Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013

Δελαστίκ για Χρυσή Αυγή: "Κεραυνός εν αιθρία" ή business as usual;

Άρθρα του Γ. Δελαστίκ στα "Επίκαιρα" από τον Ιούλιο του 2013:


"Το Μνημόνιο της ΕΕ εκτρέφει το Ναζισμό στην Ελλάδα" (28/9/13)
"Ο φονιάς έδρασε αυτοβούλως ή σκότωσε κατόπιν εντολής άγνωστων σε μας κέντρων;"
(25/9/13)
"Τους... «κουτόφραγκους» της ΕΕ ή εμάς κοροϊδεύει ο Σαμαράς;" (21/9/13)
"Ο Σαμαράς ή ζει σε άλλον κόσμο ή μας θεωρεί ηλίθιους!" (14/9/13)
"Η κυβέρνηση εκβιάζει με εκλογές τους... δικούς της βουλευτές!" (17/8/13)
"Τα Μνημόνια υπονομεύουν τη δημοκρατία στην Ελλάδα" (10/8/13)
"Ρήμαξαν την Ελλάδα Γιώργος και Σαμαράς" (3/8/13)
"Κυβέρνηση...κοινωνικής σφαγής!" (25/7/13)
"Εκβίασαν μέσω...ΕΡΤ για να γίνουν υπουργοί" (19/7/13)

Πρόσφατα άρθρα για το ΚΚΕ στα "Επίκαιρα":

"Τι πραγματικά συμβαίνει στο Πέραμα: Γιατί η Χρυσή Αυγή αλώνει το κάστρο του ΚΚΕ" (21/9/13)
"ΚΚΕ: Εκτειθεμένοι από την πώληση-φάντασμα του 902" (17/8/13)


Βρώμικη προβοκάτσια στα «Επίκαιρα»

Με τον τίτλο «Τα μυστικά του Περάματος», κάποιος Περικλής Αθηναίος (;) δημοσιεύει στα Επίκαιρα ένα προβοκατόρικο και βρώμικο από πάνω μέχρι κάτω κείμενο. Για να προσδώσει αληθοφάνεια σε όσα εμετικά γράφει για το ΚΚΕ και τα ταξικά συνδικάτα της Ζώνης, ισχυρίζεται ότι αναπαράγει πράγματα που «συζητούν στα στέκια της Ν/Ζ Ζώνης», για το «πώς έφτασε η Χρυσή Αυγή να διεισδύσει σε μια αριστερή - εργατική περιοχή».

Γράφει, μεταξύ άλλων, το περιοδικό: «Ακούστηκαν διάφορα για τους θύτες και τα θύματα, μέχρι που κάποιες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν μια μέρα μετά, κατέδειξαν πως ένα εκ των θυμάτων έχει διατελέσει και θύτης σε επεισόδια στο Κέντρο της Αθήνας προ διετίας. Η ουσία όμως της υπόθεσης δε βρίσκεται εκεί αλλά στη σύνθεση της ομάδας που επιτέθηκε στα στελέχη του ΚΚΕ. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ανάμεσά τους βρίσκονταν και μέχρι πρότινος σύντροφοι των θυμάτων, οι οποίοι, εκμεταλλευόμενοι την πρακτική των μελών του φιλοναζιστικού κόμματος, ξεκαθάρισαν τους δικούς τους λογαριασμούς (...) πολλοί εξ αυτών ήταν χρόνια οργανωμένοι ή συνοδοιπόροι του ΚΚΕ, οι πιο πολλοί από τη δεκαετία του '70 (...) Οταν το έψαξαν, λένε ότι κάποιες "συμφωνίες" βγήκαν στη φόρα και τώρα κυκλοφορεί στα στέκια των ανέργων πως εξυπηρετούνταν κάποιοι "εκλεκτοί" με κανονικά μεροκάματα και ότι πέρα από αυτούς εργάζονταν και αλλοδαποί εν γνώσει του σωματείου, ώστε να πέφτει το κόστος. Με λίγα λόγια, μιλούν ανοιχτά για συνεννόηση μεταξύ εργοδοσίας και συνδικαλιστών, με πολύ συγκεκριμένη κομματική τοποθέτηση, συμφέρουσα και για τις δύο πλευρές. Κι όταν χρειάζεται, η απεργία, απεργία. Λέγεται επίσης πως η ατάκα "εσύ θα εργαστείς την άλλη φορά" από τους συνδικαλιστές στους εργαζόμενους από το νέο Ικόνιο κατάντησε ρουτίνα. Αλλά η "επόμενη φορά" από κάποια στιγμή και μετά δεν ερχόταν ποτέ μια κι ο αριθμός των πλοίων που έδεναν στη Ζώνη μειωνόταν διαρκώς.

Στην ομάδα λοιπόν που επιτέθηκε στα συγκεκριμένα μέλη του ΚΚΕ - στα "συγκεκριμένα" τονίζουν πρόσωπα που γνωρίζουν το παρασκήνιο - συμμετείχαν και εργαζόμενοι στη Ζώνη, πρώην κομμουνιστές, σύμφωνα με όσα λέγονται στο Πέραμα. Που είχαν "προσωπικό θέμα" (...) Λέγεται, μάλιστα, πως στελέχη του ΚΚΕ που βλέπουν τη συνδικαλιστική και ιδεολογική πρωτοκαθεδρία τους να απειλείται σοβαρά, και μάλιστα με πολύ βίαιες μεθόδους, "απέφυγαν" να δώσουν στις καταθέσεις τους στην αστυνομία ονόματα πρώην συντρόφων τους, παρότι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, κάποιοι από τους επιτιθέμενους δεν μπήκαν στον κόπο να καλύψουν τα πρόσωπά τους. Η παραδοχή - και μάλιστα σε μια τοπική κοινωνία που γνωρίζει πρόσωπα, καταστάσεις και συσχετισμούς και επιπλέον δοκιμάζεται - ότι σύντροφοι πέρασαν εντελώς, μα εντελώς, απέναντι είναι δύσκολη».

Τι βγάζει μάτι στο προβοκατόρικο κείμενο; Η επίθεση του περιοδικού ενάντια στο ΚΚΕ και στο ταξικά προσανατολισμένο εργατικό κίνημα, που όμως δεν προκαλεί εντύπωση. Θυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο περιοδικό των εκδόσεων «Α. Λιβάνη» έχει πρωταγωνιστήσει στην προώθηση της «αντιμνημονιακής σούπας», του «κινήματος των αγανακτισμένων», της αποπροσανατολιστικής φιλολογίας περί «κατοχής της Ελλάδας». Εχει εκθειάσει τη δράση παραστρατιωτικών ομάδων, όπως η «Πατριωτική Πολιτοφυλακή» και ανάμεσα στις «επιτυχίες» που έχει καταγράψει στο παρελθόν, είναι η «αποκλειστική» δημοσίευση ντοκουμέντων από την ΕΥΠ... Ταυτόχρονα, φιλοξενεί διάφορους «αντικαπιταλιστές» δημοσιολογούντες, με σκοπό να δώσει ριζοσπαστική χροιά σε μια αστική γραμμή. Ετσι λοιπόν, δε διστάζει να γίνει κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τη Χρυσή Αυγή. Προσπαθεί να την αθωώσει και ταυτόχρονα να αντιστρέψει τους όρους, χρεώνοντας στο ΚΚΕ σχέσεις και παιχνίδια με την εργοδοσία. Επιχειρεί να παρουσιάσει την επίθεση στο Πέραμα σαν ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών ανάμεσα στο ΚΚΕ και τη Χρυσή Αυγή, ή ανάμεσα σε πρώην και νυν μέλη του ΚΚΕ, και όχι σαν μια καραμπινάτη δολοφονική επίθεση από τα σκυλιά της εργοδοσίας στους συνδικαλιστές που πρωτοστατούν για τα δικαιώματα των εργατών στο Πέραμα. Τα κατασκευασμένα ψέματα και οι βρωμιές με το τσουβάλι, σε βάρος του ΚΚΕ και των ταξικών σωματείων, επαληθεύουν ότι οι μηχανισμοί που δρουν ενάντια στο λαό και στο κίνημα είναι πολυπλόκαμοι. Γι' αυτό χρειάζεται επαγρύπνηση.


ADDENDUM: Το ιδεολογικό στίγμα του περιοδικού με το οποίο συνεργάζεται σταθερά ο Γιώργος Δελαστίκ από Χρυσαυγιτική σκοπιά:

Η στόχευση των δημοσιευμάτων του περιοδικού “Επίκαιρα” για την Χρυσή Αυγή.
24/08/2013

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ απευθύνεται στην λαϊκή βάση της ΝΔ – την αιωνίως προδομένη λαϊκή δεξιά – και ο λαός την ακολουθεί. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ, δηλαδή η οργανωμένη έκφραση της συλλογικής θέλησης του Έθνους. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ.

Τα “ΕΠΙΚΑΙΡΑ” γενικά, και ειδικά ο ψοφοδεξιός καραμανλικός ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ ΝΕΤ-ΕΤο-δίαιτος Μανώλης Κοττάκης, του οποίου η “βιογραφία” Καραμανλή νεότερου, εξεδόθη από τον εκδοτικό οίκο Λιβάνη, έχουν αναλάβει να “ΦΕΡΟΥΝ” την Χρυσή Αυγή “ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ” με δελεαστικά προς αυτήν (έτσι νομίζουν…) δημοσιεύματα, τα οποία σε πρώτη ανάγνωση θα μπορούσαν να εκληφθουν ως τουλάχιστον ουδέτερα διακείμενα, αλλά ΥΠΟΔΟΡΕΙΑ εγχύουν αόρατο για τους αφελείς δηλητήριο.

Πρόσφατο δημοσίευμα του ιδίου, εκεί όπου αρθρογραφεί και σχολιάζει -σε πλήθος ψοφοξεξιών εντύπων δηλαδή- “ΣΥΝΕΒΟΥΛΕΥΕ” με εύγλωττα άρρητα υπονοούμενα -”κλείνοντάς του το μάτι” μέσα από το άρθρο…- τον πρόεδρο της Βουλής, Δραγασάκη, να “αντιδρά έξυπνα” στον δυναμισμό της Χρυσής Αυγής στην Βουλή, “υποδεικνύοντάς” του εμμέσως αλλά σαφώς, να μην την “ηρωοποιεί” με απαγορεύσεις και φίμωμα του λόγου.

Ο κος Κοττάκης και άλλοι όμοιοί του έχουν αναλάβει ρόλο μέσα από ΔΗΘΕΝ ΟΥΔΕΤΕΡΑ δημοσιεύματα να παρουσιάζουν την Χρυσή Αυγή ως “αστοποιημένη, εξημερωμένη, ήπια” και να την ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ δι αυτής της στρατηγικής.
Πηγή: allenaki.wordpress.com/

25 σχόλια:

  1. Ρε παιδιά, κανένας από Ανταρσύα να κάνουμε κανένα μέτωπο αντιφά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σεχτάρ ο Τρομερός29 Σεπτεμβρίου 2013 - 12:41 π.μ.

    Από ότι ξέρω, αυτό το "εμπνευσμένο" σύνθημα: "Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες", ήταν σύνθημα του ΕΑΜ από το 1944. Κατά την γνώμη μου εξηγεί από μόνο του αρκετά καλά την Βάρκιζα, έστω και αν εκείνη την εποχή μεγάλο μέρος της εντόπιας αστικής τάξης, με τα καμώματά της, είχε αυτοεξαιρεθεί από την κατηγορία "έλληνες". Αργότερα το σύνθημα οικειοποιήθηκε το ΠΑΣΟΚ, επισύροντας την μήνι των δικών μας αντιστασιακών, κακώς κατά την γνώμη μου, γιατί σαν περιεχόμενο, στο περιβάλλον της εποχής του '81, ήταν ταμάμ πασόκικο! Τώρα, βλέπω, είναι ταμάμ χρυσαυγήτικο, και μόνο τα νυχτωμένα σαϊνια της Ανταρσύα έχουν χάσει επεισόδια και δεν λένε να πάρουνε χαμπάρι τι γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα συνθήματα υποκαθιστούσαν την ανάλυση της συγκυρίας τότε η πολιτική ιστορία θα γραφόταν από ατακαδόρους.

      Μια ερώτηση: θεωρείς ότι ο Δελαστίκ δεν γνώριζε με τι είδους περιοδικό συνεργάζεται;

      Διαγραφή
  3. Σεχτάρ ο Τρομερός29 Σεπτεμβρίου 2013 - 1:24 π.μ.

    Αστειεύεσαι; Τόσο πολύ βλάκας δεν είναι - ξέρει τι κάνει.
    Και όλοι αυτοί, που καλούν στην αναστήλωση του ΕΑΜ, ξέρουν πολύ καλά τι προτείνουν.
    Σου λέει, πόσοι είναι σε θέση να καταλάβουν, πως ακόμη και τα σωστά προτάγματα (πόσο μάλλον τα αμφιλεγόμενα και τότε) και οι πρακτικές εκείνης της εποχής, σήμερα, σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, θα ήταν τελείως λάθος; (Λάθος για την εργατική τάξη και τον Λαό, βέβαια). Ανοιχτός ο δρόμος της σπέκουλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία. Αλλά βέβαια όλο αυτό το πράγμα, οι γκαουλάιτερ, οι Κουίσλινγκ, το πουλημένο ΚΚΕ, και ο φλογερός πατριωτισμός είναι ο πυρήνας της "επανάστασης" που συνετελέσθη στις πλατείες.

      Αυτό δεν ήταν που υπερασπιζόταν παθιασμένα ως "αυθεντική λαϊκή εξέγερση" η Ανταρσύα;

      Αυτό ήταν.

      Δεν καταδικάζουμε κανένα, αλλά το ξανασκέφτηκαν μήπως; Μήπως ρε παιδί μου είχε ένα κάποιο δίκαιο το ΚΚΕ που δεν έσκισε τα ρούχα του με τον "νέο λενινισμό" που ανακάλυψε ο Δελαστίκ, ο Καζάκης, ο Π.Π, ο Μαυροειδής και η "Αριστερή Πτέρυγα" του ΣΥΡΙΖΑ;

      Έτσι, ρωτάω.

      Διαγραφή
    2. Ρωτάς και απάντηση δεν θα πάρεις, γιατί ακόμα υπάρχουν αρκετοί που υπερασπίζονται τις "πλατείες". Όταν τους θυμίζεις το αποτέλεσμα των "πλατειών", το φούσκωμα των φασιστών άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Άντε να δούμε και καινούρια "κινήματα" με "νέα επαναστικά υποκείμενα". Να δω πόσες φορές ακόμα θα ανακαλυφθεί ο "λενινισμός".

      Διαγραφή
    3. Βρήκα ένα άρθρο του Ριζοσπάστη για τον Ζαχαριάδη και τον β' τόμο της ιστορίας του ΚΚΕ
      Αυτό είναι το λινκ:
      http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7562848&publDate=11/8/2013
      Σε αυτό το άρθρο αναφέρεται στην αναστήλωση του ΕΑΜ και ποιοι την προτείνουν σήμερα.
      "Απέναντι στη στρατηγική του ΚΚΕ «η επαναστατική αλλαγή στην Ελλάδα θα είναι σοσιαλιστική»26δε στέκονται εχθρικά μόνο οι κεφαλαιοκράτες, οι αστικές πολιτικές δυνάμεις και τα προπαγανδιστικά τους στηρίγματα, στέκεται και ο οπορτουνισμός στις διάφορες εκφράσεις του, χρησιμοποιώντας βεβαίως διαφορετικά μέσα για να την πολεμήσει.

      Εδώ και μερικά χρόνια, ιδιαίτερα από τότε που ξέσπασε η καπιταλιστική οικονομική κρίση και διαμορφώθηκαν νέες στρατηγικές ενσωμάτωσης των μαζών, στρατηγικές διαχείρισης της κρίσης όπως εκείνη του λεγόμενου «αντικατοχικού μετώπου», οπορτουνιστικές δυνάμεις έβαλαν σε ενέργεια την καπηλεία του Ν. Ζαχαριάδη, με σκοπό να χτυπήσουν τη στρατηγική του ΚΚΕ. Επιδιώκουν να πάρει μέρος και το ΚΚΕ στη δημιουργία ενός «νέου ΕΑΜ», όπως λένε, συνδράμοντας πρωταρχικά στην «κοινή δράση της αριστεράς».

      Είναι οι ίδιοι που πριν από είκοσι χρόνια αποστάτησαν από το ΚΚΕ, αφού απέτυχαν να το διαλύσουν μέσω του τότε Συνασπισμού. Πρωτοστάτησαν ακόμα στην επίθεση κατά των κρατών της σοσιαλιστικής οικοδόμησης, από θέσεις στήριξης της καπιταλιστικής παλινόρθωσης με το προσωπείο της «ανανέωσης». Είναι οι ίδιοι που, ενώ υποστήριξαν κάθε αναθεωρητική και οπορτουνιστική επιλογή στο ΚΚΣΕ, μεταξύ αυτών και την καθαίρεση του Ν. Ζαχαριάδη από την ΚΕ του ΚΚΕ, σήμερα εμφανίζονται ως εκφραστές της στρατηγικής αντίληψής του.

      Χαρακτηριστικό της καπηλείας του Ν. Ζαχαριάδη είναι και η δημοσίευση στην ιστοσελίδα «iskra.gr» (του Π. Λαφαζάνη) κειμένου του Ν. Ζαχαριάδη, γραμμένο το Σεπτέμβρη του 1945. Στο σχετικό δημοσίευμα, η ιστοσελίδα διευκρινίζει ότι η επιστολή του Ν. Ζαχαριάδη «έχει έναν επίκαιρο χαρακτήρα και ανεξάρτητα και από διαφωνίες ή συμφωνίες, θα δώσει αφορμή για επίκαιρους προβληματισμούς...».

      Ο χώρος του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ έχει περάσει τον Ν. Ζαχαριάδη γενεές δεκατέσσερις, κυρίως με επίθεση στον ΔΣΕ και στην ύπαρξη κόμματος νέου τύπου, αλλά και ως ένα είδος Καίσαρα του ΚΚΕ, με κατηγορίες για «ανθρωποφαγία». Τώρα, παίρνουν επιλεκτικά ό,τι τους συμφέρει από κείμενα του Ν. Ζαχαριάδη, υπολογίζοντας ότι με την καπηλεία θα ασκήσουν πίεση στο ΚΚΕ.".

      Διαγραφή
    4. Μην κάνουμε το λάθος και ταυτίζουμε το αποτέλεσμα με την ίδια την κίνηση και μάλιστα στο αρχικό της στάδιο.

      "...αρκετοί που υπερασπίζονται τις "πλατείες"" - "το αποτέλεσμα των "πλατειών", το φούσκωμα των φασιστών"
      Το ταξικό κίνημα θα πρέπει να κάνει κάποια στιγμή την αυτοκριτική του γιατί δεν βρήκε πρακτικές και μεθόδους για να μπορέσει να παρέμβει καταλυτικά στις συγκεντρώσεις εκείνες κόσμου που έγιναν σε πλατείες και συνεχίζονται σε αμελητέο ποσοστό ακόμη και σήμερα.

      "Οι πλατείες" δεν έχουν καμία εννοιολογική ταύτιση με την "πλατεία Συντάγματος" για όποιον έχει κέφι να χρησιμοποιεί σωστές αναλύσεις. Η "πλατεία Μολάων" και η συνέλευσή της υπάρχει(;) ακόμα μαζί με την Λαϊκή Συνέλευση Πατησίων στην πλατεία της Αγίας Βαρβάρας, ενώ η "πλατεία Συντάγματος" σβήστηκε από τον χάρτη της πραγματικότητας τον Αύγουστο του 2011. Τον Οκτώβρη του 2011 δεν συναντήθηκε το Ταξικό κίνημα με την "Πλατεία Συντάγματος" γιατί η τελευταία δεν υπήρχε.
      Στην κλίμακα κόσμου που υπήρξε στο Σύνταγμα μόνο για Γενική συνέλευση δεν μπορείς να μιλήσεις ενώ στην μικροκλίμακα της επαρχιακής πόλης μπορείς να πεις πως έλιωσαν στην κουβέντα. Άλλο το 'να άλλο τ' άλλο.

      Όσοι πήραν μέρος σε κάποια πλατεία με εκείνες τις πλατιές συνελεύσεις - από άποψη γκάμας ανθρώπων - έχουμε βιώματα που μάλλον λείπουν από τους συναγωνιστές του αποκλειστικά(;) Ταξικού αγώνα. Σε μία Λαϊκή Συνέλευση συναντώντας νέα παιδιά που δεν πιστεύουν στην θεωρία της εξέλιξης αλλά στην θεϊκή παρέμβαση ή μεσήλικες που επιμένουν πως όλα είναι εβραϊκή συνωμοσία, χάνεται η βεβαιότητά σου πως όλα θα μπορούσαν να γίνουν όπως εσύ θα τα ήθελες.
      Η Σύνθεση δεν θα γίνει προς τα εδώ αλλά σε ... γύρευε πιο σημείο επαφής. “Λαϊκή κυριαρχία με την έννοια να διοικούν οι καλύτεροι από μας, με ταυτόχρονη απαγόρευση ψεκασμών και να τεθούν εκτός νόμου οι εμβολιασμοί”;
      Αυτό θα μπορούσε να δώσει ως αποτέλεσμα η συνάθροιση του πλήθους την πρώτη περίοδο και αυτό έδωσε όποτε του δόθηκε η ευκαιρία με Μίκη και τις προσπάθειές του ή τον Καζάκη και τις δουλειές του(βλέπε εφημερίδα).

      Βλέπω στις ΛΣ που έχουν επιζήσει έως σήμερα να έχει μείνει μόνο το αριστερό περίβλημα αλλά συνεχίζουν. Άρα αν αφήνονταν και οι μεγάλες συναθροίσεις κάπου αριστερά θα κατέληγαν έστω και με μεγάλη φυγή;...
      Γελάω όταν βλέπω τους πασοκοσυριζοανταρσυομουλουδοαυτονομους(ΛΣ) να βγάζουν Επιτροπή Ανέργων ενώ ξέρουν πως έτσι ονομάζεται μία που ήδη υπάρχει ή τώρα που θα δώσουν όνομα Λαϊκή επιτροπή στην μάζωξη την δική τους.
      Το πείραμα -delete 2 words- Το φαινόμενο των τοπικών συμβουλίων δεν έσβησε. Αντίθετα έχει φτάσει σε ένα κομβικό σημείο συνάντησης(;) όπου από την μία είναι οι Λαικές Επιτροπές που συναντιούνται οι ταξικές δυνάμεις ΠΑΜΕ ΜΑΣ ΠΑΣΕΒΕΣ και οι Λαϊκές Συνελεύσεις που συνυπάρχουν όλοι οι άλλοι αριστερού πρόσημου και χαμένου προσανατολισμού εργαζόμενοι.

      Τι να κάνουμε;


      Καζακειάδαςvictim

      Διαγραφή
    5. "Όσοι πήραν μέρος σε κάποια πλατεία με εκείνες τις πλατιές συνελεύσεις - από άποψη γκάμας ανθρώπων - έχουμε βιώματα που μάλλον λείπουν από τους συναγωνιστές του αποκλειστικά(;) Ταξικού αγώνα. Σε μία Λαϊκή Συνέλευση συναντώντας νέα παιδιά που δεν πιστεύουν στην θεωρία της εξέλιξης αλλά στην θεϊκή παρέμβαση ή μεσήλικες που επιμένουν πως όλα είναι εβραϊκή συνωμοσία, χάνεται η βεβαιότητά σου πως όλα θα μπορούσαν να γίνουν όπως εσύ θα τα ήθελες."

      Και σε τι σας έχουν φανεί πολιτικά και οργανωτικά χρήσιμα από επαναστατική σκοπιά τα "βιώματα" που λείπουν από όσους είτε δεν συμμετείχαν καθόλου είτε πήγαν, είδαν, κατάλαβαν τι μαγειρεύεται, και έφυγαν;

      Για να ξέρουμε κι εμείς γιατί πρέπει να κάνουμε εμείς την αυτοκριτική.

      Διαγραφή
    6. Επίσης, στους πόσους εκφασίστηκαν πλήρως στις πλατείες ισοφαρίζεται το σκορ με τα δικά σας "βιώματα";

      Διαγραφή
    7. Νομίζω πως η απάντηση περιέχεται στο βίωμα: χάσαμε την βεβαιότητα... πως θα ήταν εύκολα τα πράματα, πως η ανθρώπινη μάζα δεν είναι Λαός που κινείται προς μία κατεύθυνση κτλ κτλ.
      Αυτό καθαυτό δεν ήταν χρήσιμο παρά μόνο για να "μας" κάνει να ψάχνουμε για πρακτικές και μεθόδους προσέγγισης τόσο ανόμοιων ιδεοπλαστικά ανθρώπων με τόσα όμοια συμφέροντα.(Μερσεντές δεν πάρκαρε σε συνέλευση αλλά ποτέ μην είσαι σίγουρος)
      Μία καθημερινή αντιπαράθεση στην θέση του αυτό-οικτιρμού της πλειοψηφίας των συνομιλητών που ήθελαν για παράδειγμα τον γιατρό που θα τους σώσει. Η υπενθύμιση πως ακόμη και στην ιατρική πράξη ο ασθενής είναι αυτός που κάνει την επιλογή του "ποιος θα τον σώσει".
      Στον θρησκευόμενο πως αυτός είναι τα χέρια του θεού του...

      «…πήγαν, είδαν, κατάλαβαν τι μαγειρεύεται, και έφυγαν…» σε μουά δηλάδη!
      Τα αδιέξοδα ήταν οι τρίτοι σκοποί πίσω από εμπλεκόμενα πρόσωπα. (Τους δεύτερους δεν τους βάζω γιατί η αυτοπροβολή και η διασημότητα ήταν αδιάφορη ή αντίθετα έλειπε την πρώτη περίοδο γιατί οι «διάσημοι» και οι «διανοητές» είχαν λουφάξει στις επιχορηγήσεις του ευρώ.)
      Η απουσία του Ταξικού κινήματος που να δίνει μία σιγουριά πως η προσπάθεια δεν πάει χαμένη και κατατίθεται όσο μικρή και αν είναι στην Τάξη μας.

      «Επίσης, στους πόσους εκφασίστηκαν πλήρως στις πλατείες ισοφαρίζεται το σκορ με τα δικά σας "βιώματα";»
      Πρακτικά και εφόσον έχω κάνει προσθέσεις και αφαιρέσεις δεν μου προκύπτει. Ο Αμυράς δεν απέκτησε οπαδούς με όποιον συγχρωτισμό και αν δοκίμασε. Πάρα πολλά εθνικάκια κατάληξαν σε συνεταιρισμούς «επικουρικούς» «θαλλείν» που κατάντια το λες, αλλά η προηγούμενή τους κατάσταση ήταν χειρότερη.

      Προσωπικά, είδα αυτά τα εθνίκια που -έφυγαν- από συνελεύσεις να κρατάνε τα «οι αριστεροί δολοφόνησαν στην Μαρφίν» και να κόβουν κάθε γέφυρα επικοινωνίας με τον «άλλο» κόσμο. Ειλικρινά, γραμμική σχέση φουντώματος φασιστικών ομάδων με «Πλατείες» ή «Πλατεία» δεν έχω εντοπίσει και είμαι περίεργος να μάθω.
      Πχ οι 300 του Πατριωτικού Μετώπου γίνανε 100 στην μάζωξη του Μαραθώνα δεν το λες εκφασισμό αλλά εκφυλισμό…
      Εικάζω πως όταν χάθηκαν οι γραμμές επικοινωνίας του ενός με τον άλλο και μετά την «προδοσία» του λάος, οι δυσαρεστημένοι ακροδεξιοί(ναι υπήρξαν θύματα συνεργάτες και προδότες από το ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ) της Ελλάδας μαντρωθήκαν με επιδέξιους χειρισμούς στην ΧΑ. Γιατί να κλάψω ή να γελάσω για αυτούς;
      Οι φασίστες στην Ελλάδα που έσφαζαν κεφάλια στον Γράμμο και στο Βίτσι για να πάρουν τα λίγα δολάρια είναι για μένα περισσότεροι από το ποσοστό που έφτασε η ΧΑ.

      Καζακειάδαςvictim

      Διαγραφή
    8. Το είδα ότι το βίωμα ήταν πως "χάσατε τη βεβαιότητα πως θα ήταν εύκολα τα πράματα."

      Εγώ ρώτησα, νοουμένου ότι το τίμημα για να αποκτήσετε αυτό το βίωμα ήταν να εκφασιστεί πάρα πολύς κόσμος, ΤΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

      Εμείς, πχ, δεν θεωρούσαμε ποτέ ότι θα ήταν εύκολα τα πράματα και δεν χρειαζόμασταν βιώματα σε πλατείες. Εσείς που το χρειαζόσασταν να το καταλάβετε και τώρα το αποχτήσατε, τι το κάνατε στην πράξη;

      Διαγραφή
    9. «…ήταν να εκφασιστεί πάρα πολύς κόσμος…» ας καταγραφεί πως διαφωνώ σφόδρα με την διαπίστωση. Το αναφέρω στην προηγούμενη απάντηση και θα ήθελα στοιχεία για το αντίθετο.
      Επίσης ούτε «ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ» νομίζω πως ήταν.
      Στον καθένα θα έμενε ως εμπειρία η ανομοιότητα και μάλιστα σε σημεία που δεν γνώριζε πως υπάρχουν. Αρνητές του Δαρβίνου στην Ελλάδα του σήμερα που όμως σου λένε πως θέλουν να σπάσουν στο ξύλο τους γιατρούς που δεν δέχονται τον αγωνιστή της εθνικής αντίστασης χωρίς ραντεβού. Ε, εκεί δεν χάνεις την ελπίδα σου, βλέπεις πως με δουλειά μπορεί να έρθει όλος κατά δω.

      «…τι το κάνατε στην πράξη;» Βλέπω ξεστρατίζει η κουβέντα με πληθυντικούς (ευγενείας ελπίζω) και σπεύδω να προλάβω. Από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκαν οι Λαϊκές Επιτροπές ενταχθήκαμε σε αυτές εφόσον συνδικαλιστικά ήμασταν κοντά στο ΠΑΜΕ και έκτοτε βρισκόμαστε σε νοσοκομεία και σχολειά με Λαϊκές Συνελεύσεις και άλλους συριζαίους με σημαιάκια. Κάντο σε ενικό και έχεις την προσωπική μου πορεία, με περισσότερες κουβέντες μεταξύ ομοϊδεατών για το «γιατί δεν έρχεται ο κόσμος μαζί μας;» και «τι πρέπει να κάνουμε;» Σαν αριθμητική το είδα να γίνεται σε αρκετούς που δήλωναν πως έχω το ΠΑΜΕ για τα συνδικαλιστικά δεν θέλω κόμμα τον Καζάκη κτλ κτλ.

      Η αφόρμηση(sic) για το σχόλιο ήταν πως τώρα που βρίσκομαι εκεί που μπορώ να καταθέσω την ελάχιστη συνδρομή μου χωρίς να φοβάμαι πως θα μου γυρίσει εναντίον μου, μου λείπει η ανοιχτή συνέλευση όπου θα ακουστούν όλες οι θέσεις και θα κατατεθούν όλες οι εμπειρίες. Τις σωματειακές και άλλες συνδικαλιστικές συνελεύσεις με τον κρατικό και εργοδοτικό συνδικαλισμό είδαμε σε ποια απαξίωση τις έχουν η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου. Που θα είναι το Βήμα εκείνο όπου θα βρίσκονται όλοι για να ακούν και να μιλάνε;

      Καζακειάδαςvictim

      ΥΓ. Οι Λαϊκές Επιτροπές δεν είναι όμιλοι τσαγιού για κουβεντούλες και αναρωτήσεις, έχουν έργο να επιδείξουν και συνεχίζουν ακάθεκτες, αλλά είναι άλλου thread σχόλιο αυτό.

      Διαγραφή
    10. "Στοιχεία για το αντίθετο": Καθώς δεν διενεργήθηκαν προσωπικές συνεντεύξεις με τους συμμετέχοντες μετά τις εκλογές του 2012, δεν έχω στοιχεία για το πόσοι από αυτούς ψήφισαν Χ.Α. Ξέρω μόνο τα εξής:

      Στις βουλευτικές εκλογές του 2009, η Χρυσή Αυγή έλαβε το 0.29% της ψήφου ή 19.624 ψηφοδέλτια. Σε αυτές του Ιουνίου του 2012 που κατέληξαν σε σχηματισμό κυβέρνησης, έλαβε το 6.92% της ψήφου ή 425.990 ψηφοδέλτια. Ο δείκτης αύξησης της εκλογικής επιρροής της στην τριετία είναι περίπου 24 φορές (23.86), ή 2386%. Στις δημοσκοπήσεις του Νοεμβρίου 2012, η Χρυσή Αυγή καταγράφει ποσοστά 13.5% (Pulse), 12.5% (VPRC), 12.4% (MARC). Αυτό σημαίνει μέσο όρο 12.8%. Σε σχέση με τις εκλογές του 2009, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση εκλογικής δύναμης κατά 44.13 φορές ή 4413%. Σε σχέση με τα αποτελέσματα του Ιούνη, ο μέσος αυτός όρος καταγράφει ενίσχυση κατά 5.88% και πλησιάζει στον διπλασιασμό του ποσοστού (το 12.8% των δημοσκοπήσεων του Νοέμβρη είναι 92.48% μεγαλύτερο από το ποσοστό του κόμματος στις εκλογές του Ιούνη). Εκπροσωπεί δε περίπου 720.000 ψήφους.
      http://leninreloaded.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

      Ξέρω επίσης ότι η Χ.Α ή άλλες εθνικιστικές οργανώσεις ήταν στην πλατεία και έχω δημοσιεύσει οπτικά τεκμήρια αυτού του γεγονότος.

      Ξέρω επίσης ότι η ρητορική των πλατειών παρουσιάζει τεράστιες ομοιότητες με αυτή της Χ.Α και του ευρύτερου εθνικιστικού λόγου εν Ελλάδι, πράγμα που επισημαίνω εδώ και χρόνια.

      Ξέρω, τέλος,ότι για να μπορέσει ένα κόμμα όπως η Χ.Α με μηδενική πρόσβαση στην τηλεόραση και τα ΜΜΕ ως κόμμα να εκραγεί δημοσκοπικά έπρεπε κάπου να έχει την ευκαιρία να ζυμώσει συνειδήσεις ΜΑΖΙΚΑ. Και δεν μπορώ να βρω άλλο χώρο για αυτό από τις πλατείες συντάγματος.

      Διαγραφή
    11. "Και δεν μπορώ να βρω άλλο χώρο για αυτό από τις πλατείες συντάγματος."
      και μόνο που υπάρχει πλήθος πλατειών συντάγματος στον συλλογισμό σου δεν μπορώ να τον ακολουθήσω, συγνώμη.
      Οσες ΛΣ υπάρχουν σε διαβεβαιώ πως είναι στην χειρότερη συριζαίες και στην καλύτερη Αντάρσυες. Χρυσαβγίτικες δεν έχω ακούσει ούτε μία και σε παρακαλώ να μου υποδείξεις κάποια που ανοιχτά "συνεδριάζει" σε πλατεία.
      Δεν υπάρχει περίπτωση να διαφωνήσω με την πραγματικότητα πως εξακοντίστηκαν τα ποσοστά της ΧΑ αλλά δεν πρόκειται να μπω και σε αντιπαράθεση όταν ήδη λες πως δεν έχεις στοιχεία για άμεση σύνδεση πλατείας Συντάγματος(ειδικά έτσι;) με ΧΑ.
      Τώρα ενώ οι συριζαίοι φώναζαν "έξω τα κόμματα" μαζί με τους πασόκους που ντρέπονταν στο Σύνταγμα, οι αυτόνομοι και οι μουλούδες αγνόησαν (με επιπτώσεις) το απολιτίκ δείχνοντας και το άνοιγμα που υπήρχε για παρουσία όλων(όσων έλειπαν πραγματικά).
      Για τους συριζαίους διαβάζω έναν πολύ καλό ιστολόγο(γκες χου;) που τονίζει τις κωλοτούμπες και τα τέρατα που δημιουργούν οι "οπορτουνιστές" ώστε να επαληθεύσουν τον χαρακτηρισμό τους και ως πραγματικών καιροσκόπων.

      "Ξέρω επίσης ότι η Χ.Α ή άλλες εθνικιστικές οργανώσεις ήταν στην πλατεία και έχω δημοσιεύσει οπτικά τεκμήρια αυτού του γεγονότος." και φάγανε πόρτα και λοιδορήθηκαν και συνέχισαν να βρίσκονται εκεί.

      "Ξέρω επίσης ότι η ρητορική των πλατειών παρουσιάζει τεράστιες ομοιότητες με αυτή της Χ.Α και του ευρύτερου εθνικιστικού λόγου εν Ελλάδι, πράγμα που επισημαίνω εδώ και χρόνια." Δεν έχω ευθεία απάντηση αλλά μου θύμισες έναν σύντροφο που σέβομαι που μου είπε γενικά για τις γενικότητες: ξέρεις τι εβραϊκά ανέκδοτα έλεγαν οι σοβιετικοί ηγέτες; λες να ήταν αντισημίτες;

      Σε ευχαριστώ για την συζήτηση που μου πρόσφερες και αν μου επιτρέψεις θα σχολίαζα την ανάρτηση για το "κίνημα των αγανακτισμένων" στον εκεί χώρο.

      Καζακειάδαςvictim

      Διαγραφή
  4. http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=13547:2013-09-28-17-53-21&catid=81:kivernisi&Itemid=198
    Φυσικά μπίζνα και απ' ότι φαίνεται πολύ μεγάλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε βρε...σ' όλα μαζί αυτά τα δύο παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Τα “ΕΠΙΚΑΙΡΑ” γενικά, και ειδικά ο ψοφοδεξιός καραμανλικός ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ ΝΕΤ-ΕΤο-δίαιτος Μανώλης Κοττάκης, του οποίου η “βιογραφία” Καραμανλή νεότερου, εξεδόθη από τον εκδοτικό οίκο Λιβάνη, έχουν αναλάβει να “ΦΕΡΟΥΝ” την Χρυσή Αυγή “ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ” με δελεαστικά προς αυτήν (έτσι νομίζουν…) δημοσιεύματα, τα οποία σε πρώτη ανάγνωση θα μπορούσαν να εκληφθουν ως τουλάχιστον ουδέτερα διακείμενα, αλλά ΥΠΟΔΟΡΕΙΑ εγχύουν αόρατο για τους αφελείς δηλητήριο"

    Μπάμπης Παπαδημητρίου -ΣΚΑΪ : Γιατί όχι συνεργασία με μια πιο σοβαρή Χ.Α.?

    Νομίζω ο allenakis, όπως και η xryshavgi.gr άλλωστε, θα έχει εκτιμήσει μετά τα συμβάντα την συνεισφορά τόσο του ψοφοδεξιού κου Κωττάκη όσο και των λοιπών Αριστερών στην επιχείρηση "Σοβαρή Χ.Α.-για μια Ελλάδα των Ελλήνων"

    Πάμε να δούμε και το σημερινό ποστ του allenaki.wordpress.com, που μόνο για τους παιδικούς σταθμούς δεν είπε, ίσως γιατί δεν θέλει να ταυτιστεί με λόγια που είπε ο συστημικός Σαμαράς πριν 1,5 χρόνο:
    "Ένοχη η Χρυσή Αυγή επειδή την κρατική επιχορήγηση (ή μέρος αυτής) την διένειμε σε τρόφιμα σε Έλληνες και όχι σε λαθρομετανάστες; Ένοχη γιατί έστειλε Έλληνες ασθενείς σε Ελληνες Γιατρούς για δωρεάν εξετάσεις; Ένοχη γιατί απαίτησε προσλήψεις ανέργων Ελλήνων και όχι εισβολέων; Ένοχη γιατί απαίτησε από τα νοσοκομεία να απασχολούν άνεργες Ελληνίδες νοσηλεύτριες και όχι τυχάρπαστες ξένες; Ας αποφανθεί ο Ελληνικός Λαός για την “ενοχή” της λοιπόν!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "To" allenaki είναι η Βασιλική allenaki διάσημη συνομιλήτρια διάσημων περσόνων:
      http://omadeon.wordpress.com/2012/03/10/greece-has-defaulted-psi/
      Συγνώμη Αντώνη που βρομίζω τον χώρο με τέτοια λινκ αλλά είδα τον omadeon εδώ μέσα...
      Σε καλό μας είχα να γελάσω πάρα πολύ καιρό...

      ΧούΚερς

      Διαγραφή
    2. Πάλι έκαψε λάδια ο Γιώργος μου και στέλνει αβέρτα και με διάφορες περσόνες μηνύματα.

      Μάλλον θα είναι επειδή διασύρεται πάλι στο συντροφικό του Ίσκρα:

      "Οι θρασύδειλοι αυτοί, (συμπεριλαμβανομένου κάποιου πασίγνωστου για παρόμοιες επιθέσεις στο διαδίκτυο με το ψευδώνυμο «Ομαντεόν» που επί μήνες με λασπολογούσε κάτω από την κουκούλα του πριν δύο χρόνια), τώρα επανήλθαν με χαρακτηρισμούς, συκοφαντίες και κατάφωρα ψεύδη και διαστρεβλώσεις που ποτέ δεν θα τολμούσαν να τις κάνουν επώνυμα στον έντυπο γραπτό λόγο."
      http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=13549:2013-09-29-07-50-01&catid=72:dr-ekdilosis&Itemid=279

      Του ζάβλακα καίγεται ο κώλος του πάλι κι αυτός τρέχει αλλού για αλλού χωρίς να έχω καν ασχοληθεί να γράψω οτιδήποτε. Σκέψου για τι ψυχάκια μιλάμε...

      Διαγραφή
  7. Γειά σας.

    Το Αλλενάκι δεν είναι η Βασιλική.

    Σας πληροφορώ, για να μην υποστεί άδικα διώξεις κάποιος άλλος άνθρωπος στη θέση μου.

    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Βασιλική βεβαίως και δεν λέγεται "Αλλενάκι" γιατί απλώς λέγεται.... Άντα.


    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή