Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

Λευτέρη, πες αλεύρι! Ο Μελισσανίδης σε γυρεύει!

Ο Τζέιμς Ντιν της αδέσμευτης δημοσιογραφίας, η νέμεση του Μελλισανίδη, Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος
Εκατομμύρια λόγοι για να διαβάζεις "Unfollow": Διαφήμιση στοιχηματζίδικου στην "Αυγή"

Το "περίεργο" που ο κύριος Λ.Χαραλαμπόπουλος "δεν πρόσεξε" είναι πως το 33% του ΟΠΑΠ ανήκει στην εταιρεία Emma Delta εκ των βασικών μετόχων της οποίας είναι ο ...Δημήτρης Μελισσανίδης(!!!!) για τον οποίο τόσο ντόρο έκανε ο "ξεχασιάρης" Λ.Χαραλαμπόπουλος. Ο οποίος βέβαια καμμία αντίφαση δεν διαπίστωσε ανάμεσα στην καταγγελία της ιδιωτικοποίησης του ΟΠΑΠ από τον ΣΥΡΙΖΑ και την διαφήμιση του ιδιωτικοποιημένου πλέον ΟΠΑΠ από το κομματικό έντυπο της αξιωματικής αντιπολίτευσης...

Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να πληροφορηθούμε και το συνολικό ποσό που προσφέρθηκε από τον ΟΠΑΠ του Δημήτρη Μελισσανίδη στην Αυγή για να μπορούμε να κάνουμε και τις συγκρίσεις. Στοιχηματίζουμε πάντως πως είναι αρκετά επάνω από τα 1.500 ευρώ...
Πηγή: Fadomduck

20 σχόλια:

  1. Κάτι διαφημίσεις eurobank που τυχαία ακολουθούνται από ύμνους για την "υγιή επιχειρηματικότητα"των Λάτσηδων εντάσσονται στο αντιμνημονιακό - ριζοσπαστικό πνεύμα της Αυγής κι αυτές?

    Decadent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα ακόμη πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως τα όσα ακούγονται για σχέση Αγγελόπουλων-ΣΥΡΙΖΑ βασίζονται στο πραγματικό στοιχείο πως το Αγγελοπουλέικο είναι εκ των βασικών χρηματοδοτών του ιδρύματος Κλίντον που (τόμπολα) τις απόψεις του διαφημίζε ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ η Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα μου πεις αλλο οι γονεις αλλο τα παιδια, αλλα θυμαμαι και ενα αρθρακι του απογονου αγγελοπουλου και καπου ειχε παρει και το ματι μου φωτογραφιες απο συγκεντρωσεις, αλλα δεν ειμαι καλος στο να τα αποθηκευω αυτα και να τα ψαχνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν κι εγώ το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον, δεν σχολιάστηκε καθόλου στο μπλογκ, ίσως να μην προσέχτηκε:

    Στην έκθεση λογιστικού ελέγχου για τη χρηματοδότηση του Transform Network όπου συμμετέχουν τα Ινστιτούτα Πουλαντζάς και Ρόζα Λούξεμπουργκ, και βασικά τα κόμματα του ΚΕΑ, αναφέρεται ως παράλειψη του Δικτύου ότι ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ στις εκδηλώσεις του. Το ξαναβάζω εδώ:

    Από τον λογιστικό έλεγχο για το έτος 2012 (Γραφείο Ernst and Yound Βρυξελλών, για λογαριασμό του Ευρωκοινοβουλίου):

    "Έχουν ικανοποιηθεί οι υποχρεώσεις που απορρέουν από τον Κανονισμό ΕΕ2004/2003

    Έχουν ικανοποιηθεί οι υποχρεώσεις που απορρέουν από την απόφαση της 29 Μάρτη 2004,
    ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ [TRANSFORM!], ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΙΧΑΝ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Άρθρο ΙΙ.4. της συμφωνίας).

    Σελ. 3 του pdf:
    http://transform-network.net/fileadmin/transform_files/TE_Audit_Report_FINAL_13DV0542.pdf

    "Έχουν ικανοποιηθεί οι υποχρεώσεις που απορρέουν από τον Κανονισμό ΕΕ2004/2003"

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/10/20042003.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @modesto:
    Το Αγγελοπουλάκι πράγματι έχει δηλώσει ανοιχτά οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αυτό για μένα δεν λέει κάτι. Μικρό παιδί είναι εξάλλου...

    Το ίδρυμα Κλίντον πάλι και το λιβάνισμα της Χίλαρυ από την Αυγή είναι διαφορετικής τάξεως πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Αγγελοπουλάκι" είχε πάρει μέρος - αν δεν ήταν ο ιθύνων νους - σε μία κατάληψη στο Χάρβαντ για να μπει μάθημα Μαρξιστικής πολιτικής οικονομίας.
      Ποιος είναι εχθρός της τάξης του; Το Χάρβαντ ή το μικρό;

      OccupyHarvand

      Διαγραφή
    2. Μη νομίζεις, για το καλό της τάξης του λειτούργησε, αν ισχύει αυτό που λες...
      Βέβαια καμία κατάληψη δε περιμένουν για να βάλουν μαθήματα Μαρξιστικής πολιτικής οικονομίας στα μεγάλα αστικά πανεπιστήμια, ξέρουν λίγο καλύτερα και τα έχουν ήδη στο πρόγραμμα τους.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ και επαυξάνω πως το Χάρβαντ είναι εχθρός των Αστών και όχι μόνο πως ο Pan έχει μέλλον για την τάξη του.
      Η Βίκυ έχει παραπομπή 22 το κείμενό του στο σχετικό λήμμα: http://en.wikipedia.org/wiki/Occupy_Harvard
      Το ίδιο του το κείμενο έχει παραπομπές σε Μαρξ και Γράμσι: http://harvardpolitics.com/harvard/in-defence-of-the-students-who-walked-out/

      Good Job Pan!

      OccupyHarvand

      Διαγραφή
    4. "Συμφωνώ και επαυξάνω πως το Χάρβαντ είναι εχθρός των Αστών "

      Ναι καλέ, αστειεύεσαι τώρα; http://harvardmagazine.com/2013/09/harvard-endowment-up-2-billion-to-32-7-billion

      Διαγραφή
    5. Αντώνη θα τσακωθούμε. Δεν ξέρεις πως οι αστοί θέλουν βοήθεια και για αυτό το κληροδότημα του Χάρβαντ καλύπτει το 35% της λειτουργίας του ιδρύματος ώστε να πληρώνουν αντίστοιχα λιγότερα δίδακτρα οι πλούσιοι;
      Σου εύχομαι να μην σου τύχει να είσαι πλούσιος και να μην μπορείς να στείλεις στο Χάρβαντ το παιδί σου επειδή δεν προνόησε κάποιος να φτιάξει κληροδότημα με κέρδη και αύξηση περιουσίας ώστε να έχεις έκπτωση 35%. Ου - ου δεν ντρέπεσαι.
      Ευτυχώς υπάρχουν αυτές οι πρόνοιες και μπορεί ένα κατατρεγμένο πλουσιόπαιδο να γίνει πχ ιστορικός με τα οικονομικά δεύτερο πεδίο.
      Αν και γνωρίζουν και άλλοι εδώ μέσα τι σημαίνει αμερικάνικο σύστημα παιδείας θα τολμούσα να παροτρύνω για διάβασμα: http://www.rizospastis.gr/story.do?id=3899685

      OccupyHarvand or keeptrolling?

      Διαγραφή
  6. από πρώην εαακίτη στο φμπ :

    "Νομιζω πως η ΚΝΕ θε επρεπε να προβληματιστει παρα πολυ με το γεγονος οτι το Mega μια φορα μονο ever εχει προβαλει στο κεντρικο του δελτιο βιντεο της οργανωσης. Θε επρεπε να προβληματιστει διοτι αυτη η μονη φορα αφορουσε ενα χαζοσατυρικο βιντεο που παρουσιαζε το ΣΥΡΙΖΑ να συμμαχει με το ΣΕΒ. Ενας εμπαθης θε μπορουσε να αναρωτηθει αν τα βρηκε με καποιον η ΚΝΕ ωστε μαζι με το Mega να επιτεθουν στον κοινο τους εχθρο..."

    πίκατσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δε ξέρεις; Μετά τη σύμπραξη ΚΚΕ-ΝΔ, τώρα ΚΚΕ-ΜΕGA-Λαμπρακαίικο, ανίερες συμμαχίες...

      Διαγραφή
    2. Τις ίδιες μπαρούφες ανακυκλώνουν, ξανά και ξανά. "Είμαι αντισυστημικός επειδή με βρίζει ο πρετεντέρης". Γενικώς, είδηση είναι ό,τι κυκλοφορεί στα δελτία των 8, κι αφού τα δελτία των 8 ασχολούνται με τις αντι-εε εκδηλώσεις της ανταρσυα, δεν μπορεί αυτή θα είναι αντι-εε και όχι το κκε που βλέπει κόσμο να τρώει φυλακές σε εβδομαδιαία βάση αλλά δεν τα ακούει και από τα δελτία των 8.

      Το πιο αστείο στο όλο θέμα είναι ότι ένα μεγάλο μέρος των θεωρητικών-σελέμπριτις αυτών των "ριζοσπαστών" δεν είναι τίποτα άλλο παρά υπάλληλοι των μεγάλων συγκροτημάτων μμε.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    3. @Ijon Tichy:
      -Γιατί λες "μεγάλο μέρος των θεωρητικών-σελέμπριτις αυτών των "ριζοσπαστών" δεν είναι τίποτα άλλο παρά υπάλληλοι των μεγάλων συγκροτημάτων μμε";
      -Το σύνολο, ντρέπεσαι να πείς;

      Διαγραφή
  7. Παντως συχνα ειναι καπως μετεωρη η κριτικη των διαφημισεων ως πηγη χρηματοδοτησης και δικοπο μαχαιρι. Με την εννοια οτι ενω πραγματι ο διαφημιζομενος χρηματοδοτει (και αρα καθιστα ως ενα βαθμο εξαρτημενο οικονομικα) ενα εντυπο, αυτο συνηθως συνεπαγεται και την αιρεση απο μεριας του εντυπου "σε διαφημιζω, αλλα μην περιμενεις να αλλαξω αυτα που γραφω-πιστευω". Οπως λεει και το κκε στον καθε χορηγο-δωρητη.
    Προσωπικα βεβαια, με ξενισαν οι διαφημισεις eurobank και πειραιως σε ολοσελιδα του ριζου, ακριβως γιατι δινουν πατημα για συμπερασματα, οπως τα παραπανω περι Αυγης.
    Επισης, να τονιστει κατι αλλο: δε χρειαζεται οικονομικο αλισβερισι για να υπηρετησει ενα κομμα (συριζα) μερος του κεφαλαιου (ασχετα αν αυτο γινεται κ συναγεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουέλ, η χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων του Ινστιτούτου Πουλαντζά απ' την ΕΕ είναι απόλυτα νόμιμη, αλλά όπως αποδεικνύεται από ντοκουμέντα πιο πάνω, την κρύβουν επιμελώς παραβιάζοντας τη συμφωνία που υπέγραψαν. Γιατί άραγε; Δεν αναρωτιέται κανείς;

      Διαγραφή
    2. ο ριζος ολοσελιδα τετοια εχει βαλει σε διαφημισεις που πανε κεντρικα στην ενωση των εφημεριδων και μπαινουν παντου οι ιδιες και συνηθως αφορουν αυξησεις κεφαλαιων ή απαντησεις σε ζητηματα.
      αλλα ακομα και να βαλει διαφημιση, απο το ταμπο π.χ., δεν εχει και αρθρο διπλα που να λεει τι ωραια προιοντα εχει το μαγαζι. φανταζομαι καταλαβαινεις την διαφορα. επισης για το συγκεκριμενο μαγαζι, υπαρχουν ΚΚΕδες με καταδικαστικες αποφασεις και ενας κνιτης που περασε τα πανδεινα και φυσικα κοπηκε και η διαφημιση. εδω π.χ.εκλεγμενος συνδικαλιστης της ανταρσυα στην χολ ηταν απεργοσπαστης και πηγε και να χτυπησει με την μηχανη του απεργιακη φρουρα, φαντασου να ειχε και διαφημιση στο πριν η χολ.....απο το προηγουμενο βραδυ θα ηταν μεσα.

      παντα αναρωτιομουνα βεβαια απο που στον διαλο βρισκει λεφτα ο τσυριζα (πριν τις διπλες εκλογες) να βγαζει καθημερινη εφημεριδα με 1000 φυλα κυκλοφορια και ραδιοφωνικο σταθμο

      Διαγραφή
    3. @modesto:
      Το αξιοπερίεργο που αναρωτιώμουν και εγώ πάντα.
      Πριν τον Μάη του '12 ο ΣΥΡΙΖΑ είχε σχεδόν την μισή κρατική επιχορήγηση του ΚΚΕ, οι βουλευτές του τσέπωναν και τσεπώνουν την βουλευτική τους αποζημίωση, και ΣΥΡΙΖΑίο με κουπόνια δεν είδα ποτέ μου.
      Πως τα κατάφερναν να συντηρούν μία καθημερινή εφημερίδα (Αυγή), τις βδομαδιάτικες και μηνιαίες των "συνιστωσών" ("Αριστερά" της ΚΟΕ, της ΔΕΑ, κλπ), το περιοδικό "δρόμοι της αριστεράς", ένα ραδιόφωνο και δύο με τρία σάιτ (LEFT, Iskra, Red notebook κλπ) τουλάχιστον, ενώ υπήρχαν κια συντηρούνταν τα σχεδόν πάντα κλειστά αλλά ππάντα υπάρχοντα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ σε κάθε γειτονιά.
      Όλα αυτά με σχεδόν μόνα έσοδα αυτά της κρατικής επιχορήγησης για κόμμα του 4% που κανονικά δεν έφταναν ούτε για το ρεύμα των γραφείων τους...

      Διαγραφή
    4. Η Αυγή όσο θυμάμαι τον εαυτό μου σε ό,τι αφορά τη κυκλοφορία της φυτοζωεί, τώρα δεν είναι και πολύ καλύτερα. Γενικά αυτή την απορία την έχω και για άλλους, δεν είναι της παρούσης όμως.

      Διαγραφή
    5. ελα μου ντε; και κανενας να μην ρωταει ρε παιδια...ποθεν;
      αντιθετα το ΚΚΕ πρεπει να απολογηθει για καθε προκυρηξη, για καθε αφισα,πανο, για τα παντα.
      λιγη τσιπα δεν βλαπτει αλλα ποιος την εχασε.....

      Διαγραφή