Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Οι "επιθέσεις φιλίας" και η αγενής φυλή. Μέρος 1




6 σχόλια:

  1. Κλασικη περιπτωση βλαβης.Ο φιλος πιο πανω δεν εχει καταλαβει τη διαφορα του ΔΗΛΩΝΩ κομμουνιστης απ'το ΕΙΜΑΙ ΑΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΩΣ κομμουνιστης.Γνωριζω πολλους συντροφους που σχεδον δισταζουν να δηλωσουν κομμουνιστες γνωριζοντας και αναγνωριζοντας τη βαρυτητα του ορου.Ενος ορου που ειναι συνδεδεμενος με φυλακες,εξοριες και εκτελεσεις.Ολοι αυτοι,λοιπον, που εδωσαν αυτη τη βαρυτητα στον ορο ''κομμουνιστης'' τιμωρηθηκαν απο το εκαστοτε αστικο κρατος επειδη δρουσαν ως κομμουνιστες και οχι επειδη φορουσαν μπλουζα με τον Τσε.

    fedor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά δηλώνουν. Αυτό είναι η "αριστερά" στο κάτω-κάτω, οι δηλώσεις. Αυτό το συγκεκριμένο όμως είναι δική μας δουλειά να ΜΗΝ το δηλώνουν. Στο κεφάλι όταν τολμάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πώς θα αποκατασταθεί το κύρος του όρου, σύντροφοι, πώς θα αποφύγουμε το επικινδυνότατο ενδεχόμενο να ταυτιστούμε με αυτούς τους απατεώνες απ' το λαό αν δεν τους κόβουμε τη γλώσσα όταν προσποιούνται πως είναι κομμουνιστές ή ότι είμαστε "σύντροφοι;"

    Αν θέλουμε να αποφύγουμε τον εκφασισμό ακόμα περισσοτέρων, πρέπει να δράσουμε πριν είναι αργά. Αν κυβερνήσει αυτός ο εσμός, το δικό μας όνομα θα σύρει στο βούρκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλασική ατάκα του ελληναρά Αντώνη το "κι εγώ κομμουνιστής είμαι ρε παιδιά".
    Όπως και το "εγώ είμαι πιο κομμουνιστής από το ΚΚΕ". Το έχω ακούσει
    όχι μόνο από ΣΥΡΙΖΑ μεριά αλλά από ΠΑΣΟκ, ΝΔ ακόμη κι από ψηφοφόρο της ΧΑ.

    Πως γίνεται ρε π@#$% μου στην Ελλάδα όλοι να είναι κομμουνιστές εκτός από αυτούς που είναι στο ΚΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κομμουνιστής" που κρύβεται πίσω απ' το "άλλοι είναι οι εχθροί...". Ναι, ο Γιώργος, ο Μάκης, ο Σάκης...

      Διαγραφή
  5. Για το ποιος μπορει να αυτοαποκαλειται κομμουνιστης ειχαν γραψει σχετικα στο ριζοσπαστη οι βετερανοι του κομματος σε απαντηση το 2000 στο "καλεσμα" του Κωστοπουλου , Θεωνα τοτε....

    ratm

    ΑπάντησηΔιαγραφή