Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

Νίκος Χατζηνικολάου, antifa

Ο Νίκος δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Αντίφα με τα όλα του. Όταν του μιλάνε για φτώχεια στην Ελλάδα. Αυτά είναι Χρυσαυγίτικα.
Meanwhile, στον δημοσιογραφικό ιστότοπο ιδιοκτησίας του Νίκου, κάτω απ' την ανάρτηση "Ο Κασιδιάρης φτύνει την κάμερα"...


sakisΔευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013, 11:32
Poli kala sas ekane kai sas eftise, dioti protou oi dikastes apofan8oun ta pornokanala apedosan katigories olo ypo8etika milane mias kai den exoune stixia sta xergia tous, alla na xerete oi protoi pou 8a plirosoune 8a einai ta kanalia gia to olo skiniko tis propagandas kai tou mnimoniou, oso gia tous kapitaloaristerous pou brikane tin xara tous mias kai i aristera kai stin metapoliteysis itane ipo diogmo, as fane ligo mnimonio akoma !!!!

Αγρια ορχιδεαΔευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013, 00:52
Εμενα πάντως φιλε μου δε μου αρέσει καθόλου που εκτος από αυτους που συμμετειχαν στην δολοφονία καποιοι και ιδιαίτερα αυτοι που ειναι βουλευτές φυλακίζονται για τις ιδέες τους.
Ιδιαίτερα όταν αλλοι βουλευτες ειναι εξω και εχουν αποδεδειγμένα γινει πλουσιοι με μιζες.

stavrosΔευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013, 00:03
Τα βρωμοκάναλα του μνημονίου θέλουν φτύσιμο από 10.000.000 Έλληνες για να δούμε αν θα κολυμπήσουν.
ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΗΣΥΧΟΙ , γλιτώσαμε από τη ΧΑ... κι ας μην έχουμε ούτε μαντήλι να κλάψουμε γιατί δεν μπορούμε να δώσουμε 1ευρώ χαρτζηλίκι σε παιδί 15 χρονών.
ΚΡΙΜΑ...

g.a.Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013, 20:11
Δεν έχει και άδικο. Από το πρωί που ακούω ειδήσεις μας έχουν φλομώσει στο ψέμα. Συντονισμένα τα περισσότερα κανάλια κάνουν καλά την (βρωμο)δουλειά τους. Έχω ακούσει τόση μπουρδολογία που μου φτάνει για μια ζωή.Με έχουν πείσει ότι απευθύνονται σε ανθρώπους με I.Q. ραδικιού και ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία όντως τα κατεβάζει αμάσητα.

ΑγγελικηΚυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013, 18:27
ΚΑΠΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ , ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΞΕΝΟ. ΤΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΔΥΟ ΞΕΝΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΕ.ΣΙΓΑ, ΣΙΓΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΕ.ΤΟΤΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ .ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ, ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΑΛΙΟ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ.

ΝικοςΚυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013, 14:50
Ηλία κουράγιο και θα βγεις δικαιωμένος!!!! Είστε Αγωνιστές!!!!
------------------------------
Σχόλιο του Νίκου στους αναγνώστες του να κρατήσουν τις χρυσαυγίτικες ιδέες τους για τον εαυτό τους δεν εβρέθη. Και πώς να βρεθεί; Μετά ποιος θα διαβάζει enikos.gr; Ποιος θα γίνει φασίστας από οργή με τους επί δεκαετίες διαπλεκόμενους της αστικής εξουσίας που με τον γελοία επιλεκτικό και υποκριτικό "αντιφασισμό" τους δίνουν, με εκπληκτική επάρκεια, τον νυν υπέρ πάντων αγώνα να φτάσει 20% η Χ.Α ή η όποια νέα Χ.Α;

29 σχόλια:

  1. "Χτύπουν το βράδυ στην ταράτσα τον Ηλία..."

    Πάντως ο μόνος λόγος να διαβάζει κανείς τα σχόλια στο διαδίκτυο είναι γιατί στις πεντακόσιες τσουκνίδες υπάρχει και μία "Αγρια ορχιδεα". Να'ναι καλά το συντροφικό τρολάρισμα. ;)

    - Άρης (πλέον της Αραβίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που είπες "άγρια ορχιδέα", τι θυμήθηκα;

      Την κόρη του Μιχαλολιάκου στο βίντεο του Ενικός. Μπρρρρρρρ........

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχαχα

      Αυτό το ορφανό ποιος θα το υιοθετήσει άραγε? Καρατζαφύρερ και Πλεύρης θα ήταν το βέλτιστο ανάδοχο ζευγάρι πάντως. Που να χάθηκε άραγε ο ηγέτης - ακόμα μας κολάζει, που δεν τον ψηφίσαμε τις περασμένες εκλογές? Ήραμπτον, πρόεδρε...

      - Άρης (πλέον της Αραβίας)

      Διαγραφή
  2. Στους δρόμους καβαλάρηδες καλπάζουν
    και κυνηγούν τ' αδέσποτα σκυλιά
    και οι νοικοκυραίοι που τρομάζουν,
    ξορκίζουν μ' αγιασμό το σατανά
    Αλκης Αλκαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως άτομα σαν αυτόν τον τύπο, πρέπει να διατηρούν διπλή προσωπικότητα για να μπορούν να υποκρίνονται τόσο καλά τους ρόλους τους, δεν εξηγείται αλλιώς...

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διπλή προσωπικότητα δεν είναι εφόδιο, κουσούρι των δυστυχισμένων είναι.

      Σε ότι αφορά τους γιάπηδες, η διπροσωπία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανέλιξή τους. Αλλά η προσωπικότητά τους είναι μία, συγκροτημένη, στοχοπροσηλωμένη και στυγνή.

      gdmn1973

      Διαγραφή
  4. Ένα από τα φιλοσοφικά χαρακτηριστικά της δημοκρατίας είναι η ιερότητα του προσώπου. Του κάθε προσώπου. Αυτήν την ιερότητα αρνούνται ο ναζισμός και ο φασισμός. Η καταπάτηση της ιερότητας της μορφής είναι η καταστατική πράξη που ορίζει την ύπαρξη του φασίστα.

    Επομένως, ας το γνωρίζουμε: όταν αηδιάζουμε, χλευάζουμε ή κοροϊδεύουμε τον άλλον επειδή το πρόσωπό του μας φαίνεται δύσμορφο, έχουμε ήδη προσχωρήσει στον φασισμό. Οι ναζιστές φονιάδες της Χρυσής Αυγής πρέπει να δικαστούν και να καταδικαστούν για τα εγκλήματά τους - και ο αρχηγός τους πρώτος από όλους. Αλλά όταν κοροϊδεύουμε την κόρη του Μιχαλολιάκου για την μορφή της επιβεβαιώνουμε αυτό που έγραφα προχθές: πως ο ναζισμός δεν είναι μονάχα εκεί έξω - πως πρέπει να πολεμήσουμε τον ναζισμό μέσα μας.

    Για μένα (που έχω υποστεί την απίστευτη βία της προσωπικής επώνυμης επικήρυξης από την Χρυσή Αυγή - συγγνώμη που το γράφω συνέχεια, αλλά μέσα στην θάλασσα του Διαδικτύου, πρέπει πολλές φορές να επαναλαμβάνουμε τα βασικά) η Ουρανία Μιχαλολιάκου έχει ένα ιερό πρόσωπο - όπως ιερό είναι το πρόσωπό του καθένα μας. Θα πολεμήσω με κάθε τρόπο (όπως έκανα τόσα χρόνια) τα εγκλήματα της συμμορίας στην οποία ανήκει. Αλλά δεν θα την κοροϊδέψω για τη μορφή της. Ποτέ. Στο σπίτι μου, εκτός από οθόνη υπολογιστή, έχω και καθρέφτη.

    Θ. Τ. - 30-9-2013
    ( το κοινοποιησε σαν κειμενο πριν απο 3 ωρες ο συγγραφεας θανασης τριαριδης στο λογαριασμο του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλοπρεπείς μπούρδες.

      Όσο για το πού διάολο στην δημοκρατία θεσμοθετείται "η ιερότητα του προσώπου", πολύ μεγάλη περιέργεια έχω. Μήπως μπέρδεψε τη γαλλική επανάσταση με το Φανάρι;

      Διαγραφή
    2. "όταν αηδιάζουμε, χλευάζουμε ή κοροϊδεύουμε τον άλλον επειδή το πρόσωπό του μας φαίνεται δύσμορφο, έχουμε ήδη προσχωρήσει στον φασισμό"

      Ergo: Αριστοφάνης=φασίστας μέσα του
      Μαρξ της Γερμανικής Ιδεολογίας και εκατοντάδων άλλων ανηλεών πολεμικών=φασίστας μέσα του
      Μολιέρος=Φασίστας μέσα του

      Δεν μας χέζει ο θεολογίζων φουκο-ντελεζιανός αντιγραφέας;

      Διαγραφή
    3. Ιερατικός αντιφασισμός:

      -Πάτερ, αμάρτησα. Χλεύασα κάποιον για τη μάπα του.
      -Παιδί μου, αυτό είναι ο φασισμός μέσα σου.
      -Α, εγώ νόμιζα ότι είχε να κάνει κάτι με μονοπωλιακό καπιταλισμό.
      -Όχι, αφορά την βεβήλωση της ιερότητας του προσώπου.
      -Φτου, γαμώτο!
      -Τι είναι τέκνο μου;
      -Το επάγγελμά μου είναι γελοιογράφος.
      -Ω, της φρίκης! Πρέπει να αρχίσουμε αμέσως τον εξορκισμό τέκνο μου. Απεταξάμην!

      Διαγραφή
  5. Αντώνη, άσχετο με το θέμα, αλλά επειδή το έθιξες: ο γελοιογράφος δεν είναι μόνο καρικατουρίστας, ούτε επιτελεί πολιτικό έργο αν επιδιώκει μόνο την καρικατούρα. Διότι αν είναι έτσι, μετατρέπεται σε αρρωγό της Λομπρόσικης απάτης. Ο γελοιογράφος, αντιθέτως, έχει σκοπό, εξαρτώμενο από το ταλέντο, την εντιμότητά και την πολιτική του στόχευση, να αναδείξει ρητώς τα αρνητικά της δημόσιας δράση του προσώπου και προς διευκόλυνση απορρόφησης του μηνυματος χρησιμοποιεί την καρικατούρα, αλλά όχι με κακοήθεια. Μη με ρωτήσεις πως ανιχνεύεται η κακοήθεια? Δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος μέτρησής της. Ίσως, όμως, ανιχνεύεται έτσι: αφαιρείς το πολιτικό μήνυμα και βλέπεις πόσο κατακάθι μένει. Αν αυτό που μένει είναι έντονο και εξακολουθεί να προκαλεί μεγάλη εντύπωση, ε τότε η δουλειά του γελοιογράφου χαρακτηρίζεται από κακοήθεια ενώ στο πολιτικό πεδίο συνεισφέρει στην αφασία και στο λαικισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέψου την χολερική περιφρόνηση για τα πρόσωπα και την "ιερότητα του προσώπου" στο έργο του μεγάλου αντιφασίστα και φίλου του Μπρεχτ Georg Grosz. Αυτό και μόνο το παράδειγμα αρκεί για να αναδείξει πόσο τρομακτικά ανόητα και πολιτικά ανιστόρητα είναι όσα γράφει ο Τριαρίδης.

      Φαντάζομαι γνωρίζεις ήδη την απεικόνιση της κοινωνίας της Βαϊμάρης από τον Grosz.

      Διαγραφή
    2. Και ένα αντιπαραθετικό παράδειγμα με πολύ μεγάλη χρησιμότητα σε όσους τους ενδιαφέρει η σχέση αισθητικής και πολιτικής (που πάντως είναι άσχετη με τις ανοησίες για φασισμό μέσα μας -- είναι ο μονοπωλιακός καπιταλισμός "μέσα μας" δηλαδή, είναι "δευτέρα φύσις";)

      Συγκρίνετε τα αντιφασιστικά κολλάζ του John Hearfield με τον υποκριτικότατο και ουσιαστικά αυτο-υπονομευόμενο "αντιφασισμό" των "αγανακτισμένων" φωτομοντάζ του ΓΑΠ ως SS, της Μέρκελ ως SS, του Παπαδήμου ως SS, κλπ κλπ, που δείγματά του έκαναν τον γύρο όλου του "αντιμνημονιακού χώρου", από την ακροδεξιά ως την Ανταρσύα.

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς! Εκεί αποτυπώνονται τα κουσούρια της τάξης στη φυσική στάση των προσώπων που εικονογραφούνται. Οι αστοί είναι αποκρουστικά εξατομικευμένα τέρατα ασχήμιας επειδή είναι αστοί, λόγω του κοινωνικού τους ρόλου και όχι εξαιτίας φυσικών κουσουριών.

      Διαγραφή
    4. Εξαιρετικά. Για πες μου τώρα, αν ήμουν καρτουνίστας κι έφτιαχνα ένα καρτούν της κόρης Μιχαλολιάκου ως αποκρουστικού τέρατος, δανειζόμενος αναγκαστικά στοιχεία του φυσικού της προσώπου, θα ήμουν ένοχος τριαριδικού "φασισμού μέσα μου" ή όχι;

      Θα είχα βεβηλώσει "την ιερότητα του προσώπου" ή όχι;

      Διαγραφή
  6. Δεν είμαι καλλιτέχνης, αλλά φαντάζομαι ότι αν η κόρη του Μιχαλολιάκου έχει πολιτική δράση θα πρέπει με τη γελοιογράφησή της να τονίζονται αυτά που πρεσβεύει ή υποστηρίζει και σε καμία περίπτωση η απαραίτητη στη γελοιγραφία υπερβολική απεικόνιση φυσικών χαρακτηριστικών (αλλά όχι ελαττωμάτων) να είναι αυτοσκοπός ή ακόμη χειρότερα να ερμηνεύονται ως αιτία για τις πολιτικές της θέσεις. Αν η οποιαδήποτε ναζίστρια Μιχαλολιάκου δεν έχει δημόσια πολιτική δράση, τότε είναι χάσιμο χρόνου από τη μια μεριά να ασχολείται κανείς μαζί της, ενώ από την άλλη, με την "τερατοποίηση" ενός συγκεκριμένου φυσικού-υπαρκτού μη-πολιτικού προσώπου είναι παρών ο κίνδυνος "Λομπροσισμού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας γίνω πιο συγκεκριμένος. Παραβιάζουν και γελοιοποιούν ή όχι την "ιερότητα του προσώπου" τα πιο κάτω έργα αντιφασιστικής και αντι-ιμπεριαλιστικής τέχνης;

      John Heartfield: http://1.bp.blogspot.com/-B5nQY-PerfM/SgeV8xqd1kI/AAAAAAABZY4/38HYkwq4tM4/s1600/moves.jpg

      Josep Renau: http://www.art-for-a-change.com/blog/images/dec08/renau_the_president_speaks.jpg

      Georg Grosz: http://www.art-for-a-change.com/blog/images/june06/grosz.jpg

      Jack Cole: http://1.bp.blogspot.com/-vNcyENj9NbY/TrglHEC7dII/AAAAAAAAEWM/pEj6Ehr-RwQ/s320/smash+43+marksman+anti-Hitler+cartoon.jpg

      Και, με τους δικούς σου όρους, είναι "Λομπροζικά";

      Διαγραφή
    2. Κι ένα τελευταίο από Cole: http://2.bp.blogspot.com/-aepOTPmImeM/TqiE3KNx_TI/AAAAAAAAEOM/oEEyW3gLV04/s1600/Jack+Cole+cartoon+Hitler.jpg

      Διαγραφή
    3. "Και, με τους δικούς σου όρους, είναι "Λομπροζικά";"

      Θα σου απαντήσω πώς όχι αναλύοντας μια από τις εικόνες που παράθεσες:
      http://1.bp.blogspot.com/-B5nQY-PerfM/SgeV8xqd1kI/AAAAAAABZY4/38HYkwq4tM4/s1600/moves.jpg


      Με την απεικόνιση του Χίτλερ ως γορίλλα που κατακυριαρχεί τον κόσμο ο δημιουργός παραπέμπει στη ζωώδη βαρβαρότητα του ναζισμού και μάλιστα αυτή αποδίδεται ειρωνικά με βιολογικούς όρους, βρίσκοντας, επίσης, την ευκαιρία να αντιστρέψει τα επιχειρήματα του ναζισμού περί της γερμανικής αρείας καταγωγής ως αντιπρόσωπο μιας ανώτερης και πιο εξελιγμένης φυλής. Η γελοιογραφία είναι, κατά τη γνώμη μου, κάνει πολιτική κριτική. Αντίθετα, θα έχανε πολλή από τη δύναμή των νοημάτων της αν για παράδειγμα ο Χίτλερ είχε κάποιο χαρακτηριστικό φυσικό γνώρισμα-"ελάττωμα" το οποίο, σε άλλη περίπτωση, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει (δηλαδή με ύπουλη αναφορά σε κάποιο θεωρούμενο από κάποιους ως "υπάνθρωπο" ή "μη-νορμάλ" στοιχείο) πρώτα τον "άνθρωπο Χίτλερ" (και κάθε άλλον που έχει καποιο παρόμοιο "ελάττωμα") και κατ' επέκταση τον πολιτικό-εγκληματία-βάρβαρο ναζιστή. Βέβαια, όλα αυτά είναι θεωρητικά διότι καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία ή μη της πολιτικής γελοιογραφίας ως τέτοιας παίζει η ικανότητα εμβάθυνσης στο θέμα από την πλευρά του καλλιτέχνη, χωρίς, φυσικά, να εξαιρώ το ταλέντο.

      Διαγραφή
    4. Φίλε Jose,

      Θα διαφωνήσω κάθετα με την όλη σου προσέγγιση και σκεπτικό. Και θα αφήσω παράμερα το γεγονός ότι όλες οι εικόνες που σου έδωσα αφορούν παραμόρφωση του προσώπου συγκεκριμένα εκτός απ' αυτή που επέλεξες να συζητήσεις. Όμως το πρόσωπο δεν είναι απλώς το μέρος του σώματος που έχει μάτια, μύτη και στόμα, είναι το ανθρώπινο πρόσωπο ως τέτοιο.

      Και αυτό το ανθρώπινο πρόσωπο ο Heartfield το αρνείται στον Χίτλερ, τον οποίο παρουσιάζει ως πιθηκοειδές.

      Αλλά και για τον Λομπροζισμό μιλάς πολύ επιλεκτικά και αγνοείς κάτι πολύ κεντρικό για την εικόνα που επέλεξες.

      "the greatest criminals showed themselves to be epileptics, and, on the other hand, epileptics manifested the same anomalies as criminals. Finally, it was shown that epilepsy frequently reproduced atavistic characteristics, including even those common to lower animals"
      http://www.gutenberg.org/files/29895/29895-h/29895-h.htm

      Συχνότατα στο έργο του, ο Λομπρόζο συσχετίζει τον "εγκληματικό τύπο" με το ζώο.

      Και τι άλλο κάνει εδώ ο Heartfield από αυτό, τον συσχετισμό της εγκληματικότητας του Χίτλερ με την κτηνώδη φύση;

      Σύμφωνα με το σκεπτικό το οποίο ταυτόχρονα υιοθετείς και αρνείσαι, ο αντιφασίστας Heartfield είναι "λομπροζικός".

      Κάτι λοιπόν δεν πάει καθόλου καλά με το σκεπτικό σου. Και αυτό που δεν πάει καλά είναι ότι βασίζεται σε μια αφαίρεση και γενίκευση που δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της τον εντοπισμένο χαρακτήρα της τέχνης, το γεγονός ότι λειτουργεί πάντα σε ένα πλαίσιο νοημάτων. Και εν προκειμένω, το να δείξεις ως υπάνθρωπο τον προπαγανδιστή του υπερανθρώπου εναντίον υπανθρώπων, είναι ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΛΟΜΠΡΟΖΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΛΟΜΠΡΟΖΙΣΜΟΥ.

      Θα σου το πω σκληρά, αλλά είμαι αναγκασμένος: άλλο η "πολιτική ορθότητα" και άλλο ο μαρξισμός-λενινισμός. Πρόσεξέ το, γιατί με επιχειρήματα σαν του Τριαρίδη, θα καταλήξεις βούτυρο στο ψωμί ατόμων όπως ο athemita. Στη γωνία περιμένουν για τέτοιου είδους συγχύσεις: http://athemita.wordpress.com/2013/09/14/το-κκε-και-το-εαμ-κυκλοφορούν-την-πρώτη/

      Διαγραφή
    5. Αντώνη, δεν συμφωνώ και λυπάμαι αν δεν έχει γίνει ακόμη κατανοητό αυτό που υποστηρίζω. Ας ξαναπροσπαθήσω.

      1) θα επρόκειτο για ροπή στο λομπροζισμό, αποδοχή της ψευτοθεωρίας του Λομπρόζο και εφαρμογή της αν σε κάθε άτομο που "έμοιαζε" εξωτερικά στον Χίτλερ αποδιδόταν η τάση να γίνει βάρβαρος και απάνθρωπος εγκληματίας.


      2) Η καλλιτεχνική απόδοση του ζωώδους χαρακτήρα στο Χίτλερ δεν έχει να κάνει με τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του προσώπου ή του σώματος ή με κάποια παθολογική "ανωμαλία" αλλά παραπέμπει στο ότι η ηθική, πολιτική και κοινωνική στάση του συγκεκριμενου ατόμου είναι τέτοια που μόνον στις κατηγορίες των ζώων μπορεί να καταταχθεί, επειδή δεν αξίζει να αποκαλείται "άνθρωπος". Όχι ότι του στερείται το διακίωμα να είναι μέλος της κατηγορίας των homo sapiens και ισότιμος γενετικά με όλα τα άλλα μέλη της αυτής κατηγορίας. Πρόκειται για ηθική/πολιτική καταγγελία. Θα μπορούσαν να εγερθούν διάφορα ερωτήματα περί των μεταφυσικών και αντιδιαλεκτικών επιχειρημάτων περί "ανθρώπινης φύσης" τα οποία ενδέχεται να είναι η βάση στη δουλειά πολλών παρόμοιων έργων τέχνης, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.


      3) Θα ήταν ελεεινή εκμετάλλευση της αμάθειας και των προκαταλήψεων του γενικού πληθυσμού να καταδικάζεται η πολιτική στάση ενός δημόσιου ή μη προσώπου επειδή ο σωματότυπος του δεν συνάδει με εκείνον που, κατά τη "μέση αισθητική", πρέπει να φέρει όποιος "έχει σωστές θέσεις". Έτσι, δεν εκάνε πολυ ύπουλη και βρώμικη δουλειά ένας γελοιογράφος ο οποίος, για παράδειγμα, απεικονίζοντας τον Σόιμπλε θα υπερτόνιζε με χίλιους-δυο αρνητικούς τρόπους το ότι το συγκεκριμένο άτομο κινείται σε αναπηρικό καροτσάκι, είναι "σακάτης" και συνεπώς ... θα είναι κομπλεξικός, ας πούμε ή και κακός με τους άλλους. Ακόμη χειρότερο γίνεται το πράγμα στην περίπτωση που υποτιμάται η αξία ενός προσώπου με χρήση ή παραπομπή σε αισθητικές προκαταλήψεις του σωματότυπου (βλέπε την απεικόνιση των μαύρων ή των εβραίων σε όλα τα σχετικά κομικ και τις ρατσιστικές αφίσες).

      Διαγραφή
    6. Διόρθωση : " Έτσι, δεν εκάνε πολυ ύπουλη και βρώμικη δουλειά ένας γελοιογράφος " -->
      " Έτσι, ΘΑ εκάνε πολυ ύπουλη και βρώμικη δουλειά ένας γελοιογράφος"
      Sorry.

      Διαγραφή
    7. Φίλε Jose,

      Δε μ' αρέσει ούτε να επαναλαμβάνω τον εαυτό μου άσκοπα, ούτε να σχολαστικίζω.

      Ούτε θεωρώ σημαντικό να έχω την τελευταία κουβέντα σε οποιαδήποτε διαφωνία. Σημαντικό θεωρώ να την καταθέσω και να εκθέσω το σκεπτικό της. Πράγμα που κατά τη δική μου κρίση έκανα επαρκώς ως τώρα.

      Θα παρακαλέσω απλώς, αν σε ενδιαφέρει το θέμα, να ξαναδιαβάσεις τι έγραψα από την αρχή αυτής της συζήτησης (που ξεκίνησε με κάποια λόγια του Τριαρίδη τα οποία αποκάλεσα "μεγαλοπρεπείς μπούρδες", και εμμένω στον χαρακτηρισμό),

      και μετά το κάτωθι από την τελευταία ATHENS VOICE, γιατί εγώ σαφώς και προειδοποίησα πού πάει όλη τούτη η "politically correct" και θεολογίζουσα λογική του "ιερού του προσώπου" που δεν ξέρω και δεν έχω καταλάβει πώς αποστασιοποιείσαι από αυτή:


      "Ας δώσουμε το λόγο λοιπόν στο άρθρο της Athens Voice Ο 10λογος του "δημοκράτη" που είναι φασίστας και δεν το ξέρει, που κάλλιστα θα μπορούσε να φέρει την υπογραφή του πρωθυπουργού μας.

      1. Κάνοντας αστειάκια και ειρωνικά σχόλια όχι για όσα λέει, αλλά για την εμφάνιση της κόρης του Μιχαλολιάκου αποδεικνύεις ότι έχεις τα ίδια μυαλά με αυτήν

      [...]

      6. Αν ανέχεσαι, προκαλείς, πυροδοτείς πράξεις κόκκινης βίας να περιμένεις την ίδια ένταση στην μαύρη".

      Διαγραφή
    8. http://e-oikodomos.blogspot.com/2013/10/blog-post_1788.html

      Διαγραφή
    9. Αντώνη, εγώ θα συμφωνήσω απολύτως με το σχόλιο του "Οικοδόμου".

      Διαγραφή
  7. Άσχετο:Ο φίλος σου ο Κωνσταντίνου μαζί με Ψαριανούς κλπ στπ Πρετεντέρη αυτή την ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή