Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2014

Ανάποδη λογοκρισία, ή πώς να δημοσιεύσεις σε "καλούς" εκδοτικούς οίκους για την ΕΣΣΔ

Όποιος δεν συμμορφώνεται με την αναγκαστική ύμνηση της αντισοβιετικής "ελευθερίας"...μαύρο σκοτάδι που τον έφαγε. Με την ελεύθερη έννοια πάντα.
Στην κανονική λογοκρισία, καταστέλλεται αυτό που γράφεις. Στην ανάποδη, σου επιβάλλεται, για τα "ευαίσθητα" θέματα (βλέπε, καλή ώρα, "Στάλιν"), να γράψεις συγκεκριμένα πράγματα με συγκεκριμένο τρόπο, αλλιώς δεν δημοσιεύεσαι. Δεν ξέρω ποιο θεωρείτε χειρότερο, να σκέφτεσαι πράγματα που δεν δημοσιεύονται ή να μαθαίνεις να σκέφτεσαι μόνο αυτά που δημοσιεύονται (προσωπικά προτιμώ το πρώτο, να σκέφτομαι, κι ας μην δημοσιευτώ), ξέρω ότι το δεύτερο είναι ψωμοτύρι σε όλα τα ακαδημαϊκά έντυπα στη Δύση και στην συγγραφική πελατεία τους, τους ακαδημαϊκούς. Ρωτήστε όποιον ακαδημαϊκό εκδίδει (ενδίδει; εκδίδεται;) και εμπιστεύεστε την εντιμότητά του (σε ό,τι αφορά την αποδοχή εκ μέρους του του αναγκαστικού ποσοστού ατιμίας) και αν σας πει κάτι άλλο, γράφτε μου.

Προς το παρόν, Keeran και Keeny για το θέμα της υποχρεωτικής απαξίωσης του Στάλιν για όλους τους δυτικούς σοβιετολόγους (ή τον λες τέρας ή ξέχνα τη δημοσίευση, και μη διανοηθείτε ότι απλά το διάβασα και δεν το έζησα πρώτο χέρι): 
Μεταξύ των περισσότερων δυτικών διανοούμενων, το δόγμα ο Στάλιν-το-τέρας δεν συζητιέται καν. Είναι ένα αξίωμα. Ακόμα χειρότερα, είναι μέρος της ορολογίας τους. Είναι ένα κλειδί πρόσβασης στην οικογένεια των συγγραφέων που είναι αποδεκτοί από το ιδεολογικό κατεστημένο των αμερικάνικων πανεπιστημίων. Ακόμη και εκείνοι με ανορθόδοξες απόψεις, περιλαμβάνουν στις εργασίες τους εχθρικές αναφορές στο Στάλιν, ακόμη κι αν αυτές είναι άσχετες με σοβιετική ιστορία, σαν έναν τρόπο να εξασφαλίσουν την πολιτική αποδοχή.
Α, ναι, ποιος εκδοτικός οίκος αναδημοσίευσε το βιβλίο των Keeran και Keeny, που γράφουν ότι αν δεν βρίσεις τον Στάλιν, δημοσίευση σε οποιοδήποτε θέμα σοβιετολογίας από εκδοτικό οίκο που "μετράει" δεν έχει;  Σωστά, το "iuniverse", ήτοι το φωτοτυπάδικο της γειτονιάς τους.

Αλλά ποιος να μιλήσει για την αλήθεια της παντοκρατορίας της λογοκρισίας της σκέψης στη δυτική ακαδημία; Ποιος θέλει να πυροβολήσει την καριέρα του στα έξι μέτρα;  Ποιος θέλει να γελοιοποιείται από τους συναδέλφους του ότι είναι τόσο άχρηστος και γραφικός ώστε οι μόνοι που τον δημοσιεύουν να είναι φωτοτυπάδικα της γειτονιάς και να ακούει ότι η αλήθεια είναι απλώς δικαιολογία για την "αποτυχία" του; Ο ακαδημαϊκός, πάνω απ' το χρήμα, ζει για το ψώνιο. Και ψώνιο με iuniverse δεν έχει. 

Υ.Γ. Τον Euclid Tsakalotos, κατ' αντιπαράθεση, τον εκδίδει ο ιστορικός αγγλόφωνος μαρξιστικός εκδοτικός οίκος Pluto. Σόρι, έτσι κάνεις καριέρα, και μόνο έτσι.

56 σχόλια:

  1. Τηναλήθειαρεεεεε, που λέγανε και κάποιοι ωραίοι τύποι για τον Μπογιόπουλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποια στιγμή θα μεταφράσω κάτι από J Arch Getty, που δείχνει ανάγλυφα όλο το δράμα του να προσπαθείς να πεις την αλήθεια αλλά να μην μπορείς γιατί θέλεις να είσαι καθηγητής στο UCLA και όχι "γραφικός" στην Κωλοπετινίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Why iUniverse?

      At iUniverse, you can self publish your book with help from industry-leading insiders. Since we offer the range of professional editorial, marketing and self-publishing services authors expect from a traditional publisher, your book will be at its best when the time comes to compete in the marketplace.

      3 Reasons to Love iUniverse

      Special recognition programs to reward achievement and success
      Extensive editorial tools you need to maximize your book's potential for success
      Innovative services with strategic partners to keep you ahead in the marketplace

      Διαγραφή
    2. Σαν να λέμε laptop από telemarketing. Το ίδιο είναι ως ακαδημαϊκό πρεστίζ. Σημαίνει δεν στο βγάζει κανένας.

      Διαγραφή
    3. Τι να πουν τώρα αυτοί; Θα μας το έβγαζε το Χάρβαρντ, αλλά επειδή...; Ξινά σταφύλια, είναι η απάντηση κάθε "επιτυχημένου" συναδέλφου.

      End of story.

      Διαγραφή
    4. Επόμενο επεισόδιο: είσαι ο Conquest? Δημοσιεύσαι στους καλύτερους, κι ας λες ό,τι σου κατέβει. Είσαι κανάς τέτοιος ταλαίπωρος; Μα, το μάρκαμεκαψες του εκδοτικού σου οίκου δείχνει πόσο αντιεπιστημονικός και χαμηλού επιπέδου θεωρείσαι. Άρα, υπερασπίζεσαι την ΕΣΣΔ, δεν σε δημοσιεύει κανείς εκτός από φωτοτυπάδικα, άρα μόνο γραφικοί υπερασπίζονται την ΕΣΣΔ, και αυτό αποδεικνύεται από το ποιοι τους δημοσιεύουν.

      Τέλειο.

      Διαγραφή
    5. Euclid Tsakalotos:"Στον καπιταλισμό έχεις έστω αυτή την δυνατότητα ακόμα κι εσύ που θες να γράψεις για τη Σ.Ε. Ενώ στη Σ.Ε. κοβόσουν και τρελαινόσουν"

      στο 6' 54''
      https://www.youtube.com/watch?v=DS-CmWszu08

      Διαγραφή
    6. Είδες; Άρα, ή ο Euclid πουλάει φούμαρα για κορόιδα ή εγώ. 50/50/ Στατιστικά. Γιατί πρακτικά είμαστε στο 27% Euclid 5% εγώ + 50% να πάμε να πηδηχτούμε αμφότεροι γιατί του έλληνος ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει.

      Διαγραφή
    7. Να το πω κι αλλιώς; Αν αυτό που έχει ένας ακαδημαϊκός στη Δύση σήμερα είναι ελευθερία, τότε σίγουρα ο αντίστοιχος στην ΕΣΣΔ δεν είχε. Κι αν είχε ο αντίστοιχος στην ΕΣΣΔ ελευθερία, τότε σίγουρα δεν έχει καμία τέτοια κανένας μας σήμερα.

      Εκτός και αν δεν υπάρχει έτσι γενικώς "ελευθερία", γιατί η ελευθερία είναι ταξική...πηγάζει από την εξουσία μιας τάξης και είναι, βασικά, η ελευθερία της να έχει εξουσία.

      ...αλλά αυτά τα λένε οι γραφικοί που βγάζουν βιβλία στο iuniverse ή καθόλου.

      Διαγραφή
    8. Έχουμε τόση ελευθερία σήμερα που μπορούμε να δημοσιεύσουμε ως κι εμείς λοιπόν που δεν είμαστε γεννημένες Μαντάδες και Δημουλίδηδες (σορυ Αντώνη αλλά ο καθένας έχει το επίπεδό του)

      Διαγραφή
    9. Δεν ξέρω σε ποιό έργο του Γκέττυ αναφέρεσαι, πάντως αν κρίνω από το τελευταίο του βιβλίο μάλλον τον επηρέασε πολύ το κλίμα του ΛΑ. http://yalepress.yale.edu/book.asp?isbn=9780300169294

      Διαγραφή
    10. Origins of the Great Purges, του 1985. Δες τελευταία ανάρτηση. Νομίζω είναι εύγλωττη σε συνάφεια με το πιο πάνω απόσπασμα Keeran και Keeny.

      Αυτό που δίνεις δεν το έχω, αλλά βέβαια, ο Getty κατάφερε να μη γίνει "freak" του περιθωρίου σαν τον Furr αλλά να πάει απ' το Κέμπριτζ στο Γέιλ. Not bad!

      Διαγραφή
    11. «Κι αν είχε ο αντίστοιχος στην ΕΣΣΔ ελευθερία, τότε σίγουρα δεν έχει καμία τέτοια κανένας μας σήμερα.»
      Δεν έχουμε ελευθερία να γράφουμε για τα πάντα σήμερα???
      Ότι ποθεί η ψυχή σου, ως και γράμματα αγάπης στο Στάλιν!

      Διαγραφή
    12. Μια μέρα του Furr στον δυτικό "ελεύθερο" ακαδημαικό κόσμο.
      https://www.youtube.com/watch?v=hRPTZF5zSLQ

      Decadent

      Διαγραφή
    13. Ιστρολλικέ το έχεις δει το βιβλίο που έδωσες λινκ; Γιατί από την σύνοψη δεν καταλαβαίνω και πολλά. Τελικά ο Στάλιν ήταν αυτός που συνέχισε την τσαρική πρακτική των "φατριών" και την εγκαθίδρυσε στην ΣΕ, ή αυτός που τις πολέμησε όσο κανείς άλλος αλλά δεν τα κατάφερε κι έτσι έχουμε την συνέχεια με τον Πούτιν;

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    14. Ο μόνος λόγος που ο Furr δεν είναι άνεργος είναι ότι πήρε μονιμότητα ως μεσαιωνιστής, κάτι αρκετά παρόμοιο με μένα που δεν είμαι άνεργος επειδή πήρα μονιμότητα ως φιλόλογος με ειδίκευση την ουτοπική φιλοσοφία και λογοτεχνία. Δεν υπήρχε αλλιώς περίπτωση, ούτε για τον έναν, ούτε για τον άλλο. Το άλλο κοινό που έχω με τον Furr είναι ότι απειλούμαστε διαδικτυακά με διαπόπεμπευσή μας και απόλυσή μας. Εκεί που ξεπερνάω τον Furr είναι ότι εγώ απειλήθηκα για αυτό από "κομμουνιστές." Νέας Σποράς κομμουνιστές, βέβαια.

      Διαγραφή
    15. Ijon, το βιβλίο του Γκέττυ δεν είναι για τον Στάλιν. Ο Στάλιν και πολέμησε και υιοθέτησε τις προεπαναστατικές και προνεωτερικές προσωπικές πρακτικές διακυβέρνησης. Τις υιοθέτησε γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, τις πολέμησε και δεν τα κατάφερε και έτσι φτάσαμε στον Πούτιν και ολόκληρη η ιστορία της Ρωσίας έιναι μια αδιαφοροποίητη ιστορία δεσποτισμού και φατριών. Σίγουρα τον αδικώ λίγο (δεν το έχω διαβάσει ακόμα προσεκτικά, μόνο στα πεταχτά) απλά μου έκανε εντύπωση το πως ο Γκέττυ κάθισε και έκανε 30 χρόνια δουλειά για να καταλήξει σε μία θέση που δεν έχει και πολλές διαφορές από αυτήν του Πάιπς και άλλων ολοκληρωτιστών.

      Τελικά αν δεν ξεκινάς από τις σχέσεις παραγωγής, ότι θες μπορείς να δεις.

      Διαγραφή
    16. Άμα ξεκινάς, το μόνο που δεν μπορείς να δεις είναι εκδότη...

      Διαγραφή
    17. Δεν ξέρω Ιστρολλικέ, η θέση αυτή μου φαίνεται εντελώς παράλογη, υπάρχει προφανής αντίφαση εντός της. Επίσης δεν ξέρω να όντως το βιβλίο δεν είναι για τον Στάλιν, πάντως είναι πρώτη μούρη στο εξώφυλλο και στον τίτλο, κάτι που μου φαίνεται πως γίνεται για να έχει και ονοματεπώνυμο αυτή τη ιστορία "δεσποτισμού και φατριών".

      Μια άλλη ερώτηση: ποιός είναι ο ορισμός του Getty για τον "σταλινισμό"; Ελπίζω να βρήκε κάτι καλύτερο από τον Κότκιν.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    18. A όχι, κάνεις λάθος. Μπορείς να δεις εκδότη, απλά πρέπει να λες ότι οι σχέσεις παραγωγής ήταν κακές εκμεταλλευτικές και εμμενώς ανταγωνιστικές.

      Ορίστε http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?fromPage=online&aid=2837640&fileId=S0147547900013181

      Ο κύριος είναι ίσως ο γνωστότερος Μαρξιστής (Ο ΧΡΙΣΤΟΣ!) δυτικός ιστορικός της εργασίας της ΕΣΣΔ.

      Διαγραφή
    19. Και πρωτότυπος. Κάνει τον E.P. Thompson στην ΕΣΣΔ.

      Διαγραφή
    20. Μάλλον αυτό τον κάνει μαρξιστή, καθώς ο E.P. Thompson ήταν μαρξιστής. Οπότε, παίρνεις τον E.P. Thompson και το "Time, Discipline and Industrial Capitalism", το εφαρμόζεις στην ΕΣΣΔ και έχεις...πρέστο, μια "μαρξιστική κριτική" της ΕΣΣΔ!!!!

      Μπράβοοοοο!!!!

      Διαγραφή
    21. Το ""Time, Work-Discipline and Industrial Capitalism", σόρι.

      Διαγραφή
    22. Ijon,

      Γενικά ο Γκέτυ δεν νομίζω ότι χρησιμοποιεί πολύ τον όρο "σταλινισμός" οπότε δεν ξέρω αν δίνει κάπου έναν ορισμό. Ο ανορθολογισμός της θέσης του είναι προφανής και επειδή εκτιμώ το προηγούμενο έργο του θελω να πιστεύω ότι είναι απλώς νομοτελειακή συνέπεια μιας προσπάθειας να διαβασθεί η μακροπρόθεσμη ιστορία της ΕΣΣΔ χωρίς το πρίσμα της ταξικής πάλης και όχι συνειδητού αντικομμουνισμού. Κοινώς, θεωρώ ότι οποιοσδήποτε μη μαρξιστής προσπαθήσει να θεωρητικοποίησει ολόκληρη την ιστορία της ΕΣΣΔ, θα καταλήξει σε τέτοιου είδους παπάτζες.

      Αντώνη,
      Ιστορία της ΕΣΣΔ από τα κάτω. Για να μείνει η εργατική τάξη πάντα κάτω!

      Διαγραφή
    23. Τον έχει κοτσάρει στον τίτλο τώρα, για αυτό ρωτάω για ορισμό.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    24. Εγώ ορισμό του "σταλινισμού" δε θυμάμαι σε κανένα απ' τα τρία βιβλία του Getty που έχω. Μήπως το ριξε λίγο περισσότερο στην τρελή;

      Διαγραφή
  3. Απ' όσο είμαι σε θέση να θυμάμαι, στα '80's και ειδικά στους φοιτητικούς χώρους όπου γίνονταν ζυμώσεις τέτοια σταλινοτερατολογία ούτε διάβαζα, ούτε άκουγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλες εποχές. Από τότε μεσολάβησε η περίοδος μεταξύ ανατροπών και πολέμου στο Κόσοβο, όπου οι ταξικές δυνάμεις ήταν λίγες μέσα στα πανεπιστήμια. Ειδικά στα πολυτεχνεία (λόγω ψευδωνύμου το λέω) έγινε βουτιά. Στην φοιτητική μου ζωή εκεί είχα δει καθηγητή να κάνει προπαγάνδα υπέρ μαλακών ναρκωτικών σε διάλεξη για την ιστορία της τέχνης και μάθημα εκτός αντικειμένου σπουδών να μπαίνει από το παράθυρο στο πρόγραμμα σπουδών με ολόκληρο κεφάλαιο αφιερωμένο στα δεινά που τράβηξε Sergei Korolev από τον κακό τον Στάλιν όταν έφτιαχνε τον Σπούτνικ (του οποίου το project ξεκίνησε το 1954 δηλαδή μετά τον θάνατο του μουστάκια).
      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  4. Greek Capitalism in Crisis
    Marxist analyses
    Edited by Stavros Mavroudeas
    First published 2015
    by Routledge
    2 Park Square, Milton Park, Abingdon, Oxon OX14 4RN

    ISBN: 978-0-415-74492-8 (hbk)
    ISBN: 978-1-315-79830-1 (ebk)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έντιτορ σε μαρξιστικές αναλύσεις της κρίσης του ελλ. καπιταλισμού, βγήκε στο Ρουτλετζ, μην το υποτιμάς. Ως και να το διαβάσουμε θα μπορούσαμε (εντάξει υπερβάλλω...) Φαντάσου όμως από τι μακρύ δρόμο έφτασε τέτοιος δυναμίτης στα χέρια μας! Φαντάσου κάποτε έναν σαν τον κ. Μαυρουδέα, ας πούμε τον ίδιο, να υποτρεφόταν από τον Οργανισμό του Βορειοατλαντικού Συμφώνου...

      Διαγραφή
  5. Δες Αντώνη εδώ τι λέει ο Furr: https://www.youtube.com/watch?v=Ccmj2Lj5jB0
    Από το 3.30 και μετά λέει ότι ακριβώς αναπτύσσεις στα 2 τελευταία ποστ σου.

    Ernest Everhard.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι. Μην αρχίσω πονεμένες ιστορίες απ' την ομιλία μου για την ιστορία της έννοιας του ολοκληρωτισμού ως καθαρά προπαγανδιστικής και αντιεπιστημονικής ψευδοέννοιας στο τελευταίο συνέδριο στη Β. Αμερική...

      Διαγραφή
    2. Ή αυτό που άκουσα από Ιταλό συνάδελφο, ότι στην ίδια την Ιταλία, ο Λοζούρντο είναι εντελώς περιθωριοποιημένος από την "αριστερά" και χτυπιέται μόνος του...

      Διαγραφή
    3. "That's why my position is unusual. I teach in an English Department". Γεια σου Grover! Morituri te salutant! (Κωλόφαρδοι μηχανικοί, μαθηματικοί, κλπ...)

      Διαγραφή
    4. Αντώνη η φάση στα συνέδρια πως είναι?
      Μιλάω σε τοίχο?
      Σοκαρισμένοι "αντι-ολοκληρωτιστές" τρέχουν να σωθούν απ΄τον παράφρων σταλινικό?
      Στριγκλιές υπεράσπισης της δυτικής "ελευθερίας" ?
      Καλά τα λέει αλλά εμείς είμαστε εδώ για τα φράγκα οπότε...

      Decadent

      Διαγραφή
    5. Σταχυολογώ ενδεικτικά και κάπως συνθηματικά:

      - "Καλά τα είπες σύντροφε! Που λες, το απελευθερωτικό κίνημα στο Χογκ Κονγκ.." (γκντουπ)

      - "Καλά τα λες, συμφωνώ απόλυτα! Αλλά ο Στάλιν..."

      - "Καλά τα είπες μπράβο!" (ξέρεις ότι είναι ορκισμένος αντικομμουνιστής και αναρωτιέσαι πότε θα σου την κάτσει, γιατί είναι και ξύπνιος και κατάλαβε ότι δεν τον έπαιρνε σήμερα...)

      - Σιωπή.

      Διαγραφή
    6. Ξέχασα ένα:

      - Καλά τα είπες, το φχαριστήθηκα. Είσαι και συ σκληροπυρηνικός, σαν αυτούς του Σαϊρίζα... (τα λεξοτανίλ!)

      Διαγραφή
    7. Ο ράντικαλ Σαϊρίζα ναι ναι... πωπω δε παλεύεται χαχα!

      Decadent

      Διαγραφή
    8. "hardline, like SYRIZA" είπε ο φτωχός. Σκληρής γραμμής, σαν τον ΣΥΡΙΖΑ. Γκντουπ!

      Διαγραφή
    9. To "hardline" δεν το ΄χα ακούσει μέχρι στιγμής, συνήθως στη δουλειά[ξενοδοχείο] οι "πολιτικοποιημένοι" μου πετάνε το radical left ή extreme left.
      Γμσε τα, για γέλια και για κλάματα.

      Decadent

      Decadent

      Διαγραφή
    10. Τι ΣΥΡΙΖΑ λέμε τώρα, εδώ στο βιντεάκι που παρέθεσε ο Decadent και με οδήγησε στο βίντεο που πόσταρα, ο ερωτών κρετίνος αποκαλεί τον Furr "Liberal Spokesman" !!!
      (Στην Αμερική Λιμπεραλ βέβαια είναι και ο Klinton)

      Ernest Everhard.

      Διαγραφή
    11. χαχαχαχαχαχα περιβολι ! Θελω Συνεδριο να δω αμεσα

      Διαγραφή
    12. Ευτυχώς δεν το κινηματογράφησε κανένας. Πέρσι είχα γραφτεί για το "Ιστορικός Υλισμός" στην Αγγλία και το μετάνιωσα τελευταία στιγμή. Εκεί πρέπει να χει πολλή πίκρα...όσο πιο "μαρξιστικό" δηλώνει, τόση περισσότερη πίκρα. Πριν δυο χρόνια σε ένα άλλο με είχαν βάλει με έναν ζιζεκικό θαυμαστή του ΣΥΡΙΖΑ στο ίδιο πάνελ. Φέτος ήμουν με έναν Πολωνό. Είχε πάνελ "Σοβιετικός αυταρχισμός" εκεί που πήγα, όπου δεν υπήρχε καν πέιπερ για ΕΣΣΔ (τους άρεσε ο τίτλος, φαίνεται, έτσι σκέτος).

      Θα αρχίσω να πηγαίνω σε εντελώς άσχετα μου φαίνεται, ξέρω γω, χαρτογράφων, ή εικονογράφων βιβλίων, τέτοια.

      Διαγραφή
    13. Ευτυχώς, ήμουν με έναν αξιοπρεπή φιλόλογο που μίλησε για Γκόρκι, και είπε καινούργια για μένα πράγματα αν και δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί του.

      Το πάνελ που σας έλεγα:

      "Σοβιετικοί και άλλοι αυταρχισμοί"

      D. SOVIET AND OTHER AUTHORITARIANISMS TCHAIKOVSKY
      Moderator, Eric D. Smith
      1. Carmen Celestini, University of Waterloo. “Mobilizing for God, Country and
      Family: the John Birch Society, Politics, and the Illuminati.”
      2. Annarita Gabellone, University of Lecce. “Society of Peace in Ethiopia and Eritrea
      (1932-1960).”
      3. Michael Mayne, Denison University. “Play, Work, and Radical Autobiography.”

      Διαγραφή
    14. Ένα πέιπερ για μια ακροδεξιά αμερικανική κοινότητα (John Birch), ένα για την Αιθιοπία, και ένα για την "ριζοσπαστική αυτοβιογραφία." Αν είδατε πουθενά κάτι για "Σοβιετική Ένωση" ή "αυταρχισμό" πείτε μου και μένα.

      Φαίνεται περίσσευε ο τίτλος από άλλο συνέδριο και σου λέει κάτσε, χαμένος να πάει;

      Διαγραφή
    15. ποιοι τα χρηματοδοτουν αυτα ? ΜΚΟ ,Συλλογοι ,Πανεπιστημια ? και ...
      (με βαση αυτο που ειπε ο spiral architect παραπανω για την αγνη δεκαετια του 80 σε σχεση μ αυτα που ακουν οι νεες γενιες ) αυτα ολα πρεπει να εντεινονται φανταζομαι με γεωμετρικη προοδο ανα πενταετια και οσο δεν τους βγαιναν αποκαλυψεις απο τα αρχεια που ανοιξαν απο τον Γιελτσιν και μετα ως το ξεσπασμα της κρισης .Τωρα πρεπει να ζουμε τον κωλοφωνα τους νομιζω .

      Διαγραφή
    16. Δεν παίζονται ρε χαχαχα, σου λέει εντάξει το Soviet το χώνουμε στον τίτλο για μάρκετινγκ [απεταξάμην] και επικεντρωνόμαστε στο Other, όπου άδερ = ότι να ναι.

      Decadent

      Διαγραφή
    17. Πλάκα κάνεις; Δεν πάω ποτέ σε οτιδήποτε έχει σχέση με ΜΚΟ. Πληρώνουμε membership εμείς στο συγκεκριμένο Association, πληρώνουμε ξεχωριστό ποσό εγγραφής και δεν καλύπτει και τίποτα. Το πρόγραμμα σε φωτοτυπίες το πήραμε.

      Διαγραφή
    18. Δεν θέλω να φαντάζομαι τι συμβαίνει σε συνέδρια που έχουν εξωτερική χρηματοδότηση από οργανισμούς, ΜΚΟ και τα τοιαύτα. Μου φτάνουν αυτά που πληρώνουμε μόνοι μας.

      Διαγραφή
    19. οχι λεω εκει την αντζεντα ποιος την βαζει; την διοργανωση κλπ

      Διαγραφή
    20. Την γενική οργάνωση την έχει η ίδια η Εταιρεία. Την τοπική κάθε χρόνο την αναλαμβάνουν άτομα σε μια πόλη, είτε σε παν/μιο, είτε σε ξενοδοχείο. Υπάρχει μάλιστα η βούληση του 2016 να πάμε Αβάνα, και προσωπικά θέλω να δω αν μπορώ να βρω άτομα να το φιλοξενήσουν στην Αβάνα.

      Το call που λέμε είναι ανοιχτό: οποιαδήποτε σκοπιά της ουτοπίας, της αντι-ουτοπίας και της δυστοπίας στη λογοτεχνία, σινεμά, κόμικ, αρχιτεκτονική, πολιτική φιλοσοφία και θεωρία, κλπ. Κλασικά γκρουπ είναι οι αναρχικοί, οι παλιοί σοσιαλδημοκράτες, οι νέοι σοσιαλδημοκράτες και κάτι ξέμπαρκοι σαν τον υποφαινόμενο.

      Τώρα, τους τίτλους όπως αυτή την αχαρακτήριστη αηδία, τους βάζουν οι κατά τόπους οργανωτές, που εγκρίνουν περιλήψεις και φτιάχνουν το πρόγραμμα. Οπότε η συγκεκριμένη ευθύνη ανήκει στα δυο-τρία άτομα που φιλοξένησαν το φετινό.

      Διαγραφή
    21. Αντώνη για Κούβα υπάρχει ο Ελληνοκουβανικός Σύνδεσμος, ήταν φέτος και στο φεστιβάλ της ΚΝΕ. Πιθανόν να μπορούν να σε βοηθήσουν.

      http://www.ellinokouvanikos.gr/

      Διαγραφή
  6. @ Decadent
    Hardline SYRIZA ο Αντώνης, ή κατά το κοινώς λεγόμενο ΛΑΦΑΖΑΝΙΚΟΣ :-P

    Ernest Everhard.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι κακεντρεχής ρε! (Πού το κατάλαβες, με σύγκρινε με γνωστό διανοούμενο της Α.Π)...

      Διαγραφή
    2. Έρνεστ, φαντάσου ψυχολογία Αντώνη μετά από ομιλία π.χ περί της παπατζοσύνης της έννοιας του ολοκληρωτισμού, να τον συγχαίρουν αποκαλώντας τον σκληρό Λαφαζανικό.
      http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/067/christianbale7.jpg

      Decadent

      Διαγραφή
  7. Εκτός θέματος, αλλά σχετικό με το ότι ο Αντώνης θα μπορούσε να χαρακτηρίζεται λαφαζανικός.

    Η συσπείρωση των οπαδών, φίλων, ψηφοφόρων του ΚΚΕ είναι τρομακτική για τους αστούς. Αρχίζουν και ψάχνουν τα πως και τα γιατί, δεν μένουν μόνο στο "ψηφίζω ΚΚΕ γιατί εμένα η οικογένεια... κλπ", έχουμε ποιοτικές αλλαγές και το ποτάμι λαού στο Σύνταγμα ήταν μόνο μία έκφανση των ποιοτικών αλλαγών στο ΚΚΕ, τους ψηφοφόρους του και στην εργατική τάξη.
    Η απόφαση του '12 για μη συμμετοχή σε αστική κυβέρνηση τώρα αρχίζει να δίνει καρπούς.

    Γιατί τα γράφω αυτά; Γιατί υπάρχει προφανής αμηχανία των ΜΜΕ κλπ. μπροστά στο συλλαλητήριο και μπροστά σε όσα γράφονται στα φιλοκουκουέδικα μπλογκς. Τα τρόλια πχ δεν ξέρουν τι να πούνε. Οπότε άνετα θα δούμε κι άλλες Κόνιτσες κι άλλες Μπογιοπουλιάδες, γιατί όχι και λαφαζανικό τον Αντώνη.

    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή