Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2013

Οργανόγραμμα του φασιστικού συμπλέγματος πίσω από την δολοφονική επίθεση στο Πέραμα

Ο αντιφασισμός σήμερα...

Κέντρο επιχειρήσεων:
Εφοπλιστικό και χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο

Πρωτογενής ιδεολογικός βραχίονας (προπαγάνδιση θέσεων εφοπλιστικού και χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου, καλλιέργεια αντικομμουνιστικού μίσους):
Αστικός Τύπος και ΜΜΕ ελεγχόμενα από το εφοπλιστικό και χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο
(Βήμα, Έθνος, Καθημερινή, Σκάι, Μέγκα, κλπ)

Ακροδεξιά έντυπα και ιστολόγια

"Ανεξάρτητα" ή "αντικειμενικά" Μέσα
(TVXS, IEfimerida, Protagon, Athens Voice, Lifo, κλπ)


Πολιτικός (νομοθετικός) βραχίονας (προπαγάνδιση αντεργατικών και αντικομμουνιστικών θέσεων του εφοπλιστικού και χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου, νομοθετικές ρυθμίσεις και πρωτοβουλίες για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του και το τσάκισμα των εργατικών αντιδράσεων):
Κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ

Εκτελεστικός (τρομοκρατικός) βραχίονας (συμβόλαια θανάτου ή τρομοκρατικού εκφοβισμού, διαμεσολάβηση της κεφαλαιοκρατικής και αντικομμουνιστικής ιδεολογίας από ρατσιστικό μίσος):
Χρυσή Αυγή

Δευτερογενής ιδεολογικός βραχίονας (απόκρυψη των μηχανισμών, αιτιών και φύσης του μηχανισμού, γελοιοποίηση και απαξίωση του κόμματος της εργατικής τάξης, χρήση στοιχείων προπαγάνδας του πρωτογενή ιδεολογικού βραχίονα):
"Αντιεξουσιαστές", "αριστεριστές" και τα δικά τους Μέσα (ιστολόγια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης)

Σημείωση: Στα γεγονότα της 20ης Οκτώβρη 2011, ο "δευτερογενής ιδεολογικός βραχίονας" ανέλαβε χρέη εκτελεστικού (τρομοκρατικού) βραχίονα σε συνεργασία με φασιστικά στελέχη του παρακράτους. Είναι πιθανό να συνέβη το ίδιο στις 5 Μάη 2010, στα γεγονότα της Marfin.

222 σχόλια:

  1. "αριστεριστές" ; ποιοι είναι οι "αριστεριστές"; Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΕΕΚ είναι "αριστεριστές" που ανήκουν στον "δευτερογενή ιδεολογικό βραχίονα";

    υποστηρικτής ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά στα σχόλια που αναρτήθηκαν εδώ χθες τη νύχτα να τους βρεις;

      Διαγραφή
    2. Κάνε μια βόλτα από τα σχόλια εδώ http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/09/blog-post_8710.html

      Διαγραφή
    3. Ο παρακάτω κύριος, για παράδειγμα,που βγήκε χθες να κάνει πλάτες στη Χ.Α με τον τρόπο που βλέπεις, ξέρεις πού εργάζεται;

      risinggalaxy
      ‏@risinggalaxy
      Στις 20-10-2011 το ΚΚΕ εδρασε ως μηχανισμός με καδρόνια και σπασμένα μπουκάλια.Και λέμε τώρα να μη βαράει φασίστες επειδή είναι αστικό κόμμα

      Reply to @risinggalaxy

      atreyiou ‏@atreyiou 23h

      @risinggalaxy για σπασμένα μπουκάλια πρώτη φορα ακούω είσαι σίγουρος;


      risinggalaxy ‏@risinggalaxy 23h
      @atreyiou ήμουν με μια φωτογραφική μηχανή στη γωνία του athens plaza. Ξέρω τι λέω
      Details
      atreyiou ‏@atreyiou 23h
      @risinggalaxy οκ. Τραγικό

      Διαγραφή
    4. Τι έγινε, ρε παιδιά, δεν έχει κανείς απορία πού εργάζεται ο αντιεξουσιαστής που με τη φωτογραφική του μηχανή απαθανάτισε τους κομμουνιστές με κονσερβοκούτια, εεεε...σπασμένα μπουκάλια να επιτίθενται κατά αθώων αμάχων στις 20 Οκτώβρη 2011;

      Διαγραφή
    5. Για λέγε, για λέγε ...
      Α, ναι, ανέβηκαν πουθενά αυτές οι φωτογραφίες;

      Διαγραφή
    6. https://twitter.com/risinggalaxy/status/378453712915533825
      http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/wp-content/uploads/ΨΕΥΔΟΑΝΑΡΧΙΣΜΟΣ-ΝΙΚΟΣ-ΜΠΙΤΣΙΜΕΑΣ.jpg
      http://188.40.41.219/taytotita

      Διαγραφή
    7. "ανέβηκαν πουθενά αυτές οι φωτογραφίες;"

      Όχι, ούτε προσφέρθηκε να τις δείξει βέβαια. Και γιατί να προσφερθεί; Αφού ο συνομηλιτής του το χαψε;

      Διαγραφή
    8. Μην μας σκας ντε!
      Πες από τα παίρνει ο "αντιεξουσιαστής" που τραβάει φωτό που δεν υπάρχουν πουθενά....

      Διαγραφή
    9. Από τον ρ/ς του ΣΥΡΙΖΑ "Κόκκινο", αγαπητέ.

      Διαγραφή
    10. ... άνοιξε ρε τρας τα λινκια και κάνε τους συσχετισμούς!

      Διαγραφή
    11. Win-win καταστάσεις λέμε είτε για τους ψευδοαναρχικούς-είτε για τους καμμένους:
      http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/archives/40028

      Διαγραφή
    12. Ανακαλώ το ψευδοαναρχικός, μην τον πάρω τον άνθρωπο στο λαιμό μου, επειδή τον αποκάλεσε έτσι ένας ... τσουτσουνέρος.
      Άλλωστε μετά απο αυτή τη δήλωση:
      "Γαμώ την Παναγία σας, την Ορθοδοξία σας και το Έθνος σας"
      δεν σου μένει καμιά αμφιβολία ότι είναι αναρχικός...

      Και Αντώνη εξυπονοείς ότι αν είχε τέτοιο φωτογραφικό ντοκουμέντο ο αναρχικός, που τυγχάνει να δουλεύει στο ρ/σ του σφύριζα Κόκκινο, δεν υπήρχε περίπτωση να μην το έχει βγάλει ήδη σε όλο το παγκόσμιο ιντερνέτι?

      Οπότε ψεύδεται ασύστολα προκειμένου να χτυπήσει το ΠΑΜΕ και ο άλλος το χάφτει αμάσητο?

      Μπορεί όμως να χάλασε/κόλλησε/έσπασε/είχε διαρροή υγρών η φωτογραφική μηχανή εκείνη την ώρα και απλά να μην μπόρεσε να βγάλει φωτό.

      Μπορεί αυτό να έχει συμβεί! Αλλιώς γιατί να το πει?

      Διαγραφή
    13. Κατά την εκτίμησή μου, "ψευδοαναρχικό" έχει λόγο να τον αποκαλέσει κάποιος που θέλει να προστατέψει τον αναρχικό χώρο από τέτοιου είδους μέλη.

      Δεν ξέρω αν υπάρχει πλέον τέτοιος λόγος.

      Διαγραφή
    14. Στο μπλογκ του εκείνη την περίοδο είχε ανεβάσει αυτό το κείμενο ( http://risinggalaxy.wordpress.com/2011/10/27/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BB%CF%8C-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%BC/ ) επισημαίνοντας ότι προσυπογράφει την περιγραφή των γεγονότων. Αναφέρονται σ' αυτό τα σπασμένα μπουκάλια;

      Βέβαια τις 20/11/2011 είχε γράψει τουήτ που παρέπεμπε σ' αυτό το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=Td1nOjqm3L4 ως απόδειξη ενοχής του ΠΑΜΕ.

      Εδώ το τουήτ:
      risinggalaxy ‏@risinggalaxy 20 Οκτ 11

      http://www.youtube.com/watch?v=Td1nOjqm3L4&feature=player_embedded# … για όσους υπερασπίζονται το ΚΚΕ ακόμα
      https://twitter.com/risinggalaxy/status/127117448590790656
      και εδώ η απάντηση άλλου χρήστη:
      Τοκάτας Φούγκας ‏@platitudinous

      @risinggalaxy Θα μας τρελάνεις; Εγώ βλέπω το ΠΑΜΕ να στέκεται και έναν τύπο να σπάει μάρμαρα για να τους τα πετάξει!
      https://twitter.com/platitudinous/status/127118949014974464

      Για να είμαστε πάντως δίκαιοι, αυτή η ανακοίνωση της Ροσινάντε είναι καλή: http://mpalothia.com/2013/09/14/%CE%B1-%CF%80-%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B7/

      Από την άλλη υπάρχει κι αυτό το άθλιο κείμενο σε ελευθεριακό μπλογκ: «Αναρχοφάγος, καρπαζοεισπράκτορας ή μαχητικός αντιφασίστας;»
      http://eleftheriakoi.blogspot.gr/2013/09/blog-post_8935.html

      Υ.Γ. http://epohi.gr/522006_social_athens2.htm

      Διαγραφή
    15. Ο οποίος Νίκος Μπιτσιμέας είναι δραστήριο μέλος της Ροσινάντε, η οποία Ροσινάντε πέρσι 17 Νοέμβρη είχε κάνει εκείνη τη στροφούλα για να παίξει κλέφτες κι αστυνόμοι με τους αστυνόμους αλλά και να βγάλει σκάρτο το ΚΚΕ ως συστημικό, όχι σαν τον αντισυστημικό φιλο-συριζα-φιλο-ψευτοαναρχικό πετυχημένο ιντερνετικό σταθμό RADIOBUBBLE που επίσης δουλεύει ο Νίκος Μπιτσιμέας, ούτε σαν το αντισυστημικό site

      (http://risinggalaxy.wordpress.com/2012/11/22/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81/)

      που διατηρεί ο Νίκος Μπιτσιμέας και είναι ουσιαστικά το πιο γνωστό φιλο-ροσινάντε μπλογι.


      Υ.Γ. : Οιαδήποτε ομοιότις ΒΙΟΜΕ - Ροσινάντε - ΣΥΡΙΖΑ - Ανδρέα Παπανδρέου (?) περί αυτοδιαχείρισης παρατημένων εργοστασίων είναι συμπτωματική.

      Διαγραφή
    16. ... πες το ψέμματα, Αντώνη!
      (άσε δε, που στο δημοσιογραφικό χώρο περιπλέκονται τα πράματα)

      Διαγραφή
    17. @τσαφ: Ξέχασες ότι ο αναρχικός ηχολήπτης του ρ/ς του ΣΥΡΙΖΑ που έσπευσε χθες να βγάλει τους ΚΚΕδες εγκληματίες (και τη Χ.Α λάδι) είναι επίσης φιλοξενούμενος του ανεξάρτητου αναρχικού ιστότοπου Left.gr: http://left.gr/news/i-perifania-na-se-apokalei-o-dendias-anomo

      Διαγραφή
    18. Αυτό δεν το ήξερα!
      Ανατριχίλα...

      Διαγραφή
    19. Ε, κάπου ένας λογικός άνθρωπος οφείλει να αρχίσει να αναρωτιέται πώς βγάζουν το ψωμί τους οι καμιά 50 ρια "αναρχικοί" του twitter που είναι με την καραμπίνα στο χέρι ενάντια στο ΚΚΕ και σπεύδουν άμεσα για damage control όταν μαχαιρώνεται, μην τυχόν και αποκτήσει κανένα συμπαθούντα...

      Διαγραφή
    20. Και, λυπάμαι που το λέω, δύο πόλοι έχουν ψωμί για να ταϊσουν τον αναρχικό την σήμερον:

      Ο ΣΥΡΙΖΑ ελέω Ομπάμα και ΕΕ, και το παρακράτος. Το ΚΚΕ αποδεδειγμένα δεν έχει μία, οι Αντάρσυοι επίσης στην μεγάλη τους πλειοψηφία (εκτός απ' τα ορατά στελέχη).

      Διαγραφή
    21. Αυτοί που τα λένε αυτά είναι Αντάρσυοι, που δεν έχουν μία?

      "Johnny B. Strike Kαι συ ρε Σπυρο [Μαρκέτο] συνεχιζεις να ζεις μεσα στην ρομαντικη σου αφελεια οτι μπορει ποτε η σταλινοφασιστικη παρεουλα του Περισσου να συμπλευσει με τις επαναστατικες δυναμεις κι οχι να ειναι ενα 'κομμα' ταγμενο εναντια σ'αυτες και αφιερωμενο στην προστασια του αστικου καθεστωτος απ'αυτες ακριβως της επαναστατικες δυναμεις;; Αν αρχισω να λεω παραδειγματα για τον βρωμικο ιστορικο του ρολο θα τελιωσουμε αυριο. Οσο για τον συγκεκριμενο τραμπουκο πηρε οτι του αξιζε, απλως απ τα λαθος χερια, οταν επελεγε αυτο ναναι το επαγγελμα του και να του κολλαν βαρεα και ανθυγεινα για να δερνει κοσμο καποια στιγμη θα'ρχοταν κι η ωρα του.."
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/09/blog-post_8710.html?showComment=1379106493438#c1529476655013045666


      "Michele Becker-Ho Επιτρεψτε μου να πω πως η δημιουργια ενος αντιφασιστικου μετωπου θα πρεπει πριν απ ολα να βασιστει σε κοινες αρχες και προοπτικες. Το να 'ενωθουμε' με ενα αντεπαναστατικο μορφωμα, οπως εχει καταντησει σημερα το κκε, με οπορτουνιστικο τροπο, απλα δλδ για να χτυπηθει ο ανερχομενος φασισμος δεν αποτελει λυση αλλα αντιθετα θα επιδεινωσει το προβλημα καθως θα καταστησει αναξιοπιστες τις οποιες δυναμεις συνεργαστουν με την καθυστερηση και τον συντηρητισμο του. Η χρυση αυγη θα επρεπε να πολεμηθει αναλυοντας την σαπια μητρα που την γεννησε, δλδ το πολιτικο συστημα, εξεχον μερος του οποιου αποτελεσε τα τελευταια 30χρονια και το κκε.."
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/09/blog-post_8710.html?showComment=1379107358413#c4653429851760419596

      Διαγραφή
    22. Είναι Αντάρσυοι αυτοί; Το γνωρίζουμε; Εγώ δεν έχω πάρε-δώσε με facebook και δεν μπορώ να το τσεκάρω.

      Διαγραφή
    23. Εμένα δεν μου φαίνονται καθόλου Αντάρσυοι πάντως. Εκτός αν είναι ΣΕΚίτες, οπότε ο εγκέφαλος έχει σαπίσει λόγω τροτσκισμού.

      Διαγραφή
    24. Οι συγκεκριμένοι είναι "πουλάω αναρχοτρέλα" απ' όσο μπορώ να κρίνω, δεν γνωρίζω και προσωπικά, αλλά και από τη φρασεολογία όντως δεν μπορεί να είναι στην ανταρσύα.

      Διαγραφή
    25. Ο Σπύρος Μαρκέτος είναι Ανταρσύα? που δεν έχει μία:
      "Spyros Marchetos το κκε δεν είναι το κέντρο του κόσμου και ούτε πια και της ελληνικής αριστεράς. είναι μια μεσαίου μεγέθους και δυνατοτήτων δύναμη, η οποία πρέπει να συνεργαστεί με τις υπόλοιπες δυνάμεις της αριστεράς για να αποτρέψει την επιστροφή του φασισμού. η φωτο των ναζί το τσούζει γιατί δείχνει ανάγλυφα πόσο έχει αδυνατίσει και πως δεν μπορεί πια να προστατέψει δυστυχώς ούτε τα ίδια του τα μέλη. η απάντηση δεν είναι να κρύβεις τη φωτο, αλλά να πάρεις το μάθημα. και να δώσεις την απάντηση στους δρόμους έτσι ώστε αύριο να είναι τα ορφανά του χίτλερ στη θέση που η φωτο δείχνει τον σύντροφο του κκε. ώστε να ξανακλειστούν επιτέλους στις τρύπες τους. από τις οποίες δυστυχώς βγήκαν με μεγάλη ευθύνη του κκε. η ζυσήτηση για όλα αυτά σύντροφοι έπρεπε να είχε ανοίξει από πολυ καιρό, αλλά και τώρα δεν είναι πολύ αργά."
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/09/blog-post_8710.html?showComment=1379107358413#c4653429851760419596


      Ποιά η διαφορά απο τα ΚΑΙ ΓΑΜΩ "κολακευτικά" λόγια του Παπαχελά για την κα Παπαρήγα:
      "ΤΟ ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑΓΟΙ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΑΪΚΙΖΑΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΚΚΕ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ...ΦΟΥ "
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/09/blog-post_5766.html

      Όποιος και να μιλάει το ΚΚΕ πάντα έχει την ευθύνη. Αυτό δεν είναι κόμμα πιά, αυτό είναι η υπερδύναμη του σύμπαντος.

      Διαγραφή
    26. Ο Μαρκέτος βεβαίως είναι Ανταρσύα, αλλά ανήκει στο γκρουπ των εκλεκτών. Οι εκλεκτοί έχουν καλά κονέ--εδώ εργάζονται στα Έθνη και στις Καθημερινές και στις ΜΚΟ των Βρυξελλών, κονέ δε θα χουν;

      Για Μαρκέτο ειδικά, να φανταστείς ότι του συμπαρασταθήκαμε όταν τον συνέλαβαν φέτος το καλοκαίρι. Όχι επειδή περιμένουμε καλό πίσω βέβαια...απ' αυτά έχουμε μάθεια πια.

      Διαγραφή
    27. Πλεονασμός μεν, αναγκαίο δε αν δεν πρέπει να καταφύγουμε σε συσχετισμούς φωτογραφιών: http://twitpic.com/photos/risinggalaxy
      Θυμάμαι πως μάλλον αυτός με τον άλλο τον Πότμο μετάδιδαν από το Συριαζαικό φεστιβάλ την συζήτηση για τα ΜΑΤ και δεν τους πίστευε κανείς. Είναι - και - του αναρχοφιλελέ χώρου που αρέσκεται να τα χώνει παντού...

      призрак комиссар

      Διαγραφή
    28. Αυτό που ήθελα να πω με τα παρατιθέμενα σχόλια, είναι ότι εξαιρείς τους Αντάρσυους απο αυτούς που τρέφουν τους αναρχικο-ότινάναι με χρήματα, αλλά όπως βλέπεις είναι από αυτούς που τους τρέφουν με την "επαναστατική" ιδεολογία.

      Διαγραφή
    29. Συμφωνώ απόλυτα μ' αυτό. Εγώ μίλησα για το ποιος δίνει δουλειές. Γιατί το παρακράτος και ο ΣΥΡΙΖΑ δίνουν δουλειές. Έχουν πέιρολ. Δεν μπαίνουν "αυθόρμητα" τα φυντάνια που καραδοκούν στο twitter 24/7 να βγάλουν το ΠΑΜΕ φονιάδες με σπασμένα μπουκάλια.

      ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.

      Διαγραφή
    30. Ωπ. να και το μαγαζάκι του κυρίου Μαυροειδή... http://aristeroblog.gr/node/1933

      Διαγραφή
    31. ΚΚΕ: ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, που θα βοηθήσει στην ανόρθωση των ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΩΝ δυνάμεων του Σφύριζα και όχι των επαναστατικών βεβαίως:

      "Είναι ένα ανέλπιστο δώρο προς το σύστημα. Χωρίς να αποτελεί τιμωρία, αλλά, αντίθετα, μια μεγάλη βοήθεια προς τις πιο συντηρητικές εκφάνσεις της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.

      Πράγματι, με αυτή τη στάση του ΚΚΕ ο ΣΥΡΙΖΑ διευκολύνεται στην προσπάθειά του να εμφανιστεί ως η μοναδική δύναμη που έχει διάθεση να δράσει εδώ και τώρα για την ανατροπή της μνημονιακής λαίλαπας και να κοντράρει τον Σαμαρά."


      Αλλά ούτε με αυτό είναι ευχαριστημένος ο κος Μαυροειδής.

      Διαγραφή
    32. Ανυπόγραφο το άρθρο στο μεταξύ. Είναι και θρασύδειλοι.

      Διαγραφή
  2. Ο πιο ύπουλος και επικίνδυνος είναι ο δευτερογενής ιδεολογικός βραχίονας, ακριβώς και γιατί πασάρεται ως τάχαμου "επαναστατικός".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο χαοτικό και να είναι το διαδίκτυο βλέπεις την ενοποίηση-ταύτιση επιχειρημάτων και τακτικών των παιδιών με τα μαύρα από τα 2 ''άκρα''είναι κοινές. ακονίζουν τα μικροαστικά αντανακλαστικά και η σύνθεση του κόσμου των 2 ''χώρων'' κατά βάση είναι ίδια, βλέπε λούμπεν και μικροαστούς (και μέρος μεσοαστών) όντως ο φασισμός έχει πολλά ποδαρια άλλα ένας από τους βασικούς και κοινούς στόχους -εκτός από την δημιουργίας φόβου σε μεγάλο μέρος του λαού - είναι να φέρει την βια ως πολιτική για να την νομιμοποίηση ώστε ποια το αστικό κράτος να μην έχει κανένα πρόσχημα και ενδοιασμό να την εφαρμόσει πλήρως και ολοκληρωτικά.

    giorgio lazer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα δικά μου μάτια, το διαδίκτυο δεν είναι καθόλου "χαοτικό". Είναι πολύ ξεκάθαρα δομημένο σύμφωνα με το πιο πάνω οργανόγραμμα.

      Διαγραφή
    2. http://fadomduck2.blogspot.com/2013/09/blog-post_4444.html

      Διαγραφή
    3. Το χαοτικό εχει ενα γενικό χαρακτηρισμό για αυτό μετά λέω ενοποίηση επρεπε να προσθέσω και διαδικτυακή. Ως προς τον βαξεβάνη ανήκει και αυτός στον δευτερογενή ιδεολογικό τομέα που όπως και λέει ο thrash είναι και ο πιο επικίνδυνος και βρώμικος... Και βλέπεις το μεν αστικό σύστημα και να πολεμάει την ''αντισυστιμικη'' Χ.Α. η δε αναρχοαυτόνομοι να πολεμάνε τους φασίστες-ναζιστές άλλα παράλληλα να λοιδορούν το ''συστιμικό'' ΚΚΕ και ο μικροαστός που προλεταρηριοπητε βίαια και θέλει να αντιδράσει να έχει να διαλέξει έναν από τους 2 πόλους .

      Giorgio Lazer

      Διαγραφή
  4. Στα πλαίσια λοιπόν της λαϊκής συμμαχίας και της ενημέρωσης της εργατικής τάξης θα ήταν πιστεύω πολύ χρήσιμο να μιλήσει το κόμμα ανοιχτά, όπως ξέρει να κάνει τόσα χρόνια , για τον ώμο ναζισμο που υιοθετεί η συγκυβέρνηση.Να βγει στη βουλή και να τους κατηγορήσει ευθέως ως ναζιστες ,τα στοιχεία υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επισημαίνω τρεις σοβαρές ελλείψεις του περιεκτικού κατά τα άλλα διαγράμματος: 1) την κοιναγορίτικη συνιστώσα του «πρωτογενούς ιδεολογικού βραχίονα», με την επιχείρηση αποκάθαρσης του ναζισμού και ασσύληπτης δαιμονοποίησης του επαναστατικού/κομμουνιστικού κινήματος σε όλες του τις εκδοχές, με προτεραιότητα σε αυτές που έκαναν τη μεγαλύτερη ζημιά (ΕΣΣΔ).
    2) το «βαθύ κράτος» της ΕΥΠ φαίνεται να συμμετέχει ενεργά στο επιτελείο.
    3) ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός κρατάει κάτι παραπάνω από το ρόλο του γενικού συμβούλου στο εγχείρημα: έχει το δυναμικό να παρακολουθεί/ελέγχει την οργανωμένη αυτή δράση σε όλα τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επισημαίνω τρεις σοβαρές ελλείψεις του περιεκτικού κατά τα άλλα διαγράμματος: 1) την κοιναγορίτικη συνιστώσα του «πρωτογενούς ιδεολογικού βραχίονα», με την επιχείρηση αποκάθαρσης του ναζισμού και ασσύληπτης δαιμονοποίησης του επαναστατικού/κομμουνιστικού κινήματος σε όλες του τις εκδοχές, με προτεραιότητα σε αυτές που έκαναν τη μεγαλύτερη ζημιά (ΕΣΣΔ).
    2) το «βαθύ κράτος» της ΕΥΠ φαίνεται να συμμετέχει ενεργά στο επιτελείο.
    3) ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός κρατάει κάτι παραπάνω από το ρόλο του γενικού συμβούλου στο εγχείρημα: έχει το δυναμικό να παρακολουθεί/ελέγχει την οργανωμένη αυτή δράση σε όλα τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντροφε, δεκτές όλες σου οι παρατηρήσεις, αλλά δεν ξέρω αν έγινε αντιληπτό ότι όπως λέει ο τίτλος, το οργανόγραμμα δεν είναι γενικό αλλά αφορά την επίθεση στο Πέραμα.

      Σε ένα γενικό οργανόγραμμα θα ήταν αδύνατο να λείπουν τα κομμάτια που αναφέρεις.

      Διαγραφή
    2. Δεν έγινε, σόρυ το πέρασα γρήγορα σε διάλειμμα δουλειάς! Σ.χ.

      Διαγραφή
  7. καλά τώρα ποια είναι η απάντηση στην ερώτηση που έκανα; μίλησα για το (εκλογικό , αυτή είναι η αλήθεια) μέτωπο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και την οργάνωση του ΕΕΚ που έχουν δομή και επίσημο λόγο . ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. και παραπέμπομαι να διαβάσω σχόλια κάποιων που δεν είναι "αριστεριστές", αλλά αναρχικοί και ενός rising galaxy; θα το ξαναρωτήσω : ισχυρίζεσαι ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΕΕΚ είναι τμήμα του φασιστικού συμπλέγματος;

    υποστηρικτής ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε παρέπεμψα ήδη σε σχόλια, μεταξύ άλλων του Σ. Μαρκέτου. Τον ξέρεις τον Σπύρο Μαρκέτο.

      Όσο για το ΕΕΚ του κου Σάββα Μιχαήλ, τον οποίο υπερασπιστήκαμε επίσης (όπως τον κύριο Μαρκέτο), σε ποιον ανήκει το ιστολόγιο "Εργάτης"; http://ergatis.wordpress.com/2011/10/20/σταλινισμοσ-κκε-η-τελευταία-εφεδρεία/

      Διαγραφή
    2. Που αναδημοσίευσε το Βήμα, παρέα με το Hellenic Revenge (η φασιστότρυπα έχει κλείσει), το Ελλάς-Ορθοδοξία (το ποστ έχει εξαφανιστεί), το Olympia (http://olympia.gr/2011/10/19/σε-περικύκλωση-και-αποκλεισμό-της-βου/) και το Θερμοπύλαι; (http://www.thermopilai.org/content/kseutelismos-tou-kke-pou-diakuresei-anupakoei-kai-anatrope-kke-etan-auto-pou-mas-esose-ten)

      Διαγραφή
    3. https://www.facebook.com/notes/spyros-marchetos/the-schizophrenic-delusions-of-the-western-anti-war-movement-a-response-to-linds/489750397763656

      ανταρσύα λέμε

      Διαγραφή
  8. "...το Hellenic Revenge (η φασιστότρυπα έχει κλείσει)..."
    Έκλεισε προσωρινά λόγω ενός μικρού εκβιασμού όπως γράφεται εδώ: http://www.filoumenos.com/h-dikh-mas-antistash/2269-Κάνανε-μύνηση-για-εκβιασμό-στο-Hellenic-Revenge.html
    Άνοιξε πάλι και λειτουργεί "κανονικά".

    призрак комиссар

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσή Αυγή υπέρ των Εφοπλιστών και του Κεφαλαίου.
    https://www.youtube.com/watch?v=AOOACObOBGE#t=55

    Οι φάτσες είναι όλα τα λεφτά, τιμή τους και καμάρι τους.

    призрак комиссар

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γατάκι ‏@_LaScapigliata 2h
    ΚΚΕδες και λίγες τρώτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα σχόλια και τα λινκ αποδεικνύουν (με το τρόπο τους;) ότι το άρθρο από το "δευτερογενείς" και κάτω λέει μπαρούφες και είναι επιεικώς επικίνδυνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Wow. Αυτόν τον συλλογισμό τον σκέφτηκες μόνος σου ή σε βοήθησε λίγο κι η μαμά σου;

      Ας αφήσουμε τα παιχνιδάκια όμως. Στο πιο κάτω βίντεο υπάρχουν τέσσερις ομάδες: "τα παιδιά" (κάτω), τα ΜΑΤ (πάνω), η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ (αριστερά), και απλός κόσμος που πήγε να διαδηλώσει (δεξιά).

      Θέλω να μου πεις σε ποιον (ποιους) εκσφενδονίζουν ό,τι βρουν "τα παιδιά" και ποιον αφήνουν ανενόχλητο.

      Χωρίς να σε βοηθήσει η μαμά σου όμως.

      Διαγραφή
    2. Το βίντεο: http://www.youtube.com/watch?v=pOj9sgpWZ7g

      Διαγραφή
  12. Παρακαλούνται όσοι επισκέπτονται το θρεντ μέσω tweet της κυρίας "εγώ δεν είμαι φασίστρια αλλά και λίγες φάγατε απ' τη Χρυσή Αυγή" LaScatolata ή μέσω Παραλληλογράφου να βάζουν υπογραφή στα σχόλιά τους, καθώς ανώνυμα σχόλια δεν δημοσιεύονται στο ιστολόγιο.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρίτο ανώνυμο σχόλιο. Τι φοβάστε ακριβώς και δεν τολμάτε ούτε ψευδώνυμο να βάλετε;

      Τα...ΚΝΑΤ;

      Διαγραφή
    2. δεν φοβαμαι ουτε εσας ουτε αυτους. Μονο την κυβερνηση φοβαμαι γιατι μονο αυτη με γαμαει. Αλλα εσεις κολλατε στο αν ειμαι ανωνυμος και οχι στην ουσια του σχολιου

      Διαγραφή
    3. Το Αντώνης είναι "επωνυμία"; Όπως λέμε Μαντόνα;

      Διαγραφή
    4. Αντώνης Μπαλασόπουλος λέγομαι, κύριε επικροτητή του "και λίγες φάγανε απ' τη Χρυσή Αυγή."

      Θέλεις να μας πεις κάτι;

      Διαγραφή
    5. Ναι. Θα υπερασπιστώ την ψευδωνυμία. Έχεις πρόβλημα "επώνυμε";
      Σε ό,τι αφορά τι επικροτώ είσαι βλάκας. Αυτό πράγματι το επικροτώ.

      Διαγραφή
    6. Κι εγώ, αν ήμουν φασίστας και είχα πιαστεί δημόσια να επικροτώ φασιστική δήλωση θα υπερασπιζόμουν την ανωνυμία. Ευτυχώς δεν είμαι φασίστας και μπορώ να λέω το όνομά μου.

      Διαγραφή
    7. και επαναλαμβανω. Συγχαρητηρια. Κανετε το καλυτερο δωρο στην κυβερνηση κι εσεις και οι αλλοι. Λυπαμαι γιατι χανετε το δασος κρυμμενοι πισω απο μια οδοντογλυφιδα.Κριμα

      Διαγραφή
    8. Ποια είναι η οδοντογλυφίδα και ποιο το δάσος; Δεν κατάλαβες τίποτα; Νομίζεις ότι ο φασισμός είναι τα λίγες εκατοντάδες φουσκωτά γουρούνια της χώρας; Αυτό κατάλαβες;

      Διαγραφή
    9. Επώνυμος δίχως φόβο και πάθος, όπως για παράδειγμα τα ονόματα των χρηματοδοτών του ΚΚΕ που αρνείται να βγάλει στη δημοσιότητα το κόμμα;
      Κι αυτοί φασίστες είναι;

      Διαγραφή
    10. Αφού τα ξέρεις τα ονόματα, τόσα ακροδεξιά μπλογκ έχεις διαβάσει για να ενημερωθείς, τι ρωτάς;

      Ο Μπόμπολας, Ο Γερμανός και η KGB. Αυτοί μας χρηματοδοτούν.

      Α και κάτι ακόμα. Το ιστολόγιο δεν το παίζει "επώνυμο." Αλλά απέναντι στον φασίστα ο κομμουνιστής δεν κρύβεται. Περιφρονεί την αυτοπροστασία απ' τα κατακάθια της κοινωνίας.

      Διαγραφή
    11. Το δασος; μας εχουν κανει ολομετωπη επιθεση, μας γυρισαν τουλαχιστον εξηντα χρονια πισω και οχι σε μισθους και παροχες αλλα πρωτιστως σε δικαιωματα για τα οποια χυθηκε αιμα για να αποκτηθουν
      Η οδοντογλυφιδα; το κκε, ο συριζα, οι αναρχικοι, ο ενας εναντιον του αλλου, (κι οι αλλοι ανενοχλητοι να μας γαμανε)
      καλα συνεχιστε εσεις το παιχνιδι σας, εμεις οι υπολοιποι που δεν ειμαστε ουτε με τους μεν ουτε με τους δε (αλλα θα θελαμε να ειμαστε απο την ιδια μερια), θα κοιταξουμε να δουμε πως θα παλεψουμε με το θεριο.
      Αντε και καλα ξεμπερδεματα

      Διαγραφή
    12. @δικέφαλο πρόεδρο,
      Μπιμπλιμπροξ
      σαχλαμαράκιας όπως πάντα....Δεν βαρέθηκες τα ίδια και τα ίδια;Αφού δε σου βγαίνει η προβοκάτσια ρε ελάχιστε...

      rednready2

      Διαγραφή
    13. Χημείο...μιλάνε σα να ήταν όλοι αυτοί τότε κάτι μεταξύ Μαχάτμα Γκάντι και χίππυς...ερχόντουσαν με "ειρηνικές" διαθέσεις,κρατούσαν λουλούδια στα χέρια και είχαν ένα φωτοστέφανο πάνω από το κεφάλι τους...
      Άντε βγάλτε και μια κυβέρνηση που δε θα τη φοβάστε αλλά πάλι θα σας πηδάει.

      Διαγραφή
    14. @ximeio:

      Φίλε μου,

      Άκου να σου εξηγήσω δύο πράγματα.

      ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ στα αστικά κόμματα και στις αστικές τάσεις της αριστεράς ένα κομμουνιστικό κόμμα είναι υποχρεωμένο να κάνει. Αν δεν την κάνει, τότε δεν εργάζεται ως κομμουνιστικό κόμμα. Το ΚΚΕ κάνει πολιτική κριτική λοιπόν.

      ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ σε αυτούς που φαίνονται να πετούν πέτρες, μάρμαρα, καπνογόνα, μολότωφ και τα τοιαύτα στους διαδηλωτές ενώ τα ΜΑΤ κάθονται και κοιτάνε δεν γίνεται. Μ' αυτούς θα έχουμε πολύ κακά ξεμπερδέματα, ό,τι φανέλες και να φοράνε και όπως και αν εμφανίζονται στους αδαείς.

      Στον δρόμο λοιπόν, δεν έχουμε πειράξει τρίχα από όποιον θέλει να διαδηλώσει ή να οργανωθεί έξω από μας, ούτε τον έχουμε παρενοχλήσει με οποιονδήποτε τρόπο.

      Ούτε έχουμε διώξει άνθρωπο από κοντά μας ρωτώντας τον τι κόμμα ψηφίζει ή δεν ψηφίζει. Έχεις πάει ποτέ σε συγκέντρωση του ΠΑΜΕ για να συμμετάσχεις και σου έδειξε κάποιος ότι θέλει πιστοποιητικό τι ψήφιζες ή δεν ψήφιζες;

      Συνεπώς, ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα εδώ; Ότι δεν συνεργαζόμαστε με όσους πρεσβεύουν ιδέες αντίθετες από τις δικές μας;

      Ότι αμυνόμαστε όταν επιτίθενται να μας σκοτώσουν;

      Ποιο;

      Διαγραφή
    15. οι ¨υπόλοιποι" του χημείου!!
      "Παράδοξο" να μας το παίζεις "από την ίδια μεριά" όταν έχεις επιλέξει τέτοιο νικ.Αλλά βέβαια, αν νομίζεις πως απευθύνεσαι στις "πλατείες" όλα ένα μπουρδούκλωμα γίνονται σουπιά μου.

      rednready2

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος (rednready2),
      Όχι απλώς σαχλαμαράκιας και προβοκάτορας. Αλλά έμμισθος πράκτορας της αμερικάνικης κυβέρνησης. Διασπαστής του επαναστατικού μετώπου και θραύστης κρυστάλλων.

      Έσο έτοιμος

      Διαγραφή
    17. Να κι αν είσαι, να κι αν δεν είσαι.

      Διαγραφή
    18. Είναι αυτός που επικρότησε δήλωση "και λίγες έφαγε το ΚΚΕ" από τη Χ.Α.

      Δεν χρειάζεται ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

      Διαγραφή
    19. Και ποιο είναι το πολιτικό νόημα όλων αυτών, θα μου πεις;

      ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ.

      ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.

      Διαγραφή
    20. Πες μας ρε Νταρθ Βεϊντερ και για τα υπόγεια του Περισσού, τα κότερα του Φλωράκη, τη Βάρκιζα, τον Γερμανό, το εμπόριο όπλων, τα ρούβλια από την KGB. Και φυσικά και για τον Στάλιν. Αν χρειαστείς βοήθεια ανάτρεξε στην Αυριανή του Γαργαλάκου.
      http://www.youtube.com/watch?v=x0MDAD8C9QA
      από το 4:23 και μετά ένα πρότυπο μάθημα.

      Διαγραφή
    21. @rednready2
      δεν καταλαβαινω που το πας και τι εχεις στο μυαλο σου με το νικ μου. εντελως πληροφοριακα αυτο ειναι ενα παρατσουκλι που μου ειχαν βγαλει παλια καποιοι εργατες γιατι δουλευα σε εργαστηριο (αν και δεν θα επρεπε καν να σε ενδιαφερει, ο καθεις και η ιστορια του)

      @αντωνης
      την πολιτικη κριτικη την καταλαβαινω. αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι τα ξεκατινιασματα και οι μπηχτες ενθεν κακειθεν κι εγω αυτο βλεπω και απο σας και απο τους αλλους (πχ. zaphod που συμμετεχει κ στην κουβεντα).
      οσο για τα μαρμαρα και τα ξυλα για μενα που το βλεπω σαν τριτος, αυτη ειναι μια μερα που θα επρεπε να ντρεπονται ολοι ακομα και να την αναφερουν και παρολα αυτα ολοι την χρησιμοποιουν σαν περγαμηνη. Παραδοξο
      (δεν ημουν παρων, δεν ειμαι αθηνα, οτι εμαθα ειναι απο το ιντερνετ και απο φιλους και απο τους δυο χωρους αλλα δεν εχει σημασια, ολοι κρινουμε αναλογα με τις προσωπικες μας οπτικες)


      @PEDRO
      "μιλάνε σα να ήταν όλοι αυτοί τότε κάτι μεταξύ Μαχάτμα Γκάντι και χίππυς...ερχόντουσαν με "ειρηνικές" διαθέσεις,κρατούσαν λουλούδια στα χέρια και είχαν ένα φωτοστέφανο πάνω από το κεφάλι τους.."
      εχεις δικιο αλλα δεν ειδα και την αλλη πλευρα να κρατα λουλουδια στα χερια. και μη μπουμε στην κουβεντα ποιος αρχισε πρωτος γιατι αυτη ειναι μια κουβεντα που τη δεχομαι μονο απο τα ανιψια μου που ειναι εφτα χρονων, οχι απο μεγαλους ανθρωπους που θελουν να λενε οτι εχουν κ πολιτικη σκεψη. ακομα και στα ανιψια μου δεν με νοιαζει ποιος αρχισε πρωτος

      Διαγραφή
    22. "αυτη ειναι μια μερα που θα επρεπε να ντρεπονται ολοι"

      Συγνώμη, να ντρέπονται αυτοί που τα φαγαν στο κεφάλι, γιατί; Ίσες αποστάσεις κι έτσι; Υπάρχουν τα βίντεο, πες μου γιατί πρέπει να ντρέπονται όλοι.

      "ειναι ενα παρατσουκλι που μου ειχαν βγαλει παλια καποιοι εργατες γιατι δουλευα σε εργαστηριο"

      Εργαστήριο χημείας με εργάτες;

      Διαγραφή
    23. Πάσσο αν είναι όντως έτσι...
      Απλώς το "χημείο" παραπέμπει σε κάτι άλλο

      rednready2

      Διαγραφή
    24. @αντωνης
      εργαστηριο σε εργοταξιο, οι εργατες (τουλαχιστον οι συγκεκριμενοι που μου κολλησαν το παρατσουκλι) το εργαστηριο τα λεγανε χημειο και φωναζαν και μενα ετσι.

      Διαγραφή
    25. 'Οχι άλλοι καϊλες...δε σας ξεπλένει τίποτα.

      Διαγραφή
  13. ποια ονόματα χρηματοδοτών;;; η ασφάλεια είσαι;; πολύ καλά κάνει το ΚΚΕ και προστατεύει τον κόσμο του. καραγκιόζη

    υποστηρικτής ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ζήτησα εγώ να βγουν τα ονόματα (στ' αρχίδια μου οι χρηματοδότες του ΚΚΕ), αλλά όχι και να εγκαλεί ένα άβαταρ ονόματι Αντώνης για ανωνυμία, επειδή έχουμε κάτι να κρύψουμε.
      Έχετε σπάσει το κοντέρ της αντίφασης.

      Διαγραφή
    2. Ρε γελοίο υποκείμενο, είναι ή δεν είναι πολιτική του ιστολογίου ότι δεν δημοσιεύονται ανώνυμα σχόλια;
      http://leninreloaded.blogspot.com/p/blog-page.html

      Είναι ή δεν είναι απόλυτα σαφές ότι "μη ανώνυμο" σημαίνει ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ;

      "Τι φοβάστε ακριβώς και δεν τολμάτε ούτε ψευδώνυμο να βάλετε;"

      Τι νερά πας να θολώσεις ρε άθλιε φασίστα επειδή σε εκθέτουν τα δικά σου πεπραγμένα;

      Διαγραφή
    3. "Έχετε σπάσει το κοντέρ της αντίφασης." - "καλό"...
      Πότε είναι του Αγίου Ζαφοντίου;

      Διαγραφή
    4. Ο άνθρωπος παρασύρθηκε από τις συνήθειές του και νομίζει ότι απευθύνεται σε ηλιθίους.

      Με εγκαλεί που ζητώ ψευδώνυμο στα σχόλια ρωτώντας με για το όνομά μου, του δίνω τα στοιχεία μου ευθαρσώς και απαντά ότι υπερασπίζεται την ανωνυμία κόντρα στους επώνυμους.

      Πραγματικά, πρέπει να έχει κοινό με κάτω από 30 IQ.

      Διαγραφή
    5. Χρήστη "Αντώνη" είσαι άσχετος από Διαδίκτυο. Δεν αποτελείς φυσική παρουσία ρε φωστήρα, αλλά ένα άβαταρ με ονοματεπώνυμο.

      Συνέχισε τους διασκεδαστικούς χαρακτηρισμούς, αλλά κυρίως συνέχισε τη ρουφιανιά. Μία χαρά το πας, σαν καλός σταλινικός.

      Διαγραφή
    6. Έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου και νομίζεις ότι όλοι είναι σκιές σαν την πάρτη σου. Η κουκούλα φταίει.

      Όσο για χαρακτηρισμούς, το "φασίστας" είναι απλή ιδεολογικοπολιτική περιγραφή της δήλωσης επικρότησης αυτού που φαίνεσαι στο screenshot να επικροτείς, δηλαδή της επίθεσης της Χ.Α στο Πέραμα.

      Το "μαλάκας", από την άλλη, είναι χαρακτηρισμός.

      Όχι ότι με πειράζει να με βρίζει ένας φασίστας βέβαια.

      Διαγραφή
    7. Αν δεν ήσουν κολλημένη σταλίνα χρήστη "Αντώνη" (ξεκουκούλωτε) θα είχες ρίξει και μία ματιά στο τι έγραφα όταν έγινε η δολοφονική επίθεση των ναζιστών στο Πέραμα. Θα είχες επίσης δει τι είπα σε εκείνους τους αναρχικούς που ακούγονταν σαν νεοφιλελέδες την επόμενη ημέρα. Ίσως και να είχες ακούσει (αν και δεν έχω τέτοια απαίτηση) να καλώ τον κόσμο να μην αφήσει μόνο του το ΚΚΕ στη συγκέντρωση που διοργανώθηκε το Σάββατο στο Πέραμα.

      Αν και δεν οφείλω καμία εξήγηση, το FAV στην Scapigliata πήγαινε αποκλειστικά και μόνο για τη ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΣΟΥ. Και ναι ρε φίλε, είσαι μεγάλος ρουφιάνος. Αλλά τουλάχιστον φρόντιζε οι πηγές σου να είναι πιο σοβαρές γιατί γίνεσαι μεγάλη ρόμπα.

      Διαγραφή
    8. Α, επικρότησες την επίθεση της Χ.Α επειδή έγραψα ότι ο Νίκος Μπιτσιμέας ο φίλος σου που έσπευσε να κάνει αντιπερασπισμό στην είδηση μιλώντας για ΚΚΕδες που επιτίθεντο σε αθώους περαστικούς με σπασμένα μπουκάλια στις 20 Οκτώβρη εργάζεται στο Κόκκινο.

      Makes sense.

      Διαγραφή
    9. Οπότε εικάζω "ρουφιάνος" δεν είναι ο έμμισθος συκοφάντης του Κομμουνιστικού εργατικού κινήματος αλλά αυτός που καταγράφει ότι είναι έμμισθος συκοφάντης.

      Ωραίους ορισμούς έχετε στη χαφιεδούπολη!

      Διαγραφή
    10. Makes sense. Είσαι αμετανόητος βλαξ χρήστη "Αντώνη" χωρίς κουκούλα.
      Μία τελευταία προσπάθεια να σε κάνω να διαβάσεις (εκτός αν δεν ξέρεις καν ανάγνωση):

      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378427384917024768
      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378470737771630593 (!!!)
      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378470055865876480
      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378471062557564929
      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378473399506317312
      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378476369748828160
      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378848046354006016
      https://twitter.com/galaxyarchis/status/378867045494181888

      Άκου αν δε βαριέσαι τα τελευταία λεπτά της εκπομπής
      http://news.radiobubble.gr/2013/09/rbnews-1-3.html

      Διαγραφή
    11. Πήγαινε να βρεις τον "Νίκο Μπιτσιμένα" να του πεις ότι είναι ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ (στείλε μου DM, να έρθω να σε δω να του το λες στα μούτρα)

      Διαγραφή
    12. Δεν με ενδιαφέρουν τα λινκς σου φιλάρα. Μπήκες στο twitter για να επικροτήσεις τη συγκεκριμένη δήλωση σε συνάρτηση με το συγκεκριμένο ιστολόγιο και την συγκεκριμένη ανάρτηση.

      Μπήκες μόνος σου εδώ και έγραψες ένα κάρο μπούρδες για τρίχρονους για δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.

      Τέλος της υπόθεσης. Αν έχεις ίχνος τσίπας πάνω σου, βάλ' το κεφάλι σου κάτω από κανα κουβά κρύο νερό και ξανασκέψου με ποιους συγχρωτίζεσαι και για πού οδεύεις.

      Αυτά.

      Διαγραφή
    13. Γιατί δεν διαβάζεις τα τουίτς χρήστη "Αντώνη". Τι φοβάσαι; Ζορίζεσαι;

      Διαγραφή
    14. Απλώς δεν με ενδιαφέρουν. Δεν ξέρω αν κατανοείς το concept. Αν φοβόμουν ή ζοριζόμουν δεν θα τα δημοσίευα. Τα δημοσίευσα, κι έτσι μπορούν όλοι τώρα να σε αθωώσουν ελεύθερα αφού παρουσίασες τεκμήρια που ακυρώνουν αυτό που έκανες σε ανάρτηση του LR.

      Διαγραφή
    15. "Πήγαινε να βρεις τον "Νίκο Μπιτσιμένα" να του πεις ότι είναι ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ (στείλε μου DM, να έρθω να σε δω να του το λες στα μούτρα)"

      Φυσικά και είναι έμμισθος ρ/ς πολιτικού κόμματος. Έχω δώσει το λινκ.
      Και φυσικά είναι συκοφάντης ένας άνθρωπος που έσπευσε να κάνει αντιπερισπασμό στην επίθεση της Χ.Α επικαλούμενος επίθεση του ΚΚΕ σε μια μέρα που υπάρχουν όλα τα οπτικά στοιχεία για το τι έγινε και από ποιους.

      Παρ' όλα αυτά, αν μου πληρώνεις τα εισιτήρια να ρθω.

      Με το ΠΑΜΕ.

      Διαγραφή
    16. Σας τα κάνω ρε τσίπηδες τα εισιτήρια. Θα βάλω και τα μεταφορικά για τα ρόπαλα (τι διάολο, τόσα λεφτά μου δίνει ο Σόρος).

      Μου αρκεί -ακόμη κι είσαι με "συμμορία"- να πας κατά πρόσωπο να του πεις "είσαι έμμισθος συκοφάντης".

      Διαγραφή
    17. Ποιος μίλησε για ρόπαλα; Τι είμαστε, "αντιεξουσιαστές";

      Ευχαριστώ για το δωρεάν ταξίδι. Δεκέμβρη αδειάζω απ' τη δουλειά.

      Διαγραφή
    18. Και πού σαι; Μόνος μου θα ρθω βέβαια, θα γλιτώσεις και τα έξοδα. Ένα εισιτήριο μόνο.

      Διαγραφή
    19. Λατρεμένε μου ελευθεριακέ Γαλαξιάρχη έχεις και εσύ αντίστοιχο μπανεράκι;
      http://twitpic.com/photos/risinggalaxy

      Όχι τίποτα άλλο αλλά αυτή η λαγνεία σας για την ανωνυμία πάει στο διάλο την πρώτη φορά που θα σας καλέσουν σε καμία ΕΡΤ και θα ζητήσετε κάνα φράγκο από ΕΣΠΑ και επιχορηγήσεις για την "αληθινή" δημοσιογραφία που κάνετε.

      Λατρεία, προσοχή στις κάμερες στα μαγαζιά που μπαίνεις...

      αλπο

      Διαγραφή
    20. Αυτά τα ζόρικα είναι που μου αρέσουν Νταρθ. Ή είσαι τσαμπούκας και κουβαρντάς ή τίποτα.
      http://www.youtube.com/watch?v=FCDKQaH2-_s

      Διαγραφή
    21. @αλπο: Φυσικά και είναι δημόσια πληροφορία του ίδιου. Αλλά δεν έχει σημασία. Οι άνθρωποι απλώς τρολάρουν.

      Διαγραφή
    22. Όσο για τις κάμερες και τα μαγαζιά που μπαίνει ο καθένας, ποσώς μας αφορά.

      Μας αφορά τι λέει και τι διαδίδει μετά από μια επίθεση Χρυσαυγιτών.

      Διαγραφή
    23. Μεγάλο κάλο τους πάτησες Αντώνη, πολλά νεύρα...

      Διαγραφή
    24. Κι όμως, τους οφείλω πολλά. Αν δεν είχα δει τι έγινε την 20η Οκτώβρη, μπορεί και να μην είχα ξυπνήσει με τη βία που ξύπνησα για το τι πραγματικά συμβαίνει. Μπορεί και να μην είχα φτάσει να συνειδητοποιήσω ότι ή ξεκόβεις από όλο αυτό το πράμα της "αριστεράς γενικώς" οριστικά και αμετάκλητα, ή σε παίρνει το μαύρο ρέμα.

      Διαγραφή
  14. Αυτά που γράφεις για τον Rising είναι εντελώς ανυπόστατα, ανάλογα και των υπολοίπων φανταστικών μυθοπλασιών που γράφεις στο κύριο δημοσίευμα. Ο εν λόγω φίλος από το διαδίκτυο από την πρώτη στιγμή, εκνευριστικά μάλιστα, στάθηκε αλληλέγγυος με τα θύματα* της ναζιστικής επίθεσης στο Πέραμα. Μιλάει διαρκώς ο αφελής για ενότητα της εργατικής τάξης και αντιφασιστικής δράσης μαζί με το ΚΚΕ. Γίνεται προφανής νομίζω η πλάνη του απλά και μόνο διαβάζοντας όλα τα προηγούμενα.

    * Το πόσο θύμα Δεν είναι κάποιος, ο οποίος σε παρελθόντα χρόνο φαίνεται από φωτογραφίες να κλωτσάει στο κεφάλι κάποιον πεσμένο αναρχικό είναι προφανές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ο εν λόγω φίλος από το διαδίκτυο από την πρώτη στιγμή, εκνευριστικά μάλιστα, στάθηκε αλληλέγγυος με τα θύματα* της ναζιστικής επίθεσης στο Πέραμα. Μιλάει διαρκώς ο αφελής για ενότητα της εργατικής τάξης και αντιφασιστικής δράσης μαζί με το ΚΚΕ."

      ΔΗΛΑΔΗ, ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ SCREENSHOT ΓΙΑ ΤΟΝ "ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟ" ΣΟΥ Ή ΑΠΛΑ ΤΗ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΩΣ ΨΕΥΤΗΣ;


      risinggalaxy
      ‏@risinggalaxy
      Στις 20-10-2011 το ΚΚΕ εδρασε ως μηχανισμός με καδρόνια και σπασμένα μπουκάλια.Και λέμε τώρα να μη βαράει φασίστες επειδή είναι αστικό κόμμα

      Reply to @risinggalaxy

      atreyiou ‏@atreyiou 23h

      @risinggalaxy για σπασμένα μπουκάλια πρώτη φορα ακούω είσαι σίγουρος;


      risinggalaxy ‏@risinggalaxy 23h
      @atreyiou ήμουν με μια φωτογραφική μηχανή στη γωνία του athens plaza. Ξέρω τι λέω
      Details
      atreyiou ‏@atreyiou 23h
      @risinggalaxy οκ. Τραγικό

      Διαγραφή
    2. ειναι πολυ απλο νομιζω...να βγαλει τις φωτογραφιες με τα σπασμενα μπουκαλια των κουκουεδων για να αποδειξει οτι δεν ειναι ψευταρας.

      Οταν το κρατος και το παρακρατος βγαζει χωρις ντροπη στη δημοσιοτητα φωτογραφιες ξυλοκοπημενων παιδιων με επιρροες απο τον αναρχικο χωρο τοτε αυτοι ειναι θυματα.( και οντως ειναι)

      Οταν το κρατος και το παρακρατος βαραει κομμουνιστες εργατες, τοτε ''και λιγες φαγανε''. και ''απο που τα παιρνετε ρε?'' φτου σας πουλημενα τομαρια!!!!
      μητσουλας

      Διαγραφή
    3. Εγώ πάντως έβγαλα 7 βίντεο από τι έκαναν κάποιοι κύριοι στις 20 του Οκτώβρη και δεν είδα ΕΝΑΝ να κάνει κιχ.

      Μόνο να συναγωνίζονται τα χρυσάβγουλα στο ποιος θα βγάλει τον Πουλικόγιαννη θύτη της 20ης Οκτώβρη ξέρουν τα καθήκια.

      Διαγραφή
    4. -Ότι ο πεσμένος είναι "αναρχικός" από που ακριβώς προκύπτει;
      -Την "πολιτική ευθήνη" της επίθεσης εναντίον του ΠΑΜΕ, ανέλαβαν με σχεδόν ταυτόσημες ανακοινώσεις τους την επομένη, δύο οργανώσεις:
      Η "αντιεξουσιαστική κίνηση" και η "Χρυσή αυγή".
      Εκτίθεστε άσχημα φασιστόμουτρα...

      Διαγραφή
    5. Που υπάρχει η ανακοίνωση των καθαρμάτων του "λαϊκού" συνδέσμου, να την δούμε και εμείς;;;

      Διαγραφή
    6. Σκληρή ανακοίνωση Χρυσής Αυγής κατά ΚΚΕ : «Είστε τα πιο χρήσιμα δεκανίκια του αστικού κράτους»
      ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

      Το ΠΑΜΕ σε χθεσινή ανακοίνωσή του αναφέρει ότι δίπλα στους κρατικούς, κατασταλτικούς μηχανισμούς υπήρχαν και Χρυσαυγίτες. Η πραγματικότητα τους διαψεύδει… Αυτοί που ξεκάθαρα έδρασαν δίπλα στους κρατικούς, κατασταλτικούς μηχανισμούς ήταν τα μέλη του ΚΚΕ! Αυτοί χτύπησαν και τραυμάτισαν απεργούς της ΠΟΕ-ΟΤΑ και απλούς Έλληνες πολίτες, όταν οι τελευταίοι προσπάθησαν να προσεγγίσουν τη βουλή. Σε ερώτηση δημοσιογράφου μάλιστα για το αν το ΠΑΜΕ βρισκόταν σε συνεννόηση με την αστυνομία, η Παπαρήγα στην ουσία επιβεβαίωσε(!), απαντώντας ότι: “δεν μπορώ να μεταφέρω από πρώτο χέρι, δεν ήμουν εγώ υπεύθυνη για την περιφρούρηση, αλλά οι σύντροφοι του ΠΑΜΕ…”. Υποδύθηκε μάλιστα και την εκπρόσωπο τύπου της αστυνομίας, λέγοντας πως: “εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσε να επέμβει η αστυνομία, καταλαβαίνετε τι θα γινότανε αν επενέβαινε εκείνη τη στιγμή η αστυνομία”. Αυτοί είναι οι επαγγελματίες μπολσεβίκοι, τα πιο χρήσιμα δεκανίκια του αστικού κράτους. Έχουν φτάσει στο σημείο να καλύπτουν τις αρχές ενός εθνοπροδοτικού και αντιλαϊκού συστήματος, την ώρα μάλιστα που εξαιτίας αυτών των ανεκδιήγητων αρχών, ένας σύντροφός τους, ένας άτυχος Έλληνας, έπεφτε νεκρός.
      ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
      - Γιατί ούτε ένας από τους χιλιάδες αστυνομικούς που βρίσκονταν χθες στο κέντρο της Αθήνας δεν εμφανίστηκε στον πυρήνα των επεισοδίων;
      - Για ποιο λόγο άφησαν ΚΚΕδες και αναρχικούς να σκοτώνονται επί ώρα στο Σύνταγμα χωρίς να επέμβουν, την ίδια ώρα που χρησιμοποιούν τόνους χημικών για το παραμικρό;
      -Γιατί για μία ακόμη φορά δε συνελήφθη κανείς από τους «κουκουλοφόρους», που έχουν φυσικά συγκεκριμένη πολιτική ταυτότητα και είναι όλοι τους ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΙ στις αρχές;
      -Θα πάνε στη φυλακή οι ένοχοι για τον θάνατο του 53χρονου;
      -Πού ακριβώς είδε η Παπαρήγα τους… “ακροδεξιούς”;
      - Γιατί τα κανάλια μιλούσαν για συγκρούσεις διαδηλωτών με κουκουλοφόρους και όχι ΚΚΕδων με αναρχικούς;
      - Tο ΚΚΕ – που αντιτίθεται ΔΗΘΕΝ στη μνημονιακή πολιτική – ήταν σε συνεννόηση με την αστυνομία για την διαφύλαξη της βουλής;
      - Γιατί οι μπολσεβίκοι παρίσταναν τους… φύλακες των "χειμερινών ανακτόρων" την πιο κρίσιμη ημέρα για τα δικαιώματα των εργαζομένων;
      - ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΚΟΣΜΟΣ (ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ) ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΟΝΟΙ ΧΗΜΙΚΑ, ΕΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ;
      Τα ερωτήματα ασφαλώς είναι ρητορικά…

      Υ.Γ. - Φωτογραφία: το μπλοκ του ΠΑΜΕ στις χθεσινές κινητοποιήσεις. Τολμούν και μιλάνε δημόσια, αυτοί που ξεπούλησαν τον Έλληνα εργαζόμενο, υποστηρίζοντας και δίνοντας τα κομματικά σημαιάκια τους σε λαθρομετανάστες, σε όλους αυτούς που έριξαν τα μεροκάματα –εξυπηρετώντας μόνο τους μεγαλοεργολάβους – και βύθισαν χιλιάδες ελληνικές οικογένειες στην ανέχεια.

      http://newsgallery.gr/a/116922/%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%AE_%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7_%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82_%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC_%CE%BA%CE%BA%CE%B5_%CE%B5%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5_%CF%84%CE%B1_%CF%80%CE%B9%CE%BF_%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1_%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B9%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82

      Διαγραφή
    7. Δλδ οι αντιεξουσιαστές λένε ότι ο χώρος τους είναι καθαρός και αποστειρωμένος και δεν υπήρχαν παρακρατικοί ανάμεσά τους εκείνη τη μέρα και γενικά είναι μύθος οι πληρωμένοι κουκουλοφόροι?

      Ή ότι ναι μεν υπάρχουν και τέτοιοι –ασφαλίτες- είναι απ’τις αδυναμίες του χώρου αυτό, αλλά ΟΚ εκείνη την ημέρα κι αυτοί (οι ασφαλίτες) θέλαν να καταλάβουν τα χειμερινά ανάκτορα, οπότε υπήρχε όχι μόνο ανοχή αλλά και σύμπνοια για τον κοινό στόχο?

      Διαγραφή
  15. Αγαπητή @Vita Oglou
    πέστε το καθαρά, είπατε:
    τα "θύματα" της ναζιστικής επίθεσης στο Πέραμα.
    (Το πόσο θύμα Δεν είναι κάποιος, ο οποίος σε παρελθόντα χρόνο φαίνεται από φωτογραφίες να κλωτσάει στο κεφάλι κάποιον πεσμένο αναρχικό είναι προφανές.)

    Ο rising για εσάς είναι πλανεμένος και αφελής γιατί πιστεύει σε ενότητα της εργατικής τάξης κτλ. και λέει μόνον για μπουκάλια και άλλους δράκους.

    Εσείς;
    Θέλετε να κλεισουμε ένα ραντεβού για να ξεκαθαρίσουμε τα πράματα μεταξύ μας;
    Θα έρθετε πάλι 50 σε είκοσι άτομα;
    Θα έχετε κουκούλες και φονικά "εργαλεία";
    Αν χτυπήσετε εργάτες και οικοδόμους θα πετύχετε τον στόχο σας;

    Γιατί θα πρέπει να ακουλουθήσουμε εμείς την δική σας λογική;
    Γιατί θα πρέπει να ασχοληθούμε με τσιράκια και όχι με τα αφεντικά;
    Χρειάζεται να ειπωθεί πως η εργατική τάξη μπορεί να υπομένει πολλά αλλά έρχεται πάντα η ώρα που αντιδρά;

    Όσο και να επιμένετε δεν θα σας γαμήσουμε πρωτογενώς. Σαν τσιράκια που είσαστε όποτε μπαίνετε μπροστά από τα αφεντικά σας θα αρπάζεται τις δέουσες κλωτσιές.

    αλπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσαμπουκάδες κομμένοι. Εδώ μας ενδιαφέρει η πολιτική αντιπαράθεση.

      Δεν κάνουμε ξεκαθαρίσματα λογαριασμών.

      Διαγραφή
  16. Λυπάμαι παιδιά, οι κουκουέδες απαγορεύονται στο τουίτερ, μη παραβιάζουμε έτσι αστόχαστα τη γραμμή του ριζοσπάστη.
    Αυτό περιλαμβάνει και το κουτσομπολιό για τα διάφορα τουίτ.
    Η Αλέκα ήταν σχετικά κουλ με το θέμα αλλά το Κουτσούμπα θα αρχίσει τίποτα διαγραφές, δε τα σηκώνει αυτά.

    Τιμών και Πούμπα ψηφίζουμε Κουτσούμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό. Το σκέφτηκες όλο αυτό μόνος σου;

      Διαγραφή
    2. Τραγική η "εξυπνάδα" και το "χιούμορ", μεγάλη ζημιά το ίντερνετ...

      Διαγραφή
    3. PEDRO16 Σεπτεμβρίου 2013 - 1:58 μ.μ.
      Τραγική η "εξυπνάδα" και το "χιούμορ", μεγάλη ζημιά το ίντερνετ...

      Το ίντερνετ προσφέρει "εξυπνάδα" και "χιούμορ". No wonder που έχει βγάλει προειδοποίηση ο Περισσός.

      Διαγραφή
    4. Καλώς το αρχιφασισταριό του twitter. Τελικά δεν μας είπες, πόσες έπρεπε να φάμε απ' τη Χρυσή Αυγή για να στρώσουμε χαρακτήρα;

      Διαγραφή
    5. Ακριβώς, με εισαγωγικά όμως, άρα εγκρίνεις; Νοου γοουντερ χεχε...

      Διαγραφή
    6. Λέω το αντίθετο από ξεκαθάρισμα λογαριασμών που θέλουν αυτοί.
      Δεν τους κάνουμε το χατήρι.

      Απλά αφιερώνω πράματα που οι ίδιοι δίνουν για τον εαυτό τους:
      Στην lasca perdere δεν νομίζεις πως ταιρίαζει η αφιέρωση: http://www.youtube.com/watch?v=cjAomPBQpNc

      O Urfurslaag μαζί με GiaNt δεν είναι που διαφημίζουν τις επιδόσεις τους σε ουσίες;
      Έκανε κουβέντα και με κοτζαμ Άδωνι υπουργό ο urf εδώ δεν θα κουβέντιαζε;

      αλπο

      Διαγραφή
    7. Ξέχασα και τ'αγγλικά μου

      Διαγραφή
    8. Δεν ξέρω ρε Αντώνη. Ο χαρακτήρας σου και η ρουφιανιά σου εσένα δε στρώνουν. Πότε έβγαλες προσωπικά στοιχεία φασίστα; Ποτέ. Αλλά αναρχικού, συριζαίου κατά εσάς, ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Ότι τον στοχοποιείτε ούτε που σας νοιάζει γκεσταμπίτες.

      Αλλά θα συνεχίζετε να τις τρώτε, γιατί το σημαντικότερο είναι η αστική νομιμότητα για σας, και όχι να ανοίξετε μερικά κεφάλια.

      Κεφάλια ανοίγετε δηλαδή αλλά όχι φασιστών. Μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό;

      Διαγραφή
    9. Ω ρε μάνα μου...

      Πες κι άλλα, πες κι άλλα!

      Διαγραφή
    10. Νοου γουοντερ που λυσσάνε οι τσαούσες...

      Διαγραφή
    11. Α, πού είσαι, αστροπελέκι. Για προσωπικά στοιχεία φασιστών. Αυτά τι είναι;

      "Οι συγκεκριμένοι "παλικαράδες", όπως ο Πανταζής, επικεφαλής της Χρυσής Αυγής στο Πέραμα, ο Καστρινός και άλλοι που αναγνωρίστηκαν, δεν έκαναν κανένα μεγάλο κατόρθωμα."
      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/blog-post_8710.html

      Βέβαια, θα μου πεις δεν έβγαλα τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ προσωπικά στοιχεία και είσαι μια χαρά και αποδεδειγμένα φασίστας. Ουδείς τέλειος, τι να κάνουμε.

      Διαγραφή
    12. "Βέβαια, θα μου πεις δεν έβγαλα τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ προσωπικά στοιχεία και είσαι μια χαρά και αποδεδειγμένα φασίστας"

      Προχωράει η στοχοποίηση βλέπω. Αυτά τα γκεσταμπίτικα μπορεί να πιάνουν σε λοβοτομημένους οπαδούς, που χάβουν ότι τους λες, αλλά να ξέρεις ότι έχεις γελοιοποιηθεί απίστευτα σήμερα - όχι ότι σε ενδιαφέρει.

      Γιατί δεν κανονίζεις μια συνάντηση με risinggalaxy, όπως σου λέει ο γαλαξιάρχης, από πάνω, να ρθω και εγώ, και να δεις τί είναι αυτοί που βρίζεις;. Ή πρέπει να πάρεις έγκριση Κουτσούμπα;

      Διαγραφή
    13. Στοχοποιείται το καημένο! Σπεύσατε, ΜΚΟ! Οι φασίστες αποκαλούνται φασίστες!

      Διαγραφή
    14. Άρχισε και τις χειραψίες ο scalopinia. Μαλώνεις ρε?
      http://www.youtube.com/watch?v=JwEdr5KgCzk

      Διαγραφή
    15. Είναι εκπληκτικό το να σχολιάζεται ποστ που μιλά για δευτερογενή τρομοκρατικό μηχανισμό στον δήθεν "αντιεξουσιαστικό χώρο" με σχόλιο "και λίγες φάγατε" απ' τη Χ.Α.

      Ούτε παραγγελία, πραγματικά. Η κοπέλα είναι δικιά μας μάλλον και τους τρολάρει όλους εκεί μέσα.

      Διαγραφή
  17. Τι μόνος μου ρε Αντωνάκη, εδώ εμείς οι ψευτοαναρχικοί έχουμε κοτζαμ υπερμηχανισμό προπαγάνδας από πίσω μας.
    Όχι σαν εσάς που ξεπουλάτε τα ραδιόφωνά σας σε Φουρθιώτηδες.

    Τιμών και Πούμπα ψηφίζουμε Κουτσούμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "έχουμε κοτζαμ υπερμηχανισμό προπαγάνδας από πίσω μας."

      Τώρα υπερβάλλεις. Εγώ ξέρω ότι ο χώρος είναι του "μοιράζεσθαι" και της κοινοχτημοσύνης. Πώς να πιστέψω ότι κρατάτε τον μηχανισμό για πάρτη σας;

      https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346241

      http://ethnikismos.net/2013/09/13/ιδου-ο-αρχικοζακοσ-πουλικογιαννησ-πρ/

      Διαγραφή
  18. Ρε Αντωνάκη ψευτοαναρχικοί είμαστε όλοι, υπερμηχανισμούς έχουμε ρε συ. Οι "αυθεντικοί Αναρχικοί" υπάρχουν μόνο σε κάποια φαντασίωση σου, αυτοί δεν έχουν μηχανισμούς και δεν κάνουν σεξ πριν την επανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μπάλα έξω απ' το γήπεδο, αγαπητοί τηλεθεατές, χωρίς προηγούμενο το λάκτισμα του επιθετικού στο τόπι!

      Να τος τώρα, πορεύεται στο κέντρο του γηπέδου κάνοντας ηχηρές γαργάρες...

      Διαγραφή
  19. Πω ρε φίλε σχολιάζω σε μπλογκ με έγκριση στα σχόλια... πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει κανείς...
    Για σας βρε κουκουέδες όμως κάνω και την καρδιά μου πέτρα και την ανάγκη φιλοτιμία. Οτιδήποτε για να ζήσετε ελεύθεροι και ευτυχισμένοι μακριά από την κτηνώδη καταστολή μυαλών που τρώτε απ'τα διάφορα Κουτσούμπα που έχετε βάλει τσολιά στη σκέψη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ένα δάκρυ για τα εγκλωβισμένα μυαλά στον Κουτσουμπικό εφιάλτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

      Πού κρυβόσουνα εσύ ρε ταλέντο;

      Διαγραφή
    2. Μπορώ να το κλέψω αυτό το διαμάντι; Pleaaaaase!

      Διαγραφή
    3. Στο τουίτερ. Είναι φωλιά αντικουκουέδων εκεί σύντροφε, προσοχή.

      Διαγραφή
    4. Ε, να μπαίνεις στην TL μου συχνότερα να μου φτιάχνεις το κέφι!

      Διαγραφή
    5. Ένα δάκρυ
      για τα εγκλωβισμένα
      μυαλά στον Κουτσουμπικό
      εφιάλτη.

      Το νόμπελ στον κύριο και όλα τα μωρά στην πίστα!

      Διαγραφή
    6. βρε ατιμούλικο, έχεις ακάουντ? και το Κουτσούμπα τι θα πει? θες να σου θυμώσει και να σου κρατάει μούτρα? έχεις δει Κουτσούμπα με μούτρα? τρέμει η αστική τάξη ολάκερου του πλανήτη.

      Σε κάνω φόλοου πάραυτα.

      Διαγραφή
    7. Follow me, follow me, underneath the Christmas tree, and go sailing in the sea, till we see Xrysi Avgi...

      Sorry, με έπιασε και μένα το ποιητικό μου, με παρασέρνεις.

      Διαγραφή
    8. Κλασικό αναρχοτρόλ ο Urfurslaag! Μία περίοδο που ψαχνόμουν τον έβλεπα στο yt, αλλά οκ όλοι περνάμε φάσεις κάποια στιγμή!

      Κώστας

      Διαγραφή
    9. Επειδή μου φαίνεσαι λίγο ζαβό κάτσε να σου στείλω και οδηγίες πως θα κάνεις το follow.
      http://www.youtube.com/watch?v=5INQR3EyBAA&feature=youtu.be

      Διαγραφή
    10. Κι εγώ τον έβλεπα, είναι ένας θρύλος.

      Διαγραφή
    11. πλάκα μου κάνετε βρε? μη βλέπετε τέτοια πράματα, είναι παρακρατικός μηχανισμός προβοκάτσιας το ΥΤ.

      (Το τλ σου είναι λίγο ψόφιο σύντροφε. Φαντάζομαι στο μπλογκσποτ είναι ευκολότερη η λογοκρισία ε?)

      Διαγραφή
    12. Ε, δε μου μιλάνε συνήθως οι αντιεξουσιαστές για αυτό. Τώρα όμως που θα με κάνεις φόλο ΕΣΥ, θα ζωντανέψει.

      Διαγραφή
    13. Αντώνη μην τους αντιμιλάς άλλο. Είναι ζόρικα τα παιδιά και δέρνουν άσχημα. Πληρώνουν κιόλας για να πας να σε δείρουν. Άσε που στις οδομαχίες και στο street fighting είναι αστέρια.
      http://www.dailymotion.com/video/xe6wz6_%CE%B8%CE%B2-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BF%CE%BD-%CF%86-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%85_shortfilms

      Διαγραφή
  21. Μαλάκα ουρφ δεν παίζω σε γλείφουν γιατί είσαι σελέμπριτυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, αυτός έγραψε δις μην και δεν το δούμε ότι και λίγες έφαγε το ΚΚΕ απ' τη Χ.Α και δεν το ξέρω;

      Καθένας όπως ενεργεί.

      Διαγραφή
    2. Σε ποιον τα πουλάς αυτά ρε τραγικέ δημοσιοσχετίστα;
      Λες και βρεθήκαμε χτες στο διαδίκτυο και δεν προσπαθήσαμε να κάνουμε διάλογο μαζί σου.

      http://leninreloaded.blogspot.de/2012/10/blog-post_7727.html

      Διαγραφή
    3. Μανδάμ, δεν γνωρίζετε πως δεν κάνω διάλογο με φασιστόμουτρα σαν την αφεντιά σας;

      Γιατί αρέσκεστε τόσο να κρύβεστε πίσω απ' την αγέλη όσων σας περνούν για "αναρχικιά";

      Διαγραφή
    4. Lol ποιοι με περνάνε για αναρχικιά; Εγώ μικροαστή δηλώνω.

      Διαγραφή
    5. Δυστυχώς, ο χώρος δεν σκαμπάζει πολύ από κρισάρα. Δεν είδες τον δικηγόρο με την κουστουμιά στην πρώτη γραμμή του λιθοβολισμού διαδηλωτών; Με κάτι μούτρα σαν εσένα θα κολλήσουν;

      Διαγραφή
  22. Αντώνη, με απατάς με τον Urfurslaag? Ντροπή σου, μωρή Κρούπσκαγια!
    athemita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε βρε, φασιστομαγνήτης το ποστ!!! Καλώς τον πώς σε είπανε; Καταστασιακό Τζήμερο;

      Ο Ουρφ κάτι βιντεάκια έφτιαξε διασκεδαστικά και λέει ως τώρα κάτι άκακα περί σταλινικής λογοκρισίας.

      Δεν επέδειξε τη σάπια και φασιστική βοθρίλα που χαρακτηρίζει την αφεντιά σου.

      Διαγραφή
  23. Δηλαδή, τί θέλεις τώρα, να θυμώσω και να ξαναβάλω τον μπαρμπα-Αλαίν να υπογράψει υπέρ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ; Αυτό θέλεις;
    athemita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οδηγίες:

      Γύρνα στον σκουπιδοτενεκέ.

      Χέσε εκεί μέσα.

      Φάε τα σκατά που φτιάχνεις.

      Ψόφα.

      Διαγραφή
    2. όλα τα παιδιά στην πίστα.
      Ο Αντώνης ΔΕΝ είναι το ΚΚΕ αλλά βαρώντας κάποια ζημιά θα του κάνουμε.
      Τι είναι αθέμιτε ο Μπαντιού για το Κόμμα; ό,τι ο Κονδύλης για τον Ριζοσπάστη, ηλίθιε!

      Προσοχή, στα μονόστηλα, κάνουν κακό στην υγεία και προκαλούν παραισθήσεις μεγαλείου.

      αλπο

      Διαγραφή
    3. Αυτός είναι ειδική περίπτωση. Δεν είναι κανένα απλό αναρχοτρολ. Αυτός έχει υπηρεσιακό βάθος.

      Διαγραφή
  24. Κρίμα για τον καυγά επειδή ο zaphod δεν είναι φασίστας αν και δυστυχώς πάνω στα νεύρα του έκανε σχόλιο που θα μπορούσε να γίνει από χρυσαυγίτη.
    Ευτυχώς μετά εμφανίστηκαν κάποια πρωτοκλασάτα βλήματα και χαλαρώσαμε.. :)

    giorgalis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω να έχασε απλώς την ψυχραιμία του. Γι αυατό και του είπα να ρίξει κανα κουβά κρύο νερό και να αναλογιστεί τι στηρίζει. Καλή η φιλία, αλλά τα πράματα είναι ζόρικα και κάποιοι το χουν ανοιχτά παρατραβήξει το σκοινί.

      Και αυτό σημαίνει τον rising galaxy, σε ό,τι αφορά τον Zaphod. Μπορεί να δει τι έγραψε και ότι το έγραψε εντελώς απρόκλητα.

      Όσο για το τσίρκο τη Λασκατολάτα, δεν μάθαμε τίποτε καινούργιο για την πάρτη της.

      Διαγραφή
    2. Α κάνετε παρέα όλο το σταλινομπλοκ. Γεια σου φιλάρα Γεωργαλή. Μετά θα πας να ποστάρεις τραγουδάκια στο αναρχοφασίζον μπλογκ Παραλληλογράφος με το Γαλαξιάρχη και το risinggalaxy;

      Διαγραφή
  25. Bloopers Team (snb) ‏@snbbloopers 1m
    @V_Siriopoulos @PanosKammenos @anexartitoi respect, αν και πολιτικά είμαστε σε διαφορετικές παρατάξεις.


    Παρακαλείται, ο έτερος αιρετικός ή όχι Καππαδόκης, να έρθει εδω μέσα, γιατί για το respect του ζούμε, που το μοιράζει σε όσους αξίζουν!

    αλπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γενικα τα περι οργανογραμματος,ειδικα οσον αφορα τον"δευτερευοντα βραχιονα"(που ομως για οσους επικροτουν το οργανογραμμα ειναι"πιο υπουλος και επικινδυνος",αρα λογικα πρεπει να αντιμετωπιστει κατα προτεραιοτητα)απεχουν απο μαρξιστικη,η εστω μαρξιζουσα αναλυση.Ουτε ταξεις,ουτε τιποτε μονο μια τρομερη συνομωσια που εξυφαινεται εναντιον εναντιον του κκε και που"αποδεικνυεται"μεσα απο επιλεγμενα θραυσματα δηλωσεων κλπ που ερμηνευονται/συσχετιζονται κατα το δοκουν,η μαλλον οπως μας βολευει και οπως εμεις γουσταρουμε:Θεωρια συνομωσιας δηλαδη.

    Θα μπορουσαν βεβαια οι συγγραφεις του οργανογραμματος να παρατηρησουν το γνωστο βιντεο με τη ΧΑ που μαζωχτηκε σε εναν καφενε στη ΝΕΖ και ελεγε για τους"εφοπλιστες μας...απο τους οποιους εξαρτιομαστε...και με τις απεργιες ολοι αυτοι κλπ"(τα σε εισαγωγικα ανηκουν στα καραφλα)για να βγαλουν το προφανες συμπερασμα οτι η ΧΑ θελει να πεταξει εξω τα συνδικατα και να ελεγξει ποιος θα κανει μεροκαματο στην ΝΕΖ με μισθους πεινας,προκειμενου να παιξει το κλασσικο παλαιοπολιτικο παιχνιδακι του μεσαζοντα που γνωρισε δοξες στην μετεμφυλιακη περιοδο του δεξιου κρατους.

    Αλλα οχι,πρεπει οπως και δηποτε να αντιμετωπιστει ο"δευτερεον ιδεολογικος βραχιονας",που ειναι"πιο υπουλος και επικινδυνος"(trash σπρεχεν).

    Καλα ξεμπερδεματα με τον γιατρο σας...

    υπαλληλος του Σορος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν βλέπεις τάξεις εσύ, ε; Δεν πειράζει, ο μαρξισμός είναι σε καλά χέρια μαζί σου τέραστιε.

      Διαγραφή
    2. Εγω βλεπω συνομωσια με εκτελεστικους και ιδεολογικους βραχιονες του χρηματοπιστωτικου και εφοπλιστικου κεφαλαιου που συνεργαζονται μεταξυ τους οργανωμενα,ξαναλεμε οργανωμενα(εξ ου και το οργανογραμμα που παραπεμπει σε δομη με προισταμενους και υφισταμενους),οπως"αποδεικνυουν"τα"λινκ και οι συσχετισμοι".

      Αυτο λεγεται θεωρια συνομωσιας στο δικο μου βιβλιο,τωρα πως λεγεται στο δικο σου δεν ξερω.Και ειναι καργα αντιδραστικο και αποπροσανατολιστικο σκηνικο,οι θεωριες συνομωσιας δηλαδη.

      υπαλληλος του Σορος

      Διαγραφή
    3. Έλα που δεν αντέχεις να δεις το ποτήρι μισογεμάτο και ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσομπάνη...

      Αντιδραστικό κάργα και αποπροσανατολιστικό σκηνικό είναι κουκουλοφόροι που σπάνε κεφάλια διαδηλωτών και αναρχικοί που βγάζουν την ίδια "ενημέρωση" και τα ίδια "επιχειρήματα" με τη Χ.Α. Έτσι λέω εγώ.

      Δυστυχώς, θέλει μεν να κρυφτεί, αλλά κάτι δεν την αφήνει.

      Διαγραφή
    4. Δεν φταινε οι αναρχικοι,ουτε κανενας αλλος εξ αριστερων οταν η ΧΑ η ο καθε δεξιος τη βγαινει στο κκε απο τα αριστερα για τον α,β,γ λογο.

      Ειναι ζητημα του κκε να μην εκτιθεται,οχι των αναρχικων η οποιων αλλων αριστερων,αριστεριστων που δεν πρεπει λενε λεξη για το κομμα για να μην τουν αντιγραψει η ΧΑ,η οποιος αλλος.

      υπαλληλος του Σορος

      Διαγραφή
    5. "οταν η ΧΑ η ο καθε δεξιος τη βγαινει στο κκε απο τα αριστερα"

      Πουλάκι μου!

      Έτσι ε; Η Χ.Α τη βγαίνει "απ' τα αριστερά" πουλί μου;

      Πάει η μασκούλα λεβέντη μου!!!

      Διαγραφή
    6. Οταν ενας δεξιος(η ΧΑ,ο Κεδικογλου,ο μπηξε,ο δειξε,αδιαφορο ποιος)αντιγραφει εν ολω η εν μερει κριτικη που εγινε στο παρελθον εξ αριστερων του ΚΚΕ απο τους αναρχικους η οποιους αλλους για να την πεσει στο ΚΚΕ προφανως και την βγαινει εξ αριστερων.Πολυ εξ αριστερων?Λιγο εξ αριστερων?Αδιαφορο,και εννοειται οτι το κανει υποκριτικα.

      Αυτο οσον αφορα το"λεγονται τα ιδια"που εγινε σημαια και αποδειξη κοτζαμ οργανογραμματος εδω μεσα.

      Στο ειπα και πριν παντως,καλα ξεμπερδεματα με τον γιατρο μερικοι.

      υπαλληλος του σορος

      Αυτα τα ολιγα,συνεχισε ετσι.

      Διαγραφή
    7. Ε, θίχτηκε ρε Αντώνη ο υπάλληλος που ανήκει στον δευτερεύοντα ιδεολογικό βραχίονα, ήθελε προβιβασμό. Μην ανησυχείς βρε στον πρωτεύοντα ανήκεις, δε σου παίρνει κανείς τη θέση.
      Έφη Α.

      Διαγραφή
  27. risinggalaxy ‏@risinggalaxy 29m
    "@Obscureobjet ότι είμαι "έμισθος πράκτορας". Εκτός του ότι εκτίθεσαι σε αναγνώστες σου, αναπαράγεις τη φιλολογία που ξεκίνησε ο Στόχος.-->

    Λενινίσιος ‏@Obscureobjet 28m
    @risinggalaxy ΠΟΤΕ δεν βγήκε ΚΚΕς να βρει άλλοθι για τη Χ.Α μετά από επίθεση σε οποιονδήποτε. Είτε του ΣΥΡΙΖΑ είτε των Α/Α. Τι ρόλο βαράς;"



    Νομίζω πως κάναμε λάθος όλοι για τον γκάλαξυ. Δεν είναι "έμισθος πράχτορας". Είναι "εθελοντάκι πραχτοράκι" και δεν πλερώνεται(καλά;) για τις υπηρεσίες του.

    αλπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @"και που αποδεικνυεται"οσον αφορα τον δευτερευοντα ιδεολογικο βραχιονα.

    Κριμα παντως να συνυπαρχει η συνομωσιολογια με κειμενα οπως αυτο για τον ελληνικο ιμπεριαλισμο,που ειναι εξαιρετικο και αξιζει να διαδοθει.

    Υπαλληλος του Σορος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού υπάρχουν και καλά κείμενα μαζί με τη συνομωσιολογία φίλε, να είσαι ευγνώμων. Δες το ποτήρι μισογεμάτο.

      Διαγραφή
    2. Εξυπνο το παιχνιδακι της ειρωνειας,προκειμενου να οδηγησουμε σε αλληλογαμωσταυριδια και ετσι να αποδειξουμε κλπ αλλα δεν πιανει.

      Τι διαολο,δεν την τσεκαρες την υπογραφη μου?Ετσι λες οτι θα τσιμπησουμε εμεις οι εμμισθοι συνομωτες?

      Κοτζαμ υπαλληλος του Σορος λεμε.

      ΥΓ Ετσι,για να απαντησω στις ειρωνειουλες,οχι τιποτε αλλο.

      Διαγραφή
    3. Το ότι απέτυχε η προσπάθειά σου να τρολάρεις δεν θα πρεπε να σου ανεβάζει τόσο απότομα την ξυνίλα. Έχεις αρχίσει να χάνεις τον έλεγχο. Για αλλού πήγες να το ξεκινήσεις αλλά δε σου βγαίνει το ρημάδι...

      Διαγραφή
  29. ευχαριστώ πολύ που ανάμεσα στις φωτογραφίες που μου στέλνανε φασίστες , σε όλους που μου λέγανε ότι είστε κόκκινοφασίστες και σας υπεράσπιζα με διάφορες "μαχαιριές" στο χώρο μου, αποφασίσατε να με ενημερώσετε ότι είμαι κάποιος βραχίωνας του συστήματος επειδή δεν είμαι μαζί σας άρα είμαι σε οργανωμένο σχέδιο εναντίον σας . Υπάρχει και άλλος αντικομμουνισμός να κυκλοφορείται με κοινωνική ρετσινιά , να μη καλούνται ή να είναι δεκτοί εκπρόσωποί σας σε κανένα μαζικό κίνημα και αυτό βάλτε το στη Τριτογενή επίθεση με τα χέρια μας τα μάτια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς ευχαριστούμε για το ονοματεπώνυμό σας, αφού για να μυγιάζεστε ήσασταν με τα παιδιά που έσπαγαν κεφάλια στις 20/10/2011.

      Διαγραφή
    2. "Για να προλάβουμε ορισμένα (χωρίς καμία ελπίδα) αφιερώνουμε σε "συντρόφια" και συντρόφια τα ακόλουθα:
      http://mavroskrinos.blogspot.gr/2011/10/blog-post_22.html"

      Έτσι για να θυμόμαστε είχαν κρυφτεί πίσω από σωματείο. Πως λέμε συνταξιούχων ρε παιδί μου, αλλά ... αλλιώς.

      Τα βιντεάκια για Big μολοτωφ που δείχναν αυτοσχέδιες να σκάνε στις 19/10 είναι αρκετά και προσβάσιμα.
      Μετά την αποχώρηση του ΠΑΜΕ γιατί πριν είχαν δηλώσει τον σεβασμό τους στην περιφρούρηση της Μεγ.Βρετανιάς αν θυμούνται οι "μπαμπάδες"(παλαίμαχοι).
      Την 20/10 πήραν μέρος από την πρώτη στιγμή αλλά παγώσανε όταν είδαν μολότωφ στο πλήθος...(λένε)

      Να καλεστούν και αυτοί εδώ τώρα που άνοιξε το πλάνο.

      αλπο

      Διαγραφή
    3. Επίσης οι Ανένταχτοι Μαιάνδριοι Εθνικιστές. Τότε φυσικά ήταν στο "λάος" αλλά μπροστά στην ευκαιρία να χτυπήσουν κόκκινους έχασαν την ουδετερότητά τους και πήραν μέρος.http://maiandrioi.blogspot.com/

      Να μα την παναγιά ο μόνος που δεν πήρε μέρος στις 20/10 ήταν αποδεδειγμένα ο κασιδιάρης γιατί την έπαιζε τότε μιας που ο αρχηγός τον είχε πει μικροτσούτσουνο.

      αλπο

      Διαγραφή
  30. http://www.moh.gov.cy/MOH/MHS/mhs.nsf/All/AD1AC4D6C117F63FC2257AEE0044AD40?OpenDocument

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τελικά όλοι λέγαμε μπούρδες!
    Η επίθεση της ΧΑ στο ΚΚΕ έγινε κατόπιν συννενοήσεως με το ΚΚΕ, για να φανεί πως χτυπιέται και μην χάνει ψηφοφόρους προς τον ΣΥΡΙΖΑ!
    Σοβαρά:
    http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/09/blog-post_8012.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα προχτές, το ανέβασε ο Πίκος Απίκος; Τι να γίνει, κάπως πρέπει να βγει ο άρτος ημών ο επιούσιος. Έστω και με συλλογισμούς βασισμένους στο ότι το ΚΚΕ δεν έβγαλε ανακοίνωση ειδικά για τον Μπάμπη όταν είναι επίσημα αποκηρυγμένο απ' το Αλαφουζέικο χρόνια.

      Διαγραφή
  32. Μια παρατήρηση: όταν (το 2010 και το 2011) γινόντουσαν μεγάλες, πολύ μεγάλες διαδηλώσεις, ο αναρχικός χώρος αναλάμβανε δράση και οι διαδηλώσεις λήγανε μέσα σε ένα σύννεφο από χημικά, αφήνοντας πίσω μέχρι και νεκρούς. Τώρα που οι διαδηλώσεις έχουν σαφώς μικρότερο όγκο, οι αναρχικοί είναι απόντες. Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για αυτό;
    Αν υποθέσουμε ότι ο χώρος αποφάσισε να δρα με άλλους τρόπους, πως εξηγείται η σχεδόν μηδενική του αντίσταση (εντάξει, έγιναν διαδηλώσεις αλλά με διαγωγή από όλους κοσμιωτάτη ) στις επιχειρήσεις του Δένδια που είχαν σαν αποτέλεσμα την κατάργηση των καταλήψεων και μάλιστα καταλήψεων πολύ σημαντικών για τους συγκεκριμένους ανθρώπους;
    Πάντως δεν περιμένω απαντήσεις από έναν πολιτικό χώρο που έχει σαν ιδεολογία ανοησίες του τύπου «ίδια είναι τα αφεντικά δεξιά και αριστερά». Μόνο ανησυχώ που ένα τμήμα της νεολαίας τους εμπιστεύεται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο κείμενο γράφτηκε για να φτάσει σε σένα, οπότε το ποστάρω, σε περίπτωση που δεν το έχεις μάθει από αλλού.

    http://anthostoukakou.blogspot.gr/2013/09/o-lenin.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο άνθος, ευχαριστώ. Εγώ, ο ΧΨ, ο ΚΛ, και ο ΘΒ. Μου αρέσει ιδιαίτερα η πολιτική ιδεολογία περί ανωνυμίας.

      Διαγραφή