Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2013

Κοκτέιλ Μολότωφ #325


Απάντησις: Ισχύει ότι ακριβώς ισχύει δια την αντιστρόφως ανάλογον σχέσιν ΠΑΣΟΚ-Χ.Α που περιεγράφη εις το Κοκτέιλ Μολότωφ υπαριθμ. 154. Ήτοι:

Στη ΝΔ, άμα θέλεις να τελέσεις αξιόποινες πράξεις, πρέπει πρώτα να φροντίσεις να εκλεγείς.

Στην Χρυσή Αυγή, άμα θέλεις να εκλεγείς, πρέπει πρώτα να φροντίσεις να τελέσεις αξιόποινες πράξεις.

Οι ψηφοφόροι της χώρας, με άλλα λόγια, "τιμωρούν" αυτούς που πρώτα εκλέγονται και μετά διαπράττουν αδικήματα εκλέγοντας στη θέση τους αυτούς που διαπράττουν τα αδικήματα εξ αρχής, πριν εκλεγούν. Αυτό το ονομάζουν "κάθαρση."*

* Βλέπε επίπεδα βλακονίου στην ατμόσφαιρα της επικράτειας.

1 σχόλιο:

  1. Αλέκα Παπαρήγα: Μας φορολογείτε με βάση τα μικτά εισοδήματα που είχαμε πριν κοπούν π.χ. οι συντάξεις, γιατί αυτά «είναι προσωρινά» [...] όταν λέει λοιπά έσοδα, εννοώντας σύνταξη δικιά μου και σύνταξη χηρείας, βάζει το μικτό που δεν το έπαιρνες ούτε όταν βγήκε γιατί είχες κρατήσεις, το μικτό του μικτού, και παίρνεις τα μισά τώρα. Είδα το πόθεν έσχες και λέω που τα παίρνω εγώ όλα αυτά τώρα ύστερα από τόσα χρόνια; Παίρνω το 50%. Και με φορολογείς με αυτό, γιατί; Σας λέω καθαρά εγώ δεν μπορώ να πληρώσω την εφορία. Δεν μπορεί να με φορολογείς με δύο συντάξεις που παίρνω τώρα το 50%, και αυτό δεν αφορά εμένα, φέρνω το παράδειγμα για να μην μου πείτε ότι λέω ψέματα

    «Αριστερό» alfavita (του Κάτσικα νομίζω δεν είναι;): Βεβαίως η κυρία Παπαρήγα εισπράττει την βουλευτική αποζημίωση η οποία όμως -όπως είναι γνωστό- στην περίπτωση του ΚΚΕ στο συντριπτικό της ποσοστό παρακρατείται από το Κομμουνιστικό Κόμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή