Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΡΙΖΑ: Τελειώνουν τα ψέματα και οι μάσκες πέφτουν

Η διαδικασία προσαρμογής του ΣΥΡΙΖΑ στο νέο ρόλο, που του έχει ανατεθεί στο αστικό πολιτικό σύστημα, δεν είναι ανέφελη. Ούτε στο πολιτικό επίπεδο, με την εξελισσόμενη μετάλλαξή του σε κόμμα αμιγώς σοσιαλδημοκρατικό, ούτε στο οργανωτικό, με την επίσης σε εξέλιξη διαδικασία «ομογενοποίησής» του, έτσι ώστε όσο το δυνατόν ενιαία να ανταποκριθεί στα νέα του καθήκοντα. Προκύπτουν ωστόσο απ' τη διαδικασία αυτή χρήσιμα για το λαό συμπεράσματα για το ρόλο ενός κόμματος που διεκδικεί με αξιώσεις την αστική διαχείριση, σκορπίζοντας με τη σέσουλα αυταπάτες ότι είναι δυνατόν αυτή να ασκηθεί με φιλολαϊκό τρόπο.

Στην τελευταία συνεδρίαση της ΚΠΕ του ΣΥΡΙΖΑ, το περασμένο Σαββατοκύριακο, η «Αριστερή Πλατφόρμα» έκανε αισθητή την παρουσία της, έπειτα από ένα διάστημα «αφωνίας», διαφωνώντας με την απόφαση του κόμματος να ψηφίσει την τροπολογία για την αναστολή χρηματοδότησης πολιτικών κομμάτων, με το σκεπτικό ότι η συμπερίληψη του άρθρου 187Α του Ποινικού Κώδικα «δίνει τη δυνατότητα για εφιαλτικές αυθαιρεσίες, μακάβριες σκευωρίες και διώξεις πολιτικής σκοπιμότητας σε βάρος κινημάτων, κοινωνικών αγώνων και δυνάμεων της ανατρεπτικής Αριστεράς». Ταυτόχρονα, άσκησε κριτική για τη συχνή πυκνή επίκληση του «συνταγματικού τόξου» και της «δημοκρατικής ομαλότητας», αφού -όπως ειπώθηκε- έτσι ο ΣΥΡΙΖΑ συναθροίζεται και δε διαφοροποιείται από τις δυνάμεις του «αστικού μνημονιακού μπλοκ»...


Πριν αλέκτορα φωνήσαι, οι προσκείμενοι στην «Αριστερή Πλατφόρμα» βουλευτές υπερψήφισαν την τροπολογία, η οποία άλλωστε ήταν και προϊόν διαβούλευσης και συναίνεσης μεταξύ της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ. Επιβεβαιώνοντας ότι οι όποιες διαφωνίες και διαφορές τακτικής στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ δεν αναιρούν τη σοσιαλδημοκρατική στρατηγική την οποία άπαντες ασπάζονται, ο επικεφαλής του ρεύματος Π. Λαφαζάνης δήλωσε, αιτιολογώντας τη στάση τους: «Ψήφισα αυτή την τροπολογία κατά την ονομαστική ψηφοφορία στη Βουλή, παρά τη ριζική μου διαφωνία με αυτήν, μόνο και μόνο για να μη δώσω την ευκαιρία στο ΠΑΣΟΚ και το Μνημονιακό μπλοκ, ιδιαίτερα σε τούτη την κρίσιμη φάση, να αξιοποιήσει τη διαφωνία μου για να παίξει βρώμικα παιχνίδια σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ...».

Δηλαδή, για να μην τους χτυπήσει το «μνημονιακό μπλοκ» -και απομακρυνθεί άρα η προοπτική και ο στόχος της «κυβέρνησης της αριστεράς»- προτίμησαν να ψηφίσουν μια επικίνδυνη τροπολογία και να χτυπήσουν με τη στάση τους αυτή το εργατικό - λαϊκό κίνημα, εμπλουτίζοντας το αστικό νομικό οπλοστάσιο που τροφοδοτεί τον αυταρχισμό και την καταστολή. Μάλιστα, η νέα τροπολογία που έφερε η συγκυβέρνηση μία μόλις μέρα μετά, με την οποία ποινικοποιείται η πάλη όσων «παραβιάζουν» αποφάσεις της ΕΕ και θεσπίζονται νέα μέτρα με βάση τον «τρομονόμο», επιβεβαιώνει τον επικίνδυνο δρόμο στη διάνοιξη του οποίου έβαλε το χεράκι του και ο ΣΥΡΙΖΑ.

Τέτοια είναι η προσήλωση που έχει στην υπηρέτηση των δικαιωμάτων του λαού ο ...όλος ΣΥΡΙΖΑ, με τις τάσεις, τα ρεύματα, τις πλατφόρμες του και τις συνιστώσες του. Η «αντοχή» τους στις εκάστοτε πιέσεις του αστικού συστήματος για ακόμα μεγαλύτερη προσαρμογή σε αυτό, αποδεικνύεται μηδαμινή όταν έρχεται η κρίσιμη ώρα των πράξεων. Τότε οι «κόκκινες γραμμές» γίνονται «κόκκινα κορδελάκια» κατά την προσφιλή τους έκφραση. Αν αυτή τη στάση επιδεικνύουν απ' την άνεση της αντιπολίτευσης, εύκολα μπορεί να εικάσει κανείς τι θα κάνουν όταν θα βρεθούν στην κυβέρνηση.

Δεν είναι όμως μόνο η «Αριστερή Πλατφόρμα» που κατά καιρούς απασχολεί με τις «παραφωνίες» της. Στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει κι εκείνο το κομμάτι που φλερτάρει με την κεντροαριστερά, που πρωτοπόρησε στην απόκτηση σοσιαλδημοκρατικών χαρακτηριστικών. Μπορεί στην παρούσα φάση, και από θέση ισχύος πλέον, να μη θορυβεί, πλην ίσως του Π. Τατσόπουλου που δεν κρύβει την επιθυμία του να αποτελέσει ο ΣΥΡΙΖΑ μέρος της κεντροαριστεράς, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάει ο λαός πως: Ηταν ένα τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ (ένα άλλο έχει στεγαστεί στη ΔΗΜΑΡ) που ξεσάλωσε ως προς την υπεράσπιση της ΕΕ και κορυφαίων, στρατηγικών επιλογών του μεγάλου κεφαλαίου, ως προς την υπεράσπιση κεντροαριστερών πειραμάτων σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ηταν το ίδιο που φλέρταρε ξεδιάντροπα με το ΠΑΣΟΚ όλα τα χρόνια που ήταν κυβέρνηση η ΝΔ, αναγορεύοντάς το σε «δύναμη της δημοκρατικής αντιπολίτευσης». Που έθρεψε μια αμφίδρομη σχέση αλληλοϋποστήριξης, που πριμοδότησε ευρύτατες συνεργασίες στο πεδίο του συνδικαλιστικού κινήματος, της Τοπικής Διοίκησης, που άνοιξε το δρόμο, μέσω του οποίου τελικά μετοίκησε στον ΣΥΡΙΖΑ ένα σεβαστό κομμάτι του ΠΑΣΟΚ.

Οι διαφωνίες τακτικής, που εκφράζουν κατά καιρούς και οι μεν και οι δε στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ, δεν αναιρούν σε καμία περίπτωση τη συμφωνία στη σοσιαλδημοκρατική στρατηγική που μοιράζονταν και τον καιρό που αγκομαχούσαν να περάσουν το κατώφλι της Βουλής, και συμπυκνώνεται στο στόχο της «κυβέρνησης της αριστεράς». Είναι αυτή η στρατηγική που επιτρέπει αυτήν την ευρύτητα κινήσεων π.χ. να ψηφίζουν στη Βουλή άρθρα που ενσωματώνουν τον «τρομονόμο» και ταυτόχρονα να εμφανίζονται σαν υπερασπιστές των λαϊκών αγώνων. Συγχρόνως να «φλερτάρουν» ορισμένα τμήματά του με δυνάμεις του «εξωκοινοβουλευτικού χώρου», να αφήνουν να σέρνεται η φημολογία για δημιουργία ενός νέου οπορτουνιστικού μορφώματος. Αυτή η στρατηγική επιτρέπει στον Τατσόπουλο, να λιγώνεται μπρος στα κάλλη της κεντροαριστεράς, αλλά και να προτείνει συγκυβέρνηση ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ στο όνομα του να βγει εκτός παιχνιδιού η Χρυσή Αυγή.

Οι μεν έχουν σοβαρές ευθύνες για τον επί χρόνια εξωραϊσμό του συστήματος και της σοσιαλδημοκρατίας, της δύναμης που διεκπεραίωσε μεγάλο κομμάτι των αντιλαϊκών καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων. Οι δε έχουν επίσης μεγάλες ευθύνες γιατί μασκαρεύουν τη στρατηγική τους με «αντικαπιταλιστική» προβιά, την παρουσιάζουν σαν δρόμο για το σοσιαλισμό. Είναι γι' αυτό το λόγο ιδιαίτερα χρήσιμες στο σύστημα, αφού εμφανίζονται ως «συγγενικές» στο ΚΚΕ, δημιουργούν οπορτουνιστικές συγχύσεις, ότι υπάρχει και άλλος δρόμος πιο εύκολος από αυτόν που προτείνει το ΚΚΕ, για τον κοινό -υποτίθεται- σοσιαλιστικό σκοπό.

Φυσικά, δεν υπόκεινται όλα σε σχεδιασμούς. Οι αντιφάσεις που χαρακτήριζαν το ΣΥΡΙΖΑ ως οπορτουνιστικό μόρφωμα, που άλλο ήταν και άλλο ήθελε να δείχνει ότι είναι, ενισχύονται σήμερα που ενσωματώνει ολοένα και περισσότερα σοσιαλδημοκρατικά χαρακτηριστικά. Εχουν όμως μια σχετική αυτοτέλεια και δυναμική, πάνω τους επιδρούν κι άλλοι παράγοντες π.χ. η εξελισσόμενη διαδικασία αναμόρφωσης του αστικού πολιτικού συστήματος και οι αλλαγές που επιφέρει σε όλα τα αστικά πολιτικά κόμματα.

Αντικειμενικά, αυτή η στρατηγική δημιουργεί στον ΣΥΡΙΖΑ προβλήματα και σε ό,τι αφορά στην επίσημη πολιτική του εκφώνηση, είναι άλλωστε τόσο ασφυκτικά τα περιθώρια ελιγμών στο πλαίσιο της αστικής διαχείρισης που μοιραία οι διαχειριστές σκουντουφλάνε ο ένας πάνω στον άλλο. Το ψευδεπίγραφο δίλημμα στο οποίο βάσισε την ανέλιξή του στο αστικό πολιτικό σύστημα, το «μνημόνιο - αντιμνημόνιο» έχει πλέον χλομιάσει. Η διαπραγμάτευση για την οποία τώρα μιλάει, βρίσκεται καθημερινά στο στόμα και της κυβέρνησης. Η προσπάθειά του τον τελευταίο καιρό να σπρώξει την μπάλα στο δικό του γήπεδο, σηκώνοντας ξανά αντιμνημονιακές παντιέρες δεν φαίνεται να του βγαίνει.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ανάγκη να επιβεβαιώνει τον αντιπολιτευτικό του ρόλο, πλην όμως αυτό δυσκολεύει όταν με θέσεις ...αντιμνημονιακές βγαίνουν πλέον και οι ίδιοι οι καπιταλιστές, που είχαν ως πρόσφατα ευαγγέλιο το μνημόνιο. Τώρα που αυτό επιτέλεσε το σκοπό του, τώρα που έκανε πάμφθηνη την εργατική δύναμη, που προώθησε τις αναδιαρθρώσεις που έχουν ανάγκη, τους είναι εμπόδιο στα κέρδη και την ανταγωνιστικότητά τους. Κάπως έτσι η «Αυγή» έχει τα ίδια πρωτοσέλιδα με τον πρώην «μνημονιακό» αστικό Τύπο και κατακεραυνώνουν με μια φωνή το μνημόνιο και την τρόικα. Το ίδιο, άλλωστε, συνέβη στο παρελθόν και με άλλες προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ (π.χ. «κούρεμα» του χρέους) ακριβώς γιατί ήταν και είναι προτάσεις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του κεφαλαίου, της ανάγκης του για έξοδο απ' την κρίση προς όφελός του.

Στην προσπάθειά του να διαμορφώσει «διαχωριστικές γραμμές» με τις άλλες αστικές δυνάμεις, η σκανδαλολογία και ηθικολογία του είναι χρήσιμες. Μαζί με τις άμεσες αντιπολιτευτικές ανάγκες του ΣΥΡΙΖΑ, αυτή η συζήτηση βοηθάει να μένει στο απυρόβλητο το καπιταλιστικό σύστημα ως η μήτρα της διαφθοράς και της διαπλοκής, που γονιμοποιείται απ' το μεγαλύτερο των σκανδάλων, την εκμετάλλευση ανθρώπου από ανθρώπου, την κλοπή του κοινωνικά παραγόμενου πλούτου από μια χούφτα μονοπώλια.

Σήμερα, το κεφάλαιο για να μπορέσει να περάσει στη φάση της ανάκαμψης χρειάζεται νέα πεδία κερδοφορίας, κρατική στήριξη (και με τη χρηματοδότηση), αναδιαρθρώσεις στην παραγωγή, νέες δυνατότητες για συγκέντρωση κεφαλαίου, ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι χρησιμοποιεί ως επιχείρημα την τεράστια ανεργία, προκειμένου να ασκήσει πίεση με στόχο την αλλαγή του μείγματος διαχείρισης, ώστε να θωρακιστεί η ανταγωνιστικότητά του που δέχεται πλήγματα απ' τους αστούς άλλων κρατών.

Αυτή του την ανησυχία εξέφραζε ο Αλ. Τσίπρας όταν έλεγε απ' το βήμα της ΔΕΘ τον περασμένο Σεπτέμβρη ότι το μείγμα διαχείρισης της κρίσης που εφαρμόζει σήμερα η κυβέρνηση, «μακροπρόθεσμα υπονομεύει τη διεθνή ισχύ και θέση της χώρας. Υπονομεύει και τη δυνατότητα αυτόνομης πορείας ορισμένων, που ναι μεν ευνοούνται περιστασιακά από το μνημόνιο, αλλά αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν ότι η πίεση έχει ήδη αρχίσει να μεταφέρεται πάνω σε αυτούς. Και, από αυτήν την οπτική γωνία, διευκολύνει όσους επιθυμούν και επιδιώκουν μια Ελλάδα γεωπολιτικά αδύναμη και εξαρτημένη από τους ίδιους».

Είναι καιρός η εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα να βγάλουν συμπεράσματα, να μην εναποθέσουν για άλλη μία φορά ελπίδες στην εναλλαγή διαχειριστών της αστικής εξουσίας, για να μην πιούν για πολλοστή φορά το πικρό ποτήρι της απογοήτευσης και της διάψευσης προσδοκιών. Η επιλογή της συμπόρευσης με το ΚΚΕ, της συμμετοχής στο χτίσιμο της Λαϊκής Συμμαχίας που θα αντιπαρατεθεί νικηφόρα με την αστική εξουσία, είναι η μόνη επιλογή που θα τους δικαιώσει.

Β

132 σχόλια:

  1. ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΘΕΜΙΤΑ ΣΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ;

    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αθέμιτα είναι ο συγγραφέας του athemita.wordpress.com υβριστής του ΚΚΕ και εμού επί μακρόν, και πολύ κακό παιδί, το οποίο όμως έκανε κάποια σοβαρά λάθη και έχει ταυτοποιηθεί.

      Κι επειδή εργάζεται στο δημόσιο μπορεί να αντιμετωπίσει πολύ σοβαρά προβλήματα για σωρεία αδικημάτων, όπως είναι η εξύβριση, το hacking, η συκοφαντική δυσφήμιση και η λογοκλοπή.

      Διαγραφή
    2. Να το πρώτο λάθος που έκανε ο Athemita: http://www.youtube.com/user/athemita

      Διαγραφή
    3. Και να το δεύτερο λάθος: https://twitter.com/athemita

      Διαγραφή
    4. Δυστυχώς για αυτόν, τα δύο αυτά λάθη θα του κοστίσουν πολύ ακριβά...

      Διαγραφή
    5. Ποιος να περίμενε ότι κάποιος που έγραψε "Φέρε πίσω το poll ρε, γαμώ τον παππού σου τον Χίτη, που το ΄παιζε και κομμουνιστής!"

      θα ανέβαζε μόνο βίντεο από ένα συγκεκριμένο δημοτικό σχολείο με έναν συγκεκριμένο δάσκαλο, ε;

      Διαγραφή
    6. Ποιος θα περίμενε ότι ένας από τους 6 φίλους του athemita στο twitter θα εμφανιζόταν ως συνεργάτης αυτού του ίδιου δασκάλου σε φεστιβάλ παιδικού κινηματογράφου στην Ολυμπία, όπου ο δάσκαλος είναι στην οργανωτική επιτροπή;

      Διαγραφή
    7. Ποιος θα περίμενε ότι ο athemita στο μπλογκ του θα ανέβαζε ταινία για τον Λένιν που προβλήθηκε στο ίδιο αυτό φεστιβάλ στο οποίο είναι στην οργανωτική επιτροπή;

      Διαγραφή
    8. Ποιος θα περίμενε ότι ο συνεργάτης του στο φεστιβάλ και φίλος του στο twitter θα είχε έρθει σε συνέδριο στην Κύπρο όπου μιλούσα ...κι εγώ;

      Διαγραφή
    9. Και ποιος θα περίμενε ότι ο δάσκαλος δημοτικού που σκηνοθέτησε όλες τις ταινίες που ανέβασε πριν τρία χρόνια στο youtube o Αθέμιτα...θα συνδικαλιζόταν με συγκεκριμένη παράταξη που...δεν πρόσκειται στο ΠΑΜΕ βέβαια;

      Διαγραφή
    10. "Όσο και να γαμιέσαι, τον Αθέμιτα δεν τον βρίσκεις, μαλακαντώνη!
      Αφαιρετικότητα, αϋλότητα, καθολικότητα και κινητικότητα είναι τα χαρακτηριστικά του αθέμιτα, αφού εσύ είπες ότι είναι εβραίος!"

      Παράξενο σχόλιο. Έχω μέχρι και τη φωτογραφία του...

      Διαγραφή
    11. Να την ανεβάσω; Εμένα δε μου φαίνεται ούτε άυλος ούτε καθολικός ούτε κινητικός. Άσκημος μου φαίνεται.

      Διαγραφή
    12. Εδώ το "to catch a troll": http://poll.pollcode.com/944153_result?v

      Απολαύσατε...

      Διαγραφή
    13. Για το "άυλο" έχω:

      Ονοματεπώνυμο
      Εργασία
      Συνδικαλιστικό ιστορικό
      Φωτογραφία
      email
      Διεύθυνση οικίας
      Διεύθυνση εργασίας

      Ειπαμε, έρχεται η 28η Οκτωβρίου "άυλε", το θυμάσαι; Θα θυμηθούμε μεγάλες πατριωτικές στιγμές, όπως του Ρήγα Φεραίου...

      Διαγραφή
    14. Α, έχω και τηλέφωνο...άυλε, να σε πάρω τηλεφωνάκι να μου πεις προφορικά αυτά που έγραψες για την οικογένειά μου;

      Διαγραφή
  2. Πάρε εδώ πληρωμένη απάντηση:

    http://left.gr/news/paremvaseis-pe-otan-pame-xeperna-ta-oria-tis-syndikalistikis-antiparathesis-kai-katafeygei-sta

    Δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις. Από το ότι δεν λένε καν τι σκατά ψήφισαν παρά κάτι γενικόλογες αρλούμπες; Από τις κατά φαντασία επαναστατικές τους πράξεις που υπονομεύονται από το παμε; Από το πώς αντιλαμβάνονται την λέξη "απεργία"; Από το πώς αντιλαμβάνονται την λέξη "μαζικότητα"; Από το παράλληλο σύμπαν των απεργιών διαρκείας του προηγούμενου διαστήματος; Από τις καταγγελίες τους για την εε που δεν κάνει το παμε (εμ, ο πιλαφ κάνει κουμάντο σε απ); Ή από το γεγονός ότι τολμάνε να τους συνδέουν με τον συριζα (μας έχει πάρει η μπόχα της δαποπασπιτίλας για τα καλά);

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως σταλινικός είσαι και μαλάκας και στοχοποιείς άτομα του κοινωνικού μου περίγυρου. Έχουν συλλογική ευθύνη; Άσε τον δασκαλάκο ήσυχο, ρε μαλάκα!
    Το όνομά μου είναι Θέμις Φραγκοδημητρόπουλος. themis.f@gmail.com
    Κάνε μήνυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε βρε, καλώς τον!

      Μην ανησυχείς, μια κατάθεση θα κάνει ο δάσκαλος, γιατί διδάσκει και ανήλικα κοριτσάκια, να δούμε ποιος γράφει για "μουνότριχες" και τα τοιαύτα.

      Ε, και να εξηγήσει και το ασύλληπτό σου πάθος αποκλειστικά για τις ταινίες του.

      Θα μπλέξει βέβαια, αλλά αφού έμπλεξε με σένα;

      Διαγραφή
    2. Όταν λέω θα μπλέξει, εννοώ, ξέρεις, επειδή με τέτοια θέματα ψάχνονται και υπολογιστές και τέτοια, οπότε, και επειδή εσύ αγαπάς πάρα πολύ τα γκάτζετ, θα φανούν και άλλα πράγματα.

      Μετά θα πάρεις σειρά κι εσύ, μην αγωνιάς.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ μεγάλη πλάκα "Μαριλία." Θα γελάσουμε πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  5. Και κανένα σχόλιο στο poll σου δεν είναι δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι ότι αυτά θα πρέπει να τα εξηγήσεις στην Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εγκλήματος...

      Διαγραφή
    2. Αντώνη ΜΠΑΣΤΑ.

      ΣΤΟΠ εδώ.

      Είναι πολύ σοβαρές αυτές οι κατηγορίες.

      ΑΝ έχεις στοιχεία για κάποιον, ΚΑΛΩΣ να καταγγείλεις.

      Αν όμως... (λυπάμαι που το λέω) λες ψέματα ή παρανόησες ή μας δουλεύεις...
      αυτή τη στιγμή _εγκληματείς_.

      Εγώ δεν ξέρω _προσωπικά_ κανέναν από αυτούς εδώ.
      Και είμαι διάφανος σαν τον καθαρό ουρανό...

      Αλλά ξέρω ότι με μένα ΔΙΕΠΡΑΞΕΣ ολέθριες παρανοήσεις.

      Και σε προτρέπω να ΜΗΝ το ξανακάνεις σε ΑΛΛΟΝ
      όσο κι αν σε εξοργίζει ή σε απωθεί....

      Δηλαδή,
      είναι εγκληματικό να φορτώσεις στον άλλον ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ εγκλήματα.
      ΑΚΟΜΗ και τον μισητό σου "αθέμιτα", ή κάποιον φίλο του...

      Ελεος...

      Αυτά (και συγνώμη που επανήλθα διότι υποσχέθηκα πως δεν θα το κάνω).

      Διαγραφή
    3. Δημιούργησες το ιστολόγιο Stalin Reloaded με αποκλειστικό στόχο τον διασυρμό μου επαγγελματικά.

      Έγραψες δεκάδες αναρτήσεις με τον ίδιο στόχο.

      Χαφιεδίζεις ασύστολα όπου σταθείς και όπου βρεθείς σε βάρος μου σε δεκάδες φόρα.


      Επιφυλάσσομαι για παν νομικό μέτρο εναντίον σου.

      Ειμαι ξεκάθαρος;

      Διαγραφή
    4. Και θα σου πω εγώ πόσο διάφανος θα βρεθείς στα δικαστήρια. Έχεις ένα ιστορικό στο νετ χαφιεδισμού, τραμπουκισμού και προβόκας νααααααα.....

      Και πού σαι; Ξέρω τα πάντα για σένα. Μη μου τσαμπουνάς εμένα για φιλοΚΚΕ αισθήματα και κομμουνιστικές οικογένειες. Αλλού αυτά.

      Διαγραφή
    5. ΔΕΝ χαφιέδισα ΚΑΝΕΝΑΝ.

      Κριτική σου κάνω και σου έκανα
      για ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ λάθη και ασχήμιες σου.

      Εγώ ΔΕΝ σε είπα ποτέ "χαφιέ"
      και ένα σωρό πράματα που με είπες.

      Και μην ξανα-απειλήσεις ΕΜΕΝΑ ειδικά με μήνυση...

      λόγω της ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ σου.

      ΔΕΝ συχνάζω σε φόρα ανόητε.
      Εδώ και 2 χρόνια σπάνια σχολιάζω.

      Αμα κάνεις όμως κάποια μαλακία ΝΑΙ, ίσως και να σε κριτικάρω.

      Διαγραφή
    6. Κριτική, ε;

      Ε θα πάμε δικαστήρια, κέρδισες. Δύο μηνύσεις μαζί. Στέρεο.

      Διαγραφή
    7. Αφού δεν χαφιέδισες, τότε φαντάζομαι είναι ΟΚ να γράψω εδώ το ονοματώπνυμό σου, την διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου, κλπ κλπ, διότι, πώς το είχες πει, είναι δημόσια στοιχεία και δεν είναι χαφιεδιλίκι να τα βάζεις όπου σταθείς και βρεθείς.

      Και φαντάζομαι μπορώ να κάνω το ίδιο στο facebook, στο twitter, να φτιάξω μπλογκ με την ιστορία σου στο νετ με το ονοματεπώνυμό σου, να γράψω για τις διασυνδέσεις σου, τους φίλους σου και που δουλεύουν και όλα τα υπόλοιπα.

      Γιατί είναι "δημόσια στοιχεία" και θα σου κάνω "κριτική".

      Ναι;

      Έχεις ένα λεπτό να απαντήσεις.

      Διαγραφή
    8. Πέρασε το λεπτό. Να αρχίσω στη βάση του, πώς το πες, "το googlίζειν δεν είναι χαφιεδίζειν";

      Διαγραφή
    9. ...Μάλλον άλλαξες γνώμη για την "κριτική", ε, χαφιεδάκο;

      Διαγραφή
    10. Εχω ΗΔΗ απαντήσει ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ εδώ
      http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/

      Και έχω ξεκαθαρίσει κάποτε, ότι ΔΕΝ ήθελα να υπάρχουν προσωπικά στοιχεία μου,
      τα οποία ΕΣΒΗΣΑ. Εσύ ΔΕΝ τα έσβησες. Σωστό?
      ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΣ ΦΑΝΕΡΑ.
      Και περηφανεύτηκες κιόλας ότι δεν φοβάσαι κανέναν
      και ότι ήδη σε ξέρουν οι πάντες. Σωστό?
      Μήπως το θες ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ σε ΕΙΔΙΚΟ σοβαρό και έντιμο ποστ?
      Θα στο γράψω αν θες.

      Με μια ΕΚΚΛΗΣΗ να γίνω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κατανοητός.

      Ε, άσε με κάτω λοιπόν.


      Και ΚΑΝΕΝΑ "ιστορικό χαφιεδισμού" δεν έχω.,

      εκτός αν εννοείς κριτικές που κάνω σε ΚΟΙΝΟΥΣ μας εχθρούς.

      Πάρε τις κριτικές μου στη Σώτη, στον Κωτούλα, στο ναζισμό
      ή το φιλικό μου γράμμα στο Μπογιόπουλο...
      ΞΑΝΑΔΕΣ τα και σοβαρέψου.

      Διαγραφή
    11. "ΚΑΝΕΝΑ "ιστορικό χαφιεδισμού" δεν έχω.,"

      "To ΩμόΖωων (aka Omadeon) είναι ένας από τους χειρότερους υποκριτές και συκοφάντες τους πλανήτη."

      Αυτό το θυμάσαι;

      Διαγραφή
    12. Υ.Γ. και τίποτε από όλα αυτά που αραδιάζεις δεν έκανα σε σένα.
      ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑ την καθηγητική σου ιδιότητα
      διότι ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ να ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΩΣΤΑ τους διαλόγους που γίνονταν.
      ΟΥΤΕ τηλέφωνό σου, ούτε τίποτα.
      Και σε πρότρεψα ΑΝ θες να μη φανερώνονται τα ΛΙΓΟΣΤΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ στοιχεία σου που ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ πρόβαλλες, να μην τα αναφέρω ΟΥΤΕ εγώ.

      ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ Αντώνη.

      Διαγραφή
    13. Αντώνη... ΜΠΑΣΤΑ.

      Αυτό ήταν σχόλιο ενός τρολ από τα πιο βρωμερά.

      ΜΗ μου πεις ότι ξεσυνερίζεται φασίστες που με μισούσαν
      και που έκαναν τέτοια σχόλια...

      ΣΚΕΨΟΥ.

      Από ΣΕΝΑ εξαρτάται να ΛΥΘΕΙ η παρεξήγηση.

      Δεν με πειράζει αλλά με ΘΛΙΒΕΙ να υπάρχει τόσο μίσος
      ειδικά από σένα...
      επειδή ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ακριβως έλεγα για σένα.

      Περίμενα από σένα κάποια πράματα
      ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ κατανόησης που ΔΕΝ επέδειξες.

      Διαγραφή
    14. Τα στοιχεία σου, χαφιεδάκο, τα πρόβαλλες επίσης αυτοβούλως μέχρι πριν λίγα χρόνια, όπου στεκόσουν και βρισκόσουν.

      Άρα είναι πλήρως ΟΚ για μένα να φτιάξω ένα μπλογκ με το ονοματεπώνυμό σου και την ιδιότητά σου όπου θα καταγράφω τα έργα και τις ημέρες σου.

      Ναι;

      Διαγραφή
    15. Πάρε και την ¨κριτική" σου ΑΛΗΤΑΡΑ. Και θα σε δω στα δικαστήρια: 2013,
      Όταν ο Λιακοπουλισμός συνάντησε το Χρυσαυγιτισμό (στην Ελλάδα), τότε έκλασε ο Lenin (Reloaded and… Re-farted)
      http://stalinreloaded.wordpress.com/2013/01/24/όταν-ο-λιακοπουλισμός-συνάντησε-το-χρ/

      Βρωμιάρη.

      Διαγραφή
    16. Αυτό είναι πολιτική κριτική Αντώνη.

      Οξύτατη, ναι, το παραδέχομαι.

      Και ΔΕΝ θα την ξανάγραφα έτσι.

      Λυπάμαι που όξυνα τη σύγκρουση με εκείνο το ύφος μου.

      Βρωμιάρης ΔΕΝ είμαι όμως, περισσότερο από σένα.
      Μήπως ξέχασες τα δικά σου ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΘΗ?

      ΠΩΣ περίμενες να στρέψω το άλλο μάγουλο, τότε?

      ΔΕΝ στέκει να απειλείς με δικαστήριο μια τέτοια κριτική.
      ΔΕΝ είναι του ΕΠΙΠΕΔΟΥ σου, ΠΩΣ το λένε?

      Αντίθετα, θα ΗΤΑΝ του επιπέδου σου, να σκεφτείς το ΠΟΣΟΣΤΟ αλήθειας που είχε,
      πετώντας όλα τα λάθη και τις υπερβολές στα σκουπίδια.

      Με ΕΙΡΗΝΙΚΗ διάθεση στο λέω.

      ΠΟΙΟΝ εξυπηρετεί η διένεξή μας? Πες μου.
      και ΣΚΕΨΟΥ.

      Διαγραφή
    17. Πάρε κι άλλη "κριτική":

      https://twitter.com/omadeon/statuses/244022275140116480
      https://twitter.com/omadeon/statuses/197605644612812800

      Κατακάθι της κοινωνίας.

      Διαγραφή
    18. Πάρε τομάρι, που είσαι και φιλο-ΚΚΕ:

      "Οσον αφορά τώρα, τις… εξοργιστικά ΗΛΙΘΙΕΣ δηλώσεις της (πανάσχετης με το διαδίκτυο και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ: ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ τώρα πια) Αλέκας Παπαρήγα ορίστε το βίντεο με όσα ανάφερες"
      http://omadeon.wordpress.com/2012/06/22/balasopoulos-v-tsipras1

      Διαγραφή
    19. Η επόμενη ανάρτηση του LR θα είναι το βιογραφικό σου. Αυτό του 2011.

      Διαγραφή
    20. Με συγχωρείς φίλε,
      δηλαδή εγώ αν σε πω κατακάθι της κοινωνίας θα είματε πάτσι τώρα?

      ΠΟΛΙΤΙΚΗ κριτική ήταν και όλα αυτά που έφερες.

      Το καταλαβαίνω ότι σε πείραξαν πολύ...

      Ξέρεις ΠΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ πρέπει να γίνει για επίλυση συγκρούσεων?
      ΔΕΝ μπορείς καν να τη φανταστείς....

      Και πόσες φορές φέρθηκες εξίσου άσχημα σε άλλους?
      Και πόσο ποσοστό αλήθειας είχαν ακόμη και τα πιο αποκρουστικά για σένα μηνύματα?
      Και πόσο ποσοστό ΜΗ-αλήθειας?

      ΟΛΑ είναι ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΜΑ Αντώνη.

      Εγώ ΞΕΠΕΡΑΣΑ το μίσος μου όμως.
      Εύχομαι να το ξεπεράσεις κι εσύ κάποτε...

      Κι ας απειλείς με ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ δικαστήρια...

      Νάσαι καλά Αντώνη
      και να ψάχνεις τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ εχθρούς.
      ΔΕΝ είμαστε εμείς οι εχθροί σου,
      ειδικά εγώ ποτέ δεν ήμουν.
      Θέλω να το ξέρεις αυτό. Κι ας με βρίζεις...

      Δεν μπυράζει ρε φίλε.
      Ο καπιταλισμός πάντα έτσι θα κερδίζει όμως.

      Διαγραφή
    21. Και πού σαι σίχαμα; Online είναι το βιογραφικό σου, καθώς και δεκάδες σχόλιά σου με ονοματεπώνυμο.

      Απλά βασίζεσαι, σκουλήκι, στο ότι οι άνθρωποι που σέρνεις στη λάσπη επαγγελματικά και ενσυνείδητα παραέχουν αξιοπρέπεια για να ασχοληθούν με ένα ποταπό πλάσμα σαν εσένα.

      Μόνο που δεν λογάριασες καλά ότι θα ρθεις και στο μπλογκ μου να με βρίσεις χυδαία και να μου πουλήσεις κουτσαβακισμούς από πάνω, απόπατε.

      Θα σας θάψω όλους.

      Διαγραφή
    22. Τα κοψες τώρα τα "μαλάκα" και τα "γαμήσου" ρε Γκάντι; Το ριξες στη φιλοσοφία;

      Γελοίο υποκείμενο....ούτε να σε φτύσει άνθρωπος δεν αξίζεις, που χεις το θράσος να ζητάς και συμπαράσταση, ως ο "έντιμος μπλόγκερ."

      Κοπρόσκυλο.

      Διαγραφή
    23. Άσε λοιπόν τα γνωστά σου νυφίτσα, και άκου αυτό:

      Ή θα ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ κάθε ίχνος της βρωμιάς που έχεις χέσει στο ίντερνετ για μένα (μπλογκ, τουιτ, και το κακό συναπάντημα), ή εδώ θα δεις τη σκατόφατσά σου, όλα σου τα στοιχεια και ένα πολύ ζουμερό ιστορικό.

      Πράγματα που και πρόβαλλες και δεν έσβησες και δεν τίποτε δηλαδή. Με την ίδια άδεια από σένα που πήρες εσύ από μένα, ΚΑΘΗΚΙ.

      Διαγραφή
    24. ΔΕΝ είπα ότι είμαι φιλο-ΚΚΕ.
      Είπα ότι δεν ήμουν ποτέ ΑΝΤΙ-ΚΚΕ.
      Και επίσης αν φάνηκε κάτι τέτοιο, έχεις κι εσύ ΕΥΘΥΝΗ Αντώνη.
      Διότι και το ΚΚΕ από τους οπαδούς του κρίνεται
      ιδιαίτερα τους μορφωμένους όπως εσύ.

      Και η Παπαρήγα έκανε φάουλ. ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ φάουλ σε εκείνο το βίντεο.
      Οπως κι εσύ, κάπου...

      Αν θες, κράτα τα σαν αναλλοίωτα στο χρόνο "στοιχεία εναντίον μου".
      Ε, σόρυ, ΔΕΝ ειναι βρε Αντώνη...

      Για την Παπαρήγα είχα πει και πολλά καλά λόγια κάποτε.
      ΠΩΣ συνέβη κι είπα τα χειρότερα πιο τελευταία?

      Τέλος πάντων... Είσαι αγύριστο κεφάλι,
      αλλά σήμερα είδα ρωγμές ανθρωπιάς...

      Διαγραφή
    25. Νομίζω ότι ΔΕΝ υπάρχει χειρότερο βρισίδι (μαζί με σοβαρή λάσπη) από αυτά που εξέφρασες στα τελευταια σου σχόλια...

      Και επίσης εκτόξευσες ΞΕΚΑΘΑΡΗ απειλή αποκάλυψης προσωπικών δεδομένων,
      που εγώ ποτέ μα ποτέ δεν σου έκανα.

      ΠΩΣ περιμένεις να δικαιωθείς έτσι?


      Γιαααα να μαζέψω τις ύβρεις και τις λάσπες σου τώρα...
      και να δούμε ΤΙ ακριβώς στέκει από σένα σε δικαστήριο...
      -ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.


      Αν θες τώρα, να με μαχαιρώσεις, μεταφορικά μιλώντας, κάντο...


      Oμως έχεις ΑΔΙΚΟ.

      Διότι ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ επιθυμείς να ΜΗΝ υπάρχει πουθενά το ονομετεπώνυμό σου και ή τα ΛΙΓΟΣΤΑ στοιχεία που ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ προβάλλεις ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, τότε...
      ...όχι μόνο εγώ, αλλά ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ πρέπει να τρέξεις και να τα ΣΒΗΣΕΙΣ ΟΛΑ αγόρι μου

      αντί να ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΕΜΕΝΑ λες κι είμαι δούλος σου
      λες και χρειάζομαι ΑΔΕΙΑ από σένα για να αποκαλύπτω όσα ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ προβάλλεις
      ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

      Λοιπόν... εγώ ΔΕΝ σε έβρισα,

      ΔΕΝ σε συκοφάντησα και ΔΕΝ Σου μίλησα άσχημα καν.

      _Εσύ_ έδειξες το μισος σου.

      και τις παράλογες απαιτήσεις σου
      ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ να απαιτείς να σβηστούν πράματα από μένα
      ΧΩΡΙΣ να προσφέρεσαι να σβησεις κι εσύ τα ΙΔΙΑ περίπου για μένα...

      (δεν αναφέρομαι σε ονοματεπώνυμα)

      Ισως σε μερικά χρόνια να ξαναδείς αυτό το διάλογο και να καταλάβεις τα λάθη σου.

      ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ και... ξυδάκι. Καλόν ύπνο (το εννοώ σοβαρά).

      Διαγραφή
    26. "ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ πρέπει να τρέξεις και να τα ΣΒΗΣΕΙΣ ΟΛΑ αγόρι μου"

      http://cag.dat.demokritos.gr/publications/george_stathis2010.pdf

      Διαγραφή
    27. Εσύ ο ίδιος δεν έσβησες το βιογραφικό σου Γιώργο Αλεξάνδρου Στάθη. Άρα, σύμφωνα με την υπέρτατη φιλοσοφική σου λογική, Γιώργο Αλεξάνδρου Στάθη, είσαι υπεύθυνος πλήρως για την δημοσίευση των στοιχείων σου.

      Να συνεχίσω;

      Διαγραφή
    28. Μπράβο ρε Αντώνη... με εξέπληξες.
      ΔΕΝ το περίμενα να καταλήξει έτσι η συζήτηση.

      Το τελευταίο μου σχόλιο όμως... που έσβησες,
      (σαφέστατα επειδή ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΝΕΦΕΡΕ)..
      απδεικνύειι κάτι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για σένα.

      Εύχομαι να το ΣΚΕΦΤΕΙΣ.

      Διαγραφή
    29. Όλα σου τα σχόλια δημοσιεύτηκαν, Γιώργο Αλεξάνδρου Στάθη.

      Εφεξής δεν θα αναφέρεσαι πλέον ως "Omadeon."

      Διαγραφή
    30. Και τώρα που συστήθηκες στο κοινό να δεις τι πλάκες που θα ακολουθήσουν, Γιώργο Αλεξάνδρου Στάθη.

      Διαγραφή
    31. Σε αντίθεση με σένα, που κινήθηκες πισώπλατα σαν το σκουλήκι που είσαι, Γιώργο Αλεξάνδρου Στάθη, σου έδωσα την ευκαιρία ένα χρόνο και να χέζεις στο διαδίκτυο εναντίον μου και σου έδωσα και πάλι την ευκαιρία, την ύστατη στιγμή, που μπήκες εδώ να κάνεις και τσαμπουκάδες, να μετανιώσεις για τις πράξεις σου.

      Δεν μετάνιωσες για καμία πράξη σου, αντιθέτως μου έριξες την ευθύνη να διαγράψω εγώ την καριέρα που έκανα με σκληρή δουλειά για να κάνεις εσύ τις αλητείες σου, Γιώργο Αλεξάνδρου Στάθη.

      Τώρα πια θα παίξουμε αλλιώς, Γιώργο Αλεξάνδρου Στάθη.

      Και δεν θα σου αρέσει καθόλου.

      Διαγραφή
    32. Πρόκειται για ΛΑΘΟΣ φίλων αυτό το ξεχασμένο βιογραφικό....
      Τους είχα δώσει ένα άλλο αλλά δεν το αντικατέστησαν....

      Κρίμα. ΝΟΜΙΖΑ ότι είχα πετύχει να τα σβήσω όλα...

      -Ξεθύμανες τώρα?

      -Ανταπόδωσες τα ίδια?

      ΧΑΙΡΟΜΑΙ αν ξαλάφρωσες.

      Ο θυμός πρέπει να ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ.

      Κοίτα να δεις όμως...

      Εσύ συνεχίζεις ΚΑΙ στο μπλογκ σου ΚΑΙ αλλού να προβάλλεις τα δικά σου στοιχεία..
      οπότε... ΤΙ σε ενοχλεί που υπέστης ακραίες (έστω) κριτικές μαζί με αυτά?

      ΔΕΝ το καταλαβαίνω, ειλικρινά...

      Εγώ ειμαι ένας κυνηγημένος
      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άσημος και μη-επώνυμος άνθρωπος...
      Τις απειλές κατά ζωής από ναζί πριν χρόνια τις ξέρεις...

      Αν θέλεις τώρα να με παραδώσεις ακόμη περισσότερο σε κινδύνους που ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ.... κάντο ρε Αντώνη μου.

      Είναι αυτό που θες όμως?


      Κοίτα... είναι πρωτοφανής η εξέλιξη της συζήτησης.

      Πες μου ΑΝ θες πραγματικά να κρύβεις το ονοματεπώνυμό σου
      και ΑΝ το εννοείς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, να πάω να σβήσω το επίθετό σου.

      Satisfied?

      So fucking what?

      ) :-)

      Δεν τα σβήνεις καλύτερα, λέω γω...
      μπας κι αρχισει μια πιο ήπια συνεννόηση?

      ΤΙ κερδίζεις εσύ ΤΩΡΑ που αποκάλυψες τα... τρομερά και φοβερά στοιχεία μου?
      Περήφανος είμαι για όσα ΠΡΟΛΑΒΑ να κάνω... αλλά τρομερά ΑΣΗΜΑΝΤΟΣ.
      Γελάστε ελεύθερα, γι 'αυτό.


      ΔΕΝ σε καταλαβαίνω.
      Σε αυτό το θέμα ήσουν ανέκαθεν "κύριος".

      Εγώ θάλεγα... σβήστα τώρα και βλέπουμε.

      Αν κάτι ΘΕΜΙΤΟ σε ενοχλεί το συζητάμε,
      αλλά πρέπει ΚΑΙ εσύ να σβήσεις κάποια πράματα...
      ακόμη και τις ακραίες ύβρεις και λάσπες σου.

      Απο ΠΟΥ κι ως ΠΟΥ έχεις το δικαίωμα να με λες "χαφιέ"?
      (δεν το λέω επιθετικά... ΣΚΕΨΟΥ το)

      ΣΚΕΨΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ

      Ελα τώρα...
      Η κριτική σε πειράζει, μαζί με ό,τι θεωρείς συκοφαντικό,
      ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από το ονοματεπώνυμό σου.

      Διαγραφή
    33. "-Ξεθύμανες τώρα?

      -Ανταπόδωσες τα ίδια?'

      Μπα. Μόλις αρχίσαμε. Σκέψου τι έχω μαζέψει για σένα από όσα κάνεις εδώ και πάνω από ένα χρόνο, πουλώντας τσαμπουκά κάτω απ' την κουκούλα!

      Δεν θα είναι ωραία για σένα από τώρα και μπρος!

      Διαγραφή
    34. Γιώργος Α. Στάθης:
      Μαρτίου 2, 2007 at 02:08
      Κατ” αρχήν θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου και τις επευφημίες για την ηρωΪκή αυτή κοπέλα, που μπόρεσε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να εκφράσει μερικές μάλλον κοινότοπες ιστορικές αλήθειες (στο δεύτερο μέρος της ομιλίας της) όσον αφορά τους διωγμούς των Ελλήνων από τους (αυτο-αποκαλούμενους) «Χριστιανούς». Αν και συμμερίζομαι τις κριτικές άλλων γύρω από το πρώτο μέρος της ομιλίας της (όπου οι απόψεις της όμως ΔΕΝ ενόχλησαν καθόλου τους παρευρισκομένους εκκλησιαστικούς κλπ), ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατί εσείς, όπως και άλλοι, αντιμετωπίζετε με ιδιότυπη έχθρα αυτό το απλούστατο, σεβαστό (ακόμη και από τον Σικάγου Ιάκωβο) περιστατικό αναίμακτης ειρηνικής διαμαρτυρίας κατά της… Παπαδοκρατίας που καταδυναστεύει τη χώρα μας και αποκρύπτει καθημερινά τα κεφάλαια εκείνα της Ιστορίας που δεν την συμφέρουν.

      Επιπλέον, ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, κανένας απολύτως Ελλην, είτε φωστήρας γνώσεως είτε απλός… καράβλαχος, να εμπλέκει την αθώα, πανέξυπνη και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ιδιοφυή (έως μεγαλοφυή) αυτή κοπέλλα, στα δικά του βρωμερά τουρκογενιτσαροειδή (και όχι) μόνο… παρα-ψυχιατρικά σενάρια καταλάσπωσης της αξιοθαύμαστης αυτής κοπέλας σαν «προβληματικής» (ή άλλως πως πάσχουσας από κάτι -πλην προφανώς του… μπαμπά της, ο οποίος ΔΕΝ νομίζω ότι διαφέρει πολύ και από τους περισσότερους άλλους μπαμπάδες, απλως οι απόψεις του είναι πιθανότατα ιδιόμορφες, πράγμα που ούτε καν μας αφορά).

      Προβληματικοί, αντίθετα με την αθώα αυτή ιδιοφυή και γενναία κοπέλα είστε ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ, η συντριπτική πλειοψηφία των ασχολούμενων τώρα, κατινιστικώς και όχι μόνον, με το ποιά διεστραμμένη ετικέτα του σιχαμένου κοινωνικά ρατσιστικού μυαλού σας να της… κολλήσετε, με το ζόρι (όπου ΔΕΝ συμπεριλαμβάνω εσας που έχετε το blog, διότι προφανώς αυτά τα ανθρωπάρια κατάφεραν μέχρι τώρα να σας πείσουν, τα ίδια αυτά ανθρωπάρια που ως γουρουνοειδείς τραμπούκοι διέκοψαν την ομιλία της κοπέλας). Επιτρέψτε μου όμως να αποπειραθώ να σας πείσω εγώ.

      Θα σας υπενθυμίσω λοιπόν, ότι η γελοιωδέστατη, οπισθοδρομικότατη αυτή χώρα, γνωστή ουραγός της Ευρώπης χρόνια και χρόνια, ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ ουραγός, δηλαδή ΠΑΤΟΣ στα επιστημονικά και άλλα θέματα πολιτισμού, αλλά είναι επίσης ουραγός και πάτος στην ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ λογική και πολιτισμένη ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ κοινωνική μέριμνα για την εξάλειψη του στίγματος της «προβληματικότητας» και της «ψυχικής ασθένειας» από τα μέλη της κοινωνίας της.

      ΔΕΝ μας αφορούν οι ιδιομορφίες (και μη) του μπαμπά ή των παρεών της κοπέλλας. Τα όσα είπε είναι ΠΟΛΥ λιγότερα τρελά και επικίνδυνα από άλλα λεγόμενα (σαν «στάνταρντ επιχειρηματολογία») από τη συντριπτική πλειοψηφία των καφροειδών ανθρωποειδών που έχουν το θράσος να αυτο-αποκαλούνται Ελληνες, επειδή κάποτε, κάποιος βλαξ έκανε έρωτα στη μητέρα τους και γεννήθηκαν Ελληνες.

      Αποτελεί ΠΟΛΥ δυσκολότερο πολιτιστικό έργο, το να ΓΙΝΕΙ κανείς Ελληνας, αγαπητή μου φίλη. Με χαρά βλέπω ότι το επίπεδό σας, πλησιάζει κάπως (όπως και το δικό μου πλησιάζει κάπως) εντελώς αμυδρά, δειλά, και μερικές φορές εσφαλμένα ή λειψά το ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ του να γίνει κανείς, στη σημερινή εποχή, «Ελληνας».

      Και… φυσικά (με το τελευταίο) εννοώ «Ελληνας τω πνεύματι».

      Σας ευχαριστώ που με ανεχθήκατε.
      Γιώργος Α. Στάθης
      Πρώην παιδί θαύμα (τρεις φορές βραβευθείς από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, στα 15, στα 16, και στα 18 χρόνια μου). ΟΛΑ τα στοιχεία στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου (και επίσης στο βιογραφικό μου σημείωμα).
      http://www.omadeon.com

      Διαγραφή
    35. Πρόσεξε Γιώργο: "ΟΛΑ τα στοιχεία στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου".

      Τι γενναιόδωρος που είσαι με τα στοιχεία σου, Γιώργο!

      Διαγραφή
    36. Αυτά για το "πνεύμα του Έλληνος" τα έγραφες στα πλαίσια του...αντιφασισμού Γιώργο;

      Διαγραφή
    37. "Γιώργος Α. Στάθης:
      Μαρτίου 2, 2007 at 02:39
      Και κάτι ακόμη. 2-3 τινα

      1) Πρέπει να καταλάβετε ΜΙΑ για πάντα, να το εμπεδώσετε ΠΟΛΥ καλά, ότι εκτός από άλλες καταπιεσμένες μειονότητες (θρησκευτικές, σεξουαλικές, κλπ) ζεί ανάμεσά σας και μία ΑΛΛΗ μειονότητα, στην οποία οφείλετε σχεδόν… όλα όσα έχετε και απολαμβάνετε σήμερα. Η μειονότητα αυτή (των δημιουργικών ανθρωπων) σήμερα γιγαντώνεται και δεν είναι απίθανο να έφτασε στα ποσοστά απαραίτητα για να… μπει και στη Βουλή.

      2) Τα μέλη της δημιουργικής αυτής μειονότητας (της οποίας χαρακτηριστικό δείγμα είναι η εν λόγω κοπέλα) καθόλου δεν πειράζουν κανέναν, καθόλου δεν σκέφτονται υπεροπτικά για κανένα (αντίθετα με τις συνήθεις κοινωνικά ρατσιστικές φήμες) και καθόλου δεν υποτιμούν κανέναν (αντίθετα, αλιεύουμε καθημερινά όλο και περισσότερους… όμοιούς μας καθώς οδευόμαστε στο Σταυρό της Δικής μας θυσίας, δηλαδή του να ζούμε με ΤΟΣΑ πολλά αναρίθμητα πλήθη βλακών και φανατικλων).

      3) ΟΥΔΕΙΣ έχει ανάγκη τη «συγκίνησή σας». ΜΗ συγκινείστε καθόλου. Τα δικαιώματα μόνο της μειονότητάς μας, όπως και άλλων μειονοτήτων, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να σεβαστείτε. Και την επόμενη φορά που θα αποκαλέσετε «προβληματικό» ένα παιδί ή ενήλικα που ανήκει στη μειονότητά μας, θα σας απαντήσουμε με ΠΟΛΥ χειρότερη διαμαρτυρία από εκείνη που έκανε η κοπέλα αυτή. Θα σας… σατιρίσουμε, στους ομοίους σας! )

      Ευχαριστώ και πάλι για τη θεϊκή ανεκτικότητά σας.
      Υπάρχει ΣΟΒΑΡΟ ενδεχόμενο να είστε ΗΔΗ μέλος της σεμνής αυτής μειονότητάς μας

      Ομαδεών"
      http://www.oraelladas.gr/2007/03/02/greek-colony-usa/

      Όλα αυτά τα ...αντιφασιστικά για την Προμηθέα μας, Γιώργο, ε;

      Διαγραφή
    38. "Γιώργος Α. Στάθης:
      Μαρτίου 2, 2007 at 10:05
      Αγαπητή Δροσερά πλάτανος,

      ΔΕΝ ξέρετε ΠΟΣΟ ευτυχής είμαι που…. έκανα _λάθος_!!!

      Πόσο μάλλον, που όσα είπα τα είπα ως «δημιουργική προβοκάτσια» για να έρθουν _πολλά άλλα_ στην επιφάνεια.
      (e.g. τα _επόμενα που είπατε_).

      Θεωρώ ότι όποιος διαβάσει τα προηγούμενα, και τα δικά σας μαζί, έχει καταλάβει ότι ζούμε ΗΔΗ, ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.

      Γιώργος Α. Στάθης
      Νικηφόρον Ετος Μηδεν μετα-Αναγέννησης
      (RENAISSANCE A.V, 0)

      Υ.Γ. Ελαβα βαρυσήμαντο γράμμα από Ινδία, μετά από το κάτωθι:
      http://www.omadeon.com/logic/nagarjuna.html"

      "Αγαπητή δροσερά Πλάτανος"

      "νικηφόρον έτος αναγέννησης"

      Μα είχες ένα άλλο επίπεδο τότε Γιώργο μου! Τι ωραία τα καθαρευουσιάνικά σου! Όχι σαν τώρα που βρίζεις σαν αχθοφόρος και πουλάς και το πρώτο μαγκίτικο αντιεξουσιαστιλίκι, δεν νομίζεις;

      Διαγραφή
    39. χα χα χα....
      Ντάξει, πέτυχες μα ανασύρεις διάφορες.. μαλακίες περασμένων ετών.

      Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμες για να κάνεις την πλάκα σου...

      Αλλαξα ΜΥΑΛΑ πολλές φορές στη ζωή μου Αντώνη...

      Αντε μπράβο, ν' αρχίσεις να τα αλλάζεις κι εσύ...

      :-)

      Διαγραφή
    40. Ναι, καλέ, ήσουν έφηβος άλλωστε το 2007, ε; Χαίρομαι που το διασκεδάζεις, ελπίζω να το διασκεδάσεις εξίσου όταν τα δεις σε όλο το ίντερνετ, τώρα που σε κυνηγάει και ο Φωτόπουλος:-)

      Διαγραφή
    41. Ξέρεις όμως... τώρα που με έκανες ΕΠΩΝΥΜΟ, με το ζόρι...

      -η κατηγορία του "πληρωμένου χαφιεδάκου" κλπ. είναι ΒΑΡΥΤΑΤΑ συκοφαντική !!!

      ΠΟΛΛΑ που έλεγες τόσον καιρό (και ΣΗΜΕΡΑ ακόμη)...
      ...είναι ΠΑΡΑ πολύ βαριά λάσπη και ύβρεις Αντώνηηηη......


      Κι εγώ ΔΕΝ θα (σε) πάω σε δικαστήριο γι' αυτά...

      (ΕΣΥ απείλησες ότι θα με πας,ΟΧΙ εγώ)

      Ελπίζω μόνο να αρχίσεις ΕΛΑΧΙΣΤΗ αυτοκριτική.

      Διαγραφή
    42. Κάτσε να γράψω μια κριτική στα γρήγορα:

      "Κοιτάξτε τι έγραφε ο ψευτοαριστερός γιος διπλωμάτη και αποτυχημένος αιώνιος φοιτητής Γιώργος Α. Στάθη, που εμφανίζεται ως "αντιφασίστας" και χαφιεδίζει όποιον δεν μπορεί να γλείψει, μόλις το 2007".

      Καλή εισαγωγή αυτή νομίζω, έχει κάτι το κριτικό.

      Διαγραφή
    43. Ωραίο το αστείο και η προσπάθεια εξομοίωσης αλλά η διαφορά στάσης είναι χαώδης. Έπραξες απρόκλητα και ενσυνείδητα, γνωρίζοντας πάρα πολύ καλά τι κάνεις. Και είναι αργά για δάκρυα Στέλλα.

      Διαγραφή
    44. Ειναι βαρύτατη ΚΑΙ μοχθηρή λάσπη Αντώνη...
      ΜΗΝ αυταπατάσαι.

      ΑΝΘΡΑΚΕΣ ο θησαυρός.

      Απλώς δείχνεις τη μοχθηρία σου, χτυπώντας τον αδύναμο ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ μόνο και μόνο επειδή τον χτυπάνε κι άλλοι.

      Κόψτο αυτό. ΔΕΝ σε τιμά.

      ΚΑΝΕΝΑΝ δεν χαφιέδισα στη ζωή μου.
      ΕΣΥ με χαφιέδισες ΣΗΜΕΡΑ,
      ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ προδίδοντάς με
      ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ τρέφοντας την παράνοια του Τάκη σου.

      Γλύψτου ΕΣΥ τα πόδια Αντώνη μου...
      αλλά ΜΗΝ το παίζεις ΤΟΣΟ πολύ αγέρωχος κομμουνιστής.

      Και ΤΙ σε ενδιαφέρει εσένα ο ΑΝΕΡΓΟΣ πατέρας μου που κυνηγήθηκε κάποτε
      και μόνο 2 χρόνια κατάφερε να κάνει μια σωστή, ΠΟΛΥ σωστη δουλειά?

      "γιός διπλωμάτη"? Μαλακιες τούμπανα και ΛΑΣΠΗ.

      ΔΕΕΕΝ ξέρεις καλά σε ΤΙ ζωή μπούκαρες Αντώνη.

      Διαγραφή
    45. Ταπεινός και καταφρονεμένος: Μια ιστορία πόνου και αντιεξουσίας.

      Starring Γιώργος Α. Στάθης, γνωστός και ως "ας σεβαστούμε την ιδιωτική ζωή!"

      Διαγραφή
    46. Με απογοητεύει η στάση σου απέναντι στην κριτική μου πάντως. Με τόση εμπειρία στις κριτικές, περίμενα να την εκτιμήσεις περισσότερο.

      Τέλος πάντων, θα το καταπιώ. Φτάνει που θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

      Διαγραφή
    47. Ναι, τη _δική σου_ τη σεβάστηκα.

      Δημοσιοποιησα ΜΟΝΟ το ονοματεπώνυμό σου και την επαγγελματική σου ιδιότητα.
      κι ένα βίντεο που πρόβαλλες δημόσια

      Από ό,τι φαίνεται όμως,
      εσύ ξέρεις μόνο να διασύρεις ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.
      (και χωρις λόγο).

      Λυπάμαι για σένα...
      σε ΕΙΚΟΣΙ χρόνια ίσως συνέλθεις...

      Διαγραφή
    48. Ας γελάσουν και τα ΓΙΔΙΑ που ΒΟΣΚΕΙΣ Αντωνάκο μου....

      Αυτό που ειπες όμως εδώ
      Έπραξες απρόκλητα και ενσυνείδητα, γνωρίζοντας πάρα πολύ καλά τι κάνεις. Και είναι αργά για δάκρυα Στέλλα.

      ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, και ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

      ΕΣΥ ξεκίνησες την ακραία λάσπη. ΟΧΙ ΕΓΩ.

      Σόρυ. Απάντησες σε αυστηρή κριτική κατ' ευθείαν με διασυρμό,

      Τα υπόλοιπα δεν ενδιαφέρουν κανέναν.

      ΕΧΑΣΕΣ.

      Διαγραφή
    49. Θάλεγα ότι... αποδείχτηκες κατώτερος των περιστάσεων...
      και το μόνο που κατάφερες είναι απειλές, λάσπη, ύβρεις ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ.

      Ε, δεν ενδίδω σε εκβιασμούς. ΤΙ να κάνουμε?

      Συμπεριφέρεσαι με τον χειρότερο τρόπο, ή λες και σούβρισα τη μάνα...

      Η τύχη το έφερε, να έχω αλλάξει τελείως αυτές τις μέρες...
      να κάνω και μια πολύ μεγάλη αυτοκριτική.

      ΔΕΝ έγινε κατανοητό αυτό.
      Μπήκα στη συζήτηση για να αποτρέψω κάτι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ.
      Φέρθηκα ΚΑΘΑΡΑ.

      Πήγαινε για ύπνο Αντώνη,
      ξύπνα αύριο και ξανα-σκέψου τα...

      Ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ "ad hominem" θες να κατασκευάσεις...
      που ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και ίσα-ίσα σε επιβαρύνει...

      Και αποδεικνύει ότι ΑΚΟΜΗ κι εγώ, με όλα τα λάθη και τα ελαττώματα που είχα ή έχω
      ΣΤΑΘΗΚΑ ΟΡΘΙΟΣ και σε αντιμετώπισα... ΧΩΡΙΣ καν θυμό.


      ΟΧΙ γιατι το παίζω Γκάντι.

      Αλλά γιατί δεν παριστάνω ΤΙΠΟΤΑ γενικώς.

      Διαγραφή
    50. Να σας χαφιεδέψω και δω; http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2012/04/28042012.html?showComment=1336024041667#c5862264868189573684

      Διαγραφή
    51. Καμάρωσε τα έργα σου καμάρι μου, που στάθηκες όρθιος και κάνεις αυτοκριτική: http://omadeon.wordpress.com/2013/09/29/defending-ada-psarra-and-delastik/

      Διαγραφή
    52. Καμάρωσε λεβέντη μου: http://anthostoukakou.blogspot.com/2013/09/o-lenin.html (σχόλια)

      Διαγραφή
    53. Καμάρωσε λεβέντη μου:

      "Αν εγώ είμαι καλλιτέχνης / μουσικός και η εφημερίδα “Χρυσό Αυγό” (που εγώ δεν συμπαθώ) έχει τακτικές ενημερωτικές
      στήλες για το ΤΙ έργα παρουσιάζουν διάφοροι καλλιτέχνες,
      και αναφέρει (περιληπτικά) ΚΑΙ εμένα, έχω δικαίωμα να τους
      κλείσω την εφημερίδα, αν δεν ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΝ στη “νομική
      απαίτησή μου” να… ΜΗ με αναφέρουν? ΝΑΙ ή ΟΧΙ ?

      Είναι η ΙΔΙΑ ερώτηση, αγαπητέ αρκούδε. Εντελώς ΙΔΙΑ…

      Η επόμενη ερώτηση είναι, ΠΟΙΕΣ είναι οι συνέπειες των
      απαντήσεων στην ερώτηση αυτή, στην ευρύτερη κοινωνία,
      και… ΤΙ πολίτευμα θα είχαμε,.και ποιος ο ρόλος του Τύπου
      κάτω από το Νέο Αυτό Καθεστώς. Ε, σ’ αυτό το θέμα, καλώ
      και τους… μαθητές γυμνασίου (που μας διαβάζουν) να…
      γράψουν ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ.

      Ενας ορκισμένος αντίπαλος της Μιραντολίνας,
      δηλαδή ένας απλός καθημερινός εμπαθής και
      εκδικητικός παρανοϊκός πολίτης του Σκυλαδιστάν
      (χεχε)
      Γιώργος Α. Στάθης
      http://www.omadeon.com
      http://www.soundclick.com/omadeon
      http://multiforms.netfirms.com

      http://arkoudos.com/blog/?p=1042&cpage=1

      Διαγραφή
    54. Πού σαι, αυτοκριτικέ; Στα δικαστήρια τώρα που θα πας, μην παρουσιαστείς ως "έντιμος μπλόγκερ". Παρουσιάσου με τον vintage τρόπο:

      Μάριος Αντουανέτιος Γεώργιος Στάθης (ο Α’)
      Βασιλεύς - αυτοκράτωρ του Ιντερνετίου
      http://georgeisyourman.blogspot.com/2007/01/monitor.html

      Διαγραφή
    55. Πχιότητα:

      o Omadeon στο http://omadeon.wordpress.com/2012/05/02/catastroika-etc/#comments έγραψε:
      13/06/2012 at 22:58
      Αντε και γαμήσου από δω χάμου που “πρέπει και να πάρω θέση”…
      Είσαι και ΠΟΛΥ μουνόπανο να χαρακτηρίσεις ΕΣΥ, το νεο-φιλελεύθερο τσουτσέκι αυτό εδώ το μπλογκ.
      ΔΕ σου φτάνουν όλα τα κανάλια και οι τόνοι προπαγάνδας που προωθούν τις άρρωστες μνημονιακές “απόψεις” σου? Σιγανό ποταμάκι, άη σιχτίρ κι από μένα λοιπόν. Στα μπλογκ ΔΕΝ περνάνε τέτοια κόλπα.
      Απάντηση

      o Ο Αιρετικός στο http://omadeon.wordpress.com/2012/05/02/catastroika-etc/#comments έγραψε:
      13/06/2012 at 23:03
      Σαμαρικέ προπαγανδιστούλη της πορδής, σου απάντησα ήδη. Μην ελπίζεις ότι θα έχεις την τελευταία λέξη. Πάρε τον πούλο μαλάκα. Τους σαμαρικούς εκβιασμούς να τους αφήσεις στην άκρη – ούτε ο Σόιμπλε δεν τολμά πια να τους ξεστομίσει. Τράβα λοιπόν καλύτερα να κλαφτείς για τους θολοκουλτουριάρηδες συριζαίους που προπηλακίζουν κακόμοιρους μνημονιακούς. Τράβα στο antinews, στο olympia.gr… Σου ταιριάζουν πιο πολύ αυτοί οι χώροι. Και δεν απάντησες για τις συνεργασίες της παράταξής σου με τη Χρυσή Αυγή. Καλά ρε, είστε τόσο ξεφτίλες εκεί στη ΝΔ ώστε συνεργάζεστε ανοιχτά ακόμα και με τους Ναζί; Παλιά τουλάχιστον γαμώ το ξεσταύρι μου το κάνατε στη ζούλα μη σας πάρει κανείς χαμπάρι. Τόσο απελπισμένοι είστε ρε άχρηστοι γαμώ τα κουμπαράκια σας και τα “ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό”; Άντε μου στο διάολο γελοίε.
      ΥΓ. Τα ξεχέσματα που σου ρίχνω, ελεεινέ εκβιαστή της πορδής που η ύπαρξή σου είναι το καλύτερο επιχείρημα υπέρ των εκτρώσεων και της αντισύλληψης, τα έχω ήδη συζητήσει με τον omadeon. Και λίγα σου έχω ρίξει μαλάκα. Συμφωνούμε και οι δυο απόλυτα. Η γραμμή μας ήταν πάντα: μηδενική ανοχή στους ψεύτες, τους εκβιαστές, τους συκοφάντες και τους προπαγανδιστές (και ειδικά τους μουλωχτούς σαν κι εσένα). Ας πρόσεχες.
      Τα’θελε ο κώλος σου.

      (Πολύ ζόρικος ο υπάλληλος του ΥΕΘΑ/ΓΕΣ, Γιώργο μου).

      Διαγραφή
    56. Αναλαμβάνουμε εργολαβίες για Μπογιόπουλο: https://twitter.com/omadeon/statuses/318800762702532608

      του στέλνουμε και ανοιχτές επιστολές (να χαφιεδίσουμε και να βρίσουμε και συκοφαντήσουμε λίγο και το LR επί τη ευκαιρία):

      http://omadeon.wordpress.com/2011/10/23/sto-niko-bogiopoulo/

      Διαγραφή
    57. Ένα μπουμπούκι είσαι Γιώργο Στάθη μου. Ένα ευωδιαστό λουλούδι του διαδικτύου.

      Διαγραφή
    58. Χαχαχαχαχα!!! Πήγε και κατέβασε το cv του ο θρασύδειλος ΧΑΦΙΕΣ!!!! Ε, όχι και να μας κάνουν ότι κάνουμε! Είναι αντιδημοκρατικό!!!

      Ρε βλάκα, το έχω αποθηκευμένο, γελοίε!

      Διαγραφή
    59. George A. Stathis
      CV
      (corrected in Jan.2011 from March 23, 2007)
      Mobile: (+30) 6984 455 938.
      E-mail addresses: omadeon@hotmail.com, omadeon@gmail.com
      Address: Loumbardas 38, Aghia Marina Koropiou, TK 19400, Athens, Greece.
      Web sites:
      http://multiforms.netfirms.com: Research about the «Logic of Multiple Forms» 2003-2007
      NOTE: Main site omadeon.com is temporarily down
      www.omadeon.com: Main site; CV in various file formats; I.T. Work portfolio
      www.omadeon.com/sourcecode: Source code samples, Work Examples, legacy code
      www.omadeon.com/alc: Paper and Presentation in Visual Prolog conference (2006)
      www.omadeon.com/gis_prolog: Current work (2005): G.I.S. Prolog interpreter
      www.omadeon.com/asm: Samples of ASM / ’C’ source code (for Prolog) (2004-2005)

      Διαγραφή
    60. Professional Experience:
      January 2005 - 2009: Chief software developer of «ENB Ltd» (Grammou St. 62, Marousi, Athens):
      Development of software for G.I.S. applications; Prolog compiler creation (G.I.S. Prolog); library of
      Prolog/ASM predicates for handling EXCEL files; Prolog predicates for Data Mining in Huge Data
      (paper–presentation in ALC Visual Programming conference, Faro, Portugal, April 2006); ASM
      implementation of Expert System Inference Engine “Iphigenia” (also included in ALC conference).
      December 2004: Large volume of (contract work) translations (Greek to English, English to
      Greek); technical, scientific and legal documents (e.g. Greek Railway Organisation contracts, E.U.
      procurement contracts).
      July 2004-December 2005: Freelance development of a Translation Memory Tool (semi-automatic
      translator) in Visual Prolog; immediate use of this tool, to speed up my own translation contract
      work, in December 2004.
      May 2002-July 2004: Full time software development for «OPHTHALMOS S.A.» (Metaxa St. 13,
      Glifada, Athens). References: Mr. Mark Brunner (English I.T. director): (0030) 210 8940902, ext/n
      245. Work projects:
      1. «Patient appointments on line» using Visual Prolog, Assembler, ‘C’,, SQL, and the existing
      «Centura» d/base with ODBC drivers, adding executable CGI scripts for optimised SQL
      access on-line.
      2. Software automation work for dynamic HTML pages using Visual Prolog with ‘C’/ASM,and
      my «HTML Tree Browser» tool (for analysing/creating HTML).
      3. Software localization/transliteration of the company’s existing s/w from Greek to English
      and from CENTURA to ‘C’/Prolog: Developed «SofTran» (general purpose localisation
      toolbox).
      June 2001- April 2002: Freelance Software development:
      • «HyperLEX 2002»: multi-language upgrade of my software dictionary product “HyperLEX”.
      • Public Domain DLL libraries in LPA/Visual Prolog/ASM for A.I. Programmers.
      • «SeleXpert 1» (Expert system tool for automating Sales Proposals for PC configurations).
      March 2001: Software Developer in London (3 month contract): Software development for «Logic
      Programming Associates Ltd», London. References: Ms. Diane Reeves (personnel manager &
      company co-owner,) tel. (0044)020 80712016. This work concerned a Programming
      Toolbox/Library for A.I. developers.
      1997-2000: Consultant / Developer for Ram Shop Ltd: Developed more than 3 Gigabytes of
      original «Soundfonts» for the «SoundBlaster Live« card. Software development in Visual Prolog
      for Data Mining and intelligent statistics applications (ACCESS databases, and commercial
      software «EUROFASMA» by Singular).

      Διαγραφή
    61. 1991-1998: Software developer / manager for my own company: «HyperLogic R&D», Athens:
      • Development & distribution of Greece’s first Hypertext-based «talking electronic dictionary
      3
      with Hypertext» (HyperLEX) and «HyperLEX PRO» (Semi-automatic translation tool).
      • Private research in Natural Language Programming and Expert Systems, creating
      machine-readable Lexicons for multiple languages. Example code: «Artificial Bigot» («a
      simulation of fanatic debate»).
      • Developed the innovative Hypertext Editor «Hyperion 1» in HTML-like format; One of the
      world's first mass-market-oriented implementations of hypertext with windows, before
      HTML was invented (2 years later).
      • Preliminary work for Automatic Translation (English to Greek, Greek to English, French to
      English) for a «Generic inter-lingual Automatic Translation toolbox»
      • Created my own "Pie Prolog Interpreter» with an NLP interface", translating Human
      Specifications to optimised Prolog code. (see G.I.S. Prolog, a modern descendant of this)
      • R&D of specialised OCR software for handwriting recognition using Fuzzy Logic in 16 bit
      Assembler & PDC Prolog 3.31
      • R&D of spell-checker «HyperSpell» with bit-pattern Fuzzy Logic correcting OCR-specific
      errors.

      Διαγραφή
    62. Education:
      1996-2004: Continual self-education through the Internet: Learning new computer structures and
      computer languages (e.g. XML), reading research papers from university sites, etc. (This kind of
      education never ends).
      1985-1988: First degree (B.Sc.) studies in Computer Science, Essex University (Colchester, UK).
      However, after two successful years, did not finish the course (due to father’s death in summer
      1987).
      1985: Official admission into a postgraduate course (M.Sc. in Computer Science): Offered by
      Professor Cliff Jones (Head of Computer Science Department, University of Manchester, now in
      Newcastle University). This admission into a postgraduate course without a first degree was
      offered under «exceptional circumstances» bypassing University Regulations, after I gave to Prof.
      Jones a research paper called «The Logic of Multiple Forms». Due to financial problems (at the
      time) I had to decline this offer, but Prof. Jones’s letter (as well as this research) still exist. A site
      about this topic is http://multiforms.netfirms.com (updated with latest Theorem Proofs -of 2005).
      1984: Cambridge translator’s diploma, English to Greek, grade C (British Council
      examinations).Cambridge Proficiency in English, grade A.
      http://www.omadeon.com/procifiency.jpg
      1984: Reference letter by Dr. Tasos Patronis, confirming the consistency of Multiple Form Logic.
      1982-1983: Diploma in «Information Science» (equivalent to English «HND») acquired in «Petra
      School», Athens: http://www.omadeon.com/petra_diploma_tr.jpg
      UK GCE A Levels: Pure/Applied Maths /Physics (grades B/C/B).
      O Levels: English / Greek / Chemistry (Paddington Technical College, London).

      Διαγραφή
    63. Personal:
      • European Union citizen; holder of a permanent E.U. work permit, valid in all E.U. countries.
      • Formerly a UK resident for more than 12 years: 1969-1976, 1985-1989, 2001. Also lived in
      Egypt for 1 year and in African ex-Belgian Congo for 2 years (where my father worked as a
      UN diplomat).
      • born: 1st of September 1954 (A Virgo with Sagittarius Ascendant; extrovert by nature).
      • Family Status: Divorced with no children and no obligations; can relocate anywhere.
      • physical condition and appearance: about 12-13 years younger; a winter swimmer.
      • Holder of a car driving licence (valid in all E.U. countries))

      Διαγραφή
    64. 2007: γλείψιμο στους νεοφιλελεύθερους του e-rooster:

      Γιώργος Α. Στάθης είπε...
      ΠΟΛΥ σωστή επισήμανση, κ. Γεωργάνα.

      http://e-roosters.blogspot.com/2007/01/ad-hominem.html

      Ενας λόγος που αδυνατώ να προσχωρήσω σε πολιτικό κόμμα είναι αυτός που είπατε, καθώς και άλλοι, π.χ. γιατί στο blog αυτό, το ονομαζόμενο "φιλελεύθερο" (και επομένως... αντι-διαλεκτικό, αν είναι κανείς μαρξιστής).. καταφέρνουμε ΤΟΣΟ εύκολα μία υγιή... διαλεκτική, ενώ σε άλλα blog (που κόπτουν φλέβες για ανθρώπινα δικαιώματα) επικρατεί λογοκρισία και οχλοκρατία;

      Γιατί προφανώς η ποιότητα των ανθρώπων καθορίζει εν μέρει και την ποιότητα των απόψεων.
      Και επειδή... έχουμε πολλούς σκάρτους ανθρώπους, στην Ελλάδα, έχουμε την τάση να φυσάμε το γιαούρτι έχοντας καεί στο χυλό. Οπότε δικαιολογημένα, η απλή αθώα γριούλα σε ένα χωριό, όταν ψηφίζει, αναρρωτιέται "ΤΙ άνθρωπος είναι αυτός που ψηφίζεις, παιδάκι μου. Μάθε τι άνθρωπος είναι πρώτα, και ΜΕΤΑ άκουσε τι μας λέει".

      Φάσκω και αντιφάσκω? ΟΧΙ, γιατί η σεβαστή και αγαπητή γριούλα, δεν αναιρεί την ανάγκη για περισσότερη ΛΟΓΙΚΗ, και γιατί ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, μπορεί να υποστηρίζει λάθος απόψεις, που δεν στέκουν λόγικά. Ολα χρειάζονται, λοιπόν. Στα αγγλικά πανεπιστήμια, οι μέλλοντες πολιτικοί εκπαιδεύονται ιδιαιτέρως στο debate. Αυτό δεν κάνει τον πρωθυπουργό τους... άγιο, αλλά κάνει ορισμένα προβλήματα (που μαστίζουν τη ΔΙΚΗ ΜΑΣ χώρα)... λυμένα και ξεπερασμένα.

      Αλλά... καταχρώμαι το χρόνο σας
      Γ.Σ.

      Διαγραφή
    65. Ποιος σου τα σκάει για τις βρωμοδουλειές που κάνεις σήμερα πρώην Οικολόγε-Πράσινε, νεοφιλελε γλείφτη, δωδεκαθεϊστή, Σπιθικέ, Καζακικέ, και νυν και αει Συριζικέ Γιώργο Α. Στάθη;

      Τις κάνεις εθελοντικά;

      Διαγραφή
    66. http://omadeon.wordpress.com/2007/10/17/vernant_naquet/#comment-1435
      2. omadeon Λέει: 17/10/2007 at 19:08
      Υ.Γ.2 Μία ΑΛΛΗ εξίσου σοβαρή δυνατότητα, που ΗΔΗ υλοποιείται, ανεξάρτητα από τη θέλησή μας, είναι ένας Παγκόσμιος Τύπος επαναφοράς Αρχαίας Πνευματικότητας, τόσο πολλών διαφορετικών λαών και παραδόσεων ταυτόχρονα (όπως οι Δρυίδες και η θρησκεία της Μεγάλης Θεάς Ισιδας που…επανήλθαν μέσω Ιρλανδίας, και π.χ. της Αρχιέρειας της Ισιδας Olivia Robertson) όπου ΚΑΙ η αρχαία Ελληνική λατρεία έχει ενεργό μέρος και άξια θέση, αλλά όσο (από την άλλη πλευρά) και μία καθαρά ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ επαναφορά αρχέγονων εμπειριών μέσω της Μουσικής TRANCE όπως π.χ. την περιγράφει κάποιος “Φαύλος” σε κείμενο που αναπαρήγαγα εδώ:
      http://omadeon.wordpress.com/2007/07/14/unit-trance2/
      (πιο κάτω, ΜΕΤΑ τις αναγγελίες για το trance music club “UNIT” παρατίθεται το κείμενο του “Φαύλου”, δηλαδή το σημαντικότερο μέρος του).
      Υ.Γ.3 Όσον αφορά τώρα, την Παγκόσμια Λατρεία της Μεγάλης Πολλαπλής Θεάς (που συνοψίζεται στη Μορφή της Θεάς Ίσιδας) υπάρχει (αγαπητέ Γιάννη) και η “Αδελφότητα της Ίσιδας”, στην οποία… ανήκω ΚΑΙ εγώ, με δίπλωμα προσωπικά υπογεγραμμένο από την Αρχιέρεια Dame Olivia Robertson το έτος 1987, εδώ:
      http://omadeon.com/art/isis_orig.jpg
      Και το site της Αδελφότητας της Ισιδας είναι ΕΔΩ:
      http://www.fellowshipofisis.com/
      Η δική μου σχέση μαζί τους; ΜΟΝΟ συμπάθεια εκ του μακρόθεν και μέσω αλληλογραφίας (όπως και με την Νορβηγική συν-Αδελφότητα της Kati Koppana, κάποτε). Δεν θέλησα ποτέ μου να έρθω σε άμεση επαφή μαζί τους για να… μην απογοητευτώ, και εξάλλου δεν συμπαθώ τα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ “δόγματα”… χεχε

      Διαγραφή
    67. http://omadeon.wordpress.com/2012/05/02/catastroika-etc/
      Περί εκλογών και λάσπης κατά της CATASTROIKA, κατά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, κλπ. 02/05/2012
      ...Στη λίστα των επιλογών μου, κανονικά θα έβαζα και το ΕΠΑΜ, αφού πιστεύω ακράδαντα ότι ο Δημήτρης Καζάκης είναι πολύ τίμιος, οξυδερκής, ιδιαίτερα χρήσιμος, και έχει συκοφαντηθεί πολύ. Ομως… δεν γουστάρω ”μπάστακα” μαζί του στη Βουλή, το… χαμένο κορμί του Παπαθεμελή (χαχαχα). Λυπάμαι Δημήτρη, δεν φταις εσύ, ο ειλικρινής… ερασιτέχνης της πολιτικής! ΟΛΑ τα λάθη ανθρώπινα είναι. Τα δικά σου λάθη, τα θεωρώ μικρά και συγχωρητέα. Μόνο που… δεν μας παίρνει (τέτοιες μέρες, τέτοια λόγια) να ψιλοκοσκινίζουμε ληγμένο θέμα! Διότι, τώρα πια, το …χαμένο κορμί του Παπαθεμελή (που “ένας ναύτης αμελεί” -κατά το Λαζοπούλειο άσμα) απομάκρυνε ΗΔΗ και όλους τους (ανένταχτους κυρίως) αριστερούς ψηφοφόρους του ΕΠΑΜ! Επομένως… ΤΩΡΑ κινδυνεύει ο Καζάκης να μη μπει στη Βουλή λόγω του Παπαθεμελή, αλλά και λόγω του… ημι-ακροδεξιού μπουνταλά Καμμένου, που… άρπαξε όλους τους δεξιούς (και ηλίθιους) κι έφυγε (αφήνοντας στο διάβα του… Καμμένη γη), οπότε… σόρυ, τώρα πια όποιος ψηφίσει ΕΠΑΜ παίζει “τζόγο”, αφού κάθε ψήφος σε μικρά κόμματα (που δεν θα μπουν στη Βουλή) ευνοεί το πρώτο κόμμα, λόγω του καλπονοθευτικού εκλογικού νόμου. ΣΚΛΗΡΗ είναι η πραγματικότητα, αγαπητέ Δημήτρη (ας πρόσεχες)! Μην πτοείσαι, όμως, διότι έχεις ακόμη… πολύ μέλλον μετά τις εκλογές (και μετά τη βραχύβια δοσιλογική συγκυβέρνηση που πολύ πιθανώς θα προκύψει). (Δείτε και το τέλος αυτής της ανάρτησης, όπου παραθέτω κάποια σχόλιά μου, περί Καζάκη…)...

      Διαγραφή
    68. Από τα βάθη της "αυτοκριτικής" και "περισυλλογής" του, ο Γιώργος Α. Στάθης έχει ξαμολήσει κάποια "Mona Eberhardt" (νέα Δανάη, Microkini, κλπ) σε συκοφαντική εκστρατεία σε twitter και facebook.

      Αυτά για όποιον πιστεύει λέξη από όσα "αυτοκριτικά" ξεφουρνίζει η έμπειρη στην αλητεία αλεπού (που κάνει την ψόφια αυτές τις μέρες).

      Εγώ απλώς θα ήθελα να κοινοποιήσω στην αλεπού πως οι ενδείξεις δείχνουν πως έχει χοντρό δόντι από πίσω, για αυτό και είναι τόσο εκθρασυμένη αλεπού...

      Διαγραφή
    69. Α, ξέχασα και διάφορους Μάνθους, Τάκηδες και ξερωγωτι που ξαμόλησε το team εδώ να σχολιάσουν για την ηθική "κατρακύλα" που σηματοδοτεί το ξεκουκούλωμα του χαφιέ. Γέλια μέχρι δακρύων, δάκρυα μέχρι γέλιου στην εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα ελληνική παρακρατοδημοκρατία...

      Διαγραφή
    70. Αντώνη, μην είσαι τόσο σίγουρος ότι πρόκειται για "ομάδα" ή για το ίδιο πρόσωπο. Μπορεί να είναι κι άλλοι ή άλλες που για κάποιο λόγο είδαν κάτι που είπες ή έκανες στο παρελθόν και στο κρατάνε μανιάτικο. Ίσως μάλιστα να μην έχουν καν σχέση μεταξύ τους αλλά να βρήκαν ευκαιρία τώρα.

      Διαγραφή
    71. Για το συγκεκριμένο θέμα έχω τους λόγους μου να θεωρώ ό,τι θεωρώ. Δεν γενικεύω, μιλάω για συγκεκριμένα πράματα.

      Διαγραφή
    72. Μπορεί να έχεις τους λόγους σου, αλλά στο ίντερνετ τα πράματα δεν είναι πάντα σαφή και ξεκάθαρα.

      Διαγραφή
    73. Και κάτι ακόμα. Με προβληματίζει το σχόλιο που σου άφησε ο Weltschmerz K. πιο πριν.

      Διαγραφή
    74. Φαίνεται να σε απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα. Γιατί;

      Διαγραφή
    75. Το βλέπω ότι σε προβληματίζει, τέσσερα σχόλια έκανες για το ίδιο πράγμα. Σε προβληματίζει πολύ, είναι φανερό.

      Γιατί ρώτησα. Γιατί προβληματίζεσαι εκ μέρους μου για κάτι που με αφορά προσωπικά. Βλέπεις πολλούς συντρόφους να προβληματίζονται;

      Διαγραφή
    76. Κάτι δε μ' αρέσει στο "η όλη διαμάχη σας είχε πλάκα".

      Διαγραφή
    77. Και γιατί να μην έχει πλάκα όταν είσαι ο Βέλτσμερτς;

      Διαγραφή
    78. Τι να σου πω, δεν ξέρω.

      Διαγραφή
    79. Να σου το ξαναθέσω.

      Μου ζητάς να προβληματιστώ για ό,τι έγραψε ο Weltschmerz K., ο οποίος, ο άνθρωπος, ούτε σχολιάζει στο ιστολόγιο, ούτε κομμουνιστής είναι, κάθε άλλο. Και ο οποίος δεν έχει κανένα καημό ή καϊλα για μένα, και πολύ καλά κάνει.

      Γιατί λοιπόν μου ζητάς να προβληματιστώ; Ήταν ο Weltschmerz K. στόχος αυτού που ζω εγώ δυο χρόνια και θα πρέπει να τον βλέπω ως καθοδηγητή μου;

      Διαγραφή
    80. Μήπως είναι σύντροφος ή εργάτης ο άνθρωπος και πρέπει να προβληματιστώ γιατί εκπροσωπεί τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεται το ιστολόγιο; Τον ξέρεις, δουλεύει καμιά οικοδομή ή κάτι; Να το δούμε το θέμα.

      Διαγραφή
    81. @Νίκος, Αντώνης

      Φίλε Νίκο, στο "αστικό κέντρο" στεγάζομαι πολιτικά.

      Μικροαστός εξ αίματος, φύσης, θέσης, πεποιθήσεως κ ό,τι άλλο επιθυμείς. Επομένως δεν μπορώ να τρέφω και πολλές φιλοδοξίες επίδρασης πάνω στους αναγνώστες του ιστολογίου (στο οποίο άλλωστε δεν... συχνάζω κιόλας!)

      Επίσης, Αντώνη, δεν έχω τραβήξει κάτι αντίστοιχο απ' ότι εσύ με αυτούς τους τύπους.

      Και τώρα που ξηγήθηκα πεντακαθαρίδης, επιτρέψτε μου να επαναλάβω το εξής: το να αποκαλύπτεις την ταυτότητα κάποιου παρά τη θέληση του κ να βγάζεις στη φόρα το βιογραφικό του (!) δεν έχει τίποτε το διασκεδαστικό, ακόμη κι αν αυτό υπάρχει ήδη κάπου δημόσια. (και, βέβαια, ευθύνες βαρύνουν τον Omadeon για την αντίστοιχη αποκάλυψη των δικών σου στοιχείων). Τώρα, η δική μου εντύπωση για αυτόν κ τον Αθέμιτα είναι ότι πρόκειται για τρολλ (για τις εξυβρίσεις νεκρών που λες συμφωνώ, αλλά τις περισσότερες φορές το πολύ-πολύ που μπορούσε να τον κατηγορήσει κανείς είναι η εμπάθεια απέναντι στο πρόσωπο και τις ιδέες σου) και, από αυτή την άποψη, δε συμμερίζομαι την αντίδραση σου. Το τρόλλινγκ, ακόμη κι όταν είναι κακής ποιότητας (δε λέω ότι είναι αυτή η περίπτωση), οφείλει να γίνεται ανεκτό (η "ηθική του διαδικτύου" που λέει κ ο Ομαντεόν).

      υ. γ.: Τον Νίκο τον προβλημάτισε, λέει, η ελαφρότητα με την οποία αντιμετώπιζα τη διαμάχη ("είχε πλάκα"). Εμένα με είχε προβληματίσει κάτι άλλο: εκείνο το αλλόκοτο κείμενο του Αντώνη για τους σιτουασιωνιστάς που αναπαράγουν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί το μυστηριώδη Principia Dialectica, με υπόνοιες για σχέση μισθοδοσίας τους με υπηρεσίες πληροφοριών κλπ. Από αυτό το κείμενο μάλιστα έμαθα την ύπαρξη του Athemita. Και με είχε προβληματίσει αυτή η αλλεργική αντίδραση στο τρόλλινγκ ("δε μπορεί, είναι πράκτορες" άρα "οφείλουν να ξεσκεπαστούν"), διότι δε νομίζω ότι υπήρχε τίποτε περισσότερο εδώ από την απόπειρα απλού -ευφυούς συχνά, κακιασμένου, εμπαθούς, ή κάφρικου άλλοτε- δουλέματος ενός λενινιστή από έναν φανατικό αντισταλινικό (με ή χωρίς εισαγωγικά). Από αυτή την άποψη, οι αποκαλύψεις λες και είναι δικαστήριο εδώ πέρα, δεν έχουν γούστο.

      Διαγραφή
    82. Να με συγχωρείς Βελτσμερτς, αλλά οφείλεις να ελέγχεις κάποια πράγματα πριν πάρεις θέση.

      Ποιο συγκεκριμένα, να ελέγξεις από πότε ο κύριος Στάθης δημοσίευσε τα στοιχεία μου άνευ αδείας, σε πόσα διαφορετικά σάιτ, και με ποια αφορμή. Επίσης, τα "επιχειρήματα" που παρουσίασε εδώ για τις πράξεις του και σύμφωνα με τα οποία δημοσιεύτηκε και το δικό του βιογραφικό.

      Πέραν τούτου, ουδέν περαιτέρω σχόλιο.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Θα γίνεις γνωστός στο πανελλήνιο ως ο αντιφρονούντας της μουνότριχας, της λογοκλοπής, του υβρισμού νεκρών και του hacking.

      Ένας ήρωας, ένα πρότυπο προς μίμηση....

      Διαγραφή
  7. http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/02/alain-badiou.html?showComment=1328454649924#c4860752606966711880

    Μαλάκα Αντώνη, εσύ το άρχισες! Θυμάσαι;

    athemita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαμά, μαμά, αυτός ξεκίνησε!

      Εξηγήσεις στην ΕΔΕ. Ελπίζω να είσαι πειστικούλης για όλα τα "ρε αρχίδι", "μαλάκα", "θα μας κλάσεις τα αρχίδια", κλπ, τις βρισιές για τον παππού μου και στο μπλογκ σου, και ένα κάρο άλλα, που προανέφερα:-)

      Διαγραφή
    2. Αθεμιτούλη, μπαγλαμαδάκι ξέρεις; Είναι καλή παρέα στη μπουζού. Πάρε πενιά να γουστάρεις, είναι συμβολικό για το world wide web: http://www.youtube.com/watch?v=MxFo8h-4tEU

      Διαγραφή
  8. Ποιο είναι το ποινικό αδίκημα, μεγάλε νομομαθή;

    athemita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλαδή αυτός που έφτιαξε αυτό

    http://mariliastag.files.wordpress.com/2010/12/orgy.jpg

    κάνει μάθημα σε ανήλικα παιδιά ?

    Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω, φοβήθηκα!
    http://www.youtube.com/watch?v=BP5L8fJZ7Yw
    Ρίχτους στον Γεντι Κουλέα! Κύργιε κύργιε εισαγγελέα!
    :lol:
    athemita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είπες "μαλάκα" τον κύριο καθηγητή; Κούρεμα με την ψιλή!
    Ισόβια στα γκούλαγκ!
    Ρε άντε γαμήσου!

    athemita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τς τς τς...και είναι και μικρή κοινωνία ο Πύργος Ηλείας...

      Διαγραφή
  12. Είσαστε τόσο πολύ μαλάκες! Αφού το μέιλ μου (themis.f) το έχει ο dkoss από πέρυσι την άνοιξη! Κάνατε 1,5 χρόνο να (ΜΗ) με βρείτε! Μαλάκες!
    Μπράβο!

    athemita

    Mάλλον θα καταδικαστώ! Εσείς θα απαλλαγείτε λόγω μαλακίας!

    ΥΓ: Όταν λες "hacking", τί ακριβώς εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι συνειδητοποιείς τη σοβαρότητα της θέσης σου.

      Αλλά θα την συνειδητοποιήσεις, χωρίς άλλο.

      Διαγραφή
    2. Και ελπίζω πραγματικά να μην έδωσες αθώο άνθρωπο στο athemita26 Οκτωβρίου 2013 - 9:36 μ.μ., διότι αυτό θα την επιβαρύνει περισσότερο.

      Διαγραφή
    3. Ωραίος ο "αντιεξουσιαστής" φανατικός οπαδός του δασκάλου του τεράτου δημοτικού του Πύργου Ηλείας: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ μας κοινοποιεί. Τι θα μου κάνετε:

      Αντώνη, έλα στη δικαιοσύνη να μας πεις για τον σταλινισμό που πρεσβεύεις, την αδιάκοπη παρακολούθηση της καθημερινής ζωής των πολιτών από υπηρεσίες με στόχο την εύρεση των αντιφρονούντων, την πολιτική καταστολή στο ιδεολογικό πεδίο με ποινικοποίηση απόψεων αντίθετων από αυτές του εργατικού-σοσιαλιστικού κώματος και εξόντωση (φυσική, πολιτική, επαγγελματική) των αντιπάλων και του κοινωνικού τους περίγυρου, ή απλών υπόπτων, για …παρέκκλιση από τις αρχές του καθεστώτος.

      Για την έλλειψη διάκρισης της εκτελεστικής από τη δικαστική εξουσία, με κατασταλτικούς μηχανισμούς και έκτακτα δικαστήρια υπό τον άμεσο έλεγχο της κυβέρνησης.

      Για τη συγκέντρωση των αντιφρονούντων σε στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας.

      Για τις αιμοδοσίες για ολίγους με “καθαρό αίμα”, για τις ένοπλες διαδηλώσεις του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ με κράνη και ρόπαλα, για το ῾ταξικό῾ μίσος που πουλάς, την εξύμνηση εγκλημάτων του δημόσιου διεθνούς (ποινικού) δικαίου (Κατύν), τον αντισημιτισμό, τις γιορτές μίσους για σφαγές του προηγούμενου αιώνα, τις κατασκηνώσεις νεοσύλλεκτων, για την ιδεολογική δουλειά σε νήπια και σε παιδιά δημοτικού, τη συνωμοσιολογία, τη λατρεία του θανάτου, την προβολή της δήθεν αντισυστημικότητας, την καύλα με τα όπλα και την ΟΠΛΑ…

      Και, κυρίως, να μας εξηγήσεις, ενώπιον της δικαιοσύνης, πώς θα ανατρέψεις το πολίτευμα και τις θεμελιώδεις αρχές του, δηλαδή: α) την ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με εκλογή, β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες, ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικά χρονικά πλαίσια, γ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης, δ) την αρχή του πολυκομματισμού, ε) την αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα, στ) την αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής εξουσίας από το Σύνταγμα και τους νόμους, ζ) την αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης, και η) τη γενική ισχύ και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.

      Έλα να ισχυριστείς ότι σε έλεγα ῾μαλάκα῾! Το δημοκρατικό πολίτευμα υπερασπιζόμουνα, ηλίθιε!
      http://athemita.wordpress.com/2013/10/27/θα-είσαι-μαλάκας-και-με-δικαστική-απόφ/

      Είδες οι αντιεξουσιαστές;



      Διαγραφή
    4. "τετάρτου", αλλά το "τεράτου" πάει καλύτερα...

      Διαγραφή
    5. Συγνώμη, αλλά έσβησα ένα σχόλιο κατά λάθος. Νομίζω έγραφε "Σπήλιος Σπηλιόπουλος, εκπαιδευτικός στον Πύργο Ηλείας".

      Το ξαναστέλνετε;

      Διαγραφή
    6. Τέλος πάντων, λέγαμε για την "υπεράσπιση της δημοκρατίας":

      Σκατά στον τάφο του!

      Άλλος ένας φασίστας αγανακτισμένος μικροαστός, με την αιματοβαμμένη ονειροπόλησή του, που ζήτησε, σύμφωνα με το τελευταίο του σημείωμα, “στην πλατεία Συντάγματος να κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες…”.

      Άλλος ένας που εισηγήθηκε τη λύση του οικονομικού και πολιτικού προβλήματος με τα ΑΚ-47…

      Σκατά στον τάφο του!
      http://athemita.wordpress.com/2012/04/05/σκατά-στον-τάφο-του/

      Διαγραφή
    7. "Να τι παθαίνει όποιο σταλινικό γουρουνάκι παίζει με τα ΟΠΛΑ…"
      http://athemita.wordpress.com/2012/08/15/να-τι-παθαίνει-όποιο-σταλινικό-γουρου/

      "Ρε αρχίδι, γουστάρεις τα όπλα και την ΟΠΛΑ;"
      http://athemita.wordpress.com/2013/04/23/ρε-αρχίδι-γουστάρεις-τα-όπλα-και-την-οπ/

      "ΥΓ1: Ο σύντροφος Τσάβες πέθανε στις 5 Μαρτίου, όπως και ο Ιωσήφ Στάλιν. Προβοκάτσια ρεεε!
      ΥΓ2: Σκατά στον τάφο του!"
      http://athemita.wordpress.com/2013/03/08/εκοιμήθη-ο-ούγκο-τσάβες/

      Διαγραφή
    8. Κάπως ταγματασφαλίτικη υπόθεση σήμερα η "υπεράσπιση της δημοκρατίας"....

      Διαγραφή
  13. Θέλεις αστυν. ταυτότητα;

    athemita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλή τρολλίτιδα έπεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αντώνη, στην αρχή η όλη διαμάχη σας είχε πλάκα, αλλά όσα ακολουθούν στα σχόλια αυτού του ποστ -οι αποκαλύψεις, τα μπινελίκια, κλπ- είναι καραγκιοζιλίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω να έχεις ιδέα για το τι έζησα και ζω από τα συγκεκριμένα άτομα, να έχεις βρεθεί ποτέ στη θέση τη δική μου στη ζωή σου.

      Έχεις;

      Διαγραφή
  16. --------"Κοιτάξτε τι έγραφε ο ψευτοαριστερός γιος διπλωμάτη και αποτυχημένος αιώνιος φοιτητής Γιώργος Α. Στάθη, που εμφανίζεται ως "αντιφασίστας" και χαφιεδίζει όποιον δεν μπορεί να γλείψει, μόλις το 2007".

    Καλή εισαγωγή αυτή νομίζω, έχει κάτι το κριτικό.-----------------



    τρολολολολολ
    (τον λυπήθηκα, αλλά η λογική λέει πως δεν του αξίζει λύπη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "οι υπόλοιπες γνώσεις και ικανότητές μου αναγνωρίστηκαν από την εταιρεία σαν κάτι παραπάνω από άριστες (“state of the art“)

    "ενώ κάποτε είχα ιδρύσει μία μικρή επιχείρηση (την “HyperLogic R&D“)"

    "ανήκουμε σε μειονότητα"


    Omadeon, αν διαβάζεις, κάνε μια αυτοκριτική επιτέλους, βρες τα με τον εαυτό σου, βρες πού ανήκεις και βλέπουμε. Γιατί τα δικαστικά δεν τα πληρώνει η "λογική".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι αυτοκριτική να κάνει; Ο άνθρωπος θεωρεί το διαδίκτυο χωράφι του και την προσωπική ζωή του άλλου ιδιοκτησία του, που θα την γυρνάει σα μαϊμού σε πανηγύρια αυτοεπιβεβαίωσης ανενόχλητος και με την ησυχία του. Είμαστε σοβαροί;

      Διαγραφή
  18. μου αρέσει που ο αθέμιτα εξισώνει κομμουνισμό-φασισμό στη βάση της κατήχησης νεαρών παιδιών.

    ας πούμε το τελετουργικό των παρελάσεων με τις μιλιταριστικές επενδύσεις και συναρμογές του σώματος και την εμπέδωση του εθνικισμού ή οι παιδικές διαφημίσεις παιχνιδιών ως μύηση από νωρίς στη λογική του εμπορεύματος και της επιθυμίας της κατανάλωσης δεν διεισδύουν στην ευάλωτη παιδική ψυχοσύνθεση;

    η κριτική στην χρήση καδρονιών ως μορφών προλεταριακής αντι-βίας να υποθέσω ότι γίνεται από την πλευρά υπεράσπισης του κράτους δικαίου και του θεσμοθετημένου μονοπωλίου του στη βία;


    i am jack's smirking revenge

    ΑπάντησηΔιαγραφή