Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Η διαχείριση της επίθεσης στο Πέραμα από τους ιδεολογικούς μηχανισμούς της αστικής εξουσίας (πρώτο μέρος)

Η δολοφονική επίθεση των μπράβων της  Χρυσής Αυγής στο Πέραμα έγινε τα ξημερώματα της Πέμπτης 12 Σεπτέμβρη προς Παρασκευή 13 Σεπτέμβρη του σωτήριου έτους 2013, όταν ομάδα 50 περίπου χρυσαυγιτών "έκανε σάντουϊτς" ομάδα 20 περίπου μελών του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ κατά τη διάρκεια αφισοκόλλησης και της επιτέθηκε με ρόπαλα που είχαν υποστεί ελαφρώς φονικές μετατροπές. Σύμφωνα με την μαρτυρία του Σωτήρη Πουλικόγιαννη, δύο μοτοσυκλέτες της ομάδας "Δίας" με τέσσερις αστυνομικούς βρισκόντουσαν στην σκηνή της επίθεσης, είτε ακολουθώντας είτε συνοδεύοντας τους χρυσαυγίτες, και αρκέστηκαν να παρακολουθούν τον ξυλοδαρμό των κομμουνιστών από διακριτική απόσταση, και χωρίς να επιχειρήσουν να συλλάβουν κανένα.

Πριν καλά-καλά πρωτοκαταγραφούν τα νέα (και με δεδομένο ότι ήταν προχωρημένη η ώρα), στο twitter ξεκινά ένα πρώτο κύμα αντιδράσεων από τον φερόμενο ως "αντιεξουσιαστικό" χώρο. 2:42 τα ξημερώματα της Παρασκευής, ο Rising Galaxy, για την ταυτότητα και την κομματική εργοδοσία του οποίου στον ΣΥΡΙΖΑ έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν (επισήμως, πρόσκειται στην οργάνωση "Ροσινάντε"), δημοσιεύει το εξής:

Tweet του Rising Galaxy, 2:42 πμ της 13 Σεπτέμβρη 2013
Αν και φύσει σπαρτιάτικο ως μέσο έκφρασης, το twitter ήταν παραπάνω από αρκετό για να αρθρωθεί επαρκώς μια βαρύνουσα όπως έδειξαν οι επόμενες ώρες και ημέρες "γραμμή": η σύνδεση της επίθεσης στο Πέραμα με τα γεγονότα της 20ης Οκτώβρη 2011, με όρους όμως αντιστροφής, ώστε το πρόδηλο και αναντίρρητο θύμα των γεγονότων της 12ης προς 13η Σεπτέμβρη να παρουσιάζεται ως ο θύτης προηγούμενων γεγονότων--και άρα να υποτονίζεται η σημασία της επίθεσης της Χρυσής Αυγής και να προλαμβάνεται τυχόν εκδήλωση συμπάθειας προς το θύμα της σε χώρους που "απαγορεύεται" να συμπαθούν το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ. Είναι αξιοπρόσεχτο ότι στην απορημένη ερώτηση άλλου χρήστη του twitter για τους αλλόκοτους ισχυρισμούς του, o Rising Galaxy απαντά με βεβαιότητα ότι έχει τεκμήρια, αν και δεν τα παρουσίασε ποτέ (περισσότερο για αυτό αργότερα). Είναι εξίσου αξιοπρόσεχτο ότι τα σχόλια που ακολούθησαν το συγκεκριμένο από τον "α/α" χώρο δεν αντιλήφθηκαν τη γραμμή που επιχείρησε να περάσει το συγκεκριμένο σχόλιο και ασχολήθηκαν μονάχα με το δεύτερο κομμάτι του, αυτό της "έλλειψης νεύρου" του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ που "τις έφαγε", κινούμενα έτσι στην προβλέψιμη τροχιά του απολιτίκ χουλιγκανισμού.

Καθώς ξημέρωνε για τα καλά η Παρασκευή 13 του Σεπτέμβρη, το διαδίκτυο άρχισε να πλημμυρίζει με αντηχήσεις της γραμμής Rising Galaxy από διάφορα κομμάτια του πολιτικο-ιδεολογικού "τόξου", και με μια μονάχα πρόσθεση: την στόχευση του Σωτήρη Πουλικόγιαννη συγκεκριμένα -- ενός από τα θύματα της επίθεσης στο Πέραμα και γνωστού στελέχους του ΚΚΕ.

Το ακροδεξιό "Αντιπληροφόρηση" ανήρτησε λοιπόν άρθρο με τίτλο "'Χωροφύλακας' της Βουλής ο Πουλικόγιαννης του ΚΚΕ που κλαίγεται ότι τον έδειραν", με φωτογραφίες, στις οποίες θα επιστρέψουμε σε λίγο, από τα γεγονότα της 20ης Οκτώβρη 2011.  Προφανώς, το προπαγανδιστικό ζητούμενο ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό του tweet του Rising Galaxy: το θύμα των φασιστών (ΚΚΕ/Πουλικόγιαννης ως σύμβολό του) ήταν στην πραγματικότητα θύτης και δεν άξιζε καμίας συμπάθειας, πόσο μάλλον πολιτικής αλληλεγγύης. Στο ιστολόγιο της Χρυσής Αυγής "Εθνικισμός", και την ίδια μέρα, το άρθρο είχε τίτλο "Ιδού ο Αρχικοζάκος Πουλικόγιαννης (ή Παλουκόγιαννης από τα Παλούκια) προστατεύων τη Βουλή από την Οργή του Θεού".
Tweet του Rising Galaxy, 20 Οκτώβρη 2011

Ήδη με τον τίτλο του, το ιστολόγιο της Χρυσής Αυγής πρόσθετε στις ίδιες ακριβώς φωτογραφίες την ευρεύως διαδομένη στην "αντιεξουσία" και "αριστερά" (ο Άγγελος Καλοδούκας προσλήφθηκε αργότερα στο left.gr, όπου συνεχίζει να εργάζεται) αντίληψη ότι ο ρόλος του ΠΑΜΕ την 20 Οκτώβρη ήταν η προστασία της Βουλής. Όμως αυτή η γραμμή είχε ήδη γίνει κτήμα της προπαγάνδας της Χρυσής Αυγής, το αργότερο μέχρι τη μέρα που ο Ηλίας Κασιδιάρης χτύπησε τη βουλευτή του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη μπροστά στις κάμερες, τον Ιούνη δηλαδή του 2012, όπως πιστοποιεί το σχετικό ρεπορτάζ από το "Έθνος". Βεβαίως, ο Κασιδιάρης δεν ήταν καθόλου το πρώτο στέλεχος της φασιστικής ακροδεξιάς που άντλησε έμπνευση από τον αριστερό και αντιεξουσιαστικό αντικομμουνισμό για το κατηγορητήριο ενάντια στο ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ· είχε ήδη προηγηθεί, λίγες μέρες μετά απ' το Indymedia (στις 23 του Οκτώβρη του 2011) ο αρχηγός του ΛΑ.Ο.Σ Γιώργος Καρατζαφέρης. Και ακολούθησαν, μάλλον προβλέψιμα, όλα τα φασιστικά και χρυσαυγίτικα ιστολόγια μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Έχοντας αναπαράξει την "είδηση" ότι τάχα ο Ρουπακιάς ήταν πρώην μέλος του ΚΚΕ ρωτούσαν, με απύθμενο θράσος:

Ερώτημα: Θα μπορούσαν οι αριστεροί πολίτες του ΚΚΕ-ειδικά όσοι φύλαγαν το Κοινοβούλιο στα επεισόδια των αγανακτισμένων- να μας πουν εαν ο κ.Ρουπακιάς μετείχε και στην ομάδα περιφρούρησης της Βουλής το 2011, όταν ο κ.Πουλικόγιαννης και η παρέα του, τσαλαπατούσαν όσους πήγαν να «πάρουν» το Κοινοβούλιο;
Αλλά ας μην προτρέχουμε. Στην αφήγησή μας βρισκόμαστε ακόμη λίγες ώρες μετά την επίθεση στο Πέραμα, και στην επιχείρηση: δείξτε το ΚΚΕ ως τον θύτη. Στην επιχείρηση αυτή, είπαμε, η προβολή του Σ. Πουλικόγιαννη ως "τραμπούκου" είχε κεντρική και περίοπτη θέση. Και στα ακροδεξιά ιστολόγια που απολάμβαναν την ανέξοδη ευκαιρία για αντιπερασπισμό προστέθηκαν κι άλλα, "υπεράνω" ή όχι τόσο "υπεράνω" πάσης υποψίας. Στις 14 του μήνα (ημέρα Σάββατο), η βίβλος του νεοφιλελεύθερου lifestyle Lifo προσέθεσε τα αντικομμουνιστικά πυρά της σ' αυτά του Rising Galaxy και των ακροδεξιών ιστολογίων υιοθετώντας την ίδια ακριβώς γραμμή: "Η αμήχανη στιγμή που βλέπεις φωτογραφίες του δαρμένου κομμουνιστή να δέρνει αναρχικούς: Karma is a bitch?" ήταν ο τίτλος του αρκούντως αμερικανο-πνευματώδους δημοσιεύματός της. Οι φωτογραφίες, βεβαίως, ήταν οι ίδιες με αυτές στα ακροδεξιά site.

Αλλά ας πούμε στο σημείο αυτό δυο λόγια για αυτές τις φωτογραφίες που έκαναν τον γύρο του διαδικτύου μετά την επίθεση στο Πέραμα και πριν τη δολοφονία Φύσσα από την ίδια "ομάδα κρούσης" της Χρυσής Αυγής:

α) Στο Lenin Reloaded δημοσίευσα εκτεταμένα οπτικά και γραπτά ντοκουμένα από το τι έγινε την 20η Οκτώβρη του 2011. Σειρά από εκτεταμένα βίντεο των συγκρούσεων από διάφορες οπτικές γωνίες· άλλο βίντεο από τα ίδια γεγονότα με αναλυτικό σχολιασμό των συμβάντων τα δύο πρώτα λεπτά· μαρτυρίες μετέχοντος στην περιφρούρηση του ΠΑΜΕ και αντιεξουσιαστών (1, 2ερασιτεχνικές φωτογραφίες από την πλευρά του ΠΑΜΕ. Όλα ανεξαιρέτως συγκλίνουν σε ένα και μόνο συμπέρασμα: το ΠΑΜΕ δέχτηκε οργανωμένη από πριν επίθεση με σκοπό την πρόκληση σοβαρής σωματικής βλάβης στα μέλη του αλλά και σε μη οργανωμένους που διαδήλωναν έξω από τη Βουλή την ίδια μέρα. Αυτό φυσικά αντιστράφηκε από κοινού στην προπαγάνδα "αντιεξουσιαστών", "αριστερών", "εθνικιστών", νεοναζί και νεοφιλελεύθερων από την 20η Οκτώβρη του 2011 ως και λίγο μετά την επίθεση στο Πέραμα.

β) Βασικός "μοχλός" στην μακροχρόνια και από κοινού επιχείρηση αναστροφής της πραγματικότητας ήταν μια σειρά φωτογραφιών του Σωτήρη Πουλικόγιαννη, όπου εμφανίζεται επιτιθέμενος σε "άοπλους" και "αθώους" πολίτες, μαζί με άλλους κρανοφόρους του ΠΑΜΕ. Όμως οι φωτογραφίες εξ ορισμού "παγώνουν" το χρόνο· δεν σου δείχνουν τι προηγήθηκε. Και έτσι "μοντάρουν", εάν αυτό θελήσεις να πετύχεις, την πραγματικότητα κατά το δοκούν και συμφέρον.

γ) Μέρος της προπαγανδιστικής μονομέρειας του "μοντάζ" αποκαλύπτεται σε φωτογραφία που δεν εμφανίστηκε σε κανένα από τα προαναφερθέντα site: τη φωτογραφία του Σωτήρη Πουλικόγιαννη να κουβαλά αιμόφυρτο έναν ηλικιωμένο άνδρα (προφανώς θύμα από τις τάξεις του ΠΑΜΕ), το πρόσωπό του γεμάτο αγωνία και απόγνωση.
Ο Σωτήρης Πουλικόγιαννης, δεξιά. 20 Οκτώβρη 2011.
Όμως μεθοδολογικά είναι σαφώς ορθότερο να ανατρέξει κανείς στα βίντεο όπου μπορεί να δει την πλήρη έκταση της βίας και τρομοκρατίας που δέχτηκε, ανάμεσα σε άλλους, ο Σωτήρης Πουλικόγιαννης τη μέρα εκείνη. Εδώ, παραδόξως, θα βοηθήσει ο εξοχώτατος Rising Galaxy του ρ/σ "Κόκκινο":

Tweet του Rising Galaxy, 20 Οκτώβρη 2011
Πράγματι, στο βίντεο που παραθέτει ο έξοχος κύριος, και περίπου στο δεύτερο λεπτό, θα δείτε στελέχη του ΠΑΜΕ να απομακρύνουν δια της βίας άτομα ανεβασμένα ψηλά, μπροστά από το "Μεγάλη Βρετανία".

Από το βίντεο που παρέθεσε ο Rising Galaxy, περίπου στο 2:00. Μέλη των ΠΑΜΕ/ΜΑΣ διώχνουν δια της βίας αθώους ορνιθολόγους που παρατηρούσαν τα πουλιά στον αττικό ουρανό.   Screenshot από το Indymedia.

Απολαυστικός διάλογος Rising Galaxy με συμπαθούντα του "χώρου" που δεν "αγόρασε" το "ντοκουμέντο" του βίντεο που κυκλοφόρησε ο...αυθόρμητος "αναρχικός" στις 20 Οκτώβρη 2011.

Αλλά τι έκαναν αυτά τα άτομα; ήταν ακροβολισμένα ώστε να πετούν πέτρες, φωτοβολίδες, μολότωφ και ό,τι άλλο είχαν πάνω τους στους ανυπεράσπιστους συγκεντρωμένους από κάτω. Αυτό φαίνεται από όλες τις πλευρές και στα βίντεο που παρατέθηκαν εδώ, και εδώ, και στις παρακάτω φωτογραφίες. Αλλά ο έξοχος Rising Galaxy δεν το πρόσεξε. Τού διέφυγε.


Τα...θύματα των ΚΝΑΤ εν δράσει. 20 Οκτώβρη 2011.

Να πόσο απλό λοιπόν είναι να πεις ψέματα με φωτογραφίες όπως αυτές του Πουλικόγιαννη που προτίμησαν το "Εθνικισμός", το "Αντιπληροφόρηση", η Lifo,  το Μώλυ, ο Ιερός Λόχος, το Έθνος, το Αχόρταγος, και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις. 

δ) Το ψέμα όμως δεν θα ήταν τόσο πετυχημένο, έστω και μέσω αποκοπής των σκηνών από τις συγκρούσεις που συνέφεραν τους συκοφάντες, αν δεν ήταν επίσης γεγονός ότι την ημέρα εκείνη, όποιος εγκλωβιζόταν από μέλη του ΠΑΜΕ πέταγε σακίδιο, κουκούλα ή κράνος σε χρόνο dt ώστε να φαίνεται "απλός" και "ανυπεράσπιστος πολίτης" που προπηλακίζεται και γίνεται θύμα της βίας των "ΚΝΑΤ", για να μπορούν και να στηθούν τα κατάλληλα ενσταντανέ για μιντιακή χρήση. Περί τούτου μπορούν να μιλήσουν όσοι έζησαν τα γεγονότα από κοντά. Έχω προσωπικές μαρτυρίες για τη διάσταση αυτή.

ε) Η δολοφονία Φύσσα "έκοψε το βήχα" στις ευγενείς προθέσεις των "αντιεξουσιαστών" για επιτυχές repeat της καμπάνιας του Οκτώβρη του 2011, παρά τις πρώιμες και φιλότιμες προσπάθεις των ευσυνείδητων Rising Galaxy τούτου του κόσμου. Υπήρχε πια μεγάλος κίνδυνος να εκτεθούν ως όχι ακριβώς...αντιεξουσιαστές. Στην πρώτη βέβαια καμπάνια, ο αντιεξουσιαστικός χώρος είχε πράγματι πρωτοστατήσει και διακριθεί στην διάχυση αντικομμουνιστικών οπτικών και συνθημάτων. Η Lifo, που την έπιασε ο καϊλές για τους "δαρμένους αναρχικούς" του Οκτώβρη του 2011 ευθύς μετά την επίθεση στο Πέραμα, θυμήθηκε με τη σειρά της Indymedia  από τον Απρίλη του 2012:

Από το Indymedia, Απρίλης 2012, via Lifo, 14 Σεπτέμβρη 2013

O τίτλος του άρθρου του Indymedia στο πιο πάνω ήταν "Αρχιτραμπούκος των ΚΝΑΤ μεταξύ των υποψηφίων του ΚΚΕ στις επικείμενες εκλογές." Λίγες μέρες αργότερα, στις 25 Απρίλη του 2012, το blog του Omnia TV κυκλοφορεί παραλλαγή με τίτλο "Αρχιτραμπούκος των ΚΝΑΤ [μιλούμε πάντα για τον Πουλικόγιαννη] υποψήφιος Βουλευτής με το ΚΚΕ!!!" Ο   αξιολάτρευτος αντιεξουσιαστής Rising Galaxy συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με το ίδιο αυτό Omnia TV.

Κανένα δίμηνο μετά, τον Ιούνη του 2012, στην φάση δηλαδή των γροθιών και δηλώσεων Κασιδιάρη, η αναρχική γραμμή για τον Πουλικόγιαννη είχε γίνει αλάθητα Χρυσαυγίτικη. Δείτε, για να δώσω ένα παράδειγμα, το "Έγερσις" από τις 11 Ιούνη του 2012. Είχε γίνει τόσο χρυσαυγίτικη, που η κομματική ανακοίνωση της ίδιας της Χρυσής Αυγής για τον Πουλικόγιαννη (και κατ' επέκταση το ΚΚΕ) στις 13 του Σεπτέμβρη 2013, ώρες μετά την επίθεση στο Πέραμα, ήταν..."Αρχιτραμπούκος του ΚΚΕ το δήθεν...θύμα της Χρυσής Αυγής" (βλέπετε ο Πουλικόγιαννης αφενός δεν είχε εκλεγεί βουλευτής, αφετέρου του είχε μόλις ανοιχτεί το κεφάλι, οπότε χρειαζόταν και λίγο updating της αντιεξουσιαστικής έμπνευσης).

στ) Στις 1 Οκτώβρη του 2013, και καθώς η δολοφονία Φύσσα είχε πια αλλάξει το κλίμα στην "κοινή γνώμη" που δεν είχε προβληματιστεί ιδιαιτέρως για το Πέραμα, και είχε ανοίξει τον δρόμο για μια σειρά αιφνίδιες αποκαλύψεις, το Infowar του Άρη Χατζηστεφάνου δημοσίευσε συνέντευξη ανώτερου αξιωματούχου της ΕΛ.ΑΣ (με κρυμμένο πρόσωπο και αλλιωμένη φωνή). Ο αξιωματούχος δηλώνει, επί λέξη:
Πιστεύω ότι στη συγκέντρωση στο Σύνταγμα πέρσι τον Οκτώβρη αν δεν κάνω λάθος, που ήταν το ΠΑΜΕ, και επιτέθηκαν σε άτομα και έριχναν στα κεφάλια μπροστά τους των ανθρώπων πέτρες, ήτανε κομμάτι της ακροδεξιάς και της φασιστικής οργάνωσης.

(συνεχίζεται)

46 σχόλια:

  1. RISING GALAXY η αλλιως χρυσαυγιτες με πολιτικα. Κοινη συνισταμενη ο αντικομμουνισμος και φυσικα η υποκρυπτομενη κρυφη γοητεια της μπουρζουαζιας. Ο ανθρωπος που στελνει αυτο το tweet στις 3 τα ξημερωματα ειναι εμμισθος αντικομμουνιστης. Αξιος! ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντωνη εχω μια απορια: Ροσιναντε ειναι το μπλοκ που ειχε στριψει δια του επαναστατικου αρραβωνος στην Αλεξανδρας, αντι να συνεχισει στην ισραηλινη πρεσβεια ; ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και το υποτιθέμενα φιλικότερο προς το εργ. κίνημα, καθώς η ταυτότητά του είναι αναρχοσυνδικαλιστική.

      Δεν γίνονται τυχαία δουλειές στην Ελλάδα. Έχουμε οργάνωση.

      Διαγραφή
  3. Μικρή παρατήρηση:
    Εάν "τους πέταγαν κάτω" οι συναγωνιστές, θα γλυτώναμε από πολλά παλιοτόμαρα. Εάν δεις το βίντεο, πηδάνε κάτω μόνοι τους υπό την απειλή (και μόνο) ξύλου, για να αποφύγουν τα χειρότερα.
    Τόση "βαναυσότητα" το ΠΑΜΕ, απέναντι σε δολοφόνους που πέταγαν μολότωφ σε γυναικόπαιδα και χτυπούσαν ηλικιωμένους με βαριοπούλες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έγινε "διώχνουν δια της βίας" για να ακριβολογούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να καταθέσω και μία άλλη μαρτυρία σε όσα βλέπουν κατά καιρούς το φως εκείνων των γεγονότων:
    Την 19η Οκτωβρίου το ΠΑΜΕ δεν είχε καμία δουλειά να βρίσκεται στο Σύνταγμα και μάλιστα να μονοπωλεί το πάνω διάζωμα της Αμαλίας. Είχε σε πολλαπλούς λόγους του ανακοινώσει πως στις 20 του μηνός θα "περικύκλωνε την Βουλή από όλες τις πλευρές". Υπήρχε για τις 19 κάλεσμα από άλλες οργανώσεις για το Σύνταγμα μιλώντας για "αποκλεισμό της Βουλής". http://epambp.blogspot.gr/2011/10/blog-post_18.html
    Το γιούχαρα το ΠΑΜΕ στις 19 και μαζί με εμένα και κάποιοι άλλοι μέχρι που έφυγε στις 1 με 2 το μεσημέρι.
    Στις 20 του μήνα οι εξωνημένοι αναρχικοί, με τους φασίστες και τους πράκτορες ματοκύλισαν εργάτες και πολίτες που διαδήλωναν. Μου στέρησαν κάθε δυνατότητα κριτικής στο ΠΑΜΕ που η "περικύκλωση από όλες τις πλευρές" έγινε μόνον μπροστά στην Αμαλίας. Από την βδομάδα που προηγήθηκε της διαδήλωσης δίνονταν εξηγήσεις από το ΠΑΜΕ πως οι δημοσιογράφοι μπορούν να μπουν στην Βουλή, το ίδιο φυσικά και οι βουλευτές και όποιος άλλος κλητήρας θελήσει να μπει. Τα ΜΜΕ είχαν ξεσπαθώσει μιλώντας για "στάση" και πρόκληση ταραχών και το ΠΑΜΕ είχε μπει σε θέση απολογίας.
    Το έγκλημα της 20/10 καταδικάστηκε από πολλούς και σίγουρα από την παράταξη που ανήκω.
    Όσα ζήσαμε εκείνη την ημέρα έκαναν ξεκάθαρο πως είχαν διαβρώσει ολόκληρες ομάδες αναρχικών που μπροστά μου έσπασαν κεφάλι γέρου συναγωνιστή μου που τόλμησε να απωθήσει έναν λέγοντάς του πως είναι εργάτες και δεν πρέπει να τους χτυπάνε. Δεν θα ξεχάσω τον ήχο από το στειλιάρι του άνανδρου μασκοφόρου που τον πλησίασε από πίσω και το κατέβασε στο κεφάλι του.

    Γιώργος Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Την 19η Οκτωβρίου το ΠΑΜΕ δεν είχε καμία δουλειά να βρίσκεται στο Σύνταγμα και μάλιστα να μονοπωλεί το πάνω διάζωμα της Αμαλίας."

      Σύμφωνα με τι; Το δικό σου αυτοκρατορικό διάταγμα;

      Διαγραφή
    2. Με συγχωρείς που μπήκα με ύφος χιλίων καρδιναλίων στο χώρο σου για να πως "δεν είχε καμία δουλειά". Εννοούσα πως όλες οι αφίσες του ΠΑΜΕ μιλούσαν για 20 του μήνα και έβαζαν το καινούργιο στοιχείο: "... από όλες τις πλευρές". Πουθενά δεν θυμάμαι για 19 να αναφέρεται κάτι παρά μονάχα από άλλους που έλεγαν για "... αποκλεισμό της Βουλής".
      Εκείνη την ημέρα 19/10 θυμάμαι πως έριξαν γιαούρτι στην Κανέλλη καθώς πήγαινε με το αμάξι της στην Βουλή "κάποιοι άγνωστοι" ενώ αποδοκιμάστηκαν από όλους τους υπόλοιπους. Ο αποκλεισμός δεν πέτυχε.

      Ο λόγος που αποχώρησε το ΠΑΜΕ στις 19/10 δεν είχε σχέση με τα άλλα μπλοκ που είχαν εγκλωβιστεί και δεν είχαν πρόσβαση στο Σύνταγμα;
      Είχα μείνει με την εντύπωση πως είχε μετρήσει για την αποχώρηση του ΠΑΜΕ στις 19, της επομένης το συλλαλητήριο, καθώς και η γκρίνια των άλλων. Μπορεί να κάνω λάθος.

      Γιώργος Γ.

      Διαγραφή
    3. Δεκτή η δεύτερη σκέψη.

      Επέτρεψε μου όμως να εκμεταλλευτώ την έκφραση "δεν είχαν καμιά δουλειά" για να σε ρωτήσω το εξής: θα ήταν σωστό αν υπέθετα ότι στο μυαλό το δικό σου τουλάχιστο υπήρχε η αίσθηση ότι διακυβευόταν άμεσα η ανατροπή ενός επονείδιστου καθεστώτος και ότι είχε ήδη αποδειχθεί έμπρακτα πως αυτό ήταν κάτι που μπορούσαν να καταφέρουν οι πολίτες "ακαπέλωτοι", ως πολίτες και όχι ως κομματικά στελέχη;

      Διαγραφή
    4. @Γιώργος Γ.:
      Το γεγονός πως το ΠΑΜΕ έφυγε στις 19 για να μην γίνει ότι στις 20, υποθέτω πως δεν πέρασε από το φτωχό σου μυαλό (που γιουχάριζε το ΠΑΜΕ και ανέχονταν του ναζί επί μήνες)
      Υ.Γ.
      Όταν τελικά το ΠΑΜΕ (σύμφωνα με την επιθυμία σου έμεινε) στις 20/10, πόσο πρακτικά το υπερασπίστηκες;
      Υ.Γ.2
      Οι 19-20/10 ήταν μέρες απεργιακών συγκεντρώσεων στο σύνταγμα. Οπότε μάντεψε:
      Εκείνος που δεν είχε ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΟΥΛΕΙΑ στις συγκεντρώσεις των εργατικών συνδικάτω ήταν οι "δεν πληρώνω", οι "αγανακτισμένοι", οι αναρχοφασίστες, και οι φασίστες εν γένη.
      Και όχι βέβαια τα εργατικά συνδικάτα (πολλά εκ των οποίων πρόσκεινται στο ΠΑΜΕ) που είχαν εξαγγείλει την συγκέντρωση.
      Η οποία παρεπιπτόντως ήταν για τις 10. Τι έπρεπε να κάνουν οι εργάτες όταν ήρθε το μεσημέρι ο κάθε άσχετος με την απαίτηση να δυαλύσουν την απεργιακή τους συγκέντρωση για να κάνει στις κάμερες το σόου του με τα ΜΑΤ; (Αυτό με δεδομένο πως θεωρείς άξιο χλεύης αυτό που έκαναν την προηγούμενη ακριβώς μέρα)

      Διαγραφή
    5. @Αντώνης
      Είχα πάει και τις δύο ημέρες με τον πολιτικό φορέα που με εκφράζει και θεωρώ άδικη στο ερωτήμά σου την απάντηση μου: "αστειεύεσαι βέβαια".
      Νομίζω πως πολλοί εκείνες τις μέρες πίστευαν πως ήταν δυνατή η ανατροπή του καθεστώτος και ήμουν ένας από αυτούς. Πολλοί πίστευαν πως αυτή η ανατροπή θα γίνει το αίτημα εκείνο που θα ένωνε όλους μας και τις κομματικές οργανώσεις. Υπήρχαν τόσο λίγοι που πίστευαν στα "ακαπέλωτα" και "ανοργάνωτα" μετά το φιάσκο της εκκένωσης της πλατείας Συντάγματος.
      Το "δεν είχαν καμιά δουλειά" σου λέω και πάλι πως έχει να κάνει με τις παραστάσεις πως όταν άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις κάνουν κάλεσμα συγκεκριμένο αν πας και εσύ φαίνεται ως "αντιδιαδήλωση". Υπάρχει κάτι τραβηγμένο σε αυτό γιατί νομίζω και η ΓΣΕΕ είχε κάλεσμα για τις 19 άρα όλοι οι καλοί χωράνε αλλά: Το ΠΑΜΕ δεν συνηθίζει να ταυτίζει τους χώρους που επιλέγει για παρουσία με αυτούς της ΓΣΕΕ, έζησα εγκλωβισμένος κάπου στην Σταδίου με το μπλοκ για αρκετή ώρα εκείνη την ημέρα ώστε να αναρωτηθώ "μα αφού εμείς είχαμε πει αποκλεισμό σήμερα γιατί δεν φτάνουμε στην Βουλή;" κτλ
      Για να σε προλάβω, μάλλον, μέχρι την αποχώρηση του ΠΑΜΕ το μεσημέρι είχαμε κάνει αλυσίδες δύο τρεις φορές ώστε να ξέρουμε πως τα "παιδιά" που μαζεύονταν θα παίζανε κλέφτες και αστυνόμοι εκείνη την μέρα.
      Αργώ* να στείλω το σχόλιο γιατί κρύβω από τον ίδιο τον εαυτό μου πως έλπιζα πως εκείνος ο τεράστιος αριθμός κόσμου θα μπορούσε να κάνει κάτι.

      Γιώργος Γ.

      *βλέπω μετά του Trash το σχόλιο. Πολύ ενδιαφέρων το "το ΠΑΜΕ έφυγε στις 19 για να μην γίνει ότι στις 20".
      Σε διαβεβαιώ πως το φτωχό μου το μυαλό δεν ανέχτηκε κανέναν ναζί. Ειδικά τότε κρύβονταν σαν τον διάολο από το λιβάνι. Αν εσύ τους είχες εντοπίσει τι έκανες;
      Το ΠΑΜΕ δεν το υπερασπίστηκα πρακτικά όσο μπορούσα ίσως γιατί δεν πίστευα στα μάτια μου πως γινόταν κάτι τέτοιο.

      Διαγραφή
    6. "Νομίζω πως πολλοί εκείνες τις μέρες πίστευαν πως ήταν δυνατή η ανατροπή του καθεστώτος και ήμουν ένας από αυτούς. Πολλοί πίστευαν πως αυτή η ανατροπή θα γίνει το αίτημα εκείνο που θα ένωνε όλους μας και τις κομματικές οργανώσεις. Υπήρχαν τόσο λίγοι που πίστευαν στα "ακαπέλωτα" και "ανοργάνωτα" μετά το φιάσκο της εκκένωσης της πλατείας Συντάγματος."

      ΟΚ, ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν τίθεται θέμα αδικίας, ήθελα απλώς μια ειλικρινή απάντηση σε ένα ερώτημα που με απασχολεί.

      Συνεπώς, λες με βεβαιότητα ότι αν και όντως έβλεπες εφικτή σε εκείνη τη φάση την "ανατροπή του καθεστώτος" (αφήνω επίτηδες στην άκρη το πρόβλημα του τι σημαίνει αυτό προς το παρόν), ωστόσο αυτό δεν το έβλεπες ως έργο "της κοινωνίας των πολιτών" αλλά ως διακομματικό έργο.

      Ωραία. Αλλά τι διαφορά έχει το ένα από το άλλο; Η ένωση όλων των κομμάτων και η ουσιαστική ασημαντότητα των κομμάτων, των κομματικών διαχωρισμών, και άρα και ο θρίαμβος της "κοινωνίας των πολιτών;"

      Θες να το σκεφτείς λίγο αυτό;

      Διαγραφή
    7. "Η ένωση όλων των κομμάτων "=Λάθος διατύπωση. Εννοείται "Η ένωση ψηφοφόρων από όλα τα κόμματα" και όχι η ένωση των κομμάτων αυτών καθαυτών.

      Διαγραφή
    8. Με άλλα λόγια μπήκες να σχολιάσεις με μοναδικό σκοπό να την "πεις" στο ΠΑΜΕ για τρεις λόγους: γιατί πήγε σύνταγμα, γιατί είχε θύματα και γιατί έφυγε.
      Ξαλάφρωσες τώρα; Τράβα και το καζανάκι!

      rednready2

      Διαγραφή
    9. @Αντώνη
      "Η ένωση ψηφοφόρων από όλα τα κόμματα" δεν νομίζω.
      "Τρώγοντας έρχεται η όρεξη θα το ονόμαζα" γιατί αν ας πούμε τον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο του 2011 "έπεφτε" το πρώτο καθεστώς θα χάναμε τον Σύριζα από σύμμαχο αλλά θα μας είχε ανοίξει η όρεξη να τον φάμε και αυτόν αν έκανε τσιριμόνιες - που θα έκανε. Μετά θα τρωγόμασταν μεταξύ μας γιατί κάποιος θα αθετούσε τον λόγο του.
      Τελικά το μόνο που θα έμενε θα ήταν ένας πολύχρονος πόλεμος, ίσως.
      Σήμερα, ούτε ο Σύριζα έχει κουνηθεί από την τότε θέση του και περνιέται για αξιόπιστος που δεν θεωρεί ταμπού το θέμα της δραχμής.
      Δεν ξέρω αλλά μου φαίνονται λίγο ακίνητα τα πράγματα από το 2011. Στο αντίπαλο στρατόπεδο αντίθετα μία τεράστια κινητικότητα με την άνοδο και την πτώση της χρυσής αυγής και δέκα χιλιάδες συνδυασμοί για καινούργια πολιτικά σχήματα μήπως και δέσει το μείγμα.

      Για να μην φερθώ ανάγωγα και ρωτήσω και εγώ την εύκολη κουβέντα "έχει αναρωτηθεί το ΚΚΕ γιατί δεν πείθει ο λόγος του;" θα απαντήσω όταν κάνω την παρόμοια στον δικό μου χώρο. Μας έχουν γεμίσει καχυποψία για τον διπλανό μας και μας έχουν κάνει να μην εμπιστευόμαστε κανέναν. Αν βρίσκαμε τα ελάχιστα που συμφωνούμε ο κοινός αγώνας θα μας έδινε την χαμένη εμπιστοσύνη μεταξύ μας.

      Γιώργος Γ.

      Διαγραφή
    10. Τελικά βρήκα το σχήμα που θα μπορούσε να αποφορτίσει λίγο την ανατροπή του καθεστώτος από βαρίδια για να καταλάβουμε τι λέω. Τίθεται θέμα "απλής αναλογικής" και σιγά - σιγά συντάσσονται κόμματα υπέρ της. Το ΚΚΕ θα διαδήλωνε μαζί με όλους τους άλλους για ένα τέτοιο αίτημα;
      Με την απλή αναλογική κομμουνισμό δεν θα έχεις. Από την άλλη μισό βήμα μπροστά μπορείς να το πεις αφού ο λαός θα εκφράζεται περισσότερο γνήσια από τα καλπονοθευτικά συστήματα. Όπως φωνάζει για καλύτερα νοσοκομεία και όχι για τέλεια γιατί τα τελευταία μόνο στον κομμουνισμό θα υπάρξουν.
      Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα μπορούσε να ανοίξει το ζήτημα "ρίχτους" και μετά απλή αναλογική;

      Γιώργος Γ.

      υγ. συγνώμη που σε κούρασα με τα πολλά σχόλια.

      Διαγραφή
    11. "Για να μην φερθώ ανάγωγα και ρωτήσω και εγώ την εύκολη κουβέντα "έχει αναρωτηθεί το ΚΚΕ γιατί δεν πείθει ο λόγος του;" θα απαντήσω όταν κάνω την παρόμοια στον δικό μου χώρο."

      Όχι, δεν έχω αναρωτηθεί ποτέ για το συγκεκριμένο ερώτημα. Θα αναρωτιόμουν αν το ΚΚΕ ήταν ένα κόμμα όπως τα υπόλοιπα και απαιτούσε ό,τι τα υπόλοιπα -- να το ψηφίσεις.Εκεί θα χωρούσε το ζήτημα της πειθούς. Στον ΣΥΡΙΖΑ,που τους ενδιαφέρει αυτό κεντρικά, το συζητάνε συχνά. Αλλά το να γίνεις επαναστάτης δεν είναι θέμα πειθούς, κι έχω πολλές φορές εκφράσει την άποψή μου για το θέμα αυτό (βλ. πχ, http://radicaldesire.blogspot.com/2010/12/blog-post_23.html και

      http://radicaldesire.blogspot.com/2010/10/blog-post_1952.html)

      Διαγραφή
    12. "Τίθεται θέμα "απλής αναλογικής" και σιγά - σιγά συντάσσονται κόμματα υπέρ της. Το ΚΚΕ θα διαδήλωνε μαζί με όλους τους άλλους για ένα τέτοιο αίτημα;"

      Το ΚΚΕ έχει σαφέστατη και σταθερή θέση για την απλή αναλογική:

      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=1882799&publDate=19/7/2003

      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=4297175&publDate=

      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=6843060&publDate=

      Αλλά η μετατροπή της θέσης αυτής, που είναι σταθερή εδώ και πάρα πολύ καιρό σε ζήτημα διαδήλωσης βρωμάει προετοιμασία "προεκλογικού" κλίματος -- δηλαδή συριζαϊλα.

      Και να ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ υπέρ της απλής αναλογικής...http://mao.gr/syriza-apli-analogiki/

      Διαγραφή
    13. Μάλλον για την ίδια "μη πειθώ - πειθώ" μιλάμε.
      Κοίτα πως σπάει ο διάολος το ποδάρι του και έχω και γω παραπομπή για την εμπιστοσύνη που δεν υπάρχει σήμερα.
      http://omniatv.com/blog/3191-λίγα-λόγια-για-τον-αναρχικό-χριστόφορο-μαρίνο
      Ποιός μιλάει για τον Μαρίνο στα σχόλια; Guest απ΄την αντίπερα όχθη!
      Για να μην σε παιδεύω βραδιάτικα ο "έφιππος τοξοβόλος".
      Ένας Κορυδαλλός τους έδωσε την εμπιστοσύνη.

      Γιώργος Γ.

      Διαγραφή
    14. Στο mao δεν μπορώ να εντοπίσω timestamp. όχι πως αλλάζει την ουσία αλλά από περιέργεια. Αν τώρα τίθεται, τότε έχω μαντικό χάρισμα γιατί εντόπισα που θα μπορούσε να γίνει σύγκλιση δυνάμεων.
      Αν είναι παλιά η θέση, δεν πειράζει ρίχνουμε κορώνα - γράμματα και βρίσκουμε ποια είναι η σημερινή του Σύριζα.
      Το να σηκώσει το γάντι το ΚΚΕ και να πει πάλι παρόμοια με τις προηγουμενες εκλογές πως θα φέρει νομοσχέδιο για απλή αναλογική μια χαρά μου ακούγεται.

      Γιώργος Γ.

      Διαγραφή
    15. http://leninreloaded.blogspot.com/2012/11/dont-worry-be-happy.html

      Διαγραφή
    16. @Γιώργος Γ.:
      Κρύβονταν οι ναζί "όπως ο διάολος το λιβάνι";
      Να σε βοηθήσω τότε λίγο, γιατί εμένα δεν μου φάνηκαν ιδιέταιρα κρυμμένοι στις "πλατείες"
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/09/leftgr.html#more
      τα δε πολιτικά τους προτάγματα ήταν εξ'αρχής κυρίαρχα
      http://www.scribd.com/doc/91518432/%CE%B7-%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%8D

      http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=29/9/2013&id=14807&pageNo=11&direction=1

      Λες ακόμη:
      " Το ΠΑΜΕ δεν συνηθίζει να ταυτίζει τους χώρους που επιλέγει για παρουσία με αυτούς της ΓΣΕΕ"
      έλα όμως που το ΠΑΜΕ είχε κατηγορηθεί ακριβώς για αυτήν την τακτική του όλους τους προηγούμενους μήνες μέχρι και για ...προδοσία!
      Και από ποιούς; Από τους ίδιους που του επιτέθηκαν όσες φορές προσέγγισε τις συγκεντρώσεις των "άλλων". (48ωρη Ιούνη κλπ, η 20/10 δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία).

      Το επιχείρημα πως δεν έκανες τίποτε γιατί δεν πίστευες ότι έβλεπες, δεν το παίρνω στα σοβαρά αφού ούτε εγώ πορούσα να το πιστέψω αυτό που έβλεπα για το πρώτο πεντάλεπτο, αλλά η επίθεση κράτησε κάποιες ώρες. Χρόνο δηλάδή αρκετό και να συνειδητοποιήσει κανείς το τι γίνεται και για να πάρει θέση...

      Διαγραφή
    17. @Γιώργος Γ.:
      Ακόμη είναι λάθος να λέμε πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει κουνηθεί από την τότε θέση του. Κωλοτούμπες ακροβατικές έχει κάνει, δεν έχει απλά κουνηθεί:
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/10/blog-post_9700.html
      Και για την απλή αναλογική επίσης
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2012/12/blog-post_26.html
      ενώ όσο αφορά τα περί "δεν έχει ταμπού με το ευρώ", απορώ από που ακριβώς τα έβγαλες
      Τσίπρας: «Δεν είμαστε τρελοί να φύγουμε από το ευρώ»
      http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=460320

      Διαγραφή
    18. 1.Πάνε δύο περίπου χρόνια απ' το ξέσπασμα των «αγανακτισμένων» και τις καθημερινές απογευματινές τους συγκεντρώσεις στην πλατεία Συντάγματος, που άρχισαν να ξεθωριάζουν στις αρχές του καλοκαιριού του 2011,
      2Μέρος της πλατείας αποτέλεσε σωστό εκκολαπτήριο των φασιστικών της απόψεων με αλαλαγμούς όπως «να καεί, να καεί το μπ... η Βουλή»,
      από Ριζοσπάστη που έφερες Trash.

      Στις 19-20/10 δεν υπήρχε "πλατεία" και οι "αγανακτισμένοι" ήταν τελειωμένοι.
      Αυτές οι εκθέσεις ανάλυσης μίας κατάστασης μετά από δύο τρία χρόνια με τσιγκλάνε να πω πως το ΚΚΕ και το ΕΑΜ ήξεραν την Γιάλτα γιατί το ξέρουμε σήμερα εμείς.
      Ο Μπόμπολας ανιψιός πουλούσε το "φέρτε την Ελλάδα μας πίσω" κανένα χρόνο πριν από τους αγανακτισμένους αλλά δεν έπεισε κανέναν. Το "ησυχία κοιμούνται οι Έλληνες" ή "τα παιδιά από το θησείο" μπόρεσαν και μάζεψαν το μέγα πλήθος στην πλατεία.
      Οι γυρολόγοι τρίβανε τα χέρια τους και πιάσανε δουλειά. Δηλαδή θα πιαστώ από τη χρυσή αυγή που δεν φάνηκε πουθενά με τα σύμβολά της και θα ξεχάσω τον Καζάκη που μάζευε πρώην και κοντινούς κομμουνιστές με τα εαμικά του λόγια και την κομμουνιστική του ταυτότητα;

      Λες κάπου για 48ωρη Ιούνη. Προφανώς εννοείς 28-29 Ιούνη. Που ίσως είναι το επαναλαμβανόμενο μοτίβο των 19-20/10.
      Η κορυφαία στιγμή της πλατείας Συντάγματος και ταυτόχρονα το κύκνειο άσμα της. Οι αρχές καλοκαιριού που ξεθώριασαν οι αγανακτισμένοι που λέει και ο Ριζοσπάστης.
      Το ΠΑΜΕ που ήρθε από την Πανεπιστημίου για να ηγεμονεύσει στους «να καεί να καεί το μπορντέλο»;;;
      Και τι έγινε Trash; του επιτέθηκαν; Ή το γιουχάρανε γιατί μόνον αυτό ήξεραν να κάνουν;
      Χάθηκε η Σταδίου που θα μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει για να «ανέβει» στο κάτω μέρος της πλατείας; Η καθιστική διαμαρτυρία στην Ομόνοια εκτός από το σύνθημα του πιτσιρίκου «την άλλη φορά να πάτε Βάρκιζα» τι άλλο πρόσφερε;
      Ειδικά στις 29 Ιούνη έγινε η ενοποίηση όλων των τάσεων της πλατείας. Οι ΜΛ ΚΚΕ έως τους πορτοκαλί «συμπεριφοριστές» κρατήθηκαν πλατεία σίγουρα επειδή δεν έκλεισε το Μετρό. Στις 30 Ιούνη οι χθεσινοί κολλητοί έγινα από δύο χωριά χωριάτες και έβριζαν ο ένας τον άλλο για την αποτυχία τους.

      Η 28-29 Ιούνη είχαν δημιουργήσει την ψευδαίσθηση πως αν ήθελε το ΠΑΜΕ θα μπορούσε να κρατηθεί όλη την νύχτα η διαδήλωση όπως είπε ο Γιώργος Σαρρής.

      Άχθος Αρούρης

      Διαγραφή
  6. αναρχοσυνδικαλιστική, my @ss...
    Κάτι για να έρθουμε στα ίσα μας:
    http://www.youtube.com/watch?v=hIfAqlp6thE
    Odradek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα θυμώσει πολύ ο νταρθ με αυτά που έγραψες Αντώνη οπότε φτιαχτου προκαταβολικα μια φασολάδα. Και αν εμφανιστεί πάλι με τις σχετικές απειλές δωστου και ένα καλσόν μπικ για να μπουκάρει αύριο στη Βουλή με τις επαναστατημενες πορδες των αντιεξουσιαστων . Θα του χρειαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεγονότα κατέγραψα, όσα τέλος πάντων είμαι εγώ σε θέση να καταγράψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιας και περί rising galaxy ο λόγος, και μιας και πρόσφατα έπιασες το θέμα του αντισημιτισμού στην εσσδ και της συνωμοσιολογίας, εδώ μια παλιότερη αναδημοσίευσή του από το σφόδρα αντικομμουνιστικό (μιλάμε για πιστούς του καστοριαδισμού, με εικονοστάσι και τα πάντα όλα) eagainst για την συνωμοσιολογία. Άξια προσοχής το κομμάτι για την εσσδ αλλά και οι αναφορές στον φασιστάκο (ένας διεθνούς βεληνεκούς λιακόπουλος) Ταγκίεφ (που είναι must κατά τους συντάκτες και τον rising):

    http://parallhlografos.wordpress.com/2011/10/12/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%B9/

    Η έμφαση στον Άλεξ Τζόουνς μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς κατά δική του ομολογία τον παρακολουθούσε φανατικά παλιότερα (ναι, του πήρε κάποιο διάστημα να καταλάβει ότι πρόκειται για ακροδεξιό του υπερεπαναστάτη).

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταγκίεφ. Εκδόσεις Πόλις. Η βίβλος του Δημαρίτη.

      Διαγραφή
    2. waltendegewalt

      Μια από τις ευρύτερα διαδεδομένες αντι-σημιτικές θεωρίες συνωμοσίας, όμως, είναι «Τα πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών», (βιβλίο που σήμεραπροωθείται συστηματικά από τα ολοκληρωτικά καθεστώτα της Μέσης Ανατολής) όπως αναφέρουν οι Back και Solomos, ξεκίνησε στην Γαλλία κάπου μεταξύ 1894 και 1899 διαρκούσης της υπόθεσης Dreyfus.

      Κάτι δενπάει καλά εδώ, έχω την εντύπωση ότι δεν "ξεκίνησε" τότε στη Γαλλία η ιστορία του πονήματος, το οποίο, απ'όσο θυμάμαι, επιμελήθηκε η Οχράνα με κόπι-πέιστ από σοσιαλιστικά κείμενα με αλλοίωση τού περιεχομένου τους.

      Διαγραφή
    3. http://www.agoravox.fr/tribune-libre/article/pierre-andre-taguieff-le-neo-con-136134

      Για Ταγκίεφ, δεν είναι "λιακόπουλος", είναι πλήρως ενσωματωμένος, "έγκυρος" αναλυτής, εκφράζει τη mainstream ισλαμοφοβική ευρωπαϊκή γραμμή (δες απόσπασμα για Μπρέιβικ) όπως και η Φουρέστ που φιλοξενήθηκε από "Αυγή" (την ημίχρυση) και η οποία ήταν η παραγωγός ενός κ'ύκλου εκπομπών για τη συνωμοσιολογία.

      waltendegewalt

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία ανάλυση γιατί βασίζεται στο σχήμα "αίτιο -αποτέλεσμα"

    Μικρή λουλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερή πάντως η έννοια της «συνωμοσιολογίας». Επιβάλλει, με προοδευτική εσάνς, την αντίληψη της πραγματικότητας σύμφωνα με την οπτική της άρχουσας τάξης. Τα πάντα πρέπει να είναι όπως φαίνονται. Αν αναρωτηθείς τι και ποιους εξυπηρετούν κάποιες ενέργειες, αυτόματα κατατάσσεσαι στους «ψεκασμένους».

    ***

    Δεν ξεχνώ α'
    Δεν ξεχνώ β'
    Δεν ξεχνώ γ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To τι έγινε εκείνη τη μερα είναι εντελώς καθαρό. Οποιος δεν το ομολογεί έχει λόγους να το κάνει. Ο Rising galaxy είναι απλά φρικτός ψεύτης. Ειδικά αν καθόταν όπως λέει στο Athens Plazza. Η κόντρα μπροστά στο M.Bρεττανία κράτησε ώρα αλλά κανείς δεν πίστευε ότι μπορούσε να ακολουθήσει αυτό που έγινε. Ολοι τότε νόμιζαν ότι αυτοί που γκρίνιαζαν για την εκεί αλυσίδα, και που ήταν πολύ λίγοι σε όλη την πλατεία αφού οι περισσότεροι ήταν θετικοί στην περιφρούρηση της διαδήλωσης από το ΠΑΜΕ(ήμουνα την περισσότερη ώρα στα μπλοκ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΟΛΜΕ και κανένας δεν ήθελε να γίνουν επεισόδια), αυτοί που γκρίνιαζαν λοιπόν θα ήταν φυσικά αδύνατο, αδιανόητο και σιχαμερά απάνθρωπο να αρχίσουν να πετάνε μάρμαρα σε εργάτες. Εγώ πλησίασα και έφυγα γιατί θεώρησα το επεισόδιο βαρετό και πήγα πιο κάτω στη γωνία Συντάγματος και Τζώρτζ. Επαθα σοκ πραγματικά όταν είδα σε λίγο τη βροχή από τα μάρμαρα 50 μέτρα μπροστά μας. Ηταν σοκαριστικό ότι δεν πετούσαν τα μάρμαρα και τις μολότοφ μόνο στις αλυσίδες της περιφρούρησης αλλά από πίσω στον κόσμο που είχε πλησιάσει και παρακολουθούσε την κόντρα. Ηταν ακόμη η πρωτη φορά που πετούσαν αυτές τις μολότοφ που έσκαγαν σε μεγαλύτερη έκταση με κρότο βομβίδας. Άνθρωποι έπαιρναν φωτιά! Είχα πιάσει το κεφάλι μου κι έλεγα δεν είναι δυνατό να συμβαίνει αυτό, ήταν φοβερό! Θυμάμαι ότι κάποια στιγμή ήθελα να φύγω(!) για να μη βλέπω αυτό που γινόταν. Δεν αντεχόταν! Επί περίπου 10' αν θυμάμαι, το ΠΑΜΕ δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ εκτός από μια μικρή οπισθοχώρηση μερικών μέτρων. Καθόταν κι έτρωγε πέτρες κι έβλεπε να σπανε κεφάλια. Οταν επιτέθηκε στο φασιστολόι των δολοφόνων ειλικρινά ανακουφίστηκα μαζί με άλλους αφού μόνο έτσι θα σταματούσαν. Νόμιζα μέχρι τότε ότι δεν θα απαντούσε ή ίσως να έφευγε για να μην πουν ότι "χτύπησε διαδηλωτές", όπως είπαν κάποιοι μετά. Εκείνη τη μερα όσοι δεν είναι εντελώς στραβοί κατάλαβαν πολλά. Η στάση των άλλων δυνάμεων εκεί ήταν απαράδεκτη παρά τις ανακοινώσεις που έβγαλαν κάποιοι στη συνέχεια. Απλά παρατηρούσαν σχολιάζοντας, ενώ θα μπορούσαν ίσως να σταματήσουν αμέσως όλο αυτό. Είχα τρέξει στο ΣΥΡΙΖΑ στην Όθωνος κι είχα πιάσει βουλευτή του και του φώναζα "τι κάνετε; καίνε και σκοτώνουν κόσμο εκεί!". Μου είπε ότι πρέπει να γίνει αμέσως μια ομάδα "και να πάει εκεί να γ,,, τα κωλόπαιδα"(τους μαυρους πετροβολητές)."Κάντε το τώρα λοιπόν" του είχα πει. Δεν έκαναν τίποτα. Το ίδιο κι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ που ήταν εκεί πιο πάνω στην άλλη μεριά των επεισοδίων, Οθωνος και Αμαλίας. Το μ-λ κατάγγελε και τους δύο(!) και είχαμε αρπαχτεί με τον τύπο με τη ντουντούκα που τον γνωριζα, όταν του είπα "τι μ... λες".
    Η αντιστροφή πραγματικότητας που έγινε από διάφορα "αριστεροειδή" σαιτ ήταν απίστευτη. Ειλικρινά ήταν η πιο καθαρή φορά στη ζωή μου που είδα να λένε τόσο φρικτά ψέματα ενώ ήξεραν ότι δεν ήταν έτσι.
    Η στάση του ΠΑΜΕ εκείνη τη μέρα ήταν τουλάχιστον ηρωική. Υπήρξαν πολλοί, από πολλούς ΄χωρους, με διαφορετικά μυαλά και ηλικίες που είχαν μείνει άναυδοι που παρά τον άγριο μαρμαροβομβαρδισμό και χωρίς κράνη ή ασπίδες τα παιδιά του ΠΑΜΕ ΄΄εμειναν εκεί κι αντιμετώπισαν τους φασίστες. Προσωπικά δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ήταν φασίστες. Δεν μπορω΄να φανταστώ ότι υπάρχουν δολοφόνοι στους αριστερούς και αναρχικούς χώρους που να διψάνε για αίμα εργατών. Απλά είναι πιθανό στην εξέλιξη των επεισοδίων να έμπλεξαν μέσα κι άλλοι από αντιπάθεια προς το ΠΑΜΕ.
    Να πω τέλος ότι την προηγούμενη μέρα το ΠΑΜΕ δεν είχε πιάσει τη Β.Σοφίας κι έτσι άρχισαν από εκεί επεισόδια που τελικά χάλασαν τη συγκέντρωση όταν το ΠΑΜΕ αποχώρησε από την Αμαλίας για να μη μπλεχτει στον κλεφτοπόλεμο μαύρων-ΜΑΤ γύρω στη 1.30-2μμ αν θυμαμαι καλά. Ετσι την επόμενη με μεγαλύτερη συγκέντρωση έκλεισε και τη Β.Σοφίας, ενώ η αίσθηση που υπήρχε στη μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, ήταν ότι ευτυχώς εκείνη τη μέρα ήταν το ΠΑΜΕ από την πάνω μεριά κι έτσι θα μπορούσαμε να μείνουμε μέχρι το βράδι. Φαίνεται όμως πως κάποιοι είχαν άλλα σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενώ συμφωνώ μέχρι κεραίας στα περισσότερα θα τα χαλάσω στην αποστροφή: "Δεν μπορω΄να φανταστώ ότι υπάρχουν δολοφόνοι στους αριστερούς και αναρχικούς χώρους που να διψάνε για αίμα εργατών." Δυστυχώς υπάρχουν.
    Είχα πάρει μέρος σε κουβέντες για το πόσο θετικό θα ήταν να κατέβει και το ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα στις 20 έτσι όπως προπαγάνδιζε "περικύκλωση από όλες τις πλευρές". Η πρώτη αντίδραση από τον αναρχικό χώρο ήταν "περιφρούρηση δηλαδή". Μέχρι τότε ο αναρχικός χώρος βρισκόταν σε ένα hit 'n' run εν τω μεταξύ χωρίς να καταφέρει ποτέ να υπερασπιστεί "χώρο" στο Σύνταγμα.
    Στις 19 η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ ήταν πολύ ψηλά στην Μ.Βρετανία σε σχέση με την 20η που είχε κατέβει περίπου στην είσοδο της. Νωρίς το πρωί στις 19 πηγαν να περάσουν μαύρα καλόπαιδα με ρειμπαν γυαλιά και φύγαν κλαμένα και συγχυσμένα που δεν τα αφησαν να περάσουν. Ακολούθησαν οι απόστρατοι που σταμάτησαν στην περιφρούρηση και περιέγραφαν πως χτύπησαν μία διμοιρία ΜΑΤ που τους είχε κλείσει τον δρόμο.
    Στις 19 μετά την αποχώρηση του ΠΑΜΕ έπεσαν οι πρώτες κρότου στο αριστερό τμήμα της Βουλής για αρκετή ώρα πριν γίνει η γενικευμένη έφοδος των ΜΑΤ.
    Στο δεξιό τμήμα της Βουλής έκαναν εκδρομή τα εξαρχειοτόπουλα με κλασσικές τζούφιες μολοτωφ.
    Μετά από την επίθεση φιλίας τους ανταποκρίθηκαν τα ΜΑΤ και άρχισε το κυνηγητό.
    Στις 19 έφαγαν το πρώτο ξύλο οι μεσαίοι που τόλμησαν να ζητήσουν τον λόγο γιατί πετάγονταν μολότωφ από τις θέσεις τους.
    Οι μπουνιές της 19ης έγιναν καδρονιές στις 20 στους ίδιους μεσαίους που έλεγαν να σταματήσουν οι πέτρες και τα μάρμαρα.
    Οι μεσαίοι ενω ήταν πολλοί δεν πήραν ποτέ μέρος οργανωμένοι και τη μία στις 20 έλεγαν "αφήστε τους να περάσουν, τι τους προστατεύεται" και μετά τα πρώτα μάρμαρα φώναζαν "αλήτες" αυτούς που τα πετούσαν. Δώστου μετά καταδίκη για την αντεπίθεση του ΠΑΜΕ και γενικά σε μία διαρκή άρνηση της προηγούμενης τους θέσης. Το δράμα του μεσαίου που νομίζει πως είναι ο ρυθμιστής της κατάστασης.

    Η 19-20 έδωσαν και κάποιες πολιτικές νίκες. Για να θυμηθούμε η κυβέρνηση πήρε πίσω πολλές θυσίες των απόστρατων και μάλιστα με κριτήριο την ηλικία. Όσο μικρότερος ο απόστρατος συνταξιούχος τόσες λιγότερες περικοπές.

    Γιώργος Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Η στάση του ΠΑΜΕ εκείνη τη μέρα ήταν τουλάχιστον ηρωική." Έτσι ακριβώς, είχα γράψει σε σχόλιο εκείνη την ημέρα ότι το ΠΑΜΕ έγραψε μια από τις ηρωικότερες σελίδες, εδώ και καιρό, στην ιστορία του εργατικού κινήματος.
    Όμως, επειδή ήμουν και εγώ εκεί, στην επίθεση συμμετείχαν ξεκάθαρα και αναρχικοί και συγκεκριμένα αναρχικοί που ήσαν μπροστά από το Public, μαζί με άλλους που ανέβηκαν από Καραγιώργη Σερβίας. Η επίθεση άρχισε μόλις έφθασαν στο Σύνταγμα αυτοί και ενώθηκαν με τους άλλους του public. Σίγουρα ανάμεσά τους υπήρχαν και παρακρατικοί και προβοκάτορες, αλλά υπήρχαν και αναρχικοί και αυτό ήταν ξεκάθαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. για να επανορθωσω μια ανακριβεια του Γιωργου Γ

    Στις 20/11 το ΠΑΜΕ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΕ την βουλη. Μεγαλος αριθμός διαδηλωτων ειμασταν στν Β. Σοφιας κ Ρηγίλλης στις 8:00πμ Μπροστα μας ηταν αρκετες κλουβες και ΜΑΤ. Γυρω στις 10:30πμ με πορεια από τα στενα του Κολωνακιου καταλήξαμε κι εμεις στο Συνταγμα

    Να επιβεβαιωσω τον Γ. Σαρρη οτι στις 19/10 με το ΠΑΜΕ στο κατω μερος της πλ. Συνταγματος τα επεισοδια που αρχισαν στον φραχτη της Β. Σοφιας ειχαν σαν αποτελεσμα να διαλυθει η συγκεντρωση σε 10 περίπου λεπτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να τα χαλάσουμε με χρονικά άλματα. Αν είσαι ευχαριστημένος πως στις 20/10 το ΠΑΜΕ "περικύκλωσε την Βουλή από ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ" και όταν λέμε όλες εννοούμε όλες, οκ πάω πάσο.

      "Να επιβεβαιωσω τον Γ. Σαρρη οτι στις 19/10 με το ΠΑΜΕ στο κατω μερος της πλ. Συνταγματος τα επεισοδια που αρχισαν στον φραχτη της Β. Σοφιας ειχαν σαν αποτελεσμα να διαλυθει η συγκεντρωση σε 10 περίπου λεπτα "
      Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάς. Τουλάχιστον για μισή ώρα πέφταν οι "καινούργιες" στο πάρκινγκ της Βουλής αριστερά αφού είχε φύγει το ΠΑΜΕ. Όταν στα δεξιά αναπτύχθηκαν τα παιδιά από τα Εξάρχεια έγινε γενικευμένη αντεπίθεση από τα ΜΑΤ και η συγκέντρωση διαλύθηκε σε 10 λεπτά μαζί με το όνειρό μας που αναφέρει ο Γιώργος Σαρρής για το ότι θα μέναμε όλη την νύχτα στο Σύνταγμα. Στις τρεις και μισή τουλάχιστον είχαν τελειώσει όλα

      Γιώργος Γ.

      Διαγραφή
  17. mpompolaslamprakhsalafoyzossia18 Οκτωβρίου 2013 - 1:29 μ.μ.

    "Η διαχείριση της επίθεσης στο Πέραμα από τους ιδεολογικούς μηχανισμούς της αστικής εξουσίας" kai mas aradiazeis gia ton rising galaxy
    eisai asteios

    YG xwris na shmainei pws symfwnw se kati apo ayta poy anebaze o rg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μωρέ, έχει τώρα καμία σχέση ο RG με την αστική εξουσία; Αυτά είναι τρελά πράματα, σαν να λέμε ότι ο Αλεβιζόπουλος έχει σχέση με την αστική εξουσία, ο Μηλιός έχει σχέση με την αστική εξουσία, ο Νώντας έχει σχέση με την αστική εξουσία, ο Μαζιώτης έχει σχέση με την αστική εξουσία, ο Αλέξις έχει σέση με την αστική εξουσία.

      Είναι τρελοί οι σταλίνες, βλέπουν φαντάσματα.

      Ναι;

      Διαγραφή
    2. Ο RG πάντως δεν είναι καθόλου αστείος,αστός στο βάθος όμως είναι. Παναγίτσες όλοι...

      Διαγραφή
  18. Αρχικά, να δηλώσω ότι καταδικάζω την δολοφονική επίθεση στο ΠΑΜΕ στις 20 Οκτώβρη 2011. Η επίθεση αυτή έγινε τόσο από αναρχικούς/ανιεξουσιαστές όσο κι από ομάδες χρυαυγιτών, ακροδεξιών αλλά και χούλιγκανς ομάδων. Δεν σας λέω κάτι άγνωστο απλά να τονίσω και να διαχωρίσω την θέση μου από την πλειοψηφία των αναρχικών που καρπώθηκε πολιτικά την επίθεση αυτή.
    Με αφορμή το άρθρο αυτό του indymedia στο οποίο γίνεται λόγος για "τραμπουκισμούς" του ΠΑΜΕ σε εργαζόμενους https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=801417 Μέσα στο άρθρο αυτό λοιπόν αντιγράφω αυτολεξί "Εργαζόμενοι που μοίραζαν σήμερα το πρωί (5 με 7) κείμενο στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος δέχτηκαν την βίαιη επίθεση των τραμπούκων του ΠΑΜΕ στο σωματείο Ηλεκτρολόγων Επισκευών Εγκαταστάσεων Πλοίων. Το κείμενο αναφερόταν στο ασφαλιστικό, την απεργία της Τετάρτης και ασκούσε δριμεία κριτική στην συνδικαλιστική γραφειοκρατία τόσο της ΓΣΕΕ όσο και του ΠΑΜΕ...".
    Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί καλούσαν για απεργία την Τετάρτη. Αν ήταν φασίστες, από ό,τι βλέπουμε εδώ http://www.youtube.com/watch?v=rg-r4EdW8Yc είναι κατά των απεργιών κι επίσημα. Συνεπώς δεν μπορώ να δεχτώ ότι υπήρχαν φασίστες. Μα έστω κι ένας αν υπήρχε αυτός θα ήταν υπερ της απεργίας? Δεν νομίζω. Κατα δευτερον, δεν συμφωνώ ακόμα και στην έσχατη περίπτωση να είναι φασίστες οι εργαζόμενοι αυτοί και να μοιράζαν κείμενο, να τραμπουκιστούν. Κι εξηγούμαι. Σε τόπους δουλειάς που το ΠΑΜΕ δεν έχει τόση δυναμική, η ΔΑΚΕ κι η ΠΑΣΚΕ έχουν, μπορούν με ένα απλό μοιρασμα φυλλαδίων να τραμπουκίσουν εργαζόμενους του ΠΑΜΕ? Η σύγκρουση με τους φασίστες θα δοθεί όταν λαμβάνει χώρα η μεγαλύτερη σύγκρουση με τα αφεντικά, δηλαδή κατά την διάρκεια της απεργιακής ημέρας. Εξηγούμαι δεν γνωρίζω επακριβώς τί έγινε εκείνη την ημέρα, όμως τραμπουκισμοί σε εργαζόμενους ειδικά μέσα στους τόπους δουλειάς για μοίρασμα φυλλαδίων με βρίσκουν αντίθετο. Kostas Xr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Kostas Xr:
      Μιλάμε για την ίδια προσπάθεια συγκρότησης διασπαστικού σωματείου, το οποίο θα έρχνε τα μεροκάματα, έτσι;
      Και στην οποία συμμετείχαν από κοινού οι Α/Α με τον ήδη συληφθέντα χρυσαυγίτη, και η οποία προμοταρίζοταν από τον ΣΥΡΙΖΑ;
      Και ενώ γνωρίζουμε γιατί έγινε η σύγκρουση στο Πέραμα, αλλά και το τι θέση πήραν οι Α/Α (καλά τα κάνανε τα κομμούνια) μετά από αυτήν...
      Εδώ αποδεικνύεται πως όλοι μαζί ήτανε και δρούσαν συντονισμένα ενάντια στο ταξικό κίνημα, μέχρι και σήμερα. Το πέραμα ήταν η συνέχεια της 20/10 η οποία είχε και προϊστορία καταγεγραμμένη και αυτή.

      Πλέον τα στοιχεία βοούν!

      Τι προσπαθείς να μας πεις;

      Διαγραφή
    2. @ Kostas Xr:
      Πάντως έχει και πλάκα. όταν δεν βαράμε τους φασίστες είμαστε "κότες", και όταν τους κοπανάμε "τραμπούκοι"...
      Συνεχίστε να εκτίθεστε...

      Διαγραφή
  19. Πολυ κινηση στη ζωνη Περαματος. "Εργαζομενοι", Χρυσαυγιτες, αντιγραφειοκρατες οπαδοι της ταξικης συννενοησης, ΜΜΕ, μεχρι και ο σκηνοθετης Γκοριτσας ( ;) και στη μεση το Συνδικατο Μεταλλου Πειραια. Ενας - ενας ρε παιδια. Kosta Xr "δολοφονικη επιθεση" στους "γραφειοκρατες"; Εισαι τοσο ανυποψιαστος η πλακα κανεις ; ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή