Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Κοκτέιλ Μολότωφ #321

Σκέφτηκα να γράψω κάτι για μια ανάρτηση του Στέργιου για μια από τις χιλιάδες περιπτώσεις που κάποιος καταρρίπτει τη θεωρία και την πρακτική μας λέγοντας ότι το 5% που έχουμε στις δημοσκοπήσεις τα λέει όλα και να ψαχτούμε πού κάνουμε λάθος.

Σκέφτηκα να γράψω κάτι, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ό,τι και να γράψω, θα γράψει κάτι και ο Πιτσιρίκος που θα διαψεύδει ό,τι γράψω -- όχι άμεσα, δεν θα ασχοληθεί μαζί μου.

Ο Πιτσιρίκος, σκέφτηκα, δεν χρειάζεται να ασχοληθεί μαζί μου γιατί έχει 6500% περισσότερους followers στο twitter από μένα. Άρα έχει και περίπου 6500% περισσότερο σημασία αυτό που θα πει από αυτό που θα πω εγώ. Βασικά, εγώ τα πάω συγκριτικά πολύ χειρότερα απ' το ΚΚΕ στις δημοσκοπήσεις του είδους, οπότε δεν έχει κανένα νόημα και καμιά αξία να το υπερασπιστώ.

Αυτά σκέφτηκα και δεν έγραψα τίποτα, αλλά κατά κάποιο τρόπο έγραψα κάτι για το γιατί, παραδόξως, η δημοκρατία δεν με αφήνει να σκεφτώ.

1 σχόλιο:

  1. Γράμμα στον Πιτσιρίκο για κάτι που άκουσα όταν ήμουν σχεδόν πιτσιρίκος


    «Τέλος να θυμηθώ και πάλι τους δασκάλους της φυλακής και της εξορίας.

    Σε μια διαμάχη μου με έναν μεγάλο σε ηλικία και θέση κομμουνιστή στα μικράτα μου στην εξορία, ένας κωλοπετσωμένος παλιός κομμουνιστής με πήρε από πλάι και μου είπε τούτα τα σοφά λόγια: «Άκου μικρέ μου συναγωνιστή (τότε, πριν τη 12η Ολομέλεια του ΚΚΕ, δεν φοριόταν το σύντροφε κυριαρχούσε ακόμη το «φίλε» και άντε το «συναγωνιστή» της ΕΔΑ), καλά κάνεις και μάχεσαι για την αλήθεια. Η αλήθεια δεν έχει ούτε ηλικία, ούτε αξίωμα, ούτε ποσοστά».

    Και οι «χιλιάδες ψηφοφόροι» του τουΐτερ του Πιτσιρίκου δεν σημαίνουν τίποτα ως προς την αλήθεια απέναντι στους εκατοντάδες δικούς σου Αντώνη!

    Να είσαι καλά Αντώνη

    ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

    http://aristeripolitiki.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7024.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή