Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013

Η ευκλείδειος κατάργηση της πάλης των τάξεων

...Στείλτε μια ντουζίνα στον κύριο από μένα
[...] η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για τη φορολόγηση της περιουσίας έχει ως αρχές και τη Δικαιοσύνη και την οικονομική αποτελεσματικότητα. Κατ' αρχήν χρειάζεται να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα αποτυπώνει το σύνολο της περιουσίας (ακίνητης και κινητής), και αυτό είναι το Περιουσιολόγιο. Με βάση το Περιουσιολόγιο ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει την αντικατάσταση όλων των υφιστάμενων φόρων στην περιουσία από έναν Φόρο Μεγάλης Περιουσίας. Ο φόρος αυτός, που θα έχει υψηλό αφορολόγητο όριο, θα επιβάλλεται στα πλουσιότερα στρώματα του πληθυσμού. Με τον τρόπο αυτόν όχι μόνο ενισχύονται τα δημόσια έσοδα, αλλά και υπηρετείται η αρχή της κοινωνικής δικαιοσύνης.


Ωστόσο, το ζήτημα της φορολόγησης της περιουσίας αλλά και γενικότερα της φορολογικής πολιτικής, δεν πρέπει να τίθεται αποκομμένο από τη συνολικότερη οικονομική πολιτική και τον στρατηγικό στόχο του ΣΥΡΙΖΑ. Διότι ο ΣΥΡΙΖΑ, απέναντι στην καπιταλιστική οικονομία της αγοράς, προτάσσει την οικονομία των αναγκών. Αυτό σημαίνει, εκτός των άλλων, μια κοινωνία όπου το κυρίαρχο δεν είναι τα άτομα να έχουν ίσες ευκαιρίες κοινωνικής ανέλιξης, αλλά μια κοινωνία όπου τα αγαθά και τα βάρη μοιράζονται με πιο ίσο τρόπο. Για να επιτύχουμε τον στρατηγικό μας στόχο, λοιπόν, πρέπει να διαμορφώσουμε ένα φορολογικό σύστημα που θα υπηρετεί ταυτόχρονα τρεις λειτουργίες: α) να εισπράττει τα απαιτούμενα έσοδα για να ικανοποιεί τις κοινωνικές ανάγκες, β) να προωθεί μια οικολογικά προσανατολισμένη ανάπτυξη και γ) να αναδιανέμει το εισόδημα από τα πλουσιότερα στα φτωχότερα στρώματα του πληθυσμού. Ωστόσο η αναδιανομή του εισοδήματος, και ιδιαίτερα του πλούτου, είναι ένας «ενδιάμεσος» στόχος, που προκύπτει από τις ανισότητες που παράγει η καπιταλιστική οικονομία. Όσο, επομένως, προχωρά η εφαρμογή του σχεδίου μας και η κοινωνία θα έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την ισότητα, τόσο λιγότερο θα χρειάζεται η φορολογία του πλούτου.

18 σχόλια:

  1. Τρομερό, καταπληκτικό, εμπνευσμένο!! Πώς δεν το σκέφτηκε κανείς ως τώρα!!! Κρατάμε τις κοινωνικές ανισότητες και κάνουμε ανακατανομή σε δεύτερο στάδιο μέσω φορολογικού συστήματος. Το οποίο βέβαια θα αποδεχτούν οι κεφαλαιοκράτες επειδή είμαστε έξυπνοι. Και ωραίοι. Και θα πάρουμε και Νόμπελ στα Οικονομικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι όσο προχωρά αυτή η ισότητα, τόσο πιο ίσοι γινόμαστε και όσο πιο ίσοι γινόμαστε, τόσο λιγότερο χρειάζεται η φορολογία του πλούτου.
      Βλέπουμς τα πράγματα διαφορετικά αγαπητέ Αντώνη. Εμείς στο ΣΥΡΙΖΑ προτείνουμε με πρόγραμμα και στρατηγικούς στόχους την ισότητα, εσείς το λέτε ανισότητα. Τελικά με ποιους είστε; Με το κεφάλαιο ή τους εργάτες;

      Διαγραφή
    2. Ε, αφού θα τα μοιράσουνε δίκαια τα παιδιά, σου λέει ο Λάτσης, να μη δεχτώ να αμβλύνω τις ανισότητες που παράγω σε αυτό το άδικο εκμεταλλευτικό σύστημα; Αφού στο κάτω κάτω κι εμένα αδικεί. Στοιχειώδες Σέρλοκ! Τσάκαλος ο Τσακαλώτος! Οι άλλοι που πήρανε το νόμπελο, καλύτεροι ήσαντε, δηλαδή;

      Διαγραφή
    3. Impôt de solidarité sur la fortune: Φόρος αλληλεγγύης στην περιουσία (ΦΜΑΠ). Διατίθεται σε πολλές γεύσεις, όπως για παράδειγμα "έκτακτη φορολόγηση με 75% των εισοδημάτων άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ" (υπόθεση Ζεράρ Ντεπαρντιέ) [αυτό λέγεται (πολλαχώς) και "κατάργηση της φορολογικής ασπίδας"[1][2]]

      [1] http://tvxs.gr/news/%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%8C%CE%BD

      [2] Η ασπίδα έχει δυο όψεις, μια καλή και μια καλύτερη: http://www.skai.gr/news/finance/article/133911/%CE%91%CF%80%CE%AD%CE%B4%CF%89%CF%83%CE%B5%CE%B7%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CE%B1%CF%83%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B1/

      Back from the future

      Διαγραφή
    4. ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει την αντικατάσταση όλων των υφιστάμενων φόρων στην περιουσία--->

      Τον ΦΠΑ θα τον καταργήσουν --- ή θα τον μετονομάσουν σε «έκτακτη εισφορά αλληλέγγυας κατανάλωσης»;

      Διαγραφή
  2. Εμπνεύστηκα !!! Και το πάω ένα βήμα παραπάνω. Μπορούμε να κρατήσουμε την ατομική ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής,αλλά να πείσουμε τους καπιταλιστές να αποδίδουν στους εργαζόμενους το 100% του αποτελέσματος της εργασίας τους και όχι μόνο τα απαραίτητα για την συντήρηση της εργατικής τους δύναμης,να έχουν δηλαδή μηδενικό κέρδος.Έτσι θα έχουν την ιδιοκτησία αλλά ταυτόχρονα θα μπορούν ή να μείνουν άστεγοι αν επιλέξουν την αεργία(όπως σήμερα) ή θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν αίτηση στο ιδιόκτητο εργοστάσιο τους για να εργαστούν.Νομίζω ότι είναι μια δελεαστική και ρεαλιστική πρόταση την οποία με χαρά θα αποδεχθούν οι καπιταλιστές και έτσι θα λύσουμε την αντίθεση μεταξύ κοινωνικού χαρακτήρα της παραγωγής και ατομικής ιδιοποίησης του παραγόμενου πλούτου από τους ιδιοκτήτες των μέσων παραγωγής.Και θα αποδείξουμε στο απολιθωμένο ΚΚΕ ότι υπάρχει ανθρώπινος καπιταλισμός.
    Είμαι έτοιμος να παραλάβω και εγώ νόμπελ.
    Δέχομαι συγχαρητήρια.

    WrongTendency

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περουσιολόγιο!?!?!?!!?!?
    Εντάξει, τρολάρει, δεν υπάρχει περίπτωση.
    Και το κορυφαίο, σοσιαλισμός οχι μέσω επανάστασης, ούτε καν μέσω εκλογών και διαδικασιών. Σοσιαλισμός μέσω νομοσχεδίου για την φορολόγηση. Εμπνευσμένο πραγματικά.

    Partydog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιο ουτοπικό και απο τον ουτοπικο σοσιαλισμό, το οτι οι καπιταλιστές θα καθίσουν να παιξουν αυτό το παιχνίδι.

    tkar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχάς, δεν πρόκειται να κάνουν τίποτε απ' αυτά. Αυτό έλειπε. Πιο κάτω δεν πάω. Ακόμα και για να κάνουν το απλό οι κεφαλαιοκράτες και να πάρουν τις επιχειρήσους να φύγουν, θα έπρεπε να έχουν δεχτεί πίεση. Δεν πρόκειται να αποπειραθούν καν τους ακουμπήσουν όμως, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε γιατί είναι γελοία όσα πουλάνε στους χαχόλους.

      Διαγραφή
    2. Τι ουτοπικό και αηδίες; Το "περιουσιολόγιο" είναι μέτρο τής εποχής τού Σαρκοζί. Ο Ευκλείδης Γρανάζης δεν καταδέχεται να αναφέρει καν την φορολογία επιχειρήσεων (θα την μειώσουν από το -10% στο -40%, ξέρω γω, έχω inside sources).

      Στο μεταξύ, σε έναν άλλο πολύ-πολύ μακρινό γαλαξία:

      http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=14638:kalampokas-pol-eksousia-aristera&catid=72:dr-ekdilosis&Itemid=279

      «Είναι, επομένως, περισσότερο αναγκαίο να δούμε τους όρους και τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες είναι πιθανό, και όχι βέβαιο, μια τέτοια τακτική να εντάσσεται στο πλαίσιο μιας επαναστατικής στρατηγικής. Κι εδώ είναι η βαθύτερη ουσία της επιμονής στους θεσμούς δυαδικής εξουσίας και οργάνωσης του λαού: γιατί σε πείσμα μιας παράδοσης που θέλει τη λενινιστική έννοια της δυαδικής εξουσίας να διαβάζεται υπό τον ιδεότυπο μιας πολύ σύντομης περιόδου κατά την οποία προετοιμάζεται η εξουσία των σοβιέτ για να ανατρέψει την αστική κυβέρνηση και να καταλάβει –ύστερα από εμφύλιο πόλεμο– το κράτος και την πολιτική εξουσία(4), εμείς επιμένουμε να τη διαβάζουμε ως την κεντρική έννοια μιας επαναστατικής εκδοχής του γκραμσιανού «πολέμου θέσεων», ως την κεντρική στρατηγική για την οικοδόμηση της αριστερής ηγεμονίας.

      Με άλλα λόγια, η δυαδική εξουσία είναι η εκδοχή του ιστορικού μπλοκ που πρέπει να αναδυθεί, ο τόπος στον οποίον θα αρθρωθεί η συμμαχία των υποτελών τάξεων στη σύμφυσή της με ένα μεταβατικό πρόγραμμα και σε μια μεταβατική, επαναστατική κατεύθυνση. Είναι η διαδικασία και οι ίδιοι οι θεσμοί εξουσίας αυτού του μπλοκ. Γιατί η δική μας πολιτική, μια δυνάμει «προλεταριακή πολιτική» δεν είναι σύστοιχη με την αστική πολιτική.
      »


      Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα είναι το _αστικό_ κλαδί τής "δυαδικής" και οι ανθοί της τα ναρο-«σοβιέτ» τού ΣΥΡΙΖΑ που θα την ανατρέψουν στο μακρινό μέλλον. Τι οιδίποδες, τι λάιοι, τι ζώα-τοτέμ, τι ... τι... Προφητικότατος ο κακομοίρης ο Φρόιντ στην διαθήκη του πολιτικής φαντασίας με τίτλο «Η διάσπαση του συριζαϊκού ΕΓΩ στην διαδικασία του αμυντικού πολέμου θέσεων».

      Διαγραφή
    3. "σε πείσμα μιας παράδοσης που θέλει τη λενινιστική έννοια της δυαδικής εξουσίας να διαβάζεται υπό τον ιδεότυπο μιας πολύ σύντομης περιόδου κατά την οποία προετοιμάζεται η εξουσία των σοβιέτ για να ανατρέψει την αστική κυβέρνηση και να καταλάβει –ύστερα από εμφύλιο πόλεμο– το κράτος και την πολιτική εξουσία(4), εμείς επιμένουμε να τη διαβάζουμε ως την κεντρική έννοια μιας επαναστατικής εκδοχής του γκραμσιανού «πολέμου θέσεων», ως την κεντρική στρατηγική για την οικοδόμηση της αριστερής ηγεμονίας."

      Ο Λένιν βάσισε την αντίληψή του για τον παροδικό χαρακτήρα της δυαδικής εξουσίας στην θέση περί του αδιαίρετου χαρακτήρα της κυριαρχίας που του κληροδότησε η πολιτική θεωρία απ' τον Μποντέν στον Χομπς κι από κει στον Ρουσώ.

      Η ιδέα ότι η δυαδική εξουσία μπορεί να είναι μόνιμη πού βασίζεται, αν επιτρέπεται;

      Διαγραφή
    4. Η ιδέα ότι η δυαδική εξουσία [ενός και μόνο κόμματος] μπορεί να είναι μόνιμη πού βασίζεται, αν επιτρέπεται;--->

      Τις ερωτήσεις σας στον κ. Καλαμπόκα. Εγώ δεν τα κατέχω αυτά.

      Διαγραφή
    5. "σε πείσμα μιας παράδοσης που θέλει τη λενινιστική έννοια της δυαδικής εξουσίας να διαβάζεται υπό τον ιδεότυπο μιας πολύ σύντομης περιόδου κατά την οποία προετοιμάζεται η εξουσία των σοβιέτ για να ανατρέψει την αστική κυβέρνηση και να καταλάβει –ύστερα από εμφύλιο πόλεμο– το κράτος και την πολιτική εξουσία(4), εμείς επιμένουμε να τη διαβάζουμε ως την κεντρική έννοια μιας επαναστατικής εκδοχής του γκραμσιανού «πολέμου θέσεων», ως την κεντρική στρατηγική για την οικοδόμηση της αριστερής ηγεμονίας.

      Με άλλα λόγια, η δυαδική εξουσία είναι η εκδοχή του ιστορικού μπλοκ που πρέπει να αναδυθεί, ο τόπος στον οποίον θα αρθρωθεί η συμμαχία των υποτελών τάξεων στη σύμφυσή της με ένα μεταβατικό πρόγραμμα και σε μια μεταβατική, επαναστατική κατεύθυνση. Είναι η διαδικασία και οι ίδιοι οι θεσμοί εξουσίας αυτού του μπλοκ. Γιατί η δική μας πολιτική, μια δυνάμει «προλεταριακή πολιτική» δεν είναι σύστοιχη με την αστική πολιτική."


      Χαχαχαχαχαχαχ.
      Μ' αρέσει ο τύπος. Πρέπει να είναι από τους λίγους ειλικρινείς Ανταρσυώτες που έχω διαβάσει. Το λέει ο άνθρωπας, ώπα, μισό, ποιός είπε ότι όταν μιλάμε για "μεταβατικό πρόγραμμα" και "δυαδική εξουσία" εννοούμε "μεταβατική στιγμή" στο ιστορικό γίγνεσθαι, τύπου Ρωσία, σοβιέτ και δε συμμαζεύεται; Εμείς λέμε για "δυαδική εξουσία" ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ! Με τους "θεσμούς" της! Κι αφήστε τους "συμβιβασμένους", "σεχταριστές" και "υπερεπαναστάτες αλλά μόνο στα λόγια" κουκουέδες να ρωτάνε τι θα γίνει με τα μέσα παραγωγής, με την επίλυση της βασικής αντίφασης σε επίπεδο εξουσίας και άλλα τέτοια μπανάλ και βαρετά. Τι νομίζετε ρε, ότι κάτι γατάκια τύπου Μαρξ και Λένιν που λέγανε για ενότητα και πάλη των αντιθέτων και τόνιζαν την πρωταρχική σημασία της πάλης στο παραπάνω σχήμα, ξέρανε τι τους γίνεται; Μόνο ενότητα των αντιθέτων ρε! Και στην πράξη, ε, αφού θα έχουμε και τους θεσμούς μας και τα όλα μας, τι να την κάνουμε την επανάστα; "Δυαδική εξουσία" για πάντα ρε!

      Άιντε παιδιά, κι εις ανώτερα. Όπου να ναι όλοι τέτοια θα λένε εκεί μέσα. Και δε θα αργήσει η ανεκτίμητης αξίας (που θα λεγε κι η διαφήμιση) στιγμή που θα διαβάσουμε το κάλεσμα ΑΝΤΑΡΣΥΑ για συμμετοχή του "κινήματος" σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο της νέας, "πρωτότυπης" και "αδογμάτιστης" εκδοχής της δυαδικής εξουσίας!
      Προσωπικά, δε βλέπω την ώρα.

      Διαγραφή
  5. Πω πω πω... Κόβω τα ναρκωτικά και γράφομαι συνδρομητής στην Αυγή.

    Διότι ο ΣΥΡΙΖΑ, απέναντι στην καπιταλιστική οικονομία της αγοράς, προτάσσει την οικονομία των αναγκών.

    Λες και η "καπιταλιστική οικονομία της αγοράς" ή οποιαδήποτε άλλη θα μπορούσε να αγνοεί τις ανάγκες γενικώς! Όταν όμως δε θέλεις να ξεκαθαρίσεις σε τίνων τις ανάγκες αναφέρεσαι, καταλήγεις να γράφεις τέτοιες παπαριές μεγατόνων. Και συνεχίζεις ακάθεκτος:

    Αυτό σημαίνει, εκτός των άλλων, μια κοινωνία όπου το κυρίαρχο δεν είναι τα άτομα να έχουν ίσες ευκαιρίες κοινωνικής ανέλιξης...

    Επειδή σ' αυτή την κοινωνία, όπως καθείς γνωρίζει, το κυρίαρχο [sic] είναι τα άτομα να έχουν ίσες ευκαιρίες κοινωνικής ανέλιξης! Ή στην κοινωνία που ευαγγελίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ (ψψψψ...) ενδέχεται να είναι "κυρίαρχο" κάτι τέτοιο...

    ...αλλά μια κοινωνία όπου τα αγαθά και τα βάρη μοιράζονται με πιο ίσο τρόπο.

    Πάνω που πήγαινα να συνέλθω από τα προηγούμενα, ήρθαν "τα βάρη" που θα "μοιράζονται με πιο ίσο τρόπο" και μ' αποτέλειωσαν. Πιο ίσο! Πιο ίσο κι από ίσο! Καημένε Όργουελ...

    Το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να βγει από τέτοια κείμενα είναι η παραίτηση των συγγραφέων τους από κάθε αξίωση σοβαρότητας ή έστω νοηματικής συνέπειας. Αυτό όμως αποκαλύπτει και την άποψή τους για τη συνομάδωση στην οποία απευθύνονται. Αν αυτό το "κοινό" ή target group αποτελείται κατά πλειοψηφία από κρετίνους, απελπισμένους μικροαστούς και ιδιοτελείς κουτοπόνηρους, με άλλα λόγια από κάποιους που δε μπορούν ή δε θέλουν να καταλάβουν τι διαβάζουν ή δε διαβάζουν καν ή θεωρούν πώς δεν έχει καμιά σημασία ο λόγος μπροστά στις καρέκλες και στις κουτάλες, τότε εξηγείται εύκολα ο ραγδαίος ευτελισμός του λόγου που παράγει και καταναλώνει η "αριστερά" μας.

    gdmn1973

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε gdmn, ο άνθρωπος είναι αντισυστημικός να ουμ!

      Πάντως εγώ θα υπερκεράσω τη θεωρία της "οικονομίας των αναγκών" με τη θεωρία της "οικονομίας της αγκαλίτσας." Αυτό που δεν καλύπτει ο νεοφιλελευθερισμός είναι οι αγκαλίτσες. Πρέπει να έχουμε περισσότερες αγκαλίτσες. Δεν μας δίνουν αγκαλίτσες οι καπιταλιστές.

      Διαγραφή
    2. Σύνταγμα της Ελλάδας, άρθ. 4, παρ. 5: Οι Έλληνες πολίτες συμμετέχουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.

      Ξέρουμε πώς μεταφράζεται στην πράξη το "χωρίς διακρίσεις" και πώς μεταφράζεται το "ανάλογα με τις δυνάμεις τους".

      Ευ. Τσακαλώτος στην Αυγή: Διότι ο ΣΥΡΙΖΑ, απέναντι στην καπιταλιστική οικονομία της αγοράς, προτάσσει την οικονομία των αναγκών. Αυτό σημαίνει [...] μια κοινωνία όπου τα αγαθά και τα βάρη μοιράζονται με πιο ίσο τρόπο.

      Κι ας καταλάβει ο καθείς ό,τι τραβάει η ψυχή του! Εγώ π.χ. ο προβοκάτωρ μπορώ να εισηγηθώ έναν "πιο ίσο τρόπο" που κάνει το αστικό μας σύνταγμα να ντραπεί για το συντηρητισμό του και τον κ. Τσακαλώτο αντίστοιχα περήφανο με την αντισυστημικότητά του. Όπως το κατά κεφαλήν ΑΕΠ υπολογίζεται με μια διαιρεσούλα, χωρίς κατανομές και άλλα τέτοια δύσκολα, έτσι να βγαίνει κι ο κατά κεφαλήν φόρος: Με μια διαίρεση. Γιατί, δηλαδής, υπάρχει τίποτα "πιο ίσο" απ' αυτό;

      Φυσικά και δεν υπονοεί τίποτα τέτοιο ο αντισυστημικός κ. Τσακαλώτος! Για την ακρίβεια, δεν εννοεί τίποτα απολύτως, αφού ο καθένας μπορεί να μεταφράσει το "πιο ίσο" όπως γουστάρει. Αν έχει ακίνητα, καταθέσεις, υψηλό εισόδημα, μπορεί να ελπίζει σε "πιο ίσες" ελαφρύνσεις. Αν είναι άνεργος, άφραγκος, απειλούμενος από τις τράπεζες, μπορεί να ελπίζει σε "πιο ίση" αναδιανομή.

      Γεια σου ρε ΣΥΡΙΖΑ με τα ωραία σου, πάρε και τραγουδάκι!

      gdmn1973

      Διαγραφή
  6. Συνάντηση Α. Τσίπρα - Αγιορειτών
    Πρόσκληση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθωνική Πολιτεία
    Με αντιπροσωπεία της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους, συναντήθηκε την Πέμπτη ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας.

    Θέματα που ενδιαφέρουν την Αθωνική μοναστηριακή Πολιτεία, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης. Στη συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Ρένα Δούρου, Γιάννης Αμμανατίδης, Δημήτρης Γελαλής και o συντονιστής της Θεματικής θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ, Μάκης Λυκόπουλος.

    Κατά τη διάρκεια της συζήτησης υπογραμμίστηκε η αναγνώριση της ιδιαίτερης θρησκευτικής, ιστορικής και πολιτισμικής σημασίας του Αγίου Όρους, η οποία διαμορφώθηκε από αιώνες και διατηρείται μέχρι σήμερα, ο αυτονόητος σεβασμός του Καταστατικού Χάρτη λειτουργίας του, στo πλαίσιο της συνταγματικής νομιμότητας, από μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και η στήριξη κάθε προσπάθειας ανάδειξης της υπερχιλιόχρονης προσφοράς του Αγίου Όρους.

    Τέλος, οι εκπρόσωποι της Ιεράς Κοινότητας απηύθυναν πρόσκληση στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να επισκεφθεί την Αθωνική Πολιτεία.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=405725

    ΑπάντησηΔιαγραφή