Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

(Σοσιαλ)δημοκρατικές προειδοποιήσεις

Κανείς δε ζήτησε από το ΚΚΕ να κάνει κυβέρνηση διαχείρισης της κρίσης.

Να βοηθήσει να ανακοπεί η λαίλαπα που φαίνεται μονόδρομος και να δείξει ότι δεν είναι ανίκητο το αντίπαλο στρατόπεδο ζητάμε.

Να βοηθήσει όσο μπορεί το ΣΥΡΙΖΑ που τον διάλεξε ο κόσμος, τι να κάνουμε, να βοηθήσει το λαό και στην πορεία όσο μπορεί ας τον εκθέσει και στα μάτια του κόσμου αν είναι ΤΟΣΟ οπορτουνιστική δύναμη όσο λένε.

Αλλά όλα αυτά, προϋποθέτουν ότι δε φοβάσαι να λερώσεις τα χέρια σου και δεν είσαι κολλημένος με την καρέκλα. ιδίως για ένα κοινοβούλιο αστικό, όπου όλοι γνωρίζουμε ποιά είναι η πραγματική του αξία.

Αν εμποδίσει το ΚΚΕ το ΣΥΡΙΖΑ να γίνει κυβέρνηση σε επόμενες ενδεχόμενες εκλογές και επιτρέψει έτσι έμμεσα να γίνει κυβέρνηση η ΝΔ, κυριολεκτικά το λέω, πέρα από το ότι θα εξαφανιστούνε πολιτικά, να ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝΕ από όλους εμάς τους υπόλοιπους, μη σου πω και από τους ψηφοφόρους τους.

Στο κάτω κάτω τις γραφής, τι φοβούνται. Ας βοηθήσουν το ΣΥΡΙΖΑ να φανεί πόσο ασυνεπείς είναι όσο λένε.

Πέτρος

66 σχόλια:

  1. Βασικός τρόπος παρεμπόδισης του ΣΥΡΙΖΑ στο να γίνει κυβέρνηση, και συνεπώς βασική εκδήλωση εσχάτης προδοσίας του λαού:

    ΤΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντροφοι,

      Εγώ πάντως θα ψηφίσω ΚΚΕ κι έτσι θα εμποδίσω τον ΣΥΡΙΖΑ απ' το να γίνει κυβέρνηση για να σας σώσει.

      Ελάτε να με κάνετε καλά.

      Διαγραφή
    2. θα παιξει πολυ αυτο το ιδεολογημα οσο θα σφιγγουν και αλλο οι κωλοι για ολους...
      πρεπει να απαντηθει και ανα αποκρουστει παση θυσια...
      ο στοχψος τους εχει 2 σκελη για το ΚΚΕ.
      ενσωματωση ή εξαφανιση.

      την ενσωματωση δεν την εγκαταλειπουν ποτε αλλα επειδη εχουμε αποδειχτει αγυριστα κεφαλια μπολσεβικικα η αλλη λυση ειναι να μας τσακισουν πολιτικα, ιδεολογικα , οικονομικα και κατασταλτικα...και χτυπανε σε ολα αυτα τα μετωπα...πολιτικα θελουν να μας αποκοψουν απο τις μαζες με καθε τροπο, ιδεολογικα θελουν να μας παρουσιασουν σαν συστημικο κομμα ανωδυνο για το συστημα ωστε να μας απαξιωσουν και πολιτικα και να απαξιωσουν την κομμουνιστικη ιδεολογια, οικονομικα αυτη τη στιγμη μας στραγγαλιζουν απο 1000 μπαντες με σκοπο να φτασει το κΚΕ σε σημειο λογω οικονομικων να μην εχει πολιτικη δραση και να μπει εκ νεου το διλημμα τςη ενσωματωσης για τη χρηματοδοτηση και κατασταλτικα προπονουνται εντατικα και στρωνουν με πολλους τροπους το εδαφος... πρεπει να κρατησουμε την ψυχραιμια μας και να απαντησουμε σε τετοια ιδεολογηματα πειστικα...δε λεω στον ταγμενο πασοκο(με τη γενικη εννοια του ορου οπως ανελυσες και σε προηγουμενο κειμενο σου) θα ριξουμε και το μπινελικι αλλα σε καλοπροαιρετο κοσμο πρεπει να το απαντησουμε και να μην του αφησουμε ουτε μισο περιθωριο αμφιβολιας για την ορθοτητα τςη θεσης μας γαι μη συμμετοχη ή ανοχη σε καμια αστικη κυβερνηση...δυστυχως αυτα τα ιδεολογηματα πιανουν ή προβληματιζουν και καλοπροαιρετο κοσμο...

      Διαγραφή
    3. Ok, είναι κάπως βάρβαρα όλα αυτά τα σχόλια αλλά τέτοια και χειρότερα ακούς.

      Ας γράψω κι εγώ την αποψάρα μου.

      Ας πούμε ότι είσαι προλετάριος αλλά όχι κομμουνιστής και λίγο πολιτικοποιημένος. Τι έχει να προσφέρει το ΚΚΕ στη ζωή σου? Κατά τη γνώμη μου, συμπαράσταση στους εργατικούς αγώνες ,κύρια σαν το κόμμα που κρατάει το ΠΑΜΕ. Κάποιες φορές,ολο και λιγότερες,οι αγώνες νικούν κάποιες άλλες όχι. Διορισμό δεν έχεις να περιμένεις αλλά ούτε και εξουσία. Διότι λαϊκή εξουσία δεν έρχεται με εκλογές έτσι δεν είναι ? Πρέπει πρώτα να έχουμε επαναστατική κατάσταση (παναπεί κάτι σαν Αίγυπτο τώρα με νεκρούς στους δρόμους κάθε μέρα), μετά Εμφύλιο, μετά απόκρουση της ιμπεριαλιστικής επέμβασης και μετά όσοι μείνουμε θα χτίσουμε το σοσιαλισμό. Αυτά είναι.

      Στην πράξη δηλαδή όσο ρεαλιστικό είναι να πιστεύεις ότι θα φέρει το σοσιαλισμό ο ΣΥΡΙΖΑ, άλλο τόσο είναι να ποντάρεις στο ΚΚΕ. Βέβαια υπάρχει διαφορά ποιότητας και στόχων, τεράστια.Οι Συριζαίοι και ταξικά πάνω απ'όλα καμία σχέση δεν έχουν με το στόχο σοσιαλισμό πέραν της δημαγωγίας (αλα Αντρέα Παπανδρέου δηλαδή), οι κουκουέδες πάλι που πράγματι θέλουνε με όλο αυτό το 100% λενινιστικό (δεν το λέω ειρωνικά) σχέδιό τους έχουν τόσες ελπίδες επιτυχίας στην εποχή μας όσες και ο γάβρος να πάρει το Τσάμπιονς Ληγκ ... ξαναφέρνοντας για παίκτες τον Τζιοβάνι και τον Καρεμπέ.

      (Για Ανταρσύα δεν ασχολούμαι, αρνούμαι να πάρω σοβαρά μια συλλογικότητα που συμπεριλαμβάνει στις τάξεις της το ΣΕΚ , είμαι ρατσιστής σ'αυτό._)

      Ο κόσμος δεν είναι τόσο βλάκας , σου λέει ψεύτες οι μεν , οφσάιντ οι δε , ΟΚ διαλέγω τους ψεύτες που δεν έχουνε και τόσο αίμα στο σενάριο και να δούμε.

      Πάντως η ουσία είναι πως αν ο ΣΥΡΙΖΑ φανεί ότι έχει πραγματικές ελπίδες να πάρει τις επόμενες εκλογές, τότε το KKE ναι θα πιεστεί εκλογικά πάρα πολύ.Μην το ειρωνεύεστε καθόλου το "ψηφίστε μας να μπούμε τουλάχιστον στη Βουλή" γιατί θα το λουστείτε/ούμε. Είναι πολύ κυνικό αλλά στα δικά μου μάτια (και πάντα καθώς οι εργατικοί αγώνες δεν νικούν τώρα, όποτε καταφέρνουν να γίνουν) η ελπίδα άνετης εκλογής του ΚΚΕ έχει να κάνει με τη σταθεροποίση της τωρινής κυβέρνησης. Δηλαδή τα βλέπω κατάμαυρα τα πράγματα.

      Αν μπορείτε να μου πείτε κάτι αισιόδοξο,γράφτε το.

      Κολλημένος με τη μπάλα

      Διαγραφή
    4. Μου αρέσει ο τρόπος που θέτεις τα πράματα. Είναι ντόμπρος και άμεσος.

      Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω όσο μπορώ πιο "ξερά" και καθαρά.

      1. Το μειονέκτημα του σκεπτικού "αυτό που ζητάει το ΚΚΕ είναι δύσκολο και μάλλον θα καταλήξουμε να σκοτωθούμε τζάμπα" είναι:

      α. Ότι αγνοεί ότι και τώρα σκοτωνόμαστε με χίλιους δυο τρόπους, από αυτοκτονία ως σοβαρές ασθένειες λόγω κατάθλιψης ως θάνατος από αδυναμία σωστής ιατρικής παρακολούθησης και περίθαλψης.

      β. Ότι αυτό που λέγεται "ιμπεριαλισμός" δεν έχει επ ουδενί χορτάσει από θανάτους και μπορεί κάλλιστα να τους επιφέρει μαζικά χωρίς ΚΚΕ στη μέση.

      γ. Ότι χωρίς ΚΚΕ στη μέση, η επιθετικότητα του κεφαλαίου θα αυξηθεί ακόμα πιο ραγδαία. Και όταν λέω "επιθετικότητα του κεφαλαίου" δε μιλάω απλά για περικοπές, απολύσεις και χαράτσια. Μιλάω για φασισμό, ξύλο, μαχαιρώματα, τρομοκρατία και απειλές σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό.

      δ. Ότι χωρίς ΚΚΕ στη μέση τα εργασιακά, τα οποία η ύπαρξη απλώς το ΚΚΕ αδυνατεί να επιφέρει σε επίπεδα 2005, πχ, θα πάνε σε επίπεδο 1825 σε χρόνο πολύ λιγότερο. Στην Κύπρο ζω, και βλέπω την σχεδόν απόλυτη αδυναμία αντίδρασης του λαού με οποιονδήποτε τρόπο. Στην Ιρλανδία, τα ίδια. Στον πιο κυνικό αλλά ειλικρινή άνθρωπο που εργάζεται αντί να ζει απ' την εργασία άλλων θα έλεγα το εξής: εντάξει, η απεργία δεν έδιωξε την κρίση. Σε συμφέρει μια Ελλάδα όπου θα είναι αδιανόητη η απεργία; Αν αυτή τη στιγμή, με τις υφιστάμενες συνθήκες, έχεις χάσει τα 70 στα 100, τότε πόσα θα έχεις χάσει;

      Για το αν οι δε "δεν έχουν και τόσο αίμα στο σενάριο", βλ. β), "ιμπεριαλισμός" και συνέντευξη Τσίπρα στο On Alert. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Δεν είναι επιλογή ανάμεσα σε ηλίθιους peace love and understanding χίπις και ανήμπορους Βελουχιώτηδες. Όποιος διαβάζει Δούρου και παρακολουθεί το ενεργειακό και τα σούξου μούξου μανταλάκια στην Ανατολική Μεσόγειο ξέρει. Όχι όσα έμαθαν οι Λίβυοι και οι Σύριοι, αλλά κάτι παραπάνω από την ιδέα ότι οι Συριζαίοι θα αποτελέσουν απλώς μια κωμικά ανακόλουθη αριστερή κυβέρνηση. Δεν τους παίρνουν οι συνθήκες για τέτοιες πολυτέλειες.

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις,αν και κατι πιο αισιόδοξο δε βλέπω σ'αυτές. Κοντολογίς η άποψή σου είναι "χωρίς το ΚΚΕ θα είμασταν ακόμα πιο χειρότερα" + "Και με ΣΥΡΙΖΑ θα'χει αίμα".

      Για το 1ο, δε διαφωνώ γι'αυτό και ασχολούμαι. Αλλά αυτό εγώ το λέω άμυνα-ταμπούρι όπου παίζεις όχι για να κερδίσεις αλλά για να μην ξεφτιλιστείς. Επιβεβαιώνει αυτό που νομίζω , δεν υπάρχει για το ΚΚΕ ρεαλιστική τακτική νίκης αλλά μόνο τακτική αξιοπρεπούς εμφάνισης.

      Για το 2ο, η δική μου γνώμη είναι πως ο ΣΥΡΙΖΑ σαν κυβέρνηση θα εμπλακεί στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους όσο και ο Σημίτης στη Γιουγκοσλαβία ή ο Καραμανλής ο Β στο Αφγανιστάν.Δηλαδή σε τέτοιο βαθμό που ο λαός δε θα δει ουσιαστική διαφορά στη δικιά του ζωή (κύματα προσφύγων βλέπει και τώρα).

      Ο ΣΥΡΙΖΑ νομίζω (αν κυβερνήσει) θα κυβερνήσει σαν Σημίτης/ΔΗΜΑΡ, κατεξευτελιζόμενος αλλά πέφτοντας ,ελπίζω, "ομαλά".

      Συμφωνώ πως σήμερα δεν υπάρχουν δυνατότητες αναδιανομής χωρίς ρήξεις -και οι Συριζαίοι απλά δεν το'χουν αυτό όντας πολύ πιο πίσω κι απ'το ΠΑΣΟΚ του 74.

      Βέβαια θα επιχειρηθεί οι ιδέες της Αριστεράς να φάνε χρέωμα τρελό ,οι ανοησίες των Συριζαίων μπορεί να βοηθήσουν σ'αυτό και ετσι σ'ενα κακό σενάριο ...η επόμενη κυβέρνηση θα΄χει ένα κόλλημα με τα μαύρα ρούχα.

      Ντάξει αυτό το τελευταίο παραείναι μαύρο και για τα δικά μου κριτήρια.

      Κολλημένος με τη μπάλα

      Διαγραφή
    6. "Επιβεβαιώνει αυτό που νομίζω , δεν υπάρχει για το ΚΚΕ ρεαλιστική τακτική νίκης αλλά μόνο τακτική αξιοπρεπούς εμφάνισης. "

      Ώπα κολλημένε με τη μπάλα, φάουλ και οφσάιντ. Τοποθετήθηκες στη βάση των πραγμάτων ως έχουν αυτή τη στιγμή και σου απάντησα στη βάση των πραγμάτων ως έχουν αυτή τη στιγμή. Δεν ζήτησες απάντηση επί προοπτικών.

      Περαιτέρω, η φράση "ρεαλιστική τακτική νίκης" σηκώνει πάρα πολύ κουβέντα. Τακτική νίκης ρεαλιστική δεν υφίσταται στη βάση των σημερινών συσχετισμών. Εγώ σου απαντάω λοιπόν: αν θες ρεαλιστική τακτική νίκης, άλλαξε τους συσχετισμούς. Βοήθησε να αλλάξουν. Το να ζητάς να σου φτιάξω παστίτσιο με πατάτες δεν περικλείει καμία ρεαλιστική προοπτική να σου φτιάξω παστίτσιο. Φέρε τα μακαρόνια, να φέρω αυγά, να φέρει ένας άλλος κιμά. Μην το ρίξουμε πίσω στο κακομαθημένο "εγώ θα κάθομαι στον καναπέ μου, φέρτε μου μια ρεαλιστική τακτική νίκης." Η δική μας τακτική προϋποθέτει ότι θα σηκώσεις τον κώλο σου. Αν δεν τον σηκώσεις, η μόνη "ρεαλιστική τακτική νίκης" που θα λάβεις είναι αυτή που λαμβάνεις ήδη: η ρεαλιστική τακτική νίκης των μονοπωλίων.

      Διαγραφή
    7. ακόμα και με αυτό το σκεπτικό του παραπάνω φίλου,
      που πράγματι υπάρχει στο μυαλό αρκετού κόσμου,
      φτάνουμε στα εξής συμπεράσματα:

      με τη στήριξη στο ΚΚΕ κερδίζω κάτι, έστω ελαχιστότατο, σήμερα,
      και έχω και μία μικρή, ελαχιστότατη ελπίδα να τα ανατρέψω όλα στο μέλλον.
      με τη στήριξη στο ΣΥΡΙΖΑ δεν κερδίζεται ΤΙΠΟΤΑ, ούτε τώρα, ούτε αύριο ή μεθαυριο. το μόνο κέρδος είναι ατομικό, αφορά μερικές εκατοντάδες, άντε 3-4 χιλιάδες του κομματικού μηχανισμού, όπως και σε κάθε κόμμα εξουσίας.

      πρέπει να γίνει κατανοητό, ακόμα και με αυτό το υπεραπλουστευμένο και ισοπεδωτικό τρόπο σκέψης, που υιοθετούν πολλοί εργαζόμενοι, ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, όχι απλά δεν θα του προσφέρει κάτι, αλλά δεν πρόκειται καν να βάλει φρένο στην εφαρμοζόμενη πολιτική. Δεν θα είναι δηλαδή "Σημίτης/Δημάρ", ούτε σε οικονομία, ούτε σε προφίλ. Θα είναι μία χυδαία εκδοχή του Λοβέρδου ως υπουργού υγείας, και στην εφαρμοζόμενη πολιτική και στην αλαζονεία της διαστρέβλωμένης παρουσίασής της.

      @ψηρίς

      Διαγραφή
  2. Επειδή το βρώμικο αυτό παιχνίδι θα παιχτεί πολύ, νομίζω ότι η απάντηση η δική μας πρέπει να είναι ανάλογη με την θέση που είχαμε προεκλογικά: δεν είμαστε γενικώς "αριστεροί" (άλλωστε σε λίγο η έννοια θα έχει δυσφημιστεί τόσο που αριστερός θα σημαίνει σίγουρα κάτι αρνητικό), είμαστε κομμουνιστές. Αλλά και με την τωρινή μας θέση: ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι οπορτουνιστικό κόμμα, είναι δεξιά σοσιαλδημοκρατία, άλλο ένα κομμάτι του αστικού πολιτικού συστήματος. Όποιος τα καταλάβει τα κατάλαβε, οι υπόλοιποι απλά δεν θέλουν να καταλάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "να ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝΕ από όλους εμάς τους υπόλοιπους"

    τι θα κάνετε δηλαδή παλικάρια της φακής; θα μαζέψετε τα κατακάθια του "χώρου" ή τους ακροδεξιούς μπράβους των ποδοσφαιρικών συλλόγων όπως τον Οκτώβρη; ουστ απο δω πουταναριά των αστών που απειλείτε κιόλας. Θα φάτε καλά εσείς και το σκουπιδαριό σας...




    *άμα θες Αντώνη το δημοσιεύεις, αν όχι, no problem

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλα τις νταηλίκικαι απειλές!!! Πολύ "αυθόρμητο" και "αγανακτισμένο" σχόλιο. Θα το παίζει το ΚΚΕ "κομμουνιστική τάση" στη κυβέρνηση της "αριστεράς"; Και βέβαια ό,τι λέει θα εισακούγεται...σίγουρα!!! Έρχεται αυτό πάντως να δέσει με μια προηγούμενη ανάρτησή σου που έγραφες για τις διάφορες πιέσεις που θα δεχτεί το ΚΚΕ,πχ ζήτημα δημοκρατίας γενικώς και αορίστως κ.ά. Ήδη σήμερα πρέπει να είπαν οι συριζαίοι σε τριψήφιο νούμερο τη λέξη και σχετικές εκφράσεις.

    Επίσης να κάνεις μια ανάρτηση για τα διάφορα "σχόλια γραμμής", μια ανθολογία θα έχει ενδιαφέρον.

    Στη περίοδο αυτή ποτέ δε ξέρεις από που μπορεί να σου προκύψει ο φασισμός, άλλωστε δεν είναι και ποτέ δεν ήταν χαρακτηριστικό ενός και μόνο πολίτικου χώρου, αλλιώς δε θα ήταν τόσο σύνθετο ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ψηφίσουμε τον αντικαταστάτη του ΠΑΣΟΚ για να ανακοπεί η λαίλαπα που δημιουργεί συν των άλλων και το ΠΑΣΟΚ!

    Ε ρε μαλακοπίτουροΠέτρο

    Ρώτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοίτα να δεις φίλε μου απειλές τα πρώην πασόκια , τα αγανακτισμενα κουφαρια .........

    Μάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι υποκριτές είναι. κάτι τέτοια παπατζιλίκια πρέπει να τα τυπώνουμε και να τα διανέμουμε στις συγκεντρώσεις. άρχισαν να μοιράζουν και απειλές! δεν πειράζει...
    απέδειξαν, για ακόμα μια φορά, οτι αυτοί που σήμερα απειλώντας προσκαλούν για κυβέρνηση της... αριστεράς, δήθεν αποδεχόμενοι ακόμα και δυνατότητα το κομμουνιστικό κόμμα να εκθέσει τον Σύριζα, θα απειλούν με τον ίδιο και χειρότερο τρόπο το κκε στην περίπτωση που κάνει ένα τέτοιο ολέθριο σφάλμα να στηρίξει αρχικά μια τέτοια κυβέρνηση και στη συνέχεια να αποχωρήσει ριχνοντάς την!

    να τα βλέπουν αυτά και όσοι φίλοι του κόμματος έλεγαν, καλοπροαίρετα, περίπου το ίδιο πέρυσι! διότι είναι πολιτικά ανακόλουθο να εμπιστεύονται το κόμμα εως το βαθμό του εσωτερικού ελεγκτή κυβερνήσεων αλλά την ίδια στιγμή να δυσφορούν μπροστά στις εκτιμήσεις του για το ρόλο του Σύριζα και την καθαρή και ξάστερη άρνησή του για συμμετοχή σε ένα τέτοιο κυβερνητικό θέατρο του καπιταλιστικού παραλόγου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "εσωτερικού ελεγκτή κυβερνήσεων"

      Καλό, πολύ καλό αυτό.

      Διαγραφή
  8. Πάρε κι εδώ να'χεις:

    http://left.gr/news/24ori-geniki-apergia-gsee-adedy-fotografies-kai-vinteo

    "...το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ επιμένουν να κάνουν ξεχωριστές συγκεντρώσεις διασπώντας σε κρίσιμες εποχές το κίνημα. Το ΠΑΜΕ-ΚΚΕ είχαν περίπου τον ίδιο κόσμο με το κομμάτι των συνδικάτων. Δεν θα ήταν πιο αποτελεσματικό για το εργατικό κίνημα οι δυο πορείες να ένωναν τις δυνάμεις του;..."

    κτλ κτλ, για την περιφρούρηση και άλλα ωραία. Περιμένω με αγωνία την επόμενη συνέντευξη μελών της Αυτ.Παρ. για τον εργοδοτικό συνδικαλισμό (με μπαλασόπουλο, φωτόπουλο κτλ).

    Κι όλα αυτά δυο μέρες μετά το συνέδριό τους. Ούτε και τώρα κατάφεραν να κατεβάσουν κόσμο, έτσι για το γαμώτο. Βάλαν το πανώ οι βουλευτές τους πάλι να είναι πρώτη μούρη στις τηλεοράσεις.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "τον ίδιο κόσμο με το κομμάτι των συνδικάτων"

      Τετάρτη 17 Ιούλη 2013
      ( http://rizospastis.gr/story.do?id=7535648&publDate=17/7/2013 )

      ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ
      Εικόνα διάλυσης και παρακμής

      (κάτι λέει ο κύριος στο βήμα, αλλά δεν υπάρχει κοινό να τον ακούσει στη πλατεία Κλαθμώνος(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)


      Σε πλήρη απαξίωση βρίσκονται πλέον οι συμβιβασμένοι εργατοπατέρες των ΓΣΣΕ-ΑΔΕΔΥ. Και η χτεσινή συγκέντρωση που θέλησαν να κάνουν το μεσημέρι στην πλατεία Κλαυθμώνος παρουσίασε εικόνα διάλυσης. Μπρος στην εξέδρα που έστησαν και στη διάρκεια των ομιλιών τους, δεν στάθηκαν να τους παρακολουθήσουν παρά ελάχιστοι. Κύρια συνάδελφοί τους, συνδικαλιστές της ίδιας κοψιάς που δεν κατάφεραν, όσο κι αν απλώθηκαν, να καλύψουν ούτε στο ελάχιστο την πλατεία.

      Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ενόσω διαρκούσαν οι ομιλίες, ακόμα και διαδηλωτές που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά τους και ήρθαν στην οδό Σταδίου στο ύψος της Κλαυθμώνος, προερχόμενοι στην πλειοψηφία τους από την συγκέντρωση προηγούμενα της ηγεσίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ στην πλατεία Καραϊσκάκη, κύρια εργαζόμενοι στη δημοτική αστυνομία, σχολικοί φύλακες, άλλοι δημοτικοί υπάλληλοι, και κάποιοι εκπαιδευτικοί, δεν στάθηκαν να τους ακούσουν αλλά προχώρησαν να ανεβούν στην πλατεία Συντάγματος. Παρέμειναν εκεί για κάποιο διάστημα έξω από τη Βουλή κι ακολούθως αποχώρησαν.(..)Ilief

      Διαγραφή
  9. Θέλει πολύ κουράγιο να κάθεσαι να ασχολείσαι μαζί τους... Αυτή τη στιγμή βιώνουν μια τριχοτόμηση της προσωπικότητάς τους: 1. αισθάνονται ακόμα ότι θα είναι η επόμενη κυβέρνηση 2. αγχώνονται γιατί οι δημοσκοπήσεις τους δίνουν δεύτερους 3. προσπαθούν να ξεφύγουν από τα εσωτερικά τους ζητήματα κάνοντας τα γνωστά "εξωστρεφή" ανοίγματα στους ψηφοφόρους του ΚΚΕ.

    Και όλα αυτά από αυτούς που μέχρι πέρυσι κατέβαιναν στις εκλογές με σύνθημα: "ψηφίστε μας κι εμάς είναι κρίμα να μην είμαστε στη βουλή"...

    Τα χαιρετίσματά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. -Όποιος ψηφίσει ΚΚΕ εμποδίζει το ΣΥΡΙΖΑ. Είναι προδότης.
    -Όποιος ψηφίσει ΝΔ;
    -Αυτοί είναι κολλημένοι. Δεν περιμένω από αυτούς τίποτε.
    -Άρα να διορθώσει ο λαός την ψήφο του;
    -Ναι.
    -Όχι της Χ.Α. αλλά του ΚΚΕ την ψήφο;
    - ...

    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ψιτ! εσεις απο το βαθυ κοκκινο!!!
    οι ΚΚΕδες δεν κρυφτηκαν ποτε, ουτε εβαλαν κουκουλες.
    μην ντρεπεστε, ελατε απο τωρα, περιμενουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντως όπως και να έχει το «όπλο» της επίθεση «φιλίας» εκτός ότι σκούριασε και από πολυκαιρία και από άσκοπη πολυχρησία,πλέον μετά το συνέδριο του Συριζα παρουσιάζει εμπλοκές και αφλογιστία...ή στην καλύτερη ρίχνει στο γάμο του Καραγκιόζη...

    Πως να πείσουν ότι δήθεν θέλουν συνεργασία με το ΚΚΕ,όταν ετοιμάζεται να αποχωρήσει το δήθεν αριστερό τμήμα του Συριζα κατηγορώντας το εναπομείναν ως δεξιό και ενσωματωμένο;Πως να βρουν το ΚΚΕ τα «ξεψυχισμένα» αυτά πυρά όταν ανάμεσα σε αυτούς και το στόχο(ΚΚΕ),έχουν μπει κι'άλλοι που χρήζουν πυροβολισμών με «βλήματα φιλίας»(ή και κανονικά);

    Ότι θα πυροβολούν είναι σίγουρο,ότι θα βρίσκουν στόχο δύσκολο.


    υγ Ακόμη δεν έχω καταλήξει αν είναι προτιμότερο να φύγει η Α.Π ή όχι.
    Γιατί οι αυταπάτες απλά θα αλλάξουν όνομα.Ίσως να είναι προτιμότερο να παραμείνει, έτσι ώστε να απεγκλωβιστούν μεμονωμένα όσοι βρίσκονται σε φάση ριζοσπαστικοποίησης και όσοι διαθέτουν ακόμη λίγη τσίπα και βάζουν το μυαλό τους να δουλέψει,χωρίς να μετακινηθούν οργανωμένα στο επόμενο τσίρκο...

    WrongTendency

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακούστε το ηχητικό της σημερινής συνέντευξης του Νίκου Παππά (δεξί χέρι του Τσίπρα και μέλος του Πολιτικού γραφείου του ΣΥΡΙΖΑ)στον Real Fm...
    Μιλάμε για μεγάλο ξεβράκωμα...Ο Επαναστατικός ρεαλισμός στο μεγαλείο του!
    Σταχυολογώ μερικά...
    1) Επαναπρόσληψη απολυμένων σε ΕΡΤ κτλ? Αν το επιτρέπουν τα οικονομικά!!! Δηλαδή ΟΧΙ!!! (Αλήθεια αυτό δεν είναι εξαρχής το επιχείρημα της κυβέρνησης κι όλων των κυβερνήσεων για τις απολύσεις?) Εδώ ο σύριζα πρωτοπορεί...Αφού εκφράζει κυβερνητικά επιχειρήματα όντας αντιπολίτευση!!!

    2)Συνάντηση με Σόιμπλε για τις Γερμανικές αποζημιώσεις? Δεν μπορεί να απαντήσει γιατί προφανώς είναι απόρρητο μυστικό και επτασφράγιστο!!
    Ντροπή στον Κοτρώτσο που επέμενε τόσο!

    3) Πως θα κάνει επαναδιαπραγμάτευση? Μα αφού θα νικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ στην ελλάδα
    θα ΑΛΛΑΞΕΙ ο αέρας στην ΕΕ ... όπως άλλαξε με ΟΛΑΝΤ στην Γαλλία!

    4)Τι θα κάνουν όταν γίνουν κυβέρνηση? ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!!!!
    Να αποφασίσει ο λαός τι? Ακούστε!!
    Αν θέλει μνημόνια και ΕΕ τότε ΝΑΙ
    να δεν θέλει μνημόνια και ΕΕ τότε να πει ΟΧΙ...
    Δηλαδή καλούν τον κόσμο να διαλέξει χρεοκοπία είτε με μνημόνια και ΕΕ
    είτε χωρίς μνημόνια και ΕΕ...
    Και φυσικά ότι και να διαλέξει ο λαός θα φταίει κι όχι η κυβέρνηση η "αριστερή".. Μιλάμε για μέγάλο θράσος!!!

    Δοξάστε τους!! Αυτή η συνέντευξη πρέπει να αξιοποιηθεί...ΑΜΕΣΑ...

    http://www.enikos.gr/politics/160185,Pappas:_Proypo8esh_h_politikh_allagh_gia.html

    Δημήτρης Χ. Ζάκυνθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα το πρωί, Τετάρτη, περίπου 24 ώρες μετά τη συνέντευξη Παππα στον Χατζηνικολάου, ο Σταθάκης (σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή, νομίζω Παπαδάκη) είπε ότι σίγουρα θα επαναπροσληφθούν όλοι τής ΕΡΤ.

      πίκατσου

      Διαγραφή
    2. Kύριε Ζάκυνθε
      Τα πιο χαρακτηριστικά" για το "άλλα λέμε, άλλα εννούμε" του Σύριζα βρίσκονται σε ένα post και στα σχόλιά.
      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/07/blog-post_13.html )
      Η "σοσιαλιστική" κουρελού.Ilief

      Διαγραφή
  14. Θα ήθελα ο γραμματέας και τα στελέχη του ΚΚΕ να αρχίσουν να κάνουν δηλώσεις του στυλ: "Ναι, να συζητήσουμε με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για την κυβέρνηση της αριστεράς, αλλά ... "
    Μετά το "αλλά" χωράνε οι θέσεις του ΚΚΕ που είναι ξεκάθαρα φιλολαϊκές και είναι τελείως αντίθετες με αυτές του νέου ΠΑΣΟΚ που μυρίζουν πτωμαΐνη.
    Η πιθανότητα διαλόγου μεταξύ των δύο κομμάτων μπορεί να είναι μια ευκαιρία οι περίφημοι καλοπροαίρετοι (και "καλοπροαίρετοι") να καταλάβουν ποιος είναι τι ή απλά να σκάσουν και να καλούν σε συνεργασία μόνο τα συγγενικά τους κόμματα της ΔΗΜΑΡ και του παλαιού ΠΑΣΟΚ.

    Ελπίζω να υπάρξει καλή επικοινωνιακή διαχείριση της νέας επίθεσης που θα κάνει η τσιπροπαρέα των νεοπασόκων...

    Δεκίντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμίζω ότι ένα από τα πράγματα τα οποία αποφάσισε με ευρεία πλειοψηφία το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είναι η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΗΣ Α.Π ΓΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΕ "ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ."

      Αυτό για να μην τσιμπάμε απ' τον κάθε σοσιαλφασίστα μας απειλεί "αν εμποδίσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ απ' το να γίνει κυβέρνηση" ή τον κάθε μαλαγάνα ξάδερφό του παρακαλάει για ενότητα.

      " Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με το ΚΚΕ, η απόφαση που ψηφίστηκε αναφέρει ότι «στις σημερινές έκτακτες συνθήκες δεν μπορούμε να περιμένουμε έως ότου οι ηγεσίες της Αριστεράς κατανοήσουν την ανάγκη της ενότητας και της ενωτικής δράσης»."
      http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27340&subid=2&pubid=129438618

      Διαγραφή
    2. Νομίζω ότι είναι λάθος αυτή η προσέγγιση.Δεν χρειάζεται να ζεστάνουμε την ξινισμένη αυτή σούπα.Κάθε νοήμον πλέον καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει περιθώριο συνεργασίας.Θα ήταν δώρο για αυτούς αν την ξαναζεσταίναμε και με ένα ελιγμό του τύπου «το ΚΚΕ θέτει όρους που ο Συριζα είναι αδύνατον να ακολουθήσει και ότι η συνεργασία απαιτεί εκατέρωθεν παραχωρήσεις» θα κάνανε επικοινωνιακή φιέστα για το «κακό ΚΚΕ που βάζει εμπόδια στην ένωση της αριστεράς» την ώρα που θα έχει δημιουργηθεί κλίμα «ενότητας» και θα κυριαρχούν τα αφελή συναισθήματα των ρομαντικών-απολίτικων.
      «Χάθηκε η μεγάλη ευκαιρία»...«Σεχταριστικό ΚΚΕ»...κτλ...κτλ...

      Ο Συριζα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν αυτο ακριβώς που είναι,ένα αστικό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα και κάθε συνεργασία με τους κομμουνιστές είναι ανέκδοτο που δεν αξίζει καν συζήτησης.

      WrongTendency

      Διαγραφή
    3. Μα για τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ μιλάμε!
      Οι όποιες αποφάσεις του συνεδρίου τους δεν θα τους εμποδίσουν να αρχίσουν τα ίδια τα περσινά και θα το κάνουν σίγουρα!
      Όταν το κάνουν θα πρέπει να βρούμε απλά μια ευκαιρία να προπαγανδίσουμε τις θέσεις μας που είναι τελείως "αλλού" από τις δικές τους και να κλείσει το θέμα.
      Ούτε αυτοί ήθελαν πραγματικά να γίνει διάλογος πέρσι, απλά προέβλεψαν την σταράτη και μονολιθική απάντηση του ΚΚΕ και γκεμπέλισαν αναλόγως και είναι έτοιμοι να το ξανακάνουν.
      Δεκίντης

      Διαγραφή
    4. Τον γκεμπελισμό δεν τον γλιτώνεις ούτως ή άλλως, ό,τι κι αν κάνεις. Εδώ προχτές κάνανε θέμα ότι δεν τους αφιέρωσε ο Ρίζος "σαλόνι" για το συνέδριο, όταν οι ίδιοι είχαν επιδοθεί με νύχια και δόντια στο φραξιονιστικό σπέκουλο.

      Τη δουλειά της δικής τους απονομιμοποίησης την έκαναν με το παραπάνω εδώ και ένα χρόνο. Εμείς πρέπει να κάνουμε τη δική μας δουλειά με τον κόσμο με κάθε τρόπο και ευκαιρία.

      Για μένα, μακάρι να χαν βγει αυτοδύναμη κυβέρνηση το 12, θα είχαν ξεκαθαρίσει πολύ περισσότερα. Αλλά σιγά μην τους χαρίσω έστω έναν άνθρωπο που να μπορώ να επηρεάσω στο όνομα του "να εκτεθούν."

      Διαγραφή
    5. Τετάρτη 17 Ιούλη 2013

      ( http://rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=17/7/2013&id=14679&columnId=161 )

      (..)Λαγός... έγιναν οι υποσχέσεις

      «Δεν υποσχόμαστε λαγούς με πετραχήλια. Αυτό που λέμε είναι ότι μια κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει μέτρα για να μειωθεί η ανεργία, να μειωθεί η φτώχεια, να περιοριστεί η ακραία ανέχεια, να υπάρξει οικονομική ανάπτυξη (...) Δεν λέμε ότι πατώντας ένα κουμπί θα γυρίσουμε σε μισθούς, συντάξεις και ΑΕΠ του 2008 και του 2009. Υποσχόμαστε ότι θα αγωνιστούμε σκληρά για να μπει ένα φρένο στον κατήφορο, να στηριχτούν οι πιο αδύναμοι, για να γυρίσουν πίσω τα 150.000 νέα, μορφωμένα παιδιά που έφυγαν στο εξωτερικό και αιμοδοτούν άλλες χώρες, άλλες οικονομίες γιατί τα έδιωξε η Ελλάδα του μνημονίου».

      Αυτά δήλωσε στο «Αθηναϊκό Πρακτορείο» ο Δ. Παπαδημούλης του ΣΥΡΙΖΑ. Τα σημειώνουμε, γιατί αν ο ίδιος και οι υπόλοιποι του κόμματός του καμαρώνουν σήμερα σαν γύφτικα σκεπάρνια, στην προοπτική του να αναλάβουν υπουργικούς θώκους, οφείλεται στο γεγονός ότι έναν χρόνο πριν υποσχέθηκαν στο λαό «λαγούς με πετραχήλια».(..)Ιlief

      Διαγραφή
  15. Δεν τους φτάνει το σούργελο του συνεδρίου, θέλουν κι άλλο;

    ΣΚΗΝΙΚΟ: Σαλονάκι αισθητικής Δαλιανίδη, βράδυ εκλογών. Η τηλεόραση παίζει MEGA.

    ΣΙΑ: Τι να φταίει; Τι να φταίει που δεν πήγαμε μπροστά;
    ΤΟΛΗΣ: Άσε μας, ρε Σία! Τι φταίει, γαμώτη μου, το ΚΚΕ φταίει!
    ΣΙΑ: Γιατί, μωρό μου;
    ΤΟΛΗΣ: Τι γιατί, ρε Σία! Κανείς δε ζήτησε από το ΚΚΕ να κάνει κυβέρνηση διαχείρισης της κρίσης, το ξεσταύρι μου μέσα! Μόνο να ανακοπεί η λαίλαπα που φαίνεται μονόδρομος και να δείξει ότι δεν είναι ανίκητο το αντίπαλο στρατόπεδο!
    ΣΙΑ: Τόλη, τι είναι οπορτουνιστική δύναμη;
    ΤΟΛΗΣ: Βαλτή είσαι κι εσύ; (γυρίζει στην κάμερα και μονολογεί) Δε θα τον πετύχω πουθενά το Φάνη τον κουκουέ; Θα τον κάνω να κρυφτεί απ' όλους εμάς τους υπόλοιπους...
    ΣΙΑ: Θες ένα ποτάκι; Να φέρω και... Αχ, κοίτα, ο Αλέξης!
    ΤΟΛΗΣ: Άσε μας ρε Σία...

    gdmn1973

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή, με τα λόγια του Μάρκου Σεφερλή, "πες κι εσύ Σίσσυ*. Πες κι εσύ Σίσσυ!"

      * Γνωστή και ως ανθυποψήφια του Αλέξη Τσίπρα.

      Διαγραφή
  16. WrongTendency

    "Ναι, το γνωρίζω κε Πρετεντέρη πως στο συνέδριο κρίναμε πως με δεδομένη την πάγια θέση της ηγεσίας του ΚΚΕ δεν έχει νόημα να απευθυνθούμε προς τα κει για συνεργασία, αλλά, η "πραγματική ζωή" έφερε έτσι τα πράγματα που για να σχηματιστεί ριζοσπαστική κυβέρνηση και να σώσουμε την χώρα από την καταστροφή που μας έφεραν τα δύο κόμματα που κυβέρνησαν τα τελευταία 40 χρόνια, πρέπει το ΚΚΕ να αποφασίσει αν είναι αριστερό κόμμα στην υπηρεσία του λαού που υποφέρει ή ουδέτερος παρατηρητής και λέσχη στοχαστών"
    Αυτά (θα) λέει ο Σκουρλέτης μετά τις εκλογές του '13.

    Την κλασσική επικοινωνιακή φιέστα με στόχο να μη μπούμε στη βουλή θα τη λουστούμε έτσι κι αλλιώς, απλά πιστεύω πως το περιεχόμενο της δεν πρέπει να επιτρέψουμε να αφήνει την εντύπωση (στον πρώην πασόκο απολίτικο ψηφοφόρο που έχει παλαβώσει από τα ζόρια) πως είμαστε συγγενικά κόμματα.
    Άρα πρέπει να τους στείλουμε στο διάολο για πολύ συγκεκριμένα πράγματα που σαν (υποτίθεται) αριστερό κόμμα ΔΕΝ μπορούν να κάνουν κι επειδή ο πολύς κόσμος δεν έρχεται σε επαφή με τις θέσεις του ΚΚΕ, θα μπορούσε το κόμμα να προσεγγίσει διαφορετικά την επόμενη "πρόσκληση", για να πάρει μια ιδέα (ο πολύς κόσμος), γιατί τους στέλνουμε στο διάολο (η αίσθηση μου είναι πως πραγματικά δεν έχουν ιδέα ή χειρότερα πως είμαστε κάτι σαν ζηλιάρηδες...)
    Με δύο λόγια πιστεύω πως δεν πρέπει να χάνουμε ευκαιρία να προπαγανδίσουμε τις θέσεις μας.

    Δεκίντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Άρα πρέπει να τους στείλουμε στο διάολο για πολύ συγκεκριμένα πράγματα"

      Θεωρείς ότι δεν έχουμε εξηγήσει απτά και συγκεκριμένα γιατί είναι αδύνατο να συνυπάρξουμε με ένα τέτοιο κόμμα;

      Ή ότι δεν έχουμε εξηγήσει επαρκώς γιατί η ιδέα του ΚΚΕ ως "εσωτερικού ελεγκτή κυβερνήσεων" που είπε και ένας σύντροφος πολύ ωραία πιο πριν δεν πρόκειται να αποδώσει τίποτε υπό τις σημερινές συνθήκες άλλο απ' το να απελπίσει το λαό όταν νομοτελειακά αποτύχουμε να αλλάξουμε κάτι ουσιαστικό;

      Διαγραφή
    2. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει καταφέρει επί δύο χρόνια να εξηγήσει τι θα κάνει με το Μνημόνιο, τη στιγμή που καταθέσαμε ολοκληρωμένη πρόταση για κατάργηση των Μνημονίων και των δανειακών συμβάσεων, που οι περισσότεροι έγραψαν στα παπάρια τους. Πώς είναι δυνατό να το έπραξαν αυτό αν αυτό που πραγματικά ήθελαν ήταν αυτό που τους δώσαμε και όχι ο κοπανιστός αέρας της αναδιαπραγματευσοκαταργησομερικοκαταργησοαναθεώρησοεπαναδιαπραγματευσοταβλέπωπάσομπλόφας;

      Δεν είναι η έλλειψη συγκεκριμένων θέσεων που λείπει. Ίσα-ίσα, η υπεροπλία μας πάνω στο σημείο αυτό σε σχέση με τους αερολόγους του μια έτσι μια γιουβέτσι είναι συντριπτική.

      Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει. Η πλειοψηφία εξακολουθεί να θέλει "δημιουργική ασάφεια" για να κρατάει "τα options της open" που λέμε και στο χωριό μου.

      Διαγραφή
    3. Ο αναβαπτισθείς Πασόκος (για να επιστρέψω στο γενικότερο πνεύμα των σημερινών αναρτήσεων) που σου λέει "εσύ μου λες για μετά θάνατον ζωή, εγώ θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ μπας και γίνει κάτι" όταν λέει "να γίνει κάτι" εννοεί απλά, "μπας και βρω εγώ λύση για τον κώλο μου και δε γαμιέσαι." Είναι σημαντικό να μπορείς να κατανοήσεις τι κρύβεται πίσω από το φαινομενικά φλου και ασαφές. Φυσικά, αυτοεξαπατάται ο βλαξ, αλλά πρέπει να απευθυνθείς στην αυτοεξαπάτηση, όχι στη θλιβερή του προσπάθεια να κοροϊδέψει εσένα.

      Διαγραφή
    4. Μια χαρά τα έχουμε εξηγήσει, το θέμα είναι αν έχουν φτάσει στα αυτιά του πολύ κόσμου.
      Μία υποψία πως μπορεί να συζητηθεί το ενδεχόμενο "κυβέρνησης της αριστεράς" θα δημιουργήσει μεγάλο ντόρο και μια καλή ευκαιρία να ακουστεί αυτό που έχει εξηγηθεί ;)
      Θέλω να ακουστεί το ΚΚΕ "πρώτη είδηση στα δελτία"
      Δεκίντης

      Διαγραφή
    5. "Θέλω να ακουστεί το ΚΚΕ "πρώτη είδηση στα δελτία" "

      Ξέρεις να έχουν αυτοκτονικές τάσεις ο Λαμπράκης, ο Αλαφούζος και ο Μπόμπολας;

      Διαγραφή
    6. Δεν πιστεύω πως θα ακουστεί το κκε ως πρώτη είδηση στα δελτία όπως το σκέφτεσαι. Αυτό που θα παίξει πρώτη είδηση θα είναι "το κκε στηρίζει την κυβέρνηση της αριστεράς" και με μικρά γράμματα υποσημείωση "υπό προϋποθέσεις", και τις προϋποθέσεις τράβα να τις βρεις στον ρίζο. Χώρια το κόψε-ράψε δηλώσεων σε μια τέτοια κατάσταση.

      Το κκε μιλάει πολιτικά, τι να κάνουμε. Δύσκολος δρόμος αλλά ο μοναδικός που δεν οδηγεί σε ενσωμάτωση.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    7. πρωτη θεση στα δελτια θα γινει το ΚΚΕ αν γινει τσυριζα.
      ειναι τραγικο λαθος να περιμενουμε απο τα δελτια να κανουμε πολιτικη. σημερα στην απεργια, ο κοσμος που κατεβηκε δεν κατεβηκε γιατι εβλεπε τον περρο στα καναλια. τον εβλεπε εξω απο το εργοστασιο.
      οι θεσεις μας ειναι ξεκαθαρες και αν θελουμε να κανουμε κατι πρεπει να τις δουλευουμε στον κοσμο, στην εργασια μας, στην γειτονια κ.ο.κ.
      ετσι θα φτασουν στα αυτια του κοσμου και οχι απο τα καναλια.
      επισης εμεις εχουμε το πανω χερι στην υποθεση. εμεις βαζουμε τους ορους.
      εμεις εχουμε ξεκαθαρη πολιτικη θεση, λαικη εξουσια κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγης, εμεις υπερασπιζομαστε το δικιο του εργατη. τους ορους που θα γινει η οποια συνεργασια τους βαζουμε εμεις και κανενα τσουτσεκι οπορτουνιστης (καραδεξιος πλεον) δεν θα τολμησει να κουνισει το δαχτυλο

      Διαγραφή
    8. Να κάνω και μια κομματική αυτοκριτική για κάτι που είδα μέσω σχολίου στο επίμαχο θρεντ του "Βαθύ Κόκκινο" (σιγά μην έχαναν): http://left.gr/news/oi-paidikes-astheneies-tis-igesias-toy-kke

      και που διασταύρωσα εδώ: http://www.zoomnews.gr/ποιοι-εκπρόσωποι-κομμάτων-θα-μιλήσου/

      Μέγα λάθος μας αυτό. Στο συνέδριο τους έπρεπε να στείλουμε εκπρόσωπο. Δείχνει έλλειψη επαρκούς ψυχρότητας και άρα υπερβολικά συναισθηματική σχέση. Ένα αστικό κόμμα είναι όπως όλα τα άλλα.

      Διαγραφή
    9. Εκτός κι αν δεν καλεστήκαμε βέβαια, δεν γνωρίζω αν ήρθε πρόσκληση.

      Διαγραφή
    10. διαφωνω! ο τσυριζα δεν ειναι απλα ενα ακομα αστικο κομμα.
      ειναι ενα μορφωμα που εδωσε μεγαλη μαχη να εξαφανισει το ΚΚΕ και μαλιστα με τον ποιο υπουλο, πισωπλατο τροπο που θα μπορουσε να υπαρξει.
      οι σχεσεις μας με τον τσυριζα δεν ειναι σχεσεις αντιπαλοτητας που εχεις με ενα οποιοδηποτε αλλο αστικο κομμα.
      ο συν -νυν τσυριζα- τις εποχες που εκανε συνεδρια και ειχε ποσοστα στο 3% διακυρηγμενο στοχο ειχε να διαλυσει το ΚΚΕ, να δεις πως αποκαλουσαν τα μελη και τους φιλους του ΚΚΕ....αυτιστικους, καθυστερημενους κατι τετοιο.

      Διαγραφή
    11. κι εγώ πιστεύω πως έπρεπε να είχε σταλθεί εκπρόσωπος (όντως δεν στάλθηκε αν και προσκλήθηκε/ είθισται να πηγαίνει κάποιος, είναι ξεκάθαρο αυτό).

      ωστόσο μπορώ να καταλάβω γιατί δεν στάλθηκε στη βάση αυτών που λέει ο μοντεστο, και γενικά επειδή τις σχέσεις συριζα-κκε τις έχει διαταράξει ο συριζα πρώτος, με την "πολιτική" που ασκεί.

      συμφωνώ όμως ότι έπρεπε να είχε επιδειχθεί η δέουσα ψυχρότητα.

      πίκατσου

      Διαγραφή
    12. εξαιτίας της απόπειρας διάλυσης του ΚΚΕ το 1991, εξαιτίας των κλοπών που έγιναν (κλοπών κυριολεκτικά), της συκοφαντίας, των δοσμένων στα ίσια δημοσιευμάτων που "διέρρεαν" οι οπορτουνιστές στον αστικό τύπο για τα "ρούβλια της Ρωσίας" και τα "όπλα του FARC" και άλλα πανέμορφα, το ΚΚΕ ως τακτική επιλογή χρόνων, δεν πάει στα συνέδρια του φορέα αυτού. Συν τοις άλλοις, ως τακτικό μέτρο, για να ταρακουνάει τους εργαζόμενους και τους μικροαστούς, δείχνοντας την παντελή έλλειψη συγγένειας μας με τον οπορτουνισμό, την οποία θέλει να επιβάλλει η αστική πολιτική.
      ψηρίς

      Διαγραφή
    13. Συμφωνώ με modesto. Διάλυση του ΚΚΕ ο πρώτος τους στόχος.

      Τα λένε και οι ίδιοι στις 8/5/2012 δύο μέρες μετά τις πρώτες εκλογές του 2012 στο διάστημα της εντολής σχηματισμού κυβέρνησης που περιέφερε ο Αλέξης.
      Μίας εντολής που δεν πήρε στις δεύτερες εκλογές του 2012 όταν είχε 10% περισσότερο από τις πρώτες εκλογες του 2012, Γιατί άραγε;

      Η κ.Καϊμάκη μας διαφωτίζει και για τα δύο θέματα (Προσπάθεια διάλυσης του ΚΚΕ - Γιατί πήρε την διερευνητική εντολή ο Αλέξης)

      από Blog του Γιώργου.
      ( http://edoketora.blogspot.gr/2012/05/do-you-love-me-like-i-love-you.html )

      (..)Στην Ελλάδα, επιτυχία της ριζοσπαστικής αριστεράς, θεσμικό αδιέξοδο
      Βάλια Καϊμάκη
      Le Monde Diplomatique
      Μτφρ. αποσπάσματος: dkoss (συμπληρώματα LR)
      8/5/2012

      Ο σύντροφος Στάλιν μπορεί να αναπαύεται ήσυχα στον τάφο του, το ΚΚΕ επαγρυπνεί, αποφασισμένο να εκπληρώσει την αιώνια αποστολή του: να υπηρετήσει την εργατική επανάσταση, να σταθεί φρουρός τής άφιξής της, να προετοιμάσει τα στρατεύματα και πάνω από άλλα να μην αφήσει να ακουστεί το τραγούδι των σειρήνων που υπόσχονται νίκη τής αριστεράς. Κατά τη διάρκεια τής σύντομης προεκλογικής εκστρατείας στην Ελλάδα, όλοι οι κομουνιστές που προσκλήθηκαν να εμφανιστούν στα τηλεοπτικά πλατό επέμεναν σε ένα σημείο: είμαστε το Κομουνιστικό Κόμμα, και όχι «αριστερά».

      [...]

      Ο κύριος Τσίπρας θα κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο την εντολή που θα λάβει στις 8 Μάη. Στην διάρκεια των τριών αυτών ημερών, θα επαναλάβει ακούραστα το μήνυμά του για ενότητα της αριστεράς, το οποίο το ΚΚΕ και η ΔΗΜΑΡ απέρριψαν επίσημα πριν τις εκλογές. Τώρα όμως, [ο κος Τσίπρας] επιχειρεί ένα βήμα παραπάνω, προτείνοντας σύγκληση κοινών σωμάτων, τείνοντας το χέρι στους οικολόγους (που δεν μπόρεσαν να υπερβούν το εκλογικό κατώφλι του 3%), στους μαοϊστές, τους λενινιστές, τους τροτσκιστές, τους διαφωνούντες τού ΚΚΕ, σε όλο τον «γαλαξία» των κομμάτων τής αριστεράς.

      Ανομολόγητος σκοπός και διακαής επιθυμία όλων των ελλήνων της αριστεράς είναι η κατάρρευση του ΚΚΕ με σκοπό τον μετασχηματισμό του σε νέες βάσεις, ούτως ώστε η ελληνική αριστερά να λάβει τη θέση που της αρμόζει στην ελληνική κοινωνία.

      Βιογραφικό της συντρόφισσας Καϊμάκη: Δημοσιογράφος στην Ελευθεροτυπία, μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του μαχητικού ιστολογίου "Μεταρρύθμιση", μαζί με τους ασυμβίβαστους αριστερούς συντρόφους Ριχάρδο Σωμερίτη, Νίκο Μπίστη και Γιώργο Σιακαντάρη, γνωστούς για τους παθιασμένους τους αγώνες στο μετερίζι του ενωτικού, μεταδογματικού αριστερισμού. Στο ιστολόγιο αρθρογραφεί επίσης ο ακάματος και αλύγιστος σύντροφος, φανατικός διώκτης του ΠΑΣΟΚικού οπορτουνισμού και κονφερασιέ του συντρόφου Καμίνη, Προκόπης Δούκας.(..)Ilief

      Διαγραφή
    14. ".. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει καταφέρει επί δύο χρόνια να εξηγήσει τι θα κάνει με το Μνημόνιο, τη στιγμή που καταθέσαμε ολοκληρωμένη πρόταση για κατάργηση των Μνημονίων και των δανειακών συμβάσεων, που οι περισσότεροι έγραψαν στα παπάρια τους..."

      «Μνημόνια ή Σύριζα» Μύθοι και Πραγματικότητα. οι πέντε εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ περί άλλων τύρβαζαν. Γιατί έλεγαν άλλα τι άλλων και μόλις τους δόθηκε η ευκαιρία να πάρουν θέση έκαναν το κοροϊδο;

      ( http://www.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=2/11/2012&columnId=2241 )

      Στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής συζητήθηκε την Τετάρτη (31/10) η Πρόταση Νόμου που κατέθεσε το ΚΚΕ στις 12 Ιούλη, με τον τίτλο «Κατάργηση των Μνημονίων, του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 - 2015 και των Εφαρμοστικών τους νόμων - καταγγελία των Δανειακών Συμβάσεων που έχουν ως προαπαιτούμενο την εφαρμογή των Μνημονίων».

      Η στάση της κυβέρνησης και των άλλων κομμάτων

      Χαρακτηριστικά σημεία από τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων τους

      (..)ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ: Οι τοποθετήσεις των βουλευτών του ήταν ενδεικτικές της προσπάθειας να καλλιεργήσει αυταπάτες για την ΕΕ και τη δική του πολιτική διαχείρισης. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ δήλωναν ότι ψηφίζουν επί της αρχής την πρόταση νόμου του ΚΚΕ και την ίδια ώρα έδιναν όρκους πίστης στην ΕΕ.

      Χαρακτηριστικά, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Στ. Σαμοΐλης είπε για τα μνημόνια ότι «η θέση μας δεν είναι μόνο καταγγελτική, ούτε περιορίζεται σε αφοριστικές εξαγγελίες για το ρόλο της ΕΕ και του Μάαστριχτ. Διατυπώνουμε τεκμηριωμένες προτάσεις για έξοδο της χώρας από την κρίση και εναλλακτικές προτάσεις εξουσίας». Σε άλλο σημείο είπε ότι το «πρόβλημα χρέους είναι ευρωπαϊκό και βοηθά η επίλυσή του μέσα από το σύνολο της ΕΕ με ευρείες συμμαχίες».

      Από τη μεριά του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ε. Τσακαλώτος, πρόβαλε την επιζήμια για το λαό και το κίνημα θεωρία των σταδίων. Θέλοντας να δικαιολογήσει τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ για άλλη διαχείριση, όπως η «εθνικοποίηση των τραπεζών», η «αλλαγή του ρόλου της ΕΚΤ» και άλλα παρόμοια, τα οποία στηρίζουν και μερίδες της πλουτοκρατίας, είπε μεταξύ άλλων ότι «μεταβατικές παρεμβάσεις, παρεμβατικά αιτήματα, ενδυναμώνουν την εργατική τάξη και τον κόσμο της εργασίας, του δίνουν εμπιστοσύνη ότι τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν, επεκτείνουν την ατζέντα και αλλάζουν συνειδήσεις».
      Εφτασε μάλιστα σε σημείο να ισχυριστεί ότι με την πρόταση νόμου «η λογική της Γ' Διεθνούς επιστρέφει και το ΚΚΕ θα μπορέσει να βάζει σε μια αντιμνημονιακή συζήτηση τις δικές του προτάσεις», καλώντας σε μέτωπο της αριστεράς.

      Στη δική της παρέμβαση η Ν. Βαλαβάνη ισχυρίστηκε ότι εάν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση, θα έφερνε ένα νομοσχέδιο με τον ίδιο τίτλο, αλλά αμέσως μετά είπε ότι η πρόταση του κόμματός της είναι η διαγραφή όχι του συνόλου, αλλά «του μεγαλύτερου μέρους του χρέους, το μορατόριουμ της πληρωμής τόκων και η αποπληρωμή του υπολοίπου με ρήτρα ανάπτυξης».Παραπέμποντας ουσιαστικά στις ελληνικές καλένδες, είπε ότι το κόμμα της προτείνει τη «σταδιακή κατάργηση των εφαρμοστικών νόμων» που θα εξαρτάται από τη «σταθεροποίηση και δρομολόγηση μιας πορείας σχεδιασμένης παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας».

      Ο Αλ. Μητρόπουλος από την πλευρά του, παρέπεμψε τη λύση των λαϊκών προβλημάτων μέχρι και στον ΟΗΕ (!), όπου υπάρχουν άρθρα που προβλέπουν προστασία μιας χώρας «που συνθλίβεται από υπερεθνικούς οργανισμούς για δήθεν διάσωσή της».

      Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Λαφαζάνης, ισχυρίστηκε ότι αυτά που «αναγράφει η πρόταση νόμου είναι στην ουσία η καρδιά της δικής μας πολιτικής!», λέγοντας ότι «αν υπήρχε συνεργασία αριστερών δυνάμεων, που είναι επιβεβλημένη και επίκαιρη, ιδιαίτερα της ριζοσπαστικής αριστεράς με επίκεντρο το ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ αυτά τα μνημόνια θα ήταν παρελθόν γιατί θα είχαμε μια κυβέρνησης της συνεργαζόμενης, συμπαραταγμένης, συμπορεύουσας αριστεράς».(..)Ilief

      Διαγραφή
    15. Δεν νομίζω ότι έγινα κατανοητός. Οι απαντήσεις δείχνουν να μην αντιλαμβάνονται ότι ξέρω πολύ καλά τη λυσσώδη αντιπαλότητα του ΣΥΡΙΖΑ προς το ΚΚΕ ή τις πράξεις του απέναντι στο κόμμα, παρόλο που πολλάκις έχω γράψει για αυτό και έχω επιμείνει σ' αυτό. Ας αρκεστώ στο να πω ότι τα γνωρίζω πολύ καλά όλα αυτά.

      Αλλά υπάρχει ένα κόμμα το οποίο λέγεται Νέα Δημοκρατία και στου οποίου το συνέδριο θα στείλουμε εκπρόσωπο. Ας θυμηθούμε λίγα από τα όσα αφορούν τη Νέα Δημοκρατία σε σχέση με τους κομμουνιστές λοιπόν.

      Πρωτομαγιά 1976. Θάνατος Σιδέρη Ισιδωρόπουλου (Κ.Ο Μαχητής) που κολλούσε αφίσες καθώς προσπαθεί να διαφύγει από την αστυνομία. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      1976. Επίθεση κατά δημοσιογράφων από φασίστες στην κηδεία του βασανιστή της χούντας Μάλλιου. Ανάμεσα στους συλληφθέντες ο Νίκος Μιχαλολιάκος. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      28 Ιούλη 1980. Η Σωτηρία Βασιλακοπούλου της ΚΝΕ πατιέται από λεωφορείο καθώς μοίραζε κομματικά φυλλάδια έξω από εργοστάσιο στο Βοτανικό. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      28 Οκτώβρη 1980. Ο ΕΑΜίτης Τάσος Μαγλαρίδης υποκύπτει στα τραύματά του μετά από επίθεση της αστυνομίας σε συγκέντρωση αντιστασιακών. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      16 Νοέμβρη 1980. Δολοφονία των Κουμή-Κανελλοπούλου από τα ΜΑΤ στην πορεία προς την Αμερικανική Πρεσβεία. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      Ιούνης 2012. Σύλληψη περιφρούρησης απεργίας στη Χαλυβουργία. Καταστολή της απεργίας με τα ΜΑΤ. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      Καλοκαίρι 2012-Διαρκείς δολοφονικές επιθέσεις κατά μεταναστών. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      Ιανουάριος 2013. Σύλληψη 35 συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ με ψευδείς κατηγορίες για επίθεση στο γραφείο Βρούτση. Κυβέρνηση: Νέα Δημοκρατία.

      Απαραίτητη η μάχη ενάντια στον οπορτουνισμό με κάθε μέσο και χωρίς ψευδαισθήσεις συγγένειας και ενότητας.

      Αλλά ή δεν θα πας ούτε στο συνέδριο της ΝΔ, ή, εφόσον πας, δεν δικαιολογείται να μην πας εφόσον προσκλήθηκες και στου ΣΥΡΙΖΑ. Τα ως τώρα ανομήματά του ωχριούν απέναντι στην ωμή βία της ΝΔ απέναντι στο εργατικό κίνημα, τη νεολαία, και το ΚΚΕ/ΠΑΜΕ συγκεκριμένα.

      Κα

      Διαγραφή
    16. δεν διαφωνω με αυτα που γραφεις για την νδ, μπορω να σου γραψω και αλλα και για το πασοκ, ομως.......
      ειδικα στην νδ αναγνωριζεις το γεγονος οτι ειναι πολιτικος σου αντιπαλος, ειναι απεναντι, το ξερεις, σε ξερουν και αν προσεξεις οι ομιλιες τους και στα συνεδρια του ΚΚΕ αλλα και στην κηδεια του χαριλαου ηταν πολυ προσεκτικες παντα, αναγνωριζοντας στο ΚΚΕ τον ρολο του βασικου και ουσιαστικου τους αντιπαλου.
      τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα σε αυτη την περιπτωση και ξερεις -οπως και αυτοι- οτι οταν ερθει η ωρα της συγκρουσης θα ειστε απεναντι, αλλα προσωπο με προσωπο.
      απο την αλλη υπαρχει ενα μορφωμα που το παιζει ιδεολογικος σου συγγενης, θελει στα λογια συνεργασια, αλλα, προσπαθει με οτι ποιο υπουλο τροπο να σε εξαφανισει και οχι προσωπο με προσωπο, να θυμηθουμε στις εκλογες του ιουνη το τι διερεαν για δηθεν στελεχη του ΚΚΕ που διαφωνουσαν και καλουσαν τον κοσμο να ψηφισει τσυριζα, παλιοτερα οταν το παλευαν να μπουνε στην βουλη πηγαινανε σε σπιτια οπαδων (τις διευθυνσεις τις ειχαν απο τα κλεμενα στοιχεια των ΚΟΒ) και λεγανε οτι υπαρχει υπογεια γραμμη να ψηφιστει ο συν για να μπει στην βουλη (ηταν τυχεροι που δεν υπηρχαν κινητα τοτε το 96 και δεν τους προλαβαμε). ειναι το κομμα που εστελνε στους δημοσιογραφους το 92 τα "στοιχεια" για τα οπλα και τα ναρκωτικα των υπογειων του περισσου κ.α.
      ειναι αυτοι που φορανε την προβια αλλα απο κατω δεν ειναι καν λυκοι, γιατι οι λυκοι δεν ορμανε πισωπλατα.
      υ.γ. ηταν τοσο ξεφτιλες που κλεβανε μεχρι και τα κωλοχαρτα απο τα γραφεια, κωλοχαρτα που δεν ειχαν πληρωσει καν γιατι συνδρομες δεν δινανε.
      υ.γ. 1 ξερω μια πολυ ωραια ιστορια οταν πηγε ο μπιστης σε μια κοβ να υποστηριξη την διαχυση του ΚΚΕ στον συν. οταν αλλαζει ο καιρος πρεπει ακομα να το νοιωθει

      Διαγραφή
    17. Αντώνη,
      απόσπασμα από το παραπάνω μου σχόλιο:
      "Συν τοις άλλοις, ως τακτικό μέτρο, για να ταρακουνάει τους εργαζόμενους και τους μικροαστούς, δείχνοντας την παντελή έλλειψη συγγένειας μας με τον οπορτουνισμό, την οποία θέλει να επιβάλλει η αστική πολιτική."

      Δλδ, η απουσία μας, είναι μια τακτική επιλογή.
      σωστή, λάθος, κρίνεται.
      είναι συνειδητή πάντως, και αν δεν μου διαφεύγει κάτι
      κρατάει 22 χρόνια ανελλιπώς.
      δεν ξέρω αν ξεκίνησε συναισθηματικά,
      πάντως δε νομίζω ότι συνεχίζεται για τον ίδιο λόγο.

      @ψηρίς

      Διαγραφή
    18. Το να βρίσκεις τακτικούς λόγους για να μην πας στο συνέδριο του όποιου ΣΦΥΡΙΖΑ αλλά να πας σε αυτό των δολοφόνων της Βασιλακοπούλου, του Κουμή, της Κανελλοπούλου και του Μαγλαρίδη, των κατεξοχήν εκπροσώπων του αυταρχισμού και του φασισμού της ελληνικής αστικής τάξης είναι κάτι πολύ παραπάνω από επικοινωνιακό φάουλ.

      Είναι ζήτημα πολύ μπερδεμένης αντίληψης πολιτικών καθηκόντων. Ο Λένιν δεν τα βαλε με τους Μενσεβίκους κάνοντας επισκέψεις στον Τσάρο.

      Διαγραφή
    19. σαφεστατα και δεν ειναι το ιδιο. η παρουσια του κομματος στο συνεδριο της νδ, περιοριζεται σε ενα τυπικο χαιρετισμο και βαζοντας 2-3 βασικα πραγματα της γραμμης μας και τελεια.
      στον τσυριζα/ξωφαλτσα και λοιπους σαλαμεμπορες...ουτε γη ουτε νερο

      Διαγραφή
    20. @Αντωνης:
      Θα διαφωνήσω μαζί σου.
      Η διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, σίγουρα δεν είναι η διαφορά μενσεβίκων-Τσάρου. καθώς εάν δεχτούμε κάτι τέτοιο οι προεκτάσεις του είναι πάρα πολλές.
      Απορώ μάλιστα πως υπόπεσες σε τέτοιο λάθος -ειδικά εσύ.
      Από την άλλη μεριά, ακόμη και στο κομμάτι καταστολή, το ΠΑΣΟΚ (πολλά στελέχη του οποίου φιγουράρουν σήμερα ανάμεσα στα ηγετικά τέτοια του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχει υπολειφθεί ιδιέταιρα της ΝΔ.
      Υπάρχουν βέβαια και κάποιες βασικές διαφορές. Η ΝΔ είναι ένα δηλωμένα αστικό κόμμα, με σκοπό του την υπεράσπιση του καπιταλισμού. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα πολιτικό μόρφωμα που είχε εξ'αρχής σαν ΔΗΛΩΜΕΝΟ σκοπό ύπαρξης, την δυάλυση του ΚΚΕ συγκεκριμένα, αρχίζοντας από το "ΚΚΕ" εσωτερικού, περνώντας στον ΣΥΝ, και σήμερα στον ΣΥΡΙΖΑ.
      Προσπερνάω τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν παραπάνω από άλλους σχολιαστές, αλλά και που τα έχεις επισημάνει κατ'επανάληψη και ο ίδιος.
      Το να στείλει το ΚΚΕ αντιπρόσωπο στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, θα ήταν κατ'αναλογία σαν να στείλει αντιπροσωπεία η Κυπριακή δημοκρατία στην εθνική γιορτή του ψευδοκράτους...

      Διαγραφή
    21. και κατι ακομα ποιο πρακτικο, παει ας πουμε (παυση σκεψης) ο παφιλης ή ο παρασκευας ή ο γοντικας ή για να το κανουμε και λιγο ποιο εξτριμ η μπαλου και λεει τα τυπικα ευγενικα για την "επιτυχια" της παραστασης, συγνωμη του συνεδριου (καπου διαβαζα για την συμβουλο επικοινωνιας του τσιπρα η οποιοα καθοταν οκλαδον στην μια γωνια οσο μιλαγε το αγορι μας και του εκανε υποδηξεις ακομα και για τους μορφασμους) και μετα ελεγε οτι το ΚΚΕ παλευει για την λαικη εξουσια κτλ οτι καλει και τον συριζα σε αυτον τον δρομο και οχι στην διαχειριση.
      ας μαζεψουμε γνωμες για το ειδος του μπινελικιου που θα επεφτε με δεδομενο τον κουβελη και τον αλλο της δημαρ ή και μεταξυ τους "συντροφικα" γαλλικα.

      Διαγραφή
  17. "Ξέρεις να έχουν αυτοκτονικές τάσεις ο Λαμπράκης, ο Αλαφούζος και ο Μπόμπολας;"

    Γουστάρω να βγαίνουν το κανάλια και μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ να κατηγορούν για το ναυάγιο της "κυβέρνησης της αριστεράς" το ΚΚΕ και να να μιλάνε για "μαξιμαλισμούς", "σοβιετοπληξίες", "σταλινολάτρες" κτλ, χαχαχαχα
    Να πάνε να γαμηθούνε, το 4.7% είναι σκληρός πυρήνας και εκλογικός πάτος, οι θέσεις του ΚΚΕ είναι ότι πιο ακραίο και εξωγήινο μπορεί να υπάρξει για τους αστούς (δεξιούς και αριστερούς), ας γίνει πρώτη είδηση με τους χολερικούς παραθυριτζήδες να το χλευάζουν, η πραγματικότητα που ζει ο κάθε κακομοίρης (κι αυτός που αυτοεξαπατάται) μας δικαιώνει ;)
    Ας γίνουμε λίγο πιο τολμηροί επικοινωνιακά, οι θέσεις μας είναι τελείως ακραίες γι αυτούς έτσι κι αλλιώς πράγμα που σημαίνει πως μπορούμε να το κάνουμε χωρίς να αλλάξουν στο παραμικρό ;)

    Φανταστείτε τον Τσίπρα και την Αλέκα σε ντιμπέητ (έστω στον 902) να συζητούν για την αριστερά και το "υλικό" που θα μας έδινε... θα είχε ξαναγυρίσει ο Αλέκος στην προεδρία τώρα που μιλάμε.. χαχαχα

    Δεκίντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολα αυτα θα μπορουσαν να γινουν σε μια κοινωνια με "ισες ευκαιριες" που θα σου δινανε χρονο στην τηλεοραση και δεν θα επεφταν να σε φανε με το πρωτη συλλαβη, δεν θα διαστρεβλωνανε την θεση σου κτλ κτλ κτλ

      κοιταξτε να δειτε οταν λειτουργησει η νεα κρατικη τηλεοραση. ειμαι σχεδον σιγουρος οτι για το ξεκαρφωμα τον πρωτο καιρο εκπροσωποι του ΚΚΕ θα ειναι παντου

      Διαγραφή
    2. προς υποστηρηξη των ανωτερω δες σημερα το πρωι στον αντεννα. Με το που πηγε να μιλησει η Μπαλλου πεσανε ολοι μαζι να την φανε και στο τελος δεν την αφησανε να μιλησει.
      Για εμενα αυτο ειναι σημαδι οτι κανουμε κατι καλα αλλα για τον υπολοιπο κοσμο δεν ακουστηκε η αποψη μας και καθονται οι εκπροσωποι αμιλητοι για καμια ωρα και στο τελος δεν μιλανε καθολου.

      Διαγραφή
  18. "να ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝΕ από όλους εμάς τους υπόλοιπους, μη σου πω και από τους ψηφοφόρους τους"

    το έχω πει σε πολλούς συριζαίους: υπάρχει μια μερίδα κόσμου, αυτοί που ψήφισαν κκε τον Ιούνιο του 2012, που πιστεύουν πως το κκε δεν μπρέπει να συνεργαστεί με τον συριζα, στη βάση αρχών και αντίληψης των πραγμάτων, και όχι στη βάση "το είπε το κόμμα".

    συνεπώς: αυτό που φαινομενικά είναι επίθεση μόνο στο κκε και το "ιερατείο" του, στην πραγματικότητα είναι επίθεση στους ψηφοφόρους του κκε - γιατί στο κάτω-κάτω, 1) οι ψηφοφόροι στέλνουν το κκε στη βουλή και χαλάει τη σούπα, και 2) αν το κκε άλλαζε θέση και στήριζε κυβέρνηση συριζα, ο κόσμος του θα έμενε πολιτικά χωρίς εκπροσώπηση*. Και αυτό (το να επιδιώκεις να αφήσεις μια μερίδα πολιτών χωρίς πολιτική εκπροσώπηση) είναι φασισμός σε μια κοινοβουλευτική δημοκρατία (διά της οποίας άλλωστε οι συριζες περιμένουν να σώσουν τον λαό) - όχι τόσο ξεκάθαρος όσο το "να πάνε να κρυφτούνε", αλλά πιο ύπουλος: στρέφομαι κατά του κόμματος, ζητώντας του να αποβάλει τον χαρακτήρα του, αλλά κατ' αποτέλεσμα θέλω να φιμώσω μια μειοψηφία πολιτών που βλέπει τα πράγματα διαφορετικά.

    *δεν μπαίνω καν στο ζήτημα ποιό κόμμα είναι το κκε, ποιών τα συμφέρονται προστατεύει και απέναντι σε ποιούς.

    πίκατσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μια μεγαλη αληθεαι απο τον πρωθυπουργο Α. Σαμαρα (μετα το 40'')

    http://www.youtube.com/watch?v=qqix0MC2fng&feature=player_embedded#at=71

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μην είστε σίγουροι ότι οι επόμενες εκλογές θα γίνουν με το δίλημμα της "κυβέρνησης της αριστεράς".
    υπάρχουν πολλές παραμέτροι ανοικτές.
    ανάλογα με το χρόνο διεξαγωγής τους.
    αν γίνουν Φθινόπωρο ή αν γίνουν Ανοιξη.
    υπάρχει πιθανότητα να πέσουν πολλά προσχήματα
    και να πάει ο εκβιασμός στα ίσια: "ή εμάς ή αυτούς"
    δηλαδή το εμείς= Σύριζα, Δημάρ, Ανέλ κλπ.
    το αυτοί = ΝΔ ΠΑΣΟΚ.
    τους ξέρουμε, μας καταστρέψαν, εμείς είμαστε το νέο, αυτοί το σάπιο, το διεφθαρμένο το παλιό.
    Μπορεί ο εκβιασμός να είναι και πολύ πιο ίσια:
    ή εμείς ή η άλλη η Αυγή, η Χρυσή.
    Γενικά μην προδικάζουμε, γιατί ο εχθρός είναι παμπόνηρος και ευέλικτος,
    και δεν είναι ο Σύριζα. Ο Σύριζα είναι το πιόνι του εχθρού μας.
    Μπορεί να μας "προετοιμάσει" για άλλα διλήμματα, και τελικά άλλα να θέσει.
    το έκανε εξάλλου, επιτυχημένα, ήδη πέρυσι.

    @ψηρίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ψηρίς

      Είχαν προηγηθεί
      Τρίτη 20 Νοέμβρη
      ( http://www.rizospastis.gr/story.do?id=7150423&publDate= )
      οι διευκρινίσεις»

      πριν τις απαραίτητες συναινέσεις...

      Παρασκευή 5 Ιούλη 2013
      ( http://rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=5/7/2013&id=14668&columnId=161 )

      (..) Οι απαραίτητες συναινέσεις...

      «Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι» λέει ο λαός και η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ σιγά σιγά προετοιμάζει το έδαφος των «απαραίτητων συναινέσεων» για την άσκηση της αστικής διαχείρισης.

      Χτες, ο βουλευτής του Π. Τατσόπουλος δήλωσε στο ρ/σ «Βήμα» ότι «για μένα δε θα ήταν ταμπού των ταμπού να συνεργαστώ με ένα κομμάτι πατριωτών της ΝΔ, δε θα ήταν ταμπού να συνεργαστώ με ένα κομμάτι της σοσιαλδημοκρατίας που εκφράζεται μέσα απ' το ΠΑΣΟΚ»...

      Για να καταλαβαινόμαστε, αναφέρεται σε τμήμα των κομμάτων που οδήγησαν το λαό στην ανεξέλεγκτη χρεοκοπία και που ενδεχομένως αύριο στο πλαίσιο των αντιθέσεων στο εσωτερικό της αστικής τάξης που αντανακλώνται στα κόμματά της και στο υπό αναμόρφωση πολιτικό σκηνικό, μείνουν ανέστια...

      Εξάλλου, στην πατριωτική δεξιά ομνύει και ο Αλ. Τσίπρας, αν και ο Π. Τατσόπουλος πιο καθαρά υποδεικνύει στο στελεχικό δυναμικό της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

      Την ίδια ώρα ο Π. Σκουρλέτης («ΣΚΑΪ») ερωτάται πώς θα προωθήσουν τις αλλαγές που προτείνουν στο πολιτικό σύστημα αφού απαιτείται συνταγματική αναθεώρηση που με τη σειρά της απαιτεί τουλάχιστον 200 ψήφους στη Βουλή που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να διαθέτει ακόμα κι αν έρθει πρώτο κόμμα. Και απαντά: «Οπως προβλέπεται. Δεν πάμε να υπερβούμε τα προβλεπόμενα. Αυτό βέβαια σημαίνει ευρύτερες συναινέσεις».

      Αναμενόμενο, ούτως ή άλλως ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ήδη προσφέρει στέγη σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο τμήμα του στελεχικού δυναμικού του ΠΑΣΟΚ που αναζήτησε αλλού την τύχη του. Αντιλαμβάνεται ότι για να κυβερνήσει πρέπει να στεγάσει κι άλλους, να τείνει χείρα φιλίας σε πολλούς. Κι εδώ υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι, άλλωστε ταμπέλα μόνο θα αλλάξουν και όχι περιεχόμενο. Αυτό που κάνουν ως σήμερα θα συνεχίσουν να κάνουν, να εκπροσωπούν και να εκφράζουν την αστική τάξη και τα συμφέροντά της κόντρα στα συμφέροντα του λαού. (..)Ιlief

      Διαγραφή
  21. Γιατί δεν γίνεται διευθυντής σχολείου κύριε; Γιατί το απαγορεύει το ΚΚΕ.

    Γιατί δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνει αριστερή κυβέρνηση κύριε; «Επειδή δε συνεργάζεται το ΚΚΕ μαζί του».
    ( http://rizospastis.gr/story.do?id=7534006&publDate=16/7/2013 )

    Δεν συνεργάζεται το ΚΚΕ; Γιατί, κύριε;
    ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/07/blog-post_848.html ).Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Από συριζεϊκοαλαβανική εφημερίδα

    ( http://www.edromos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=434:%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%85&Itemid=44 )

    Η κατάρα των τριών γενιών Παπανδρέου - Του James Petras


    (..)Η λεηλασία των κρατικών πόρων, η πτώχευση των περισσότερων εταιριών του ιδιωτικού τομέα, η καθυστέρηση της γεωργίας, η κλειστή και αυταρχική φύση των δημόσιων και ιδιωτικών θεσμών, οδήγησαν τη μεγάλη πλειοψηφία της εργατικής τάξης, των φοιτητών, των αγροτών και των ανέργων να δώσουν το 1981 μια εντυπωσιακή εκλογική νίκη στον Ανδρέα Παπανδρέου. (..)

    (..)πρόσφερε νέα δάνεια, παρέγραψε χρέη και επενέβη για να αποκαταστήσει την ιδιωτική ιδιοκτησία, βγάζοντας στο σφυρί υπερχρεωμένες εταιρίες. Εκείνη την εποχή ήμουν σύμβουλός του.

    Όταν τον ρώτησα γιατί δεν κοινωνικοποιούσε τις χρεωμένες εταιρίες, απάντησε πως

    «λόγω της κρίσης δεν είναι η ώρα κατάλληλη για να μετασχηματίσουμε την οικονομία. Πρέπει να περιμένουμε μέχρι η οικονομία να σταθεί στα πόδια της».

    Όταν του απάντησα πως εκλέχτηκε για να αλλάξει το σύστημα, ακριβώς λόγω αυτής της κρίσης και πως όταν αποκατασταθεί ο καπιταλισμός η πολιτική και οικονομική αντιπολίτευση θα είναι πιο σθεναρή, ανταπάντησε ότι

    «η οικονομία είναι πολύ αδύναμη για να στηρίξει ένα σοσιαλιστικό καθεστώς» και πρόσθεσε πως
    «η εργατική τάξη ενδιαφέρεται μόνο για την κατανάλωση και όχι για επενδύσεις στον εκσυγχρονισμό της οικονομίας».

    (..)Δημαγωγώντας ο Παπανδρέου διατήρησε τις Βάσεις. Ακόμα χειρότερα, παρέμεινε στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα, αποδεχόμενος μεταβιβάσεις και δάνεια ως αντάλλαγμα για τη μείωση των εμπορικών περιορισμών.

    (..)Ο Παπανδρέου χρησιμοποίησε τις μεταβιβάσεις της ΕΟΚ για να εξαγοράσει ψήφους μέσω επιδοτήσεων στους αγρότες, βραχυπρόθεσμων κερδών στις αμοιβές των εργαζόμενων και τεράστιων παραγραφών χρεών και δανείων που παρείχε στις επιχειρηματικές ελίτ.

    Τα ελλείμματα και τα χρέη αυξήθηκαν, ενώ ο παραγωγικός μηχανισμός μαράζωσε προκειμένου να στηρίξει την κατανάλωση. Η κηδεμονία ήταν η «εναλλακτική» λύση που επέλεξε ο Παπανδρέου αντί για το σοσιαλιστικό μετασχηματισμό.(..)

    (..). Κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της διακυβέρνησής του (1982-1984) όταν διηύθυνα το Κέντρο Μεσογειακών Σπουδών και ήμουν ανεπίσημος σύμβουλός του, έφευγα από την πίσω πόρτα του σπιτιού του στο Καστρί, την ώρα που από την μπροστινή έμπαινε ο πρέσβης των ΗΠΑ. Μετά από κάποιο διάστημα συνειδητοποίησα πως δανειζόταν την κριτική της Αριστεράς για να δικαιολογήσει δεξιές πολιτικές(..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τετάρτη 17 Ιούλη 2013
    ( http://rizospastis.gr/story.do?id=7535732&publDate=17/7/2013 )
    ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    Νέο σενάριο, νέοι ρόλοι, νέα παγίδα για το λαό
    Του
    Παναγιώτη ΜΕΝΤΡΕΚΑ*
    *Ο Παναγιώτης Μεντρέκας είναι στέλεχος του ΚΚΕ

    (..)Υποταγή του λαού δε γίνεται με ισχυρό ΚΚΕ και με ισχυρό εργατικό κίνημα

    Τα αστικά επιτελεία ανησυχούν και δεν εφησυχάζουν. Γνωρίζουν ότι μετά τη βαθιά και παρατεταμένη κρίση η ανάπτυξη που θα έρθει θα είναι αναιμική, ότι μια νέα χειρότερη κρίση θα τους απειλεί, ενώ για να διασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητα του κεφαλαίου πρέπει τα συνεχίσουν και να κλιμακώσουν τα μέτρα που καταδικάζουν το λαό στη φτώχεια.

    Γι' αυτό βιάζονται να αναπροσαρμόσουν το πολιτικό τους σύστημα, καίγονται να το σταθεροποιήσουν. Το σπρώχνουν τώρα στο δίπολο δεξιάς - αριστεράς γιατί έτσι εκτιμούν ότι θα εγκλωβίζουν καλύτερα τα εργατικά και τα φτωχά λαϊκά τμήματα. Το φλέγον ζήτημα είναι να εμποδίσουν τη ριζοσπαστικοποίησή τους, τη συμπόρευσή τους με το ΚΚΕ, τη συνάντησή τους στη λαϊκή αντιμονοπωλιακή αντικαπιταλιστική συμμαχία που μπορεί να δώσει τη μόνη φιλολαϊκή διέξοδο από την κρίση. Να τροφοδοτήσει την εργατική - λαϊκή ανάταση και την ανάκαμψη του κινήματος.

    Η νέα παγίδα εκβιασμού και παραπλάνησης που στήνουν έχει γενική μα και πιο συγκεκριμένες εκφράσεις και προσαρμογές. Αλλιώς εκδηλώνεται στο κίνημα και ανάλογα το χώρο και αλλιώς στις -επόμενες- εκλογές. Οπως και να είναι, αντικειμενικά στρέφεται κατά του ΚΚΕ. Η δύναμη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ μέσα στην εργατική τάξη, τη νεολαία, στα άλλα λαϊκά στρώματα είναι ο καθοριστικός παράγοντας που εμποδίζει και τους χαλάει τα σχέδια.

    Θα σκυλιάσουν προκειμένου να αποτρέψουν την ισχυροποίησή του, και να παραμείνει εκλογικά αποδυναμωμένο για να έχουν αυτοί τα χέρια τους λυμένα. Για να καθυστερήσουν την ανασυγκρότηση του λαϊκού κινήματος, την ισχυροποίηση της λαϊκής συμμαχίας. Για να επικρατήσει απογοήτευση και μοιρολατρία, για να τσακίσουν το κίνημα, να φορέσουν βαριές αλυσίδες στους εργάτες και το λαό.

    Το ΚΚΕ δεν μπορούν να το βάλουν στο χέρι, δεν τους φοβάται και έχει αποδείξει ότι έχει και την ικανότητα και τη δύναμη να περνάει στην επίθεση. Ομως σε αυτή τη σκληρή και ολομέτωπη μάχη που δίνει σήμερα είναι ανάγκη να σταθεί δίπλα του κάθε συνειδητός εργάτης, νέος αυτοαπασχολούμενος, γυναίκα, καθένας που θεωρεί τον εαυτό του ριζοσπάστη, αριστερό, καταλαβαίνει πού θα οδηγήσει, αν πετύχει, η νέα επιχειρούμενη παγίδευση και εξαπάτηση του λαού.(..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @modesto
    "ψιτ! εσεις απο το βαθυ κοκκινο!!!
    οι ΚΚΕδες δεν κρυφτηκαν ποτε, ουτε εβαλαν κουκουλες.
    μην ντρεπεστε, ελατε απο τωρα, περιμενουμε!!!!!"
    Το σχόλιο του "Πέτρου" είναι από τον Ιούλη του 2013 και απαντήθηκε εκεί που μπήκε πολύ καλά.
    Υπάρχει μάλιστα εκεί λινκ για το blog εδώ http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/07/blog-post_8882.html
    Ενα άλλο θέμα είναι πως ορισμένοι πιστεύουν πως κομμουνιστές υπάρχουν και εκτός του ΚΚΕ και δέχονται πως υπάρχουν διαφωνίες σε τακτικές και στρατηγικές του.
    Το ζήτημα είναι οι πολιτικές διαφωνίες να μπορούν πρώτα από όλα να φαίνονται και όχι να κρύβονται.

    ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή