Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014

Τι είναι ο Κύριος;


Ο Κύριος έδωσε, ο Κύριος πήρε πίσω.

Τι είναι ο Κύριος;

Ο Κύριος είναι αυτός που δίνει και παίρνει πίσω αυτό που δίνει.

Αν δεν έδινε, δεν θα ήταν ο Κύριος. Αν δεν έπαιρνε πίσω, δεν θα ήταν ο Κύριος.

Ο Κύριος δίνει και παίρνει, δίνει επειδή παίρνει, παίρνει και δίνει και παίρνει.

Ο Κύριος είναι ό,τι εμφανίζεται ανάμεσα στο δίνω και στο παίρνω, είναι η υπόσχεση ότι θα μου δώσουν, κι ο φόβος ότι θα μου πάρουν. Ο Κύριος είναι η ελπίδα μου επειδή είναι ο φόβος μου. Είναι η ελπίδα μου και ο φόβος μου, επειδή δεν είμαι εγώ ο Κύριος. Αν ήμουν εγώ ο Κύριος, δεν θα είχα ελπίδα, δεν θα είχα φόβο. Θα έπαιρνα και θα έδινα εγώ. 

Εγώ είμαι αυτός που του δίνουν, αυτός που του παίρνουν. Πέφτω στα γόνατα μπροστά στον Κύριο, γιατί ο Κύριος μου πήρε επειδή ο Κύριος μου έδωσε, δεν μου πήρε τίποτε εκτός απ' αυτό που μου έδωσε. Μου το δωσε, γιατί για να μου πάρει θα πρέπει να μου είχε κάποτε δώσει.

Ο Κύριος μ' αφήνει κάποτε να λέγομαι κύριος, με κάππα μικρό, και κάποτε δεν μ' αφήνει και τότε δεν είμαι πια για κανέναν κύριος, και το όνομά μου αλλάζει, καμιά φορά γίνεται δυο μόνο γραμματάκια: "ρε".

Ο Κύριος μου έδειξέ το πρόσωπό μου στον καθρέφτη, ντυμένο με το ένδυμα του Κυρίου, και μου είπε να τρομάξω. Μου είπε πως είναι φριχτό πως εγώ, με τέτοια μούτρα, θα μπορούσα να σκεφτώ ποτέ να γίνω Κύριος, όχι με κάππα μικρό, αλλά με κεφαλαίο. 

Και τρόμαξα. Και όταν με είδε που τρόμαξα, ο Κύριος μου έδωσε. Και όταν είχα συνηθίσει πια να τρομάζω όταν κοιτώ τον εαυτό μου με το ένδυμα του Κυρίου, ο Κύριος πήρε ό,τι μου έδωσε πίσω. 

Τώρα που συνήθισα να τρομάζω, δεν τρομάζω πια κανέναν. Ούτε τον Κύριο. Δεν τρομάζω, όχι. Τώρα ελπίζω και φοβάμαι, φοβάμαι και ελπίζω.

Και ο Κύριος χαμογελά.

3 σχόλια:

  1. αριστούργημα . διαμάντι

    land down under the bridg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριος "μαϊμού"... Δεν μασάμε.
    ΚΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ο άνθρωπος έχει δυο πόδια και δύο θεωρίες: μια για όταν όλα πάνε καλά, και, μια για όταν όλα πάνε στραβά.
    Η δεύτερη θεωρία αποκαλείται Θρησκέια".

    Kurt Tucholsky


    Μάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή