Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Iskra: Διαγράψτε τον Ν. Μπογιόπουλο απ' το ΚΚΕ για παραβίαση καταστατικού

Ούτε λίγο ούτε πολύ, με αυτό ισοδυναμεί το ανοιχτό "κάρφωμα" του Ν. Μπογιόπουλου από την τρισάθλια ιστοσελίδα του Π. Λαφαζάνη για παραβίαση καταστατικού. Ρουφιανιά και πρόκληση στο κόμμα να τον διαγράψει στην βάση της, καθώς, ως μέλος του κόμματος, ο Ν. Μπογιόπουλος είναι δεσμευμένος να μην "δημοσιοποιεί [διαρρέει] σε δημοσιογραφικούς κύκλους" τις όποιες εσωκομματικές υποθέσεις (δεν μπορεί να λειτουργεί δηλαδή ως απλός αστός δημοσιογράφος):
Ο ίδιος ο δημοσιογράφος άλλωστε είχε δημοσιοποιήσει σε δημοσιογραφικούς κύκλους ότι θα αρνηθεί να υπογράψει νέα ατομική σύμβαση που η διεύθυνση του Ριζοσπάστη πρότεινε στους εναπομείναντες εργαζόμενους της εφημερίδας.
Δύο μόλις αράδες μετά, ο εμετικός ιστότοπος χύνει κροκοδείλια δάκρυα για το ότι την έχουν "στημένη" στον Περισσό στον Μπογιόπουλο για να τον διαγράψουν...
Η απόφαση της Κ.Ε σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα ότι έλαβε κομματική εντολή να αποχωρήσει από την εφημερίδα έτσι ώστε αν δεν αποδεχθεί να πειθαρχήσει να έχει διαπράξει αντικαταστατική ενέργεια και να διαγραφεί.
Η υπόθεση έχει αποκτήσει εντελώς αηδιαστικό χαρακτήρα πλέον...

86 σχόλια:

  1. Εδώ ψηφίζουν τρομονόμους σε αυτά θα κολλήσουν...
    Ο απόπατος της κοινωνίας σε αγαστή συνεργασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιγράφω:

    Πολιτικά συμπεράσματα ενός φίλου του Δόκτορος Γουότσον:

    Ας υποθέσουμε ότι η είδηση είναι ακριβής. Το γεγονός ότι τόσα και τόσα δημοσιογραφικά σάιτς (8270 ευρήματα ο γούγλη δίνει στη φράση "Το ΚΚΕ απέλυσε τον Νίκο Μπογιόπουλο") την παραθέτουν με τις ίδιες απίθανες λεπτομέρειες, τον ίδιο τρόπο γραφής και σύνταξης, επαναλαμβάνουν, σχεδόν αυτολεξεί, το ιστορικό της διαμάχης ... του Μπ. με το ΚΚΕ, επιμένουν στα ίδια και απαράλλακτα συμπεράσματα, σημαίνει ότι, είτε το ένα σάιτ αντιγράφει το άλλο και δεν το ομολογεί (και βέβαια το credit πάει στον πρώτο λαλήσαντα, μα άντε να τον βρεις), είτε το ένα σάιτ πιστεύει τον πληροφοριοδότη του άλλου σάιτ, είτε όλοι τους έχουν πιάσει κολλεγιά με τον ίδιο αξιόπιστο πληροφοριοδότη, είτε η είδηση είναι πασιφανής, οπότε και οι πληροφοριοδότες είναι πολλοί και έγκυροι, και τότε μάλλον έναν από αυτούς θα μπορούσε να μου το έχει σφυρίξει και μένα και θα είχα δομιμάσει να κάνω κι εγώ το scoop! Σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται να
    φωνάξουμε τρία "ζήτω" για την πολύτιμη προσφορά της εναλλακτικής ... διάδοσης της ειδησεογραφίας, των μη εναλλακτικών ΜΜΕ, στο διαδίκτιο!

    Πάντως, πέραν της αγάπης όλων για την αλήθεια, φαίνεται και η μεγάλη λατρεία που έχουν για το ΚΚΕ και το πόσο αξιόπιστοι και πολιτικά έντιμοι είναι μερικοί στη σχετική κριτική τους. Για παράδειγμα, το ΙΣΚΡΑ που σκίζεται και μαραζώνει γιατί να μην ευοδώνεται η συνεργασία με το ΚΚΕ υιοθετεί ανεπιφύλακτα (διάβαζε αντιγράφοντας) τη φρασεολογία του ΒΗΜΑτος.

    Ας υποθέσουμε τώρα ότι η είδηση δεν είναι ακριβής, και ας τολμήσουμε να σκεφτούμε ότι είναι πλαστή, κατασκευασμένη, χαλκευμένη, ή έστω διαστρεβλωμένη. Ποια είναι η πιθανότητα όλα τα σάιτ που την αναμεταδίδουν με ολίγη σάλτσα περισσότερη ή λιγότερη να έχουν πετύχει την ίδια "πατάτα" ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον? Ποια είναι, αντίθετα, η πιθανότητα αντιγράφοντας ο ένας τον άλλον και όλοι μαζί, εκτός από το να μας δουλεύουν, να εργάζονται για συναφείς σκοπούς με τα ίδια μέσα? Ακόμη κι αν δεν είστε καλοί στο λογισμό των πιθανοτήτων, μην χάνετε το κουράγιο σας, και παρακαλώ να ανανεώσετε τις ελπίδες σας για την επομενη επιβεβαιωμένη είδηση κράζοντας προκαταβολικά πιο ηχηρά τα τρία "'ζήτω"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "και βέβαια το credit πάει στον πρώτο λαλήσαντα, μα άντε να τον βρεις"

      Απ' το Βήμα ξεκίνησε.

      Διαγραφή
    2. Πέντε παρα τέταρτο το άρθρο Σταυρόπουλου. "16:46"

      Εικάζω ότι ο Νευροσπάστης το πήρε από κει γιατί έχει μόνο μια σύντομη φράση προσαρμοσμένη απ' το πιο εκτεταμένο ρεπορτάζ Σταυρόπουλου (δεν έχει time signature για να επιβεβαιώσω).

      Οι υπόλοιποι έπονται.

      Το Βήμα έχει automatic tweet service: "
      vimamedia Απολύθηκε ο Ν. Μπογιόπουλος από τον «Ριζοσπάστη»
      http://bit.ly/1hq5tJa"

      κι από κει πήγε twitter.

      Μετά το αντέγραψε ο Βαξεβάνης λέξη προς λέξη χωρίς απόδοση πηγής, οι υπόλοιποι ακολούθησαν αργότερα.

      Διαγραφή
    3. Αν δεν κάνω λάθος, εδώ φτάνει πρώτη φορά μέσω "Deviant Left", στις 5:35, κανένα 50λεπτο αργότερα.

