Πέμπτη, 2 Ιανουαρίου 2014

Πολιτική θεωρία δια χειρός Δημοσθένη Παπαδάτου-Αναγνωστόπουλου

Θεωρία που φέρνει τα πάνω κάτω!
...Όπου μαθαίνουμε:

- Ότι η "αριστερή κυβέρνηση" είναι εξ ορισμού "μη αστική". Και συνεπώς, και μεταξύ άλλων, ότι οι Σταθάκης, Τσακαλώτος, Τσίπρας, Μηλιός, Δραγασάκης, Παπαδημούλης, Δούρου, Λαφαζάνης, Βαλαβάνη, κλπ κλπ κλπ, δεν είναι αστοί, αφού αυτοπροσδιορίζονται ως "αριστεροί." Κι έτσι, παρενθετικώς, και δια της λογικής αντιστροφής όρων, και ότι όσοι ψηφίζουν (άκρα) δεξιά είναι αστοί, ακόμα και όταν ανήκουν στα ίδια στρώματα ανέργων, ανειδίκευτων εργατών, αγροτών ή αυτοπασχολούμενων που ψηφίζουν και (άκρα) αριστερά.

- Ότι η υλοποίηση των δεσμεύσεων του ΣΥΡΙΖΑ (όποιες κι αν είναι αυτές, εγώ δεν γνωρίζω καμία) θα φέρει, για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά, όχι ανατροπή της κρατικής εξουσίας, ούτε συνέχιση της κρατικής εξουσίας, αλλά "ασυνέχεια μέσα στο κράτος." Για το οποίο Κράτος, ως έκφραση απώτατης κυριαρχίας, η συνέχεια αποτελεί sine qua non. Έτσι, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα καταργήσει απλώς, σύμφωνα με τον Δημοσθένη Παπαδάτο-Αναγνωστόπουλο, τις βασικές ιδεολογικές αρχές του αστικού συνταγματικού δικαίου, σύμφωνα με τις οποίες:

Η κατασκευή της νομικής προσωπικότητας του κράτους συνεπάγεται τη δέσμευσή του από τους κανόνες που το ίδιο θεσπίζει και τη νομική του ευθύνη: επιδιώκεται, συνεπώς, να δικαιοποιηθεί η κυριαρχία με σκοπό να αρθεί η εγγενής αδυναμία δικαίου και κυριαρχίας.
Γίνεται δυνατός ο διαχωρισμός της βούλησης του κράτους από τη βούληση των εκάστοτε φυσικών προσώπων, τα οποία ως κρατικά όργανα είναι επιφορτισμένα να εκφράζουν την πλασματική κρατική θέληση στο πλαίσιο της αρμοδιότητας τους. Ως αποτέλεσμα, αποπροσωποποιείται η άσκηση της κρατικής εξουσίας.
Με την παραπάνω αποδέσμευση διασφαλίζεται παράλληλα, η συνέχεια του κράτους ακόμη και σε περίπτωση αλλαγής του πολιτεύματος ή των φυσικών προσώπων που το εκπροσωπούν.
αλλά θα τις αναστρέψει πλήρως, και ενώ αυτό που διακηρύσσεται παγκόσμια από τους συνταγματολόγους της αστικής τάξης είναι η αρχή της συνέχειας του κράτους ακόμα και αν αλλάξει το πολίτευμα, στην Ελλάδα θα μπει τέλος στην συνέχεια του κράτους ενώ θα διατηρείται το ίδιο πολίτευμα, δηλαδή η (αστική) πολυκομματική κοινοβουλευτική δημοκρατία. Άλλη μία πρωτοτυπία, που αναμφίβολα θα βάλει και τον Δημοσθένη Παπαδάτο-Αναγνωστόπουλο στη λίστα των 100 παγκόσμιων διανοητών.

- Ότι η "ασυνέχεια στο Κράτος" που θα φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ συνίσταται, μεταξύ άλλων, στο ότι θα ανατραπεί "το κυρίαρχο μοντέλο συσσώρευσης διά της αφαίρεσης πλούτου" --το οποίο κανείς δεν γνωρίζει αν είναι ή δεν είναι εκδοχή της συσσώρευσης δια της εξαγωγής υπεραξίας-- και θα αντικατασταθεί από ένα προφανώς "μη κυρίαρχο μοντέλο συσσώρευσης" δια του μοιράσματος παροχών (αυτό είναι το λογικό αντίθετο της υπό αντικατάστασης αρχής της καπιταλιστικής πολιτικής οικονομίας, φαντάζομαι).

- Ότι το εύρος της ασυνέχειας μέσα στο Κράτος που θα φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ θα εξαρτηθεί "από την έκβαση συγκρούσεων" [...] "με το σημερινό προσωπικό του κράτους" -- για παράδειγμα, με τους δημοσίους υπαλλήλους, που αποτελούν σημαντικότατο ποσοστό της εκλογικής βάσης του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και έναν από τους δυο βασικούς επαγγελματικούς πυλώνες των στελεχών του (ο άλλος είναι οι αυτοαπασχολούμενοι).

- Ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα είναι κατά συνέπεια κυβέρνηση "αριστερής αντιπολίτευσης στο κράτος."

- Ότι όλα αυτά λέγονται και γράφονται σοβαρά, παρά το γεγονός ότι "Ο ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζει ότι τα κόμματα της Αριστεράς που άσκησαν κυβερνητικά καθήκοντα μέχρι σήμερα, σε άλλες δεκαετίες μάλιστα με προγράμματα πιο συγκρουσιακά από το δικό του, υπέκυψαν στην “πεπατημένη”: στη συνέχεια του κράτους."

- Ότι αυτό συνέβη επειδή οι προηγούμενες "κυβερνήσεις της αριστεράς", εθνικά και διεθνώς, "αφέθηκαν να μετατραπούν από “μεσίτες” της κοινωνίας προς το κράτος, σε “μεσίτες”-διαμεσολαβητές του κράτους προς την κοινωνία". Είναι ζήτημα "αφήματος", δεν είναι ζήτημα του ότι η "κοινωνία" την οποία αναλαμβάνει να διαμεσολαβήσει η "αριστερά" στο Κράτος είναι μια "κοινωνία" (στην πραγματικότητα, συγκεκριμένα μεσοαστικά και μικροαστικά στρώματα) που απαιτεί η ίδια την κυριαρχία του Κράτους, ελπίζοντας μέσω αυτής να πετύχει την διατήρηση των προνομίων της. Ούτε είναι ζήτημα της ανυπαρξίας κομματικής και εκλεκτορικής "απόστασης απ' το Κράτος", την οποία τάχαμου επαγγελόταν άλλωστε και ο κύριος Πουλαντζάς, που τσιτάρεται ευλαβώς απ' το άρθρο.

- Ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα "αφεθεί", γιατί ανακάλυψε ότι ο λόγος που αυτά που επαγγέλεται δεν έγιναν πουθενά είναι ότι τα άλλα αριστερά κόμματα "έχασαν (αν υποτεθεί ότι την έδωσαν στα σοβαρά) μία πολιτική μάχη, υποτιμώντας ή αποτυγχάνοντας στο κοινωνικό πεδίο", ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αλλιώς και δεν ισχύουν για αυτόν αυτά τα πράματα, διότι ας πούμε δηλαδή καταλαβαίνετε τώρα, τι να λέμε, και ο Μπένγιαμιν ΣΥΡΙΖΑ ψήφιζε.

- Ότι το κράτος, "όπως ξέρουμε και από άλλες περιπτώσεις" (Οκτωβριανή επανάσταση;!) "δεν είναι ανίκητο." Πράγμα που θα αποδείξει ο ΣΥΡΙΖΑ, επιβάλλοντας ασυνέχεια στο κράτος δια της αντιπολίτευσης που θα του ασκήσει ως κυβέρνηση που θα παλέψει για ένα "εναλλακτικό μοντέλο συσσώρευσης".

Καλή μας χρονιά!

29 σχόλια:

  1. Άλλο ένα επιχείρημα κατά της νομιμοποίησης των ναρκωτικών. Αν γράφουν τέτοια οι συριζαίοι, φαντάσου τι έχει να γίνει όταν ανοίξουν τα coffee shops, όπως έγινε πρόσφατα στις ΗΠΑ. ΟΧΙ σε όλα τα ναρκωτικά, οδηγούν στο ΣΥΡΙΖΑ.

    ΥΓ. Τρέμω στην ιδέα του τι θα επακολουθήσει αφού ανέβουν στην κυβέρνηση... Δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα από όσα έχουν αφήσει τον κόσμο να πιστεύει και μετά όλη η οργή θα στραφεί υπέρ της Χ.Α. Φυσικά και πάλι θα φταίει το ΚΚΕ που δε στήριξε την αριστερή κυβέρνηση και για αυτό δε θα πειράζει που θα τις τρώει από τη Χ.Α.

    Leon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντιφασιστική είναι η κυβέρνηση που θα πρέπει να στηριχτεί, άσχετα ρε παιδί μου που μπορεί να καλούν ακόμα και νέα δημοκρατία με πλεύρη μέσα , άδωνη , τσεκουράτο , σαμαρά κλπ

      Διαγραφή
  2. Το άρθρο διαβάζεται σετάκι μ' αυτό, για όσους θέλουν να την ακούσουν πολύ βαριά:

    "Είναι, λοιπόν, αξιόπιστος ο ΣΥΡΙΖΑ; Πρέπει ο κόσμος να εμπιστευτεί σε αυτόν και τα στελέχη του την διακυβέρνηση της χώρας; Θα εφαρμόσει αυτά που λέει; Και τι ακριβώς λέει; Είναι σωστά; Έχει πρόγραμμα; Μόλις ανέβει στην εξουσία θα τα ξεπουλήσει όλα και θα κάνει τα ίδια με τους άλλους; Είναι και αυτό κόμμα με διαφθορά στο εσωτερικό του, που θα την μεταφέρει στην άσκηση της εξουσίας; Είναι ο Τσίπρας κατάλληλος για πρωθυπουργός; Γιατί να τον εμπιστευτεί κανείς;

    [...]

    Να λοιπόν γιατί κυρίως πρέπει να εμπιστευτεί κανείς τον ΣΥΡΙΖΑ: Ούτε για την ειλικρίνεια του, ούτε για το πρόγραμμά του. Αλλά γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μια μεγάλη αδυναμία που είναι η δύναμη του. Γιατί είναι πια όμηρος της κοινωνίας που τον στηρίζει. Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ που δεν θα δώσει μάχη για να εφαρμόσει όσα λέει, ένας ΣΥΡΙΖΑ που δεν θα προστατέψει την κοινωνία από την ανθρωπιστική κρίση, ένας ΣΥΡΙΖΑ που δεν θα μας οδηγήσει στην αντίθετη κατεύθυνση από τον φαύλο κύκλο της λιτότητας, δεν έχει ούτε ένα μήνα ζωής. Πριν προλάβει η ίδια η κοινωνία να τον ανατρέψει θα το έχουν κάνει τα ίδια του τα μέλη."
    http://www.rednotebook.gr/details.php?id=11402

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ, ΜΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ, ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ.

    Βζίουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μια μεγάλη αδυναμία που είναι η δύναμη του. Γιατί είναι πια όμηρος της κοινωνίας που τον στηρίζει."

      Για ποιο λόγο είναι περισσότερο "όμηρος της κοινωνίας που τον στηρίζει" ο ΣΥΡΙΖΑ από ό,τι οποιοδήποτε κοινοβουλευτικό κόμμα;

      Κάποιος;

      Διαγραφή
    2. Γιατί άμα δε μας οδηγήσει στην ΑΝΤΙΘΕΤΗ κατεύθυνση από τον φαύλο κύκλο της λιτότητας, θα τον ανατρέψουν τα ίδια του τα μέλη! Μα τίποτα δεν καταλαβαίνς;

      gdmn1973

      Διαγραφή
  3. Αντώνη νομίζω ό,τι εδώ κάνεις λάθος ή απλά ζηλεύεις, δε ξέρω. Κ οι πέτρες το ξέρουν ότι στο Κόκκινο Τεφτέρι γίνεται πολύ σοβαρή ιδεολογικοπολιτικοοικονομική δουλειά, ακαδημαικού επιπέδου. Η ελίτ του αύριο λέμε, ένας κ ένας τα παιδιά! Κ Γκράμσι έχουν αμα λάχει. Όχι αυτά τα σταλινικά που ανεβάζεις εσύ. Μέσα στο κλιμα των ημερών..:

    http://www.rednotebook.gr/details.php?id=11517

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρίγωνα-κάλαντα...

      Τους παραδέχομαι. Μέχρι στο TVXS το αναδημοσίευσαν αυτό.

      Διαγραφή
  4. Επόμενη κυβέρνηση Σύριζα; Κ ο κύριος Δημοσθένης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος τι ρόλο θα παίζει ακριβώς;

    “Είσαι ο φετιχισμός του εμπορεύματος αυτοπροσώπως”, τον ειρωνεύτηκαν σε άπταιστα μαρξιστικά οι φίλοι του. Και η συζήτηση κόπηκε εκεί, πριν δηλαδή φτάσει στις ριγωτές πράσινες-λαδί πιτζάμες, που για να λέμε την αλήθεια τώρα, ήτανε κάπως γεροντίστικες. “Μα πού στο διάολο έχουν χαθεί αυτές οι πιτζάμες;”.
    http://www.rednotebook.gr/details.php?id=11516

    Back off, back off, λέμε!

    Υ.Γ.: Ξέρει κανείς πόσο πάει το εισιτήριο για Β. Κορέα;

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπαθα μια ασυνέχεια με το πεζογράφημα, μη, έλεος.

      Διαγραφή
    2. Μα τι απιστευτο ταλεντο αυτος ο Δημοσθενης!!!
      Εξισου καλός και στην πολιτική θεωρία -τι να φτουρηξει κι ο Λενιν στο Κρατος κι επανάσταση, που πρόσφατα κιόλας ποσταρες Αντωνη- και στην κωμική λογοτεχνία. Δεν ειναι εύκολο!!!
      Δυο αποριες μόνο:
      -Κατάλαβε κανείς το συνειρμο των πουπουλενιων παντοφλων με τα μεταξωτα βρακια?
      -Υπαρχει περιπτωση ρε παιδιά να σφηνωσει κάποιος, οσο μπιχλας και να ειναι, τη φορμα του μαζι με τα βιβλία?
      Επίσης νομίζω οτι το φουξια δεν βγαζει πανω στο μπλε, το αναποδο οκ είναι πιθανό.

      Τελικά αναθεωρω, τι μονο οι οπορτουνιστες θα το κανουν, ειναι λογοτεχνία του παραλογου. Συνεπής παρα-ασυνεχεια παντού: για να μην ξέρεις απο που σου ρχονται οι κεραμιδες στην ζωη σου οσον αφορά την πολιτική θεωρία, για να μην ξέρεις αν κάνει πλάκα στυλ Σεφερλη, τα λεει κυριολεκτικά 'η εχουν καποιο συμβολισμό_που_τον_ξερει_μονο_ο_συγγραφεας, οτι αφορά το "λογοτεχνικο" του κείμενο.

      Διαγραφή
    3. Κατάλαβε κανείς το συνειρμο των πουπουλενιων παντοφλων με τα μεταξωτα βρακια?=Cross-dressing=φετιχισμός=φετιχισμός του εμπορεύματος;

      Διαγραφή
    4. (Cross-dressing=It does not, however, necessarily indicate transgender identity λέει η wikipedia)

      Αυτός περιγράφει τον πόνο του κι εγω η αθλια τον κοροιδευω...

      Διαγραφή
  5. Και κοίτα τώρα πλάκα που την πατρότητα του όρου "ασυνέχεια" (Α/Συνέχεια) αφενός μεν δεν δείχνει να τον θυμάται κανείς (http://www.koel.gr/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=11&Itemid=184), αφετέρου δε αυτές τις Πουλατζικές παπάτζες δεν τις έχουν λανσάρει προς τα έξω οι "ευρωκομμουνιστές" αλλά οι "σκληροί" "σταλινικοί-Ζαχαριαδικοί" (ναι η ΚΟΕ εξακολουθεί να υπερασπίζεται τον ...Στάλιν!) του ΣΥΡΙΖΑ, όπως είχα πρόσφατα την ευκαιρία να διαπιστώσω (και να καραφλιάσω) σε στοιχομυθία στο redfly planet (http://redflyplanet.blogspot.com/2013/12/blog-post_29.html?showComment=1388494405434#c1166055466636662450)
    Προσοχή στην ανάγνωση. Συνίσταται να είστε καθιστοί, και ένα ποτηράκι πιο πριν για την ηρεμία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τα είχα δει αυτά στο θρεντ, αν και ακολούθησαν κι άλλα που δεν είχα διαβάσει. Φυσικά, είναι γνωστή η Α/Συνέχεια και οι σχετικές εκδόσεις (θυμίζω ότι έβγαλαν και Λοζούρντο! http://allsuperiorbooks.blogspot.com/2010/06/blog-post_137.html), αλλά έχω την εντύπωση ότι το εύρημα της "ασυνέχειας μέσα στο κράτος" δεν έχει εκεί τις καταβολές του, αν και ταυτόχρονα δεν έχω ιδέα πού το εμπνεύστηκε ο Παπαδοτέτοιος που λέει και ο Ijon.

      Διαγραφή
    2. Πράγματι το εύρημα της "ασυνέχειας μέσα στο κράτος" είναι προφανώς καινοφανές. Μίλησα για την ίδια την λέξη και την έννοια α/συνέχεια που πρωτολάνσαρε ο Χοτζέας (θα τρίζουν τα κόκκαλα του).

      Και η Α/συνέχεια, όσο και αν θα σου φανεί περίεργο, μπορεί να είναι γνωστή σε εμάς, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους όψιμους ΚΟΕτζήδες ΣΥΝασπισμένους, όπως είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω στην κουβέντα που αναφέρθηκα πριν, και που τους προκάλεσα να μιλήσουμε για τον Χοτζέα που προφανώς δεν ...γνώριζαν!

      Διαγραφή
  6. αφήνω αυτό εδώ

    http://www.politeianet.gr/books/9789607217141-giannaras-christos-domos-to-pragmatiko-kai-to-fantasiodes-stin-politiki-oikonomia-183887

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτου, δεν πρόλαβα να το συμπεριλάβω στην ανάρτηση για εναλλακτικές πηγές καύσιμης ύλης.

      Διαγραφή
  7. Χαλαρώστε βρε. Μέρες που είναι, ο κοζμος καταναλώνει κατι παραπάνω :P

    JKL

    (καλη χρονιά μας και οι μπάτσοι μακριά μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με βάση το κείμενο αυτό, νομίζω τελικά ότι ο έτερος Δήμος προτείνει όχι μόνο την κατάργηση της πρωτοχρονιάς αλλά και τού γρηγοριανού ημερολογίου και την αντικατάστασή του από το νέο συιρζαϊκό ημερολόγιο όπου "όλες οι μέρες είναι 1η Γενάρη". Πρόκειται για τη διαλεκτική άρση, όπως υπαινίσσεται και ο Αντόνιο, τής ψευδούς ασυνέχειας τού ημερολογίου τού κράτους μέσω τής αντικατάστασής του (άρσης-υπέρβασης) από την αληθή συνέχεια τής καθημερινής ασυνέχειας τού κάθε-μέρα-είναι-πρώτη-Γενάρη.

    Αυτά.

    Φέρδε Ρίντιν:

    «[Mad-Hatter]: It's always six o'clock now.'
    A bright idea came into Alice's head. `Is that the reason so many tea-things are put out here?' she asked.
    `Yes, that's it,' said the Hatter with a sigh: `it's always tea-time, and we've no time to wash the things between whiles.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενο αναφοράς:

      http://www.rednotebook.gr/details.php?id=11517

      Αλλού το άφησα το σχόλιο, αλλού εμφανίστηκε. Δεν πειράζει. It's always six o'clock now.

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει διαλεκτική σύνδεση με τη μέρα της μαρμότας: http://www.avgi.gr/article/1603232/paizontas-me-ton-xrono

      Διαγραφή
    3. Ρε μάγκες από το μεσημέρι έχω διαβάσει κάμποσα κείμενα από το Κόκκινο Τεφτέρι και δεν έχω καταλάβει τίποτα. Πως τα σκέφτονται όλα αυτά να πούμε; Πάρε να χεις:

      "Το ασθενές άτομο που αναλαμβάνει την υποκειμενικότητά του, τον ίδιον το λόγο του. Έργο μιας υπέρτατης πύκνωσης πάνω στο ανατέμνων σημείο. Το νοητό που εγγράφεται στο πραγματικό της απώλειας. Το παράσιτο που εδραιώνει το βάθος μιας υγειονολογικής επικοινωνίας. Και πάλι αυτή μόνο η στιγμή του θανάτου. Μια θανατόληπτη αφήγηση, σμιλεμένη αιώνες πριν την άρθρωσή της και που χαρακτήρισε ένα ολόκληρο ανθρωπολογικό πρότυπο."

      http://www.rednotebook.gr/details.php?id=11528

      Μπράβο στα παιδιά! Άμεσα πράγματα, που ο καθένας μας, πιστεύω, τα συναντά κάθε μέρα. Ελπίζω να βρεθούν σε νευραλγικές θέσεις όταν έρθουν με το καλό στα πράγματα και αναλάβουν τα ιδεολογικά apparatus. Αλλά ρε γαμώτο με κάνουν κ νιώθω πολύ βλάκας να πούμε. Καμιά βοήθεια στο τι να κάνω για να αρχίσω να καταλαβαίνω κ εγώ; Waltendegewalt, με ακούς; βοήθεια! Έξω που βγαίνω όλοι για αυτά μιλάνε κ γω κάθομαι κ κοιτάω σα το μ@λ@κ@!

      Δημήτρης

      Διαγραφή
    4. "Από την ορατή περιοχή της νόσου κατερχόμαστε στην αόρατη έδρα της και ρηματοποιούμε τη δομικότητά της."

      Κάτι σεξοδιαστροφικά λέει, δεν το πιάνω ακριβώς.

      Διαγραφή
    5. @Waltendegewalt υπάρχει και ένα άλλο απόσπασμα απ την Αλίκη που θα ταίριαζε, από μνήμης:
      -μπορείτε να μου δείξετε ποιά κατεύθυνση να πάρω ωστε βγώ από δώ;;;
      -εξαρτάται απ το σημείο όπου θέλετε να φτάσετε...
      - μου είναι αδιάφορο...είπε η Αλίκη
      -Τότε κι η κατεύθυνση λίγο ενδιαφέρει, είπε ο γάτος
      - ...αρκεί να φτάσω κάπου, πρόσθεσε η Αλίκη ως εξήγηση
      - Ο! λεέι ο γάτος, να είστε σίγουρη οτι κάπου θα φτάσετε, αρκεί να περπατήσετε αρκετά

      Διαγραφή
  9. Έχεις δίκιο Αντώνη! Επιτέλους, αρχίζω κ το πιάνω!

    "Ένα σώμα που εκτίθεται στις εντάσεις των μορφικών του απογνώσεων και στις συσπάσεις των οδυνηρών του διεγέρσεων. “Η υγεία”, υποστηρίζει ωραία ο Villem Flusser, “είναι η σιωπή των οργάνων”. Αλλά τα σώματα της κλινικής δεν σιωπούν. Μοιάζουν να είναι οδυρώμενες γλώσσες. Γλώσσες που τανύζουν το σώμα, το εξαντλούν και μέχρι το ίχνος της τελικής του δι-αφάνειας. Και πάλι γλώσσες που το αποκαλύπτουν, που το εγκαλούν στη διά-γνωσή του."

    Πω, πω πω, πω! Κεφαλαιοκράτες τοίχο, τοίχο. Τα παιδιά δεν αστειέυονται!

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτή η ανάρτηση και τα σχόλια με τις παραπομπές πρέπει να βρούν κάποια ιδιαίτερη θέση στο ιστολόγιο, είναι άπαιχτα!!!! Καιρό είχα να γελάσω τόσο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟΣ» ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ
    ή «Η ΒΡΟΧΕΡΗ ΒΡΟΧΗ»

    O Iδεολογικος «ντουβρουτζας» είναι ίδιον των μικροαστών που προσπαθούν να ερμηνεύσουν τον Μαρξ και την Ταξική Πάλη σύμφωνα με ότι αντιλαμβάνεται η κεφαλή τους .Ετσι όχι μόνο του αλλάζουν τα πετρέλαια ,αλλά και γίνονται και επικίνδυνοι όσο το καμίνι της Ταξικής Πάλης πλησιάζει στο σημείο μηδέν της έκρηξης .Αν μάλιστα η κακή τύχη τους φέρει στο τιμόνι της καθοδήγησης της εργατικής τάξης τότε η ήττα είναι όχι μόνο βέβαιη, αλλά θα είναι τόσο οδυνηρή για την εργατιά που θα αργήσει πολύ να ξανασηκώσει κεφάλι .Εννοιες όπως «δημοκρατία» , «ανθρώπινα δικαιώματα» , «ελευθερία» κλπ ,ασκούν τέτοια και τόση γοητεία στο κεφάλι τους ,που παρακάμπτουν κι εξωστρακίζουν στο τέλος την Ουσία του Μαρξισμού ,την καθοδήγηση δηλαδή της κοινωνίας προς τον νέο κόσμο από την εργατική ταξη ,με τον μόνο τρόπο που μπορεί να το κάνει αποτελεσματικά αυτό : Την Δικτατορία της !
    Εκεί ακριβώς, επειδή δεν κατανοούν ότι εχθρός μετά την επανάσταση δεν είναι τόσο η Αστική τάξη (που έχει ήδη συντριβεί ), αλλά ακριβώς οι αξιες της και η ιδεολογια της που έχουν φωλιάσει μέσα σ αυτούς τους ίδιους (τους μικροαστούς) ,στην τεράστια μάζα δηλαδή της κοινωνίας ,γίνονται επικίνδυνοι .Δεν κατανοούν την αναγκαιοτητα αυτής της Δικτατορίας γιατί κάπου βαθιά τους γνωρίζουν ότι ΑΥΤΟΙ είναι εν δυνάμει φορείς και αναγεννητές της τάξης που συντρίφτηκε .Κάπου βαθιά μέσα τους νοσταλγούν το χαμένο όνειρό τους να γίνουν αυτοί Αστοι στην θέση των Αστών .Νοιώθουν την Δικτατορία του Προλεταριάτου σαν ΑΠΕΙΛΗ για τους ίδιους ! Από αυτόν τον λόγο φτάνουν στο σημείο να αποδέχονται τον μεταεπαναστατικό πολυκομματισμό ,την υπαρξη ΚΑΙ δεξιών κομμάτων ,χάρην των «ανθρώπινων δικαιωμάτων» και της (φευ!!) «δημοκρατίας» ! Να ανοίγουν δηλαδή διάπλατα τις κερκόπορτες στην παλινόρθωση της «αγαπημένης» τους τάξης της Αστικής ! Ετσι όχι μόνο διαστρεβλώνουν τον ΜΑΡΞΙΣΜΌ αλλά αναιρουν στην πράξη την τεράστια κοσμογονική κοινωνική αλλαγή της Ανθρωπότητας ,το περασμα στις Σοσιαλιστικές σχεσεις παραγωγης .Το ότι χρησιμοποιούν στα λόγια τον Μαρξισμο (ανασκολωπιζοντάς τον μάλιστα) είναι για ξεκάρφωμα .Για να κρύψουν την αδυναμία που εχουν να κατανοήσουν ότι ο Μαρξ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΕ από όλες τις ταξεις την εργατική να ηγηθεί επειδή την λυπήθηκε για ότι τράβαγε ,,,αλλά γιατι η σχέση της με την παραγωγή ήταν τέτοια που μόνο αυτή μπορούσε να το κάνει .
    Ο μικροαστικός κοσμοπολιτισμός τους είναι ανίκανος να ερμηνεύσει τον Μαρξ ,να χρησιμοποιήσει το εργαλείο του διαλεκτικού υλισμού ,να κατανοήσει εννοιες όπως Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός ,Σχεδιασμένη Οικονομία ,ακριβώς γιατί εχουν μάθει να σκέφτονται με αστικούς όρους ,ιδεαλιστικούς .Είναι σαν να προσπαθούν να κάνουν τα Μαθηματικά ….Φιλοσοφια .Λίγο από Κεύνς ,λίγο από Ανταμ Σμιθ ,βάζουμε και ολίγη από Πουλαντζά και Καστοριάδη και ΙΔΟΥ ο …αχταρμάς !
    Ετσι ότι προσωνύμια (και μάλιστα ηλίθια) κι αν βάλλουν μπροστά από τον «κομμουνισμό» τους …. «ελευθεριακό» , «δημοκρατικό» κλπ παραμένουν –κρυπτόμενοι- φανατικοί αρνητές της Σοσιαλιστικής πορείας του Ανθρώπου στην πράξη ,εν δυναμει εχθροί της και οι καλύτεροι «αντίπαλοι» για τους Αστους Ιμπεριαλιστές .ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗ .

    ….και η βρόχα έπεφτε …LEFT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Respect για την ανάλυση της ψυχοσύνθεσης μας, των μικροαστών δηλαδή.
      Κάπως έτσι είναι.

      thorpe

      Διαγραφή
    2. Γκεόργκυ Ζούκωφ.
      Το σχόλιο σου το αναδημοσίευσα ως ...άρθρο! 100% εύστοχος!

      Διαγραφή