιστές.

      Γιατί δεν κάνω συνομιλητή,δεν χαρίζω τίτλους αντισυστημικότητας,ούτε ενδιαφέρομαι για τέτοια αναγνώριση από το κάθε ξεχωριστό άτομο και την αποψάρα του.
      Η ιστορία κινείται από τάξεις και την πάλη τους,όχι από άτομα και "λαμπρές" ιδέες.
      Δεν τους αναγνωρίζω παρά μόνο σαν έκφανση/ως παράγωγο της αστικής ιδεολογίας και δεν θεωρώ ότι έχει κανένα νόημα το άνοιγμα διαλόγου του ταξικού κινήματος με αυτές τις ξεχωριστές ατομικότητες,γιατί πολύ απλά δεν υφίστανται/oυσιαστικά δεν υπάρχουν ως μορφή σχετικά αντίστοιχη του ταξικού κινήματος,έτσι που θα μπορούσε να συνδιαλαγεί αυτό μαζί τους.

      Γιατί ...20/10/2011

      Και ακόμη και αν δεν υπήρχαν όλα τα παραπάνω:
      Γιατί έτσι από διαίσθηση σε σχέση με όσους έχω γνωρίσει και δήλωναν αναρχικοί.

      Η αναρχία είναι ένας χυλός και δεν είναι έτσι επειδή κατάντησε έτσι,είναι έτσι γιατί ήταν πάντα τέτοια.Αυτή είναι η ουσία της και η όποια ...επιτυχία της.


      WrongTendency

      Διαγραφή
    4. "Γιατί ...20/10/2011"
      http://youtu.be/ON-BoxVZ4-U

      Για οντως ηταν, ειναι, και θα ειναι χυλος, συμφωνω απολυτως @WrongTendency

      ρεδ αλερτ

      Διαγραφή
    5. "Πέθαναν" ιδεολογικά-πολιτικά από τότε που σήκωσαν όπλα προς τους μπολσεβίκους. Κοντά 100 χρόνια. Στην Ελλάδα πάλι, με απειροελάχιστες εξαιρέσεις, νομίζω πως δεν υπάρχουν αναρχικοί, κι ας χαλάνε το κόσμο κι ας υπογράφουν με όσα "αλφάδια" θέλουν. Προσοχή: δε μιλάω για ασφαλίτες κτλ, αλλά για τους υπόλοιπους. Ας καταλήξουν οι ίδιοι στο τι είναι, αναρχικοί δεν είναι όμως. Μπορεί να κάνω λάθος. Δε με βοηθούν να σκεφτώ κάτι διαφορετικό με τη στάση τους πάντως...

      Διαγραφή
  4. Απλά παραπέμπω στο σχόλιό μου εδώ

    leninreloaded.blogspot.com/2014/12/blog-post_45.html?showComment=1418182505284&m=1#c4497954556875673668


    Έχουν γίνει πολύ προβλεψιμα τα παιδιά... της ασφάλειας με αμερικάνικη-ναζι εκπαίδευση.
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΑΖΙ!!!

    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασφάλεια βρωμάνε, και οι επιθέσεις σε αστικά λεωφορεία με μολότοφ στην Αθήνα, όσο μάλιστα υπήρχε κόσμος μέσα! 2 από αυτά αν θυμάμαι καλά κάηκαν τελείως...

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το χτύπημα στην Καισαριανή δεν είναι αντι-κκε...είναι κλασικά ''α, δημαρχείο, το σπάμε, ουγκ''. Το χτύπημα στα γραφεία του ΠΑΜΕ στη ΓΣΕΕ πρέπει να απασχολήσει πολλούς α/α...αλλά είπαμε το αντι-κκε μένος του χώρου παραμένει αναλλοίωτο για να ικανοποιηθούν οι ροζ καρδιές τους

    γδαρμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βγάζεις ανακοίνωση ανάληψης ευθύνης για "τυχαίο ήταν, ουγκ."

      Δημαρχείο Καισαριανής, ΕΛΤΑ και ΔΕΗ. Αυτοί ήταν οι στόχοι και όχι "ουγκ."

      Διαγραφή
    2. το δημαρχείο το χτύπησαν επειδή είναι γι'αυτούς σύμβολο της τοπικής πολιτικής εξουσίας (έτσι γενικά και αόριστα) και επειδή είναι ''κρατικό'' όπως και ΕΛΤΑ, ΔΕΗ. Δεν βλέπω να λένε κάτι για ΚΚΕ στην ανακοίνωση. Θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε δημαρχείο και κρατικό κτίριο ή όχημα (εκτός από νοσοκομεία - αλλά ποτέ δεν ξέρεις;) Αν και είμαι σίγουρος ότι ούτε ξέρουν καν τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών.
      Τούς έχεις για τόσο σοβαρούς τους α/α?

      γδαρμένος

      Διαγραφή
    3. Δεν έχω κανένα άλλο σχόλιο.

      Διαγραφή
    4. @γδαρμένος:
      Για την σοβαρότητα τους έχεις ένα δίκιο. Από την άλλη πάντα υπάρχει κεντρική πολιτική γραμμή, και μάλιστα εκεί πιο αυστηρή από ότι αλλού.
      Έτσι έχουμε στο προηγούμενο διάστημα, κατάληψη δημοτικού χώρου στην Πάτρα, επίθεση στην Καισαριανή (δύο στα πέντε), 4 -αν θυμάμαι σωστά- καταλήψεις εργατικών κέντρων(!!!!!) -λες και οι συνδικαλιστές ευθύνονταν για την υπόθεση Ρωμανού-, βανδαλισμούς και κλοπές στο κτίριο της ΓΣΕΕ, και κλοπή αρχείων της ΔΑΣ.
      Και αυτά από μνήμης.
      Όλα μαζί δίνουν εικόνα στόχευσης.
      Αυτό συνδιαζόμενο με το χτύπημα ΔΕΚΟ (ΕΛΤΑ, ΟΑΣΑ, ΔΕΗ) που είναι σε διαδικασία πλήρους ιδιωτικοποίησης, με το πρόσχημα πως είναι "κρατικά", δένουν το γλυκό.
      Ακόμη και αν υποθέσουμε πως στους φυσικούς αυτουργούς "τόσο τους κόβει", η "γραμμή" είναι φανερή και καθαρή.

      Διαγραφή
    5. Χτύπημα και στην πρεσβεία του Ισραηλ στις 3 το βράδυ?

      Αναρχοασφαλίτης, το μόνο σίγουρο επάγγελμα για το παιδί σας!!!

      Διαγραφή
    6. Κατάληψη δημοτικού χώρου στην Πάτρα είναι το Παράρτημα; αχαχαχα ψάξε λίγο ρε φίλε την ιστορία του παραρτήματος, που απ' το 2001 μέχρι και το 2013 που εκκενώθηκε λειτουργούσε σαν κατάληψη/κέντρο αγώνα και μετά μίλα. Και τώρα δόθηκε η ευκαιρία ξανά να ξαναανοίξει το σκονισμένο και τσιμενταρισμένο παράρτημα για να λειτουργήσει σαν κέντρο αγώνα για τον Ρωμανό. Ηρέμησε, κανείς δεν το έκανε για να πλήξει τον Πελετίδη, στόκε.

      Επίσης ποια είναι τα 4 εργατικά κέντρα; εγώ μόνο τη γσεε ξέρω. Και η κατάληψη δημοσίων κτηρίων σαν τη γσεε, σαν τα δημαρχεία, σαν το πολυτεχνείο και τη νομική, είναι μια πρακτική που εγκαινιάστηκε τον δεκέμβρη του '08 και τώρα αυτά τα αντανακλαστικά ξαναξύπνησαν και έγιναν καταλήψεις κρατικών κτηρίων που λειτούργησαν σαν πραγματικά κέντρα αγώνα.

      Επίσης ναι, ο εμπρησμός σε οχήματα της ελτα και της δεη έγινε για να ιδιωτικοποιηθούν οι δεκο... Ρε δεν μπορεί να τα εννοείται αυτά που λέτε. Είναι απίστευτα τα πράγματα που γράφονται σ' αυτό το ιστολόγιο αυτές τις μέρες. Αναρωτιέμαι πραγματικά τι λάθος έχει πάει μαζί σας.

      Και κάτι τελευταίο.

      Το κκε δεν είναι το κέντρο του κόσμου. Το "οργανωμένο ταξικό κίνημα", δηλαδή το παμε όπως το εννοείται εσείς, κανέναν φόβο και τρόμο δεν προκαλεί στα ελληνικά αφεντικά. Κανένα αφεντικό δεν φοβήθηκε απ' την απεργία της 1η νοέμβρη, που βλέπω να αναφέρετε συνέχεια. Ένα τίποτα ήταν, μια φωτοβολίδα μιας μέρας με πολύ μικρά ποσοστά απεργίας. Σταματήστε να νομίζετε ότι είστε το κέντρο του κόσμου και ότι όλα γίνονται για να χτυπήσουν το κόμμα, έχετε ξεπεράσει εδώ και καιρό τα όρια του γραφικού. Σταματήστε να γελοιοποιήστε. Υπάρχουν πολύ σοβαρότερα πράγματα για όλους απ' το να ασχολούνται με το κκε.

      προλ

      Διαγραφή
    7. Α, ο προλ είσαι; Δεν μπορούσα να δω την υπογραφή. Έχεις μπαν φίλε, που συνεχίζεις να βρίζεις και να προκαλείς.

      "Επίσης ποια είναι τα 4 εργατικά κέντρα; εγώ μόνο τη γσεε ξέρω."

      http://www.naftemporiki.gr/story/889298/kalamata-katalipsi-tou-ergatikou-kentrou-apo-allilegguous-tou-n-romanou

      Διαγραφή
    8. https://athens.indymedia.org/post/1536697/ (Κατάληψη ΕΚ Τρικάλων)

      Διαγραφή
    9. http://mpalothia.wordpress.com/2014/12/08/ξάνθη-κατάληψη-εργατικού-κέντρου/ (ΕΚ Ξάνθης)


      http://www.karditsanews.gr/υπο-κατάληψη-τελεί-το-εργατικό-κέντρο/ (ΕΚ Καρδίτσας)

      Διαγραφή
    10. http://newpost.gr/post/405789/lhgei-h-katalhpsh-sto-ergatiko-kentro-thessalonikhs (Εκ Θεσ/νίκης)

      Άντε στη ΓΑΔΑ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ.

      Διαγραφή
    11. ναι ρε μαστορα, πλεον δημοτικος χωρος ειναι το παραρτημα και με μια αξιοθαυμαστη συντονισμενη κινηση δημοσιευματων κτλ, ολο το θεμα επεσε πανω στην δημοτικη αρχη.

      Διαγραφή
    12. Ενώ το φοβερό κ τρομερό "αναρχικό κίνημα"[γελάει ο κόσμος] το σκιάζονται τόσο σε σημείο που το χρησιμοποιούν ε?
      Ρε γελοίε καθυστερημένε κάγκουρα τράβα από δω πέρα, στη σοσιαλδημοκρατία και στους ασφαλίτες ανήκεις δεν έχεις καμιά δουλειά εδώ.
      Είτε λόγω καθυστέρησης είτε συνειδητά είστε τσιράκια των αστών, καταλάβετε το.

      Τολμάει ο κάθε πουθενάς ανύπαρκτος γραφικός που θυμάται τι θα πει "ταξική πάλη" μόνο αν θιχτεί ο μικρόκοσμος του αλλιώς δε γαμιέται μπάφος και "εναλλακτική" συνύπαρξη να έρθει και να βρίσει και να κάνει υπεράνω κριτική στο ΠΑΜΕ.
      Πότε νοιάστηκε ρε μικροαστέ το μπουρδέλο σας ο "χώρος" για την εργατική τάξη που θα μας τη βγεiς κι από πάνω καραγκιόζη.
      Στα τσακίδια.

      Decadent

      υ.γ Αντώνη η δημοσίευση είναι στη κρίση σου λόγω χαρακτηρισμών.

      Διαγραφή
    13. Οταν ιδιωτικοποιούν τις ΔΕΚΟ, τις χτυπάνε επειδή είναι ...κρατικές.
      Όταν περνάνε αντισυνδικαλιστικούς νόμους καταλαμβάνουν ...εργατικά κέντρα.
      Όταν καταλαμβάνουν δημοτικούς χώρους επικαλούνται ....χρησικτησία!

      Ούτε καν το ερώτημα "ρουφιάνοι ή λοβοτομημένοι" δεν έχει κάποια αξία πλέον, αφού ως γνωστό οι ρουφιάνοι μια χαρά μπορούν να χειραγωγήσουν τους λοβοτομημένους.

      Αυτά για την απίθανη περίπτωση που ο "προλ" δεν εκτελεί υπηρεσία. Γιατί αναρχικός που αγνοεί τις ενέργειες "αλληλεγγύης" που γνωρίζω εγώ από μνήμης, δεν μου κάθεται καλά...

      Διαγραφή
    14. "...Το "οργανωμένο ταξικό κίνημα", δηλαδή το παμε όπως το εννοείται εσείς, κανέναν φόβο και τρόμο δεν προκαλεί στα ελληνικά αφεντικά..."

      Τράβα για το μηνιάτικο βρε σίχαμα από γαδα, που κάνετε καταλήψεις για να καβατσώσετε αρχεία από το παμε, και την πέφτετε όλως τυχαίως σε δήμους όπου είναι κκε δημάρχος και εργατικά κέντρα.

      Όσο για τις "φωτοβολίδες", να μην κρίνεις από αυτές που έριχνες στον βόλο για να πανηγυρίσεις που πέθανε ένας ακόμη εργάτης στα κάτεργα του μάνεση, γιατί υπάρχουν πχ αυτά:

      http://902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/57219/ergatiko-atyhima-sto-faliro-se-sovari-katastasi-o-ergazomenos

      Που θα μου ειρωνευτείς ανρθώπους που παίζουν κάθε μέρα μπουνιές με την εργοδοσία φραπεδόβιο τουιτερόπληκτο φασισταριό.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    15. Στο προηγούμενο λινκ έβαλα σημερινό εργατικό ατύχημα, είχαμε απολύσεις στον Μαρινόπουλο προ ημερών:

      http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/57031/apolyseis-ergazomenon-apo-tin-etaireia-marinopoylos-thessalonikis

      Για να τα βλέπει ο μπαλούρδος φόβος και τρόμος της εργοδοσίας παραπάνω (σε αντίθεση με όσους συσπειρώνονται με το παμε, για τις δράσεις του οποίου είναι τόσο αδιάφορος που έτσησε ολόκληρη κατάληψη μπας και μάθει περισσότερα -- ανθρώπινα σκατά).

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    16. Έχει δίκιο Αντώνη ο ασφαλίτης, εε συγγνώμη ο Προλ.
      Είναι καθαρά τυχαίο είναι ότι ο βόθρος... έε συγγνώμη ο «χώρος» ήθελα να πω, χτύπησε Καισαριανή, Πάτρα και γραφεία του ΠΑΜΕ στη ΓΣΕΕ.
      Οι στόχοι βγήκαν με κλήρωση και το ΚΚΕ απλώς στάθηκε άτυχο...

      ΥΓ Τυχαίοι είναι και οι καθημερινοί βανδαλισμοί που καταγγέλλει ο Δήμος της Πάτρας σε δημοτικά πάρκα, φωτισμό κλπ.
      http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/304641

      Διαγραφή
  7. Να υπενθυμίσουμε και αυτό από Πάτρα:
    http://pararthma.squat.gr/

    Όλα τυχαία βρε παιδάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστρέφοντας από το συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ για το ασφαλιστικό και περνώντας έξω από το κατειλημμένο (;) παράρτημα, είδα την ομάδα περιφρούρησης (;) της κατάληψης (;) αραχτή, σε σκαλάκια πολυκατοικίας στο ΑΠΕΝΑΝΤΙ πεζοδρόμιο, να στραβοκοιτάει όσους περνούσαν από μπροστά. Μήπως θέλουν τα παιδιά, προκειμένου να σταματήσουν τη λάσπη και τις προβοκάτσιες του κ@$%^, να τους στείλει ο Πελετίδης πέντ-έξι δημοτικούς υπαλλήλους να τους... περιφρουρούν την κατάληψή τους, για να στήσουν καμιά αιώρα απέναντι;

      gdmn1973

      ΥΓ: Είπα να μην το γράψω, αλλά μετά το ρεσιτάλ θράσσους του καραγκιοζοπαίχτη από 'πανω το 'γραψα και το αφιερώνω στον αγωνισταρά προλ.

      Διαγραφή
    2. @gdmn1973 Φαίνεται πως είναι για την προηγούμενη δημοτική αρχή η "ανακοίνωση" στον τοίχο :)
      Θάνος

      Διαγραφή
    3. @Θάνος

      Τι φαίνεται απ' το αφισάκι είναι συζητήσιμο. Το σίγουρο είναι ότι το post με το αφισάκι ανέβηκε πέντε μέρες μετά την ανάληψη καθηκόντων από το νέο δήμαρχο, όλως τυχαίως βεβαίως - βεβαίως, και γράφει ο δήμος πατρέων φαίνεται πως ξεκίνησε την “αξιοποίηση” του παραρτήματος! Δείτε φωτογραφία της σχετικής ανακοίνωσης από τους τοίχους του κέντρου.

      Η επανακατάληψη του παραρτήματος στις 5/12 αξιοποιήθηκε από τον κυβερνητικό βουλευτή και πρώην διευθυντή Ασφαλείας Πατρών Θ. Νταβλούρο για επίθεση εναντίον "της δημοτικής αρχής του ΚΚΕ", όπως ακριβώς την αποκαλεί στην ανακοίνωσή του.

      Την αμέσως επόμενη μέρα (6/12), ακολούθησε η πορεία της με τη σύλληψη "πάρτονε-άστονε", τα δακρυγόνα και το μπαχαλάκι στο κέντρο της πόλης, μεσημέρι Σαββάτου, με τα καταστήματα ανοιχτά, ακριβώς στο σημείο που είχε διοργανώσει το ΠΑΜΕ συλλαλητήριο για το ασφαλιστικό και ακριβώς μία μέρα πριν το συλλαλητήριο, όλως τυχαίως βεβαίως - βεβαίως.

      Αυτά, χαμογελαστέ Θάνο, για να μην πουλάμε τρελίτσα. Και επειδή κάποιος αναρωτιέται σε άλλο thread "τι πάθαμε" με το "χώρο", να εξηγήσω τι δεν πρέπει να πάθουμε: Να ψάχνουμε ποιος είναι τελικά βαλτός και ποιος είναι σκέτος βλάκας από όσους προκαλούν και συκοφαντούν. Βερεσέ ψυχανάλυση, γιοκ!

      gdmn1973

      Διαγραφή
    4. @gdmn1973 Η παραπομπή σου στο σχόλιό σου με το ειρωνικό αφισάκι είναι από τις 6/9/2013.Αυτό είπα.Τα υπόλοιπα που γράφεις τα γνωρίζω και έχουν συζητηθεί ήδη στο μπλογκ.
      Θάνος

      Διαγραφή
    5. @Θάνος: Έχεις δίκιο, το post είναι πράγματι απ' το 2013 και το λάθος είναι δικό μου. gdmn1973

      Διαγραφή
  8. Χοντραίνει κι άλλο το παιχνίδι, είμαστε μια ωραία προεκλογική ατμόσφαιρα:
    http://www.nooz.gr/greece/epi8esi-me-kalasnikof-stin-israilini-presveia

    gdmn1973

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντώνη νομίζω η ετικέτα πρέπει να αλλάξει σε "αντεξουσιαστές σε υπηρεσία", παραείναι επιεικής η ειρωνεία σου απέναντι τους.
    Όπως αναφέρεται και πιο πάνω στα σχόλια, αν οι υπερεπαναστάτες δεν έχουν σχέση με το τελευταίο μπαράζ επαναστατικότητας, τότε θα έπρεπε ήδη να είχαν διαχωρίσει τη θέση τους οι λαλίστατοι κουραμπιέδες. Αλήθεια 6 μέρες κατάληψη στα γραφεία της ΓΣΕΕ και δεν πήραν χαμπάρι ότι μόνο τα δικά μας γραφεία ανοίχτηκαν? Είτε εμπλέκονται είτε σφύριζαν αδιάφορα όταν δρούσε το παρακράτος. Συνένοχοι και στις δύο περιπτώσεις είστε κύριοι...

    - Άρης (πλέον της Αραβίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει ως τώρα καμία ανακοίνωση στο Ιντυ για την πιο πάνω. Ενημερωτικά.

      Το "αντιεξουσιαστές στην εξουσία" περιλαμβάνει, νοηματικά, το "αντιεξουσιαστές στην υπηρεσία της εξουσίας", καθώς δεν ανέρχεσαι στην εξουσία αν δεν υπηρετείς την εξουσία.

      Διαγραφή
  10. http://left.gr/news/analipsi-eythynis-gia-tin-epithesi-sto-dimarheio-kaisarianis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιοι "αντιεξουσιαστες" ; Ποιοι ¨"Αναρχικοι"; Ποιο "παρακρατος";
    Το Κρατος τους ευθεως και απροκαλυπτα και με συμβολικο τροπο , στελνει ΜΗΝΥΜΑ στο υποκειμενο !

    "Κατσε καλα σ αυτα που κανεις υποκειμενο στο εργατικο κινημα (εξ ου και στοχοι τα ΕΚ πανελλαδικα , η ΓΣΕΕ ) και στο λαικο κινημα στις γειτονιες (Λαικες Επιτροπες - Δημοι ) γιατι θα χοντρηνουμε το παιχνιδι "
    Και μαλιστα τοσο εξωφθαλμα το ειπαν που επελεξαν τα γραφεια της ΔΑΣ στη ΓΣΕΕ και τον τελευταιο ανακτιθεντα Κοκκινο Δημο ...Ποιο καθαρα δεν θα μπορουσαν να το πουν !

    Το μηνυμα το λαβαμε Κρατος και δεν περιμενουμε ...πιο μαζικα και δυνατα προετοιμαζουμε την αντεπιθεση ΕΚΕΙ ακριβως που θα πονεσεις ! Στους χωρους δουλειας και στις γειτονιες ,εκει που χτιζεται καθε μερα η Λαικη Συμμαχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή