Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Νέο κρούσμα καπήλευσης κομμουνιστή ως δήθεν υποστηρικτή του ΣΥΡΙΖΑ: Δήλωση του Λευτέρη Λειβαδίτη

Η χειρόγραφη δήλωση του Λ. Λειβαδίτη
Ο Λ. Λειβαδίτης ξεκαθαρίζει την θέση του
15.05.2014
“Είμαι και θα είμαι κομμουνιστής – Δεν έχω καμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ”



Την θέση του θέλει να ξεκαθαρίσει ο Λευτέρης Λειβαδίτης μετά από δημοσιεύματα για την παρουσία του σε συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Το Γραφείο Τύπου της «Λαϊκής Συσπείρωσης» έλαβε δήλωση του Λευτέρη Λειβαδίτη στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Δηλώνω ότι, ουδεμία σχέση έχω με τον ΣΥΡΙΖΑ και καμία επαφή. Είμαι και θα είμαι κομμουνιστής έως την τελευταία μου πνοή

Απαίτησε δημόσια συγνώμη για τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να εμπλέκεται με υποψηφίους του ΣΥΡΙΖΑ. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση απεύθυνε ερωτήσεις σχετικά με τη βάση της Σούδας και κατά πόσο ο ΣΥΡΙΖΑ θα την «διώξει» αν βγει κυβέρνηση, καθώς και για τα κατοχικά δάνεια.

Σε υστερόγραφο της δήλωσης αναφέρει ότι ο εγγονός του είναι υποψήφιος με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στο Δήμο Ηρακλείου.

3 σχόλια:

  1. Ρε τι ειναι αυτοι; Απίστευτο μου φαίνεται.
    Πλαστογράφοι, κλέφτες, ψεύτες, δεν έχουν αφήσει καμία απο τις μεθόδους της Μαφίας που να μην την χρησιμοποίησαν κατα συρροή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γέρους ανθρώπους, ταλαιπωρημένους τόσα χρόνια απ' τις διώξεις, τους πουλάνε σαν κρέατα στη λαϊκή για λίγες ψήφους και τους αναγκάζουνε να τρέχουνε να υπερασπιστούνε το όνομα και την τιμή τους. Η αισχρότητα στο φόρτε της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχή με τις φωτογραφίες στην Ακρόπολη δεν το πήρα στα σοβαρά
      Αλλα αυτοι ειναι επικίνδυνοι.

      Διαγραφή