Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

Ανακοίνωση για τη δολοφονία του Vyacheslav Kovshun

Ουκρανία: Ο Vyacheslav Kovshun (KPU) δολοφονήθηκε από τη φασιστική χούντα

Ο Vyacheslav Kovshun, Γραμματέας της οργάνωσης του Κομμουνιστικού Κόμματος στην πόλη Glinka (Ντόνετσκ) δολοφονήθηκε σε σημείο συνοριακού ελέγχου (check point) της Ουκρανικής Εθνοφρουράς. Βασανίστηκε και εκτελέστηκε κοντά στο υπό κατοχή χωριό του Ντονμπάς.

Τη νύχτα της 22ης Ιουλίου, έπεσε σε ενέδρα της Εθνοφρουράς. Το ακρωτηριασμένο σώμα του βρέθηκε σήμερα το πρωί, με πολλαπλά τραύματα από όπλο και εκχυμώσεις στα πόδια και το στήθος. Κείτονταν σε μια λίμνη αίματος. Ως μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος, ο Vyacheslav Mikhailovich Kovshun  είχε επανειλημμένα απειληθεί στη διεύθυνση κατοικίας του, αλλά κανείς δεν πίστευε ότι θα δολοφονούνταν για τις πεποιθήσεις του.

Ο Vyacheslav Kovshun διακρίθηκε όχι μόνο για την αφοσίωσή του στα κομμουνιστικά ιδεώδη, αλλά και για την ανιδιοτέλεια και την ανθρωπιά του. Είχε τον σεβασμό των άλλων μελών της κοινότητας, και είχε εκλεγεί στο συμβούλιό της.

Η Περιφερειακή Επιτροπή του Κομμουνιστικού Κόμματος στο Ντόνετσκ εφκράζει τη βαθύτατη θλίψη της στην οικογένεια του θύματος. Καταδικάζει ένα βίαιο έγκλημα και απαιτεί η δικαιοσύνη να ξεκινήσει ποινικές διαδικασίες κατά των δολοφόνων.
Editoweb

5 σχόλια:

  1. Αμ δεν ξέρει μόνο το Indymedia από "ίσες αποστάσεις" και μπόλικο MKO- "ανθρωπισμό" για επικάλυμμα στην πολιτική αισχρότητα, ξέρει και η Ανταρσύα!

    Ο πόλεμος των εντυπώσεων και οι διαφημιστές της φρίκης
    24 Ιουλίου 2014

    του Νικήτα Γεράνη από το Kommon

    Τα νεκρά παιδιά στη Γάζα σε μια χρονογραμμή, ανάμεσα σε διαφημίσεις και άλλες αναρτήσεις, δεν λειτουργούν παρά σαν διαφήμιση. Της φρίκης του πολέμου.

    Ο μέσος έλληνας χρήστης social media καταναλώνει ατελείωτες ώρες διαφημίσεων στις τηλεοράσεις και στα ραδιόφωνα. Τεράστιες ολοσέλιδες διαφημίσεις σε όλες σχεδόν τις δεξιές σελίδες των εφημερίδων. Σύντομα απλά μηνύματα που απευθύνονται στο συναίσθημα με σκοπό να προκαλέσουν μία απλή αντίδραση: να πας να αγοράσεις το προϊόν. Δεν χρειάζεται να καταλάβεις, δεν χρειάζεται να μάθεις, να ψάξεις. Όλα όσο χρειάζεσαι είναι μπροστά σου.

    Ως παραγωγός μηνύματος, ο καταναλωτής διαφημίσεων κάνει αυτό στο οποίο έχει εκπαιδευτεί από τα παιδικά του χρόνια: διαφημίζει. Γίνεται ένας αμείλικτος μικρός διαφημιστής. Εικόνες σφαγμένων παιδιών από τη Γάζα, παιδιά με διαλυμένα κεφάλια και χυμένα μυαλά πάνω στις ποδιές των μανάδων τους, παιδιά σε κομμάτια. Διαφημίσεις. Δεν χρειάζεται να καταλάβεις, δεν χρειάζεται να μάθεις, να ψάξεις. Όλα όσο χρειάζεσαι είναι μπροστά σου.

    Ο δυτικός δικτυωμένος άνθρωπος μετατρέπεται ο ίδιος σε μέσο ενημέρωσης και ανταποκριτή του δικού του κόσμου. Από το σπίτι ή απ” το γραφείο του μπορεί να δείξει την ευαισθησία του με την κοινοποίηση φωτογραφιών στο facebook, μπορεί να αισθανθεί πως έκανε το χρέος του, και όπως τη μία μέρα θα μας δείξει νεκρούς ελέφαντες στην Αφρική, την άλλη μέρα θα μας δείξει ένα παιδί με ανοιγμένο κεφάλι στη Γάζα.

    Τα νεκρά παιδιά στη Γάζα σε μια χρονογραμμή, ανάμεσα σε διαφημίσεις και άλλες αναρτήσεις, δεν λειτουργούν παρά σαν διαφήμιση της φρίκης του πολέμου. Τίποτα περισσότερο. Τίποτα περισσότερο και για τον ίδιο τον χρήστη που κοινοποιεί τις φωτογραφίες αυτές πέρα από τη στιγμιαία καταδίκη μέσω της συμμετοχής σε ένα κοινωνικό διαδικτυακό δρώμενο αναπαραγωγής της φρίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αναπαραγωγή εικόνων της φρίκης του πολέμου με όποιες συνδηλώσεις αποτροπιασμού, διαμαρτυρίας, πολιτικής καταγγελίας, ενώ φαινομενικά προκαλεί ένα συγκινησιακό σοκ, απογυμνώνει και αποδυναμώνει το μήνυμα των ίδιων των εικόνων. Πραγματοποιεί μία μετατόπιση από την ενημέρωση και την κατανόηση στη συναισθηματική φόρτιση που θεμελιώνεται σε μια ψευδαίσθηση ενημέρωσης (αφού έχεις μπροστά σου την εικόνα, είσαι βέβαιος πως είσαι ενημερωμένος, πως γνωρίζεις). Διαμορφώνει μια χορογραφία εξοικείωσης του ατόμου με το ρόλο του αποστασιοποιημένου θεατή της φρίκης. Ακόμη χειρότερα: ο δέκτης-καταναλωτής των εικόνων εκπαιδεύεται να αντιδρά μόνο σε τέτοιου είδους μηνύματα.

      Ο πόλεμος των εντυπώσεων μέσω εικόνων και το γεγονός ότι ο δυτικός άνθρωπος – σε ρόλο καταναλωτή και όχι ενεργού πολίτη – μόνο έτσι ευαισθητοποιείται, επιδρούν τελικά στην ίδια τη σύγκρουση. Για να τραβήξει την προσοχή του δυτικού ο απελπισμένος παλαιστίνιος, πρέπει να προσφέρει μία φωτογραφία του εαυτού του διαμελισμένου. Και επειδή η έκθεση στην εικόνα δημιουργεί εξοικείωση με τη φρίκη, ο απελπισμένος πρέπει κάθε φορά να προσφέρει όλο και πιο βάρβαρη εικόνα. Παιδιά διαμελισμένα, live εκτελέσεις, αύριο ίσως live βιασμούς, και η σειρά δεν έχει τέλος.

      Αυτή η «μιντιοποίηση» του πολέμου ως άρνηση της ενημέρωσης και της κατανόησης, έχει ως αποτέλεσμα μία απλουστευτική θεώρηση της πραγματικότητας, η οποία πάντα καταλήγει σε μία παραλλαγή της σύγκρουσης καλού-κακού και άρα στον ανορθολογισμό, στη καταστροφή της κριτικής σκέψης και στο φανατισμό.

      Σύγκρουση καλού-κακού, δογματισμός, καταστροφή της κριτικής σκέψης: το κατεξοχήν γήπεδο του αντιπάλου. Πόλεμος εντυπώσεων: το κατεξοχήν όπλο του. Δεν χρειάζεται παρά μία ρουκέτα να βρει στόχο ή μία επίθεση αυτοκτονίας για να αλλάξει εντελώς το κλίμα και να δώσει αφορμή για την τελική και ολοκληρωτική ήττα του παλαιστινιακού αγώνα. Μία τρομοκρατική ενέργεια στο Ισραήλ με τις εικόνες των διαμελισμένων – αυτή τη φορά – Ισραηλινών, θα έχει σήμερα πολλαπλάσιο αντίκτυπο από ό,τι πριν από δέκα χρόνια, και ο δρόμος έχει στρωθεί από τον σημερινό πόλεμο των εικόνων, παρόλο που για την ώρα μοιάζει να βλάπτει το Ισραήλ…

      Χρειαζόμαστε περισσότερα ρεπορτάζ και περισσότερες αναλύσεις που να πλαισιώνουν τις όποιες εικόνες. Περισσότερη συζήτηση και λιγότερη απαρίθμηση αυτονόητων, αυταπόδεικτων «αληθειών». Ο δρόμος της κριτικής, της ανάλυσης, της κατανόησης είναι δύσκολος μεν αλλά ο πλέον ασφαλής δρόμος για την επικράτηση του δίκιου, για να μη χαθούν άδικα άλλα παιδιά, για να μη γίνουν άλλα εγκλήματα πολέμου.
      http://mao.gr/gaza/

      Τομάρια...

      Διαγραφή
    2. Ο Καρτερός χαρακτήρισε το ΚΚΕ "ηλίθιο" και "άλλοθι" του συστήματος σε άρθρο του στην Αυγή.

      http://www.avgi.gr/article/3456890/allothi-eisai-ilithie-

      Διαγραφή
  2. Το ερώτημα είναι αν ο Καρτερός έχει άλλοθι να το παίζει ηλίθιος για να απαντήσει σε μία "άλλη" ανακοινωση του ΚΚΕ και όχι στη σημερινή ή είναι ηλίθιος επειδή νομίζει ότι απευθύνεται σε ηλίθιους οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν ότι το "ίδιο" κείμενο το παίζει κάθε λίγο και λιγάκι σε κοινό ηλιθίων. Ε, τι διάολο, να είναι τόσο ηλίθιος, τελικά?

    οχ/μαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (κάτι σου είχα στείλει εδώ για τον Καρτερό, αλλά θα χει παραπέσει)

    οχ/μαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή