Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2014

Τις της πταίει;



Γιατί δεν ανεβαίνουν τα ποσοστά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ;
Του Νίκου Βγέθη
[...]
Τι άραγε φταίει;


Δεν αντέχω να διαβάζω άλλες αναλύσεις για την πολιτική συμμαχιών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Είναι κανείς τόσο αφελής που να πιστεύει ότι η αριστερά είναι τόσο κοντά στο ιστορικό θρίαμβο που εξαρτάται η επιτυχία του μονάχα από μερικές ευφυείς κινήσεις τακτικής;

Η επαναστατική αριστερά βιώνει μια βαθύτατη ήττα. Ας το δούμε κατάματα.

1) Πολιτική ήττα. Ας μην κοροϊδευόμαστε. Η μαρξιστική επαναστατική Αριστερά, την οποία λοξοκοίταζαν οι καπιταλιστικές κοινωνίες όταν αναζητούσαν ένα σοσιαλιστικό αύριο, ήταν τα "ορθόδοξα" Κομμουνιστικά Κόμματα που είχαν την έγκριση της Μόσχας. Η υπόλοιπη επαναστατική αριστερά ήταν είτε από πρακτική πολιτική σκοπιά "γκρουπούσκουλα" είτε στο δρόμο της σοσιαλδημοκρατικοποίησης (Ευρωκομμουνισμός). Η διάλυση των "σοσιαλιστικών" χωρών κι η συνακόλουθη εξαφάνιση του ιστορικού πολιτικού ρεύματος, συνιστά την, εκ των πραγμάτων, εξαφάνιση της επαναστατικής αριστεράς από το πολιτικό προσκήνιο. τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνει ο κόσμος. Η επαναστατική αριστερά αποτελεί σήμερα πολιτική γραφικότητα που πρέπει να επανακατακτήσει την κοινωνική αποδοχή.

ΠΟΡΙΣΜΑ #1: Η ΜΟΣΧΑ ΦΤΑΙΕΙ.

2) Ιδεολογική ήττα. Είτε μας αρέσει είτε όχι, η Ακαδημία Επιστημών της ΕΣΣΔ έβαλε το μαρξισμό στην κατάψυξη

ΠΟΡΙΣΜΑ #2: Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΣΣΔ ΦΤΑΙΕΙ.

Δεν πρέπει να υποτιμάμε τις μεμονωμένες αξιόλογες προσπάθειες που έγιναν με σκοπό την εξέλιξη αυτού του επαναστατικού ιδεολογικού ρεύματος, ακόμα και μέσα στην ΕΣΣΔ. Όμως ήταν πρακτικά αδύνατο αυτές οι εξαιρέσεις να ανταποκριθούν στο ιστορικό τους έργο. Ο αστισμός είχε και διέθετε κολοσσιαίους πόρους στους μηχανισμούς ιδεολογικής κυριαρχίας κι από την άλλη πλευρά η "αφρόκρεμα" της επαναστατικής διανόησης, είτε -στην πλειοψηφία της- είχε υποταχθεί στη γραφειοκρατικοποιημένη -πλην όμως "επίσημη"- ερμηνεία του μαρξισμού, είτε αναλωνόταν στην διαπάλη με τη γραφειοκρατία αυτή. Πολύ λίγη ενέργεια κατέληγε στην ουσιαστική ανάπτυξη του μαρξισμού.

ΠΟΡΙΣΜΑ #3: Η ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΦΤΑΙΕΙ.

Κάποτε οτιδήποτε ριζοσπαστικό στη σκέψη είτε προερχόταν είτε κατέληγε στο μαρξισμό. Εδώ και σχεδόν έναν αιώνα, οι "επίσημοι πολιτικοί εκφραστές" του μαρξισμού " (π.χ. ΚΚΕ) αντιμετώπιζαν εχθρικά οτιδήποτε το καινούριο. Έτσι ο μαρξισμός έμεινε στάσιμος για έναν ολόκληρο αιώνα.

ΠΟΡΙΣΜΑ #4: ΤΟ ΚΚΕ ΦΤΑΙΕΙ.  ΜΑΣ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕ ΑΠ' ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ, ΚΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ Σ' ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΗΛΙΚΙΑ.

Αυτός ο κατεψυγμένος μαρξισμός, από κυρίαρχη ιδεολογία έγινε περιθωριακή και , σε όλες τις πλευρές της ανθρώπινης δραστηριότητας, κυριαρχούν σήμερα ιδεολογήματα ξένα στο μαρξισμό. Όπως το Big-bang κι η κυριαρχία του αγνωστικισμού στις θετικές επιστήμες.

ΠΟΡΙΣΜΑ #5: ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΟΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ.

Η παρέμβαση επιστημόνων και φιλοσόφων με μαρξιστικό προσανατολισμό είναι για πολλές δεκαετίες απλά δον-κιχωτικές (π.χ. Μπιτσάκης).

3) Έλλειψη Στρατηγικής. Κάποτε οι επαναστάτες πίστευαν ότι είχαν δίκιο κι αυτήν την πεποίθηση τη μοιράζονταν με εκατομμύρια ανθρώπους. Έτσι, οι λαοί μπορούσαν εύκολα να "παραβλέψουν" τα λουτρά αίματος που συνόδευαν πάντα τους "δρόμους προς τον Ουρανό". Στην υπερβολή που αναπτύχθηκε γύρω από τον "επαναστατικό πυρετό" που προσέβαλε ευρείες μάζες, στοιχημένες πίσω από τις σοσιαλιστικές κι απελευθερωτικές θεωρίες, η βία ξεπέρασε το ρόλο της ως αναγκαίο κακό αλλά έφτασε και στο σημείο να λατρεύεται αυτοτελώς. Το διάσημο πλέον "βία στη βία της εξουσίας", δεν αναφέρεται στη βία ως μέσον. Σήμερα, όμως, όλες οι επαναστάσεις έχουν λίγο έως πολύ χαθεί. Με παρόμοια την αφετηρία και το τέρμα, το μόνο που μένει σταθερό είναι το λουτρό αίματος. 

Δεν βολεύτηκαν -λοιπόν- οι λαοί, ούτε έγιναν όλοι "οπορτουνιστές" κι "αναθεωρητές" κι ότι άλλο παρόμοιο ποταπό. Απλά έμαθαν από την εμπειρία τους. Προτιμούν τις εκλογές από τις επαναστάσεις. Μπορεί να μη φέρνουν κανένα αποτέλεσμα, αλλά τουλάχιστον δεν πονάνε τόσο.

Η στρατηγική των επαναστάσεων έχει πλέον ελάχιστους οπαδούς.


ΠΟΡΙΣΜΑ #6: ΦΤΑΙΕΙ Η ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΒΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ.


4) Οραματική ανεπάρκεια. Ο Μαρξ, συνέλαβε το σοσιαλισμό σαν άρνηση των αντιθέσεων του καπιταλισμού. Δυστυχώς γι εμάς, δεν περιέγραψε τις λεπτομέρειες στην λειτουργία κι οργάνωση του σοσιαλισμού. Παρόλα αυτά, ακόμα και μόνη της η αρχική διαπίστωση ήταν κολοσσιαίας σημασίας.

ΠΟΡΙΣΜΑ #7: ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΑΡΞ.

Στην αντιπαράθεση των κομμουνιστών με τον πρώιμο καπιταλισμό των καταθλιπτικών φορντιανών γραμμών παραγωγής


(ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ. Ο ΦΟΡΝΤ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ, Ο ΠΡΩΙΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1770-1832).

των μαύρων αστικοποιημένων περιοχών της Μεγάλης Βρετανίας και του ανολοκλήρωτου εκδημοκρατισμού των αυταρχικών πολιτικών συστημάτων, η επίκληση της άρσης των αρνητικών του καπιταλισμού ήταν ένα επαρκέστατο κίνητρο. Άλλωστε τότε οι προλετάριοι δεν είχαν να χάσουν παρά τις αλυσίδες τους. Δεν είχαν ούτε pc, ούτε i-phone, ούτε αυτοκίνητο

ΠΟΡΙΣΜΑ #8: ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ I-PHONE.

Η μαρξική θεωρητική διαπίστωση μετασχηματιζόταν αυτόματα σε πολιτικό αίτημα. Απέναντι σε έναν τόσο αποκρουστικό καπιταλισμό, δεν ήταν δα και πολύ δύσκολο να διεκδικήσεις την ηθική υπεροχή.

ΠΟΡΙΣΜΑ #9: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΜΑΡΞΙΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ.

Σήμερα, οφείλει κανείς να αντιπαρατεθεί με ένα πλουσιότερο ιδεολογικό οπλοστάσιο. Είναι εύκολο να αποκαλείς το σοσιαλισμό εξουσία του λαού. Και το Ariel το συνιστούν 29 κατασκευαστές πλυντηρίων. Δε λέει πλέον σε κανέναν τίποτα. Πώς θα εκφράζεται η λαϊκή εξουσία; Με εκλογές; Ποιό θα είναι το πολιτικό αυτό σύστημα που θα εξασφαλίζει τη λαϊκή εξουσία; Εάν το ξέρουμε γιατί δεν το λέμε; Εάν δεν το ξέρουμε, τότε τι ζητάμε από το λαό;

ΠΟΡΙΣΜΑ #10: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΣΥΝΘΗΜΑ Η ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΛΕΝΕ.

Ποιο είναι το οικονομικό σύστημα που θα εξασφαλίσει την απρόσκοπτη ανάπτυξη των μέσων παραγωγής; Θα υπάρχουν εταιρείες; Θα υπάρχουν διοικήσεις κι ανειδίκευτοι εργάτες; Θα υπάρχουν μέτοχοι και μετοχές ή θα τα έχει όλα το κράτος; Το κράτος ποιος θα το έχει;

ΠΟΡΙΣΜΑ #11: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΗΚΕ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.

Σήμερα στην οικονομική ζωή υπάρχει ένα χαοτικό αλλά υπαρκτό σύστημα λήψης αποφάσεων. Η κάθε οικονομική μονάδα αποφασίζει για την πάρτη της στα πλαίσια της οικονομίας της αγοράς. Στο σοσιαλισμό, ποιοι και πώς θα παίρνουν αποφάσεις; Είναι δυνατόν να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός σε ένα τόσο πολυδαίδαλο και περίπλοκο σύστημα, όπως είναι η σύγχρονη καπιταλιστική οικονομική ζωή; 

ΠΟΡΙΣΜΑ #12: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟΣ ΤΟ 2014 ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΤΟ 1924. ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ!

Τι θα κάνουμε λοιπόν; Θα "απλουστεύσουμε βίαια" την οικονομική ζωή ή θα φτιάξουμε ένα αποκεντρωμένο σύστημα διεύθυνσης; 

ΠΟΡΙΣΜΑ #13: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ Ή ΑΝΑΡΧΟΤΕΤΟΙΟΙ.

Τέλος πάντων, ακόμα κι εάν δεν ξέρουμε ακριβώς πως θα είναι, τι ονειρευόμαστε, πως το φανταζόμαστε, ποιο είναι το ιδανικό που θα θέλαμε να υλοποιήσουμε; Εάν δε μπορούμε να το περιγράψουμε, πώς έχουμε την απαίτηση να αποδεχθεί ο λαός την ανωτερότητά του;

ΠΟΡΙΣΜΑ #14: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΜΗ ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ.

5) Το πρότυπο του λαϊκού αγωνιστή

Ναι, το έχουμε χάσει κι αυτό!

Στο μεσοπόλεμο κι ακόμα λίγο μετά το Β' Παγκόσμιο, οι κομμουνιστές συνιστούσαν ένα πρότυπο για την κοινωνία. Ήταν μορφωμένοι, ήταν ηθικοί (ότι κι εάν σήμαινε αυτό), ήταν δίκαιοι, δεν ήταν αργυρώνητοι, ίσα-ίσα ήταν υποδείγματα ανιδιοτέλειας, σέβονταν τις γυναίκες και τις αντιμετώπιζαν ισότιμα, υιοθετούσαν τις πρωτοποριακές αντιλήψεις κοκ

Ο κόσμος τους καταλόγιζε έντονα ουτοπικά στοιχεία στην πολιτική τους πρόταση, αλλά όμως αναγνώριζαν την ανωτερότητά τους.

Καταδιωκόμενοι μονίμως από το κράτος, δε μπορούσαν να ασκήσουν κάποιο επάγγελμα, άλλωστε μεγάλο χρονικό διάστημα της ζωής τους το πέρναγαν στις φυλακές.

Ήταν επαγγελματίες επαναστάτες σε μια ιστορική περίοδο που η διάχυτη αίσθηση της επικείμενης σοσιαλιστικής επανάστασης το δικαιολογούσε.

Σήμερα ξέρουμε ότι αυτή η στάση ζωής έχει πολλά προβλήματα.

Η απόσπαση από τον κοινωνικό ιστό των επαγγελματιών επαναστατών είναι πλέον απαράδεκτη. 

ΠΟΡΙΣΜΑ #15: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ, ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ. ΟΥΤΕ ΦΥΛΑΚΗ ΔΕΝ ΠΑΝΕ!

Άλλωστε, καταλαβαίνουμε ότι ένα μικρό σώμα ελίτ επαγγελματιών επαναστατών αποτελεί το συντομότερο δρόμο προς τη γραφειοκρατικοποίηση.

ΠΟΡΙΣΜΑ #16: ΦΤΑΙΝΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ.

Αφού οι επαναστάτες πρέπει να ενταχθούν στην οικονομική ζωή, αρχίζουν τα πράγματα να είναι περισσότερο περίπλοκα. Πρέπει να αναλαμβάνουν διοικητικούς ρόλους ή θα πρέπει να παραμένουν "αμόλυντοι" ανειδίκευτοι εργάτες;

Ποια πρέπει να είναι η στάση τους στην οικογένεια; Η συμμετοχή τους στη ζωή του σπιτιού, οι ευθύνη τους για την ανατροφή των παιδιών κοκ.

ΠΟΡΙΣΜΑ #17: ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΜΕ ΤΟ BABY-SITTING.

Ναι, να κάνουμε γελώντας κριτική στην διαγραφή του Παζολίνι για "ηθική ανεπάρκεια". Μπορούμε όμως να περιγράψουμε την ηθική επάρκεια; Μπορούμε να προβάλουμε μια πρότυπη στάση ζωής; Εάν δεν προβάλουμε αυτά που κατά την άποψή μας "έχουν νόημα", πώς μπορούμε να ισχυριστούμε μια οραματική ανωτερότητα; Ανώτερη ως προς τι; Εάν η σύγχρονη καταναλωτική καπιταλιστική κοινωνία δεν έχει μέλλον, μπορούμε να περιγράψουμε αυτή που θα έχει;

ΠΟΡΙΣΜΑ #18: ΦΤΑΙΕΙ Η ΗΘΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ. ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ ΓΙΝΑΜΕ, ΚΥΡΙΟΙ!
***
ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ;

ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.

ΓΙΑΤΙ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;;;;;;

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΕ ΟΣΑ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΣΕ ΑΡΝΗΣΗ!

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ!

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η...


69 σχόλια:

  1. Π. Σωτήρης:

    "Το αποτέλεσμα ήταν πολλές χιλιάδες αγωνιστές, που σέβο­νται τη συνεισφορά μας στον ξεσηκωμό και ιδεολογικά συμφωνούν με τις αφε­τηρίες μας, να θεωρήσουν ότι μόνο η ψήφος στον ΣΥΡΙΖΑ «θα έπιανε τόπο»."

    Ε ας στο διάλο! Γιατί ρε παιδί μου το θεώρησαν αυτό;

    "Έπειτα, πόσο «θελκτική» είναι μια ΑΝΤΑΡΣΥΑ που, ενώ παίρνει πρωτο­βουλία για τη συμπόρευση την αντιμε­τωπίζει σαν διαρκή δοκιμασία των συ­νομιλητών της και στο τέλος δεν έχει την οξυδέρκεια να αναζητήσει μια έστω και χαμηλότερου βεληνεκούς σύνθεση; [...] Που αντιμετωπίζει με μυωπική καχυποψία πολύτιμα πει­ράματα κοινής δράσης της Αριστεράς όπως το Χαλάνδρι και χρειάστηκε να έρθει κυριολεκτικά η τελευταία στιγμή για να πάρει μια διαλεκτική τοποθέτηση για τον δεύτερο γύρο των εκλογών."
    http://aristeroblog.gr/node/2541

    Βαράτε λίγο ακόμα ταμπούρλα του ΣΥΡΙΖΑ και κλάφτε σοκαρισμένοι τις χαμένες ψήφους να δω κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξερω τι εχετε παθει μετα τις εκλογες αλλα εχετε απιστευτο οιστρο. Χτες λυθηκα στα γελια με κειμενο του θοδωρη στο cogito, σημερα με τους δικους σου σχολιασμους. Bill

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες αλήθεια, το έγραψες εσυ και το έστειλες κι αυτοί την πατησαν και το δημοσίευσαν?
    Δηλαδη ακόμα και το όνομα βγάζει ματι, Νικος Βγεθης????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα νέα είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πια ένα σοβαρό αστικό κόμμα και τα διαλείμματα γέλιου αναγκαστικά πρέπει να αφορούν αυτούς που ετοιμάζονται να πάρουν τη θέση του όταν με το καλό "ξυπνήσει" πάλι η πλειοψηφία κατά πώς συνηθίζει να "ξυπνάει."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνωμη Αντωνη αλλα επειδη απεφυγες επιμελως να απαντησεις στην ερώτηση μου, δεν υπάρχει κανας Ανταρσυος εδω να μας επιβεβαιωσει οτι συμφωνει μ' αυτά που γράφει το άρθρο?

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει, δες πιο κάτω. Αλλά ψηφίζει μόνο ΚΚΕ.

      Διαγραφή
    3. ...τουλάχιστον ντρεπεται να πει ευθέως οτι είναι Ανταρσυα, κάτι είναι κι αυτό.

      Διαγραφή
    4. Για ένα εφέ ζούμε σ' αυτή την κενωνία. Τατού την Παπαρήγα έκανε ο άνθρωπος.

      Διαγραφή
  5. οι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν skip και όχι ariel,όπως αναληθώς αναφέρει αυτό το σπουδαίο άρθρο!!!!!!!!!!!!!!!!! με τέτοια κενά στην ιστορική και θεωρητική γνώση δεν μπορούν να γίνουν σοβαρές αναλύσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, αυτή ήταν και η μοναδική κριτική παρατήρηση στο μοναδικό σχόλιο που πήρε, το οποίο το έκρινε κατά τα άλλα σπουδαίο.

      (Έχει ψυχεδελικές επιπτώσεις η κατάποση απορρυπαντικού;)

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να αρχίσω να διαβάζω αριστερό blog και τα συναφή γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ τα τσιγκουνεύεται πλέον τα Κοάν. Ζητάς Κοάν και παίρνεις Καρατζαφέρη ας πούμε. Βαρύ.

      Διαγραφή
    3. το "σπουδαίο" ισως νάναι και ειρωνικό, δυσκολεύομαι να φανταστώ κάποιον που πήρε στα σοβαρά ένα τέτοιο παραλήρημα!!!!
      στην περίπτωσή του η κατάποση απορρυπαντικού δεν έχει πλέον καμμία επίπτωση, έχει αποκτήσει πλήρη ανο(η)σία στη σκέψη....

      Διαγραφή
    4. Δεν έχεις δει τίποτα ακόμα. Ετοιμάσου για μαζικό rerun της Χρυσής Εποχής ΣΥΡΙΖΑ (προ Χρυσής Αυγής, δηλαδή) από Ανταρσύα.

      Τρέμε Red Notebook ας ούμε.

      Διαγραφή
  6. Δεν λες και πάλι καλά, που το συμπέρασμα του γίγαντα δεν είναι ότι όλα αυτά τα κακά του κουμμουνιστικού κινήματος δεν έγιναν εξ επί τούτου ώστε να μην μπορεί να πάρει ο Ανταρσυα περισσότερο από 1% ?

    οχ/μαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια όλα; Ούτε τα μισά δεν είπε. Αν έχανε ο Μπιγκ Μπλου απ' τον Κασπάροφ θα έπαιρνε η Ανταρσύα λιγότερα απ' τους κυνηγούς; Όχι πες δηλαδή.

      Διαγραφή
  7. Φοβερά εμπεριστατωμένη πολιτική κριτική (αν εξαιρέσεις το σημείο με τον Φορντ). ΣΥΡΙΖΑ σε άρνηση και κοντά στη ΔΗΜΑΡ. Αναρωτιέμαι έχεις καμιά επαφή με την κοινωνία ή ζεις σε γυάλα? Έχεις μιλήσει ποτέ σου με μέλος της Ανταρσυα ή επιλέγεις να απλοποιήσεις την κριτική σου γενικεύοντας ασύστολα γιατί βαριέσαι (ή ότι άλλο)? Και τελικά είσαι κομμουνιστής ή τον παριστάνεις?
    Από κάποιον που δεν έχει ψηφίσει κάτι άλλο εκτός από ΚΚΕ στη ζωή του (από την εμπειρία μου ξέρω οτι δεν θα με πιστέψεις αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό).
    Ελπίζω αυτή τη φορά να το δημοσιεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζω σε γυάλα και κάνω φλιτ σε φορείς βλακονίου.

      Δεν αποφάσισες ακόμα ποιος είσαι;

      Διαγραφή
    2. Κλασσική απάντηση. Α και δεν ξέρω τι εννοείς οπότε άσε τα εξυπνακίστικα, πρώτη φορά μου δημοσιεύεις σχόλιο και τρίτη που στέλνω. Μάλλον με πέρασες για άλλον. Λυπάμαι φίλε αλλά ψηφίζω ΚΚΕ θες δεν θες αμφιβάλλω αν άτομα σαν εσένα που γνωρίζουν μόνο να ειρωνεύονται και χλευάζουν ψηφίζουν όντως ΚΚΕ.
      Τελικά θα μου πεις κανένα επιχείρημα για το "ΣΥΡΙΖΑ σε άρνηση"?

      Διαγραφή
    3. Το ΣΥΡΙΖΑ σε άρνηση το είπα επειδή είμαι καλός άνθρωπος.

      Γιατί το άρθρο έχει σημεία ΔΗΜΑΡ και πάνω:

      "Κάποτε οι επαναστάτες πίστευαν ότι είχαν δίκιο κι αυτήν την πεποίθηση τη μοιράζονταν με εκατομμύρια ανθρώπους. Έτσι, οι λαοί μπορούσαν εύκολα να "παραβλέψουν" τα λουτρά αίματος που συνόδευαν πάντα τους "δρόμους προς τον Ουρανό". Στην υπερβολή που αναπτύχθηκε γύρω από τον "επαναστατικό πυρετό" που προσέβαλε ευρείες μάζες, στοιχημένες πίσω από τις σοσιαλιστικές κι απελευθερωτικές θεωρίες, η βία ξεπέρασε το ρόλο της ως αναγκαίο κακό αλλά έφτασε και στο σημείο να λατρεύεται αυτοτελώς. Το διάσημο πλέον "βία στη βία της εξουσίας", δεν αναφέρεται στη βία ως μέσον. Σήμερα, όμως, όλες οι επαναστάσεις έχουν λίγο έως πολύ χαθεί. Με παρόμοια την αφετηρία και το τέρμα, το μόνο που μένει σταθερό είναι το λουτρό αίματος. "

      Έχω καλές πληροφορίες ότι ο Φώτης ψάχνει κόμμα. Θα κάνεις το κονέ;

      Α, αν δεν αποφασίσεις ποιος είσαι στο επόμενο λεπτό έχει σβου. Καλή η πλάκα, αλλά υπάρχουν και κανόνες σχολιασμού.

      Διαγραφή
  8. να ναι καλα τα παιδια μερες που ζουμε ,να ξεστριβωμαστε στο γελιο ...
    http://laikhexousia.blogspot.gr/2014/06/blog-post_2.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι σε σύγχυση. Και θα σε παρακαλούσα να σταματήσεις την ειρωνία γιατί δεν μπορείς να γνωρίζεις σε ποιον απευθύνεσαι και το τι ιστορία έχει ο καθένας στο κόμμα και στους αγώνες (είτε αυτός είτε η οικογένεια του). Κονέ με τον Φώτη να βρεις άλλους να σου κάνουν. Για το όνομα έκανα λάθος δεν είχα προσέξει τους κανονισμούς. Αλέξανδρο με λένε και αν ξαναγράψω θα ξαναγράψω με αυτό το όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλέξανδρε Μέγα!

      Να γράφεις πιο συχνά, να γελάμε και λίγο!

      Διαγραφή
    2. Ποιο ήταν το αστείο ακριβώς?

      Αλέξανδρος

      Διαγραφή
    3. Εσύ ρε γκασμά είσαι το αστείο. Δεν το αντελήφθης ακόμα;

      Διαγραφή
    4. Λυπάμαι που εσύ σ'αυτή τη γωνιά του διαδικτύου αντιπροσωπεύεις το ένδοξο και τιμημένο ΚΚΕ. Αν είσαι και μέλος του λυπάμαι διπλά. Η εμπειρία μου δείχνει ότι άτομα σαν εσένα ήταν πάντα περαστικοί από το κομμά και ελπίζω να είσαι κι εσύ. Δυστυχώς θα σου στερήσω το γέλιο και δεν θα ξαναγράψω.

      Ζήτω το ΚΚΕ! Ζήτω η Επανάσταση!

      Αλέξανδρος

      Διαγραφή
    5. Εχει ξεπερασει το αστειο πλεον με ΔΑΥΤΟΥΣ !!! Εχουν γεμισει ΦΒ και ΤR με ονοματα "ΜΠΟΥΛΚΟΥΜΕ" ,το παιζουν ταχαμου γνησιοι υπερασπιστες του κομματος ,ποσταρουν και για ξεκαρφωμα κανενα νεο απο 902 και ΕΓΚΑΛΟΥΝ οποιον υπερασπιζεται το κομμα και την πολιτικη του σαν ....πρακτορα του εχθρου και βαλτο .Οι ιδιοι αυτοι το παιζουν υπερασπιστες του ΑΑΔΜ και του 15ου Συνεδριου ,του 16ου ,του 17ου ,του 18ου ....ΕΚΤΟΣ απο του τελευταιου 19ου !!!!!! μιλουν για πλαστη πλειοψηφια της "φραξιας" της ηγεσιας και επιβολη των θεσεων και οταν τους ρωτας ΜΕ τι εκβιασαν το 98% των συνεδρων,με κοψιμο του μισθου ή με μαστιγωμα; ...σε περνουν γεννεες 14 .Ειναι η "νεα σπορα" χαφιεδων και ασφ-αλητων

      Διαγραφή
    6. Ούτε ΕΑ ούτε ΝΣ είναι ο εν λόγω. Δεν πατάει εδώ ΕΑ και ΝΣ. Ξέρουν καλύτερα.

      Διαγραφή
    7. Ούτε Ανταρσύα είναι, μην τρεαλθούμε. Καμία σχέση με το πώς θα απαντούσε Αντάρσυος στο απόσπασμα καθαρού Δημαρισμού. Συριζάκος είναι.

      Διαγραφή
    8. βρε ακου που σε λεω .....απο την εμπειρια του ξερει πως δεν θα τον πιστεψουμε ....μην σου πω οτι ξερω και το νικ που βαζει
      χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    9. Πολύ σοφτ για Μπουλκουμέ/fb. Αυτοί δαγκώνουν άνθρωπο ζωντανό.

      Διαγραφή
    10. Αντώνη πάντως με όποια επίφαση και όποιο αντίκρυσμα, κι αν εμφανίζονται τέτοιοι τύποι - Ε.Α., κρυφοσύριζα, μισοανταρσύα, γνησιοκουκουεδίτιδα, βλακοευήθεια κλπ - νομίζω πως το καλύτερο είναι να πίνεις μόνος σου το κώνειο της προληπτικής λογοκρισίας και να μη τους δημοσιεύεις καν.
      Άλλωστε από το πολύ κώνειο χαζομάρας που τρως κάθε μέρα Μιθριδάτης έχεις γίνει.
      Κάνεις πολύ σοβαρή δουλειά για να χαλάς χρόνο σε σιχτίρια.

      Ernest Everhard.

      Διαγραφή
    11. 90% αυτό γίνεται, αλλά ο συγκεκριμένος πέταξε ονοματεπώνυμο (Δημήτρης Κλαδίτης) που εκτιμώ ότι το "χάκεψε" από άλλο αναγνώστη και ήθελα να δω πού θα το πάει.

      Διαγραφή
    12. Δεν είναι "φοβερά εμπεριστατωμένη πολιτική κριτική". Είναι ένα απάνθισμα θεμάτων που απασχολεί τον συγγραφέα του (στα οποία απαντά με τον τρόπο που απαντά ή με τον τρόπο που δεν απαντά), και που μερικά από αυτά απασχολούν και ευρύτερο κόσμο από εκείνη τη "μειονότητα" των εργαζομένων που αναζητάει λύσεις στα προβλήματά της, που δεν "ανήκει" πουθενά, που εγκλωβίζεται κάπου, που κάτι ψηφίζει κλπ, παρόλο που αν πρόκειται. Θέματα επίσης, που μόνο εν μέρει μπορούν να θεωρηθούν αιτίες για την μειοψηφική εκλογική δύναμη της όποιας επαναστατικής αριστεράς εντός ή εκτός εισαγωγικών. Μόνο εν μέρει, δηλαδή μόνο στο βαθμό που το πρόβλημα βρίσκεται στην αποτίμηση της ιστορικής εμπειρίας "εφαρμοσμένου" σοσιαλισμού (τα "εισαγωγικά" γιατί δεν πρόκειται κυρίως για "εφαρμογή θεωρίας", αλλά υλικούς όρους εντός των οποίων λαβαίνει χώρα η ιστορική κίνηση) και όχι στο βάρος ενεπίγνωστης ψευδαίσθησης ότι υπάρχει ανώδυνη λύση, ότι μπορεί να περάσουμε το ποτάμι χωρίς να βρέξουμε τα πόδια μας, ότι κάποια πράγματα μπορει και να χαρίζονται αντί να καταχτιόνται.
      Δεν πρόκειται όμως, γενικά, για θέματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν με όρους "αυτονόητου". Αντιμετωπίζοντάς τα με τέτοιους ορους στην καλύτερη περίπτωση δεν κερδίζεις, στην χειρότερη περίπτωση χάνεις (και όχι βέβαια σε κάποιο διαγωνισμό, αλλά στην κοινή -και όχι ατομική- υπόθεση).

      Το λέω με κάθε ειλικρίνεια: Όχι η πολιτική σχολιασμού, αλλά η "πολιτική διαλόγου" σε αυτό το μπλογκ είναι τέτοια που αποθαρρύνει τη συμμετοχή ακόμα κι ανθρώπων που γενικά συμφωνούν με τις θέσεις του ιστολογίου, πράγμα που υποθέτω ότι δεν μπορεί να είναι στους στοχους του. Πού το ξέρω αυτό (για την αποθάρρυνση); Πολύ απλά, παίρνω σαν παράδειγμα τον εαυτό μου, που ούτε θέλω να μπω σε έναν διάλογο "διαφωνώντας" με εξασφαλισμένο σαν κάποιου είδους προνόμιο ότι δε θα χαρακτηριστώ λόγου χάρη γκασμάς, ούτε "συμφωνώντας" και υιοθετώντας με αυτό τον τρόπο "ερήμην" το χαρακτηρισμό του "γκασμά" απέναντι σε οποιονδήποτε. Αυτο όμως είναι μια μορφή αποκλεισμού μου (και στην πραγματικότητα όχι αυτοαποκλεισμού)ν από έναν "χώρο" κι από μια διεργασία στον οποίο έχω τη ματαιοδοξία να προσπαθώ κάτι να συνεισφέρω.

      Τέλος, φαινομενικά άσχετο με το θέμα αλλά ίσως χρήσιμο:

      "Το τελικό αποτέλεσμα των ζωηρών συζητήσεων στην οργάνωση "Ίσκρα" ήταν οι δυο αποφάσεις (...): Πρώτη απόφαση: "απορρίπτεται με εννιά ψήφους υπέρ, τέσσερις κατά και τρεις αποχές η μία από τις υποστηριζόμενες από τον Μάρτοφ υποψηφιότητες..."
      "...Δεύτερη απόφαση της οργάνωσης "Ισκρα": ψηφίζεται με δέκα ψήφους υπέρ, δυο κατά και τέσσερις λευκούς το ψηφοδέλτιο των πέντε (για την ΚΕ), όπου συμπεριλήφθηκε με πρότασή μου ένας ηγέτης των μη ισκρικών στοιχείων και ένας ηγέτης της ισκρικής μειοψηφίας..."
      (1 βήμα μπρος 2 βήματα πίσω, σελ. 105-109, θεμέλιο 1967)

      Βλέπουμε δηλαδή, ότι οι 9 ψήφοι υπέρ του Λένιν της πρώτης ψηφοφορίας, έγιναν στη δεύτερη ψηφοφορία 10, ενώ το άθροισμα των κατά - λευκών - αποχών από 7 στην πρώτη ψηφοφορία μειώθηκε σε 6 στη δεύτερη,

      Σε κάθε περίπτωση το σχόλιο απευθύνεται πρώτα απ' όλα στο συντονιστή, η δε δημοσιευσιμότητά του επαφίεται στην κριση του χωρίς "όρους" από την πλευρά μου.
      Τέλος, υπογράφω "μπουλκουμε" κι όχι με το συνηθισμένο "ψευδώνυμο", ώστε στην περίπτωση που κάποιος ψάχνεται να βρει "καλούς", "κακούς" και να το εκμεταλλευτεί ανάλογα, να μην είναι ούτε αυτό δυνατό ή τουλάχιστον να μην είναι εύκολο.

      πεζός

      Διαγραφή
    13. Δυο ερωτήσεις:

      Ανήκεις στην ομάδα Μπουλκουμέ του fb;

      Τι είναι αυτό το "επαναστατική αριστερά";

      Διαγραφή
    14. ειμαι σιγουρος οτι αυτο που πινεις κανει δουλια αγαπητε πεζε. συνεχισε!
      η προταση που ξεκιναει με το "Είναι ένα απάνθισμα θεμάτων" και τελειωνει μετο "παρόλο που αν πρόκειται" ειναι παραδειγμα για το οτι κανουν καλη δουλια αυτα που πινεις...
      ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ εγινε λαθος στο κοπυ πειστ απο το κειμενο που σου εδωσαν να ποσταρεις, οποτε αλλαζει το πραγμα.
      καταλαβαινω τον φορτο εργασιας αλλα πιες ενα καφεδακι, ενα μηλο (κανει θαυματα στο να σε κραταει ξυπνιο) ή κανε κανα μισαωρο διαλειμα.
      να μου πεις απο κουμουνδουρου θησειο θες μιση ωρα πηγαινε ελα. παρε 2 ωρες ποιος θα σου πει κατι;;

      Διαγραφή
  10. Το χάσανε τελείως το παιχνίδι.
    Θέλουν να μιλάνε για μαρξισμό και σοσιαλισμό, και δεν έχουν κάτσει να ανοίξουν ένα βιβλίο να διαβάσουν τα πιο βασικά!!! Α ξέχασα, ο υπαρκτός δεν ήταν σοσιαλισμός αλλά κρατικός καπιταλισμός...
    Κρίμα είναι ρε γαμώτο, γιατί πάω στοίχημα ότι υπάρχουν κάποια λίγα (ελάχιστα) άτομα εκεί μέσα, που όντως πιστεύουν ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι κομουνιστικό κόμμα (όχι από αυτά της Μόσχας φαντάζομαι), και ότι κατευθύνετε από επαναστατικές και μαρξιστικές αξίες... whatever

    Kώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι, χρειάζεται και να διαβάζεις; Δε γίνεται να τα αντιγράφεις απ' το διπλανό, κομμουνιστικά ας ούμε; http://www.koolnews.gr/wp-content/uploads/2014/03/rapan-exetastiki2-570-800x565.jpg

      Διαγραφή
    2. Ναι η αντιγραφή είναι προοδευτικό πράγμα, στην νέα κοινωνία θα διαβάζουμε (οκ...) και θα γράφουμε(!!!) συλλογικά... Δεν περιγράφω άλλο Αντώνη!

      Κώστας

      Διαγραφή
    3. "Άλλωστε τότε οι προλετάριοι δεν είχαν να χάσουν παρά τις αλυσίδες τους. Δεν είχαν ούτε pc, ούτε i-phone, ούτε αυτοκίνητο."
      Έχει και από παλιό "καλό" πασόκ μέσα. Αυτό μου χτύπησε ιδιαίτερα γιατί θυμάμαι ακόμα έντονα μια κουβέντα πριν από πολλά χρόνια σχετικά με την εργατική τάξη. Και τότε το επιχείρημα του πασόκου ήταν "δεν υπάρχει πια εργατική τάξη, σήμερα ο εργάτης έχει βίντεο".

      Διαγραφή
    4. Φυσικά και έχουν ολίγο παλιό "καλό" πασοκ με λαλιώτικη απόχρωση (δηλαδή το σεκ).

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  11. Σωματείο εργατοϋπαλλήλων στη Βιομηχανική Μεταλλευτική:
    "Ρεμπέτικο γλέντι για την οικονομική ενίσχυση της Ανοιχτής Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης"

    Τι έγινε ρε παιδιά το υπόδειγμα αυτοδιαχείρισης;

    rednready2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΥΝΑΜΙΚΗ 'Η ΣΤΑΤΙΚΗ ΝΙΚΗ

    H ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ

    Του ΒΑΣΙΛΗ ΠΡΙΜΙΚΗΡΗ *ΙΣΚΡΑ*

    "Την κρίσιμη ώρα της επιλογής του "εμείς" ή "αυτοί" θα είναι πολύ δύσκολο για την ηγεσία του Περισσού να σφυρίζει αδιάφορα. Απλά λοιπόν μπορούμε να πούμε καθαρά ότι η κοινή δράση όλων των δυνάμεων της αριστεράς είναι μονόδρομος, το θέλουν ή όχι τα διάφορα σεχταριστικά απολιθώματα, αλλά και τα πολιτικά ρετάλια της κεντροαριστεράς που καιροφυλακτούν και μέσα στις γραμμές της ίδιας της αριστεράς."

    Με απλά λογάκια.....
    ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ Η ΓΗΣ

    Κ.Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπαμε: ή θα διαλυθείτε με το καλό ή με το στανιό. Ενότητα ρε μη σας γ...σουμε!

      Καουτσκιδιάρης η κατάσταση.

      Διαγραφή
  13. Υπάρχει πείρα στα αποτελέσματα της πολιτικής που ακολουθεί η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Όταν ταυτίζεσαι εν πολλοίς με έναν ισχυρότερο πολιτικό πόλο είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα απορροφηθείς από αυτόν.
    Ο ΣΥΝασπισμός για παράδειγμα κατάφερε από το 10,3% των εκλογών του '90 να μείνει εκτός βουλής το '93. Η επιδιωκόμενη ΠΑΣΟΚοποίηση του έφερε ακριβώς τα αντίστροφα αποτελέσματα από αυτά που ανάμεναν οι σχεδιαστές της.

    Το τι άλλο μπορεί να περιμένουν οι ΑΝΤΑΡΣΥοι ακολουθώντας την ίδια πολιτική απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά με πολύ χαμηλότερο σημείο δικής τους αφετηρίας, πέρα από την ολοκληρωτική τους απορρόφηση από το μεγάλο τους αδερφάκι, αποτελεί μυστήριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον περιμένουν την κρίσιμη στιγμή, της διάσπασης του ΣΥΡΙΖΑ, μετά την κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας και την πλήρη ενσωμάτωση του μεγαλύτερου μέρους του, να καβαλήσουν το "δεύτερο κύμα ριζοσπαστικοποίησης" και να συναντηθούν με ΑΠ, ΕΑ κλπ για να κάνουν τον νέο "ΣΥΡΙΖΑ". Άρα άμεσα έχουν τον ίδιο στόχο με τον ΣΥΡΙΖΑ, δηλ. να μπει στην κυβέρνηση και μάλιστα αυτοί λογικά βιάζονται και περισσότερο.

      ημιάγριος

      Διαγραφή
    2. @ημιάγριος:
      Κάτι τέτοιο θα ήταν εντελώς χαζό σαν στρατηγική. Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ την ακολούθησε επί εικοσαετία και τον οδήγησε λίγο πριν την οριστική του δυάλυση μετά τις τοπικές εκλογές του '10.
      Χρειάστηκε όχι μόνο μια οικονομική και πολιτική κρίση από αυτές που συμβαίνουν με κύκλο δεκαετιών, αλλά και το πρόωρο "κάψιμο" της ΔΗΜΑΡ για να πάρει το χρίσμα του διάδοχου του ΠΑΣΟΚ ο ΣΥΡΙΖΑ.
      Η επανάληψη τέτοιων καταστάσεων και αποτελεσμάτων είναι ως εκ τούτου απίθανη.

      Διαγραφή
    3. νομιζω οτι ο τσυριζα δεν εχει πλεον και πολλες επιλογες για να καταστρωσει μια στρατηγικη.
      απο τα ποιο μικρα μεχρι τα μεγαλα εχουν μπει ολα στον αυτοματο πιλοτο και απλα προσπαθουν επικοινωνιακα να συμμαζεψουν οτι μπορουν διαβαστε τι λεει το στομα τους για το γηπεδο της αεκ
      http://www.sport-fm.gr/article/nai-mono-stin-aek-apo-suriza/768979.
      οι διαβεβαιωσεις ειναι προστασια και θωρακιση του αλσους (επικεφαλιδα χωρις μετρα)
      2) να υποδειχθουν χωροι του δημου οπου με εξοδα της αεκ θα γινουν παρκινγκ, οποιος εχει στοιχειωδη γνωση απο την φιλαδελφεια ξερει οτι χωρος υπαρχει μονο στο "φουγαρο" κοντα 1 1/2 χλμ μακρια,
      οτι φαει το γηπεδο απο αλσος (ψηλο δασος) να αγορασει ισοποση εκταση η αεκ καπου για να χαρακτηριστει αλσος!!!!!
      τα μεσα μεταφορας να εξυπηρετουν το γηπεδο!!!!!!
      και περα απο αυτα το γεγονος οτι το γηπεδο φιαχνεται και μενει στην ιδιοκτησια του μελισανιδη γαργαρα.
      για να μην πλατιαζω ειναι ξεκαθαρο οτι ο τσυριζα θα γινει κυβερνηση.
      το ερωτημα ειναι μετα τι;
      η νδ μετα την εκλογικη ηττα θα ειναι διαλυμενη και ο τσυριζα δεν βλεπω να βγαζει χρονο.
      διαδοχα σχηματα;; υπαρχει προβλημα χρονου για το συστημα παραγωγης διπολου.
      δυστηχως;; δεν βλεπω αλλο τροπο δημιουργιας διαδοχων σχηματων παρα μονο μεσα απο εντονες διαδικασιες, σκληρες συγκρουσεις εσωτερικα ή και σκηνικο χοντρης εντασης με γειτονικες χωρες.

      Διαγραφή
  14. Κλασσικο παραδειγμα. Ειναι η αντιδραστικοποιηση στην οποια οδηγει η μικροαστικη ανυπομονησια οταν ξεγυμνωνεται και γινεται απογοητευση.

    ratm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι Πράκτορες της Μόσχας ξαναχτυπούν!
    Το λινκ δεν λειτουργεί πια!
    Μετά το κράξιμο το κατέβασαν φαίνεται... :)

    Δημήτρης Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά λειτουργεί το λινκ. Δεν κατάλαβα δηλαδή. Αν χρησιμοποιούνταν το κριτήριο των προσχημάτων σοβαρότητας θα έπρεπε να έχει κατέβει όλο το blog. Έχεις διαβάσει τι γράφουν εκεί μέσα;

      Διαγραφή
    2. Πριν μια ώρα, επαναλαμβάνω πράκτορες της μόσχας χτύπησαν τον server... Οι "συνεπείς" κομμουνιστικές δυνάμεις της ανταρσύα, ανέλαβαν δράση και το επανέφεραν την ομαλή τάξη!

      Ο Στάλιν ήτανε γατάκι!

      Δημήτρης Χ.

      Διαγραφή
    3. Εγώ προσέχω τα μάτια και το στομάχι μου, Αντώνη...
      Δεν ρισκάρω να διαβάσω τη (χρυσή) Aυγή πόσω μάλλον να ασχοληθώ με τόσο περισπούδαστες και μαρξιστικές αναλύσεις!

      Δημήτρης Χ.

      Διαγραφή
  16. Είστε κακεντρεχείς, σεχταριστές και μικρόψυχοι. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ως επαναστατικός κομμουνιστικός φορέας αυτή τη στιγμή περνάει εσωτερικές διεργασίες (δημοκρατικά και από τα κάτω πάντα) με σκοπό να ανταποκριθεί καλύτερα στα καθήκοντά της δεδομένου του υπάρχοντος συσχετισμού δυνάμεων.

    Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και το παρακάτω άρθρο που κατά βάση λέει, "ρε παιδιά, η που θα πάμε ανοιχτά με το Συριζα ή που θα το πάρουμε απόφαση και θα γίνουμε γκρουπούσκουλο, εγώ βασικά δεν λέω να πάμε με το Σύριζα αλλά μόνο έτσι θα επιβιώσουμε, αν και πιστεύω ότι ο δρόμος του γκρουπούσκουλου έιναι πιο επαναστατικός και αξιοπρεπής ναούμ."

    http://www.pandiera.gr/%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CF%8D%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CF%87%CE%B9/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το unfollow χτυπά την πλουτοκρατία! :p
    http://unfollow.com.gr/web-only/13043-gipedo/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μόνο που αυτό δεν είναι Αριστερά. Είναι ΠΑΣΟΚ. Κι αν οι ψηφοφόροι ήθελαν ΠΑΣΟΚ θα ψήφιζαν το original.

      Στο UNFOLLOW 30 (τεύχος Ιουνίου), που κυκλοφορεί αύριο στα περίπτερα, θα διαβάσετε περισσότερα για την πορεία που φαίνεται να παίρνει ένα μέρος, τουλάχιστον, του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στο ρεπορτάζ «Το ανησυχητικό ρήγμα του ΣΥΡΙΖΑ» της Μαρινίκης Αλεβιζοπούλου και του Αυγουστίνου Ζενάκου."

      ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Διαβάστε αύριο το Lenin Reloaded του 2011!!!! Συγκλονιστικές αποκαλύψεις!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ξέρεις τι θα κάνουν τώρα. Θα το γυρίσουν σε "εμείς Ανταρσύα είμαστε ρε παιδιά."

      Διαγραφή
    4. Και η ανάλογη προετοιμασία του εδάφους... http://unfollow.com.gr/web-only/12940-koutstar/

      Διαγραφή
    5. "...αν οι ψηφοφόροι ήθελαν ΠΑΣΟΚ θα ψήφιζαν το original..."
      Mα ΠΑΣΟΚ θέλουν, αλλά όχι πλέον το original γιατί τά χουν πάρει κράνα με δαύτο.

      Διαγραφή
  18. Μέσα εκεί υπάρχουν καμιά δεκαριά υποψήφια ΚΟΑΝ 2014 αυτό το κορυφαίο κατ εμέ
    ΄Είναι δυνατόν να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός σε ένα τόσο πολυδαίδαλο και περίπλοκο σύστημα, όπως είναι η σύγχρονη καπιταλιστική οικονομική ζωή; ΄΄
    Ε ρε τι λένε για να αποτινάξουν το ΑΝΤΑΡΥΖΑ
    Σουλατσαδόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ποιος Σουλατσαδόρους από όλους τους Σουλατσαδόρους είσαι;

      Διαγραφή
  19. "Κομμουνιστής με μάλμπορο και κοκα-κόλα;".
    Δεκαετία 80 και πίσω τα επιχειρήματα τέτοιου τύπου και κάργα δεξιά.
    ...
    Το ίδιο είναι ο εργάτης της εποχής του Μαρξ με τον σημερινό;Τώρα ο εργάτης είναι χορτασμένος.

    Άρα, κατάργηση ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και τα αντικαρκινικά μόνο για εκλεκτούς καρκινοπαθείς, κατάργηση 8ωρου, κατάργηση δωρεάν μετακίνησης ή μειωμένων εισητιρίων, ίσως και κατάργηση δικαιώματος ελεύθερης μετακίνησης, δικαιώματος στην ελεύθερη σύναξη και τέλος κατάργηση της μισθωτής σκλαβιάς και επαναφορά του θεσμού της δουλίας.

    Έτσι, για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα... και αυτόματα (μαρξιέρα) να ανέβει και πάλι το κίνημα.

    Διότι ο εργάτης επήρεν πολύν αέραν.

    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακόμη μια έγκυρη είδηση από το HOT VOTHRO

    http://www.koutipandoras.gr/article/115003/v-korea-meta-tin-entoli-gia-idio-koyrema-kai-protropes-gia-horo-disco

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, ο άνθρωπος είναι ανίατα καραγκιόζης, έτσι; Επαγγελματικά βλαξ.

      Διαγραφή
  21. Αυτό πάλι που τον ανοιχτό διάλογο στον χώρο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ των αντιλαμβάνεστε ως θέση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ φτάνει τα όρια του παραλογισμού.

    Επίσημη θέση υπάρχει αν σας ενδιαφέρει: http://www.antarsya.gr/node/2353

    2. Η ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ σε πρώτη δύναμη αποτυπώνει τη διάθεση ευρύτερων κομματιών εργαζομένων να απαλλαγούν από την κυβέρνηση της καταστροφής. Η στήριξη αυτή δεν αποτελεί σε κανένα βαθμό στήριξη της δεξιάς στροφής της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ (με την επιμονή στο ευρώ, το «ανήκουμε στην Δύση», την αναγνώριση του χρέους κ.λπ.) Αντίθετα, η επιμονή της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ σε μια δεξιά στροφή προσαρμογής εντός των πλαισίων της ΕΕ και του συστήματος δεν μπορεί να εμπνεύσει στις λαϊκές τάξεις την αυτοπεποίθηση ότι υπάρχει πραγματικά άλλος δρόμος σε ρήξη με την ΕΕ, το χρέος και την Τρόικα.

    Η επιλογή μας είναι μια και μόνη: Απαιτείται ένας νέος γύρος αγώνων για να μην περάσουν τα αντιδραστικά μέτρα που προωθούνται άμεσα (ξεπούλημα σε ενέργεια, νερά, λιμάνια, νέο ασφαλιστικό, χαράτσια), για να ανατραπεί συνολικά το μαύρο μέτωπο κυβέρνησης-ΕΕ-κεφαλαίου. Για να μην αφήσουμε να ανασυνταχτούν οι δολοφόνοι της Χ.Α. Οι εκλογικές αυταπάτες που κατά κόρον διέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ (25 ψηφίζουμε, 26 φεύγουν) δεν οδηγούν πουθενά. Δεν φεύγουν αν δεν τους διώξουμε με την δύναμη των αγώνων μας!

    Περαστικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αυτό πάλι που τον ανοιχτό διάλογο στον χώρο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ των αντιλαμβάνεστε ως θέση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ φτάνει τα όρια του παραλογισμού."

      Μιμήσου λίγο περισσότερο τον ΣΥΡΙΖΑ του 2012 να δω κάτι...

      Διαγραφή
    2. ξέρεις, αυτά τα "δεν το είπαμε εμείς, το είπαν οι συνιστώσες", "δεν το είπε η δική μας συνιστώσα, το είπε η άλλη", "δεν το είπαμε εμείς, το είπε η Αυγή", "εμείς εκφράζουμε διάφορες τάσεις", και λοιπά μπουρμπούτσαλα που έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ πριν σοβαρευτεί και γίνει επίσημα αστικό κόμμα με το ιδρυτικό συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.

      Έλα να βλέπω rerun...

      Διαγραφή