Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014

Αποτελέσματα Φοιτητικών Εκλογών

Θα υπάρχει διαρκής ενημέρωση καθώς καταμετρώνται περισσότερα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Πηγή: 902.

64 σχόλια:

  1. Ανατροπή στα ΤΕΙ, πρώτη παράταξη πλέον η Πανσπουδαστική. Δεύτερη στα ΑΕΙ μετά τα ΔΑΠιτόσκυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη βιαζεσαι συντροφε, ειναι μικρο το δειγμα. Περιπου +4/5 και οντως δευτεροι ΑΕΙ και +8/10 στα ΤΕΙ κ μαλλον κι εκει 2οι-δεν αποκλειω εκπληξη βεβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Σύντροφοι" με ποια έννοια είμαστε; Ερωτικά;

      Διαγραφή
    2. Κυριως. Αν τα βρουμε στο κρεβατι, τα αλλα ειναι ευκολα!
      Ηρεμησε, μην εισαι καχυποπτος, απο το πρωι στον αγωνα ημουνα.
      Παντως σου λεω οι Μυκονιατες δεν χανουνε ουτε ΑΕΙ ουτε ΤΕΙ, περυσι ειχαν 40 και 45 αντιστοιχα.
      Παντως αν φτασει το 25%- και μαλλον θα το κανει- Η ΠΚΣ, απο το 10% που ηταν πριν ελαχιστα χρονια, θα δειχνει την μεγαλη και δυσκολη δουλεια που εγινε.

      Διαγραφή
    3. Δεν είμαι καχύποπτος, το σάιτ σου είδα.

      Η ΔΑΠ μείωσε σημαντικά τη διαφορά στα ΤΕΙ. Αλλά και η ΠΚΣ μείωσε την ψαλίδα στα ΑΕΙ.

      Διαγραφή
    4. Εχω σαιτ ναριτοσυριζαικιο και δεν το ηξερα?
      Κοιτα αυτο που βλεπεις ειναι η συγκριση με τις αντιστοιχες περσινες σχολες. Και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ περσι ηταν 1η ΔΑΠ, 2η ΠΑΣΠ, 3η ΠΚΣ. Φετος μαλλον δευτεροι σε ΑΕΙ- δεν εχουν μπει οι μεγαλες σχολες της Αθηνας, ΠΑΠΕΙ δεν ειχε αρχισει η καταμετρηση ακομα πριν κανα εικοσαλεπτο- και σιγουρα 2οι σε ΤΕΙ.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το ΠΑΠΕΙ μια ζωή προπυργιο των ΔΑΠ-ιτων είναι. Ελπίζω όμως να συνεχίσουμε με βάση την περυσινή άνοδο.

      Σύντροφος και πρώην ΠΑΠΕΙ-στης.

      Διαγραφή
    6. Γ@@@@ τα 50ρια θα χτυπησουνε παλι-ισως παιρνουμε Πληροφορικη ομως. Σκεψου ομως οτι τους καταπιαμε τους Ελιοπασοκιτες φετος για πρωτη φορα, και μπραβο στα παιδια. Απο κει και περα το ΠΑΠΕΙ δυσκολα ξεκολλαει απο ΔΑΠ. Ειναι κρατος εν κρατει, σημειωσαρες, παρταρες, τραμπουκισμους και, βεβαια, αφισαρες.
      http://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2010/05/vatopedio3_copy.jpg
      http://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2010/05/28111_1363576023065_1641554006_837606_1206144_n.jpg
      Μπακα καριολη.

      Διαγραφή
    7. Με όλο το θάρρος είσαι φοιτητής στο ΠΑΠΕΙ και αν ναι,σε ποιο τμήμα είσαι; Γιατί εγώ που ήμουν στο οικονομικό ως προπτυχιακός(συνεχίζω ως μεταπτυχιακός αλλά σε άλλο τμήμα) τις έχω ζήσει στο πετσί μου αυτές τις μεθόδους. Πάντως φέτος τους είδα πολύ μαζεμένους...Πάνε οι εποχές των δαπ-φεστιβαλ με τα φλιπεράκια και τα κοσμοπόλιταν.

      Σύντροφος και πρώην ΠΑΠΕΙ-στης.

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    9. Ξαναγραφω, επειδη επασχε η συνταξη.
      ΟΔΕ ειμαι. Και παλι προσπαθουσαν να κανουν τις πουστιες τους σημερα, αλλα δεν σκιζοντουσαν, ηταν ψιλοχαλαροι. Κοιτα τρια ειδη ΔΑΠιτες συναντας στις εκλογες. Τους γαμαω-δερνω και δινω εντολες γιατι ετσι, σου κανω χαρη που σε αφηνω και κατεβαζεις ψηφοδελτιο. Τις σκροφες που πηδανε οι πρωτοι, και ειναι αδυνατο να συνεννοηθεις επειδη εχουν σκατα στο κεφαλι. Και απολιτικ καλα κοριτσακια που τα βαζουνε στις εφορευτικες. Οι πρωτοι ειναι ζωα, με τις τελευταιες ποτε δεν ειχα θεμα. Νταξει, νοιαζονται για Κωστοπουλεικες/Καρι Μπραντσο ντολτσε βιτα, ομως δεν ειναι κακες.
      Ε, σημερα στην αιθουσα μιλαγα με μια απο τις γ' κατηγορια και μου λεγε ποσο κριμα ειναι που ειναι 2ετης και δεν προλαβε παρτι στη Μυκονο με ΔΑΠ. Ενα λεπτο μιλησα, ο καμισατος τζιτζιφιογκος πηγε να βαλει μπουλουκι μεσα. Και να γινει ο χαμος και να χανονται ψηφοδελτια, αλυσιδες και ξερω εγω.
      Κοιτα, στο Οικονομικο ειναι πολυ χειροτερα απο αυτα που ακουω. Πιανουνε δεκα και δερνουν ενα, απειλες, ακομα- ακου ρε τα ουγκανα- και φυσοκαλαμα να ριχνουνε χαρτακια επιστρατευσαν τα προνηπια. Οι χειροτεροι θρασυδειλοι και εκμεταλλευονται καταστασεις στο οικονομικο, στο ΟΔΕ εχουμε και μια Α δυναμη και δεν τους περναει.

      Διαγραφή
    10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    11. Μετά απο πόσα χρόνια θα ξαναγίνουμε δεύτερη δύναμη?

      Διαγραφή
    12. 25. Μετα την διασπαση ΚΝΕ-ΝΑΡ δεν ειμασταν ποτε ξανα δευτερη δυναμη.

      Διαγραφή
    13. Καλά με την πρώτη κατηγορία των ΔΑΠ-ιτών που ανέφερες γελάει και ο κάθε πικραμένος. Έχω δυστυχώς την ατυχία να έχω έναν δαπ-ίτη αυτού του είδους στο μεταπτυχιακό που είμαι(και μάλιστα είμασταν και παλιοί γνώριμοι γιατί ήταν-αν και αιώνιος ο συγκεκριμένος τυπάς-από το οικονομικό) και προσπαθεί να κάνει τις ίδιες μαιμουδιές και εκεί αλλά τον έχουν πάρει όλοι στο δούλεμα. Το κορυφαίο όμως ήταν ότι μία μέρα έτυχε να πιάσουμε μία κουβέντα περι παρατάξεων και μου έλεγε ότι επέλεξε την ΔΑΠ αντί για την ΠΑΣΠ γιατί είχε καλύτερες "σκρόφες" για να πηδήξει. Είναι αυτό που λέμε ότι μαρτυράνε χωρίς ξύλο. Πάντως για την τρίτη κατηγορία στην οποία και αναφέρθηκες( την απολιτίκ) την θεωρώ την πλέον εκνευριστική γιατί μπορεί να ακούσεις περισσότερες αρλούμπες και από ΔΑΠ-ιτη και μάλιστα επιμένουν και για την "ορθότητα" των απόψεών τους μέχρι αηδίας. Θέλω να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα σταματήσει αυτός ο εκφυλισμός που επικρατεί στο ΠΑΠΕΙ σε φοιτητές και καθηγητές και να αγωνιστείτε περισσότερο και από τη δική μου φουρνιά.

      Σύντροφος και πρώην ΠΑΠΕΙ-στης.

      Διαγραφή
    14. Εννοειται οτι λενε περισσοτερες αρλουμπες απο τους ΔΑΠιταρους, αλλα δεν μπορω τα βλεπω με μια συμπαθεια. Σκεφτομαι ποσο ρηχες ειναι σημερα. Και ισως μια μερα οταν θα φυγουν απο το πανεπιστημιο θα ξυπνησουνε, και οταν δουνε πως καποτε στηριζαν αυτους που ευθυνονται που στα 30 της ειναι ανεργη. που δεν μπορει να μεγαλωσει παιδι, που ειναι ο μπαμπας στο νοσοκομειο και δεν γτανει η συνταξη για χειρουργειο.. Ισως σκεφτομαι, δουνε τοτε τα "φιλαρακια" τους που τα φερναν στις αιθουσες σε υπουργικους θωκους... Και ισως μια μερα καταλαβουν οτι ολοι θελαμε να το ξυνουμε στα νιατα μας και να ειχαμε ησυχη την κουτρα μας, απλα δεν μπορουσαμε γιατι βλεπαμε αυτο που θα ζει...

      Διαγραφή
  3. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

    Σε 55 από 193

    2014 2013 Διαφορά
    ΨΗΦΙΣΑΝ 10633 - % 11646 - % -1013 0.00%
    ΕΓΚΥΡΑ 10156 - % 11125 - % -969 0.00%
    ΑΚΥΡΑ 477 - % 521 - % -44 0.00%
    ΛΕΥΚΑ 237 2.33 % 260 2.34 % -23 -0.01%
    ΠΚΣ 2328 22.92 % 2074 18.64 % 254 4.28%
    ΔΑΠ 2967 29.21 % 3256 29.27 % -289 -0.06%
    ΠΑΣΠ 1466 14.43 % 1955 17.57 % -489 -3.14%
    ΕΑΑΚ 1370 13.49 % 1502 13.50 % -132 -0.01%
    ΑΡ.ΕΝ. 642 6.32 % 652 5.86 % -10 0.46%
    ΛΟΙΠΑ 1146 11.28 % 1426 12.82 % -280 -1.54%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

    Σε 64 από 193

    2014 2013 Διαφορά
    ΨΗΦΙΣΑΝ 12064 - % 13324 - % -1260 0.00%
    ΕΓΚΥΡΑ 11526 - % 12717 - % -1191 0.00%
    ΑΚΥΡΑ 538 - % 607 - % -69 0.00%
    ΛΕΥΚΑ 264 2.29 % 288 2.26 % -24 0.03%
    ΠΚΣ 2700 23.43 % 2378 18.70 % 322 4.73%
    ΔΑΠ 3470 30.11 % 3989 31.37 % -519 -1.26%
    ΠΑΣΠ 1585 13.75 % 2063 16.22 % -478 -2.47%
    ΕΑΑΚ 1511 13.11 % 1647 12.95 % -136 0.16%
    ΑΡ.ΕΝ. 680 5.90 % 748 5.88 % -68 0.02%
    ΛΟΙΠΑ 1316 11.42 % 1604 12.61 % -288 -1.19%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε μπροστά η ΔΑΠ και στα ΤΕΙ:

      Συγκεντρωτικά αποτελέσματα TEI

      Σε 22 από 67

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 3075 - % 3741 - % -666 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 2903 - % 3547 - % -644 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 172 - % 194 - % -22 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 42 1.45 % 46 1.30 % -4 0.15%
      ΠΚΣ 754 25.97 % 547 15.42 % 207 10.55%
      ΔΑΠ 1007 34.69 % 1101 31.04 % -94 3.65%
      ΠΑΣΠ 418 14.40 % 866 24.41 % -448 -10.01%
      ΕΑΑΚ 0 0.00 % 45 1.27 % -45 -1.27%
      ΑΡ.ΕΝ. 114 3.93 % 110 3.10 % 4 0.83%
      ΛΟΙΠΑ 568 19.57 % 832 23.46 % -264 -3.89%

      Διαγραφή
    2. Στο 8% η ψαλίδα ανάμεσα σε ΔΑΠ και ΠΚΣ στα ΑΕΙ, με το 40% καταμετρημένα:


      Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 78 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 15627 - % 17077 - % -1450 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 14937 - % 16308 - % -1371 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 690 - % 769 - % -79 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 342 2.29 % 358 2.20 % -16 0.09%
      ΠΚΣ 3429 22.96 % 3040 18.64 % 389 4.32%
      ΔΑΠ 4558 30.51 % 5066 31.06 % -508 -0.55%
      ΠΑΣΠ 2074 13.88 % 2757 16.91 % -683 -3.03%
      ΕΑΑΚ 1813 12.14 % 1942 11.91 % -129 0.23%
      ΑΡ.ΕΝ. 833 5.58 % 957 5.87 % -124 -0.29%
      ΛΟΙΠΑ 1888 12.64 % 2188 13.42 % -300 -0.78%

      Διαγραφή
    3. Στο 13% στα ΤΕΙ η διαφορά ΠΚΣ από ΔΑΠ:

      Συγκεντρωτικά αποτελέσματα TEI

      Σε 24 από 67

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 3786 - % 4623 - % -837 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 3601 - % 4356 - % -755 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 185 - % 267 - % -82 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 44 1.22 % 62 1.42 % -18 -0.20%
      ΠΚΣ 935 25.97 % 705 16.18 % 230 9.79%
      ΔΑΠ 1401 38.91 % 1638 37.60 % -237 1.31%
      ΠΑΣΠ 453 12.58 % 871 20.00 % -418 -7.42%
      ΕΑΑΚ 56 1.56 % 124 2.85 % -68 -1.29%
      ΑΡ.ΕΝ. 143 3.97 % 124 2.85 % 19 1.12%
      ΛΟΙΠΑ 569 15.80 % 832 19.10 % -263 -3.30%

      Διαγραφή
    4. Στο 6% η ψαλίδα στα ΑΕΙ:


      Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 82 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 16695 - % 18230 - % -1535 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 15960 - % 17409 - % -1449 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 735 - % 821 - % -86 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 382 2.39 % 418 2.40 % -36 -0.01%
      ΠΚΣ 3793 23.77 % 3355 19.27 % 438 4.50%
      ΔΑΠ 4739 29.69 % 5283 30.35 % -544 -0.66%
      ΠΑΣΠ 2091 13.10 % 2811 16.15 % -720 -3.05%
      ΕΑΑΚ 2050 12.84 % 2171 12.47 % -121 0.37%
      ΑΡ.ΕΝ. 938 5.88 % 1066 6.12 % -128 -0.24%
      ΛΟΙΠΑ 1967 12.32 % 2305 13.24 % -338 -0.92%

      Διαγραφή
    5. 16.63% η ψαλίδα στα ΤΕΙ, μάλλον οριστικά πρώτη η ΔΑΠ. Περίπου 40% των Σχολών έχουν καταμετρηθεί.


      Συγκεντρωτικά αποτελέσματα TEI

      Σε 25 από 67

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 4189 - % 5132 - % -943 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 3999 - % 4851 - % -852 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 190 - % 281 - % -91 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 48 1.20 % 72 1.48 % -24 -0.28%
      ΠΚΣ 1006 25.16 % 767 15.81 % 239 9.35%
      ΔΑΠ 1671 41.79 % 1942 40.03 % -271 1.76%
      ΠΑΣΠ 506 12.65 % 990 20.41 % -484 -7.76%
      ΕΑΑΚ 56 1.40 % 124 2.56 % -68 -1.16%
      ΑΡ.ΕΝ. 143 3.58 % 124 2.56 % 19 1.02%
      ΛΟΙΠΑ 569 14.23 % 832 17.15 % -263 -2.92%

      Διαγραφή
    6. Ακριβώς 4% η ψαλίδα απ' την πρώτη ΔΑΠ!

      97 από τις 193 σχολές καταμετρημένες, δηλαδή μόλις πάνω απ' το 50%:

      Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 97 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 21841 - % 23448 - % -1607 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 20931 - % 22430 - % -1499 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 910 - % 1018 - % -108 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 457 2.18 % 538 2.40 % -81 -0.22%
      ΠΚΣ 5261 25.13 % 4601 20.51 % 660 4.62%
      ΔΑΠ 6098 29.13 % 6861 30.59 % -763 -1.46%
      ΠΑΣΠ 2432 11.62 % 3147 14.03 % -715 -2.41%
      ΕΑΑΚ 3035 14.50 % 3148 14.03 % -113 0.47%
      ΑΡ.ΕΝ. 1230 5.88 % 1383 6.17 % -153 -0.29%
      ΛΟΙΠΑ 2418 11.55 % 2752 12.27 % -334 -0.72%

      Διαγραφή
    7. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 101 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 22903 - % 24596 - % -1693 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 21957 - % 23535 - % -1578 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 946 - % 1061 - % -115 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 471 2.15 % 547 2.32 % -76 -0.17%
      ΠΚΣ 5492 25.01 % 4775 20.29 % 717 4.72%
      ΔΑΠ 6496 29.59 % 7300 31.02 % -804 -1.43%
      ΠΑΣΠ 2632 11.99 % 3376 14.34 % -744 -2.35%
      ΕΑΑΚ 3112 14.17 % 3251 13.81 % -139 0.36%
      ΑΡ.ΕΝ. 1281 5.83 % 1486 6.31 % -205 -0.48%
      ΛΟΙΠΑ 2473 11.26 % 2800 11.90 % -327 -0.64%

      Διαγραφή
    8. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα TEI

      Σε 26 από 67

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 4620 - % 5716 - % -1096 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 4422 - % 5431 - % -1009 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 198 - % 285 - % -87 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 51 1.15 % 84 1.55 % -33 -0.40%
      ΠΚΣ 1073 24.27 % 843 15.52 % 230 8.75%
      ΔΑΠ 1997 45.16 % 2369 43.62 % -372 1.54%
      ΠΑΣΠ 522 11.80 % 1037 19.09 % -515 -7.29%
      ΕΑΑΚ 56 1.27 % 124 2.28 % -68 -1.01%
      ΑΡ.ΕΝ. 154 3.48 % 142 2.61 % 12 0.87%
      ΛΟΙΠΑ 569 12.87 % 832 15.32 % -263 -2.45%

      Διαγραφή
    9. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 112 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 27229 - % 29143 - % -1914 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 26117 - % 27913 - % -1796 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 1112 - % 1230 - % -118 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 546 2.09 % 648 2.32 % -102 -0.23%
      ΠΚΣ 6070 23.24 % 5320 19.06 % 750 4.18%
      ΔΑΠ 8301 31.78 % 9349 33.49 % -1048 -1.71%
      ΠΑΣΠ 3121 11.95 % 4016 14.39 % -895 -2.44%
      ΕΑΑΚ 3647 13.96 % 3776 13.53 % -129 0.43%
      ΑΡ.ΕΝ. 1597 6.11 % 1783 6.39 % -186 -0.28%
      ΛΟΙΠΑ 2835 10.85 % 3021 10.82 % -186 0.03%

      Διαγραφή
    10. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 127 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 30891 - % 33314 - % -2423 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 29627 - % 31932 - % -2305 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 1264 - % 1382 - % -118 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 614 2.07 % 733 2.30 % -119 -0.23%
      ΠΚΣ 6683 22.56 % 6033 18.89 % 650 3.67%
      ΔΑΠ 9604 32.42 % 10630 33.29 % -1026 -0.87%
      ΠΑΣΠ 3877 13.09 % 5058 15.84 % -1181 -2.75%
      ΕΑΑΚ 3959 13.36 % 4066 12.73 % -107 0.63%
      ΑΡ.ΕΝ. 1735 5.86 % 1993 6.24 % -258 -0.38%
      ΛΟΙΠΑ 3155 10.65 % 3419 10.71 % -264 -0.06%

      Διαγραφή
    11. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 141 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 34625 - % 37762 - % -3137 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 33153 - % 36194 - % -3041 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 1472 - % 1568 - % -96 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 689 2.08 % 871 2.41 % -182 -0.33%
      ΠΚΣ 7202 21.72 % 6519 18.01 % 683 3.71%
      ΔΑΠ 11024 33.25 % 12362 34.15 % -1338 -0.90%
      ΠΑΣΠ 4660 14.06 % 6302 17.41 % -1642 -3.35%
      ΕΑΑΚ 4248 12.81 % 4355 12.03 % -107 0.78%
      ΑΡ.ΕΝ. 2053 6.19 % 2214 6.12 % -161 0.07%
      ΛΟΙΠΑ 3277 9.88 % 3571 9.87 % -294 0.01%

      Διαγραφή
    12. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 154 από 193

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 39435 - % 42864 - % -3429 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 37726 - % 41073 - % -3347 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 1709 - % 1791 - % -82 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 775 2.05 % 952 2.32 % -177 -0.27%
      ΠΚΣ 8158 21.62 % 7387 17.99 % 771 3.63%
      ΔΑΠ 12635 33.49 % 13998 34.08 % -1363 -0.59%
      ΠΑΣΠ 5627 14.92 % 7532 18.34 % -1905 -3.42%
      ΕΑΑΚ 4851 12.86 % 5015 12.21 % -164 0.65%
      ΑΡ.ΕΝ. 2264 6.00 % 2526 6.15 % -262 -0.15%
      ΛΟΙΠΑ 3416 9.05 % 3663 8.92 % -247 0.13%

      Διαγραφή
    13. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα AEI

      Σε 160 από 193 *

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 42943 - % 46432 - % -3489 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 41097 - % 44500 - % -3403 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 1846 - % 1932 - % -86 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 864 2.10 % 1061 2.38 % -197 -0.28%
      ΠΚΣ 8636 21.01 % 7894 17.74 % 742 3.27%
      ΔΑΠ 13828 33.65 % 15246 34.26 % -1418 -0.61%
      ΠΑΣΠ 5959 14.50 % 8001 17.98 % -2042 -3.48%
      ΕΑΑΚ 5522 13.44 % 5761 12.95 % -239 0.49%
      ΑΡ.ΕΝ. 2477 6.03 % 2794 6.28 % -317 -0.25%
      ΛΟΙΠΑ 3811 9.27 % 3743 8.41 % 68 0.86%
      * Οι Σύλλογοι στους οποίους δεν έγιναν εκλογές δεν συμπεριλαμβάνονται στο σύνολο των συλλόγων

      Διαγραφή
    14. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα TEI

      Σε 44 από 67 *

      2014 2013 Διαφορά
      ΨΗΦΙΣΑΝ 12903 - % 15034 - % -2131 0.00%
      ΕΓΚΥΡΑ 12397 - % 14329 - % -1932 0.00%
      ΑΚΥΡΑ 506 - % 705 - % -199 0.00%
      ΛΕΥΚΑ 161 1.30 % 206 1.44 % -45 -0.14%
      ΠΚΣ 2717 21.92 % 2442 17.04 % 275 4.88%
      ΔΑΠ 5894 47.54 % 6716 46.87 % -822 0.67%
      ΠΑΣΠ 2185 17.63 % 2707 18.89 % -522 -1.26%
      ΕΑΑΚ 334 2.69 % 532 3.71 % -198 -1.02%
      ΑΡ.ΕΝ. 305 2.46 % 364 2.54 % -59 -0.08%
      ΛΟΙΠΑ 801 6.46 % 1362 9.51 % -561 -3.05%

      Πάω για ύπνο, έχει εγερτήριο νωρίς αύριο.

      Συγχαρητήρια στην ΚΝΕ και όλους όσους δούλεψαν σκληρά για αυτή την ελπιδοφόρα εξέλιξη.

      Διαγραφή
  5. Οταν τα βρησκουν μεσα στα ΔΣ
    η μονη αντιπολιτευση ειν η ΠΚΣ!!!
    G.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να δω απο αυριο αυτοι του έργατικου αγωνα πως θα μαγειρεψουν τα αποτελεσματα για να δειξουν οτι ειχαμε μειωση παλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλισέ, αλλά χρήσιμο: Αυτοί τη δουλειά τους και μεις τη δική μας.

      Διαγραφή
    2. http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-20-03-38/1814-2014-05-06-15-31-56

      θες καλυτερο? χαχαχα δεν αντεξα να το διαβασω ολο.Μπουρδολογια του τιποτα (του ποταμισιου )Χ100....
      Ξεπερναει και τον αθεμιτα....χαχαχαχα!!

      Σταματης Ι. Σολανακης

      Διαγραφή
    3. Η σύγκριση δεν είναι άτοπη. Της ίδιας υποστάθμης άτομα είναι.

      Διαγραφή
  7. ΕΚΠΑ, ΕΜΠ παμε καλα μαθαινω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To καλύτερο από όλα πέρα από τα ποσοστά, είναι ότι η ΠΚΣ έχει την μεγαλύτερη άνοδο γενικά! Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα φανεί και στις διαθέσεις των φοιτητών...

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΚΣ μετα απο πολλα χρονια ξαναπαιρνει την Αρχιτεκτονικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και "πονάει" πάρα πολύ!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα, κερνάω ξύδι σε όποιον Συριζαίο γουστάρει.

      Διαγραφή
    3. Ένα ξυδάκι σπέσιαλ στους κυρίους:

      Φοιτητικές εκλογές: Αποχή, εξαφάνιση της ΠΑΣΠ και ενίσχυση της Αριστεράς
      http://www.avgi.gr/article/2539326/foititikes-ekloges-apoxi-exafanisi-tis-pasp-kai-enisxusi-tis-aristeras

      Διαγραφή
    4. Κι ένα στην κυρία:


      ♕ Κatherine Kont ♕ ‏@KatherineKont 8h
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6868.html … Μελετώντας τον ΤΡΟΠΟ γραφής των αποτελεσμάτων των ΦοιτητικώνΕκλογών καταλαβαίνεις ΠΟΙΟ είναι το ζητούμενο για το ΚΚΕ

      Expand Reply Retweet Favorite More
      Στενή Αυτοάμυνα ‏@Obscureobjet 10m
      @KatherineKont Όταν το ΚΚΕ χάνει ποσοστά "είναι απομονωμένο, δεν ακούει την κοινωνία." Όταν κερδίζει, "το ενδιαφέρουν μόνο τα ποσοστά". Ξύδι.

      Διαγραφή
    5. Παναγιωτάκη; Ξυδάκι θα πάρουμε; http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=16236:avetidis-pame-15xronia&catid=83:aristera&Itemid=200

      Πάρε ένα ξυδάκι. Καλή χώνεψη!

      Διαγραφή
  10. Η ΠΚΣ μετα το καστρο του Φυσικου, παιρνει και το Μαθηματικο
    2η στο Βιολογικο περνοντας τη ΔΑΠ για μια ψηφο-το καταυχαριστηθηκα! (πρώτα τα ΕΑΑΚ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχει κανείς άλλος πρόβλημα με τις σελίδες των αποτελεσμάτων; Αργεί πολύ να φορτώσει. Και στην ΚΝΕ δεν μπορώ να μπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εγώ. Μου χει βγει το λάδι για να βγάλω τη ροή που βγάζω. Σέρνεται το σάιτ.

      Διαγραφή
  12. Δεν εχω δει ακομα πουθενα τα αποτελεσματα του ΠΑΠΕΙ, οποτε δυστυχως μαλλον τα ποσοστα της ΔΑΠ στα ΑΕΙ θα ανεβουν. Παντως συγχαρητηρια σε οσους εδωσαν τον αγωνα, τα αποτελεσματα ειναι αν μη τι αλλο εντυπωσιακα και εμφανως προκυπτει απο σκληρη και καθημερινη δουλεια.

    Κοστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντώνη ξέρεις τι παρατηρώ; Ότι ο συριζας δεν εχει καταφέρει να ασκήσει παρά ελάχιστη επίδραση τόσο στα εργατικά συνδικάτα όσο και στους φοιτητικους συλλόγους. Και στην αυτοδιοίκηση οι υποψηφιότητες του φαίνεται να παραπαιουν σε όλους τους σημαντικούς δήμους-περιφέρειες. Που ειναι αυτο το 27% του Ιουνίου του 12;

    Molotov

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α) Έχουν πολλά χρόνια που τελείωσαν Πανεπιστήμια τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που αποτελούν τον βασικό κορμό του ΣΥΡΙΖΑ και δεν ψηφίζουν στις φοιτητικές.

      β) Οι εργάτες δεν συγκινούνται από αρλουμπολογία στυλ Red Notebook, τείνουν να είναι πρακτικότεροι άνθρωποι, έστω και κυνικά-αντιδραστικά.

      γ) Δεν έχει μπορέσει να πείσει αρκετούς ότι θα τους ταϊσει με αποτέλεσμα να μη βρίσκει εύκολα υποψηφίους στο τοπικό επίπεδο. Αυτό το μετράω στα υπέρ του. Το ότι κάνει ό,τι "μεταγραφή" του κάτσει, φτάνει να ευελπιστεί να υποκλέψει ψήφους (απ' τη ΝΔ στην Καλαμάτα, απ' το ΚΚΕ στη Σάμο, κοκ) το μετράω στα Πασοκικά του.

      Διαγραφή
    2. Στα σωματεια δημοσιων εχουνε μια ανοδο, αλλα οπουδηποτε αλλου ειναι ανυπαρκτοι.
      Δες και στις πορειες. Ακομα και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κατεβαζει περισσοτερο κοσμο απο αυτους. Θυμαμαι μαλιστα στο Κερατσινι που ημασταν διπλα-διπλα με τα αλλα μπλοκ, και απαιτηθηκε πρωτοβαθμια κινητοποιηση- μεσα σε μια μερα- παιζει να ηταν και λιγοτεροι απο χιλια, το μαυρο μπλοκ να φανταστεις παιζει να ειχε διπλασιους.
      Ειναι προφανεστατη η σοσιλδημοκρατικοποιηση του ΣΥΡΙΖΑ. Και οταν χανεις τον χαρακτηρα σου σαν κομμα μαζικο, με εντονες πολεμικες οργανωσεις, θα χασεις και στον δρομο, και στα πανεπιστημια. Γιατι πεφτει το βαρος στον αστικοπολιτικο στιβο. Ο δρομος θελει ριζοσπαστικη δραση και λογο.
      Κοιτα, το 2009 ερχομενος στο Πανεπιστημιο, και εχοντας ψηφισει ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις εκλογες του Ιουνη, ημουνα αρκετα κοντα να μπω στα ΕΑΑΚ/ΝΑΡ. Παροτι πρεοερχομουνα απο βαρια οικογενεια διαφορα θεματα-δεν τα ανοιγουμε τωρα, ισως ο διαχειριστης θυμαται ή βρει καποια σχολια που ειχα κανει στον προσυνεδριακο του 19ου- με εμποδιζαν απο το να μπω στο Κομμα οσο και να το θελα. Ετσι λοιπον ειπα να παω σε συνελευσεις της ΕΑΑΚ.
      Δεν θα μιλησω για την κοινωνικη καταγωγη των παιδιων. Η για την παραξενια που μου προκαλεσε τα θεματα που μιλουσαν επι προσπικου, ετυχε μαλλον στη σχολη μου, ξερω ΣΕΚιτες και ΝΑΡιτες εργατοπαιδα, μεροκαματιαρηδες στα μερη που ζω, οποτε ξαναλεω ισως ετυχε.
      Με ενοχλησε απιστευτα ο αερα-πατερα τροπος που αντιμετωπιζαν τα πραγματα. Τους αγωνες. Τα παντα. Επιφανειακα. Και ανυπαρκτοι στις ενημερωσεις των φοιτητων, και πουθεναδες μεσα στα αμφιθεατρα. Λογια βαρια μονο στις γενικες.
      Με επιασαν κατι παιδια απο την ΚΝΕ-ξεχωριζα κιολας- και μου ειπαν το ενα και το αλλο. Ξεκαθαρισα οτι δεν θα μπω στο Κομμα, και ο βασικος λογος ειναι οτι σε καποια θεματα διαφωνω τοσο που δεν θα μπορω να κρατησω τον ΔΣ. Δεν πτοηθηκαν, και συνεχισαν να με ενταξουν εστω και σε αυτο το πλαισιο στον αγωνα τους.
      Με ρωτουσαν οι ανθρωποι, και ελεγα και λεω, "ναι διαφωνω και με ΑΝΤΑΡΣΥΑ και με ΚΚΕ". Ομως υπαρχει μια διαφορα. Οι ΚΚΕδες υπαρχουν, ειναι δραστηριοι, ειναι δυνατοι. Εχουν ουμπαλα, δε μασανε απο τσαμπουκα. Διαβαζοντας Μ-Λ, μπορω να πω οτι εχω ιδεολογικες διαφωνιες και με τους δυο. Με μια ιδιοποιως διαφορα: Το ΚΚΕ εχει τη δυναμη και τη στρατηγικη να οδηγησει στον σοσιαλισμο. Και ειμαι βεβαιως πως οι θυσιες δεν πανε χαμενες, πως αν καμια μερα φτασει στο 20% δεν θα τα στρογγυλεψει. Δεν μπορω να πω το ιδιο για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Για την ακριβεια, φοβαμαι οτι θα το κανει. Επισης μου φαινεται πολυ πουστικο να λες "διαφωνω με ολους αρα δεν συμμετεχω πουθενα". Θα αισθανομουνα πολυ κοπανος αν για τετοιες μαλακιες καθομουνα σπιτι μου.
      Ο αγωνας συνεχιζεται. Και ειναι πραγματικος αγωνας. Δεν ειναι τυχαιο οταν λεω "μπραβο στα παιδια." Εγω με το πολυ μικρο μεριδιο μου, αυτοι με τον καθημερινο τους αγωνα κερδισαν κοσμο. Οχι, δεν φταινε οι συγκυριες, αυτα ισως ειναι στις εκλογες τις εθνικες. Τα ΕΑΑΚ ειχαν μια υποτυπωδη ανοδο, και η ΑΡΕΝ μια μικρη πτωση. Γιατι κερδισε μονο η ΠΣΚ; Γιατι εχει τους πιο ανιδιοτελεις αγωνιστες, τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πιο μαχιμους φοιτητες. Ειχαν να παλεψουνε με μια τεραστια πελατοκρατια, με λαγους και πετραχειλια, με παρτι, με "ανοιχτα πανεπιστημια" και αλλες μαλακιες.
      Συγχαρητηρια, ο ιδρωτας πιανει τοπο.

      Διαγραφή
    3. Ως λίγο μεγαλύτερος(μην φανταστείς ένα χρόνο διαφορά πρέπει να έχουμε καθώς εγώ μπήκα το 08) θα δεις και στη συνέχεια ότι ο αγώνας σου δεν θα πάει χαμένος. Μάλιστα το στάδιο από το οποίο πέρασες αρχικά το πέρασα και εγώ και κατέληξα στο ίδιο συμπέρασμα. Βέβαια ένα επιπλέον κίνητρο για εμένα να αγωνιστώ με όσες δυνάμεις είχα μέσα από το ΜΑΣ( βλέπεις και εγώ δεν είμαι μέλος της ΚΝΕ) ήταν και τα βιώματα μου από τη δουλειά. (βλέπεις δουλεύω από τα 18) Δεν ξέρω αν δουλεύεις κάπου αλλά ο χώρος δουλειάς είναι το μεγαλύτερο σχολείο, ιδίως αν δουλεύεις σε κάποια μεγάλη επιχείρηση κάτεργο ως ενοικιαζόμενος με μηδενικά δικαιώματα. Εκεί λοιπόν οι μόνο που πραγματικά νοιάζονταν ήταν δύο μέλη του ΠΑΜΕ,μόνιμοι στην συγκεκριμένη επιχείρηση όπου εργαζόμουν ως ενοικιαζόμενος, όπου αν και ήταν και αυτοί υπό το φόβο της απόλυσης ήταν πάντα δίπλα μας . Ειλικρινά σου μιλάω κανένας άλλος δεν ενδιαφέρθηκε για το καθεστώς γαλέρας που επικρατούσε στο συγκεκριμένο τμήμα,ούτε κάτι Πασόκοι και πλέον συμπαθούντες του ΣΥΡΙΖΑ,ούτε κανείς άλλος.
      Όσο για τα ΕΑΑΚ που ανέφερες δεν θυμάμαι μία φορά να έχουν μπει να ενημερώσουν για τα προβλήματα που πραγματικά ταλανίζουν το ΠΑΠΕΙ. Το θυμάμαι σαν τώρα ότι το 08 που μπήκα εγώ δεν είχαμε πάρει τα βιβλία εγκαίρως(μάλιστα μερικά τα πήρα μετά την εξεταστική) και δεν είχαν πει το παραμικρό ενώ παράλληλα πολλοί συμφοιτητές μου είχαν πάρε-δώσε με τη ΔΑΠ μόνο και μόνο για να τους δώσουν σημειώσεις. Οι μόνο που είχαν πραγματικά κάνει προσπάθειες για να λυθεί το θέμα ήταν τα παιδιά από τη ΠΚΣ(δεν υπήρχε ακόμα το ΜΑΣ) με τα λιγοστά μέσα που μπορούσαν να έχουν σε ένα πανεπιστήμιο με νταβατζή τη ΔΑΠ. Πραγματικά μπράβο στα παιδιά και της ΚΝΕ και στους συνεργαζόμενους με την ΠΚΣ όπως ήμουν και εγώ που έχουν τα α...δια παρά τις δύσκολες συνθήκες να παλεύουν για πραγματικά ζωντανές ΓΣ και φοιτητικούς συλλόγους.

      Σύντροφος και πρώην ΠΑΠΕΙ-στης.

      Διαγραφή
  14. Στο site του ναρ είναι συγκεντρωμένα όλα τα αποτελέσματα για κάθε σχολή:

    http://nka.gr/ekloges

    JKL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://www.athensvoice.gr/article/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B7%CE%B8%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8E%CE%BD

    εδώ να δεις ξυδάκι...στην τελευταία παράγραφο βγάζει όλη την απογοήτευση ο ανώνυμος συντάκτης ( μόνο τα αρχικά του βάζει ) . Πάντως , αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωη είναι ότι μπαίνοντας στο νέο site της κνε σου πετάει αμέσως το βιντεάκι για το σύριζα...δεν λέω ότι είναι κανό το βίντεο , αλλά έτσι βγαίνει προς τα έξω σαν να είναι αυτός ο ν.1 εχθρός για το κόμμα...

    Ηighawy61

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπήκα στο σάιτ και δε μου "πέταξε" τίποτα. Το βίντεο είναι απλούστατα η δεύτερη πιο πρόσφατη ανάρτηση, όπως ακριβώς στο μπλογκ μου μια ανάρτηση είναι πρώτη, άλλη δεύτερη, άλλη τρίτη, κλπ κατά χρονολογική σειρά εμφάνισης.

      Όσο για τα #1, #2, #3 εχθρούς, τα "νούμερα εχθρών" είναι για νούμερα και τα διαδίδουν νούμερα. Το ΚΚΕ είναι κόμμα της εργατικής τάξης και έχει ως αντίπαλο ΚΑΘΕ κόμμα που εκπροσωπεί τα αστικά συμφέροντα, στον ΙΔΙΟ βαθμό.

      Το ότι ΕΝΑ ή ΔΥΟ από αυτά τα κόμματα είναι κυβέρνηση και ΕΝΑ άλλο αντιπολίτευση, ότι ένα μετριέται ως "δεξιό" και το άλλο ως "αριστερό" είναι συγκυριακό και δεν έχει καμία ουσιαστική σημασία, ασχέτως αν επιβάλλει προτεραιοποιήσεις.

      Διαγραφή
    2. Ολοκληρώθηκε χτες η επεισοδιακή καταμέτρηση των ψήφων στο ΣΕΗ (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών), στις εκλογές για τη διοίκηση του οποίου ψήφισαν 752 μέλη. Σύμφωνα με πληροφορίες, το αποτέλεσμα ήταν:

      · Δημοκρατική Ενότητα Ηθοποιών (ΚΚΕ) 39% και επτά έδρες (τις ίδιες με τις εκλογές του 2012)
      · Κίνηση Ηθοποιών (ΣΥΡΙΖΑ) 28% και πέντε έδρες (είχε τέσσερις)
      · Ενωμένοι Ηθοποιοί (ανεξάρτητοι) 24% και τέσσερις έδρες (όσες είχαν)
      · Ηθοποιεί (ανεξάρτητοι και πρώην μέλη της Νέας Δημοκρατίας) μία έδρα.

      «Ο κόσμος δεν είναι συνηθισμένος σε τέτοιου είδους προσπάθειες, ανένταχτες και χωρίς κάποια κομματική ομπρέλα. Παρόλα αυτά είμαστε ευχαριστημένοι και ενισχυμένοι σε συνθήκες πόλωσης», δήλωσε η κ. Υρώ Μανέ, απερχόμενη πρόεδρος του ΣΕΗ (Ενωμένοι Ηθοποιοί).

      Υπενθυμίζεται ότι το ΣΔΟΕ ελέγχει αυτή τη στιγμή τα οικονομικά του ΣΕΗ για κακοδιαχείριση και πιθανό έλλειμμα 240.000 ευρώ, που είχαν δοθεί στο ΣΕΗ από το υπουργείο Πολιτισμού για τη διοργάνωση της Ημέρας του Ηθοποιού και άλλες πολιτιστικές δράσεις την εποχή που την προεδρία είχε η Δημοκρατική Ενότητα Ηθοποιών (ΚΚΕ).


      Η τελευταία παράγραφος το σχόλιο της a.v.


      Highway 61

      Διαγραφή
    3. Χαλάνε την πιάτσα των εκπαιδευτικών, δημοσιογράφων και λοιπών της ιντελιγκέντσια στο ΣΕΗ.

      Διαγραφή
    4. Ηράκλειο: Διασπαστικό «δίκτυο συνταξιούχων» από ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ
      Ανακοίνωση της Eπιτροπής Αγώνα Συνταξιούχων ΟΑΕΕ Ν. Ηρακλείου
      Δημοσίευση: Πέμ, 08/05/2014 - 22:30

      Τις διασπαστικές ενέργειες, προερχόμενες από το ΠΑΣΟΚ και το ΣΥΡΙΖΑ για τη δημιουργία «Δικτύου Συνταξιούχων», που έκανε την εμφάνισή του πρόσφατα στο Ηράκλειο (εκλογές παρωδία με 10 συμμετέχοντες σε μια διαδικασία ίδρυσης συντονιστικού σχήματος, που έλαβαν χώρο στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου στις 30 Απρίλη), καταδικάζει απερίφραστα η Επιτροπή Αγώνα Συνταξιούχων ΟΑΕΕ στο Ηράκλειο.

      Στην ανακοίνωσή της η Επιτροπής Αγώνα επισημαίνει:

      «Αλήθεια με τι δικαίωμα η πλειοψηφία της διοίκησης του ΕΚΗ παραχωρεί χώρο σε διασπαστές για να πραγματοποιήσουν τέτοιες διαδικασίες;

      Σε μια εποχή, που τα προβλήματα των απομάχων της δουλειάς αυξάνονται καθημερινά, που οι συντάξεις έχουν καταντήσει φιλοδώρημα, που ετοιμάζονται νέα μέτρα σε βάρος της Σύνταξης, της Πρόνοιας, της Ασφάλισης, είναι όχι μόνο πολυτέλεια, αλλά πρόκληση να επιχειρείται από τους, παλαιάς κοπής, συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ και τους νεόκοπους του ΣΥΡΙΖΑ, να δημιουργηθεί διασπαστικό αντίβαρο με την καθοδήγηση της πλειοψηφίας της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου, προκείμενου να δημιουργηθούν συγχύσεις και αντιπαλότητες στο συνταξιουχικό κίνημα, που σθεναρά, εδώ και πολλά χρόνια, αντιστέκεται στις πολιτικές που έχουν μετατρέψει εκατοντάδες χιλιάδες απόμαχους της δουλειάς σε πένητες.

      Τέτοιες ενέργειες, προερχόμενες από τη μεριά των όψιμων συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ και εκείνων του ΠΑΣΟΚ, δεν βοηθούν σε καμία περίπτωση το δυνάμωμα του συνταξιουχικού κινήματος, αντίθετα το αποδυναμώνουν.

      Καλούμε όλους τους συναδέλφους, συνταξιούχους του ΟΑΕΕ να στρέψουν την πλάτη στους διασπαστές και τυχοδιώκτες -καθοδηγούμενους από την πλειοψηφία της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου- και να συσπειρωθούν μαζικά στα σωματεία τους».
      http://902.gr/eidisi/koinonia/43169/irakleio-diaspastiko-diktyo-syntaxioyhon-apo-pasok-syriza

      Διαγραφή
  16. Πάλι ΔΑΠ ψήφισε η νεολαία ; (Νοικοκυραίους...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζάμπα πήγε τόσος ΑΝΤ1ΜΕΓΚΑΣΚΑΙΚΛΙΚΜΑΞΚΟΛΤΑΘΕΝΣΒΟΙΣΛΑΙΦΟΤΣΟΝΤΑΑΔΩΝΙΣΚΑΙΛΟΙΠΟΙΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΣ που την τάισαν αφιλοκερδώς απ' το 1990, πριν απ' το οποίο η ΔΑΠ ήταν κάτι σαν ανέκδοτο, ώστε να τσιμεντωθεί η αντεπανάσταση και η αντίδραση στη χώρα;

      Διαγραφή