Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014

Άρθρα προώθησης-διαφήμισης της φασιστικής ομάδας Femen από την εφημερίδα "Αυγή"

Femen: "Η Οδησσός δεν είναι μπουρδέλο"
- Ανώνυμο, 13 Ιανουαρίου 2013: "In gay we trust"
- Νίκος Κυριακίδης, 26 Φεβρουαρίου 2013: "Φτάνει πια με τον Μπερλουσκόνι"
- Ανώνυμο, 22 Μαϊου 2013: "Η ακτιβίστρια που συνεχίζει την Αραβική Άνοιξη"

Γι αυτό υψώνουμε τη γροθιά της νίκης καθώς το μπουρδέλο του Κτιρίου των Συνδικάτων...
- Αναστασία Γιάμαλη, 26 Μαϊου 2013: "Γυμνό όπλο: Ο νέος φεμινισμός είναι εδώ!"
- Αναστασία Γιάμαλη, 28 Μαϊου 2013: "Η νέα πολιτική σεμνοτυφία"
ΚΑΙΓΕΤΑΙ!
- Ανώνυμο, 10 Οκτωβρίου 2013: "Η άμβλωση είναι ιερή"
- Ανώνυμο, 22 Απριλίου 2014: "Οι Femen στο Παρίσι κατά του φασισμού"

28 σχόλια:

  1. Τώρα με το νέο αντιρατσιστικό, θεωρείται αδίκημα το να διαφημίζεις όσους προωθούν τις μαζικές δολοφονίες αμάχων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή εμπίπτει στα προνόμια της Ριζοσπαστικής Αριστερότητας;

      Διαγραφή
  2. F E M E N - Φεμινισμός και Αριστερά

    Γράφει η Νίκη
    Καλτσόγια-Τουρναβίτη

    Με ένα εξαιρετικά εντυπωσιακό ρεπορτάζ της δημοσιογράφου Αναστασίας Γιαμαλή, που κάλυπτε δύο σελίδες της εφημερίδας «ΑΥΓΗ» της Κυριακής, 26 Μαΐου, (σ.48-49) και με τέσσερις έγχρωμες φωτογραφίες από τη δράση της νέας φεμινιστικής (;) οργάνωσης FEMEN, παρουσιάστηκε η δράση της οργάνωσης αυτής. Είχαν προηγηθεί και σε άλλα έντυπα, πολύ μικρότερης έκτασης ειδήσεις γι’ αυτή την οργάνωση, όμως αυτή της κυριακάτικης Αυγής δεν περιορίστηκε μόνο σε μια γενική, και χωρίς ιδιαίτερα σχόλια μετάδοση πληροφορίας, αλλά κυριολεκτικά πρόβαλε την οργάνωση αυτή ως την εκπρόσωπο του “νέου φεμινισμού”.

    O τίτλος του ρεπορτάζ προδιέθετε τον αναγνώστη για το νέο αυτό κίνημα: «ΓΥΜΝΟ ΟΠΛΟ. Ο νέος φεμινισμός είναι εδώ! Από το μωβ του «παραδοσιακού» φεμινισμού στο ακτιβίστικο χακί με δαντέλα των γυμνόστηθων Femen». Εσωτερικοί τίτλοι: «FEMEN. Οι τόπλες ακτιβίστριες με τις αρβύλες ενάντια στην πατριαρχία» και «SLUTWALK. “Μην μας λέτε πώς να ντυθούμε, πείτε στους άντρες να μην μας βιάζουν”». Παραθέτω χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το ρεπορτάζ:

    «Οι ακτιβίστριες της Femen και οι πορείες διαμαρτυρίας των Slutwalks (κυριολεκτικά οι «περίπατοι της τσούλας») αποτελούν αμφιλεγόμενες από μερίδα φεμινιστριών, κινήσεις. Για άλλες πάλι είναι ο νέος φεμινισμός, ικανός να κινητοποιήσει τις mainstream μάζες των γυναικών».

    «Είμαστε οι Femen. H γύμνια μας επιτίθεται στο νεύρο της ιστορικής διαμάχης ανάμεσα στις γυναίκες και το «σύστημα».. Τα σώματα των ακτιβιστριών μας εκπροσωπούν την αμεταμφίεστη οργή για την πατριαρχική τάξη, και επιδεικνύει τη νέα αισθητική μiας αναγεννημένης γυναικείας επανάστασης» αναφέρεται ότι δήλωνε η Ίνα Σεβτσένκο, μια από τις επικεφαλής της οργάνωσης. «Διαδηλώνουν γυμνόστηθες γιατί “το σώμα μιας γυναίκας ήταν ανέκαθεν εργαλείο στα χέρια της πατριαρχίας… Συνειδητοποιήσαμε πως είναι καιρός να το δώσουμε πίσω στους νόμιμους κατόχους του, τις γυναίκες, και να επανανοηματοδοτήσουμε τη γύμνια”».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδιαίτερη δημοσιότητα της δράσης των Femen συνδέθηκε με το γεγονός της εμφάνισης γυμνόστηθης της 19χρονης Τυνήσιας Αμίνα Τάιλερ στο Facebook, η οποία αναφέρθηκε ως «η πρώτη Femen» της Τυνησίας, η οποία συνελήφθη και τα μέλη της δυτικής οργάνωσης των Femen πήραν στα χέρια τους της διαμαρτυρία αυτής της νέας κοπέλας. Δεν είναι βέβαια καθόλου επαρκές σ’ αυτές τις λίγες γραμμές να αξιολογήσουμε τη δράση του νέου αυτού φεμινιστικού κινήματος. Και ασφαλώς, όπως καταλήγει το ρεπορτάζ: «Δεν μπορούμε να μιλήσουμε με έναν μόνο τρόπο για το φύλο, οι αναλύσεις μας οφείλουν να παρακολουθούν την πολυπλοκότητα των καιρών. Στη σοσιαλ-μιντιακή εποχή όμως ίσως και ο φεμινισμός να θέλει λίγο θέαμα…» Όμως θα σταθώ σε δύο ουσιώδη, κατά την αντίληψή μου, θέματα:

      Το πρώτο είναι το πόσο άκριτα συνδέεται τη δράση των Femen με τη δραματική απονενοημένη ενέργεια της Τυνήσιας. Η κοπέλα αυτή ζει σ’ ένα καθεστώς που αρνείται κάθε ανθρώπινο δικαίωμα στη γυναίκα, στο όνομα της θρησκείας του. Πρέπει να γνωρίζετε ότι το θέμα των δικαιωμάτων των μουσουλμάνων γυναικών είναι ένα τεράστιο και πολιτικό θέμα. Και ακριβώς η θέση της γυναίκας στο μουσουλμανικό κόσμο αποτελεί αντικείμενο σοβαρών συζητήσεων μεταξύ μουσουλμάνων και δυτικών φεμινιστριών. Καθολικό όμως αίτημα των μουσουλμάνων φεμινιστριών είναι να υπάρξει συνεργασία μεταξύ των φεμινιστικών οργανώσεων και, κυρίως, οι όποιες αλλαγές στη θέση των γυναικών στις χώρες του Ισλάμ να γίνουν με σεβασμό της κουλτούρας τους, όπως με σεβασμό του δυτικού πολιτισμού επιτεύχθηκε και η απελευθέρωση των γυναικών στη Δύση. Όλο αυτό το θέμα είναι καταγραμμένο στη σύγχρονη σχετική βιβλιογραφία, αλλά και στις διασυνδέσεις των φεμινιστικών οργανώσεων στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης. Η σύνδεση του εγχειρήματος της Τάιλερ με τη δράση των Femen είναι το λιγότερο αναντίστοιχη με την ίδια τη φύση της διαμαρτυρίας της Τάιλερ. Η Τάιλερ θυσιάζει τη ζωή της για έναν αγώνα αναγνώρισης δικαιωμάτων. Γίνεται η ίδια μάρτυρας γι’ αυτόν. Το ξέρει το τίμημα.

      Οι Femen εκμεταλλευόμενες τη δημοσιότητα που πήρε, προβάλλουν τη δική τους κίνηση. Δεν μπορούν να διανοηθούν πόσο κακό κάνουν όχι μόνον στην Τάιλερ, αλλά και σε όλες τις μουσουλμάνες γυναίκες, γιατί η αντίδραση των θεοκρατικών καθεστώτων στις χώρες του Ισλάμ εναντίον του φεμινισμού της Δύσης είναι τρομακτική. Κατηγορούν το δυτικό φεμινισμό ως όργανο του καπιταλισμού, που εκμεταλλεύεται άγρια σεξουαλικά τις γυναίκες. Το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζει κανείς. Οι εκκλήσεις των μουσουλμάνων φεμινιστριών προς τις φεμινίστριες της Δύσης για συνεργασία είναι εκκωφαντικές. Ας μην τις αγνοούμε.

      Διαγραφή
    2. Δύο λόγια μόνο τώρα για το νέο κίνημα των Femen: Είναι γεγονός ότι ο φεμινισμός έχει εισέλθει σε μια νέα φάση. Αυτή του μεταμοντέρνου φεμινισμού, ή του μεταφεμινισμού, σε αντίθεση με τον «παραδοσιακό», ή «συντηρητικό» φεμινισμό. Ο συντηρητικός, με πολλές σημαντικές γυναίκες, ακόμη και σήμερα, κινείται στο πλαίσιο του ανθρωπιστικού δικαίου του δυτικού πολιτισμού. Ο νέος σαφώς εκπροσωπεί την επαναστατημένη γενιά των νεότερων γυναικών. Όμως υπηρετεί με τρόπο μοναδικό τις αξίες του νεοφιλελευθερισμού, και του άκρατου ατομικισμού, ο οποίος όπως μαρτυρεί η μέχρι σήμερα πολιτική του στον τομέα των δικαιωμάτων του ανθρώπου, με την αποδόμηση του κοινωνικού κράτους δικαίου, έχει σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στα δικαιώματα και στη θέση των γυναικών. Τα μεγάλου ενδιαφέροντος συνέδρια που έγιναν στη χώρα μας, ιδιαίτερα το τελευταίο εξάμηνο, με θέμα τις επιπτώσεις της κρίσης στις γυναίκες αποδεικνύουν τη σοβαρότητα του θέματος. Και ας σημειωθεί ότι εδώ δεν πρόκειται για υπεράσπιση της σοσιαλιστικής ιδεολογίας, που αγωνίζεται για τη διατήρηση και επέκταση του κοινωνικού κράτους δικαίου, ιδεολογία που υπηρετεί η Αριστερά.

      Ο νέος φεμινισμός δεν πάει κόντρα σε καμιά από τις δυνάμεις της αγοράς, που έχουν κάνει, περισσότερο απ’ ό,τι στο παρελθόν, τη γυναίκα σεξουαλικό αντικείμενο. Μόνο μια αναφορά εδώ στο βιβλίο της Αριέλ Λεβί, του 2011, που κυκλοφόρησε και στα ελληνικά με τον τίτλο: «ΘΗΛΥΚΕΣ ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΣΣΕΣ. Οι γυναίκες και η ανερχόμενη κουλτούρα του ξέκωλου», είναι αρκετό να δείξει την εκμετάλλευση αυτού του νέου φεμινισμού από τις δυνάμεις της αγοράς. Χρηματοδοτείται μάλιστα από μεγάλα οικονομικά κέντρα και γι’ αυτό υπάρχουν μαρτυρίες και για χρηματοδότηση των ίδιων των Femen. Το ξεγύμνωμα και η κουλτούρα της πρόκλησης με το «ντύσιμο πόρνης» δεν υπηρετεί καμιά μα καμιά διεκδίκηση των γυναικών. Αντίθετα τις υποβιβάζει. Οι άνδρες ως εργαζόμενοι και ως πολίτες δεν διεκδίκησαν με το ξεγύμνωμα ό,τι κέρδισαν. Το κέρδισαν με σοβαρότητα, ευπρέπεια και με αγώνες. Το ίδιο και οι αγώνες των γυναικών μέχρι σήμερα.

      Η πατριαρχία, εκεί όπου τυπικά ακόμα υπάρχει, γιατί στις αναπτυγμένες κοινωνίες του δυτικού πολιτισμού η γυναίκα είναι πραγματικά ελεύθερη, είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα. Αν συντηρείται και σ’ αυτές, συντηρείται μέσα από την πορνογραφία και τη σεξουαλική εκμετάλλευση των γυναικών. Και η καταπολέμησή αυτής της μάστιγας, δεν υπηρετείται με το ξεγύμνωμα και την εμφάνιση σε όλα τα μίντια των ωραίων ξεγυμνωμένων γυναικών. Γιατί ας μην κοροϊδευόμαστε. Μόνον σ’ αυτές στρέφονται τα φλας της δημοσιότητας. Είναι τζάμπα πορνογραφικό υλικό. Τα συνθήματα γράφονται σε πανό, που τα σηκώνουν στους ώμους τους συνειδητοποιημένες γυναίκες.
      http://www.elzoni.gr/html/ent/838/ent.34838.asp

      Απλά για σκοπούς καταγραφής του γεγονότος ότι το κόλπο του νεοναζί νταβατζή απ' το Κίεβο είχε καταγγελθεί ΚΑΙ από την αστική φεμινιστική σκοπιά στην Ελλάδα, όταν η "Αυγή" έγραφε παιάνες...

      Διαγραφή
  3. Να σημειώσω ότι η δημοσιογράφος με τα 2 άρθρα στην Αυγή, σύμφωνα με το βιογραφικό της ως υποψήφιας περιφερειακής συμβούλου με τον συνδυασμό «Δύναμη Ζωής» της Ρένας Δούρου, προέρχεται από την νεολαία Συνασπισμού και τη νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα συμμετέχει στο Τμήμα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, στο Life Power της Rena! That's wonderful, πολύ καλό, πολύ καλό!

      Διαγραφή
    2. Rena is an excellent συνεργάτις, marvellous, marvellous!

      Διαγραφή
    3. Πάνω από όλα, η Rena είναι και πολύ antifa, how do you say, ενάντια στο να τσουβαλιάζουμε τους Χρυσαυγίτες. Very antifa αυτό!

      Διαγραφή
    4. Έξοχη πολιτική ανάλυση στα σχόλια.
      Δεν σου φτάνουν όσα γράφεις, πρέπει να συνεχίζεις τον σχολιασμό με ορυμαγδό χυδαίων εκφράσεων σπίλωσης πολιτικών αντιπάλων;
      Ντροπή σου!

      Πάνος Καμ.

      Διαγραφή
    5. Τέλος πάντων, απλά είναι τα πράγματα κύριε Καμ. μου.

      α) Συμμετείχαν ή όχι οι Femen σε συγκεντρώσεις της φασιστικής άκρας δεξιάς της Ουκρανίας και στη σφαγή της Οδησσού, όπως καταγράφεται φωτογραφικά και έχει κάνει το γύρο του κόσμου εδώ και μήνες;

      β) Διαφημίστηκαν και προωθήθηκαν ως "αντιφασίστριες" και "φεμινίστριες" από την εφημερίδα "Αυγή" σύμφωνα με τα λινκαρισμένα άρθρα ή όχι;

      Αν πηγαίναμε ας πούμε στο δικαστήριο εμείς οι δύο, ποιος θα είχε πρόβλημα; Εγώ ή εσείς που με αποκαλείτε συκοφάντη;

      Διαγραφή
    6. α)όχι ΟΛΕΣ οι Femen. Κάποιες που τις συμπαθούν ή ακολουθούν ή ή ναι.

      β)Διαφημίστηκαν και προωθήθηκαν ως "αντιφασίστριες" και "φεμινίστριες" από την εφημερίδα "Αυγή" σύμφωνα με τα λινκαρισμένα άρθρα; ΟΧΙ
      Ούτε διαφημιστήκαν, ούτε προωθηθήκαν, ειδικά δε, δεν παρουσιαστήκαν ως "αντιφασίστριες" ή "φεμινίστριες" με εισαγωγικά.
      Είναι ακραία χυδαίος χαρακτηρισμός για ανθρώπινα όντα το να γράφεις για τη διαφήμισή τους και τη προώθησή τους ως εμπορευματικά προϊόντα.

      Ρόζα

      Διαγραφή
    7. α) Τι κάποιοι που τις συμπαθούν; Οι Ίνα και Σάσα Σεφτσένκο είναι ηγετικά στελέχη της οργάνωσης.

      β) Καλό, γελάσαμε.

      Διαγραφή
    8. «Φερστ γουί τέηκ Άττικα, δεν Γκρίς»

      Και να σκεφτεί κανείς ότι δεν κατάλαβα αρχικά γιατί χρησιμοποίησες τα ελληνοαγγλικά!

      Διαγραφή
  4. Κείμενο της Λιάννας , για τη γιορτή της γυναίκας, Ριζοσπάστης 09/03/2014:

    " Ο σαματάς κι η λεία του "
    http://www.rizospastis.gr/columnStory.do?publDate=9/3/2014&id=15032&columnId=521

    Γιώργος-Σ.
    (Γιώργος Παύλα Σϊγμα Κεφαλαίο Τελεία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδω συνεργαστηκε με τη χρυση αυγη ο συριζα σε επιπεδο εργατικων κεντρων τον ναζιστικο φεμινισμο δεν θα υποστηριζε? Εκτος απο τον Ιμπεριαλισμο και και τον Παπα ειναι και ο Τσιπρας :)
    http://youtu.be/Ks17LSc2w5w

    ρεδ αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " Στραβώνοντας την πελατεία ώστε να μη συνειδητοποιήσει ότι είναι λεία... "

      Γιώργος-Σ.
      (Γιώργος Παύλα Σϊγμα Κεφαλαίο Τελεία)

      Διαγραφή
  6. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=64065873

    http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/51191/o-syriza-o-papas-fragkiskos-kai-i-dialysi-toy-nato

    http://media.cagle.com/58/2013/11/27/140700_600.jpg

    αμην

    ρεδ αλερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει να τον δει! Θέλει να τον δει! Ε, τον είδε. gdmn1973

      Διαγραφή
  7. Μερικά ακόμα λίνκ:

    ecoleft (Σύριζα) - "FEMEN κατά Λε Πέν και φασισμού"

    Facebook της ΚΟΕ (Σύριζα) - αναδημοσίευση άρθρου που γράφει "Le groupe d’origine ukrainienne Femen, présenté en Occident comme un groupe féministe à l’avant-garde de la lutte contre le patriarcat et le fascisme" (google translate: Η ουκρανική ομάδα Femen, παρουσιάζεται στη Δύση ως μια φεμινιστική ομάδα στην πρώτη γραμμή του αγώνα ενάντια στην πατριαρχία και του φασισμού)

    athens indymedia (Αναρχομπάχαλα) - "Αλληλεγγύη στις αγωνίστριες της FEMEN"

    κίνηση "απελάστε τον ρατσισμό" (Ανταρσύα) - "Οι Femen διαδήλωσαν κατά του φασισμού"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. -"Δεν σου φτάνουν όσα γράφεις, πρέπει να συνεχίζεις τον σχολιασμό με ορυμαγδό χυδαίων εκφράσεων σπίλωσης πολιτικών αντιπάλων;
    Ντροπή σου!"
    και
    -"β)Διαφημίστηκαν και προωθήθηκαν ως "αντιφασίστριες" και "φεμινίστριες" από την εφημερίδα "Αυγή" σύμφωνα με τα λινκαρισμένα άρθρα; ΟΧΙ
    Ούτε διαφημιστήκαν, ούτε προωθηθήκαν, ειδικά δε, δεν παρουσιαστήκαν ως "αντιφασίστριες" ή "φεμινίστριες" με εισαγωγικά.
    Είναι ακραία χυδαίος χαρακτηρισμός για ανθρώπινα όντα το να γράφεις για τη διαφήμισή τους και τη προώθησή τους ως εμπορευματικά προϊόντα.

    Ρόζα"

    ....οχι η Λουξεμπουργκ ....η σκετη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δεν είναι σκέτη η Ρόζα. Είναι η Ρόζα η Ναζί-αρα: "χυδαίος χαρακτηρισμός για ανθρώπινα όντα" (τα "ανθρώπινα όντα" που...εμπορευματοποιώ είναι ο Δεξιός Τομέας, η Ουκρανική Αυτοάμυνα, οι Φέμεν και το Σβόμποντα.

      Ντροπή να μιλάω για προώθηση του ναζισμού, τι είναι ο ναζισμός, εμπόρευμα; Όχι πέστε δηλαδή! Ο ναζισμός είναι...Ιδέα.

      Διαγραφή
    2. "στρατηγέ" @Γκεόρκυ η ιστορία καταγράφει ενίοτε και τις ονειρώξεις σας μαζί με τον χυδαίο σχολιασμό.
      http://web.archive.org/web/20140921123629/http://leninreloaded.blogspot.gr/2014/09/femen.html
      Έρρωσθε και ευδαιμονείτε ταλιμπανοκόκκινοι μπλογγεράδες

      Ρόζα

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς επειδή εδώ είμαστε "ταλιμπανοκόκκινοι" και όχι ροζ-μαύροι, δεν έχει κανένα νόημα ο διάλογος μαζί σου. Στην Πρεσβεία, αδελφές μου, στην Πρεσβεία!

      Διαγραφή
    4. Χεχε,"ταλιμπάν", μου 'λειψε αυτός ο χαρακτηρισμός...

      Διαγραφή