Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Φασίστες είστε και φαίνεστε!

Ο τίτλος αφιερωμένος στους αχαρακτήριστους που ενέταξαν θεατρικό έργο επικριτικό για τον ιστορικό ηγέτη του παγκόσμιου αντιφασιστικού αγώνα Ιωσήφ Στάλιν σε "αντιφασιστικό φεστιβάλ." Κάντε την θεωρία των δύο άκρων σας κλύσμα, σοσιαλδημοκρατικά ρετάλια, εγγόνια του Έμπερτ!

32 σχόλια:

  1. Δε αρτιστ φόρμερλι νόουν αζ ΚΟΕ τι λέει για όλα αυτά; :P



    S.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σοσιαλφασιστικά ρετάλια θα έλεγα....

      Διαγραφή
  2. Aν δεν υπήρχε αντικομμουνιστική πινελιά δεν πιστεύω να το δημοσίευε το Roz NoteBook..
    Σας πήρε το Ποτάμι αλαφροϊσκιωτοι αγχωμένοι εξουσιομανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλήθεια, υπηρετεί τις Ευρωπαϊκές αξίες;" (!!!)
    http://kinisimavili.blogspot.gr
    και εδώ: http://www.rednotebook.gr/details.php?id=11898

    Ιδεαλισμός & επιχειρηματολογία στα φόρτε τους. Από καλλιτέχνες, φερόμενη διανόηση;
    Το μεταμοντέρνο είναι εδώ.

    Κατόπιν τούτων:
    http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7665601
    και αναδημοσίευση http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/10/blog-post_4789.html
    γιατί χρηματοδοτείς υπουργέ, "μόνο μεγάλους ιδιωτικούς φορείς οι οποίοι και θα καθορίζουν το πολιτιστικό τοπίο της χώρας. Μία πολιτική που μοιάζει να αντικατοπτρίζει το ευρύτερο όραμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον πολιτισμό"; Ε; Δεν υπηρετούμε τις Ευρωπαϊκές αξίες, αλήθεια, στην Ευρωπαϊκή Ένωση;

    graf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άποψη μου είναι να μη χαρίζεται το μεταμοντέρνο σε σαχλαμάρες ούτε να παρασυρόμαστε από αντικομμουνιστικές εκδοχές του.
      Υπάρχουν μεταμοντέρνες αναφορές που πανε μπροστά τη μαρξιστική/διαλεκτική σκέψη.
      Είναι μεγάλη η κουβέντα.

      Το σημειώνω γιατί το χω δει να επαναλαμβάνεται.

      Διαγραφή
    2. Ποιο μεταμοντέρνο, μάνα μου; Ο/η graf ενστερνίζεται την άποψη ότι η γαλλική επανάσταση αποτελεί το ύψιστο παράδειγμα τής ευρω-αντλαντικής κουλτούρας. Το ΝΑΤΟ και οι απαρχές του στη σκέψη του Ροβεσπιέρου. O Ροβεσπιέρος Βοναπαρτιστής. Ο Ροβεσπιέρος σε συσκευασία Χίτλερ, Τουσέν Λ' Ουβερτίρ ο Μαύρος Χίτλερ, κ.ο.κ. κ.ο.κ.


      Αυτό κι αν είναι meta-modernism with a vengeance. Υπάρχουν όρια, ξέρετε.

      Διαγραφή
    3. @ waltendegewalt
      Αναρωτιέσαι εδώ που βρίσκομαι: http://leninreloaded.blogspot.com/2014/03/blog-post_7614.html?showComment=1394988602739#c1836100126142631041
      Κι αν διαβάζεις αυτές τις γραμμές θα πει είμαι εδώ.

      Το ότι ξέφυγα από άλλες κακοτοπιές και είδα, δεν σημαίνει πως σταμάτησα και να προσπαθώ στη συνέχεια. Εδώ όμως, δεν τίθεται απλά θέμα μετεξεταστέου, μ’ αφήνεις στον τόπο!

      Πέρα από τις διαπιστώσεις τους στο συνέδριο για "Τρομακτικό όραμα για τον πολιτισμό, που διατυπώνεται με αφοπλιστικό κυνισμό" για τις οποίες δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία, αντιλήφθηκα το ερώτημα "Η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλήθεια, υπηρετεί τις Ευρωπαϊκές αξίες;" σαν ψόγο νουθεσίας, επίκκληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση να υπηρετήσει αξίες και όχι σαν σκωπτική καταδίκη της.
      Μ’ αυτό σαν ιδεαλισμό και με επιχειρηματολογία χάπενινγκ γέλωτα στο σκοτάδι, συμπέρανα "Από [σ.σ. μάλλον δεν εννοείται σαφώς από την ροή του κειμένου, επισημαίνω: αυτούς τους] καλλιτέχνες, φερόμενη διανόηση;"
      Καυτηρίασα την στάση τους, ουσιαστικά να ζητούν να τύχουν μερίδας αξιών ή διαχείρησης, όχι ανατροπής.

      Για την άποψη που λες πως ενστερνίζομαι, ας πω για τη διανόηση των καλλιτεχνών που αγωνίζεται για παράδειγμα εδώ: http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=5909629&publDate=2010-10-22%2000:00:00.0 ή στο ΣΕΗ, θέατρο το θέατρο κόντρα στους εκβιασμούς που υφίστανται ηθοποιοί (ειδικά νέοι / νέες) και ιδιαίτερα κόντρα στο "παράδοξο μέλη της εργοδοτικής ένωσης να είναι και μέλη του εργασιακού σωματείου", στις περιφρουρήσεις απεργιών, και στη διακοπή παραστάσεων απεργοσπασίας όταν καταλαμβάνουν το προσκήνιο στο φως του προβολέα και καλούν τους θεατές να γίνουν κοινωνοί των αιτημάτων τους.

      ΠΗΓΕΣ: Μικρή (ομολογουμένως) εμπειρία και ενδεικτικά:
      http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=7195211&publDate=12/12/2012
      (μάντεψε κίνηση Μαβίλη εντός του άρθρου)
      http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=7198916&publDate=16/12/2012
      (κίνηση Μαβίλη απέφευγαν το ΣΕΗ, τι άλλαξε τώρα έτσι ώστε όχι μόνο δεν το αποφεύγουν, αλλά προσκαλούνται και ως εισηγητές;)
      http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=7749230&textCriteriaClause=%2B%CE%97%CE%98%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%9F%CE%99

      waltendegewalt απελθέτω απ΄εμού το ποτήριον τούτο.

      graf

      Διαγραφή
  4. Εχει και εθνική αντίσταση το μενού: ηλέκτρα αποστόλου και λέλα καραγιάννη.
    ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΕΠΟΝ..απών.

    Και μια μάσκα Μπρέχτ για το ξεκάρφωμα..χωρίς βέβαια κάποιο μπρεχτικό έργο να ανεβαίνει (δεν πήρε το μάτι μου)

    Πέρα από την αντιεξουσιαστικότητα που διακατέχει ως μονολιθικότητα την όποια πολιτική αναφορά/υπόσταση των πιο ευφάνταστων, δημιουργικών, εναλλακτικών σύγχρονων νέων καλλιτεχνών μην μπορώντας ούτε θέλοντας να αμφισβητήσουν την κυριάρχη προπαγάνδα περί κομμουνισμού, είναι σίγουρο ότι από πίσω υπάρχει πολιτικός ιθύνων νους.

    Αντιφά χωρίς κομμουνίσμο όμως δεν παίζει. Αρέσει δεν αρέσει. Ξυνίζει δε ξυνίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και "ξαφνικα" σημερα η ελευθεροτυπια θυμηθηκε να επανακυκλοφορησει το βιβλιο του "σταλινολογου" αγτζιδη..

    Τομαρια που λεει κι ο πρωτος φιλος

    no pasaran

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα , πέρα από την εύλογη απορία της χρήσης ενός έργου με αναφορά στον Στάλιν σε ένα αντιφά φεστιβάλ, ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος λεπτομέριες για το συγκεκριμένο έργο και θεατρικό συγγραφέα . Σε κάποιο άλλο blog διάβασα ότι πρόκειται για έναν φιλο τσαρικό διανοούμενο της εποχής , αλλά δεν ξέρω αν ισχύει , γι΄αυτό δεν θέλω να βγάζω βιαστικά συμπεράσματα.

    Τώρα , όσον αφορά στο αν υπάρχει πολιτικώς ιθύνων νους πίσω από τη συγκεκριμένη πολιτική κίνηση , πάλι δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω , αλλά συμφωνώ στο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σύγχρονων εναλλακτικών τάσεων έχει υιοθετήσει άκριτα την αντικομμουντιστική προπαγάνδα που τόσα χρόνια σερβίρει η "διανόηση" της αστικής τάξης.

    Highway69

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Σε κάποιο άλλο blog διάβασα ότι πρόκειται για έναν φιλο τσαρικό διανοούμενο της εποχής , αλλά δεν ξέρω αν ισχύει"

      Όχι, δεν ισχύει. Ο συγγραφέας, Juan Mayorga, είναι γενημμένος το 1965, σειρά της Σώτης του Τατσόπουλου και άλλων δηλαδή.

      Δεν υπάρχει κάτι κραυγαλέο για τον Mayorga, το ζήτημα είναι τι δουλειά έχει αυτό το έργο σε "αντιφασιστικό φεστιβάλ". Αυτό είναι που με εξόργισε.

      Διαγραφή
    2. Βεβαίως, ο ορισμός του φασισμού που δίνουν αυτά τα ΓΙΔΙΑ δεν έχει καμία σχέση με το φασισμό και είναι φτιαγμένος για αντικομμουνιστικούς σκοπούς: "Ο φασισμός δεν ξέρει να χορεύει, δεν έχει χρώματα δεν τραγουδά." (http://www.citycodemag.com/wp-content/uploads/2014/03/2Αντιφασιστικό-Φεστιβάλ-Παραστατικών-Τεχνών.jpg)

      Τον κακό σας το φλάρο χιπστερόγιδα, που έχετε και το θράσος να χρησιμοποιείτε το πρόσωπο του Μπελογιάννη στις αφίσες σας.

      Άντε για κανα μακιάτο στα Στάρμπακς, όρνια. Θέλετε και "παρεμβάσεις."

      Διαγραφή
    3. ο Mayorga είναι ένας αρκετά γνωστός θεατρικός συγγραφέας στην Ευρώπη χωρίς ιδιαίτερες ή γνωστές πολιτικές απόψεις, θεωρείται απ τους κριτικούς του θεάτρου ταλαντούχος και δημιουργικός...το συγκεκριμένο πάντως θεατρικό πήρε κάμποσες αρνητικές κριτικές στην Ισπανία και στην Γαλλία τόσο για το περιεχόμενο ("αναμασημένα πράγματα", "εύκολος αντισταλινισμός" κλπ κλπ) όσο και για τις σκηνοθεσίες (για τις οποίες βέβαια δεν φέρει πάντα ευθύνη ο συγγραφέας...)...Δεν έχω δεί την παράσταση ούτε διαβάσει το θεατρικό, απ τις κριτικές και περιλήψεις που διάβασα, συμπεραίνω οτι είναι ουσιαστικά ένα αδιάφορο έργο του οποίου ο τίτλος κι η θεματική λειτουργούν ως κράχτες για τους απανταχού ανιστόρητους "εναλλακτικούς" κι "αντισταλινικούς", τρομάρα τους.... Το γεγονός πάντως οτι παρουσιάζεται σε αντιφα φεστιβάλ είναι ένδειξη απόλυτης ξεφτίλας των οργανωτών και, είτε πρόκειται για πραγματική άγνοια είτε για εσκεμμένη επιλογή, αποτελεί έμμεση υιοθέτηση της θεωρίας των άκρων... θα έπρεπε να περιμένουμε κάτι καλύτερο απ τους καλιτέχνες μας...;;;;

      Διαγραφή
    4. Kαι μια διαβολική σύμπτωση:
      ο συγγραφέας Μπουλγκάκοφ που λογοκρίνεται από το Στάλιν (αλλά αποκαθιίσται επαγγελματικα), όπως αναφέρεται στο έργο, γεννήθηκε στο Κίεβο της Ουκρανίας και πολέμησε στις αντεπαναστατικές δυνάμεις εναντίον του Κόκκινου Στρατού...

      Διαγραφή
    5. Αφού ρε Vic ο φασισμός είναι να μη χορεύεις και να μην έχεις χρώματα. Είναι να μην κάνεις "δράσεις" σαν τη νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ στα Jumbo. Πάλι καλά που δεν έβαλαν αμερικάνικα μιούζικαλ ως αντιφασιστικές ταινίες δηλαδή, γιατί η λογική συνεπαγωγή είναι ότι το Singing in the Rain και το Mary Poppins είναι οι σπουδαιότερες αντιφασιστικές ταινίες ever ας πούμε.

      Άμε στο διάολο γιδόγιδα, κάνατε τον Μπρεχτ Μικρή μου Κάντυ!

      Διαγραφή
    6. Δεν έχω δει ούτε εγώ το έργο, αλλά με βάση τα όσα είχα διαβάσει για τον Μπουλγκάκοφ το ιστορικό πλαίσιο του θεατρικού μου φαίνεται αρκετά ανιστόριτο. Αναφέρομαι συγκεκριμένα στην υπόθεση "λογοκρισίας" του Μπουλγκάκοφ, η ανάμιξη του Στάλιν είναι πολύ διαφορετικής υφής. Έχει αναφερθεί αναλυτικά και ο Αντώνης σε αυτό παλιότερα, δεν έχω πρόχειρα τα λινκς.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    7. προφανώς, προφανώς!!!! στον δρόμο που έδειξε η γαλλική LCR με τον ταχυδρόμο υποψήφιο στις προεδρικές ("δεν είμαι κομμουνιστής ή τροτσκιστής ή κάτι ανάλογο, είμαι επαναστάτης"): ο αντικαπιταλισμός κι ο αντιφασισμός είναι πολύχρωμία, τραγούδια και χοροί, είναι απλά γιορτή του πλήθους και της πολυμορφίας, όλοι οι καλοί χωράνε αρκεί να μην είναι δογματικοί και σταλινικοί!!! Η επανάσταση είναι γιορτή και "δράσεις"... κι έτσι θυμήθηκα και τον φιλόλογο στο Λύκειο που φώναζε "με κοκακολίτσα και κιθαρούλα επανάσταση δεν θα δείτε ούτε στον ύπνο σας" αλλά και τον Μπαντιού (δεν βρίσκω όμως το κείμενο) που περιγελούσε τις "δράσεις" της LCR κατακρίνοντας την ταύτιση της επαναστατικότητας με την καρναβαλική εκδοχή της στις πορείες και τα "χάπενινγκ"...
      Και για να μην παρεξηγηθώ: έχοντας υποστεί επιδράσεις μιας κουλτούρας όπου η μουσική κι ο χορός αποτελούν θεμελιακά συστατικά και τρόπο ζωής, δεν εναντιώνομαι καθόλου ούτε στην πολυχρωμία ούτε στο χορό ούτε στη μουσική... απλά, όλα αυτά έχουν κάποιο περιεχόμενο και, το λιγότερο, δεν θάπρεπε να προσλαμβάνονται ούτε άκριτα ούτε απλά σαν φολκλόρ....
      Είδα οτι θάχει και λατινοαμερικάνικη μουσική και ποίηση το πρόγραμμα, θα πρότεινα ν ακούσουν πρώτα αυτό http://www.youtube.com/watch?v=5ItUKp2gJuo
      και να απαγγείλουν τους Ανθρακωρύχους κι αποσπάσματα απ το España aparta de mí este cáliz του Cesar Vallejo... μπορεί να συγκινηθούν και να προβληματισθούν κάποιοι απ τους αμόρφωτους "καλλιτέχνες, διανοούμενους αντίφα"...λέω τώρα εγώ....

      Διαγραφή
    8. κι αυτό, για χιλιάδες λόγους, μοιραστείτε το:
      Samba lando, IntiIllimani, http://www.youtube.com/watch?v=oQFSpq7Elhc

      Διαγραφή
    9. Μιας και ανέφερες τον Μπαντιού, τον οποίο συζητήσαμε τελευταία σε συνάρτηση με το άρθρο του Μαργαρίτη, πώς το ερμηνεύετε αυτό;

      "ΠΕΡΙ ΛΑΒΑΡΩΝ, ΑΞΙΩΝ, ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ… (ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ)
      ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΉΣ

      (Κυρ.16/03/14 - 13:02)

      Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ**

      Η Iskra αναδημοσιεύει από τον 902.gr το κείμενο του Γιώργου Μαργαρίτη, καθηγητή Σύγχρονης Πολιτικής και Κοινωνικής Ιστορίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), το οποίο επιχειρεί να ασκήσει κριτική σε ορισμένες όψεις των πολιτικών, φιλοσοφικών και οικονομικών θεωριών, οι οποίες αναφέρονται σε έντυπα του χώρου του ΣΥΡΙΖΑ ή και από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

      Η αναδημοσίευση του άρθρου του Γιώργου Μαργαρίτη, ο οποίος έχει μια ιδιαίτερη, ξεχωριστά σημαντική συνεισφορά στη μελέτη της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας και έχει γράψει εξαίρετα βιβλία και μονογραφίες, δεν σημαίνει ότι η Iskra ενστερνίζεται την κριτική του προς τον ΣΥΡΙΖΑ, πολύ περισσότερο που είναι λάθος να αποδίδονται στον τελευταίο, και μάλιστα ως σύνολο, αυστηρές θεωρητικές προδιαγραφές.

      Η αναδημοσίευση του κειμένου του Γ. Μαργαρίτη νομίζουμε ότι έχει αξία στο πλαίσιο της αλληλοενημέρωσης και ιδιαίτερα στο πλαίσιο μιας δημιουργικής συζήτησης και αντιπαράθεσης ανάμεσα σε διανοητές που αναφέρονται σε διαφορετικούς χώρους της Αριστεράς, η οποία όταν διεξάγεται χωρίς αφορισμούς και εύκολα αναθέματα, είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στη φάση που διανύουμε, πρώτα απ’ όλα για την αποκατάσταση και διαμόρφωση διαφορετικού είδους σχέσεων ανάμεσα στις αριστερές δυνάμεις.

      Ο «ΠΕΡΙΟΙΚΟΣ»"
      http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=15682:2014-03-16-11-12-40&catid=83:aristera&Itemid=200

      Διαγραφή
    10. Αν εννοείς γιατί έκανε την αναδημοσίευση η Ισκρα, η απάντηση είναι εύκολη: στα πλαίσια της εποικοδομητικής συζήτησης για την "συνεννόηση" των αριστερών δυνάμεων και την στήριξη της επερχόμενης "αριστερής" κυβέρνησης. Το λένε και οι ίδιοι. Για την Ισκρα στο ερώτημα αν είναι τόσο πολύ αφελείς ή τόσο πολύ κουτοπόνηροι η απάντηση είναι το δεύτερο.

      Διαγραφή
  7. "Σύγχρονες εναλλακτικές τάσεις" και δεν συμμαζεύεται. Φασίστες πολιτικά, ηλίθιοι διανοητικά. Φεστιβάλ διοργανωμένα από διανοητικά προβληματικούς "καλλιτέχνες" υποστηριζόμενα από φασιστοειδή με ιδεολογική κουκούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και διάλεξαν φυσικά μία ταινία για τον ισπανικό εμφύλιο κάπως ανιστόρητη και αρκετά υπερτιμημένη, ίσως η πιο υπερτιμημένη του σκηνοθέτη αυτού.

    Δευτέρα 17/3 Γη και Ελευθερία (Land and Freedom ) (1995)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα γιατι το λες αυτο;;;; εχει ενα πολυ ωραιο πλανο η ταινια, εκει που οι συντροφοι ξηγιουνται αλμυρο φυστικι στους οπορτουνες!!!!
      ειναι μια σκηνη που αξιζει να χτυπησεις παλαμακια στο σινεμα

      Διαγραφή
    2. η ταινία είναι σκέτη αποτυχία, απλά αναμασάει τις χιλιοειπωμένες τροτσκιστικές απόψεις για τον ρόλο των "σταλινικών" στον ισπανικό εμφύλιο εξ ου κι η εμπορική της επιτυχία....Το ίδιο ανόητη και γλυκανάλατη κι υπερτιμημένη ήταν κι η ταινία Carla's Song του ίδιου για την Νικαράγουα παρ όλες τις καλές προθέσεις του Ken Loach ... και σ αυτό είμαι ακόμη πιο απόλυτος και κατηγορηματικός λόγω άμεσης (βιωματικής) γνώσης των γεγονότων στα οποία αναφέρεται...

      Διαγραφή
    3. Μάλλον η χειρότερη του Loach.

      Διαγραφή
    4. Εδω εχει ψωμί. http://parekklisi.wordpress.com/2009/03/07/land-and-freedom/

      S.

      Διαγραφή
  9. Υπάρχει πάντως στο πρόγραμμα μια πολύ ενδιαφέρουσα και σημαντική ταινία που αξίζει να ειδωθεί, "Η Μάχη του Αλγερίου" (La Bataille d'Alger, 1966) την Τρίτη 18/3 στον Πολυχώρο The Recycle Art (Ηφαίστου 39 & Κυνέτου 3, Μοναστηράκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και αφού μιλάμε για «μεταμοντερνισμό», πάρτε και Srećko Horvat, που μας μαθαίνει μεταξύ άλλων ότι η Ελλάς είναι μια από τις «σοβιετίες» που δεν ολοκλήρωσε την μετάβαση στον «εργατικό» παράδεισο (έχει και Έγελο, μην το χάσετε):

    http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/mar/16/ukraine-lenin-statues-rejection-russia-eu

    To return to the former Yugoslavia for the moment: according to the last statistics from the World Bank, the unemployment rate among young people in Bosnia and Herzegovina is 57.9%. This ex-Yugoslav state is not yet part of the European Union, but is already approaching Greece's 60% rate.
    ...
    the total failure of the "transition" of ex-Yugoslav states from communism to the "democratic" EU might well prefigure the real failure of Ukraine's "transition".

    PS Πού πήγε ο/η graf;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι τέχνες στην ΕΣΣΔ ήταν όλες παραγκωνισμένες.
    Για αυτό σχεδόν 100 χρόνια μετά όλοι οι σκηνοθέτες αναλύουνε τί χάλιας ήταν αυτός ο Αϊζενστάιν (εβραίος ήταν, για αυτό τον κυνηγούσαν οι σταλινικοί και δεν τον άφηναν να γυρίσει τις ταινίες του) που δεν μπορούσε να εστιάσει ούτε ένα πλάνο της προκοπής.
    Για να μην πω για τον Σοστακόβιτς που τον κράζει όλη η μουσική υφήλιος, ούτε ένα πιάνο δεν ήξερε να κουρντίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άτσα οι σεκίτες της ανταρσύα!

    Οι αναγνώστες της Εργατικής Αλληλεγγύης μπορούν να δουν τα “Γράμματα αγάπης στο Στάλιν” με μειωμένο εισιτήριο των 8 ευρώ οποιαδήποτε από τις επόμενες 6 παραστάσεις (12-13-14 και 19-20-21 Μάρτη) παρουσιάζοντας το παρακάτω κουπόνι στο ταμείο του Θεάτρου (Μαυρομιχάλη 134), τηλ. 210.6453.330.

    Παραστάσεις: Τετάρτη 20.00, Πέμπτη & Παρασκευή 21.15.


    http://ergatiki.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9544:i1113&Itemid=62

    http://www.scribd.com/doc/213190478/%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7

    ΑπάντησηΔιαγραφή