Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Για ποιο πράγμα μιλούσε η Λ. Κανέλλη...



5 σχόλια:

  1. Ψάξτε αν θέλετε να βρείτε την αντίδραση του ΑΚΕΛ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ο Κύριος έδωσε, ο Κύριος πήρε πίσω.

    Τι είναι ο Κύριος;

    Ο Κύριος είναι αυτός που δίνει και παίρνει πίσω αυτό που δίνει.

    Αν δεν έδινε, δεν θα ήταν ο Κύριος. Αν δεν έπαιρνε πίσω, δεν θα ήταν ο Κύριος.

    Ο Κύριος δίνει και παίρνει, δίνει επειδή παίρνει, παίρνει και δίνει και παίρνει.

    Ο Κύριος είναι ό,τι εμφανίζεται ανάμεσα στο δίνω και στο παίρνω, είναι η υπόσχεση ότι θα μου δώσουν, κι ο φόβος ότι θα μου πάρουν. Ο Κύριος είναι η ελπίδα μου επειδή είναι ο φόβος μου. Είναι η ελπίδα μου και ο φόβος μου, επειδή δεν είμαι εγώ ο Κύριος. Αν ήμουν εγώ ο Κύριος, δεν θα είχα ελπίδα, δεν θα είχα φόβο. Θα έπαιρνα και θα έδινα εγώ.

    Εγώ είμαι αυτός που του δίνουν, αυτός που του παίρνουν. Πέφτω στα γόνατα μπροστά στον Κύριο, γιατί ο Κύριος μου πήρε επειδή ο Κύριος μου έδωσε, δεν μου πήρε τίποτε εκτός απ' αυτό που μου έδωσε. Μου το δωσε, γιατί για να μου πάρει θα πρέπει να μου είχε κάποτε δώσει."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό! Τι είναι αυτό; (το κείμενο πιο πάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα κλάψω, τι συγκίνηση... Είχα να συγκινηθώ έτσι από τότε που στέλνανε διάφορες ΜΚΟ ''ανθρωπιστική βοήθεια'' στα παιδάκια στην Σερβία... αφού τους στέλνανε πρώτα ''ανθρωπιστικές'' βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου.
    Στις σημερινές συνθήκες, να λέμε και ευχαριστώ εμείς οι αχάριστοι, που διάφοροι ''υγιείς'' και ''πατριώτες'' επιχειρηματίες και ΜΚΟ ''ευαισθητοποιούνται'' για την σίτιση των παιδιών. Το ότι δουλεύουν οι γονείς των παιδιών σε αυτούς τους κυρίους για ψίχουλα, δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει, μην διαταράξουμε και την ''κοινωνική ειρήνη''.
    Αααχ, και που να 'ρθει και κυβέρνηση της Αριστεράς, εκεί να δείτε τι πάει να πει... ''Ανθρωπισμός''!!!

    Stevie O.

    ΑπάντησηΔιαγραφή