Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

Μια επιστολή του Νίκου Μπογιόπουλου και ιδέες για ένα νέο γύρο του τηναλήθειαρε

«Δεν προσφέρομαι»

Η Συντακτική Επιτροπή του «Ριζοσπάστη» παρέλαβε την Τρίτη 26/11/2013 και δημοσιεύει σήμερα το παρακάτω σημείωμα του Νίκου Μπογιόπουλου με ημερομηνία σύνταξης 14/11/2013:

«Με αφορμή τη λήξη της εργασιακής μου σχέσης με τον "Ριζοσπάστη", ειπώθηκαν και γράφτηκαν πολλά.

Ενημερώνω τους διαδοσίες - για να μην κουράζονται:

Πρώτον, δεν παραχώρησα ποτέ και σε κανέναν την άδεια να με "εκπροσωπεί" στις σχέσεις μου με το ΚΚΕ.

Δεύτερον, τους παραπέμπω στο άρθρο μου υπό τον τίτλο "Ακούστε, κύριοι", που δημοσιεύτηκε στον "Ριζοσπάστη", στις 6 Απρίλη 2013.


Τρίτον, όποιος από αυτούς που δεν άνοιξαν ποτέ το στόμα τους για τις χιλιάδες απολύσεις στο χώρο του Τύπου και για την επιβολή του καθεστώτος εργασιακής γαλέρας που βασιλεύει στα ΜΜΕ, τώρα αυτοαναγορεύεται "φίλος" μου, με μοναδικό σκοπό να επιτεθεί στο ΚΚΕ, μου προκαλεί κάτι μεταξύ αποστροφής και περιφρόνησης.

Εν κατακλείδι, ως μέλος του ΚΚΕ: Στον κάθε λογής συκοφάντη, που με ψιθυρολογίες πασχίζει να "δικαιώσει" την σαπίλα του. Που με διαστρεβλώσεις προσπαθεί να πουλήσει σαν "αλήθεια" το ψέμα του. Που διαπράττει την διατεταγμένη αλητεία να τροφοδοτεί δημοσιεύματα και συζητήσεις γύρω από το πρόσωπό μου, για να "λερώσει" ό,τι δεν φτάνει, του λέω:

Λάθος πρόσωπο διάλεξε. Λάθος άνθρωπο του υπέδειξαν. Να ψάξει αλλού. Δεν προσφέρομαι. Και ο λόγος είναι απλός: Είμαι κομμουνιστής, ηλίθιε!

Τελεία. Και παύλα.

Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ, 14/11/2013»
Ριζοσπάστης , 29/11/2013
---------
Προς ενδιαφερόμενους για νέο γύρο του τηναλήθειαρε:

Μην πτοείστε! Εδώ υπάρχει ψαχνό για άλλα 3.578 άρθρα σπέκουλας και "εσωκομματικής πληροφόρησης" στο Βήμα, τα Νέα, την Καθημερινή, την Αυγή, το Πριν, το Unfollow, την Ίσκρα, το Δρόμο της Αριστεράς, το Βαθύ Κόκκινο και όπου αλλού αγαπάτε. 

Πρώτον: Γιατί έκανε 12 ολόκληρες μέρες, κατά τα λεγόμενα του Ριζοσπάστη, η επιστολή Μπογιόπουλου να φτάσει στην εφημερίδα; Από την Κίνα την έστειλε; Μήπως δεν είναι σχήμα λόγου η ερώτηση; Μήπως ο Μπογιόπουλος βρίσκεται στην Κίνα με εντολή του Περισσού; Μήπως δουλεύει σε αναγκαστικά έργα, έχοντας τιμωρηθεί από τη σαδιστική ηγεσία; Μήπως;

Γιατί έστειλε επιστολή ο Μπογιόπουλος; Τόσο πολύ έχουν ψυχρανθεί οι σχέσεις του με τον Ριζοσπάστη; Γιατί δεν έπαιρνε ένα τηλέφωνο; Γιατί δεν έγραφε ένα email; 

Μήπως η επιστολή δεν έκανε 12 μέρες να φτάσει τελικά, αλλά την κρατούσαν τόσο καιρό αδημοσίευτη γιατί την συζητούσαν στην ΚΕ για να αποφασίσουν αν θα τη δημοσιεύσουν ή όχι; Μήπως κάλεσαν και τον Σταυρόπουλο, που του διέρρευσαν την εσωκομματική αλληλογραφία για να τη δημοσιεύσει στο Βήμα, να τον συμβουλευτούν;

Πώς ξέρουμε ότι την επιστολή την έγραψε ο Μπογιόπουλος και όχι, πχ, ο Γόντικας;  Τι, επειδή γράφει "Μπογιόπουλος" στην υπογραφή; 

Έλα να βλέπω επινοητικότητα και ιδέες! Ο δρόμος της δόξας σας καλεί!

48 σχόλια:

  1. Οι δικές μου πληροφορίες (εγκυρότερες από του Σταυρόπουλου) λένε ότι η επιστολή στάλθηκε με κούριερ στον Περισσό, αλλά όταν πήγαν να την παραδώσουν δεν βρήκαν κανένα, το μαγαζί είχε κλείσει λόγω (πολιτικής) χρεωκοπίας. Έτσι επιστράφηκε στον Ν.Μ. που αναγκάστηκε να την πάει ο ίδιος στην συντακτική επιτροπή του Ρίζου, αφού ο Ν.Μ. ήξερε που κρύβονται όλοι αυτοί του Περισσού προκειμένου να αποφύγουν την οργή του λαού για την προδοτική τους στάση. Εκεί οφείλεται η καθυστέρηση και τις πληροφορίες αυτές μπορούν να τις επιβεβαιώσουν και ο Τράγκας και ο Καρτερός, που γνωρίζουν πολύ καλά τα πράγματα.
    Θα προσθέσω και μια ακόμη πληροφορία, που όμως είναι ανεπιβεβαίωτη: όταν ο Ν.Μ. πήγε στο κρησφύγετο των ανθρώπων του Περισσού συνελήφθη από τον Παπασταύρου και βασανίστηκε. Έκτοτε κρατείται στο κρησφύγετο και του επιτρέπουν μόνο να στέλνει τα άρθρα του στον Ενικό, αφού βέβαια πρώτα τα λογοκρίνουν, μόνο και μόνο για να του παίρνουν εν συνεχεία την αμοιβή του. Την ίδια πληροφορία την έχει και η Αυγή και ξέρω ότι περιμένει επιβεβαίωση για να την δημοσιεύσει (γιατί ως έγκριτη και σοβαρή εφημερίδα δεν δημοσιεύει κάτι χωρίς να το έχει επιβεβαιώσει από δυο τουλάχιστον πηγές).΄
    Για άγνωστο λόγο οι πληροφορίες αυτές έχουν διαφύγει του Σταυρόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια, προσλαμβάνεστε! Σαλόνι στο Unfollow για τον κύριο.

      Διαγραφή
    2. Πω πω! Γίνονται τέτοια πράματα στην πολιτισμένη ευρωπαϊκή μας χώρα; Φρίκη, φρίκη! Το αντιρατσιστικό και γρήγορα!

      gdmn1973

      Διαγραφή
  2. Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Πικραμένων Φίλων του Νίκου Μπογιόπουλου (ΣΠΙΦΙΝΙΜ) απόψε στο ΣΕΦ (για να χωράνε), για να συζητηθεί το ζήτημα του πώς θα αντιμετωπιστεί η νέα κατάσταση. Συντονίζει ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, special guest Στάθης Σταυρόπουλος, κονφερασιέ ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος, τραγουδά ο Διονύσης Τσακνής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα παραστεί: η ΚΕ του ΚΚΕ, που πρέπει να επικοινωνήσει πάλι με το Βαθύ Κόκκινο για τα καθέκαστα.

      Διαγραφή
    2. Ναι, η ΚΕ μιλάει απευθείας με Βαθύ Κόκκινο:

      "giorgis 17 Νοεμβρίου 2013 - 11:58 μ.μ.
      Ρε Μήτσο δεν κόβεις τις μαλακίες λέω εγώ; Για την επιστολή του Ν.Μ είναι διασταυρωμένο. Σ' αυτό που έχεις δίκιο είναι ότι το ρεπορτάζ του "Βήματος" οφείλεται σε ρουφιανιλίκι. Το θέμα είναι ποιος είναι ο ρουφιάνος και σίγουρα δεν είναι ο Μπογιόπουλος. Μήπως είναι πρωτοκλασάτο στέλεχος του ΚΚΕ που δημόσια έχει δηλώσει ότι ο Ν.Μ "βλέπει τον ίσκιο του και θεωρεί ότι είναι το μπόι του";"

      "giorgis 18 Νοεμβρίου 2013 - 5:28 μ.μ.
      Για την ταμπακιέρα έχεις να μας πεις κάτι Trash; Υπάρχουν ή όχι τα δυο κείμενα που αναφέρει το δημοσίευμα; Εμείς κάναμε ρεπορτάζ και ισχυριζόμαστε ότι υπάρχουν. Ας βγει ο "Ρ" να το διαψεύσει και τότε σου υπόσχομαι ότι όχι μόνο θα ζητήσουμε δημόσια συγνώμη γιατί τα αναπαράγαμε αλλά θα σου αποκαλύψω και την "πηγή" απ' την οποία προήλθαν. Μέχρι τότε μην γράφεις ανοησίες γιατί εκτίθεσαι."

      " ΒΑΘΥ 18 Νοεμβρίου 2013 - 9:22 μ.μ.
      Δεν ξέρουμε αν είναι τυχαίο ή μεθοδευμένο. Πάντως υπάρχει μπαράζ σχολίων, ολοφάνερα προβοκατόρικα που αναφέρονται στην οικονομική κατάσταση του Ν.Μ. Αφού βλέπετε ότι δεν τα αναρτούμε. Γιατί επιμένετε;"

      "giorgis 19 Νοεμβρίου 2013 - 11:26 μ.μ.
      Μήτσο να γράψω τα αυτονόητα. Εμείς θεωρήσαμε ότι αυτή η είδηση θα ενδιέφερε τους αναγνώστες του μπλοκ μας γ' αυτό την δημοσιεύσαμε. Γνωρίζαμε ήδη πριν το δημοσίευμα του "Βήματος" ότι υπήρχε επιστολή του Ν.Μ στην Κ.Ε του ΚΚΕ όπως και τον "πυρήνα" του περιεχομένου της. Δεν μπορούσαμε όμως να δημοσιεύσουμε πληροφορίες που είχαμε από "σπασμένο τηλέφωνο". Το Σάββατο το βράδυ που διαβάσαμε το "Βήμα" διασταυρώσαμε ότι το όλο δημοσίευμα έχει βάση και κάναμε την ανάρτησή μας την Κυριακή. Εμείς τουλάχιστον έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε ρεπορτάζ."

      " ΒΑΘΥ 20 Νοεμβρίου 2013 - 2:23 π.μ.
      Δεν θεωρούμε σκόπιμο να παραθέσουμε το σχόλιο ανώνυμου αναγνώστη μας που κατονομάζει ποιος διοχέτευσε τις πληροφορίες στον Σταυρόπουλο για να γράψει το δημοσίευμα του, όπως και το παρασκήνιο που επικαλείται ότι υπήρξε. Οι λόγοι είναι προφανείς."
      http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1392.html

      Διαγραφή
  3. Και τώρα πουτάνες στα κρεβάτια σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως μη νομίζετε, όλο και κάτι θα βρουν για να "πατσίσουν", όχι απαραίτητα σχετικό με Μπογιόπουλο, ούτε και άμεσα ίσως, θα φανεί βέβαια, ούτως ή άλλως αυτό το τρόπο "αντιπαράθεσης" γνωρίζουν (λάσπη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για όποιον θεωρεί τον εαυτό του κομμουνιστή, ας μην είναι μέλος, ας μην είναι υποψήφιος κλπ, βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα.

    1. Ότι υπάρχει στημένη "αριστερά" και στο ίντερνετ, που στόχο έχει να χτύπάει το ΚΚΕ με κάθε τρόπο, όσο πούστικος και να είναι.
    2. Αν μείνεις στην ανάθεση, αν αφήσεις τον "μπογιόπουλο που τα λέει ωραία" να κάνει μόνος του παιχνίδι, θα τον τσακίσουν τα ΜΜΕ, τα όργανα προπαγάνδας των ίδιων που εσύ πρέπει να πολεμήσεις. Όχι τηλεοπτικά, αλλά από κοντά. Στη δουλειά, στη γειτονιά, σε σχολεία-πανεπιστήμια, σε λαϊκούς χώρους.
    3. Η αρνητική προπαγάνδα από τα ΜΜΕ των αστών είναι τόσο μαζική που εισέρχεται στο κίνημα και κατατρώει κουρασμένους ή ανυπόμονους. Γι' αυτό, διαβάζεις ριζοσπάστη. Μόνο έτσι παλεύεται η κατάσταση. Όλοι οι άλλοι, προωθούν άλλα συμφέροντα, παραπλανούν και χρησιμοποιούν το ψέμα.
    4.Επειδή έρχονται εκλογές, επειδή τα μέτρα σκληραίνουν τόσο όσο να αφήνουν μαζικά πολύτεκνες οικογένειες ασίτιστες και άστεγες, ο λαός δεν πρέπει να αναθαρρήσει από κάποιο θετικό μήνυμα, δεν πρέπει να μετρήσει καμία νίκη. Και γι αυτό η βρώμα που θα φάει αυτή την περίοδο το ΚΚΕ δε θα έχει προηγούμενο.

    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρετάρεις, LR.
    Το περιορίζεις στο "αρτηριοσκληρωτικό" ΚΚΕ και δεν προβάλεις τις αντιθέσεις με την "δική μας Αριστερά", της δημοκρατίας και του χαμόγελου:
    Πού είναι η αντιπαραβολή της Μπογιοπουλειάδας με την Τατσοπουλειάδα;
    Πού είναι η καταγγελία της αντιδημοκρατικότητας του ΚΚΕ που αναγκάζει τον "διαφωνούντα" να τοποθετηθεί μέσα από το κομματικό όργανο; Πού είναι τα καλέσματα στον Μπογιόπουλο να απελευθερωθεί επιτέλους από τα σταλινοζαχαριαδικά πλουμπιδικά σύνδρομα και να διακηρύξει από τη συχνότητα του Βήμα FM "Είμαστε όλοι Τατσόπουλοι";
    Χωρίς πλάκα, πάω στοίχημα ότι δεν είναι λίγοι που θα κάνουν τους παραπάνω συνειρμούς τώρα που ο Νικόλας τους τραβά το χαλί κάτω από τα πόδια.

    "Τσατσόπουλος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπάρχουν δύο Μπογιόπουλοι!

    Ο ένας, ο καλός, εκείνος που έγραφε τον Ημεροδρόμο είναι φυλακισμένος στα υπόγεια του Περισσού και μέσω αληθινών και πιστών κομμουνιστών στέλνει στο Σταυρόπουλο πληροφορίες για τις συνθήκες της κράτησης του. Ο άλλος, δηλαδή εκείνος που το παίζει απολυμένος από το Ριζοσπάστη και τάχα-μου δίνει πληροφορίες για το πόσο αχόρταγος είναι ο Κρόνος του ΚΚΕ, ενεργεί ακριβώς με εντολή και σχέδιο της ηγεσίας! Το σχέδιο ενός στημένου εξευτελισμού του μαχόμενου ρεπορταζ και της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας (να γιατί ασχολήθηκε το Unfollow με το θέμα, έπεσε, προφανέστατα, θύμα πλεκτάνης), με όπλο το αριστοτεχνικά σκηνοθετημένο σασπένς!

    Δεν ψαρώνουμε από τα κόλπα του Περσσού και με περισσότερη δύναμη από ποτέ φωνάζουμε "Λευτεριά στο Νίκο"! (Φριι Νικος - πετίσιον από τους ρεπόρτερ χωρίς σύνορα - διαδώστε--υπογράψτε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στον Νίκο. Αυτούς τους ανθρώπους τους έχει ανάγκη το κόμμα και δεν πρέπει να τους χάσει.

    Bill

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η επιστολή - σημείωμα του Μπογιόπουλου θα αναδημοσιευθεί άραγε με ταχύτητα αστραπής στο διαδίκτυο; Θα βγάζει 300.000 αποτελέσματα στο google; Θα τη δημοσιεύσει ο πιτσιρίκος, το βαθύ κόκκινο και η λοιπή αριστερά;
    Θ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Βαθύ την έβγαλε (διεκδικεί το ακαταλόγιστο, προφανώς, βλ. πιο πάνω σχόλια).

      Διαγραφή
  10. Εγώ πάντως ακόμα περιμένω να τον διαγράψουν "σύντομα", όπως με περίσσια σιγουριά είχε πει το unfollow στο fb. Γιατί μιλάμε για παλικάρια που "ξέρουν πολύ καλά" και που συνεργάζονται μαζί του! Δεν μπορεί να κάνανε λάθος, θα πέσω από τα σύννεφα!

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μαλακία έγινε...άκου πράγματα να τα χώνει ο Μπογιόπουλος σε όλους όσους προσπαθούσαν να τον "χαιδέψουν"...τόσο γλείψιμο,τόση γλιτσιά,τόση μαλακία επιστράτευσαν για να αναδείξουν την εκτέλεση του από τους πιθηκανθρώπους νοσταλγούς του Στάλιν,και αυτό το παλιόπαιδο τίποτα...ούτε ένα κοκκαλάκι για το γαμώτο βρε παιδί μου...έτσι για να έχουνε κάτι για σημαία...ΑΙΣΧΟΣ...και τώρα τί θα κάνουν τα χαρούμενα χωρίς βαρβάρους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ορίστε, το έγραψε! Τι άλλο θέλετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η δικιά μου η απορία είναι πού πήγαν όλα τα τρόλλια που στο όνομα Ν.Μ. αφήνουν 200+ σχόλια;
    Το έδαφος για αυτούς τους μύκητες του πολιτικού ανορθολογισμού, του χυδαίου βερμπαλισμού δεν φαίνεται να είναι πρόσφορο για κάτι περαιτέρω πέρα από τη δυσοδία που προκαλούν από την ίδια τους την παρουσία στα φόρα.

    Μιχάλης Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον καναπέ με το σκατό και το σώμα τους ενσωματωμένα διακοσμητικά του επίπλου.

      Διαγραφή
  14. Και γιατί, κύριε, μετά το "είμαι κομμουνιστής, ηλίθιε!", δεν επαναλαμβάνει το "ως μέλος του ΚΚΕ" ;
    Ε; Γιατί;
    Είναι φως φανάρι, πως ετοιμάζεται να αποχωρήσει από το ΚΚΕ, προσχωρώντας στην άποψη κάποιων ΝΑΡιτών, οι οποίοι, έχοντας σώας (;) τας φρένας, στο φόρτε των πλατειών, υποστήριζαν στα σοβαρά, πως "άλλο είναι ο αντικομμουνισμός και άλλο ο αντιΚΚΕδισμός"!!!
    (και δεν τους φτύσαμε επιτόπου)
    Διότι, ως γνωστό, κομμουνιστές υπάρχου παντού αλλού ΕΚΤΟΣ από το ΚΚΕ!
    Κομμουνιστές, υπάρχουν στην Αυγή, στο Βαθύ Κόκκινο, στην Ισκρα, στην ΕΟΣ, στο Mao.gr, στο Γκούφη, στην Ούλεν, στη Σελετέ, στα Κατεε, στο στενάκι δίπλα από το σπίτι του Λαφαζάνη, παντού ΕΚΤΟΣ από το ΚΚΕ! Αυτοί που είναι εκεί, είναι απλώς ΚΚΕδες...
    Γιατί, λοιπόν, ο Μπογιόπουλος το "ως μέλος του ΚΚΕ" το αναφέρει ΜΟΝΟ μία φορά και δεν το επαναλαμβάνει πέντε-έξι; Ε; Γιατίίί;;;

    Φταίω εγώ, ο άθεος, που μού έρχεται στο μυαλό το: "ΑΛΑΛΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tι εγινε ρε παιδια;;;;;
    Δε βλεπω και πολυ κινηση.
    Μουγκαφον ε;
    Περαστικα να 'ναι.Μη σας χασουμε!

    Гриша

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσχετο αλλά
    Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιος σχολιασμός από το ΚΚΕ για την απαγόρευση της αυριανής διαδήλωσης στα Προπύλαια ενάντια στην μάζωξη της χρυσης αυγής στο Σύνταγμα;
    Έχει ανακοινώσει τίποτα το ΚΚΕ για αύριο;
    Κάτι όπως έκανε στην Νίκαια μετά τον Φύσσα και δεν τόλμησαν να μαζευτούν οι χρυσαυγήτες;

    Νικαιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στο μεταξύ έχουμε νέο κτύπημα από την "ριζοσπαστική αριστερά". Δημοσιεύει αφιέρωμα στον Ένγκελς για τα 193 χρόνια από την γέννηση του. Μετά, εσείς οι σταλινικοί (ο Ένγκελς προφανώς δεν θα μπορούσε να είναι σταλινικός, ήταν όμως "ριζοσπάστης αριστερός") λέτε ότι ο Λαφαζάνης δεν είναι αριστερός! Αν είναι δυνατόν!

    http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=14351:engkels-193-xronia&catid=68:grammata&Itemid=194

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ο κυριος πιτσιρικος εγραψε τιποτα για το θεμα;
    δεν εχω και fb ρε γαμωτο να του ποσταρω κατι σχετικο να δω τι θα απαντησει αυτος ο τιτανας της σκεψης

    no pasaran

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διόρθωση : αυτός ο πουτάνα στη σκέψη

      Διαγραφή
  19. Αντωνη συγχαρητήρια για το blog.Τα θεωρητικά κείμενα σου με έχουν βοηθήσει πολύ.Για το σημερινό χαστούκι του Ν.ΜΠ.παραθέτω ενα σχόλιο που αναρτήθηκε κατω απο το σημερινό άρθρο του στο ενικός: ΕΥΓΕΝΙΑΠαρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013, 16:05
    Αγαπητέ Νίκο, με αφορμή το σημερινό σου σημείωμα στον "ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ" έχω να παρατηρήσω τα εξής:
    1. Συμφωνώ απόλυτα με το περιεχόμενο του. Έτσι πρέπει να απαντά κάθε κομμουνιστής, ντόμπρα και σταράτα σε κάθε είδους "όψιμους" φίλους.
    2. Μου κάνει όμως άσχημη εντύπωση ο τρόπος αντιμετώπισης του, από μέρους του οργάνου της Κ.Ε του ΚΚΕ που είναι ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ. Καταρχήν δεν υπάρχει στην ουσία τίτλος που να προσανατολίζει τον αναγνώστη για το περιεχόμενο και έτσι πολύ εύκολα μπορεί να το "προσπεράσει", ενώ υποτίθεται ότι η δημοσίευση του έχει ως στόχο την προστασία του κόμματος, από τους διάφορους κακόβουλους, που χρησιμοποιούν την όλη υπόθεση για να το συκοφαντήσουν. Θα μπορούσε να γραφτεί π.χ "Δήλωση του Ν. Μπογιόπουλου για.." ή ακόμη και "επιστολή του...." και όχι φυσικά αυτό το "ξεκάρφωτο" στην κυριολεξία "Δεν προσφέρομαι".Επίσης δεν καταλαβαίνω και την εισαγωγή του δημοσιεύματος. Δηλαδή αυτό το "Η Συντακτική Επιτροπή του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ παρέλαβε την Τρίτη 26/11/2013 και δημοσιεύει σήμερα το παρακάτω σημείωμα του Νίκου Μπογιόπουλου με ημερομηνία σύνταξης 14/11/2013"Τι ενδιαφέρουν άραγε τους αναγνώστες οι ημερομηνίες αυτές και η διαφορά των 12 ημερών μεταξύ τους; Υπάρχει κάποια σκοπιμότητα; Ποιος θα απαντήσει άραγε;

    Τώρα καταλαβαίνετε που έχουν μετακομίσει τα συριζοανταρσοπασόκια.
    Συντροφικά Κατερίνα Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "ντόμπρα και σταράτα" μας μάρανε. Για τη γραμματοσειρά δεν είπε. Τώρα, γραμματοσειρά ήταν αυτή;

      " Ποιος θα απαντήσει άραγε;"

      Ρετηναλήθειαρελέμεπείτερετώραρε

      Διαγραφή
    2. Κοιτάξτε, δε θα με πείραζε κι εμένα να το δω και σε πιο περίοπτη θέση, αλλά όπως και με όλα που κυκλοφορούν στο νετ, όποιος έχει πρόσβαση μια χαρά τα μαθαίνει ΚΑΙ τα αναπαράγει,έτσι δεν είναι;
      Πόσες απαντήσεις θέλετε; Θέλετε κι άλλες; Όσες χρειαστεί,πήξαμε με το κάθε "δικηγόρο" του Μπογιόπουλου.
      Θα το πάνε αλλιώς το παραμύθι, μια "καλοπροαίρετα", άλλη ανοιχτά επιθετικά (π.χ. δείτε στο redfly στην αντίστοιχη ανάρτηση στα σχόλια τι γράφει ένας πονηρούλης στο facebook) δεν ησυχάζουν, εδώ είπαμε, "αγάπησαν" φέτος ένα πρόγραμμα που για 20 σχεδόν χρόνια έβριζαν και καταλόγιζαν στο ΚΚΕ τα ίδια που καταλογίζουν σήμερα, γίνεται να βγάλουμε άκρη μ'όλους αυτούς;
      Αντώνη ξέχασες το χασταγκ και να το γράψεις γκρήκλις.

      Διαγραφή
  20. τα ειπα ολα ο τσαφ στο σχολιο 12:16 μμ !!!
    Ο λαος πρεπει να καταλαβει .....οσο αδυνατιζει το ΚΚΕ (πολιτικα ,εκλογικα,κοινωνικα) ,τοσο θα αδυνατιζει και η θεση του ιδιου του λαου και καθε διεκδικησης του κι ελπιδα Αντιστασης μεσα σ αυτη την λαιλαπα .
    Καθε χτυπημα λοιπον στο Κομμα (φανερο ή υπογειο) ,που τον βαζουν οι Αστοι και οι συνοδοιποροι τους να αναμασα ,ειναι χτυπημα στο μεροκαματο του ,στα εργασιακα του ,στα παιδια του και του μελλοντος του του ΙΔΙΟΥ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Ν.ΜΠ. τις επιλογές του τις έκανε.
    Εμείς πρέπει τώρα να επιλέξουμε ποιο είναι μεγαλύτερο;
    α. 4.464 Χ14 /12 Χ11 μήνες = 57.288
    ή
    β. 800 Χ 4 μήνες =3.200

    Νικαιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλα μπλογκ σας φέρανε τους αδερφικούς φίλους του Μπογιόπουλου και τους ρουφιάνους της ΚΕ. Εγώ σας έχω εδώ τον λογιστή του Μπογιόπουλου.

      Όχι παίζουμε.

      Διαγραφή
    2. #Τηφορολογικηδηλωσητουμπογιοπουλουρε

      sniper

      Διαγραφή
    3. Μπογιοπουλάκια το καλύτερο hashtag
      #Τηναποζημιωσηρεκουμπαρεοχιταμιστατουστελεχους

      Νικαιώτης

      Διαγραφή
    4. Προσεχώς στο Lenin Reloaded: Ο περιπτεράς του Μπογιόπουλου αποκαλύπτει: "O Νίκος αγόραζε πάντα 'Αυγή' και 'Σπορ του Βορρά'"!!!!

      Διαγραφή
    5. Νικαιώτης 9:48 μ.μ: "Εμείς"
      Νικαιώτης 11:11 μ.μ: "Μπογιοπουλάκια"
      Νικαιώτης, προσεχώς: "Βρωμοκομμούνια, γ&*&%αι η μάνα σας!"

      Διαγραφή
    6. γαμιεται η μάνα των πρακτόρων
      ο «αταλάντευτος και αλύγιστος» LR θα το βρει εντάξει;

      Νικαιώτης

      Διαγραφή
    7. Δε πειράζει Νικαιώτη, την άλλη φορά...

      Διαγραφή
  22. Νικαιώτη που είσαι τόσο καλός στα λογιστικά, λύσε μου μια απορία: Πόσο χρόνο και πόσο χρήμα χρειάζονται για να λειτουργήσουν όλα αυτά τα "αριστερά" site και blog, των οποίων οι επιδόσεις στη συκοφαντία, στη σπερμολογία, στον αποπροσανατολισμό, στο κουτσομπολιό, στον κιτρινισμό φανερώνουν ότι δεν πρόκειται για "ερασιτεχνικές δουλειές", αλλά για μικρούς δημοσιογραφικούς οργανισμούς, που απασχολούν τρία-τέσσερα άτομα ο καθένας;

    Θα ήθελα επίσης μια εκτίμηση σχετικά με την προέλευση αυτών των κονδυλίων. Και ποια να είναι άραγε η σκοπιμότητα μιας τέτοιας δαπάνης από την πλευρά εκείνων που έχουν τη δυνατότητα να την πραγματοποιήσουν;

    Εκτός αν η παραδημοσιογραφική "αριστερή" χαβούζα του διαδικτύου στήθηκε και λειτουργεί με εράνους.

    gdmn1973

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ!!

      "Ανώνυμος 29 Νοεμβρίου 2013 - 11:31 μ.μ.
      Ο Ν.ΜΠ. τις επιλογές του τις έκανε.
      Εμείς πρέπει τώρα να επιλέξουμε ποιο είναι μεγαλύτερο;
      α. 4.464 Χ14 /12 Χ11 μήνες = 57.288
      ή
      β. 800 Χ 4 μήνες =3.200

      Νικαιώτης"
      http://tsak-giorgis.blogspot.com/2013/11/blog-post_1514.html

      Διαγραφή
    2. @gdmn: Μη δίνεις σημασία, αυθόρμητα δουλεύουν τα παιδιά αυτά, αυθόρμητα.

      Διαγραφή
    3. Το πιο πάνω tsak-blog μου έκοψε το εξής σχόλιο στην σημερινή ανάρτηση για ΝΜ:
      "Μήπως το "βαθύ (πολύ βαθύ, σχεδόν μαύρο) κόκκινο" θέλει να πει κάτι;" Φαίνεται παρεξηγήθηκαν και αυτό με έχει στεναχωρήσει πολύ!

      Διαγραφή
    4. Έχουν ανοιχτή γραμμή με ΚΕ γιατί κάνουν ρεπορτάζζζζζζ και παρενόχλησες τη σύνδεση με Κάιρο (εκεί βρίσκεται η ΚΕ με την οποία επικοινωνούν για εγκυρότητα, είναι η εξόριστη ΚΕ).

      Διαγραφή
    5. Cos, δες παρακάτω σχετικά με βαθύ οχετό.

      Αντώνη, εννοείται πως δε δίνω σημασία. Χαρά στο κουράγιο σου και των άλλων blogger που τους ξεμπροστιάζουν, γιατί με τις πολλαπλές υποχρεώσεις που έχει ο καθένας μας και μάλιστα υπό τις σημερινές συνθήκες, είναι πραγματική θυσία η δαπάνη του χρόνου που απαιτείται για την ανασκευή κάθε μπούρδας που κυκλοφορεί.

      Κάποτε ήταν αυτονόητο - και όχι μόνο μεταξύ των κομμουνιστών - ότι ο αξιοπρεπής άνθρωπος που παίρνει πολιτική θέση δε χρειάζεται ούτε αυτόκλητους "συνηγόρους", ούτε κολαούζους, ούτε διαμεσολαβητές. Και φτάσαμε στο σημείο που χρειάζεται να τονιστεί εμφατικά ακόμα κι αυτό! Μα τι άλλο να περιμένει κανείς, όταν διαβάζουμε σε "αριστερά" site χυδαιότητες όπως η παρακάτω:

      Ας βγει ο "Ρ" να το διαψεύσει και τότε σου υπόσχομαι ότι όχι μόνο θα ζητήσουμε δημόσια συγνώμη γιατί τα αναπαράγαμε αλλά θα σου αποκαλύψω και την "πηγή" απ' την οποία προήλθαν.

      Με άλλα λόγια: "Και αν ακόμα με εκθέσετε ως ψεύτη, δε μου καίγεται καρφί - εδώ δεν έχω πρόβλημα να υποσχεθώ δημόσια ότι θα σας πουλήσω εκδούλευση ως ρουφιάνος!!!" Κι αυτή η εμμετική αήθεια διακινείται στη δημόσια σφαίρα ως αριστερός λόγος, σε επαναστατική συσκευασία, από κάτι γλοιώδη κακέκτυπα των indymedia που προσποιούνται ότι σέβονται τη δεοντολογία και είναι υπεράνω κάθε κομματικής εμπάθειας.

      gdmn1973

      Διαγραφή
    6. Αυθόρμητοι, πάνω απ' όλα αυθόρμητοι. Α, και καλοπροαίρετοι βεβαίως....

      Διαγραφή
    7. Μπράβο ρε gdmn. Έτσι ακριβώς. Έπιασες ακριβώς αυτό που με τρελαίνει. Την απόλυτη ξετσιπωσιά κάτι τύπων που ποζάρουν σήμερα ως υπερκομματικοί και ανεξάρτητοι αριστεροί του διαδικτύου.

      Διαγραφή
  23. Ο Νικιώτης που "σέβεται" την αποζημίωση των στελεχών -συντρόφων μας πιο πολύ κι από τους ίδιους, που μέσα από την ίδια τους την εφημερίδα δώσαν βήμα, στον "Πράκτορα".
    Ας διαλέξεις όμως Ασφαλιτόσπερμα ποιος είναι πιο πράκτορας από σένα, ο Νίκος, ή η Κ.Ε. που του δίνει βήμα και που υποτίθεται ότι υπερασπίζεσαι εσύ ο ντούρος.
    ΟΥΣΤ!

    Ernest Everhard.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ψάχνεις τώρα... Το 'χει βουλώσει όλη η "επαναστατική" τσογλαναρία του internet κι έχει πιάσει δουλειά το χαφιεδότσουρμο.

      Στο επόμενο sequel, εύχομαι η απάντηση του Μπογιόπολου να καθυστερήσει περισσότερο. Η λύσσα τους θα γίνει πιο διασκεδαστική.

      gdmn1973

      Διαγραφή