      Ανώνυμος29 Οκτωβρίου 2013 - 5:35 μ.μ.
      http://www.tovima.gr/media/article/?aid=536916
      Deviant Left

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ. Το σχόλιο μου σε αυτό το σημείο ήταν ειρωνικό, ακριβώς επειδή ο χιλιοστός αναμεταδότης έχει χάσει το λογαριασμό και αναφέρει ως πηγή κάποιον τυχαίο από πίσω του ή απλώς κανέναν. Κάνε ένα γκουγκλάρισμα και θα δεις πόσοι και ποιοι καμώνονται την πρωτογενή πηγή! Και δεν είναι μόνον ο πανδώρας!

      Διαγραφή
    5. @Αντώνης αν και δεν παίζει ρόλο
      η Αγγελική Κώττη του νευροσπάστη έχει timestamp Tue, 29 Oct 2013 13:41:44 +0000 ή σε Ελληνική μορφή
      "Απολύθηκε ο Νίκος Μπογιόπουλος
      Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013 3:41 μμ
      Απολύθηκε πριν από λίγο από τον Ριζοσπάστη ο Μπογιόπουλος . Το αιτιολογικό είναι η μη υπογραφή ατομικής σύμβασης εργασίας. Τι ακολουθεί;"

      Το δε πρώτο σχόλιο εμφανίζεται george on Οκτωβρίου 29, 2013 στις 4:04 μμ

      Για την συνέχεια έχει :
      "Kαι δεύτερη απόλυση στον “Ριζοσπάστη”
      Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013 9:08 μμ
      Δεύτερος απολυμένος σήμερα από τον “Ριζοσπάστη”. Ειδοποιήθηκε ο Γιάννης Φωτούλας να περάσει από το λογιστήριο."

      Ενώ το Β(λ)ήμα την δίνει την είδηση Φωτούλας: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 29/10/2013 22:05

      Η Αγγελική Κώττη έκανε το Θαύμα της πάλι.

      ΧΡΗ

      Διαγραφή
  3. To αρκετά πιο ψαγμένο ThePressProject ως τώρα δεν έχει γράψει τίποτα επί του θέματος Μπογιό, αν και έχει γράψει μέχρι και το τελευταίο μπλογκ και σάιτ που αλιεύει ειδήσεις μέσω tags και robot.
    Για να δούμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Ο και όποιος θέλει και μπορεί ας με διαψεύσει!
    Η είδηση για την απόλυση Μπογιόπουλου είχε φθάσει στο ΒΗΜΑ, πριν καν τελειώσει η συνέλευση της ΚΟΒ του Ριζοσπάστη που θα επικύρωνε την ...απόλυση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δυο λεξεις-φρασεις που τρεμει καθε ξερολας ψευτοτρολλακος της γ' εθνικης: "ανεπτυξε" και "τι εννοεις?"

      sniper

      Διαγραφή
  5. Εγώ όμως θέλω να μάθω αν το ΚΚΕ είναι συνεπές με τις αρχές που κηρύσσει (μαρξισμός κλπ). Είναι οι ατομικές συμβάσεις εργασίας συμβατές με το μαρξισμό; Κι επίσης, άντε και έρχεται στην εξουσία το ΚΚΕ. Θα συνεχίσει τις ατομικές συμβάσεις εργασίας που μας έχουν τσακίσει και που τις εφαρμόζει στους εργαζόμενούς του ή θα εφαρμόσει μαρξιστικές αρχές; Γιατί ωραία μας τα λες Αντώνη, αλλά στην πράξη τι γίνεται είναι που μετράει. Αν λοιπόν είναι να βγείτε στην εξουσία και να συνεχισετε όσα κάνει η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, γιατί να σας ψηφίσουμε; Να σας ψηφίσουμε για να κάνετε κάτι διαφορετικό, όχι μια από τα ίδια.

    Χάρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Να σας ψηφίσουμε για να κάνετε κάτι διαφορετικό, όχι μια από τα ίδια." δε σε κακίζω, αλλά αν σκέφτεσαι έτσι για το ΚΚΕ, το έχασες το παιχνίδι, δε "καθαρίζουμε" με μια ψήφο μια στο τόσο, συν ΚΚΕ και χείρα κίνει, ειδικά τη σημερινή περίοδο. Αυτά βέβαια αν το σχόλιο δεν είναι κλασσική κουτοπονηριά...

      Διαγραφή
    2. Η εφημερίδα "Ριζοσπάστης" είναι η μοναδική εφημερίδα που δεν λανσάρεται ως "ελεύθερη", "αδέσμευτη", "εφημερίδα των δημοσιογράφων", δηλαδή ως ένα δημοσιογραφικό μέσο. Η εφημερίδα "Ριζοσπάστης" είναι προπαγανδιστικό μέσο και στην προμετωπίδα της γράφει: "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ."

      Καταλαβαίνεις τι θα πει "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"; Θα πει ότι θα μπορούσε να είναι μία μόνο σελίδα, αν χρειαζόταν, θα μπορούσε να μη βγαίνει κάθε μέρα, θα μπορούσε να απασχολεί δύο ανθρώπους για να βγει, θα μπορούσε να μην πουλιέται στα περίπτερα, θα μπορούσε να τυπώνεται σε υπόγεια παράνομα και να κυκλοφορεί χέρι-χέρι. Και όλα αυτά τα έκανε, και όλα αυτά ήταν.

      Η εφημερίδα "Ριζοσπάστης" είναι ένα από τα σύμβολα του κόμματος του οποίου ψυχή είναι τα μέλη του και οι πράξεις και τα βιώματά τους σε όλη την 100χρονη περίπου ιστορία του κόμματος αυτού.

      Το κόμμα αυτό πρωταγωνίστησε σε όλες τις εργατικές διεκδικήσεις, περιλαμβανομένων της υπογραφής συλλογικών συμβάσεων.

      Αυτή τη στιγμή, το κόμμα κάνει εξόρμηση για την οικονομική του ενίσχυση, διότι η κρατική επιχορήγηση έχει όχι απλώς μειωθεί δραστικά λόγω μείωσης στο μισό των βουλευτών που δίνουν τον μισθό τους στο κόμμα, αλλά και λόγω καθυστέρησης πληρωμής, ενώ το κράτος χρωστά ακόμα προηγούμενες επιχορηγήσεις. Στόχος του κόμματος είναι η οικονομική αυτοτέλεια από το κράτος, για ευνόητους λόγους.

      Στον βαθμό που το κόμμα εκφράζει εμένα, και στον βαθμό που έχει στηριχτεί από μένα και τα χρήματα που βγάζω απ' τη δική μου δουλειά, εγώ δεν επιθυμώ ο Ριζοσπάστης να είναι ένας εργοδοτικός οργανισμός, που κατά την άποψή μου κακώς είχε αφεθεί να γίνει, προσλαμβάνοντας "επαγγελματίες" χωρίς καμία κομματική συνείδηση που μετά βγήκαν στο κλαρί προσβάλλοντας όσους από μας δίνουμε απ' το υστέρημά μας για να στηρίξουμε τη δράση του, αλλά αυτό που λέει πως είναι, Όργανο της ΚΕ του ΚΚΕ. Όποιον δε δεν γουστάρει να εργάζεται σε Όργανο της ΚΕ του ΚΚΕ και θεωρεί πως εργάζεται στη Madame Figaro, το Βήμα ή οπουδήποτε αλλού, θα τον/την παρακαλούσα να μας αδειάσει τη γωνιά και να σταματήσει να μας ενοχλεί, διότι αν υπάρχει ακόμα μισθός, βγαίνει από τη δική μας τσέπη.

      Περί ατομικών συμβάσεων, κλπ, δεν μπορώ να σου απαντήσω κάτι παραπάνω διότι δεν έχω πληροφόρηση από εκεί που αναγνωρίζω την πληροφόρηση, και αυτό δεν είναι το Βήμα και ο Σταυρόπουλος.

      Αυτά είχα να σου πω και δεν με προβληματίζει τι θα ψηφίσεις και τι "κριτήρια" επικαλείσαι για να το νομιμοποιήσεις στους τρίτους και πιθανώς στον εαυτό σου.

      Διαγραφή
  6. Xάρη ξεχνάς κάτι..
    Δε θα ψηφίσεις ΚΚΕ για να έρθει στη κυβέρνηση για να σου λύσει τα προβλήματα..
    Θα αγωνιστείς δίπλα στο ΚΚΕ για να έρθεις εσύ στην εξουσία..
    Μπορείς να αναλαάβεις τέτοια ευθ'υνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγγνώμη αλλα το ΚΚΕ λέει όλα τα χρόνια "Κανένας εργαζόμενος χωρίς συλλογική σύμβαση"
    http://www.902.gr/eidisi/politiki/9196/kke-kaneis-ergazomenos-horis-syllogiki-symvasi-oloi-stin-apergia-stis-202



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χορτασμένος από παραμύθια30 Οκτωβρίου 2013 - 3:19 μ.μ.

      Να'ρθω εγώ στην εξουσία; Να δεις, πόσες άλλες φορές μου το χουν ξαναπει αυτό το ποιημα... Άσε. Σας μάθαμε πια όλους. ΟΛΩΝ των κομμάτων. Από ΝΔ και Χροισει Αβγυ μέχρι ΚΚΕ κι από ΤΣΙΡΙΖΑ μέχρι Λεβέντη. Ίδιοι είστε. Μαυρογυαλούροι από εδώ, από εκεί και παραπέρα. Αλλάξτε εσείς, γίνετε ειλικρινείς και ντόμπροι και κόφτε τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα.

      Διαγραφή
    2. Ας ξεκινήσει εξασφαλίζοντας συλλογικές συμβάσεις για τους δικους του εργαζόμενους με αξιοπρεπείς μισθούς πρώτα και μετά ας κοιτάξει να νουθετήσει τους άλλους. Αλλιώς, δε θα διαφέρει από κανένα άλλο κόμμα.

      Διαγραφή
    3. Εγώ δεν παρεξηγώ. Ο κόσμος είναι απογοητευμένος από παντού κι εδώ είναι που το ΚΚΕ πρέπει να είναι πολύ προσεκτικό. Το παραμικρό στραβοπάτημα, αληθινό ή φτιαχτό ή ακόμα και προϊόν παρεξήγησης θα μεγαλοποιηθεί και θα χρησιμοποιηθεί εναντίον του, γιατί όλοι κοιτάζουν να μοιράσουν τα ιμάτια του ΚΚΕ.

      Διαγραφή
    4. Επειδή ο κόσμος είναι απογοητευμένος ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, πρέπει να υφίσταται το ΚΚΕ τις συνέπειες;

      Δεν το πιάνω.

      Διαγραφή
    5. Και μην ξεχνάς επίσης Αντώνη ότι, μας αρέσει δε μας αρέσει, ο κόσμος έχει μπουκώσει από πληροφόρηση, παραπληροφόρηση, αντιπληροφόρηση, λόγια από εδώ, λόγια από εκεί και πάει παραπέρα. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο εξαντλημένος είναι ο καθένας. Όλα του φταίνε και δεν ξέρει πού να στραφεί. Και ξέρεις, όταν ο άλλος είναι άνεργος μήνες, τον κυνηγάνε για λογαριασμούς και νοίκια κι εφορίες και το κεφάλι του κοπανιέται από χίλιες-δυο μεριές και δεν έχει πουθενά και κανέναν να τον βοηθήσει, δε θέλει ν' ακούσει άλλες αναλύσεις ή θεωρίες. Όχι μόνο δε θέλει, αλλά δεν τον ωφελεί.

      Διαγραφή
    6. Γι αυτό γράφει 300 σχόλια εδώ για να μάθει τι έγινε με τον Μπογιόπουλο. Επειδή έχει σοβαρά προβλήματα και έχει μπουκώσει από πληροφόρηση και παραπληροφόρηση.

      Σωστά;

      Διαγραφή
    7. Δυστυχώς ξέρεις ότι σε τέτοιες συνθήκες καίγονται ξερά και χλωρά μαζί, μαζί κι αποκαϊδια. Είναι άδικο για το ΚΚΕ, αλλά για σκέψου πόσοι βρέθηκαν άδικα σε συνθήκες έσχατης φτώχιας! Κι εδώ είναι που το προηγούμενο σχόλιό σου (4:29 μμ) χτυπάει άσχημα στον κόσμο, γιατί θα το διαβάσει ο άλλος και θα πει "τώρα δηλαδή μου τη λες κι από πάνω για τη φτώχια μου;" Το ΚΚΕ είναι που πρέπει να δώσει λύση. Να πει "ξέρετε, δεν είναι όλα μαύρα. Εμείς έχουμε αυτή κι αυτή και την άλλη λύση, θα κάνουμε αυτό και το άλλο και το παράλλο." Κι εδώ είναι η πρόκληση: αυτά που λέει να τα εφαρμόζει κιόλας και μάλιστα φανερά και να φαίνεται ότι λειτουργούν.

      Επίσης, ο κόσμος έχει κουραστεί από τις κόντρες ανάμεσα στα κόμματα. Όχι απλά κουράστηκε. Αηδίασε.

      Διαγραφή
    8. Τον ξέρεις τον Στάμο και τον Χορτασμένο δηλαδή. Φτωχοί άνθρωποι, απελπισμένοι, με μια ανεξήγητη επιθυμία να τρολάρουν για τον Μπογιόπουλο.

      Πού τους ξέρεις; Πήγατε φαντάροι μαζί;

      Διαγραφή
    9. Δεν τους ξέρω. Σκέφτηκες όμως ότι υπάρχει πολύς κόσμος που το έχει ρίξει τελείως στην τρελή και, έχοντας απαξιώσει μέσα του όλες τις παρατάξεις, τρολάρει αδιάκριτα; Μπορεί δηλαδή αυτός που τρολάρει εσένα να πηγαίνει μετά να τρολάρει τους συριζαίους, να τρολάρει τους δεξιούς, να τρολάρει τους πασόκους και να βγάζει το άχτι του έτσι. Δε συμφωνώ με αυτή την τακτική, αλλά είναι κάτι που συμβαίνει.

      Διαγραφή
    10. Στέργιο θίγεις ένα τρομερό κοινωνικό πρόβλημα: υπάρχουν φτωχοί και απελπισμένοι άνθρωποι στην Ελλάδα, άνθρωποι λαϊκοί, οι οποίοι είναι με το λαπτοπ στο χέρι και τρολάρουν όλη μέρα πολιτικά σάιτ από την λαϊκή τους απελπισία.

      Νομίζω να γράψεις στον Guardian και τους New York Times, η είδηση χάνεται στα στενά όρια του LR.

      Διαγραφή
    11. Είναι βέβαια εντελώς ρηχή, ανώφελη κι αδιέξοδη η τακτική του τρολαρίσματος. Απλά εκτονώνει αυτόν που τρολάρει (εφόσον απλά τρολάρει για να εκτονωθεί) και τον αποσπά από το πραγματικό πρόβλημα. Κι από την άλλη κάνει μπάχαλο κάθε συζήτηση. Όμως το χειρότερο με το τρολάρισμα είναι ότι πολλές φορές εξωθεί τους άλλους που το υφίστανται να μη μπορούν πια να ξεχωρίσουν τον ειλικρινή σχολιαστή από το τρολ. Θα έλεγα μάλιστα ότι πολλές φορές αποσκοπεί σε αυτό ακριβώς: στο να κάνει τον άλλο να μη μπορεί να καταλάβει πια ποιος είναι τίμιος σχολιαστής που απλά διαφωνεί σε κανα-δυο πράματα και ποιος τρολάρει, οδηγόντας τον τελικα στο να θεωρεί αποδεκτούς μόνο αυτούς που συμφωνούν μαζί του.

      Διαγραφή
    12. Δεν είναι απλά κοινωνικό θέμα. Είναι και θέμα παιδείας και ψυχοσύνθεσης. Τέλος πάντων, δε θα κάτσω να το αναλύσω άλλο, γιατί και οι δικές μου γνώσεις είναι λίγες και μπορεί να πω κάτι που να μην ισχύει. Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου.

      Διαγραφή
    13. Μα τι λες Στέργιο! Εδώ έχεις πιάσει όλα τα καυτά, κεφαλαιώδη ζητήματα της ελληνικής, για να μην πω της παγκόσμιας, κρίσης!

      Ο "τίμιος σχολιαστής." Μαζί με τον "έντιμο μπλόγκερ", αποτελούν δύο πυρηνικής σημασίας προβλήματα για την εποχή μας. Τι είναι, κύριοι, ο "έντιμος σχολιαστής"; Πώς τον διαχωρίζουμε από τον ξεφτίλα που νομίζει ότι κοροϊδεύει κάποιον ενώ απλώς ξευτελίζει τον εαυτό του;

      Ανέπτυξέ μας τη βαθιά σου σκέψη Στέργιο, όλη η Ελλάδα κρέμεται απ' τα χείλη σου!

      Διαγραφή
  8. ξεχασα ψευδώνυμο:

    Καλιγούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Αναγούλα,

      Βάσει ποιας πηγής θέτεις θέμα ανακολουθίας του κόμματος σε ό,τι αφορά το ζήτημα των συλλογικών συμβάσεων;

      Διαγραφή
  9. Βρε πειτε δυο λογια καθαρα επιτελους. Θα τηρησετε την ιδεολογια που επικαλειστε η θα ειστε τα ιδια Παντελακη μου, τα ιδια Παντελη μου; Απλα πραματα. Ουτε μα ουτε ξεμα. Και μαρξισμος με ατομικες συμβασεις δεν πανε μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωροφύλαξ, ανέλαβε τον κρατούμενο! Θέλω ομολογία μέχρι το μεσημέρι!

      Διαγραφή
    2. Χορτασμένος από παραμύθια30 Οκτωβρίου 2013 - 3:20 μ.μ.

      Τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω.

      Διαγραφή
    3. Κατεβείτε όλοι εσείς στην απεργία την άλλη βδομάδα κι ας έχετε και πανό για το Μπογιό, δε πειράζει, ορίστε σας δίνω και ιδέες, άντε ατιμούλικα...

      Διαγραφή
    4. Ακου τακουλη δεκαετιες τωρα οποιος εργαζονταν στο ριζοσπαστη αμοιβονταν με τη συλλογικη συμβαση του δημοσιογραφου για την οποια το ΚΚΕ εδινε αγωνες ωστε να βελτιωνεται. Οταν ολα ΜΜΕ εντυπα και ηλεκτρονικα ειχαμ χιλιαδες εργαζομενους με μπλοκακι. Το ξερεις αυτο καλα αλλα ως τακουλης πουλας τρελα. Και συνεχιζω, πλεον στο ριζοσπαστη υπαρχει αποφαση να ειναι χρεωμενα μελη και στελεχη του ΚΚΕ μονο και να αμοιβονται με το μισθο του επαγγελματικου στελεχους. Απο οσο ξερρω δεν υπαρχει ουτε κλαδικη ουτε ατομικη συμβαση "κομμουνιστης". Οποτε δεν υπαρχει ζητημα συμβασης αλλιως πες μου το επαγγελματικο στελεχος Βιδαλης, Μπελογιαννης και ενα καρο αλλοι τι συμβαση ειχαν η οποια προεβλεπε τη ζωη τους? Προς το παρον κλαδικη συμβαση μελλοθανατου δεν εχω υποψη μου. Αυτες οι αποφασεις και οχι συμβασεις παιρνονται αυστηρα ατομικα οταν αποφασισεις να γινεις μελος του ΚΚΕ και εκτοτε υποτασσεις το ατομικο σου εγω προς οφελος του συλλογικου εμεις. Και αυτα τα ξερεις αλλα ειπαμε τακουλης, τακουλης και κουτοπονηρουλης. Λοιπον τακουλη πηγαινε να γλειψεις για κανα "αριστερο" ρουσφετι τωρα που ξερογλειφεστε ομαδικα για καρεκλες κυβερνητικες και ασε το ποιος υπερασπιζεται τις συμβασεις. Να εχεις λιγο τσιπα οταν μιλας για υπερασπιση συμβασεων σε ενα κομμα που εχει κυριολεκτικα χιλιαδες απολυμενα μελη και στελεχη για συνδικαλιστικους λογους οχι μονο μεσα στην κριση αλλα και πριν που κατι ακαπνοι σαν εσενα κανανε κριτικη σε εμας τους "μαξιμαλιστες" μεσα απο τα τραπεζια των κοινωνικων διαλογων της ΓΣΕΕ με τον ΣΕΒ. Κανε μας τη χαρη λοιπον Τακουλη...

      Διαγραφή
  10. δηλαδή κατά τη γνώμη σου δεν υπάρχει ανακολουθία εεε;

    Καλιγούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια χαρά γίνεται μαρξισμός (και λενινισμός) και ατομικές συμβάσεις. Το θέμα είναι να το ξέρουμε από την αρχή...

    Καλιγούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν απαντάς στην ερώτηση που σου έθεσα, απαντάς στον εαυτό σου, διότι δεν ήθελες να θέσεις ερώτηση αλλά να διασπείρεις μια ανυπόστατη είδηση. Σου απάντησε ο RATM ήδη.

      Διαγραφή
  12. Τελικά ανακαλύπτουμε ότι είναι ευρέως γνωστό (δλδ τρεις κι ο κούκος είμαστε οι άσχετοι) το πώς λειτουργεί ο ρίζος. Το τι αποφασίζει η κοβ του, το αν έχουν μείνει εκεί μη επαγγελματικά στελέχη, το τι χαρακτήρα έχουν πλέον οι συμβάσεις εργασίας (γιατί δεν αποτελεί τίποτα άλλο από ακόμη μια επιχείρηση -- το έχουν γράψει τόσες φορές άλλωστε τόσοι και τόσοι) κτλ

    Μετά από τόση ξερολίτιδα λοιπόν σε αυτό το ζήτημα, είναι φυσικό να περνάμε σε θέματα θεωρητικής υφής, όπως η συμβατότητα του μαρξισμού με αυτές τις συμβάσεις. Όπως και να το κάνεις η συριζομονταζιέρα που έχει βγει παγανιά -- μιας και είναι ευκαιρία, δεν έχει φάει τζάμπα τα σκατά του τόσα χρόνια ο πάγκαλος ζητώντας λεπτομέρειες για την εσωκομματική λειτουργία του κκε -- είναι ένα κλικ παραπάνω από τους μουρούτηδες.

    Γιατί κύριος τι θα μου πεις για τα μνημόνια όταν τα εφαρμόζεις επειδή το έγραψε το βλήμα στους άμοιρους σκλάβους του ρίζου; Θα μου γκρινιάξεις για τον τίμιο χρυσαυγίτη του περάματος -- που απλώς έδειρε τον τζίμυ χόφα της ζώνης -- όπως είπε ο αλεβιζόπουλος μπας και την σκαπουλάρεις ή για την απεργία σε λίγες μέρες (στην οποία οι πραγματικοί επαναστάτες θα κάτσουν σπίτια τους -- έχουν πάρει διαρκείας);

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Μαρξισμός με ατομικές συμβάσεις δεν πάνε μαζί."
    Ο Μαρξισμός επίσης δεν πάει με: κανέλα, διαταγές πληρωμής, τυροκαφτερή, λάμπες φθορίου, δυόσμο, φινόκιο, ρινόκερους, κρεμ καραμελέ, φουσκόψαρα, πεταλίδες etc etc...

    Η υπόθεση του σοσιαλισμού Τάκη Πουρναράκη, υπηρετείται ακόμα κι αν τα μέλη μας είναι αναγκασμένα να τρέφονται κάθε μέρα με κρεμμύδι και ελιές, ακόμα κι αν χρειαστεί τα μέλη μας να περάσουν από βασανισμούς, εξορίες, δολοφονίες. Αλλά μάλλον όταν λέμε ότι "το ΚΚΕ γεννάει Βιδάληδες" εσύ μάλλον καταλαβαίνεις τη Μαίρη Βιδάλη και όχι τον Κώστα που κατακρεούργησαν οι Σουρλαίοι την ώρα του ρεπορτάζ..

    Ernest Everhard.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ απελπισμένους τους βλέπω. Μήπως είναι στα πρόθυρα διάλυσης στο Σφύριζα;

      Διαγραφή
    2. @Αντώνης:
      Όχι, αλλά προέκυψε και άλλο ένα ζητηματάκι στο οποίο θα πρέπει να συνεργαστούν ανοιχτά με την ΝΔ.
      "Πρόταση για την κατάργηση του μπόνους των +50 εδρών θα καταθέσει η ΔΗΜΑΡ"
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/10/blog-post_30.html
      Δύσκολοι καιροί για πρώιμους οπαδούς του δικομματισμού...

      Διαγραφή
    3. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει πειστική απάντηση στην ερώτηση πού θα βρούμε τα λεφτά, δήλωσε ο Μανώλης Γλέζος μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό "Βήμα 99,5" την Τετάρτη (30/10). Για την διαφορετική στάση του στην ψηφοφορία για την χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής ο κ. Γλέζος ανέφερε ότι «γίνεται μια διαβούλευση στην ΚΟ» και συμπλήρωσε ότι «υπάρχει ένα πρόβλημα το πώς θα λειτουργήσουμε με τις δύο διαφορετικές απόψεις που υπάρχουν». Σε ερώτηση αν ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να συνεργαστεί με τους Ανεξάρτητους Έλληνες απάντησε πως «μπορεί να συνεργαστεί με οποιονδήποτε, εάν συμφωνήσουμε στις βασικές αρχές».

      ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

      «Διότι υπάρχουν σημεία που δεν έχουν ξεκαθαριστεί. Και ορρωδώ να πω ότι στον κόσμο που με ρωτάει πού θα βρούμε τα λεφτά, ότι η απάντησή μας δεν είναι πειστική. Δεν είναι. Πρέπει να είναι πιο πειστική».

      Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑ

      «Το θέμα είναι πως γίνεται μια διαβούλευση στην ΚΟ αρκετά γόνιμη. Υπήρξαν από όλες τις πλευρές προσπάθειες για να λυθεί γρηγορότερα το όποιο θέμα παρουσιάστηκε και δεν συνάδει με την ύπαρξη και υπόσταση ενός αριστερού κόμματος. Οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται και τελικά θα βρεθεί η σωστή λύση. Το πώς θα γίνει καλύτερα αυτό το πράγμα, ας μην μιλήσω ακόμα, επειδή συνεχίζεται η διαβούλευση. Αλλά δεν πρόκειται να κρύψουμε τίποτα.


      » Πιστεύω και έχω εμπιστοσύνη στον κ. Τσίπρα ότι δεν πρόκειται να δεχθεί ο ίδιος να παίξει αυτό το ρόλο (σ.σ. να μετατραπεί σε αρχηγικό κόμμα). Αυτό είναι ένα θέμα που ουσιαστικά δεν έχει λυθεί (σ.σ.: για τη διάλυση των συνιστωσών και τις διαφορετικές απόψεις). Υπάρχει ένα πρόβλημα, το πώς θα λειτουργήσουμε με τις δύο διαφορετικές απόψεις που υπάρχουν. Πιστεύω, όμως, ότι θα λυθεί. Και ο Μανόλης Γλέζος δεν παίρνει αποστάσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ. Παίρνει αποστάσεις από εκείνους που θέλουν να καταντήσουν τον ΣΥΡΙΖΑ ένα μονολιθικό κόμμα.»

      Διαγραφή
  14. ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Αντώνη, δώσε προσοχή με τι νόημα πλασάρουν το υστερόγραφο!!

    http://pressarismenos.blogspot.com/2013/10/blog-post_8979.html

    είναι θεούλιδες (ή σκουπιδιαραίοι)

    JKL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αυτό όμως που προξενεί εντύπωση είναι ότι η απόλυση του, ήρθε μετά από απόφαση της Κ.Ε. του ΚΚΕ και όχι από την διεύθυνση της εφημερίδας"

      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"
      "ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ"

      Διαγραφή
    2. ...ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗ "ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ."

      ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ!

      Διαγραφή
  15. πολύ ωραία. Τότε το ΚΚΕ να απολύσει όλα τα επαγγελματικά στελέχη (που έχει γεμίσει τον κόσμο) και ακόμα ο ΓΓ, το ΠΓ και η ΚΕ να είναι όλοι ΑΜΙΣΘΟΙ και εθελοντές πολιτικοί. Ας ξαναβγούν στην παραγωγή, δεν πειράζει.

    Αυτό εγώ καταλαβαίνω ως εθελοντισμό. Τα υπόλοιπα είναι κουραφέξαλα

    Καλιγούλας

    Καλιγούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει γεμίσει τον κόσμο το ΚΚΕ επαγγελματικά στελέχη. Ενδιαφέρον. Τεκμήριο ισχυρισμού;

      Άμισθοι είναι ήδη, ξέρεις τόσα πολλά για το ΚΚΕ και δεν γνωρίζεις ότι υποχρεούνται να καταβάλουν το μισθό τους στο κόμμα;

      "Εθελοντισμός"; Τι είναι το ΚΚΕ, η Γιούνισεφ;

      Πόσες κοτσάνες θα αμολήσετε ακόμα, δυστυχή πλάσματα;

      Διαγραφή
    2. προσέξτε λογική.
      οι "πολιτικοί" - επαγγελματικά στελέχη - η "ηγεσία" > άμισθοι εθελοντές
      οι εργαζόμενοι στον ριζοσπάστη > όσο το δυνατόν καλύτερα αμειβόμενοι (όχι ατομικές συμβάσεις)

      πίκατσου

      Διαγραφή
  16. Κύριε Αντώνη δεν είναι καθόλου άμισθοι οι του ΠΓ και της ΚΕ. Δεν φαντάζομαι να πιστεύετε κάτι τέτοιο. Και ούτε υποχρεούνται να καταβάλλουν το μισθό τους στο Κόμμα. Δίνουν και αυτοί την εισφορά τους.
    (τί νόημα θα είχε εξ άλλου το να έχουν μισθό;)

    Καταλαβαίνω ότι ως επαγγελματίες επαναστάτες κάπως πρέπει να ζήσουν αλλά να μην έχουμε δύο μέτρα και σταθμά. Πολλοί δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους.

    Καλιγούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πείτε μας, κύριε Καλλιγούλα για τον πακτωλό χρημάτων που λαμβάνουν οι άεργοι και ανεπρόκοποι του κόμματος. Προβείτε σε συνταρακτικές ανακαλύψεις. Να ανέβει η αναγνωσιμότητα από τη φωνή του οργισμένου λαού!

      Διαγραφή
    2. αποκαλύψεις εννοούσα, από την ταραχή μου έκανα σαρδάμ, μην πτοείσθε.

      Διαγραφή
    3. To "ανακαλυψεις" ηταν καλυτερο.

      sniper

      Διαγραφή
  17. Κύριε Αντώνη εγώ δεν μίλησα για πακτωλούς και μίδες. Μίλησα για ΜΙΣΘΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ οι οποίοι αμοίβονται για ποιό λόγο; Για να κάνουν το καθήκον τους ως κομμουνιστές;

    Και κάτι τελευταίο:Αν έχουν κάποιοι σκοπό να απαξιώσουν και να κλείσουν τον Ριζοσπάστη ας το πουν Ξεκάθαρα αν τολμούν βέβαια.

    Καλιγούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απαίτηση του κυρίου Καλλιγούλα εκ μέρους όλου του τίμιου λαού των τίμιων σχολιαστών είναι η Παπαρήγα να πλένει σκάλες η καργιόλα, και ο χοντρός να πάει να ρίχνει μπετά.

      Βασικά, να μην υπάρχει Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ, να μην υπάρχουν βουλευτές καν, να υπάρχει ο Καλλιγούλας.

      Καταλάβαμε. Πάρτε μια φόλα απ' την φοντανιέρα.

      Διαγραφή
    2. Το οτι τα επαγγελματικα στελεχη δηλαδη η Κ.Ε κατα κυριο λογο ειναι απληρωτα μηνες με δικη τους θεληση δεν το εχεις ακουσει απο κανεναν? Στοιχειωδη επαφη να εχεις με το ΚΚΕ ή καποιον κομμουνιστη θα το εχει παρει το αυτι σου εστω σαν φημη...Καλιγουλα οτι ειπα πιο πανω στον τακουλη διαβασε το αν εισαι εστω και λιγο καλοπροαιρετος ισως να στροφαρεις...Αλλιως πανε μαζι με τον τακουλη.

      Διαγραφή
  18. Ναι κύριε Αντώνη ας πλένει σκάλες. Έτσι θα καταλάβει καλύτερα τί περνούν οι καθαρίστριες και ίσως να μιλά με λιγότερη αυταρέσκεια προς τον ελληνικό λάο.

    Ελπίζω να το δημοσιεύσεις κύριε Αντώνη.

    Καλιγούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου να σου πω τώρα δυο κουβέντες κύριε Καλιγούλα μου, διότι φόλα δεν έφαγες --αγένεια μεγάλη-- οπότε όταν τελειώσω με αυτά που έχω να σου πω, θα στην ταίσω με το ζόρι.

      Εγώ δουλεύω. Πολλοί δουλεύουμε. Με αυτά που βγάζουμε, συντηρούμε, όπως μπορεί ο καθένας μας, και το κόμμα. Γιατί έτσι γουστάρουμε. Είμαστε εργαζόμενοι και τα λεφτά τα δουλέψαμε και ό,τι μας καπνίσει τα κάνουμε. ΟΚ; ΟΚ.

      Πολλοί άλλοι δε δουλεύουνε. Τους απέλυσαν γιατί ήταν κομμουνιστές. Τα λεφτά μας πάνε και για αυτούς, και αυτοί επίσης παλεύουν για να ενισχυθεί το κόμμα μας. ΟΚ; ΟΚ.

      Πού δουλεύουμε όσοι δουλεύουμε; Σε αφεντικά. Από πού εξαρτάται το βιός μας; Απ' τα αφεντικά. Είμαστε λεύτεροι; 'Οχι, δεν είμαστε, είμαστε δούλοι του κεφαλαίου, μόνο που έχουμε αυτή τη διαφορά, δεν θέλουμε να είμαστε δούλοι του κεφαλαίου. Δεν μας αρέσει, αδερφέ.

      Επειδή λοιπόν όλοι αυτοί που δουλεύουμε εξαρτόμαστε ταυτόχρονα απ' το κεφάλαιο, δεν μας ταίζει η ΕΣΣΔ, γουστάρουμε να υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα εξαρτώνται άμεσα απ' αυτό. Για να μπορούν να μιλούν ελεύθερα, να σκέφτονται ελεύθερα και να λένε την αλήθεια. Γιατί αν υπαχθούν και αυτοί στα αφεντικά, όπως θες εσύ κύριε Καλλιγούλα, τότε θα μαστε όλοι δούλοι τους άμεσα. Και το είπαμε, δεν γουστάρουμε να είμαστε δούλοι.

      Γι αυτό λοιπόν η Παπαρήγα και ο Κουτσούμπας και ο κάθε ένας που είναι στέλεχος παίρνει ό,τι παίρνει εν γνώσει μας και με δική μας επιθυμία.

      Και συ μπορείς να πας να γαμηθείς.

      Έγινα κατανοητός;

      Διαγραφή
    2. Κύριε Καλλιγούλα μου,

      Εδώ είναι το σπίτι μου. Σας έχω πετάξει κλωτσηδόν από το σπίτι μου διότι οι μαλακίες σας με προσβάλλουν προσωπικά. Με προσβάλλουν διότι καταπατούν τη δική μου θέληση και βούληση, την αγνοούν, την πετούν στα σκουπίδια.

      Συνεπώς, δεν θέλω ούτε να σας δω ούτε να σας ακούσω άλλο. Δημοκρατικό μου δικαίωμα.

      Ουστ.

      Διαγραφή
    3. "Δημήτρης Κ.": Permanent ban.
      "Δύστροπη Πραγματικότητα": Permanent ban.

      Διαγραφή
  19. Toto, I've a feeling we're not in Kansas anymore.

    - Ρε γιατί ασχολείστε με ένα κόμμα του 4.5%;
    - Ρε, δεν έχετε καταλάβει ότι, το ΚΚΕ δεν είναι καλός εργολάβος καθαρισμού χώρων; Πάρτε τη σκούπα και το φαράσι και καθαρίστε μόνοι σας! Κοτάτε; Αϊντε ντε, που είναι οι πλατείες, η συσσωρευμένη σας αγανάκτηση και το απολιτίκ σουβλάκι;
    Σας (μας) πηδούν κάθε μέρα, σάς (μάς) βγάζουν τη γλώσσα σπιλώνοντας την αξιοπρέπειά σας (μας) και σεις ασχολείστε απ' τα πληκτρολόγια με το Μπογιόπουλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάποιοι αναφέρουν τη σημερινή ελληνοφρένεια, άραγε ακούσανε το Σιόρα, που είναι στον Ευαγγελισμό; Δε τους "είπε" τίποτα; Ο Σιφωνιός; Ο Νίκος ο Νικολόπουλος; Δεν είναι όμως "αναγνωρίσιμοι" αυτοί, οπότε...
    Αν το θες, πολλά μαθαίνεις και ενημερώνεσαι, αν κάποιοι νομίζουν ότι θα κολλήσουν τίποτα από μια ανακοίνωση του ΚΚΕ ή το "Ρ" ας μπουν από τον υπολογιστή τους να δουν τι λέει το ΚΚΕ κι ας μη γουστάρουν αυτό που θα διαβάσουν, είτε στο 902 είτε σε κάποιο μπλογκ που υποστηρίζει το κόμμα,ΟΥΤΕ αυτό όμως δε κάνουν και αυτό είναι το πολύ μεγάλο πρόβλημα.

    Το ζήτημα "νευροσπάστης" πρέπει να εξεταστεί κατά τη γνώμη μου, κάτι δε μ'αρέσει σε αυτή την ιστορία, πέρα από τις προφανείς καταστάσεις, αλλά δε μπορώ να έχω συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε ένα μπλογκ που σχοιλάζουν καμιά διακοσιαριά άτομα, εμφανίζονται ξαφνικά Τάκηδες, Μάκηδες, Λάκηδες, για να σχολιάσουν πάνω σε ένα θέμα καθόλου τυχαίο. Και προσπαθούν να πείσουν τους υπόλοιπους αναγνώστες για τις ειλικρινείς προθέσεις τους.
    Ειλικρινείς άνθρωποι, βιοπαλαιστές.

    Βιοπαλαιστές, κοπιάστε, διαβάστε.

    http://tro-mpa-xtiko.blogspot.gr/2013/10/blog-post_8600.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στο χωριο μου λενε: Καθε θιαμα και τρεις μερες. ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αν κατάλαβα καλά έσβησες τον Δημήτρη κ;αδερφέ, τεραστίων διαστάσεων λάθος...ο τύπος είναι μπαχτσές...στο μεταξάουα ο Γλέζος για τρίτη συνεχόμενη φορά βγάζει στον τάκο το νεοπαΣΟΚ με δηλώσεις του...αλλά ξέχασα..εκεί έχουμε "δημοκρατία",ενώ στο ΚΚΕ έχει "πόλεμο"....βρε ουστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να μου στείλεις ένα mail?

      Διαγραφή
    2. http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/30235/enotikes-laikes-epitropes-nea-kolpa-toy-syriza
      Θλιβεροί...

      Διαγραφή
  24. Οι γραφειοκρατες καρεκλοκενταυροι του Περισσου μετα τον Μπογιοπουλο ,ΑΠοΛΗΣΑΝ και τους Σιφωνιο και Πουλικογιαννη !!!

    Ευτυχως οι ανθρωποι βρηκαν δουλεια στην Χαλυβουργια και στην Ζωνη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντωνη κανε μου μια χαρη.Κατι βρωμερους,λιγδιαριδες τυπου καλιγουλα πες τους να πανε να γαμηθουνε εκ μερους μου.Αντε στο διαολο τα τσογλανια που δεν ξερουν κ καλα οτι οι Κ.Ε κ ολα τα στελεχη δεν ειναι απληρωτα.Το τραβανε πολυ κ δεν εχω αλλη υπομονη με τους μαλακες τους ακοματιστους που χρονια ψηφιζαν ΠΑΣΟΚ κ ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. Πωπω πολλή δουλειά έπεσε, και για σένα και για τους "άλλους", δε θα πείραζε να κάνεις μια "ανθολογία" ξεφτιλίσματος από τα σχόλια αυτά πάντως.

      Διαγραφή
  27. http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/apeluthh-kai-o-mpogiopoulos.-poios-echei-seira-sto-kke

    O μαστορας τη ξερει τη δουλειά. Τα ίδια εκανε και με το Δελαστικ αλλα καποιοι επέλεξαν να τον αναπαραγουν.

    Μανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πού κι ως πού είναι ίδιες οι περιπτώσεις Δελαστίκ και Μπογιό όσον αφορά το τι έκανε η χα; Με τον δεύτερο είχε ξαναγράψει κείμενο "αυτός είναι ο κομμουνισμός μπογιόπουλε" ρίχοντας κι αυτός δάκρυα για το κόψιμο της στήλης του από τον ρίζο, με τον πρώτο δεν έγινε τίποτα τέτοιο, απλώς επικαλέστηκαν τις απίστευτες παπάρες που είχε γράψει μετά την δολοφονία φύσσα.

      Αν έχεις λοιπόν παράδειγμα όπου η χα επικαλείται κάπου κάποιο κείμενο του μπογιό να μας το δείξεις, αλλιώς να τις αφήσεις αυτές τις γελοιότητες. Τι να κάνουμε, δεν φταίει το κκε που η ανταρσυα είναι ένα από τα πολλά υποτίθεται κομμουνιστικά κόμματα που έχουν βάσεις όχι στην εργατική τάξη αλλά σε διάφορους σελέμπριτις, που γράφουν τις απίθανες μπαρούφες τους και δεν ανοίγει ρουθούνι (όχι τυχαία φυσικά, είδαμε τι έγινε με τον ρούση με τις προτάσεις του οποίου απορούσαν πολλοί αντάρσυοι στην συνδιάσκεψη, το ξεκαθάρισαν οι υπήκοοι του αυτοκράτορα αλέκου, όπως ξεκαθάρισαν και την θέση τους για τους μετανάστες και την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής).

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
  28. πρέπει πάντως με κάποιο τρόπο να συνειδητοποιήσει ο κόσμος τη συντονισμένη επίθεση που δέχεται το ΚΚΕ
    δηλαδή μεθαύριο που θα κληθεί πιθανόν το κομμα σε πιο προχωρημένες μορφές δράσης εν' όψη επαναστατικής κατάστασης θα του λένε ότι έρχονται τα κομμουνια να τον σφάξουν
    ε πως θα το καταλαβαινει αυτό οταν επί μηνες μιλάμε για το μπογιόπουλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέα επίθεση μετά την Κόρινθο και τον Πύργο Ηλείας: http://leninreloaded.blogspot.com/2013/10/blog-post_31.html

      Διαγραφή
  29. Γεια σου ρε Αντωνη.
    Σημερα ειμαι στις μαυρες μου αλλα με εκανες για 10 λεπτα να γελαω με τα σχολια σου για το Καλιγουλα .Θα το κανω μονοπρακτο..Δε μασας παντως με τιποτα...
    Καλο κουραγιο.
    Υ.Γ. Το καλυτερο σχολιο για το Μπογιο σημερα στον Ενικο
    'ΤΟΝ ΑΠΕΛΥΣΕ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΡΤΩΘΗΚΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ..ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ
    ΚΑΘΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΤΥΠΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ'
    mamuni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συμφωνα με την νεα πολιτικη σχολιασμου, στο ποσταρω εδω:

    Εφτά μέρες λόξυγκα κλείνει σήμερα ο Νίκος Μπογιόπουλος, απο το Κουλουρι:
    http://www.tokoulouri.com/politics/hik/

    Ανησυχητικά είναι την τελευταία εβδομάδα τα σημάδια της υγείας του Νίκου Μπογιόπουλου, γνωστού δημοσιογράφου που πρόσφατα αποχώρησε από τον Ριζοσπάστη. Οι φήμες λένε πως ο λόξυγκας ξεκίνησε πριν από μερικές μέρες, όταν και έκαναν την εμφάνισή τους τα πρώτα άρθρα για την διαφωνία του με την ηγεσία του ΚΚΕ και έκτοτε συνεχίζεται ακατάπαυστα, ακόμα και στον ύπνο του.

    Στενοί του φίλοι μας μεταφέρουν πως ο λόξυγκας επιμένει ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ έχει αρχίσει να δημιουργεί πρόβλημα εκτός από την υγεία του και στη δημόσια εικόνα του. Δεν είναι λίγοι μάλιστα οι προληπτικοί αλλά και οι απλοί ψηφοφόροι του κόμματος που πιστεύουν πως «κάθε tweet, share και like είναι ακόμα ένα «χικ» στην τραχεία του Νίκου».

    Αρκετοί είναι μάλιστα αυτοί που πιστεύουν πως ο γνωστός δημοσιογράφος μπορεί να σπάσει και το ρεκόρ Γκίνες, καθώς οι κομματικές διαδικασίες και συζητήσεις γύρω από το όνομά του και τον ρόλο που έπαιξε στο κόμμα είναι χρονοβόρες και μπορεί να διαρκέσουν μέχρι και 60 χρόνια. Ο ίδιος, αποδεχόμενος την ιδέα ενός μακροχρόνιου λόξυγκα, δήλωσε μιλώντας στο «Κουλούρι»: «Το πρόβλημα ενδέχεται να παραταθεί για πολύ καιρό. Εγώ, όπως και τόσοι άλλοι, πρέπει να κριθώ πρώτα από την ιστορία. Μόνο τότε θα ηρεμήσω».

    Την έμπρακτη συμπαράστασή τους στον κ. Μπογιόπουλο έχουν ήδη δείξει γνωστοί δημοσιογράφοι αλλά και απλός κόσμος, που στέλνει καθημερινά ποτήρια με νερό στην οικία του. Ο Νίκος Χατζηνικολάου μάλιστα, που δεν έχει λείψει λεπτό απ’ το πλάι του αυτές τις δύσκολες ώρες, προσπαθήσει να του δείξει κάποια κόλπα που υποτίθεται ότι σταματούν τον λόξυγκα, όμως μέχρι στιγμής δεν κατάφερε πάρα να αχρηστέψει ένα στυλό Mont Blanc και να λερώσει το πανάκριβο κουστούμι του με Evian.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στη μνήμη του πατέρα του, του κομμουνιστή ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΥ, ο γιος του, Νίκος Μπογιόπουλος, προσφέρει στο «Ριζοσπάστη» το ποσό των 3.200 ευρώ.

    http://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=5/11/2013&id=14868&pageNo=22&direction=1

    ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται να θυμήσω ότι ο Νίκος Μπογιόπουλος παραμένει μέλος του ΚΚΕ και ότι, αν και σεβόμαστε την παρούσα επιλογή του, ευχόμαστε επίσης την επιστροφή του στον "Ρ";

      Διαγραφή
    2. ρα και Αντώνη: μιας και η ανάρτηση έγινε με αφορμή το Ίσκρα, κινήσεις και στάση όπως του Μπογιό και άλλων, ακόμη και με τις διαφωνίες τους, χαρακτηρίζουν ένα κομμουνιστή, κάτι που είναι τελείως ξένο σε τύπους που κοιμούνται και ξυπνούν με τις εκλογές και τις καρέκλες στον ορίζοντα και τη λιγούρα για την (αστική) εξουσία να χαρακτηρίζει κάθε τους κίνηση σε κάθε επίπεδο. Γι'αυτό δεν έχω υπομονή όταν ακούω πλέον "τα κόμματα της Αριστεράς" και μας τσουβαλιάζουν με αυτούς (και άλλους...).

      Διαγραφή