Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

Αφιέρωμα στο "κίνημα των αγανακτισμένων": Επιλεγμένα σχόλια στην ανάρτησή μου "Γιατί δεν υποστηρίζω το κίνημα των αγανακτισμένων", 10 Ιουνίου 2011 (ΙII)

Δ.Π. (@RDAntonis):

Εντάξει, συμφωνώ με την ανάλυση σου. Σωστή και η κριτική. Τα σχόλια δεν τα διάβασα όλα...

Ποια είναι όμως ρε αδερφέ η εναλλακτική?

Με το δικό μου μυαλό η εναλλακτική που προκύπτει είναι να γραφτούμε όλοι στο ΚΚΕ. Το ΚΚΕ είναι όμως το μόνο κομμουνιστικό κόμμα στην Ευρώπη που επιζεί. Είναι απολύτως μόνο του. Τίποτα δεν θα με κάνει να πιστέψω ότι υπάρχει η ελπίδα το αίτημα του σοσιαλισμού να προέλθει από το ΚΚΕ. Νομίζω πως το λάθος σου προκύπτει από την αντίληψη πως είμαστε πολύ κοντά στην σοσιαλιστική επανάσταση. Πράγμα που είναι αντιφατικό με την κριτική σου. Είμαστε πολύ μακριά από αυτό που εσύ - σύμφωνα τουλάχιστον με τα γραπτά σου - επιδιώκεις. Με λιγα λόγια θεωρώ πως σοβαρό επαναστατικό κόμμα απλώς δεν υπάρχει. Και πως δηλαδή θα μπορούσες να δημιουργήσεις επαναστατικό κόμμα χωρίς τη συμμετοχη? Εκτός αν πιστεύεις πως το επαναστατικό κόμμα ήδη υπάρχει. Και αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, πες μου σε παρακαλώ ποιο είναι για να πάω να γραφτώ. Τέτοιο κόμμα δεν υπάρχει. Οπότε η μόνη λενινιστικά συνεπής άποψη είναι να συμμετέχεις και να επιδιώξης από την αρχή τη δημιουργία τέτοιου κόμματος. Θα μπορούσες βέβαια να κάνεις την προπαγάνδα σου μόνο μέσα στους συνδικαλιστικούς κύκλους, αλλά με τον συνδικαλισμό που υπάρχει στη ελλάδα (και αλλού) τίποτα δε θα με κάνει να πιστέψω ότι θα βρεις λιγότερες δυσκολίες από ότι στη πλατεία.

Θα ήθελα μια απάντηση αν έχεις χρόνο διότι όπως είπα συμφωνώ απόλυτα με την κριτική σου αλλά δεν βλέπω πουθενά την εναλλακτική. Επίσης δεν είμαι λενινιστής όπως εσύ αλλά θεωρώ το Λένιν οργανωτική διάνοια.

Αντωνης είπε...
(@Δ.Π.):

Μονολεκτικά, μιας και διάφοροι εδώ και αλλού διατυμπανίζουν έμμεσα ή άμεσα την απέχθειά τους στα "πολλά και δύσκολα λόγια"--χωρίς να συνειδητοποιούν βέβαια το γεγονός ότι αυτή η απέχθεια χαρακτηρίζει αποκλειστικά την διανοητική ωμότητα του φασισμού και δεν έχει καμία σχέση με την παράδοση της μαρξιστικής αριστεράς:

Η ελληνική κοινωνία αυτή τη στιγμή απέχει πολύ λιγότερο από τον εκφασισμό από ότι απέχει από οποιαδήποτε προοπτική κοινωνικής χειραφέτησης.

Δ.Π. (@RDAntonis):

Οι κίνδυνοι που θέτεις είναι όντως υπαρκτοί. Είναι πραγματικά εξαιρετικά δύσκολο να κάνεις αριστερές προτάσεις αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Πρέπει όντως να είναι κανείς πολύ προσεκτικός. Ιδιαίτερα όταν ένα μέρος της "αριστεράς" παίζει με τις έννοια του έθνους. Και πραγματικά παίζει πολύ επικίνδυνα.

Δεν είμαι σίγουρος αν ο Κουβελάκης ή εσύ έχεις δίκιο ως προς την ανάλυση της συγκυρίας. Εγώ νομίζω πως η αριστερά μπορεί να βγει κερδισμένη από αυτή τη συγκυρία. Νομίζω πως ο τρόπος για να γίνει αυτό είναι να βρίσκεται στην πλατεία και να προσπαθήσει (όσο μπορεί), πάντα με αυτοσυγκράτηση να αναδείξει τα αδιέξοδα που πολύ γρήγορα θα εμφανιστούν. Οι αναλύσεις του Κώστα Λαπαβίτσα και του RMF αποδεικνύουν σε οικονομικό επίπεδο τα αδιέξοδα αυτά. Σε πολιτικό επίπεδο το αδιέξοδο είναι προφανέστατο, σε όλη την Ευρώπη κυριαρχούν οι δυνάμεις της συντήρησης οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν θα επιχειρήσουν να εκδημοκρατοποιήσουν την οικονομία. Όταν λοιπόν, όπως πολύ καλά το θέτεις, ο αριστερισμός του twitter ξεφουσκώσει κάποιοι ίσως να έχουν κατανοήσει τα αδιέξοδα και να στραφούν στη σοσιαλιστική αριστερά. Αν κάτι τέτοιο επιτευχθεί για μένα θα είναι νίκη. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει τουλάχιστον να επιχειρηθεί μια μικρή έφοδος στην πλατεία. Ή τέλος πάντων σε οποιοδήποτε χώρο μπορεί να δράσει ο καθένας.

Αυτά, πάω για ύπνο.

George Omadeon (@RDAntonis):

Κοιτάω τον κόσμο από το ύψος του κομμουνισμού και του αντιφασισμού. Αυτό είναι το ύψος απ' το οποίο κοιτάω.

Εεεμ,

ΠΟΛΥ κακώς Αντώνη μου. Κατέβα να... φάμε μαζί ! χαχαχα

1) ΠΡΩΤΟ πιάτο
http://parallhlografos.wordpress.com/2011/06/10/μια-λοξή-ματιά-στην-αγανάκτηση-δέκα-μι/

2) ΚΥΡΙΟ ΓΕΥΜΑ (σεφ ο καθηγητής Κώστας Δουζίνας)
http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/05/30/κ-δούζινας-η-υλική-παρουσία-του-πλήθου/

3) Επιδόρπιο γιαουρτάκι (αλλά αυτό το έφαγε ο... Πάγκαλος) ...χαχαχα
(ΜΗ παρεξηγείς, εμείς θα το ΤΡΩΓΑΜΕ μαζί, όχι στη... μούρη. ΟΚ, θα φέρω αντί αυτού... μπακλαβά, αφού το γιαούρτι κατασχέθηκε για χρήση... πολεμική)

Αντωνης είπε... (@George Omadeon):

Δυστυχώς πρέπει να φύγω δουλειά, αλλά μπορείς και ο ίδιος να βρεις τα endorsements Βασιλέως Κωνσταντίνου, Πατρός Αμβροσίου, Στάθη Καλύβα, Μίκη Θεοδωράκη και άλλων γνωστών ριζοσπαστικών αριστερών για το ίδιο πράγμα.

Τα κείμενα στα οποία παραπέμπεις με βρίσκουν κάθετα αντίθετο για λόγους τους οποίους εξέθεσα ήδη στο πιο πάνω κείμενο και αλλού.

Ρίξε όμως και μια ματιά στη δημοσκόπηση εδώ, και κυρίως στην τελευταία σελίδα, item "Πολιτική τοποθέτηση": http://www.skai.gr/files/1/GIANNAKIS/aganaktismenoi.pdf

30 σχόλια:

  1. Πάμε στοίχημα ότι ακόμα και με αυτά που γνωρίζουμε πια σήμερα για τους αγανακτισμένους και τον ρόλο τους οι περισσότεροι από αυτούς που έραιναν με ροδοπέταλα τους "αγανακτισμένους" ΔΕΝ έχουν αλλάξει μυαλά; Σαν να μη συνέβη τίποτε. Είναι θλιβερό να σου έχει γίνει πια συνήθεια να είσαι εκτός πραγματικότητας πάντα και να σε διαψεύδουν συστηματικά τα γεγονότα και για την κατάντια σου να σου φταίει το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είχαν σκοπό να αλλάξουν μυαλά. Δεν πιστεύω στην καλή θέληση των περισσοτέρων από αυτούς. Η μεγαλύτερή τους έννοια ήταν να μείνουν τα κόμματα έξω από την πλατεία Συντάγματος. Με αυτό δεν εννοούσαν άλλο από το ΚΚΕ. Μην ξεχνάμε και τα εσωτερικά έγγραφα του σύριζα για την "ακομμάτιστη" παρουσία μελών του. Άρα κατά την γνώμη μου δεν έχει να κάνει με το να είσαι εκτός πραγματικότητας, αλλά με τον συνειδητό αποκλεισμό του ΚΚΕ. Σήμερα οι περισσότεροι κάνουν το ίδιο από άλλο μετερίζι.

      Διαγραφή
  2. Ο ψυχωτικός που παρατίθεται τελευταίος πάντως, συνεχίζει λυσσαλέα τον χαβά του. Γλείψιμο στον ΣΥΡΙΖΑ πατόκορφο και προσπάθεια να με "ξεκάνει" ηλεκτρονικά.

    Δεν τον βοηθάει το IQ χιμπατζή όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, έχω διαβάσει τα πονήματα του ανδρός. Θλιβερή προσωπικότητα. Πάντως θα είχε ενδιαφέρον κάποιοι από αυτούς που έγραφαν στο RD να γράψουν ξανά εδώ και να κάνουν εκ των υστέρων την αποτίμησή τους για τους "αγανακτισμένους" και να πουν τη γνώμη τους αν συνέβαλαν καθόλου στην συνειδητοποίηση του κόσμου προς μια σωστή κατεύθυνση. Ή μήπως μόνο για τρολάρισμα και χυδαιότητες είναι άξιοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ένα προσωπικό τόνο, να πω ότι εκείνες τις μέρες άρχισα να παρακολουθώ το radical desire. Πριν, ούτε την ύπαρξή του γνώριζα. Να είσαι καλά!

    Κάποιος που είχε άλλο nick

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να σαι καλά, και όσοι ακολούθησαν το νέο ιστολόγιο καταλαβαίνοντας γιατί η ρήξη είναι καθήκον.

      Διαγραφή
    2. @ Χιμπατζής της Ασφάλειας: Έμαθα πως τα οπίσθια του συνωνόματού σου λερώθηκαν πάλι. Τρέχα να τα γλείψεις, πρόσφερε υπηρεσίες όπου τις θέλουν, είσαι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ!!!

      Υ.Γ. Τις απειλές με κλύσμα στον κώλο σου.

      Διαγραφή
    3. Κακιωμένη παλιο-πούστρα μαθημένη στο ΨΕΜΑ,
      για πες, για πες... ΤΙ ακριβώς σε "απείλησα"? εεε? εεε? εεε?

      Διαγραφή
    4. Σε αναμνηστική φωτογραφία, βλέπουμε τον υποστηρικτή της γνήσιας αριστεράς που γράφει σε Βατικιώτηδες, Ψαρράδες, και όπου αλλού μπορεί ως υπερασπιστής της γνήσιας, βαθιά προοδευτικής ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.

      Say cheese!

      Διαγραφή
    5. Για να εξηγούμαι...
      Το "πούστρα" όχι με την έννοια του γκέη, φυσικά. Με την έννοια της πουστιάς.

      Είσαι ΚΑΙ πολύ προβλέψιμος βλάκας, παρόλο που το παίζεις μάγκας.

      Διαγραφή
    6. Εννοείται Χρυσαυγιτάκο μου πως το είπες με ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΜΗ ΟΜΟΦΟΒΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ.

      Άντε τώρα να διαβάσεις κανα αρθράκι Δελαστίκ στα Επίκαιρα. Είναι πιο ωραία κι απ' το webwar!!

      Διαγραφή
    7. Κύριε Βατικιώτη μου, Κυρία Ψαρρά μου, Κύριε Δελαστίκ μου, Κύριε Μαρκέτο μου, Αγαπητή μου Ελευθεροτυπία, κύριε αναρχομπάχαλέ μου, πολυχρονεμένοι μου, θα ήθελα γλειψ, να σας καρφώσω, έναν διαβολικό, έναν απαίσιο, έναν φρικτό, να σας δώσω τα στοιχεία του, καλοί μου αφεντάδες, βγάλτε τον απ' την μέση, βγάλτε τον απ' τη μέση, βγάλτε τον απ' την μέσηηηηηηηηηηη!

      Διαγραφή
    8. "εεε? εεε? εεε?" Τρολλομαρσάρισμα;

      Διαγραφή
    9. Επετειακό χωρίς omadeon δεν γίνεται;

      Αγαπητέ Γιώργο,
      τσάμπα πήγε το άνοιγμά σου προς τον Αντώνη μετά την ΧΑ στροφή του ΤΦ.
      Ο Αντώνης δεν είναι "νούμερο" σαν τον Σάββα που τον κυνηγούσατε μέχρι στο twitter και μετά σας ζήτησε και συγνώμη.
      Το αντιΚΚΕ μένος σας (ξέρεις εσένα και του Κώστα) μπορείτε να το βγάλετε χωρίς δικαιολογίες για το "κακό" που σας έκανε ο Αντώνης. Είτε είστε εθελοντές αντικομουνιστές, δηλ ηλίθιοι γιατί οι υπόλοιποι πληρώνονται, είτε χαμηλόμισθοι υπάλληλοι γιατί το έργο σας δεν αποδίδει τόσο ώστε να ανταμειφθείτε πλούσια, μια χαρά τα πάτε στην κοινωνική δικτύωση. Η Νέλλη Ψαρού να εικάσω πως είναι η νέα παραλήπτης των παραπόνων σας για τον Αντώνη;
      Άντε βρε παιδιά γιατί αυτή η Βασιλική με τον τρούλο δεν μπόρεσε να του κάνει την μάπα κρέας.

      ΧουΚερς

      Διαγραφή
    10. Θαυμάσατε, θαυμάσατε! Ο ασπόνδυλος χαφιεδίσκος σε δράση (πάλι μαλακία έκανε):

      http://ciaoant1.blogspot.com/2013/09/blog-post_24.html?showComment=1380352228027#c2610656157076779252

      Διαγραφή
    11. Τι στο twitter slander campaigns, τι ειδικό μπλογκ με ενσυνείδητη χρήση του ονόματός μου με ξένα στοιχεία για να με λοιδωρεί ακαδημαϊκά, τι δεν έχει αφήσει σάιτ στο ίντερνετ να μη κουτσουλήσει μέσα...

      Εξαιρετικό παιδί, και αγωνιστής. Όλοι οι επώνυμοι που τους πλησιάζει πρέπει να αισθάνονται ιδιαίτερη τιμή.

      Διαγραφή
    12. Α ναι, ξέχασα το facebook..."Εφημερίδα των Συντακτών", Μαρκέτο, κλπ.

      Μου τα στέλνουνε όλα για τον χαφιεδίσκο, έχει πολλούς φανς που τον καρφώνουν...

      Διαγραφή
    13. Στο http://ciaoant1.blogspot.com/2013/09/blog-post_24.html?showComment=1380352228027#c2610656157076779252 συνεχίζει τα δικά του...

      Διαγραφή
    14. Iskra, γιατί με πούλησες, εγώ που ήμουν πάντα ανεξάρτητος...

      "Ερυθρός :
      Date: September 30, 2007 @ 8:46 am
      Omadeon,
      είσαι ο μόνος οπαδός του συριζα που βλέπω πως συζητάς. "

      http://www.ametanohtos.gr/?p=47

      Μου γραψε ο Ομαδεώνας ότι ο Αιρετικός δεν μπαίνει πλέον στο νετ. Τι έγινε, έπεσε πολύ δουλειά στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης; Ξέρεις εσύ Γιώργο.

      Διαγραφή
  5. Πάντως Αντώνη αν θεωρείς πως μέσα στους αγανακτισμένους ή σε άλλα παρόμοια κινήματα που αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη δεν υπήρχε κόσμος που έλεγε ακριβώς αυτό:

    «Είναι ενθαρρυντικό στοιχείο να βρίσκεται λαός και νεολαία στο δρόμο διαδηλώνοντας τη συσσωρευμένη οργή του. Μπορεί να διαμορφώσει ένα κλίμα πιο ουσιαστικής αγωνιστικής ανάτασης, αν μετεξελιχθεί σε πιο αποφασιστική συμμετοχή στο οργανωμένο ταξικό λαϊκό κίνημα που παλεύει για να αποκρούσει και να ανατρέψει τη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική και όχι να αλλάξουν τα πρόσωπα στην κυβέρνηση, ή να γίνουν μικροδιορθώσεις στα μνημόνια των μονοπωλίων»

    μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως κάνεις λάθος.

    Επίσης από προσωπική εμπειρία (όχι από την Ελλάδα...δε ζω εκει) μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως αρκετοί συγκρούστηκαν έντονα με τις απόψεις τύπου "όχι κόμματα όχι συνδικάτα".

    Τώρα όσον αφορά στην επιλογή της συμμετοχής ή μη σε τέτοιου είδους ξεσπάσματα της κοινωνίας η αλήθεια είναι πως δεν έχω καταλλήξει. Εσύ τι πιστεύεις? Προσωπικά θα ήθελα το οργανωμένο λαικό κίνημα να έχει τη δυνατότητα να επηρεάζει τις εξελίξεις όταν συμβαίνουν τέτοια ξεσπάσματα.

    Κατά τα άλλα και συγκεκριμένα για την περίπτωση της Ελλάδας θα συμφωνήσω πως αυτοί που κέρδισαν από τους αγανακτισμένους ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΧΑ. Αυτό σε κάποιο βαθμό θεωρώ πως φανερώνει και αδυναμία του ταξικού κινήματος και του ΚΚΕ. Ελπίζω αν ξαναεπαναληφθεί τέτοιο ξέσπασμα το ΚΚΕ να διεκδικήσει δυναμικά τη θέση του στην πλατεία.

    Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τρομερά εντυπωσιακό πως διαγράφεις από την μνήμη σου ότι το ΚΚΕ διώχθηκε από την πλατεία και δέχτηκε συστηματική βία όταν τόλμησε να επιστρέψει εκεί για να διεκδικήσει τον πολιτικό χώρο.

      Πώς κι έτσι; Μήπως δεν ανήρτησα πολύ πρόσφατα αναρτήσεις και για τα δύο αυτά για όσους έχουν αδύναμη και επιλεκτική μνήμη;

      Διαγραφή
    2. Δεν ξεχνάω τίποτα. Όμως είναι και αυτή μία αντικειμενική δυσκολία η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί. Το πως θα γίνει κάτι τέτοιο είναι τεράστια κουβέντα. Αλλά νομίζω πως το ΚΚΕ έχει και την εμπειρία και την δύναμη να ξεπεράσει τέτοιες δυσκολίες. Εδώ ολόκληρο ΕΑΜ οργάνωσε σε 200 μπάχαλους κολλάμε.

      Το ερώτημα όμως το δικό μου είναι άλλο. Συμμετοχή ή απαξίωση? Και αν επιλέξεις το δεύτερο πως εξασφαλίζεις πως δεν αφήνεις εντελώς ανοιχτό το πεδίο σε φασίστες και οπορτουνιστές να επηρεάσουν προς όφελος τους τόσο πλατιές μάζες εργαζομένων και νέων?

      Διαγραφή
    3. "Δεν ξεχνάω τίποτα."

      "Το ερώτημα όμως το δικό μου είναι άλλο. Συμμετοχή ή απαξίωση?"

      Τελευταία φορά, πριν αρχίσω τα μπινελίκια:

      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/06/2011.html
      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/20102011_15.html
      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/20-2011-inferno.html
      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/20112011.html
      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/2962011.html
      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/blog-post_4725.html

      Για πες μας ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ;

      Διαγραφή
    4. Να συμμετάσχω στο λυσσαλέο αντικομμουνιστικό πογκρόμ; Να πετάξω κοτρώνα σε γυναικόπαιδα; Να κάψω εργάτες; Να προπηλακίσω εφήβους που μοιράζουν φυλλάδια του ΠΑΜΕ; Να τρομοκρατήσω μετανάστες;

      Ή να μείνω στην απέξω σα μαλάκας;

      ΙΔΟΥ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ!!!!!

      Διαγραφή
    5. Να ενωθώ στον ταξικό αγώνα με τον δικηγόρο με τα μάρμαρα; http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/blog-post_15.html

      Κάτσε να γράψω στο Lenin Reloaded να με βοηθήσει με τα βαθιά μου αναστοχαστικά ερωτήματα, γιατί με βασανίζουν.

      ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΡΕ;

      Διαγραφή
    6. Να κραυγάζω "ουυυυ κομμούνια;"

      Να χειροκροτάω αυτούς που το κάνουν;

      Να κάθομαι δίπλα στο Χρυσαυγίτη και να διαλογίζομαι με φενγκ σούι;

      Πες μου, θείε Lenin Reloaded, μίλα στον φτωχό, αγνό και προβληματισμένο αριστερό!

      Διαγραφή
  6. Το ΚΚΕ καλά έκανε και επιχείρησε να έρθει στη πλατεία. Οι κομμουνιστές αυτό κάνουν. Το ότι κάποια αντιδραστικά στοιχεία του επιτέθηκαν δεν μπορεί να καταλογιστεί σε όλον το κόσμο που συμμετείχε στις πλατείες. Αυτός ο κόσμος είναι η εργατική τάξη και η εν δυνάμει Λαική Συμμαχία. Θα πρέπει να διευρυνθεί η Λαική Συμμαχία ώστε την επόμενη φορά να απομονωθούν τα αντικομμουνιστικά και φασιστικά στοιχεία.
    Αυτό επιτυγχάνεται με διάλογο με τα ευρύτερα στρώματα της εργατικής τάξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 11: 48: "Κατά τα άλλα και συγκεκριμένα για την περίπτωση της Ελλάδας θα συμφωνήσω πως αυτοί που κέρδισαν από τους αγανακτισμένους ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΧΑ. Αυτό σε κάποιο βαθμό θεωρώ πως φανερώνει και αδυναμία του ταξικού κινήματος και του ΚΚΕ. Ελπίζω αν ξαναεπαναληφθεί τέτοιο ξέσπασμα το ΚΚΕ να διεκδικήσει δυναμικά τη θέση του στην πλατεία."

      1: 25: "Το ερώτημα όμως το δικό μου είναι άλλο. Συμμετοχή ή απαξίωση? "

      3: 04: "Το ΚΚΕ καλά έκανε και επιχείρησε να έρθει στη πλατεία. Οι κομμουνιστές αυτό κάνουν."

      -Θέλω την τσαγιέρα μου.
      -Δεν μου δάνεισες τσαγιέρα.
      -Σου δάνεισα.
      -Ήτανε σπασμένη.
      -Δεν ήταν σπασμένη.
      -Στην επέστρεψα.

      Διαγραφή
    2. "Θα πρέπει να διευρυνθεί η Λαική Συμμαχία ώστε την επόμενη φορά να απομονωθούν τα αντικομμουνιστικά και φασιστικά στοιχεία. "

      Βάλτε τον κύριο πρώτη γραμμή περιφρούρησης την επόμενη φορά που θα χει φάση αλα 20 Οκτώβρη. Να δοκιμάσει τις δυνάμεις απομόνωσης των λίγων αντιδραστικών στοιχείων που τόσο καλά γνωρίζει να συμβουλεύει τους άλλους να αποκτήσουν.

      Διαγραφή