Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

Βρέχει

1. Την επιστολή την γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος που είναι μέλος του ΚΚΕ. Αυτό να μην το ξεχνάμε γιατί η ιδιότητά του περιέχει μια σειρά περιορισμούς στη γραφή

2. Την επιστολή την γράφει ο απολυμένος Μπογιόπουλος που απολύθηκε γιατί αντιτάχθηκε στις απολύσεις στο Ριζοσπάστη και στην υπογραφή ατομικών συμβάσεων εργασίας.

3. Η επιστολή φέρει ημερομηνία 14/11/2013. Δηλαδή ημερομηνία πριν από την διαρροή στο ΒΗΜΑ (17/11) της επιστολής του προς την ΚΕ του ΚΚΕ όπου εκφράζονται οι διαφωνίες του για τα τεκτενόμενα [sic] στο Ριζοσπάστη και του κειμένου της ΚΕ που κατεβαίνει στις κομματικές οργανώσεις και τον αφορά. Άρα η επίμαχη επιστολή της 14/11 δεν μπορεί να αφορά τον Κώστα Γρηγοριάδη και οποιονδήποτε άλλο που έγραψε αργότερα για τον Μπογιόπουλο με αφορμή τη διαρροή στο ΒΗΜΑ.


4. Η επίμαχη επιστολή Μπογιόπουλου γράφεται σε μια περίοδο που μέσα στο ΚΚΕ κυκλοφορούν και λέγονται διάφορα σε βάρος του: Ότι ήθελε περισσότερα λεφτά, ότι είχε πιάσει δουλειά στον Χατζηνικολάου και γι’ αυτό είχε αντιρρήσεις με όσα γίνονταν στην κομματική εφημερίδα, ότι διεκδικούσε από το ΚΚΕ χρήματα που δεν του ανήκαν, ότι πήρε παχυλότατη αποζημίωση πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ κλπ.

5. Η επίμαχη επιστολή, όπως αναφέρεται σ’ αυτήν, στρέφεται ενάντια στους διαδοσίες, ενάντια στον κάθε λογής συκοφάντη, στους ψιθυρολόγους, σε όσους βρίσκονται σε διατεταγμένη αλητεία για να λερώσουν ότι δεν φτάνουν (είναι σαφές εδώ ότι λόγος γίνεται για αξίες, στάσεις ζωής και ιδανικά. Μόνο αυτά μπορεί ή δεν μπορεί κάποιος να τα φτάσει). Επίσης, η επιστολή στρέφεται κατά εκείνων που δεν άνοιξαν το στόμα τους για τις χιλιάδες απολύσεις στον Τύπο και εναντίον των κατ’ επάγγελμα αντικομουνιστών (όσων το παίζουν φίλοι του Μπογιόπουλου με μόνο σκοπό να ικανοποιήσουν τον αντικομουνισμό τους στρεφόμενοι κατά του ΚΚΕ ως κομμουνιστικού κόμματος)

Η επιστολή δεν αφορά κανέναν από εμάς που υπερασπιστήκαμε τον Νίκο. Ούτε διαδοσίες είμαστε, ούτε ψιθυρολόγοι, ούτε συκοφάντες, ούτε σε διατεταγμένη αλητεία, ούτε σιωπήσαμε στις απολύσεις (άλλωστε οι ίδιοι είμαστε απολυμένοι και ο Κώστας αποχωρήσας λόγω των απολύσεων), ούτε αντικομουνιστές. Ό,τι γράψαμε το γράψαμε με το όνομά μας, υπερασπιζόμενοι, μέσα από την υπόθεση Μπογιόπουλου, το ΚΚΕ, τις αξίες και τα ιδανικά του, την κομμουνιστική στάση ζωής, όλα δηλαδή αυτά που εξευτελίζει σήμερα η ηγεσία του ΚΚΕ.

Η επιστολή Μπογιόπουλου δεν αφορά εμάς. Αφορά εκείνους που την κράτησαν στο συρτάρι για δύο εβδομάδες. Κι όταν την δημοσίευσαν έγραψαν ψέματα για το χρόνο που την παρέλαβαν. Που όλο αυτό το διάστημα διέσυραν τον Μπογιόπουλο και τον συκοφαντούσαν στις κομματικές οργανώσεις. Που δεν είχαν το πολιτικό και κομματικό θάρρος να αναλάβουν την ευθύνη για την διαρροή στο Βήμα (αντίθετα το έκαναν γαργάρα οι κατά τ’ άλλα λαλίστατοι υπερεπαναστάτες). Μην ξεχνάτε δε, ότι είναι αυτοί που κάνουν τις απολύσεις στον Ριζοσπάστη, που νομιμοποίησαν τις ατομικές συμβάσεις εφαρμόζοντάς τες στο κόμμα και που απέναντι σ’ αυτήν την πρακτική τους είχαν και έχουν όλους μας και φυσικά τον Μπογιόπουλο.

Και κάτι τελευταίο. Αν αυτοί δηλώνουν ΚΚΕ, μεταχειριζόμενοι το κόμμα σα να είναι κληρονομιά του πατέρα τους, εμείς που θεωρούμε ότι το ΚΚΕ δεν τους ανήκει γιατί είναι επαναστατική κατάκτηση της εργατικής τάξης που άφησαν οι προηγούμενες γενιές επαναστατών για την δική μας γενιά, τις νεότερες και τις επόμενες γενιές, το υπερασπιζόμαστε δηλώνοντας Κομμουνιστές. Και τους λέμε: Κρατήστε την ταμπέλα και τη σφραγίδα. Εμείς είμαστε κομμουνιστές ηλίθιοι.-

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (30/11/13)

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013
Ίσκρα

32 σχόλια:

  1. Προς κύριον Πετρόπουλον:

    Διευκρινίστε μας παρακαλώ: Ποίος σας εμπιστεύτηκε το κομματικό αρχείο του Νίκου Ζαχαριάδη και πώς χειριστήκατε το αρχείο αυτό, το οποίο αποτελεί κομμάτι της ιστορίας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας;

    Πιο συγκεκριμένα, πού το δημοσιεύσατε βάζοντας την ονοματάρα σας από πάνω ωσάν να ήσασταν εσείς ο ευρετής και ατομικός ιδιοκτήτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι, κύριε αληθινέ κομμουνιστή: Τα έσοδα των εκδόσεων του αρχείου τα τσεπώσατε ο ίδιος ή απατώμαι;

      Διαγραφή
    2. "Πρόκειται για δυσεύρετα ντοκουμέντα και άγνωστα στο ευρύ αναγνωστικό κοινό, από τα οποία ελάχιστα έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα στην ιστορική έρευνα"
      http://www.biblionet.gr/book/172946/Ζαχαριάδης,_Νίκος,_1903-1973/Ιστορικά_διλήμματα,_ιστορικές_απαντήσεις

      Ασφαλώς είναι δυσεύρετα. Ποιος σας τα έδωσε λοιπόν πριν καταλήξουν στις εκδόσεις Καστανιώτη με το δικό σας όνομα ως ερευνητή, το φάντασμα του Ζαχαριάδη;

      Διαγραφή
    3. Για τον Πάρνη ο πόνος σας κύριε Πετρόπουλε; Σίγουρα;

      "Για τον Ν. Ζαχαριάδη ο Αλέξης Πάρνης έχει γράψει σε δύο βιβλία του που έχουν εκδοθεί από τις εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ. [...]

      Κι ερχόμαστε τώρα στο δια ταύτα. Κανένα ιστορικό μυθιστόρημα και κανένα βιβλίο αναμνήσεων που περιέχει ιστορικές πληροφορίες δεν διεκδικεί εύσημα επιστημοσύνης. Μπορεί να αποτελεί λιγότερο ή περισσότερο σημαντική ιστορική πηγή αλλά ποτέ δεν κρίνεται για έλλειψη ή επάρκεια επισημονικότητας. Συνεπώς είναι το λιγότερο αστείο να κατηγορείται ο Πάρνης για μη επιστημονική προσέγγιση της προσωπικότητας του Ν. Ζαχαριάδη. Κι όποιος τον κατηγορεί γι’ αυτό το μόνο που αποδεικνύει είναι την δική του αδυναμία να κατατάξει σωστά ιστορικές πηγές, να τις κρίνει και να τις αξιοποιήσει σωστά ιδιαίτερα μάλιστα όταν διατείνεται ότι κάνει επιστημονικό ιστορικό έργο.

      Αλλά μήπως ο Αλέξης Πάρνης εμπορεύεται τον Ν. Ζαχαριάδη; Πώς το κάνει αυτό; Επειδή εξέδωσε δύο βιβλία που αναφέρονται σ’ αυτόν και εισπράττει τα νόμιμα πνευματικά του δικαιώματα από την πώληση των βιβλίων του; Ξέρει κανείς κανέναν άλλο τρόπο για να απευθυνθεί ένας συγγραφέας με τα βιβλία του στο αναγνωστικό κοινό; Αλλά αν αυτό ισχύει για τον Πάρνη, ισχύει και για όλους όσους εκδίδουν βιβλία τα οποία φτάνουν μέσω του εμπορίου στους αναγνώστες."
      http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-29-13-06-34/1090-2013-08-18-16-36-3

      Διαγραφή
    4. Αν είχες διαβάσει το βιβλίο θα γνώριζες που βρήκα το υλικό το οποίο χρησιμοποιώ και σε ποιον ανήκει. Κι αν είχες ίχνος εντιμότητας δεν θα έκανες υπαινιγμούς σε βάρος μου για το πού πάνε τα έσοδα των εκδόσεων του αρχειακού υλικού που έχω χρησιμοποιήσει- τόσο στους δύο τόμους που έχουν εκδοθεί όσο και σ' αυτούς που ακολουθούν.
      Δεν θα πω τίποτα περισσότερο. Θα περιμένω να δω αν έχεις το κουράγιο να αποκαταστήσεις την αλήθεια. Αν δεν το κάνεις κι αν δεν ζητήσεις συγνώμη θα κληθείς να το κάνεις εκεί που η εκτόξευση συκοφαντίας έχει και το ανάλογο κόστος.

      Υ.Γ. Και μια προειδοποίηση σε 'κείνους που ξέρουν:. Κάποιοι ξέρουν πολύ καλά πως έχει το θέμα. Το γνωρίζουν σε όλες του τις λεπτομέρειες- και σ’ αυτές που δεν έχουν ποτέ δημοσιοποιηθεί- κι έχουν στα χέρια τους όλες τις αποδείξεις τις οποίες έχω κι εγώ. Δεν πρόκειται να δώσω τίποτα στη δημοσιότητα αν δεν με προκαλέσουν οι ίδιοι με το ονοματάκι και τους τίτλους τους. Θα τους ζητούσα επομένως- αντί να κρύβονται πίσω από λασπολόγους ευελπιστώντας ότι κάτι θα κερδίσουν από την εξάπλωση της μπόχας (για την οποία, κτυπτόμενοι, θέλουν να ισχυρίζονται ότι δεν έχουν καμία ευθύνη)- να βρουν το θάρρος να πουν, με την δική τους υπογραφή, αυτά που διοχετεύουν μέσω τρίτων. Η απάντηση θα είναι σκληρή. Κι αν νομίζουν ότι μπλοφάρω δεν έχουν παρά να δοκιμάσουν.

      Γιώργος Πετρόπουλος

      Διαγραφή
    5. Μηνύστε με κύριε Πετρόπουλε.

      Διαγραφή
  2. Σε ποιόν λοιπόν ανήκει λοιπόν το ΚΚΕ; Στον Πετρόπουλο; Σε αυτούς που "υπερασπίστηκαν τον Νίκο;" Το ΚΚΕ Πετρόπουλε ανήκει στην εργατική τάξη που τα έφτιαξε και το στηρίζει 95 χρόνια. Η σημερινή ηγεσία του κόμματος δεν υπάρχει επειδή την στηρίζεις εσύ Πετρόπουλε, αλλά επειδή την στηρίζουν τα μέλη του και οι φίλοι του. Το άρθρο σου τελειώνει με αυτό το "Εμείς είμαστε κομμουνιστές ηλίθιοι". Σε ποιόν απευθύνεται; Στην ηγεσία του, που υπάρχει γιατί την εξέλεξε και την στηρίζει η βάση του κόμματος; Τότε έχουμε κάθε δικαίωμα να σου πούμε με κάθε ευγένεια: ηλίθιος είσαι και φαίνεσαι, άθλιε προβοκάτορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οφείλουμε μεγάλη ευγνωμοσύνη στον Μπογιόπουλο για την βοήθεια στο ξεμπρόστιασμα των αυτόκλητων "φίλων" του, που αναγκάζονται να βγουν μπροστά και να μιλήσουν, επιτέλους, εκ μέρους του εαυτού τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι "true" ξαναχτυπάνε, άλλωστε το κειμενάκι στο Ίσκρα δεν ανέβηκε ούτε για να συκοφαντήσει, ούτε να ψιθυρολογήσει, ούτε τίποτα απ' αυτά, ΚΑΙ ο Λαφαζάνης είναι κομμουνιστής ηλίθιοι. Πολλά συγχαρητήρια κύριε Πετρόπουλε.
    ΥΓ: Πάλι καλά που απαντάει και κανείς στα σχόλια, απ' ότι είδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης πριν από τις 17/11 όπως λέει ο "true", κανείς μα κανείς δεν ασχολούνταν ούτε πέταγε λάσπη με αφορμή το Μπογιόπουλο, το κείμενο που παραπέμπει ο ίδιος ο Ν.Μπ. δε τους είπε κάτι. Και δώσ'του "ηγεσία","υπεράσπιση", ταμπέλες,σφραγίδες και τα τοιαύτα.Η Αγγελική Κώττη είναι κομμουνίστρια, ηλίθιοι;
    Θέλουμε και Αλέκο Χαλβατζή τώρα, αφού εμφανίζεται ανά 1,5 περιπου χρόνο ίσως είναι ο καιρός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπογιόπουλος: "Είμαι κομμουνιστής, ηλίθιε!"
    Πετρόπουλος: "Εμείς είμαστε κομμουνιστές ηλίθιοι."

    Το κόμμα (και το Κόμμα) κάνει την διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιράζονται από κοινού την ηλιθιότητα,όποιοι και αν είναι, από όπου και αν προέρχονται.

      ....

      Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τη στάση τους. Με την ίδια λογική, τι θα πρέπει να απαντάει αντίστοιχα κάποιος που είχε αναλάβει δουλειές βουλευτή ή είναι μέλος της ΚΕ στο ΚΚΕ και ξαφνικά στη διάρκεια της επανάστασης του δίνουν όπλο;

      "ευχαριστώ κύριε, δε θα πάρω, οι δουλειές μοιράστηκαν και μένουν ως έχουν, δεν μπερδεύουμε τις δουλειές μας"

      αντίστοιχα, ο Ζαχαριάδης, τί έπρεπε να κάνει μέσα στο στρατόπεδο συγκέντρωσης;

      "ευχαριστώ κύριοι, δε θα πάρω ... είμαι πολιτικός, ηλίθιοι!"



      Το όλο θέμα κάποιων είναι ότι χάσανε μια δουλειά που τους ανατέθηκε για να προσφέρουν, όχι για να ζούνε καλά. Προφανώς, δε θέλουνε να προσφέρουν, θέλουν φράγκα και φήμη.

      Διαγραφή
  7. Η οφθαλμοφανής και χονδροειδής στρεψοδικία του παρόντος κειμένου αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι η Μπογιοπουλιάδα στήθηκε με (παραδοσιακά) ερασιτεχνικό τρόπο. Από την αρχή της σαπουνόπερας οι απίθανες συσχετίσεις σχολίων-γνωμών-φημών-ψιθύρων γύρω από τις σχέσεις Μπ. - ΚΚΕ στις οποίες στηρίχθηκε η δημοσιογραφική απάτη και οι εκατοντάδες αναδημοσιεύεσεις τους έβγαζαν μάτι ότι ήσαν μισο-ασχημο-κατασκευασμένες.

    Και βέβαια κανέναν από τους πρόθυμους να δημοσιεύσουν και να αναδημοσιεύσουν τους φιλιππικούς της δεκάρας δεν τους ένοιαξε το κλείσιμο του 902 και οι απολύσεις του Ρ.

    Ας γίνει, επιτέλους, αυτό το κακότεχνα μονταρισμένο ιντερνετικό ρομάντζο κοινωνικο-πολιτικού θρίλερ, μάθημα για όλα καλοπροαίρετα χαιβάνια. Να είναι καχύποπτοι, δηλαδή, σε οποιαδήποτε "πολιτική κριτική" που πλασάρεται με τη φόρμα των αγαπημένων τους τηλεοπτικών σήριαλ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό, ας δημοσιευτεί κατ' εξαίρεση, επειδή δεν είναι σωστό να σέρνονται συκοφαντίες

    Αντώνη, ο Πετρόπουλος δεν παίρνει ποσοστά από τα δύο βιβλία που έβγαλε στοιν Καστανιώτη με κείμενα του Ζαχαριάδη. Αυτό νομίζω πως το δηλώνει στον πρόλογο του πρώτου βιβλίου (Ιστορικά διλήμματα ιστορικές απαντήσεις, που δεν το έχω πρόχειρο). Αν παίρνει κάποιος ποσοστά, είναι ο Σήφης Ζαχαριάδης, ο γιος του ΝΖ.

    Ο Πάρνης, 89 χρονών σήμερα, θεωρητικά παίρνει ποσοστά από τα βιβλία που έχει εκδώσει στον Καστανιώτη, αλλά επειδή ο Καστανιώτης έχει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, δεν έχει πάρει ως τώρα δεκάρα και, όπως λέει, προτιμάει να μην πάρει και να του βγάλει ο Καστανιώτης τα δύο άλλα βιβλία της τριλογίας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ρώτησα τίποτα για τον Πάρνη, ο Πετρόπουλος έγραψε για τον Πάρνη.

      Εγώ ρώτησα για τον Πετρόπουλο. Και για να ρωτήσω, ξέρω. Από πού πήρε το υλικό Ζαχαριάδη ο Πετρόπουλος, πρώτα από όλα; Αυτή ήταν η πρώτη μου ερώτηση. Γνωρίζεις;

      Διαγραφή
    2. Αντώνη, έκανες και μια δεύτερη ερώτηση, την εξής:
      Τα έσοδα των εκδόσεων του αρχείου τα τσεπώσατε ο ίδιος ή απατώμαι;

      Η απάντηση υπάρχει στο βιβλίο του Π. και είναι "όχι". Νομίζω ότι πρέπει να σβήσεις αυτό που έγραψες.

      Από πού πήρε το υλικό ΝΖ ο Πετρόπουλος, δεν το ξέρω.

      Διαγραφή
  9. Δείτε κι αυτό,δείτε κι αυτό: http://revol-now.blogspot.gr/2013/11/blog-post_5717.html
    Δε σε χάλασε κοπελιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η επιστολή γράφτηκε από τον Πετρόπουλο για την Ίσκρα ή αναδημοσιεύεται από κάπου αλλού;

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ίσκρα γράφει:

      "Στη συνέχεια η Iskra αναδημοσιεύει από το Facebook του Κώστα Γρηγοριάδη (πρώην σκιτσογράφου του Ριζοσπάστη που έφυγε διαμαρτυρόμενος για τις απολύσεις στην εφημερίδα) το σχετικό με την επιστολή του Ν. Μπογιόπουλου κείμενο του Γιώργου Πετρόπουλου (απολυμένος συντάκτης του «Ριζοσπάστη»)."

      Διαγραφή
    2. "Συγχαρητήρια" σε όλους αυτούς που τροφοδοτούν (και το ξέρουν,αφού έτσι "λειτουργεί" το νετ) κάθε είδους και απόχρωσης αντίπαλο του ΚΚΕ. Εδώ είναι και η διαφορά μιας διαφωνίας ή διαφορετικής άποψης που μπορεί να εκφραστεί για οποιοδήποτε ζήτημα εντός Κόμματος (Μπογιόπουλος), με τη πολεμική άμεση ή έμμεση (Γρηγοριάδης,Πετρόπουλος κ.ά.), γιατί αν είναι κάτι άλλο πέρα από πολεμική στο ΚΚΕ η στάση τους και το "τάισμα" του κάθε Λαφαζάνη κτλ θα ήθελα να ξέρω.

      Διαγραφή
    3. Ας ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα:

      Πάρα πολλοί άνθρωποι διαφώνησαν με το ΚΚΕ στην 95χρονη πορεία του. Πάρα πολλοί έφυγαν από το κόμμα, πολλοί διαγράφηκαν. Και αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα, και όχι με δική του αποκλειστική υπαιτιότητα.

      Από εκεί και πέρα όμως, αρχίζουν οι μεγάλες διαφορές. Είναι αδύνατο να συμψηφίσεις ανθρώπους που έφυγαν από το κόμμα ή διαγράφηκαν απ' το κόμμα και αποσύρθηκαν στη σιωπή, ανθρώπους που έμειναν δίπλα στο κόμμα γιατί έμειναν δίπλα στις αγωνίες και τις μέριμνες της τάξης τους, και ανθρώπους που αποφάσισαν μόνοι τους ότι αυτοί είναι το κόμμα, ότι απέναντί τους είναι απλώς μια διεφθαρμένη "ηγεσία" και ότι καθήκον τους είναι να βαράνε μόνοι τους τα ταμπούρλα τους για το πόσο σούπερ κομμουνιστές είναι σε όποιο αστικό έντυπο και κομματικό μέσο θέλει να τους χρησιμοποιήσει.

      Σέβομαι όσους διαφώνησαν και απέδειξαν ότι ήταν αγωνιστές, παθιασμένοι με την επανάσταση. Ποιος τολμά να μικρύνει τον Παντελή Πουλιόπουλο επειδή ήταν Τροτσκιστής; Ποιος έδειξε ασέβεια στον Κώστα Κάππο επειδή έφυγε το 1989; Ποιος μπορεί να περιφρονήσει τον Γιάννη Κορδάτο; Ποιος διανοήθηκε ποτέ να χλευάσει τον Άρη; Ποιος δεν δάκρυσε με τον Μηνά Σφυριδάκη;

      Είναι το ίδιο πράγμα τούτοι οι άνθρωποι και χιλιάδες ανώνυμοι σαν αυτούς με τους ΛαφαζανοΚαρτεραίους και το κάθε πουλημένο ρετάλι που κανιβαλίζει μια ιστορία που δεν έφτιαξε και ξεπουλάει στο παζάρι αγώνες άλλων;

      Όχι, και όλοι το γνωρίζουν.

      Εγώ διαφώνησα και διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως με την θέση Μπογιόπουλου στον Προσυνεδριακό. Δεν τον έγλειψα ποτέ μου. Είπα ότι πρόσφερε πολλά απ' τη θέση του γιατί πρόσφερε πολλά απ' τη θέση του. Είπα ότι ελπίζω να τον ξαναδώ στον Ριζοσπάστη επειδή ελπίζω να τον ξαναδώ στον Ριζοσπάστη. Και τον σέβομαι επειδή σέβεται τον εαυτό του σεβόμενος εμένα, εσένα και οποιονδήποτε στέκεται δίπλα στο κόμμα, ακόμα κι αν διαφωνεί μαζί μας ή διαφωνούμε μαζί του.

      Ας μην κρύβεται λοιπόν κανείς πίσω του, γιατί κανένας δεν κρύβεται πίσω από κανένα. Όλοι κρίνονται από όλους. Και η σούμα βγαίνει στο τέλος.

      Διαγραφή
  11. προς πετροπουλο/γρηγοριαδη.
    περασατε δεν ακουμπησατε, δεν πηρατε τπτ, δεν καταλαβατε ποτε που ησασταν και γιατι ησασταν.
    να στε καλα εκει που ειστε, καντε την δουλιτσα σας και αφηστε το ΚΚΕ. εκτος και αν πλεον η δουλιτσα σας ειναι ΕΙΝΑΙ το ΚΚΕ.
    αν ηταν παντως να γινει ολο αυτο για να αρχισει επισημα να δημοσιευει σκιτσα ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ του βαη, τοτε χαλαλι.
    κοιτα και κλαψε για να δεις πως ειναι τα σκιτσα και με πολιτικο σχολιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διάβασα το κείμενο του καρδιακού μου φίλου Γιώργου, όπως και τα σχόλια που ακολούθησαν. Θα θελα να σας πω ότι δεν είμαι ο αρμόδιος να σταθώ στα εσωκομματικά του ΚΚΕ. Με τον Γιώργο διαφωνώ σε πάρα πολλά σε σχέση με το Νίκο Ζαχαριάδη.Ομως για τον άνθρωπο, αγωνιστή Γιώργο μπορώ να πω πάρα πολλά. Οι αιχμές που αφήνουν σα μελάνι από σουπιά για να θολώσουν τα νερά οι πρώην συντροφοί του, θα πρεπει επιτέλους να προβληματίσουν όλους μέσα στο ΚΚΕ. Την ίδια τακτική ακολούθησαν κι ακολουθούν για όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους που φεύγουν ή διαγράφονται από το ΚΚΕ. προσπαθούν να θίξουν την προσωπικότητά τους με ανυπότατα ψεύδη ή ρίχνουν την μπάλλα αλλού για να κρύψουν τα πραγματικά γεγονότα. Η ακεραιότητα του Γιώργου (αλλά και του Κ. Γρηγοριάδη, του γνωρίζω πολύ καλά και τους δύο) είναι αδιαμφισβήτητη. Είναι πολύ λίγοι ή δεν τον ξέρουν εκείνοι που προσπαθούν να τον διαβάλουν με τα σχόλιά τους. Αν συμβαίνει το πρώτο τότε καλό θα είναι να μάθουν για το Γιώργο και μετά να μιλήσουν. Ο Γιώργος διαθετει μακρά πορεία μέσα στο ΚΚΕ, είναι Ιστορικός με σοβαρότατη έρευνα και αν όλοι γνωρίζαν από έρευνα δεν θα αναρρωτιόνταν που τα βρήκε. Όσο για τα ποσοστά μιλάει συγκεκριμένα το βιβλίο και το παραθέτει ο Νίκος Σαραντάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που δε στέκεσαι στα εσοκομματικά...
      "όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους που φεύγουν ή διαγράφονται από το ΚΚΕ", η πορεία του καθενός μιλάει από μονη της, άλλο Καρτερός,Λαφαζάνης,Αλαβάνος κλπ. άλλο ο Κάππος για παράδειγμα, όχι τέτοιες αυθαίρετες γενικεύσεις.

      Διαγραφή
    2. Ένα εξαιρετικό δείγμα του τι καπνό φούμαρε ο Κάππος ακόμα και μετά την αποχώρησή του από το ΚΚΕ, για τον Θανάση Γιαλκέτση, που κατέληξε εκεί που κατέληξε: "Ο αντισταλινισμός είναι δειλός αντικομμουνισμός", http://www.kostaskappos.gr/antistalinismos_einai_deilos_komounismos.html

      Διαγραφή
    3. Το ότι ο Γρηγοριάδης ήταν από αυτούς που πρωτοέκαναν "βούκινο" το ζήτημα με το Μπογιόπουλο (με ποια δικαιοδοσία αλήθεια;), ξέροντας πώς θα χρησιμοποιηθεί,δε τον τιμάει καθόλου πάντως...

      Διαγραφή
  13. Χαίρομαι που απλά δεν έχετε τίποτε να πείτε σ' αυτά που σας λέω για το Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι περιμένεις να πούμε;
      Εσύ για το κείμενο έχεις τίποτα να πεις ή ήρθες μόνο να "κουκουεδολογήσεις";
      Από τις πράξεις θα κρίνουμε και όχι από κάποιες αοριστίες που προσπαθεί να μας πασάρει ο πάσα ένας...

      Διαγραφή
    2. Μη χαίρεσαι, δε θα έπρεπε...

      Διαγραφή
    3. Ισχύει επίσης ό,τι έγραψα και για το Γρηγοριάδη, τέτοιου είδους στάση είναι προβληματική και μοιάζει με πολεμική. Μπορεί να κάνω και λάθος, δε ξέρω.

      Διαγραφή