Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014

Καθάρισε ο ΣΥΡΙΖΑ, πήραμε το αίμα μας πίσω!

Συνάντηση Α.Τσίπρα και Μ.Γλέζου με τον γερμανό Πρόεδρο Γ. Γκάουκ με φόντο τις γερμανικές αποζημιώσεις

Η συνάντηση έγινε στο ξενοχοδείο της Μ.Βρετανίας όπου παρευρέθηκε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας, συνοδευόμενος από τον Μανώλη Γλέζο και την βουλευτή Β' Αθήνας Νάντια Βαλαβάνη. 

Ο Μ. Γλέζος σε έντονο τόνο κατά τη χειραψία του



με τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, είπε «σας περίμενα στο σκοπευτήριο της Καισαριανής αλλά δεν ήρθατε», 


απαντώντας στο σχόλιο του Γιόαχιμ Γκάουκ ότι είναι χαρά και τιμή που γνωρίζει έναν μύθο. Ο Γκάουκ για να δικαιολογηθεί 

του είπε ότι θα πάει στις Λιγκιάδες στα Γιάννενα με τον Γλέζο να του απαντάει «άλλο οι Λιγκιάδες και άλλο το Σκοπευτήριο όπου εκτελούσαν ομήρους, αλλά δεν πειράζει, τον συγχωρώ». 


Ο πρόεδρος Γ. Γκάουκ, ζήτησε από τον ΑΛ. Ταίπρα τις βασικές γραμμές τις πολιτικής του ενώ νωρίτερα ο Αλ. Τσίπρας απαντούσε στον διευθυντή του γραφείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, Ντεβιντ Τζιλ ότι θα τεθεί το θέμα των αποζημιώσεων ακόμα και αν αυτό είναι εκτός των αρμοδιοτήτων του προέδρου

Ακολουθούν δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα και του Μανώλη Γλέζου μετά από την συνάντησή τους με τον Πρόεδρο της Γερμανικής Δημοκρατίας, Γιόαχιμ Γκάουκ:

Αλέξης Τσίπρας:

Είχαμε την ευκαιρία να θέσουμε στον Πρόεδρο της Γερμανικής Δημοκρατίας δύο θέματα.

Το πρώτο αφορά το αδιέξοδο των αναποτελεσματικών και βάρβαρων μέτρων λιτότητας που έχουν εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και το δεύτερο το θέμα των γερμανικών επανορθώσεων και του κατοχικού δανείου.

Σε ότι αφορά το πρώτο θέμα, θέσαμε στον Γερμανό Πρόεδρο την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο ελληνικός λαός. Στα όρια της ανθρωπιστικής κρίσης. Και του επισημάναμε τη μεγάλη ευθύνη που έχει η Γερμανία, ως μια χώρα που παίζει καθοριστικό ρόλο στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, ακριβώς γιατί ενθαρρύνει την επιβολή αδιέξοδων μέτρων, που διασπούν, διαιρούν την Ευρώπη και διαρρηγνύουν την κοινωνική συνοχή στο Νότο και ιδιαίτερα στην Ελλάδα.

Του εξηγήσαμε ότι είναι απαράδεκτο και στίγμα για τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, σε μια ευρωπαϊκή χώρα να έχουμε ποσοστά ανεργίας των νέων ανθρώπων, που προσεγγίζουν το 60%.

Τέλος, του επισημάναμε πως είναι παράδοξο να αρνείται η Γερμανία μια λύση για την Ελλάδα και τον ευρωπαϊκό Νότο, αντίστοιχη αυτής που ευεργέτησε την ίδια τη Γερμανία μετά το Β΄ παγκόσμιο πόλεμο και ιδιαίτερα τη λύση της Διάσκεψης του Λονδίνου που αφορούσε διαγραφή χρέους, μορατόριουμ στην αποπληρωμή και ρήτρα ανάπτυξης, μια λύση που έδωσε τη δυνατότητα στη Γερμανία να οδηγηθεί στην ευημερία και σε αυτό το οικονομικό θαύμα που είδαμε μέχρι στα χρόνια μας.

Το δεύτερο θέμα που θέσαμε ήταν αυτό που αφορά το ιστορικό, ηθικό αλλά και υλικό, κατά την άποψή μας, χρέος της Γερμανίας απέναντι στον ελληνικό λαό, αλλά και απέναντι σε όλους τους λαούς της Ευρώπης, διότι αφορά την αποκατάσταση απέναντι στα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας και ιδιαίτερα στις γερμανικές επανορθώσεις και στο αναγκαστικό κατοχικό δάνειο.

Του επισημάναμε ότι είναι θετικό βήμα που ο ίδιος αποδέχεται την ηθική διάσταση του χρέους, εντούτοις πέραν της ηθικής διάστασης υπάρχει και μία υλική διάσταση που για άλλες χώρες έχει εκπληρωθεί από την ίδια την Γερμανία, όμως για την Ελλάδα δεν έχει εκπληρωθεί.

Του επισημάναμε και του εξηγήσαμε ότι, μπορεί οι ελληνικές κυβερνήσεις να μην έθεσαν επί τάπητος την άμεση εκπλήρωση αυτού του χρέους, όμως ποτέ δεν παραιτήθηκαν από αυτό και τώρα έρχεται η στιγμή που εμείς τουλάχιστον, ως η επόμενη κυβέρνηση, θα είμαστε αναγκασμένοι -διότι ο ελληνικός λαός, επαναλαμβάνω, βρίσκεται κάτω από ανθρωπιστική κρίση- να το θέσουμε επί τάπητος ώστε να εκπληρωθεί και η υλική, αλλά και η ηθική διάσταση, αυτού του ιστορικού και ανεκπλήρωτου χρέους.

Μανώλης Γλέζος:

Νομίζω τα είπε όλα ο Αλέξης Τσίπρας, δεν χρειάζεται να προσθέσουμε κάτι παραπάνω.

Προσπαθήσαμε να αποδείξουμε με επιχειρήματα, με τεκμήρια, γιατί οφείλει η Γερμανία να εκπληρώσει αυτά που προσδιόρισαν, όχι εμείς, αλλά πρώτο το Συμβούλιο που συνήλθε στο Παρίσι το 1946, η 19μελής Διασυμμαχική Επιτροπή, και εκπλήρωσε σε όλα τα άλλα κράτη η Γερμανία εκτός από την Ελλάδα.

Επίσης, πώς είναι δυνατόν να έχει εξοφλήσει τα αναγκαστικό δάνεια που σύναψε με Πολωνία και Γιουγκοσλαβία και να αρνείται να εξοφλήσει το αναγκαστικό δάνειο που σύναψε με την Ελλάδα; Είναι ολοφάνερη η αδικία που γίνεται σε βάρος της χώρας μας.

- Κατανοεί την επιχειρηματολογία;

Είναι πρόεδρος της Δημοκρατίας. Δεν είναι κυβέρνηση. Είπε θα τα μεταφέρει όλα αυτά στην κυβέρνηση και προσπάθησε να σταθεί στο θέμα το ηθικό μονάχα του προβλήματος αυτού. Αυτή είναι η ουσία του ζητήματος.

- Μίλησε με θερμά λόγια για εσάς. Γιατί θα θέλατε να τον δείτε στην Καισαριανή;

Διότι ο Βαϊτσέκερ όταν ήρθε εδώ καταθέσαμε μαζί στεφάνι στον τόπο των εκτελέσεων του Σκοπευτηρίου της Καισαριανής. Πολλά είναι τα μέρη των εκτελέσεων, αλλά ειδικά γι’ αυτό το πράγμα ήθελα να γίνει κάτι παρόμοιο. Γι’ αυτό του είπα ότι τον περίμενα στην Καισαριανή και δεν ήρθε. Είπε πως δεν του το είπε κανείς. Εγώ το διαβίβασα, αν δεν σας το είπανε δεν φταίω εγώ.

Ποια είναι η διαφορά; Οι Λιγκιάδες είναι ένα ολοκαύτωμα, αλλά η Καισαριανή είναι ο τόπος εκτελέσεως των ομήρων. Είναι κάτι ξεχωριστό. Είχαν αποθήκη με κρατουμένους στο Χαϊδάρι και από εκεί τους έπαιρναν και τους πήγαιναν και τους εκτελούσαν στην Καισαριανή. Γι’ αυτό τόνισα αυτό το πράγμα.

Φυσικά, του τόνισα επίσης το γεγονός ότι έχουν μια μεθοδικότητα οι Γερμανοί. Έρχονται οι Πρόεδροι της Δημοκρατίας κάθε δεκαπέντε χρόνια. Αλλά, η τελευταία επίσκεψη, μήπως γίνεται επειδή διαπιστώνουν, διαισθάνονται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι κυβέρνηση χάρη στην εμπιστοσύνη που θα δείξει ο ελληνικός λαός. Και για την διαισθαντικότητά του να έρθει εδώ, του έδωσα συγχαρητήρια σήμερα. Του τόνισα ειδικά τα θέματα, από εδώ και πέρα, όποια λάθη και αν κάνουν, όποιες προβοκάτσιες και αν κάνουν, μιλάτε σήμερα με τη μελλοντική κυβέρνηση της χώρας.

12 σχόλια:

  1. Ελλαδάρα ρε π****** μου!Δε μασάει τίποτα ο ηγέτης!Για τα μάρμαρα μόνο ξέχασε να του πεί αλλα δε πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποση ΜΑΛΑΚΙΑ μπορει να αντεξει κανεις;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τονε σκίσανε! Χαλάλι στο ξύλο στο ΠΑΜΕ δηλαδή...

      Διαγραφή
  3. Από όλα αυτά τα γλυκερά μέχρι αναγούλας, πειράζει που συγκράτησα μόνο την ανησυχία της "σήμερα μελλοντικής κυβέρνησης" για την ακεραιότητα της " κοινωνική συνοχής";

    rednready2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε όχι και γλυκερά! Άγρια. Άγρια και βίαια, σαν τη μάχη του ΣΥΡΙΖΑ με το κεφάλαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παλιότερο ενσταντανέ:
    http://www.youtube.com/watch?v=iIxDQxTmHqc

    "Η αποστολή του Φρόντο και των συντρόφων του φαίνεται καταδικασμένη να αποτύχει. Ο Φρόντο, ύστερα από μια τρομερή μάχη, μεταφέρεται ναρκωμένος από τους Ορκ στον πύργο τους. Ο Σαμ, ο πιστός του υπηρέτης, τους καταδιώκει αλλά πέφτει λιπόθυμος μπροστά στην πόρτα του πύργου. Η Συντροφιά του δαχτυλιδιού, διασκορπισμένη πλέον, αντιμετωπίζει τους πιο επικίνδυνους εχθρούς. Θα καταφέρουν να συναντηθούν και πάλι και να ολοκληρώσουν την αποστολή τους; Ευτυχώς που ο Γκάνταλφ ο Γκρίζος έχει ένα φοβερό σχέδιο για να καταστρέψουν το Δαχτυλίδι στη Μόντορ, τη χώρα του Εχθρού, και να φέρουν το τέλος της Μεγάλης Σκοτεινιάς."


    Δήμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βίντεο είναι όλα τα λεφτά. Γιατί το παρέλειψες; Για να μην πάθουμε τίποτα από την αναγούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O Γλέζος συνομίλησε με έναν πρώην λουθηρανό πάστορα τον Γκάου(κ). Οι λουθηρανοί και γενικότερα οι φράξιες του καθολικισμού έχουν μια αρκετά διασταλτική θεώρηση της ηθικής των πραγμάτων εν σχέσει με τους (τύποις ή γκραντ) καθολικούς, πολλώ δε μάλλον με τους αντίστοιχους ορθόδοξους. Αυτή η διασταλτική θεώρηση προέρχεται από τον μπούσουλά τους, την Augsburg Confession - Ομολογία της Αυγούστας όπου εκεί αναφέρεται ότι "η έννοια της δικαίωσης διά της πίστης, δεν καταδικάζει με οποιονδήποτε τρόπο τα καλά έργα και ότι η πίστη, μας κινητοποιεί να κάνουμε καλά έργα, ως ενδείξεις της δικαίωσής μας, αλλά δεν είναι απαιτούμενα για την τη σωτηρία μας". Επίσης (κι εδώ είναι το ρεζουμέ) ισχύει ότι "οι νόμοι του κράτους, πρέπει να τηρούνται εφόσον δεν είναι εντολές που οδηγούν στην αμαρτία".
    Eτσι αν του απευθύνεις το λόγο π.χ. για το Ολοκαύτωμα σε στυλ "που βρήκε η ψυχή σας τέτοια κακία να καίει μαζικά ανθρώπους σε ολόκαυστα" θα σου απαντήσει ότι "η αμαρτία μετατέθηκε στους εντολείς μας" και ηθικά ... καθάρισε!
    Σιγά λοιπόν μην καταλάβει ο Γκάου(κ) τη διαφορά της αποθήκης κρατουμένων και του τόπου εκτέλεσης! Ηθικά το πρόβλημα σύμφωνα με το δόγμα του το' χει λύσει. Ας του μιλούσε όμως για λεφτά σε υλικό επίπεδο (κατοχικά, δανειακά. κλεμμένες εμπράγματες αξίες κλπ που έκαναν οι Γερμανοί στην Ελλάδα) κατηγορώντας τους Γερμανούς σαν κοινούς κλέφτες και θα εκεί θα βλέπαμε πως θα τσινούσε ο Γκάου(κ) γιατί, σύμφωνα με την Ομολογία "είμαστε ελεύθεροι να κάνουμε επιλογές και να ενεργούμε αναλόγως, εκτός όμως από την επιλογή της σωτηρίας".
    Το τελευταίο τον πονάει.
    (έζησα λίγα χρόνια παρέα με τέτοιους και ψιλοκαταλαβαίνω την ηθική τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι την διαφορά της Καισαριανής απ' τους Λιγκιάδες την εντάσσουμε στα πλαίσια του "δώσε κάτι ρε θείο", ώστε να δώσουμε στο καταληστευμένο πόπολο την ψευδαίσθηση ότι "κάτι θα πάρει άμα βγούμε κυβέρνηση" πού εντάσσεται θεολογικά; Στον Λουθηρανισμό, στον Καθολικισμό ή στην Οικουμενική Εκκλησία του Καπιταλισμού και της Αγίας Εξουσίας της Αστικής Εκμετάλλευσης;

      Διαγραφή
    2. στην ξετσιποσια των αλητων του τσυριζα

      Διαγραφή
    3. Α, θρησκειολόγος δεν είμαι, αλλά τουλάχιστον ας τον προειδοποιούσε ότι θα κάνουν σαν κυβέρνηση ότι κι ο Λένιν (μονομερής διαγραφή των εκατέρωθεν χρεών - γερμανικές αποζημιώσεις και ελληνικό χρέος) και θα' βλεπες πως θα' τρωγε ο Γκάου(κ) το άμφιό του.
      (σιγά μη δε ...)

      Διαγραφή