Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Επέτειος Πολυτεχνείου: Εντυπωσιακή σε όγκο, μαχητική και δυναμική η αντιιμπεριαλιστική πορεία του ΚΚΕ και της ΚΝΕ

Εντυπωσιακή σε όγκο και παλμό, η αντιιμπεριαλιστική πορεία του ΚΚΕ και της ΚΝΕ για την 40η επέτειο του ξεσηκωμού του Πολυτεχνείου. Περνούσε για ώρα μπροστά από το λαομίσητο σύμβολο του ιμπεριαλισμού, την αμερικάνικη πρεσβεία.

Τα συνθήματα «Φονιάδες των λαών, Αμερικάνοι» και «Εμπρός λαέ μη σκύβεις το κεφάλι, με το ΚΚΕ αντίσταση και πάλη», «Αυτοί σκοτώσανε Λαμπράκη, Μπελογιάννη, φονιάδες των λαών Αμερικάνοι», «Το Πολυτεχνείο ζει, έξω οι Αμερικανοί», «Ένωση και ΝΑΤΟ πολέμου συνδικάτο» δόνησαν την ατμόσφαιρα στο κέντρο της Αθήνας αλλά και έξω από την πρεσβεία, που για άλλη μία φορά ήταν στην κυριολεξία ζωσμένη από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και κλούβες των ΜΑΤ.


Τα μπλοκ του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, ιδιαίτερα πυκνά, μαζικά και μαχητικά, (δείτε βίντεο) διαδέχονταν το ένα μετά το άλλο και με αποφασιστικότητα και ορμή φώναζαν «Μόρφωση, δουλειά και όχι ανεργία, την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία».

Στην πορεία του ΚΚΕ και της ΚΝΕ συμμετείχε πλήθος κόσμου, εργαζόμενοι, νέοι, άνεργοι, συνταξιούχοι. Παραβρέθηκε πολυμελής αντιπροσωπεία της ΚΕ του ΚΚΕ με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα Δημήτρη Κουτσούμπα. (Δείτε εδώ βίντεο με τη δήλωσή του).

Στην κορυφή της πορείας δέσποζε το πανό της Κομματικής Οργάνωσης Αττικής του ΚΚΕ με σύνθημα: «95 χρόνια αγώνες και θυσίες του ΚΚΕ. Διδασκόμαστε και συνεχίζουμε για το λαό, με στόχο το σοσιαλισμό».

Με συνθήματα που αναγράφονται στα πανό όπως «Εργάτες και λαός τώρα συμμαχία, για την ανατροπή, για την εξουσία» εργαζόμενοι από τον Τομέα της Βιομηχανίας διατράνωσαν την αποφασιστικότητά τους να παλέψουν για την ανατροπή της πολιτικής που διασφαλίζει τα κέρδη των μονοπωλίων και τσακίζει τη ζωή της εργατικής τάξης.

Ιδιαίτερη στιγμή η παρουσία στρατευμένων νέων στην κεφαλή του μπλοκ της Οργάνωσης Σπουδάζουσας Αθήνας της ΚΝΕ που πήραν μέρος στην πορεία. Έτυχαν θερμής υποδομής από τους υπόλοιπους συγκεντρωμένους που φώναζαν το σύνθημα «Οι φαντάροι είναι του λαού παιδιά, έξω από τα σύνορα δεν έχουνε δουλειά».

Τα συνθήματα «Η κρίση και το χρέος δεν είναι του λαού, τα έφεραν τα κέρδη του καπιταλισμού» και «Βασανιστές της χούντας, τώρα χρυσαυγίτες, όπλο του συστήματος είναι οι φασίστες» δονούσαν τη Σταδίου που ανέβαινε η μαζική και πολυπληθής πορεία του ΚΚΕ. (Δείτε εδώ βίντεο με τα συνθήματα).

Όταν η πορεία περνούσε μπροστά από τη Βουλή ακούστηκαν τα συνθήματα «Αγώνας, ρήξη, ανατροπή, η ιστορία γράφεται με πάλη ταξική» και «Ισχυρό ΚΚΕ, αντεπίθεση λαέ». Οι διαδηλωτές, που δέχθηκαν θερμά χειροκροτήματα από συγκεντρωμένους που ήταν μπροστά στα λουλουδάδικα, καλούσαν τον κόσμο να στηρίξει το ΚΚΕ με το σύνθημα «Εμπρός λαέ, άλλαξε σελίδα, με το ΚΚΕ η μόνη σου ελπίδα» (Δείτε εδώ βίντεο με τα συνθήματα).

Λίγη ώρα αργότερα και μπροστά από τα γραφεία της ΕΕ οι διαδηλωτές καταδίκασαν τη λυκοσυμμαχία των μονοπωλίων, την ΕΕ, με το σύνθημα: «Φονιάδες, ληστές, υποκριτές, είναι οι Ευρωπαίοι ιμπεριαλιστές» (Δείτε εδώ βίντεο με τα συνθήματα).

Το σύνθημα «Μόρφωση, δουλειά και όχι ανεργία, την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία», δέσποζε στο πανό του Τομέα Εκπαιδευτικών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ, ενώ την ατμόσφαιρα δονούσαν τα συνθήματα «Εννιά δεκαετίες αγώνες και θυσία, το ΚΚΕ στην πρωτοπορία», «Χωρίς εσένα γρανάζι δεν γυρνά, εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά» και «Τέρμα πια οι αυταπάτες, ή με το κεφάλαιο ή με τους εργάτες».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πορεία του ΚΚΕ ανέβηκε τη Σταδίου και μέσω της οδού Πεσματζόγλου βγήκε στην Πανεπιστημίου επειδή η Αστυνομία είχε φράξει με δυνάμεις των ΜΑΤ τη συμβολή των οδών Σταδίου και Βασιλέως Γεωργίου Α'. Στο σημείο αυτό ήταν συγκεντρωμένοι διαδηλωτές από φοιτητικούς συλλόγους και άλλες πολιτικές δυνάμεις που κατευθύνθηκαν προς τη Βασ. Σοφίας μέσω της Φιλελλήνων και Αμαλίας, με κατεύθυνση προς την αμερικάνικη πρεσβεία. (Δείτε εδώ βίντεο με συνθήματα).

Για την απόφαση να απαγορευθεί το πέρασμα της πορείας από τη Βασιλέως Γεωργίου Α', τηλεφωνικό διάβημα έκανε στον υπουργό Δημόσιας Τάξης ο Θανάσης Παφίλης, μέλος της ΚΕ και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ.

Τέλος, να σημειωθεί ότι, όπως γίνεται κάθε χρόνο, μια μικρή ομάδα ΠΑΣΠιτών έφυγε από το Πολυτεχνείο περίπου στις 3.00 μ.μ. με την αιματοβαμμένη σημαία και μέσω της Ακαδημίας - Β. Σοφίας έφθασε στην αμερικάνικη πρεσβεία λίγο πριν τις 4 μ.μ.

51 σχόλια:

  1. Έβλεπα απευθείας μέσω Ζούγκλας.
    Οταν εμφανιστηκε στο βάθος το βανακι ο καραγκιοζοδημοσιογραγος λεει , ασθενοφόρο ειναι, τελείωσε η πορεία.

    Μετά για 45 λεπτά περνούσε το ατελείωτο ορμητικό ποτάμι.
    Ανατριχίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν είναι το σημερινό μπροστά το κόκκινο ποτάμι που θα ρθει.

      Θα φροντίσουμε εμείς για αυτό.

      Διαγραφή
    2. Έτσι πρέπει κι έτσι θα γίνει Αντώνη
      αλλα σήμερα εγινε ένα βήματα κι μπρος.
      Οταν έδειχναν οι κάμερες αμέσως μετά την πρεσβεία το λαϊκό ποτάμι,
      Ο κόσμος που ήταν εκεί έδειχνε εντυπωσιασμένος.

      Διαγραφή
    3. Πιστεύω ότι πάμε πολύ καλά. Και αναμένω να πάμε πολύ καλύτερα. Το κόμμα κράτησε γερά στην κρίσιμη καμπή του 2012, δεν τους έκανε τα χατίρια. Τώρα είναι άλλοι με την πλάτη στον τοίχο για τις πολιτικές τους επιλογές.

      Διαγραφή
  2. Sorry για το άσχετο, αλλά σήμερα έκανε την ανάρτηση το "Βαθύ Κόκκινο": http://tsak-giorgis.blogspot.com/2013/11/blog-post_1392.html

    Επειδή το αρχικό άρθρο του Βήματος είναι κλειδωμένο και είναι προσβάσιμο μόνο σε συνδρομητές, ήθελα να ρωτήσω οι αγωνιστές του Βαθέος που το ανέβασαν για να τιμήσουν τα 95 χρονα του κόμματος σήμερα και να φτιάξουν αγωνιστικό κλίμα για την πορεία...είναι συνδρομητές στο Βήμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός απ' το "Βήμα" και τον Τσακ Γιώργη ανέβασε κανένας άλλος in full το άρθρο Σταυρόπουλου;

      Διαγραφή
    2. Ωχ ωχ ωχ ωχ...http://tsak-giorgis.blogspot.com/2013/11/blog-post_6256.html

      Διαγραφή
    3. Οι διαρροές είναι ένα ζήτημα πολύ σημαντικό και παρατηρείται και σε άλλες περιπτώσεις με σημειώματα του ΚΚΕ, όχι ότι θα καθόταν το σύστημα με σταυρωμένα χέρια, αλλά όπως το θέμα "νευροσπάστης" χρειάζεται διερεύνηση, έτσι κι αυτό. Είναι θέμα ανθρώπου εντός ΚΚΕ; Χακάρισμα; Κάποιου είδους υποκλοπή; Συμβαίνει πάντως και είναι ΣΟΒΑΡΟ.

      Διαγραφή
    4. Αυτα τα καθυκια πρέπει να έχουν κανονικό μισθό απο τα μυστικά κονδύλια.
      Τους παρακολουθώ 4 χρονια τωρα και βλέπω την εξέλιξη.

      Διαγραφή
    5. Για το σχολιό σου πιο πάνω και το ερώτημα: Έτσι φαίνεται...

      Διαγραφή
    6. Έτσι φαίνεται το ανέβασαν κι άλλοι; Γιατί εγώ μόνο στο Βαθύ το είδα ολόκληρο (στο Βήμα δεν έχω πρόσβαση συνδρομητή).

      Διαγραφή
    7. Aυτό εννοούσα Αντώνη, φαίνεται ότι παίζει συνδρομούλα κάποιου εκεί μέσα...όλα για την "ενότητα" λέμε...

      Διαγραφή
    8. Α, ΟΚ. Οπότε, ένα site με συνδρομή στο "Βήμα" βγάζει ποστ "ως κομμουνιστές, οφείλουμε να σεβόμαστε την οργάνωση ΜΕΛΔ και όχι να λέμε μούφα την προκήρυξη"...

      ΟοοοοοοοΚ.

      #ΠαναγιάμουβοήθαηΓΑΔΑ

      Διαγραφή
    9. @ --> Αυτά τα καθίκια κ.λπ.

      Λίγο άσχετο, αλλά δείτε και αυτό:

      «Πολιτική Υπεραξία»

      «είμαι μαρξιστής στο μέτρο που τράβηξα στα πολιτικά τους συμπεράσματα τις οικονομικές έννοιες του μαρξισμού. Δεν είμαι μαρξιστής, αφού αναγνώρισα την οικονομική υπεραξία σαν καθαρά πολιτική υπεραξία ακόμα κι από την προλεταριακή άποψη».4 [Καρλ Σμιτ, 1979]

      http://www.theseis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=109&Itemid=29

      Πρωτοεμφάνιση τής φράσης «πολιτική υπεραξία» στο ελλ. διαδύκτιο

      google κριτήρια αναζήτησης: "πολιτική υπεραξία" και time-range:

      1 Οκτ. 2000 - 1 Δεκ. 2003

      copy & paste:
      https://www.google.co.uk/search?num=20&safe=off&client=firefox&hs=zDX&noj=1&biw=1488&bih=682&tbs=cdr%3A1%2Ccd_min%3A01%2F10%2F2000%2Ccd_max%3A01%2F12%2F2003&q=%22%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B1%22&oq=%22%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B1%22&gs_l=serp.3...2970.5402.0.5800.4.4.0.0.0.0.119.378.3j1.4.0....0...1c.1.31.serp..1.3.294.fQ464NdEcqI

      Ομοίως και "time-range": 1 Οκτ 2012 - 1 Δεκ. 2013 (Ίδωμεν το φως το χρυσό, ελάβομεν "Αυγή" και ΔΕΑ επουράνιο")

      https://www.google.co.uk/search?num=20&safe=off&client=firefox&hs=5qr&noj=1&biw=1488&bih=682&tbs=cdr%3A1%2Ccd_min%3A01%2F10%2F2012%2Ccd_max%3A01%2F12%2F2013&q=%22%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B1%22&oq=%22%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B1%22&gs_l=serp.3...9545.13739.0.14011.6.5.1.0.0.0.156.488.3j2.5.0....0...1c.1.31.serp..6.0.0.DGDATBiQDdo

      Διαγραφή
    10. Ωραίος συνδυασμός πράγματι: αναπαραγωγή Βήματος και "αγιογραφία" ατομικής τρομοκρατίας...όλα για την επανάσταση...
      Πάντως προβληματίζομαι για τις διαρροές...όχι ότι σοκάρομαι (όπως και για τις παλιότερες περιπτώσεις, είπαμε, δεν αστειεύεται ο αντίπαλος), αλλά όπως και να'χει...

      Διαγραφή
    11. Πολύ ενδιαφέρουσα η λειτουργία του time range. Δεν τη γνώριζα...

      Διαγραφή
    12. @Pedro:Δεν έχω τρόπο να ελέγξω αν όντως υπάρχουν διαρροές. Δε γνωρίζω την εσωκομματική αλληλογραφία για να ξέρω.

      Ξέρω όμως κάτι άλλο: ότι η γραμμή του κόμματος δεν είναι καθόλου αυτή που θα ήθελαν όσοι θέλουν πάσει θυσία να διαλύσουν το κόμμα.

      Και ότι όσο περνάει απ' το χέρι μου, την κομματική ενότητα και ακεραιότητα θα την υπερασπιστώ απ' τους επιβουλείς της.

      Διαγραφή
    13. Ξέχασα και την υποσ.4:

      4. Βλ. την επιστολή του Carl Schmitt στον Ρ. Schiera, L' Espresso, (101179) σ. 175. Αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για το τελευταίο γνωστό κείμενο του Schmitt μαζί με το «Die Legale Weltrevolution. Politischer Mehrwert als Prämie auf juristische Legalität und Superlegalität, Der Staat, τ. 17 (1978) σ. 321339. Στο κείμενο αυτό ο Schmitt επανέρχεται στη θεωρία της «πολιτικής υπεραξίας», μια τυπική έννοια της Βαϊμαριανής του περιόδου, εφαρμόζοντας την όμως στη σύγχρονη πραγματικότητα: το αληθινό θέμα του είναι το βιβλίο του Σαντιάγκο Καρίγιο «Ευρωκομμουνισμός και Κράτος». Ο Schmitt σ' αυτό το κείμενο διακρίνει την Καριγιανή Legalität (νομιμότητα) από την Λενινιστική Legalität: Ο Καρίγιο θεωρεί την νομιμότητα μοναδικό δρόμο της επανάστασης, ο Λένιν μονάχα ένα από τα μέσα της. Πάντως η έννοια της «πολιτικής υπεραξίας» είναι απαραίτητη για την κατανόηση της προβληματικής του Schmitt πάνω στη νομιμότητα και την λεγόμενη «υπερνομιμότητα» (δανεισμένη από τον M. Hauriou).

      Τώρα, τι σχέση έχει ο «Λένιν» με την «πολιτική υπεραξία», θα το δείτε από τα εξής:

      Πολιτική υπεραξία [1]: Therefore, the mere possession of state power produces an additional political surplus apart from the power that is merely normative and legal, a supralegal premium on the lawful possession of legal power and on the achievement of a majority that lies beyond any normative consideration. This political premium [...] always has a threefold character. It emerges, first, from the concrete interpretation and use of un-
      determined and evaluative concepts, such as "public security and order,""danger,""emergency/'"necessary measures,""hostility to the state and constitution,""peaceful disposition,""life and death issues," etc. Such concepts, without which no state type could survive, are distinctive in that they are bound directly to the momentary situation, that they receive their specific content initially through concrete application, and, most of all, that their concrete application and execution are alone decisive in all difficult and politically important times»

      ...

      [2] «The parties seek the legality of the momentary possession of power, most importantly to exploit the political premiums and the surplus of powers it offers, but they run up against the system of a plebiscitary-democratic legitimacy...»

      Legality & Legitimacy

      ΥΓ Το αρθράκι από Θέσεις είναι «διαμαντάκι».

      Διαγραφή
    14. Για κείμενα του ΚΚΕ που βγήκαν παλιότερα στο "Βήμα", ισχύει ότι ήταν όντως αυτά (πριν 2 περίπου χρόνια) εξ ου και το αναφέρω. Κατά τ'άλλα συμφωνώ με τις τελευταίες σου επισημάνσεις, γι'αυτό άλλωστε εντείνουν τις προσπαθειές τους οι αστοί, και θα συνεχίσουν ασφαλώς...

      Διαγραφή
    15. Σε ποια κείμενα αναφέρεσαι;

      Διαγραφή
    16. Το ένα αναφερόταν στο ενδεχόμενο πολεμικής σύγκρουσης και τι πρέπει να κάνουν οι κομμουνιστές (γνωστές θέσεις, όχι κάτι διαφορετικό), και το άλλο νομίζω περί φραξιονισμού με εργαλείο το διαδίκτυο, αν κάνω λάθος ή μου διαφεύγει κάτι εδώ είμαστε και όποιος μπορεί βοηθάει.

      Διαγραφή
    17. Δεν γνωρίζω τα κείμενα. Όποιος έχει λινκ ας δώσει.

      Θα ήθελα όμως να θυμίσω κάποια κείμενα του υποτίθεται εκ των ένδον πληφορορημένου Σταυρόπουλου και πες μου τι είδους εσωτερική πληροφόρηση θεωρείς πως είχε:

      "«Ξεκαθάρισμα» μελών στο ΚΚΕ
      Ο Περισσός επανεισάγει - έπειτα από 60 χρόνια - «ανακαταγραφή» και καταργεί την αυτοτέλεια της ΚΝΕ"
      http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=487795

      "Ο Δ. Γόντικας προάγγελος εκκαθαρίσεων στο ΚΚΕ"
      http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=505373

      "Ο Περισσός μεταθέτει το 19ο Συνέδριο"
      http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=474013

      Ερωτήσεις κρίσεως:

      α) Μετάθεσε το συνέδριό του το ΚΚΕ; Από πού προκύπτει ότι το συνέδριο ήταν προγραμματισμένο για Φεβρουάριο; Υπάρχει οπουδήποτε τέτοια απόφαση;

      β) Έγιναν μαζικές διαγραφές μελών μετά το 19ο συνέδριο;

      γ) Έγινε εκκαθάριση του κόμματος μέσω ανακαταγραφής μελών;

      Διαγραφή
    18. Αν είχα λινκ θα τα παρέθετα και δε μπορώ να σιγουρέψω ημερομηνίες. Περίοδος '10-'11 γενικά.
      Καλά ναι, γι'αυτά που αναφέρεις είναι όντως επιπέδου "εμπορίου όπλων", "ρουβλιών", "Γερμανού" κτλ. και η απάντηση και στα 3 ερωτήματα προφανής.

      Διαγραφή
    19. Ε ναι, αλλά δεν μπορεί να έχει και "εσωτερική πληροφόρηση" και να γράφει ό,τι παπάρα του ρθει.

      Διότι αν εγώ ήθελα να κάνω κακό στο κόμμα από μέσα και τον διάλεγα για να κάνω τη βρωμοδουλειά μου, δεν θα του δινα μαλακίες πληροφορίες να γράφει, θα τον καθιστούσα απόλυτα αξιόπιστο, ώστε ό,τι γράφει οι κουκουέδες να είναι αναγκασμένοι να το αποδέχονται ως ορθό.

      Οπότε τι; Τον τρολάρει ο "εσωτερικός του πληροφοριοδότης" ή μας τρολάρουν αγρίως οι του τιμ του Σταυρόπουλου;

      Διαγραφή
    20. Θέλουν να σπείρουν σύγχυση, να σου πω την αλήθεια,έμενα μου φαίνεται ότι συνδυάζει παπάτζες με κανονική πληροφόρηση και φτιάχνει έναν "ωραίο" συνδυασμό, κι ό,τι "πιάσει". Για τα κείμενα που έλεγα πάντως ισχύει ότι ατόφια κομμάτια τους δημοσιεύθηκαν στο "Βήμα".

      Διαγραφή
    21. "και το άλλο νομίζω περί φραξιονισμού με εργαλείο το διαδίκτυο"

      Εννοείς αυτό το κείμενο; http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=447940

      Διαγραφή
    22. Αυτό, και κάνουν ακριβώς αυτό που περιγράφω, λίγο πληροφόρηση, λίγο δικές τους "σάλτσες" αλλά και ΕΑ/ΝΣ οπωσδήποτε για να δέσει το γλυκό. Πολλή προσοχή.

      Διαγραφή
    23. Ωραία. Πιο πάνω έγραψες ότι "ατόφια κομμάτια" κειμένων του ΚΚΕ δημοσιεύτηκαν στο Βήμα στη στήλη αυτού του τύπου, στα δύο άρθρα που ανέφερες.

      Ποια ατόφια κομμάτια ποιων κειμένων του ΚΚΕ δημοσιεύτηκαν σ' αυτό το άρθρο; Εγώ δεν βλέπω ούτε ένα. Βλέπω παραθέματα από το δημόσιο μπλογκ του ΑλΧαβ και από το αίφνης εξαφανισθέν τρολολόγιο Good Morning Lenin (αναδημοσίευση εδώ http://odofragma-skas.blogspot.com/2012/03/29.html). Έχει τύχει μάλιστα το Lenin Reloaded να έχει ασχοληθεί και με τις δύο πηγές παραθεμάτων του Σταυρόπουλου. Θα βρεις τα σχετικά άρθρα.

      Πού βρίσκεται το κείμενο του ΚΚΕ που έγραψες ότι παρατίθεται ατόφιο; Εγώ δεν βλέπω κανένα παράθεμα από κείμενο που να λέει ο Σταυρόπουλος ότι είναι του ΚΚΕ. Για βοήθα.

      Διαγραφή
    24. Έχεις δίκιο, δε το έθεσα σωστά. Στο συγκεκριμένο που ανέβασες όντως δεν έχει ατόφια αποσπάσματα, παρά φράσεις-εκφράσεις που πράγματι είναι από κείμενα του ΚΚΕ (για το φραξιονισμό και το ενδεχόμενο πολέμου). Απλά θυμάμαι να υπάρχει και άλλη δημοσίευση που βγάζει πιο πολλά, ίσως κάνω λάθος. Μη νομίζεις, κι εγώ απευθύνομαι σε όποιον μπορει να βοηθήσει και να επιβεβαιώσει/διαψεύσει.

      Διαγραφή
    25. Αυτό το είχα διαβάσει, για αυτό το βρήκα εύκολα. Το άλλο μάλλον όχι. Αλλά με ενδιαφέρει αυτά που μπορούμε να ελέγξουμε να τα ελέγχουμε. Διότι το να κυκλοφορήσει στο Βήμα κομματικό κείμενο πριν κυκλοφορήσει στο κόμμα είναι πολύ σοβαρό θέμα. Και δεν πρέπει να μένουν σκιές.

      Πάντως, ουδέν κακόν αμιγές καλού και ψάχνοντας στις εκατοντάδες δημοσιεύσεις του Σταυρόπουλου στο Βήμα βρήκα αυτές τις φωτογραφίες του ειδώλου μου:

      Το είδωλο με τον Μπίστη; http://www.tovima.gr/files/1/migratedData/D1999/D1128/v1poa10b.jpg

      Το είδωλο με τον Πιτσιόρλα:
      http://www.tovima.gr/files/1/migratedData/D2001/D0311/1poa18a.gif

      Διαγραφή
    26. Βρήκα επίσης και το ολόφρεσκο άρθρο του Βήματος (του Κωβαίου): "ΣΥΡΙΖΑ: Μέτωπο εξ αριστερών κατά της «προεδρικής φρουράς»" (http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=539966)

      και αναρωτιέμαι: εγώ γιατί να μην είμαι ριζοσπάστης αριστερός και συμπαθών του αντάρτικου πόλεων για να γραφτώ συνδρομητής στο Βήμα να το διαβάσω;

      Και γιατί να μην είμαι τίποτα απ' τα δύο ώστε να το θεωρώ ξεκαρδιστικά γελοίο να διαβάζω για εσωκομματικές συγκρούσεις στον ΣΥΡΙΖΑ, πόσο μάλλον να τις αναδημοσιεύω κιόλας;

      Γιατί, γιατί, γιατί να είμαι σταλινικός;

      Διαγραφή
    27. Και γιατί να μην είμαι τίποτα απ' τα δύο ώστε να το θεωρώ ξεκαρδιστικά γελοίο να διαβάζω για εσωκομματικές συγκρούσεις στον ΣΥΡΙΖΑ, πόσο μάλλον να τις αναδημοσιεύω κιόλας;*

      Και από την κάθε φυλλάδα του βαθέος ακροδεξιού κράτους, μάλιστα.

      Α ρε μάνα, δεν με έκανες επαναστάτη!!!

      Διαγραφή
    28. Α, σ' όλους τους Νεοσποριτοεργατοαγωνιστοβαθυκοκκινοπιτσιρικοσταυρόπουλους:

      Του χρόνου η πορεία θα είναι διπλάσια. Για πάρτη σας.

      Διαγραφή
    29. Αντώνη το άρθρο αυτό εγώ πάντως το βλέπω στο Βήμα στην εξής διεύθυνση:
      http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=539960

      Και σίγουρα δεν είμαι συνδρομητής.
      Φαίνεται ότι αρχικά ήταν για συνδρομητές μόνο και άλλαξε στην πορεία. Γιατί πρόσεξα και το εξής, στο site του Βαθύ Κράτους υπάρχουν οι εξής ανορθογραφίες:

      Στην κομματική «πυρά» σιέλνει ο Περισσός τον μέχρι πρότινος δημοσιογράφο του «Ριζοσπάστη» - και εκ των διαφωνούντων με τη «λάθος πορεία», όπως είχε αποκαλέσει πριν από το 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ τη «γραμμή» της ηγεσίας - κ. Ν. Μπογιόπουλο.

      Οσον αφορά την κατάργηση της στήλης του, ο Περισσός δηλώνει ότι «δεν έχει καμία σχέση με "Τίμωρητική τακτική "εις βάρος του», παρατηρώντας μάλιστα ότι «η κατάργηση της στήλης είναι ένα από τα πιο προσφιλή ζητήματα επίθεσης στο κόμμα τόσο από μέρους του αστικού Τύπου όσο και του οπορτουνιομού».

      «Ο σ. Μπογιόπουλος θεωρεί ότι την ευθύνη γι' αυτή την εξέλιξη την έχει η ΚΕ του Κόμματος. Η ΚΕ, όμως, δεν μπορεί να αποφασίζει με κριτήριο τη γνώμη του αστικού Τύπου αλλά μόνο με κομμαπκά κριτήρια»

      Και τα τρία αυτά λάθη δεν υπάρχουν στο πρωτότυπο του Βήματος που παρέθεσα παραπάνω. Το οποίο, σε εμένα τουλάχιστον, δείχνει ότι δεν έγινε copy paste, αλλά επανεγγραφή με το χέρι από την εφημερίδα.

      krs από άλλο pc

      Διαγραφή
  3. ναι ,αλλά όσο πάνε οι μεγαλοκοπέλες έχουν και πιο αργά "αντακλαστικά"...φαίνεται οι ρουφ ρουφ δεν τρώνε πλέον καλά...άσε που αυτή τη φορά το ρουφιάνεμα δεν "έγινε" σωστά και μπάζει από παντού το σεναριάκι τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λείπει ο Μαρτης απ τη Σαρακοστή;

    Πιτσιρίκος

    http://pitsirikos.net/2013/11/το-κκε-το-βήμα-και-ο-νίκος-μπογιόπουλος/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pitsirikos%2FuPfN+%28πιτσιρίκος%29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωωωωωω....τα δίνουνε όλα πάλι.

      Πράκτορας στην ΚΕ του ΚΚΕ, the sequel. Πίσω Ανδρουλάκη και σε φάγαμε.

      Αφού πάλιωσε η υπόθεση Μπογιόπουλου, πάμε για χοντρύτερο ψητό. Κάποιος της ΚΕ προδώνει στο Βήμα.

      Ωραίοι.

      Διαγραφή
    2. Όπως το είπες...τρολλ με το κιλό προβλέπω...

      Διαγραφή
    3. Αριστουργηματική και η υπογραφή "Νάκος Μπελής": υποκλίνομαι.

      Διαγραφή
    4. Είναι σόι του Χαρκοβίτη και του Πραξιάδη...
      Χοντραίνει το παιχνίδι πάντως, όντως θέλουν να προκαλέσουν ανακατωσούρα και να σπείρουν καχυποψία σε μέλη και φίλους,και αυτό δεν είναι αστείο. Τρολλοστιβάδες από αύριο πρωί σίγουρα...

      Διαγραφή
    5. Ο Νάκος Μπελής ήταν καπετάνιος του ΕΛΑΣ. Υπαρκτό πρόσωπο, σε αντίθεση με τον Οδυσσέα Πραξιάδη.

      Διαγραφή
    6. ΝΣ/ΕΑ δουλειά πάντως, σ' αυτό είσαι μέσα.

      Διαγραφή
  5. Βέβαια, δεν είναι όλα τέλεια, και το team παρουσιάζει ακόμα κάποια προβλήματα συντονισμού:

    "Σύμφωνα με εμπιστευτικό εσωκομματικό σημείωμα το οποίο διακινείται στις οργανώσεις [ΚΟΒ] επιχειρείται η κομματική «διαπόμπευση» του καθώς κατηγορείται ότι με τη στάση του «αφήνει περιθώρια αξιοποίησης τον από την αστική πολιτική και τον οπορτουνισμό».
    Το εμπιστευτικό σημείωμα της ΚΕ του ΚΚΕ [ενν., προς όλες τις ΚΟΒ] είναι ταυτόχρονα απάντηση της ηγεσίας σε προηγούμενη επιστολή του κ. Μπογιόπουλου προς την ΚΕ, το ΠΓ, αλλά και τον γενικό γραμματέα του κόμματος κ. Δ. Κουτσούμπα."
    Βαθύ Κόκκινο, http://tsak-giorgis.blogspot.com/2013/11/blog-post_1392.html

    "Ο μόνος που θα μπορούσε να έχει και τα δυο κείμενα στην κατοχή του είναι η ΚΕ του ΚΚΕ. Αφού τέτοια εσωτερικής υφής σημειώματα, όπως αυτό της ΚΕ του ΚΚΕ, τα έχει στην κατοχή της μόνο η ΚΕ του ΚΚΕ. "
    Πιτσιρίκος, http://pitsirikos.net/2013/11/το-κκε-το-βήμα-και-ο-νίκος-μπογιόπουλος/

    Άρα, το σημείωμα της ΚΕ του ΚΚΕ στάληκε μεν στις ΚΟΒ, αλλά μόνο η ΚΕ του ΚΚΕ το έχει.

    Ούτε για προκήρυξη των ΜΕΛΔ δεν κάνετε ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην τελευταίο επεισόδιο της Μπογιοπουλιάδας (Νο 371), ο κεντρικός καλός μας ήρως του σήριαλ αποπέμφθηκε κακήν κακώς από τον μέγα ιεροεξεταστή επειδή δεν αποδέχθηκε να υπογράψει ατομική σύμβαση εργασίας.

    Στο σημερινό επεισόδιο (Νο 372), η ατομική σύμβαση εργασίας έχει μετατραπεί σε "αποζημίωση που λαμβάνουν πλέον τα μέλη και στελέχη που εργάζονται στα (κομματικά) ΜΜΕ θα αμείβονται με τον μισθό των επαγγελματικών στελεχών του ΚΚΕ (σύμφωνα με πληροφορίες είναι περί τα 800 ευρώ).", πλην όμως, ο θεατής έχει την τύχη να γίνει μάρτυς σε δυναμική σκηνή γουέστερν δια (ε)πιστολο(γραφίας).

    Το κλειδί της επιτυχίας είναι ότι οι θεατές γνωρίζουν σε κάθε επεισόδιο ποιος πυροβολεί τον J.R., αλλά αυτός δεν εμφανίζεται ποτέ στην οθόνη. Ούτε ό ίδιος, ούτε το πτώμα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παιδες τα πραγματα ειναι απλα, αν θελει καποιος να "βγαλει" κατι δεν χρειαζεται να παρει το πρωτοτυπο. αφου μονοι τους λενε οτι ειναι γραμμα εσωτερικο, σημαινει οτι διαβαστηκε. αρα λοιπον οποιος το διαβασε μπορει απο μνημης να το μεταφερει αν θελει.
    αλλα εχουμε ξεφυγει απο το θεμα της αναρτησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι μάταιο, νομίζω, να κατηγορεί κάνεις τους χαφιέδες και τα φερέφωνα των αστών ότι πολεμούν με αθέμιτα μέσα το ΚΚΕ.

    Αυτή τη δουλεία τούς έχουν αναθέσει κι αυτήν κάνουν.

    Το θέμα, όμως, στην προκειμένη περίπτωση είναι:
    Έχει δώσει εσχάτως ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος αφορμές για να χρησιμοποιηθεί από τους εχθρούς του Κόμματος;

    Έχει δώσει πολλές. Δε θα κάνω εκτενή αναφορά. Και μόνο το γεγονός πως έχει παραχωρήσει το ελεύθερο σε μια σειρά άμεσων συνεργατών του να διαδίδουν, σε διάφορους διαύλους, ό, τι περίπου λέει (με λίγες επιπλέον σάλτσες) και το επίμαχο άρθρο στο Βήμα είναι υπεραρκετό.


    Πιστεύω ότι το Κόμμα θα ξεκαθαρίσει σύντομα τα πράγματα.


    Εγώ πάντως, προσωπικά, δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με τον κύριο Μπογιόπουυλο, είτε σαν πρόσωπο, είτε σα γραφιά.


    Ντίβες σ` αυτό το κόμμα δεν υπάρχουν. Τελεία και παύλα..


    Μάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απορία για χτες, γνωρίζει κανείς αν αποκαταστάθηκε το περσινό "ατόπημα" των συριζαίων κτλ σχετικά με την αμερικάνικη πρεσβέια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @krs: Το άρθρο του Βήματος ήταν κλειδωμένο και ανοιχτό μόνο σε συνδρομητές. Προφανώς, το άνοιξαν γιατί έτσι δε γίνεται η τρολοδουλειά που θέλουν. Τα λάθη που αναφέρεις πράγματι παραπέμπουν σε διαδικασία αντιγραφής δια χειρός και όχι κόπι πέιστ. Αλλά αυτό σημαίνει δια χειρός ανάγνωση του έντυπου Βήματος, πράγμα που δεν διαφέρει και ιδιαίτερα απ' τη συνδρομή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μάνος: Του καθενός δικαίωμα είναι να ασχοληθεί ή να μην ασχοληθεί με όποιον θέλει.

      Ωστόσο, θα πρέπει να υπογραμμίσω ότι "ντίβες" φτιάχνουν αυτοί που θέλουν να φτιάξουν ντίβες για τους σκοπούς τους. Τούτο δεν σημαίνει ότι όποιος διαβάζει τον Ν. Μπ. τον διαβάζει για τους δικούς τους λόγους.

      Διαγραφή
    2. Έτσι είναι. Και σίγουρα δεν είναι ότι το Βήμα τα διόρθωσε μετά - το λάθος του να γίνει το διπλό τ του «κοματτικά», σε π του «κομμαπκά» είναι καραμπινάτο λάθος που κάνει ο scanner κατά το OCR. (optical character recognition)
      Στον ΔΟΛ τα σκάμε, στον Ριζοσπάστη ούτε φράγκο: στα 8 πρώτα άρθρα που τσέκαρα όλα είναι με το λίνκ τους, ούτε ένα δεν «έτυχε» δηλαδή να σκαναριστεί... Είναι και αυτό επιλογή θέσης.

      Διαγραφή