Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

Ειρήνη υμίν, εν Κεφαλαίω αδελφοί

Σε σχόλιό του για τις δηλώσεις του βουλευτή της ΝΔ Δ. Χριστογιάννη και τη συνεχιζόμενη διπολική αντιπαράθεση, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ αναφέρει τα εξής:

«Είναι δεδομένη και αυτονόητη η καταδίκη απόψεων που εξωραΐζουν ή αποκρύπτουν τον πραγματικό χαρακτήρα της εφτάχρονης δικτατορίας. Την ίδια στιγμή και με αφορμή την κάλπικη διπολική αντιπαράθεση των τελευταίων ημερών, τονίζουμε το εξής: Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ είναι "τρομοκρατική" οργάνωση, όπως αφήνει να εννοηθεί η ΝΔ, ούτε η ΝΔ "χουντικό" κόμμα, όπως υπονοεί ο ΣΥΡΙΖΑ. Με την ΕΕ και το κεφάλαιο είναι και οι δύο και αυτή τους τη σύγκλιση προσπαθούν να αποκρύψουν. Ο λαός ας βγάλει τα συμπεράσματά του».

5 σχόλια:

  1. 1974-2014: 40 χρόνια, η ίδια ταινία. Βαρεθήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ ξανά δύο προτάσεις δεν είχαν τόση συμπυκνωμένη αλήθεια:
    «Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ είναι "τρομοκρατική" οργάνωση, όπως αφήνει να εννοηθεί η ΝΔ, ούτε η ΝΔ "χουντικό" κόμμα, όπως υπονοεί ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Με την ΕΕ και το κεφάλαιο είναι και οι δύο και αυτή τους τη σύγκλιση προσπαθούν να αποκρύψουν.»

    Εντυπωσιάστηκα ίσως γιατί εμένα μου πήρε πολλά χρόνια για να καταλάβω ότι ΠΑΣΟΚ/ΝΔ ήταν οι δύο όψεις του νομίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που σκέφτηκα μόλις το διάβασα ήταν οτι πρέπει να βγει σε αφίσα

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα κι εμενα αρκετα μου πηρε ...αυτος που μας το ελεγε απο τοτε ειναι 95 ...τωρα (Ζωη να χει)

      Διαγραφή
    3. «Γέλα κυρία μου» (έτσι λέει το ποιοτικόν άσμα) αν κι εγώ κάθε φορά που το σκέφτομαι όχι μόνο δεν γελάω αλλά μου ρίχνω και πέντε φάσκελα. #WRSE

      Διαγραφή