Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013

Κείμενο του Παύλου Αντωνόπουλου (εκπροσώπου Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΟΛΜΕ) προς εκπαιδευτικούς για την 20η Οκτώβρη

Στάλθηκε: 10:13 π.μ. Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011
Θεμα: RE: Σχετ: ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ Γ΄ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ
Μερικές παρατηρήσεις για το σοβαρό γεγονός.

Πρώτη παρατήρηση: Την ευθύνη για τη δολοφονία του συντρόφου συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ την φέρει ακέραια η κυβέρνηση και οι κατασταλτικοί μηχανισμοί. Είναι δεύτερη στη σειρά των δολοφονιών μετά και τη Μαρφίν αλλά και τις κατα συρροή δολοφονίες-αυτοκτονίες εργαζομένων και άλλων πολιτών συνεπεία της κρίσης του συστήματος.

Δεύτερη παρατήρηση: Στη συγκέντρωση του Συντάγματος, για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ αποφάσισαν να "ενωθούν" με τους υπόλοιπους διαδηλωτές και να παραμείνουν μέχρι το τέλος. Αυτό φυσικά το οργάνωσαν με το δικό τους τρόπο και κυρίως χωρίς καμιά συννενόηση με το υπόλοιπο κίνημα, με το γνωστό ηγεμονικό τους τρόπο. Και φυσικά με την περιφρούρηση τους, όπως σε κάθε διαδήλωση που δεν επιτρέπει την ανάμειξη του κόσμου τους με τους άλλους διαδηλωτές. Επειδή εδώ ακριβώς είναι ένα κρίσιμο σημείο για την ανάλυση των γεγονότων και η θέση που παίρνει ο καθένας μας, πρέπει να απαντηθούν μερικά ερωτήματα.


α. Έχει το δικαίωμα μια συλλογικότητα να περιφρουρεί το χώρο της; Να θυμίσω ότι όποτε έχει έρθει σε επαφή το ΠΑΜΕ με τους υπόλοιπους διαδηλωτές υπήρξαν αντεγκλήσεις όχι μόνο φραστικού περιεχομένου. Και αν το έχει ποια είναι τα όρια της περιφρούρησης του;

β. Την προηγούμενη μέρα, με εκατοντάδες χιλιάδες διαδηλωτές, δεν υπήρξε η δυνατότητα επίθεσης στη Βουλή από όποιον το σκεφτόταν και όλοι ζήσαμε τα γνωστά πλέον και επαναλλαμβανόμενα "επεισόδια"; Πιστεύει κανείς ότι αν δεν υπήρχε το ΠΑΜΕ την Πέμπτη μπροστά στη Βουλή, για να την προστατεύσει, όπως κάποιοι εκτιμούν, θα την είχαμε "κυριεύσει" οι υπόλοιποι; Είναι γνωστή η προνομιακή σχέση του ΠΑΜΕ με την αστυνομία, καθώς αν εξαιρέσει κανείς την επίσκεψη Κλίντον, δεν υπήρξε ποτέ σύγκρουση τους με τις δυνάμεις καταστολής τα τελευταία χρόνια. Αυτό προκύπτει σαφώς και από τις διακηρύξεις τους. Να θυμίσω ότι πρόσφατα, την Πρωτομαγιά, η αστυνομία άνοιξε το φράγμα και τους άφησε να πάνε μέχρι την Πρεσβεία ενώ λίγο μετά μας απαγόρευσε να πάμε μέχρι τα γραφεία της ΕΕ. Άρα είναι εμφανές ότι όλοι εκτιμούμε ότι οι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ δεν κινδυνεύουν από την αστυνομία, ούτε φυσικά και η αστυνομία από αυτούς, αλλά από τις επιθέσεις των ομάδων που δρουν μέσα στο υπόλοιπο κίνημα, για χρόνια. Αυτό νομίζω δικαιολογεί τη στάση τους που συμφωνεί με τη μέχρι τώρα τακτική τους, ανεξάρτητα αν αυτό προκαλεί τις δικές μας αντιλήψεις περί διαδηλώσεων. Κι εφόσον η απόφαση τους ήταν να περιφρουρήσουν τα μπλοκ τους πως είναι δυνατόν να τα άφηναν ανοιχτά για τους υπόλοιπους;

γ. Το ότι έμειναν μπροστά στη Βουλή και δεν επέτρεψαν στους άλλους διαδηλωτές να πλησιάσουν ήταν σαφώς προκλητικό. Αν είχαμε δώσει όμως εμείς ραντεβού μπροστά στη Βουλή στις 8 το πρωί, όπως σε προηγούμενη συγκέντρωση το είχαμε κάνει και δεν πλησίασε το ΚΚΕ, θα μας έδιωχναν; Θα φεύγαμε εμείς για να έρθουν αυτοί; Πιστεύει κάποιος ότι θα έκαναν επίθεση πάνω μας; Τελικά θέλουμε να είναι μαζί μας ή όχι; Κι αν όχι, γιατί για χρόνια τους καταγγέλλουμε για διάσπαση του εργατικού κινήματος με τις χωριστικές τους αντιλήψεις; Και αν ναι, τους αρνούμαστε το δικαίωμα περιφρούρησης και προστασίας των μελών τους;

Εκτιμάμε ότι η κοινή μας κάθοδος το διήμερο ήταν από τα πιο σημαντικά γεγονότα της περιόδου καθώς δόθηκε η δυνατότητα να μιλάμε για τη μεγαλύτερη διαδήλωση μετά τη μεταπολίτευση, πράγμα που σαφώς ανησυχεί την κυβέρνηση και δημιουργεί προϋποθέσεις για ακόμη πιο μαζικές εκδηλώσεις του εργατικού κινήματος;

δ. Πέραν του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ ποιος άλλος φέρεται με χαρακτηριστικά ιδιοκτήτη του κινήματος όλα αυτά τα χρόνια; Ποιος καθορίζει κάθε φορά την πορεία των συγκεντρώσεων και διαδηλώσεων, απαγορεύοντας τον όποιο σχεδιασμό των εργαζομένων μέσα από τις συλλογικότητες τους, τα σωματεία τους; Είναι αυτές οι ομάδες (που αν γνωρίζει κάποιος τη σύνθεση τους θα ήθελα να ενημερώσει κι εμένα), που έχουν αναλάβει εργολαβικά να μας φαίρνουν κάθε φορά σε άνιση σύγκρουση με τις δυνάμεις καταστολής, με αποτέλεσμα τραυματισμούς, συλλήψεις, και κατά την άποψη μου αποπροσανατολισμό των στόχων του κινήματος όπου αντί του κεφαλαίου μπαίνει στο στόχαστρο ο κατασταλτικός μηχανισμός, του εργαλείου δηλαδή αντί του υπεύθυνου. Αν πιστεύουμε όμως ότι έτσι πρέπει να εξελλίσσονται οι διαδηλώσεις μας, γιατί δεν το λέμε και να παίρνουμε τα μέτρα μας, να οργανώνουμε εμείς τις επιθέσεις μας, και το "αναθέτουμε" σε αυτές τις ομάδες; Και μη μου πει κανείς ότι αυτό γίνεται εκ των πραγμάτων μετά την έναρξη της επίθεσης. Αυτό είναι άτακτη προσπάθεια αυτοπροστασίας και δεν έχει καμιά σχέση με το οργανωμένο εργατικό κίνημα. Ως εκ τούτου θεωρώ αυτές τις ομάδες μη οργανικό κομμάτι του εργατικού κινήματος. Και φυσικά δεν μιλάω για το χώρο της αναρχοαυτονομίας, που αν εκτιμώ καλά τα γεγονότα που βλέπω εδώ και χρόνια, δεν είναι αυτοί που εμπλέκονται σε αυτές τις ομάδες. Με τους αντιεξουσιαστές επανειλλημένα έχουμε βαδίσει μαζί και οι ίδιοι έχουν υποστεί τον αυταρχισμό αυτών των ομάδων, που δεν διστάζουν να στείλουν στο νοσοκομείο οποιονδήποτε αμφισβητήσει την πρακτική τους.

ε. Συμφωνεί με τον εργατικό πολιτισμό η στάση αυτών των ομάδων που επιτέθηκαν στο ΠΑΜΕ και όχι μόνο, με σύννεφα από μάρμαρα, ρόπαλα, σφυριά, μολότωφ (να θυμήσω ότι σε ανάλογη περίπτωση παλιότερα στο Πολυτεχνείο και οι αντιεξουσιαστές είχαν βγάλει καταγγελλία εναντίον τους), φωτοβολίδες και με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο, στέλνοντας στο νοσοκομείο πάνω από 70 εργαζόμενους και φοιτητές; Πως αντιμετωπίζουμε την επίθεση που δέχτηκε το μπλοκ των δασκάλων την Τετάρτη από αντιστοιχη ομάδα με αποτέλεσμα να πάνε νοσοκομείο 4 σύντροφοι; Είναι αυτή η ομάδα οργανικό κομμάτι του εργατικού κινήματος;

Ο πόλεμος με το σύστημα βαθαίνει. Θα έχουμε θύματα, είναι εμφανές. Δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση με την παλιά εμπειρία μας. Θέλει αναβάθμιση των μεθόδων μας. Και δεν μπορούμε πλεόν να είμαστε άμοιροι και μοιραίοι μπροστά στις ομάδες που δυστυχώς καθορίζουν τους αγώνες μας. Δεν μπορούμε να αφήσουμε το ΠΑΜΕ να εμφανίζεται σαν η μόνη φερέγγυα δύναμη στο εργατικό κίνημα και να επιβάλλει τον ηγεμονισμό του. Πρέπει να το συζητήσουμε αυτό; Κι όχι για να φάμε κάποιες ώρες συζητώντας, αλλά για να πάρουμε αποφάσεις.

Όλα όσα έγραψα τα παρουσιάζω γνωρίζοντας ότι οι διάφοροι πολιτικοί χώροι έχουν βιώματα, προκαταβολές και πολλές φορές ιδεοληψίες επί πολλών πραγμάτων. Γνωρίζω ότι είναι σχεδόν αδύνατον να βγει ο αντιεξουσιαστικός χώρος και να καταγγείλλει αυτές τις ομάδες. Όχι όμως και να κηρύσσει τον πόλεμο ενάντια στους φοιτητές και εργάτες του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ. Γνωρίζω τις αγεφύρωτες διαφορές μεταξύ Σταλινικών και Τροτσκιστών που έχουν πολλές φορές σημαδευτεί και με αίμα. Γνωρίζω και τη διάθεση πολλών να ηγεμονεύσουν επί πάντων. Η κατάσταση όμως, ο γενικευμένος και ανηλεής πόλεμος των αστών που αυτή τη στιγμή μαίνεται εναντίον μας, δεν επιτρέπει οι αποφάσεις μας να κυριαρχούνται από συναισθηματισμό και φαντάσματα του παρελθόντος. Πρέπει να παλέψουμε με κάθε μέσον για την ενότητα των εργαζομένων, τη μαζική τους έκφραση και την έξοδο τους στους δρόμους της ανατροπής. Σύντροφοι, θα νικήσουμε. Ο καπιταλισμός βρίσκεται σε τρομακτικό αδιέξοδο. Μόνη λύση η ανατροπή και ο κομμουνισμός.
Συντροφικά



29 σχόλια:

  1. στο β' σχολιο ως παλιος κινηματικός και ως νυν ψηφοφορος του κκε επιβεβαιώνω την αληθεια του μονο στο σημειο για τον κλιντον και οχι για τις αξιολογικες φανφαρες παντως για να λεμε τα αληθη

    ΧΟΥΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΧΟΥΑΝ:
      Εάν δεν ήσουν "παλιός" αλλά δρων "κινηματικός" θα επιβεβαίωνες ως ψευδές το σημείο για τον Κλίντον, γιατί τα επόμενα χρόνια κάτι θα είχες ακούσει, για τις συγκρούσεις στο Λιμάνι, στην Ζώνη, στο Υπ.Εργασίας, κλπ κλπ.
      Να ξέρουμε δηλαδή και τι ακριβώς λέμε...

      Διαγραφή
  2. Προνομιακές σχέσεις του ΠΑΜΕ με την αστυνομία...εμείς βαδίζουμε μαζί με τους αναρχοαυτόνομους...

    καλά το πάνε οι Παρεμβάσεις για 20η Οκτώβρη βλέπω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΝΩΜΜΗ για την ασχετιλα μου αλλα οι παρεμβασεις σε ποιο πολιτικο χωρο ανηκουν?
    χουαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι ο Αντωνόπουλος -- ΝΑΡ, πιο συγκεκριμένα. Αλλά οι Παρεμβάσεις συσπειρώνουν και το Μ-Λ ΚΚΕ από ό,τι ξέρω.

      "Από τα φοιτητικά μου χρόνια επί Χούντας εντάχθηκα στις γραμμές του ΚΚΕ και από τότε λειτουργώ ως κομμουνιστής μέχρι και σήμερα. Το 1990 αποχώρησα από το ΚΚΕ γιατί έκρινα ως προδοτική τη συμμετοχή του στην κυβέρνηση Τζανετάκη αλλά και διαφωνώντας με την απόφαση του κόμματος για αλλαγή γραμμής σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη συγκρότηση του Συνασπισμού. Συμμετείχα στην πρώτη οργανωτική Συνδιάσκεψη του ΝΑΡ και έκτοτε αγωνίζομαι από τις γραμμές του. Είναι γνωστό σε όποιον έχει έστω και απλή γνώση της πολιτικής και της ιδεολογίας ότι ως κομμουνιστές δεν συμφωνούμε σε θεμελιώδη ζητήματα θεωρίας και πρακτικής με τον αναρχικό χώρο και επανειλημμένα έχουμε έρθει ακόμη και σε σύγκρουση με διάφορες ομάδες του. Τη δε δράση των προβοκατόρων και των ασφαλιτών την έχουμε ζήσει πάρα πολλές φορές όσοι συμμετέχουμε στο κίνημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στη συγκέντρωση του περσινού Μάη όπου, όπως το ίδιο το ΚΚΕ κατήγγειλε, μέσα από τις γραμμές του βγήκαν άτομα και επιτέθηκαν στη Βουλή, δίνοντας το πρόσχημα να χτυπηθεί η τεράστια διαδήλωση που ερχόταν μετά το ΠΑΜΕ, καθώς αυτό είχε αποσύρει τις δυνάμεις του στη Λεωφόρο Συγγρού!"
      http://paremvasilesvos.wordpress.com/2011/03/24/π-αντωνόπουλος-για-την-αποκατάσταση-τ/

      Διαγραφή
    2. Το βίντεο στο οποίο αναφέρεται ο Αντωνόπουλος στο πιο πάνω άρθρο: http://www.youtube.com/watch?v=2ANQbsljx2U

      Διαγραφή
    3. Κι εδώ με τη Φατούρου στο συνέδριο ΟΛΜΕ: http://www.youtube.com/watch?v=5eg4FEg-5kU

      Διαγραφή
    4. Για το βίντεο, το άρθρο του κ. Αντωνόπουλου γράφει:

      "Όταν δε άρχισε η συζήτηση για την καταγγελία ο κ. Αρβανιτίδης πετάχτηκε και με ύφος ανακριτή είπε: “και τι ήθελες εσύ ανάμεσα στους κουκουλοφόρους;” και συνέχισε: “και τι συζήταγες επί δέκα λεπτά μαζί τους;” αποδεχόμενος πλήρως την επιχειρηματολογία των ακροδεξιών που αναπτύχθηκε στα blogs. Τέλος με καθαρά εισαγγελική στάση μου ζήτησε (σαν δεύτερος Πάγκαλος) να καταδικάσω τους κουκουλοφόρους και να τους χαρακτηρίσω σαν προβοκάτορες.

      Στην ανακοίνωση δε του ΠΑΜΕ γράφει και επικριτικά:

      “Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο ίδιος δεν διέψευσε το βίντεο, δήλωσε ότι το αποδέχεται.”

      Το “έγκλημα” μου ήταν δηλαδή ότι δεν διέψευσα ότι στο video ήμουν εγώ που προσπαθούσα να τους απωθήσω, πράγμα που είναι εμφανές για όποιον έχει δει το συγκεκριμένο video."

      Διαγραφή
    5. Τώρα, προσωπικά, να τους απωθήσει δεν τον είδα να προσπαθεί.Τους μιλά, σε κάποια σημεία έντονα (χειρονομεί). Πιθανώς να τους "τη λέει" για κάτι, αλλά δεν αντιδρούν, αν και είναι μόνος, πράγμα αξιοπερίεργο και αξιοθαύμαστο για όποιον έχει παρακολουθήσει τι πάθαιναν γέροι και γυναίκες του ΠΑΜΕ την 20η Οκτώβρη. Αργότερα, φαίνονται ανενόχλητοι να σπάνε μάρμαρα. Εγώ αυτά είδα.

      Διαγραφή
    6. Πήγε να τους κάνει μάθημα· ότι, «δεν μπορούμε να αφήσουμε το ΠΑΜΕ να εμφανίζεται σαν η μόνη φερέγγυα δύναμη στο εργατικό κίνημα και να επιβάλλει τον ηγεμονισμό του.»

      Διαγραφή
    7. Έχουμε μπλέξει άσχημα και δε βλέπω πώς θα ξεμπλέξουμε...Όλοι όσοι πέρασαν ένα φεγγάρι απ' το ΚΚ, όλοι όσοι αποσχίστηκαν το 68, το 90, και οι επίγονοί τους, θέλουν το κεφάλι μας....

      Αυτό δίνει τρομερές ικανότητες ελιγμού και προβοκάτσιας στο κράτος. Δεν ξέρω αν υπάρχει ιστορικό ανάλογο για αυτή την κατάσταση σε οποιαδήποτε χώρα ή στο παρελθόν στην Ελλάδα.

      Διαγραφή
    8. @Αντώνης:
      Ξέχασες του πολιτικούς επίγονους αυτών που διασπάστηκαν το '56 (αν και αυτοί συνήθως είναι πιο αξιοπρεπείς από τους υπόλοιπους)

      Διαγραφή
    9. Καλά καταλαβαίνει τι γράφει;
      Λέει:
      "Πρώτη παρατήρηση: Την ευθύνη για τη δολοφονία του συντρόφου συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ την φέρει ακέραια η κυβέρνηση και οι κατασταλτικοί μηχανισμοί. "
      Άρα παραδέχεται πως η επίθεση εναντίον του ΠΑΜΕ έγινε από προβοκάτορες, τους οποίους όμως παρακάτω να ονοματίσει ως τέτοιους.
      Τι τους δίνουν;

      Διαγραφή
  4. Η "προνομιακή σχέση του ΠΑΜΕ με την αστυνομία" είναι όλα τα λεφτά.
    Δεν είδε-δεν άκουσε ο άνθρωπος, για τις επανειλημένες συγκρούσεις στο λιμάνι, στην ζώνη, στο υπ.εργασίας, στην Χαλυβουργία κτλ.
    Ούτε και του πέρασε βέβαια ποτέ από το μυαλό πως είναι επιχειρησιακά και πολιτικά ευκολότερο για τους μπάτσους να κοπανάνε τα άτακτα κοπάδια των "ανένταχτων", από ότι μία περοφρουρημένη διαδήλωση το χτύπημα της οποίας θα έχει και πολιτικό κόστος.
    Προβοκατορίσκος ολκής ο κύριος.
    Να συνοψίσω και τα συμπεράσματα του:
    Ναι μεν το ΠΑΜΕ είναι ρουφιάνοι ("προνομιακή σχέση με την αστυνομία"), ναι μεν είναι νταβατζήδες του κινήματος ("Το ότι έμειναν μπροστά στη Βουλή και δεν επέτρεψαν στους άλλους διαδηλωτές να πλησιάσουν ήταν σαφώς προκλητικό."), αλλά μην τους σκοτώσουμε κιόλας και τους δώσουμε πάτημα να λένε πως δεν είναι.
    Η συκοφαντία κάνει καλύτερη δουλειά, προσπαθεί να πει στους συντρόφους του και τους αναρχικούς που είναι πολιτικά πιο άπειροι, και δεν τα καταλαβαίνουν αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ναι μεν το ΠΑΜΕ είναι ρουφιάνοι ("προνομιακή σχέση με την αστυνομία"), ναι μεν είναι νταβατζήδες του κινήματος ("Το ότι έμειναν μπροστά στη Βουλή και δεν επέτρεψαν στους άλλους διαδηλωτές να πλησιάσουν ήταν σαφώς προκλητικό."), αλλά μην τους σκοτώσουμε κιόλας και τους δώσουμε πάτημα να λένε πως δεν είναι."

      Εμ, αυτό λέει, και το λέει και καθαρά ο άνθρωπος, να πεις ότι το λέει έμμεσα...

      Διαγραφή
  5. Αν δεν λέει τίποτα σωστό να τον πετάξουμε στον κινηματικό Καιάδα.
    Αν λέει ορισμένα ιδωμένα από την παραταξιακή πλευρά που εκπροσωπεί να καταδειχθούν.
    Ένα πράγμα όμως το καταγράφει με συνέπεια:
    Έτσι βλέπουν το ΠΑΜΕ πολλοί.

    Από κει και πέρα το που θα βάλει κανείς έμφαση στο κείμενο δεν είναι τόσο σοβαρό γιατί το σώμα του κειμένου είναι εκεί για να καταλάβεις το νόημά του.

    Μάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Έτσι βλέπουν το ΠΑΜΕ πολλοί." Σωστό. Άλλοι, επίσης πολλοί, βλέπουν σαν απελευθερωτή τους την Χ.Α., άλλοι σαν θεό τον Σαμαρά, άλλοι εξακολουθούν να πιστεύουν στον Παπανδρέου γιατί είναι γιος του Ανδρέα και δεν συμμαζεύεται. Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι πως βλέπουν κάποιοι το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ, το ζήτημα είναι ΓΙΑΤΙ το βλέπουν έτσι. Δυστυχώς λοιπόν, δεν έχω δει ούτε μια σοβαρή επιχειρηματολογία γιατί "βλέπουν έτσι το ΠΑΜΕ". Αντίθετα, έχω πεισθεί ότι "το βλέπουν έτσι" όσοι θέλουν να το δουν έτσι είτε για να δικαιολογήσουν την δική τους ανυπαρξία είτε από τυφλό αντικομμουνισμό. Οι Ανταρσυώτες ανήκουν (οι περισσότεροι, υπάρχουν και εξαιρέσεις) στη πρώτη περίπτωση.

      Διαγραφή
    2. @Μάριος:
      Η αναφορά σε "κινηματικό καιάδα" σε τι ακριβώς αποσκοπούσε; Να προκαλέσει συναισθήματα συμπάθειας για το τομάρι που ορθά κοφτά λέει: "σωστά σας την έπεσαν, λάθος που σας σκότωσαν, και μεν σας σκότωσε το κράτος αλλά οι δολοφόνοι ήταν "κινηματικοί εμφορούμενοι από δίκαια κίνητρα" και όχι κρατικά ενεργούμενα;

      Ή βλάκας είναι ή απατεώνας.
      Αν τώρα αυτό υσχίει και "για την παράταξη την οποία εκπροσωπεί" που μας λες, το πρόβλημα είναι προφανώς δικό της. Και σίγουρα όχι των απεργών που δέχτηκαν την επίθεση...

      Διαγραφή
    3. Εγώ για παράδειγμα θα έβαζα έμφαση εδώ:"Αυτό φυσικά το οργάνωσαν με το δικό τους τρόπο και κυρίως χωρίς καμιά συννενόηση με το υπόλοιπο κίνημα" αλλά πάλι θα παρέμενε μία απλή καταγραφή της πραγματικότητας αν ήμουν από την ομάδα του γράφοντος.
      Η έμφαση δίνεται από τον καθένα.

      Οι ερωτήσεις που θέτει δεν είναι ρητορικές και μπορούν να πάρουν απαντήσεις ενώ βοηθάει και αυτός με επιχειρήματα που βάζει.
      ΠΧ
      α. Έχει το δικαίωμα μια συλλογικότητα να περιφρουρεί το χώρο της; ΝΑΙ
      Να θυμίσω ότι όποτε έχει έρθει σε επαφή το ΠΑΜΕ με τους υπόλοιπους διαδηλωτές υπήρξαν αντεγκλήσεις όχι μόνο φραστικού περιεχομένου. ΠΟΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΟΙ "ΟΜΑΔΕΣ";
      Και αν το έχει ποια είναι τα όρια της περιφρούρησης του; ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ.

      Μπορεί να είμαι παράξενος αλλά οδηγήθηκα σε απαντήσεις αυτού του είδους αβίαστα και πουθενά δεν βλέπω να σπρώχνει ο συγγραφέας αλλού.
      Συνδικαλιές που έχουν στόχο την άμιλλα και την αντίδραση από τα μέλη της ομάδας του για να ξυπνήσουν: "Δεν μπορούμε να αφήσουμε το ΠΑΜΕ να εμφανίζεται σαν η μόνη φερέγγυα δύναμη στο εργατικό κίνημα και να επιβάλλει τον ηγεμονισμό του."

      Σε αντίστοιχη κουβέντα το "Θα αφήσουμε σύντροφοι τον Σύριζα να εμφανίζεται ως ενεργοί πολίτες και να ζητάει ενότητα και κοινές δράσεις;" δεν σημαίνει πως θα τους σφάξουμε αλλά θα πρέπει να σηκωνόμαστε και να τους αποκαλύπτουμε αυτούς και την ατζέντα τους κτλ κτλ.

      Τόσο λάθος είμαι και βλέπω πως στον λόγο του βλέπει πως το ΠΑΜΕ είναι η μόνη φερέγγυα δύναμη και ζητάει από τους δικούς του να γίνουν και εκείνοι;

      Μάριος

      Διαγραφή
    4. @Μάριος:
      Βέβαια ο "ηγεμονισμός του ΠΑΜΕ" ήταν η πρώτη πρόχειρη δικαιολογία για την δολοφονική επίθεση των αναρχοφασιστών και παρακρατικών εν γένη. Όταν το "επιχείρημα" επαναλαμβάνεται την δικαιολογεί εμμέσως πλην σαφώς.

      Και φυσικά το "η προνομίακη σχέση του ΠΑΜΕ με την αστυνομία" κλείνει το μάτι στους αναρχοφασίστες : "βαράτε τους ΠΑΜίτες-είναι ρουφιάνοι!"

      Τους οποίους αναρχοφασίστες προσπαθεί να ξεπλύνει παρακάτω βγάζοντας άσχετους "από τις συγκεκριμένες ομάδες" λες και ζει σε άλλον πλανήτη, όταν ο "χώρος" δεν κάλυψε απλά πολιτικά τις επιθέσεις της 20/10 με πρωτοφανή για τα δεδομένα του μονολιθικότητα, αλλά μέχρι και την επίθεση της ΧΑ ενάντια στο ΚΚΕ στο Πέραμα προσπάθησε να καλύψει, και μάλιστα με αντανακλαστικά ...Κασίγιας τουλάχιστον, μόλις λίγα λεπτά μετά την επίθεση...

      Οπότε να υποθέσω πως κάνεις πλάκα...

      Διαγραφή
    5. "Τόσο λάθος είμαι και βλέπω πως στον λόγο του βλέπει πως το ΠΑΜΕ είναι η μόνη φερέγγυα δύναμη και ζητάει από τους δικούς του να γίνουν και εκείνοι;"

      Πράγματι, ο άνθρωπος καλεί τους δικούς του να αποκτήσουν "προνομιακή σχέση με την αστυνομία" και "ηγεμονική συμπεριφορά", να μην αναμειγνύονται με άλλο κόσμο και να συμπεριφέρονται "με τρόπο προκλητικό".

      Είναι ηλίου φανερότερο, πώς δεν το κατάλαβα;

      Διαγραφή
    6. "Αν είχαμε δώσει όμως εμείς ραντεβού μπροστά στη Βουλή στις 8 το πρωί, όπως σε προηγούμενη συγκέντρωση το είχαμε κάνει και δεν πλησίασε το ΚΚΕ, θα μας έδιωχναν; Θα φεύγαμε εμείς για να έρθουν αυτοί; Πιστεύει κάποιος ότι θα έκαναν επίθεση πάνω μας; Τελικά θέλουμε να είναι μαζί μας ή όχι; Κι αν όχι, γιατί για χρόνια τους καταγγέλλουμε για διάσπαση του εργατικού κινήματος με τις χωριστικές τους αντιλήψεις; Και αν ναι, τους αρνούμαστε το δικαίωμα περιφρούρησης και προστασίας των μελών τους;"
      Δεν φταίω αν αυτο-αναιρεί το "ηγεμονικό" εξηγώντας το.
      Τελικά μιλάει σε δικούς του ή απευθύνεται στον Ελληνικό λαό για να κρίνουμε τα ψέμματα του;
      Αν είναι "δικοί του" τιμή αποδίδει στο ΠΑΜΕ. Αν είναι σε "ΕΛΜΕ γενικά" ξεχέζουμε τις ανακρίβειες και τα ψέμματα και κρατάμε πάλι αυτά που αποδίδουν τιμή στο ΠΑΜΕ.

      Οι πρώην φίλοι από την αντίπερα όχθη ποτέ δεν βρίζουν το ΠΑΜΕ ή το ΚΚΕ ως οργανώσεις αλλά την ηγεσία τους, λάθους δρόμους που έχουν πάρει κτλ.
      Να προσέξουμε λίγο αυτούς του '90.

      Μάριος

      Διαγραφή
    7. Όπως ήδη έγραψα, δεν πρόκειται για εσωτερικό μέιλ, μιλά σε εκπαιδευτικούς της Γ ΕΛΜΕ. Δεν ξέρω γιατί ακόμα δεν το ξεκαθάρισες ότι δεν πρόκειται για κομματική αλληλογραφία.

      Όποιος γνωρίζει το παραμικρό από Ανταρσύα εκτιμά το χιούμορ του ""Αν είχαμε δώσει όμως εμείς ραντεβού μπροστά στη Βουλή στις 8 το πρωί". Πότε είδες οτιδήποτε Ανταρσύα στις 8 το πρωί; 8 το πρωί ο Αντάρσυος βρίσκεται ακόμα στο τρίτο όνειρο.

      Τώρα αυτά περί ηγεσίας, κλπ, δεν ξέρω πού τα απευθύνεις, θα πρεπε να ξέρεις καλύτερα νομίζω ότι είναι τρέιντμαρκ του χώρου τον οποίο κάνεις ότι δεν εκπροσωπείς ("να προσέξουμε" ποιοι "εμείς";)

      Η ουσία είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία: απογοήτευση και κρίμα, τίποτε άλλο δεν μπορεί κανείς να αισθανθεί.

      Διαγραφή
    8. Αν έχετε στοιχεία πως πήγε κατευθείαν σε ανοιχτή λίστα και όχι ως διαρροή τότε πάσο. Έχει συντακτικά και εννοιολογικά λάθη το κείμενο. Συγνώμη που σας παίδεψα.

      Μάριος

      Διαγραφή
    9. Συγνώμη, προς τι όλες οι ερωτήσεις στην ίδια κατεύθυνση ακριβώς; Συμβαίνει κάτι;

      Διαγραφή
    10. Νομίζω πως καθαρά μπόρεσα να εκφράσω την "άλλη" ανάγνωση που την βασίζω. Συγνώμη που σας παίδεψα αλλά καταλάβαινα από το κείμενο πως απευθυνόταν σε "δικούς του".
      Έχει εκφραστικά λάθη και εννοιολογικά χάσματα όλο το κείμενο αν απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς γενικά που κάποιοι από αυτούς είναι στο ΠΑΜΕ και τους λέει "μην αφήσουμε το ΠΑΜΕ να είναι η μόνη φερέγγυα δύναμη."

      Μάριος

      Διαγραφή
    11. Απευθυνθείτε στον συγγραφέα για τα "εκφραστικά λάθη" του συγγραφέα, παρακαλώ.

      Διαγραφή
  6. Αφού δεν μιλάει "για το χώρο της αναρχοαυτονομίας, που αν εκτιμάω καλά τα γεγονότα που βλέπω εδώ και χρόνια, δεν είναι αυτοί που εμπλέκονται σε αυτές τις ομάδες", δεν μας λέει γιατί η συντριπτική πλειοψηφία του χώρου επικρότησε την επίθεση στο ΠΑΜΕ; Πολύ τον αθώο κάνει ότι δεν ξέρει (και αν κάποιος ξέρει να του πει) ποιοι αποτελούν αυτές τις ομάδες, παρά το γεγονός ότι βλέπει τα γεγονότα εδώ και χρόνια. Αυτό που ξέρουν όλοι, ότι δηλαδή το παρακράτος βρίσκει την ευκαιρία να δρα μέσα από τον αναρχικό χώρο που είναι μπάχαλο, του μοιάζει φαίνεται αδιανόητο. Άλλωστε δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι για σημαντικό τμήμα του αναρχικού χώρου, οι "σταλινιστές" είναι ίδιοι και χειρότεροι με τους αστούς και για αυτό δεν έχουν κανένα πρόβλημα να συμμετάσχουν (και οπωσδήποτε να επικροτήσουν) σε επιθέσεις σαν και αυτή στις 20/10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άλλωστε δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι για σημαντικό τμήμα του αναρχικού χώρου, οι "σταλινιστές" είναι ίδιοι και χειρότεροι με τους αστούς και για αυτό δεν έχουν κανένα πρόβλημα να συμμετάσχουν (και οπωσδήποτε να επικροτήσουν) σε επιθέσεις σαν και αυτή στις 20/10.

    Για του λόγου το αληθές, δύο βδομάδες ΠΡΙΝ την δολοφονική επίθεση εναντίων του ΠΑΜΕ, κάποιοι στα Τρίκαλα κάναν πρόβες για το πως θα μπορέσουν να συμπαρασύρουν τον Α/Α χώρο σε αμιγώς φασιστικά μονοπάτια. Στην ανακοίνωσή τους, η οποία επίσης βγήκε ΠΡΙΝ τις 20/10 -άρα δεν μπορεί να δικαιολογηθεί «εν θερμό» δήλωση-, οι Α/Α από τα Τρίκαλα χαρακτηρίζουν την πράξη αυτή με τον, απαγορευμένο για το ΚΚΕ, όρο «προβοκάτσια». Στην συνέχεια όμως διασαφηνίζουν: «[...] ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΣΕΒΑΛΛΑΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΦΩΤΙΑ.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ [...]».

    ΑπάντησηΔιαγραφή