Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Εχθροί

Εχθρούς έχω πολλούς. Αλλά αυτός είναι διαφορετικός. Αυτός ο εχθρός, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, λέει πως είναι φίλος μου. Οι καλοπροαίρετοι άγνωστοι με συγχαίρουν: "α, μα τι καλό φίλο που έχεις! Και πόσο μοιάζετε!" Μόλις πάω να πω κουβέντα πως δεν είναι έτσι, πως δεν τον είχα ποτέ φίλο, με στραβοκοιτάνε. "Τι αγενής κι αχάριστος φίλος είναι αυτός!" Άλλες φορές δεν μιλάω καν, και τότε βράζω από θυμό με τους καλοπροαίρετους και με τον εαυτό μου. Τι είδους καλοπροαίρετοι είναι τούτοι, που δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν τον εχθρό μου απ' το φίλο μου;

Αυτός ο εχθρός που λέει πως είναι φίλος με κακολογεί όταν με κακολογεί και με κακολογεί όταν με επαινεί. Μου ανακατεύει το στομάχι όταν με συκοφαντεί, αλλά μου το ανακατεύει περισσότερο όταν παίρνει το μέρος μου. Όταν οι άλλοι δεν κοιτούν με κλωτσάει στα μουλωχτά. Όταν με κλωτσούν οι άλλοι, φωνάζει σαν να τον διόρισα δικηγόρο μου, διεκδικητή του δίκιου μου. 

Ο εχθρός μου μπαίνει νύχτα στο σπίτι μου, κλέβει τα ρούχα μου και τα φορά. Οι άλλοι λένε: "Πρέπει να είναι πολύ καλοί φίλοι. Έχουν το ίδιο γούστο στα ρούχα." Και σαν να μην έφτανε αυτό, τα βάζει απρόσεχτα στο πλύσιμο και τα ξεβάφει. Εγώ ούτε που τα αναγνωρίζω έτσι που τα κατήντησε, μα οι άλλοι μας φωνάζουν: "εσείς οι δύο αχώριστοι φίλοι, που ντύνεστε το ίδιο."

Όταν επιτίθενται στον εχθρό μου, που λέει πως είναι φίλος μου, του επιτίθενται γιατί λένε πως είναι φίλος μου. Κι αυτός αμέσως λέει τότε: "Αυτός; Ούτε που τον ξέρω, ούτε που θέλω να τον δω!" Κι απ' την άλλη, όταν ο εχθρός μου που λέει πως είναι φίλος μου επιτίθεται σε μένα, μου λέει πως είμαι φίλος του εχθρού μου. Μπελάς κι αυτός! Ούτε τον ένα ούτε τον άλλο θέλω να ξέρω, αλλά όλο μαλώνουν ποιος είναι στα αλήθεια φίλος μου οι εχθροί μου. Αλλόκοτο πράγμα! 

Ο εχθρός μου που λέει πως είναι φίλος μου και ο εχθρός μου που ο εχθρός που λέει πως είναι φίλος μου, λέει πως είναι εκείνος φίλος μου, λένε για μένα πως δεν αξίζω τίποτα, μα η σχέση τους όλο γύρω από μένα τριγυρίζει, σαν να 'μαι εγώ, παρά τη θέλησή μου, αυτό που τους συνδέει, σαν να μαι εγώ το μέσο μιας άλλης, ανομολόγητης και ντροπαλής σχέσης. Επάνω μου τίποτε δεν αγαπούν, μα υποπτεύομαι πως κάτι τους δένει με τα δεσμά του μοιρασμένου φόβου -- του φόβου τους για μένα. 

8 σχόλια:

  1. Προσοχή! Φίδι κολοβό που συχνάζει και εδώ:

    L'Enfant de la Haute Mer
    3 Νοεμβρίου 2014 - 3:17 π.μ.
    Μπαλτάκος, Σαμαράς, Κανέλλη, Πρετεντέρης, Αλευράς, Λυκουρέζος.. όλα τα καλά παιδιά!!

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/11/blog-post_3.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και όχι μόνο εδώ αλλά και σε άλλα φιλοΚΚΕ μπλογκς.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Πρώτο-πρώτο σχόλιο μες τη μαύρη νύχτα.
      Τι ειν' αυτοί ρε?

      Διαγραφή
  3. Στο Βαθύ "κοκκινο" βόθρο ο αντικομμουνισμός γινεται μόνο με Χρυσαυγιτικα επιχειρήματα

    Το θέμα ειναι ποιος κλέβει ποιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντώνη καθε λέξη ειναι η συμπυκνωμένη αλήθεια του ρόλου της βρωμερης σοσιαλδημοκρατίας του κερατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρεμπετονέτο για ένα φίλο


    Έχω ένα φίλο μεγαλώσαμε μαζί
    στην πόλη ανοίξαμε ένα ταβερνείο
    και ήταν πρίμο και γουστόζο μαγαζί
    μα το κατάντησε παρντόν κωλοχανείο


    Έχει άλλους φίλους με παρά και με οφίτσια
    τρώνε και πίνουν σημασία δε μου δίνουν
    στ' αμερικάνικα μιλάνε έχουν βίτσια
    για μπίζνες πάλι κανονίζουν χρέη σβήνουν


    Αυτός ο φίλος μου που λέει πως συγγενεύει
    που έχει μάτια που κοιτούν κάπως αλλήθωρα
    στη νίκη μου ξινίζει και θεριεύει
    στα δύσκολα ξεχνάει βάζει σύνορα


    Στις πλάτες μου εφόρτωσε εγκλήματα
    ήθελα λέει να το αφήσω ακυβέρνητο
    μα το καράβι μας το έβγαλε στα κύματα
    να το μαζέψει πάλι λέει είναι θέμιτο


    Και έτσι πήδηξα κι άσ' τον να κυβερνάει
    παλεύω με τα κύματα κι όπου με πάει


    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορεις να φανταστεις ποσοι αντικκεδες με βριζουν καθημερινα για το ΚΚΕ γιατι ισχυριζονται οτι αυτοι αγαπουν περισσοτερο το κομμα κι οτι αν ηταν στο χερι τους θα το αλλαζαν, λενε, και θα το εκαναν σαν τα μουτρα τους θεωρωντας τους εαυτους τους κομμουνιστες.

    Ρεδ Αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή