Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Άσχετοι δημαγωγοί και φασίστες συκοφάντες

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Διαμαντόπουλος ατύχησε. Στην προσπάθειά του να καταδημαγωγήσει και να εμφανίσει το κίνημα της διαχείρισης του συστήματος, για το οποίο κάνει ό,τι μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ ώστε να το χρησιμοποιήσει ως μοχλό στη δικομματική εναλλαγή με τη ΝΔ, επιχείρησε να ταυτίσει ούτε λίγο ούτε πολύ αυτές τις συστημικές επιδιώξεις του με τον ΕΛΑΣ και τον καπετάνιο του Άρη Βελουχιώτη, αναφέροντας τη γνωστή φράση του Άρη «καλή αντάμωση στα γουναράδικα»!

Το γελοίο του παραλληλισμού αξιοποίησε η ΝΔ και σειρά ΜΜΕ, προκειμένου να υποστηρίξουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ συμπεριφέρεται αντικοινοβουλευτικά (!) και ότι αποδείχνει πως είναι το ένα από τα λεγόμενα «δύο άκρα».


Βεβαίως, η πραγματικότητα στα παραπάνω τοποθετείται με το κεφάλι κάτω.

Πρώτον, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει ούτε στον ύπνο του να βλέπει τις μορφές πάλης που κατά καιρούς χρησιμοποίησε το λαϊκό κίνημα ενάντια στους δυνάστες του.

Δεύτερον, γιατί η φράση «καλή αντάμωση στα γουναράδικα» δεν ειπώθηκε από τον Άρη Βελουχιώτη όταν διαρκούσε ο ένοπλος αγώνας του ΕΛΑΣ, αλλά ειπώθηκε μετά τη Συμφωνία της Βάρκιζας και ο Άρης εννοούσε ότι τώρα που παραδώσαμε τα όπλα θα μας σφάξουν.

Τη σκυτάλη πήρε στη συνέχεια ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής Χρ. Παππάς, ο οποίος επιτέθηκε στον Άρη με τον βρώμικο τρόπο της συκοφαντίας που έχουν χρησιμοποιήσει κατά καιρούς διάφορες μυστικές υπηρεσίες και ελεεινοί «ιστοριογράφοι» της Χρυσής Αυγής, οι οποίοι δεν έχουν στοιχειώδη ευθιξία τουλάχιστον να το βουλώνουν, όταν ως απόγονοι των δοσίλογων αναφέρονται σε εκείνους που πολέμησαν τον κατακτητή και έχυσαν ποτάμια αίματος.

Το παιχνίδι συνεχίζεται αμείωτο, στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του σάπιου αστικού πολιτικού συστήματος, με στόχο τον αποπροσανατολισμό του λαού και τον εγκλωβισμό του στις δαγκάνες της καπιταλιστικής κυριαρχίας.
902

69 σχόλια:

  1. http://left.gr/news/laiko-koritsi-tis-nd-dinei-pliromeni-apantisi-gia-ta-goynaradika

    Και στο left.gr θριαμβολογουν. Ζουμε στην εποχη της απολυτης αποβλακωσης.

    sniper

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανελλήνιος διαγωνισμός τρολιάς "Το κοινοβούλιο."

      Διαγραφή
    2. Το μόνο που λείπει είναι ένας Ο-Π να ξεσπαθώσει κατά του εμπορίου γούνας.

      Διαγραφή
    3. Και μετα μας λενε "γιατι δε συνεργαζομαστε ρε παιδια?" Μας δουλευετε? Εκτος των αλλων, ειναι και αντιαισθητικο.

      sniper

      Διαγραφή

    4. Αντώνη, με το συμπάθειο αλλά κάνεις ένα ιστορικό λάθος. Τη φράση που λες δεν τη χρησιμοποίησε ο Άρης μετά τη Βάρκιζα αλλά συνήθιζε να τη χρησιμοποιεί και τη χρησιμοποιούσε συχνά όλα τα χρόνια του αντάρτικου. Και ασφαλώς όχι με αυτή τη σημασία που λες, αλλά με τη σημασία ότι για τους αντάρτες ο θάνατος είναι κάτι πολύ πιθανό. Άλλωστε, δεν την επινόησε ο Άρης τη φράση, είναι παροιμιόμυθος, τον έχει σε παραλλαγή και ο Ν. Πολίτης.

      Θα ανεβασω αύριο ένα σχετικό άρθρο στο δικό μου ιστολόγιο, αλλά πρόχειρα να σου πω ότι τη φράση την παραθέτει ο Κοτζιούλας στις αναμνήσεις του, και καταγράφει και σε ποια συγκεκριμένη στιγμή την άκουσε από τον Άρη (σελ. 148 του βιβλίου "Όταν ήμουν με τον Άρη"), φυσικά πριν από τη Βάρκιζα.

      Απλώς για την ιστορική αλήθεια -για τον Σύριζα πες ό,τι θες.

      Διαγραφή
    5. Σηκώνω τα χέρια ψηλά...δεν παλεύεσαι.

      Διαγραφή
    6. Aντώνη, έγραψες:

      [[Δεύτερον, γιατί η φράση «καλή αντάμωση στα γουναράδικα» δεν ειπώθηκε από τον Άρη Βελουχιώτη όταν διαρκούσε ο ένοπλος αγώνας του ΕΛΑΣ, αλλά ειπώθηκε μετά τη Συμφωνία της Βάρκιζας και ο Άρης εννοούσε ότι τώρα που παραδώσαμε τα όπλα θα μας σφάξουν.]]

      Σου απαντώ ότι ο Άρης έλεγε συχνά αυτή τη φράση, που είναι παροιμιακή, και την έλεγε και όσο διαρκούσε ο ένοπλος αγώνας του ΕΛΑΣ.

      Μπορεί η διόρθωση να αφορά ένα επιμέρους σημείο, μια λεπτομέρεια, αλλά δεν παύει να είναι επιβεβλημένη.

      Διαγραφή
    7. Ας ασχοληθεί κάποιος άλλος με τον κύριο, εγώ βαρέθηκα. Πραγματικά.

      Διαγραφή
    8. 1) Το κείμενο είναι του 902, όχι του Αντώνη. Για μια και μοναδική φορά κάτσε να διαβάσεις το άρθρο που έρχεσαι να σχολιάσεις.

      2) Το κείμενο έχει ως θέμα την δήλωση του αγράμματου, αθεράπευτα γελοίου, πρώην αναρχοκάπηλου (με την γνωστή και αμίμητη κωλοτούμπα στο συγκεκριμένο θέμα) και νυν κομμουνιστοκάπηλου Διαμαντόπουλου, και τα όσα τραγελαφικά ακολούθησαν από τα κάθε λογής φασισταριά. Πρόκειται για ένα ρεσιτάλ φαιδρότητας του αστικού κόσμου, με τρομερές ερμηνείες από δεξιά και από "αριστερά".

      3) Η φράση αυτή του Άρη έχει συνδεθεί με την Βάρκιζα. Το αν την χρησιμοποίησε και άλλες φορές δεν έχει και τόση μεγάλη σημασία, ειδικά σε σχέση με αυτήν εδώ την περίπτωση.

      4) Με βάση τα παραπάνω, εδώ αρχίζει και τελειώνει η κουβέντα μαζί σου. Πιθανολογώ ότι θα πάρεις και άλλες απαντήσεις πολύ πιο "θρασύδειλες". Ελπίζω να αρχίσεις να καταλαβαίνεις το γιατί.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    9. Κύριε Σαραντάκο,
      Αν μας πείτε με ποιο νόημα την είπε ο κ. Διαμαντόπουλος, τι εννοούσε, ποιες αλεπούδες αποχαιρέτησε στη βουλή, και στείλετε μια επισήμανση -προς αποκατάσταση της ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ αλήθειας- στην Αυγή για το χτεσινό της δημοσίευμα ("Πρόκειται για τον υποτιθέμενο χαιρετισμό μεταξύ αλεπούδων, κουναβιών και λοιπών γουνοφόρων ζουδίων πριν ξεμυτίσουν από την φωλιά τους: αν μας τσακώσουν αδέλφια το χάσαμε το τομάρι μας, ραντεβού στα γουναράδικα! Κάπως έτσι αποχαιρετούσε καθημερινά τους συντρόφους του κι ο Άρης Βελουχιώτης") θα μεταφέρουμε το αίτημά σας στον 902.
      Ως τότε, ραντεβού στα τυφλά.

      Διαγραφή
    10. Κυριε Σαραντακο, το κειμενο δεν ειναι του Αντωνη, ειναι του 902.gr. Υπαρχει και λινκ. Τωρα για το τι ισχυει επι της ουσιας, εγω δεν γνωριζω. Αν ειστε τοσο σιγουρος οτι εχετε δικιο, στειλτε το κι εκει. Υπαρχει μεγαλη συμμετοχη των αναγνωστων απ οσο ξερω.

      sniper

      Διαγραφή
    11. Αμάν, Αντώνη, πάλι τα πιάσαμε όλα τα λεφτά μας με τον "κύριο" Σαραντάκο!

      Αφού η ανάρτηση δεν είναι δική σου, αλλά του "902" (εσύ από κει την δανείστηκες), γιατί δεν απευθύνεται ο "κύριος" Ν. Σ. στον "902", φοβάται;

      Μάλλον ισχύει κι εδώ αυτό που λέει ο "παροιμιόμυθος" για τη δουλειά, στην οποία επιδίδεται ο διάολος, άμα δεν έχει τίποτ’ άλλο να κάνει…

      Αποψιλωμένος και ψυλλιασμένος

      Διαγραφή
    12. Ωχ, το λινκ δεν το είδα, λάθος μου, της νύχτας τα καμώματα. Το πράγμα αλλάζει τότε, ο Αντώνης δεν φταίει τίποτα, κι αν το είχα δει δεν θα έγραφα εδώ.

      Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το 902.γρ έχει λάθος -δεν ξέρω αν είναι απλό λάθος ή δημιουργική επανεπεξεργασία της ιστορίας. Τελος πάντων, αν κάποιος θέλει να δει μερικά για τη φράση, γράφω σήμερα:
      http://sarantakos.wordpress.com/2013/07/18/gounaradika/
      (αν ο Αντώνης το θεωρεί ρεκλάμα, ας το σβήσει).

      Διαγραφή
    13. ρε φιλε πραγματικα, για ποσο μαλακες μας περνας; οποτε πιανεσαι αδιαβαστος, συγνωμη δεν το ειδα, την μια με παρασυραν οι πηγες μου, την αλλη δεν εχω ιντερνετ εκει που ειμαι, μετα ηταν βραδυ.....της κοντης %#@%#@ της φταινε οι τριχες, αυτο λενε στο χωριο μου.
      και εγω μπορει να ειμαι ζαχαροπλαστης και να λεω τι γλυκο που εφιαξα καθε φορα, αλλα μονο την φορα που πραγματικα θα ειναι καλο θα μεινει η φραση μου.
      ο αρης το ελεγε αλλα εκει που μετραγε ηταν μετα την βαρκιζα.
      ειχε τελειως αλλη εννοια απο αυτη που το ειπε το ρεταλι που εχετε για βουλευτη.
      μια ζωη με ξενα κολυβα.
      τελος, μια χαρα αρχεια εχετε, ξερεις αυτα που κλεψατε το 91, καντε τους σωστη χρηση να μαθετε και τπτ.
      Υ.Γ. καποιοι που ειμαστε λιγο μεγαλυτεροι προλαβαμε πραγματικους ανταρτες και μας τα ειπαν τα πραγματα οπως ειχαν γινει.για αυτο λοιπον προσεχε τι λες, μπορει να εκτεθεις ανεπανορθωτα. οι μαυροσκουφηδες ειναι παντου.
      αιντε με το καθε λαμογιο οπορτουνιστη

      Διαγραφή
    14. @ΝΣαραντ

      Δελτίο διορθώσεων και δημιουργικής ανεπανεπεξεργασίας

      Κακοκαιρία θα επικρατήσει σταδιακά σε όλη τη χώρα παρά την μη έλλειψη πρόσβασης στα προσωπικά αρχεία τού ΝΣ. Ισχυρές μεταβαρκιζιανές προσφυγές σε πληροφορίες τού Μαλακίωνα στη Λεξιλογία θα εκδηλωθούν κυρίως στα δυτικά, τα βόρεια, τα νησιά του βορείου και ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα. Ροχάλες και σκυλόσκατα [sic] θα πέσουν σε όλα τα ορεινά και ημιορεινά και από το βραδυ και σε πεδινές περιοχές της βόρειας χώρας.

      Μαντάμ Πελαζί ντε Παρί, ντε κομπινασιόν ε κομπινεζόν, λε μουσουάρ ντε σκαλιέ, τουαλέτ ε βέρι σεξ, ζαμανφού

      Διαγραφή
    15. Απολλώνιε,
      Διάβασα τα τελευταία σου σχόλια σβουριχτέ και με πήραν τα ζουμιά.Είσαι ανεπανάληπτος σαν καραμπίνας και από τους σουφλέδες είσαι ο πιο παλμικός.Περνάς και οι θεοί σου ρίχνουν παρασόλια-στο κεφάλι!Έχει ειπωθεί (και αρχειοθετηθεί):" μακάβριος ο ΜΙΣΘΩΜΕΝΟΣ ταραξίας"(Ζουκ 744/6)
      άξαξ ύπαρχε,
      τα-ΝΤΑΧ!
      (φασόλια έφαγες; μην τα τρως βράδυ σε πειράζουν)

      Πύων ο Μωβ

      Διαγραφή
    16. γαμώ το κεφάλι σας εκεί στον συριζα, πραγματικά.

      (νόου οφφένς, χρησιμοποιώ την έκφραση όπως τη χρησιμοποίησε ο Σαμαράς, πριν - μετά τη μείωση του φπα, δεν είμαι σίγουρη, ίσως αποφανθεί η ιστορία).

      πάντως, όντως, καλή αντάμωση στα γουναράδικα για τον λαό, αν συνεχίσει η πλειοψηφία να πιστεύει εσας και τους άλλους.

      πίκατσου

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω αν είναι σωστή η επισήμανση του Νίκου Σαραντάκου ή του Αντώνη, δεν είναι εκεί η ουσία.
    Η ουσία είναι το βρώμικο παιχνίδι του ΣΥΡΙΖΑ. Ψαρεύει δεξιά, αριστερά, κέντρο, με λαϊκίστικους τρόπους. Βγήκε ο Διαμαντόπουλος και έκανε μια αναφορά στον Βελουχιώτη, ώστε να προσεταιριστεί Αριστερό κόσμο και να φθείρει ευθέως το ΚΚΕ.

    Η δίψα τους να διαχειριστούν την αστική διακυβέρνηση, δεν τους πτοεί στο να καπηλευτούν έναν κομμουνιστή επαναστάτη.

    Rossa Salonica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενο είναι αναδημοσίευση από τον 902. Γράφει 902 και έχει ενεργό λινκ στο 902.

      Η ουσία είναι ότι κάποιοι στέλνουν εδώ τον κύριο Σαραντάκο για να παρενοχλεί. Κάποιοι που φτύνουν και κάνουν εμετό με χιούμορ στην αντίσταση και μετά αμολάν την προβοσκίδα τους για να τη ρουφήξουν. Αυτοί οι κάποιοι.

      Αηδία.

      Διαγραφή
    2. Θα τους επιμορφώσει τώρα ο κύριος Σαραντάκος για το πώς ο Κλάρας πρωτοείπε "ραντεβού στα γουναράδικα" όταν έχασε 3-2 στο κλωτσοσκούφι στο χωριό του. Για να είναι μύγες με επιμόρφωση.

      Διαγραφή
    3. Κατά τα άλλα:

      "Η ΠΕΕΑ και η Πελοπόννησος

      Η στροφή του Μαρτίου του 1944 προς την «πολιτικοποίηση» της διοίκησης στην ελεύθερη Ελλάδα που εκφράστηκε με τη δημιουργία της ΠΕΕΑ (Πολιτική Επιτροπή Εθνικής Απελευθέρωσης), μετέβαλε σημαντικά τα παραπάνω δεδομένα. Σε μεγάλο βαθμό ο ΕΛΑΣ περιορίστηκε προοδευτικά στα στρατιωτικά του καθήκοντα, γεγονός που περιόρισε το οργανωτικό βάρος που σήκωνε η διοίκηση του. Κάτω από αυτές τις συνθήκες ο Άρης Βελουχιώτης, έτοιμος πάντα για δύσκολες αποστολές, στάλθηκε στην Πελοπόννησο όπου η κυβέρνηση Ράλλη είχε μεθοδεύσει την εκστρατεία της ενάντια στην Αντίσταση με την πύκνωση των Ταγμάτων Ασφαλείας. Η αποστολή αυτή δεν σήμαινε ακριβώς την αποξένωσή του από τον ΕΛΑΣ, θα μπορούσε όμως να ερμηνευθεί, όπως ίσως ερμηνεύθηκε από τον ίδιο, ως ένα είδος απομάκρυνσης του από το κεντρικό στρατιωτικό και πολιτικό προσκήνιο. Αυτό ήταν μια άλλη ιστορία. Γεγονός είναι πως αυτόν ακριβώς τον καιρό η πικρία και η δυσαρέσκεια του Άρη εκδηλώθηκε δημόσια, κατά κάποιον τρόπο, με την υιοθέτηση ως «επίσημου» χαιρετισμού από μέρους του της απαισιόδοξης ρήσης «καλή αντάμωση στα γουναράδικα!..»."
      http://11lyk-perist.att.sch.gr/web1/Computer_Lab/velouxiotis/velouxiotis.htm


      Διαγραφή
    4. "Στο Περτούλι Τρικάλων, στον πύργο του Χατζηγάκη, μετά τη Βάρκιζα αποχαιρετίστηκαν οι Μαυροσκούφηδες του Άρη. Ο πρωτοκαπετάνιος δεν παρέδωσε τα όπλα και ζήτησε από όποιον ήθελε να τον ακολουθήσει. Εκεί, πέρασαν την τελευταία βραδυά τους, συμφωνώντας πως ο καλύτερος ανάμεσά τους ήταν ο παπάς τους. Κι όταν χωρίζονταν, ο Άρης τους αποχαιρέτησε με πεισιθάνατο αυτοσαρκασμό: "Άϊντε, συναγωνιστές, καλή αντάμωση στα γουναράδικα...""
      http://epohi.gr/theodosopoulou_anipomonos_culture_1292004.htm

      Διαγραφή
    5. "Τι σημαίνει η έκφραση «ραντεβού στα γουναράδικα» και ποια η σημασία της, στις μέρες μας; Υποχρεώνομαι να πω δυο λόγια για το τι σημαίνει και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για μια ιδιαίτερη ιστορική αναδρομή στα χρόνια του εμφυλίου πολέμου ή συμμοριτοπόλεμου, για ορισμένους. Αυτή ήταν μια από τις πολλές λαϊκές εκφράσεις που χρησιμοποιούσε ο Άρης Βελουχιώτης σαν ήθελε να σχολιάσει το μέλλον το δικό, αλλά και των πιστών συντρόφων του. Οριοθετείται από τη γλώσσα των αγρίων γουνοφόρων ζώων, των κουναβιών και κυρίως των αλεπούδων που κάποτε τις κυνηγούσαν απηνώς για το δέρμα τους και ήταν μάλιστα επικηρυγμένες. Κάθε φορά λένε που έβγαιναν οι αλεπούδες για τροφή, είτε στα χωράφια, είτε στα κοτέτσια ποτέ δεν ήταν βέβαιες πως θα επιστρέψουν στη φωλιά τους και έλεγαν μεταξύ τους σαν αστείο τον χαιρετισμό «καλή αντάμωση στα γουναράδικα». Όπερ σήμαινε ότι αν έπεφταν σε κάποια παγίδα ή τις σκότωναν οι κυνηγοί, θα συναντιόνταν πάλι στον πάγκο του γουναρά όπου το τομάρι τους θα γίνονταν ρούχο, αντικείμενο ή κάποιο αξεσουάρ να στολίσει το κορμί ή το σπίτι. "
      http://7culture.blogspot.gr/2012/10/blog-post.html

      Διαγραφή
    6. Ο κ. Διαμαντόπουλος ξεστόμισε άραγε μια φράση άσκοπα και άστοχα, τόσο χωρίς στοχασιά, όσο και χωρίς στόχο; Έρχεται σε συνέχεια του «εαμοελασίτικου» συνεδρίου του; Περρίσεψε από τα τσιτάτα και την συνθηματολογία; Ή μήπως πρόκειται για τον ενσαρκωθέντα;... Χωρίς να κοπιάσει ιδιαίτερα, είναι η αλήθεια, την έκανε του συρμού, αποδίδοντάς της άλλη νοηματοδοσία. Κάτι σαν Έγκληση; Σαν Απειλή; Το λιγότερο που μπορεί κάποιος να πει, να μιλήσει για αγραμματοσύνη ιστορική και πολιτική. Φράση που απευθύνεται σε συντρόφους-συμμαχητές και ποτέ στον αντίπαλο, κατήντησε από τον κ. Διαμαντόπουλο μια έωλη πρόταση. Απόπειρα να ικανοποιηθεί η μερίδα εκείνη των ψηφοφόρων του που αρέσκεται σε κάποιου τύπου ηχητικοεπαναστατικό χάϊδεμα. Επί τη ευκαιρία, άλλο μπλογκ προσφέρει τραγούδια για τον Άρη. Ά ρε Αλέκα...

      Οι άλλοι που - για την ώρα - μας παίρνουν τα μέτρα, μας κόβουν, μας ράβουν, φυσικά «αξιοποιούν» τέτοια ευκαιρία για λόγου τους. Στρέβλωση στην στρέβλωση.

      Ο Άρης μπολιασμένος με ντοπιολαλιά, μπόλιασε με τη σειρά του το λόγο του καίρια και μίλησε στην καρδιά λαϊκών ανθρώπων. Άμεσος, κατανοητός, σταράτος, δίχως τσιριτσάντζουλες. Ο λόγος της Λαμίας ξέχειλος από αλήθειες, η μία κοντά την άλλη.

      Τα πιο πάνω σχόλια σου Αντώνη με τις πηγές, άμεσα. Σε συνθήκες πολέμου. Δε χωρατεύουν. «με πεισιθάνατο αυτοσαρκασμό». Μιλάμε δηλαδή για επίγνωση, όχι για αποκοτιά.

      Προσωπικά, μου αρκεί που άκουσα την φράση δυο-τρεις φορές στη ζωή μου, από λαϊκούς ανθρώπους στην επαρχία. Αγωνίζονταν στο χείλος προσωπικής καταστροφής που ξόρκιζαν συναμεταξύ τους με την φράση «Καλή αντάμωση στα γουναράδικα» κι ένα μειδίαμα παράταιρο φαινομενικά. Αυτό το μειδίαμα που δεν διαβάζεται στην ανάγνωση της φράσης, μήτε περιγράφεται με την απλή προφορά της, είναι επιπλέον λόγος για τον οποίο καμμιά σχέση δεν υφίσταται με τη ζοχάδα του κ. Διαμαντόπουλου και την πρεμούρα του να απομακρυνθεί του βήματος.

      ΥΓ Ταυτόχρονα, παίζει και η φράση με το χερόβολο και το δεμάτι, αυτές τις μέρες. Ας μην με κρίνουν όμως οι φίλοι σχολιαστές, ούτε εσύ Αντώνη «εξ απαλών ονύχων» (sic) & (!!!)

      graf

      Διαγραφή
  3. Δεν αφηνουν νεκρο για νεκρο να αναπαυτει στην ησυχια του εκει στον ΣΥΡΙΖΑ.Τη μια πιανουν στο στομα τους επαναστατες της Παρισινης Κομμουνας,την αλλη παραχαρασσουν τα λογια του Μαρξ,τωρα πιασανε και τον Αρη οι γελοιοι για να πουλησουν φτηνο επεναστατιλικι.Τριζουν τα κοκκαλα των αγωνιστων.

    Προλεκαλτ

    Υ.Γ Μη δινετε σημασια στον ανεπαγγελτο βυσματια των Βρυξελλων.Δουλεια του ειναι ειναι μας φορτωνεται για να μας εκνευρισει.Απλα μην ασχολειστε.Οχι τιποτ αλλο,αλλα του δινετε πατημα να μας κανει τον καμποσο με"το αρχειο του μπαμπα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατα τη γνωμη μου καποιος ομιλητης απο το ΚΚΕ επρεπε να περασει τον σουπερμαν tης Καστοριας "γενεες δεκατεσσερις" αλλα εχουμε καταντησει πολυ του politically correct, σχετικο: http://stokalokaistodiaolo.blogspot.gr/2013/07/blog-post.html

    "καταλαβες πραματα που σου 'ναι ξενα" Διαμαντοπουλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξ' οσων ειδα δεν εκανε αναφορα στις μαλακιες του Διαμαντοπουλου

      Διαγραφή
    2. ακουσα στο ραδιο μια τοποθετηση, αλλα επειδη ειχα και δουλια δεν της εριξα και την δεουσα προσοχη, απλα επειδη ενας συναδελφος που το ακουσε με ρωτησε γιατι τα χωνετε παλι στον συριζα και τι κακο ειπε ο διαμαντοπουλος, δεν την ακουσα να σου πω την αληθεια ολοκληρη, το κομματι που ακουσα τα εχωνε.
      αλλα νομιζω οτι και το πορταλ και ο ριζος τους τα χωνουν

      Διαγραφή
    3. ( http://902.gr/eidisi/voyli/22519/th-pafilis-asfairos-kaygas-nd-syriza-gia-ti-diaheirisi-video )
      Θ. Παφίλης: Άσφαιρος καυγάς ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ για τη διαχείριση (VIDEO).
      Ilief

      Διαγραφή
  5. Συναγωνιστές, μη χάσουμε το ΚΥΡΙΟ: ο Διαμαντόπουλος είναι προβοκατορας, στρωνει πάσα στην αστική τάξη να θυμηθούν τα "εγκλήματα" των κομμουνιστών, κλπ. και στο κόμμα του να λεονταριζει για την "δεξιά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι θέση κυνηγάει ο αρχειοκράτορας στην κυβέρνηση σύριγγα; Ξέρει κανείς;..Σαν τη χήρα στο κρεβάτι κάνει ο σέφτελος. Ξεφτίλα!

    rednready2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ν.Σ. 9:06. "δεν ξέρω αν είναι απλό λάθος ή δημιουργική επανεπεξεργασία της ιστορίας"
    Εύγε σας, κύριε Σαραντάκο. Εδώ πρόκειται για παραχάραξη της νοημοσύνης μας. Αφήνετε την κουτσουλιά σας –με ευγένεια οφείλω να ομολογήσω- και φεύγετε.
    Είναι σαν τις προβοκατόρικες επισημάνσεις σας περί ηθελημένης αποσιώπησης Αλέκας για ΕΡΕ.
    Και όπως το αποσιωπηθέν βιογραφικό του Κουτσούμπα (ναι δεν είναι Χημικός).
    Ή την άγνοιά του για την ιστορία του ΡΙΖΟΥ.
    Αλλά τι σας αφορά κύριε Σαραντάκο. Ρίχτε και καμιά ματιά στα χυμεία και τέρατα του ΣΥΡΙΖΑ, και τα ιδεολογικά του σαρδάμ, που μόνο με την υστερία δίνει τα ραντεβού του, κι ανταμώνει σαν ξένος στον τόπο του.
    Μπράβο σας, που επαναφέρατε και την Αυγή στη Βουκουρεστίου για βιζόν.
    Η σελίδα 148, λοιπόν είναι μετά το χειρόγραφο του Κοτζιούλα (σελ. 142). Αφηγείται ο Μίμης., Δεν είναι ο Κοτζιούλας αυτήκοος. (Δες το ανέβασμα του βιβλίου από τον Οικοδόμο http://www.scribd.com/%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82)
    Αλλά δεν έχει σημασία. Εκτός κι αν σας αρέσει να κάνετε την τρίχα τριχιά.
    Αντίο σας. Και να προσέχετε τα ραντεβού σας στα τυφλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φτερό, πράγματι αφηγείται ο Μίμης, αλλά από τα συμφραζόμενα βλέπεις ότι είναι περιστατικό πριν από τη Βάρκιζα.
    Αλλά δεν είναι μόνο αυτή η πηγή. Και στο λινκ που έδωσε πιο πάνω ο Αντώνης
    http://11lyk-perist.att.sch.gr/web1/Computer_Lab/velouxiotis/velouxiotis.htm
    αναφέρεται ότι ο Άρης υιοθέτησε ως μόνιμο χαιρετισμό το "Καλήν αντάμωση στα γουναράδικα" το 1944 μετά την αποστολή στην Πελοπόννησο. Που σημαίνει πριν από τη Βάρκιζα. Και νωρίτερα το έλεγε σποραδικά, αλλά από τότε το καθιέρωσε. Άρα το 902.gr κάνει λάθος. Εκούσιο ή όχι δεν με νοιάζει, εμένα μ' ενδιαφέρει η ιστορική αλήθεια.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλέ.

      Πύων ο Μώβ

      Διαγραφή
    2. Τριακόσιες παροιμίες θα έλεγε ο Άρης. Να δούμε τι ώρα ακριβώς τις είπε για να μας αφήσει η "ιστορία" στην ησυχία μας.
      Σημείωσα ότι δεν έχει σημασία, αλλά εσείς "το σκουλήκι το οποίον".
      Μάλλον όμως, από το πες πες κάτι θα μείνει στην προπαγανδιστική ιστορία του μέλλοντος.
      Θα χαρούμε πολύ να ξανανταμώσουμε μαζί σας.
      Οι παρατηρήσεις σας φωτίζουν τα γεγονότα υπό ανήσυχη πάντα οπτική γωνία.
      Και η αλήθεια σας μπαίνει φραγμός στη "δημιουργική επανεπεξεργασία της ιστορίας".

      Όλοι λένε τούτα κείνα, κι η αλεπού λέει για την κότα.

      Διαγραφή
    3. Ο, κατά τα άλλα, λεπτολόγος, ψειρολόγος, γλωσσοτέτοιος, αρχειοτέτοιος να παρακάμψει την πηγή του άρθρου; Ίσως οχι και τόσο λεπτολόγος τελικά, ε κε Σαραντάκε μας; Τόσο πχιοτικά ερευνάτε και τα αρχεία που μας τσαμπουνάτε; Τι τραύμα στο επιστημονικό κύρος του ανδρός!!!

      Δελτάμι

      Διαγραφή
    4. ελα ρε! εχεις και πτυχιο ιστορικου;;;;;
      εισαι πραγματικα θεος ρε σαραντακε.
      εχε το νου σου μην σε πουλησουν παλι οι πηγες σου και γινεις ξανα ρομπα ξεκουπμπωτη.
      ξερεις να ραβεις και κουυμπια; γιατι μου εχουν φυγει κανα 2.
      ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω, τι θελουν εκει στον τσυριζα επιτελεια γραμματειες κτλ; εισαι one man show, μονος σου αγορι μου, μονος σου εσυ θα φερεις την κυβερνηση της αριστερας στην ελλαδα, ποια ελλαδα, στην ευρωπη στον κοσμο ολο και στους περα γαλαξιες να σκασουν οι ποσαδιστες.
      εφυγα...παω να φιαξω μπλουζακια

      Διαγραφή
    5. "Άρα το 902.gr κάνει λάθος. Εκούσιο ή όχι δεν με νοιάζει, εμένα μ' ενδιαφέρει η ιστορική αλήθεια."

      Η τρέχουσα κοροϊδία που έχει το θράσος και αυτο-ανακηρύσσεται κληρονόμος του εργατικού κινήματος, του ΕΑΜ, (και έτσι όπως πάει το πράμα) των μαύρων πανθήρων, του λοβερτούρ, της κομμούνας(sic) κλπ σας αφήνει αδιάφορο? Διότι αυτή η ιστορική αλήθεια που "σας ενδιαφέρει", δηλαδή το αν ο Κλάρας έλεγε την φράση κατα την διάρκεια του αγώνα ή μετά είναι μια αδιάφορη ιστορική αλήθεια, όπως και η αποκατάστασή της, ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ Η "ΣΥΖΗΤΗΣΗ".

      JKL

      Διαγραφή
  9. ( http://www.rizospastis.gr/story.do?id=2903676&publDate= )
    ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ
    Ενας από τους πρωτοπόρους του απελευθερωτικού αγώνα
    Εξήντα χρόνια από το θάνατό του.Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Συριζα αυτή την εβδομάδα είναι και κατά της Κούβας. Πως τα "γουναράδικα" συμβαδίζουν με αυτές τις αποφάσεις στο Ευρωκοινοβούλιο, αυτά τα γνωρίζουν καλύτερα οι βουλευτές και οι ευρωβουλευτές του

    (http://902.gr/eidisi/eyrovoyli/22542/astoi-kai-oportoynistes-sympleoyn-stin-ekstrateia-tis-ee-enantia-sti)

    (..)ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
    Αστοί και οπορτουνιστές συμπλέουν στην εκστρατεία της ΕΕ ενάντια στη Σοσιαλιστική Κούβα

    Η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ με ανακοίνωσή της καταγγέλλει τη σύμπλευση αστών και οπορτουνιστών στο Ευρωκοινοβούλιο, με αφορμή την απονομή του «βραβείου Ζαχάρωφ» στον αντικομμουνιστή, εχθρό του κουβανικού λαού, Γκιγιέρμο Φαρίνας. Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:

    «Η σύμπλευση αστών και οπορτουνιστών στην άθλια φιέστα απονομής από τον Μάρτιν Σούλτς, πρόεδρο του Ευρωκοινοβουλίου, του "βραβείου Ζαχάρωφ" στον Γκιγιέρμο Φαρίνας, που αποδεδειγμένα συνδέεται με πολυπλόκαμους δεσμούς με τις ΗΠΑ, την ΕΕ, τις αστικές κυβερνήσεις των κρατών-μελών της και επιχειρηματικούς ομίλους, αποτελεί μέρος της κλιμάκωσης της αντικομμουνιστικής εκστρατείας της ΕΕ ενάντια στη Σοσιαλιστική Κούβα.

    Το αντικομουνιστικό παραλήρημα του Μάρτιν Σουλτς, κατά του κουβανικού λαού, επικροτήθηκε με την παρουσία των προέδρων και ευρωβουλευτών των πολιτικών κοινοβουλευτικών ομάδων του Ευρωκοινοβουλίου - Λαϊκό Κόμμα, Σοσιαλδημοκράτες, Φιλελεύθεροι, Πράσινοι, Συντηρητικοί Μεταρρυθμιστές - και της Gabi Zimmer, προέδρου της GUE/NGL, στελέχους του γερμανικού κόμματος DIE LINKE - συμμάχου του ΣΥΡΙΖΑ και βασικής συνιστώσας του οπορτουνιστικού Κόμματος της Ευρωπαϊκής Αριστεράς (ΚΕΑ) - που συμμετείχε σε αυτή την άθλια φιέστα.

    H Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ κατήγγειλε την άθλια φιέστα που οργάνωσε το πολιτικό προσωπικό των μονοπωλίων στο Ευρωκοινοβούλιο, την απονομή του "βραβείου Ζαχάρωφ" στον Γκιγιέρμο Φαρίνας – φορέα της χυδαίας αντικομμουνιστικής εκστρατείας της ΕΕ κατά της Σοσιαλιστικής Κούβας και των κατακτήσεων του λαού της.

    Καταδίκασε τη στάση της Gabi Zimmer, προέδρου της GUE/NGL, γιατί βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την ομόφωνη θέση της ομάδας, να μη συμμετέχει η GUE/NGL, στην εκδήλωση - παρωδία για την απονομή του "βραβείου Ζαχάρωφ" στον Γκιγιέρμο Φαρίνας.

    Η στάση αυτή της Gabi Zimmer, προέδρου της GUE/NGL, αποτελεί συνέχεια της σύμπλευσης αστών και οπορτουνιστών στο Ευρωκοινοβούλιο και στα άλλα κοινοτικά όργανα, αποκαλύπτοντας για πολλοστή φορά ότι ο οπορτουνισμός αποτελεί εχθρό του εργατικού – λαϊκού κινήματος.

    Η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ εκφράζει τη διεθνιστική αλληλεγγύη της, στηρίζει την πάλη του κουβανικού λαού ενάντια στην ιμπεριαλιστική διακρατική ένωση του κεφαλαίου, την ΕΕ και τις ΗΠΑ, για την υπεράσπιση των κατακτήσεων του λαού της Κούβας, το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα των λαών να αποφασίζουν για τη ζωή και το μέλλον τους».(..)

    Όλοι μαζί -πλην Λακεδαιμονίων-για άλλη μία φορά.Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νίκε Σαραντάκε πιστεύεις ότι έστω και ένας σε παίρνει σοβαρά;
    Όπως σου είπε και κάποιος άλλος, νομίζεις ότι μιλάς με ηλίθιους;
    Βρωμοκοπάει αντικουκουεδίλα ό,τι γράφεις. Μην προσπαθείς να πείσεις πως είσαι...αντικειμενικός (μπλιαξ) ή πως έχεις μια γενικά κι αόριστα καλή πρόθεση.
    Όχι, δε σε νοιάζει η ιστορία και η αλήθεια. Σε νοιάζει να βγάλεις σκάρτο το ΚΚΕ, να γίνεις κι εσύ ένας ακόμα που χειροκροτεί τη βάση (η οποία ψηφίζει την ηγεσία) αλλά απεχθάνεσαι την ηγεσία.

    Όχι, δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω γι' αυτά που έγραψα, ίσως μόνο για κάποια. Απλά βρωμάς αντικουκουεδίλα.


    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Νίκο Σαραντάκο

    κ.Σαραντάκο, το 902 δεν λέει ότι δεν λεγόταν η φράση πριν την Βάρκιζα. Λέει ότι η φράση έγινε γνωστή από τον Άρη Βελουχιώτη μετά την Βάρκιζα. Το αν την έλεγε ο Άρης συγκεκριμένα και κατά την διάρκεια του αγώνα του ΕΛΑΣ (κάτι στο οποίο φαίνεται να μην συμφωνεί το 902) νομίζω είναι αδιάφορο στην παρούσα φάση. Η φράση υποτίθεται ότι φέρει το "στίγμα" της βάρκιζας.

    JKL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. JKL, το 902 (και, όπως είδα και ο σημερινός Ριζοσπάστης) έγραψε:
      [[Δεύτερον, γιατί η φράση «καλή αντάμωση στα γουναράδικα» δεν ειπώθηκε από τον Άρη Βελουχιώτη όταν διαρκούσε ο ένοπλος αγώνας του ΕΛΑΣ, αλλά ειπώθηκε μετά τη Συμφωνία της Βάρκιζας...]]

      Ο Ριζοσπάστης στις 16 Μαΐου 1947 έγραψε:
      Ο κόσμος από την προκυμαία χαιρετά… Προκυμαία και μαούνες ανταλλάσσουν ευχές. «Καλή αντάμωση»… Κι από τη μαούνα απαντούν: «Στα γουναράδικα». Είναι μια ευχή βγαλμένη από λαϊκή παροιμία. Την έλεγαν στον ΕΛΑΣ πριν από τις μάχες. Είναι κάτι σαν το «καλό βόλι» του 1821 και το «ψυχή βαθιά» της Αντίστασης. Συμβολίζει το θάρρος και την αυτοθυσία, την ελληνική παλληκαριά, την περιφρόνηση του θανάτου.

      http://efimeris.nlg.gr/ns/pdfwin_ftr.asp?c=65&pageid=22213&id=-1&s=0&STEMTYPE=0&STEM_WORD_PHONETIC_IDS=ASLASXASdASVASJASZASEASMASRASSASJ&CropPDF=0

      Την έλεγαν στον ΕΛΑΣ πριν από τις μάχες σημαίνει, φυσικά, πριν από τη Βάρκιζα.

      Να πιστέψω τον Ριζοσπάστη του 2013 ή του 1947; Προτιμώ το δεύτερο. Κι αν διαβάζει κανείς από το ιστορικό τμήμα της ΚΕ ας επιβεβαιώσει.


      Διαγραφή
    2. συμφωνα με τα συμπερασματα σου λοιπον απο την παραθεση του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ TOY 47 προκυπτει οτι στον ΕΛΑΣ την ελεγαν γενικα ΟΛΟΙ αυτη την φραση και οχι ειδικα ο ΑΡΗΣ.
      συμφωνα με το πρωτο λοιπον διαβαζουμε τι γραφει ο 902 "[[Δεύτερον, γιατί η φράση «καλή αντάμωση στα γουναράδικα» δεν ειπώθηκε από τον Άρη Βελουχιώτη όταν διαρκούσε ο ένοπλος αγώνας του ΕΛΑΣ, αλλά ειπώθηκε μετά τη Συμφωνία της Βάρκιζας...]]", δλδ; ο αρης αμεσως μετα την συμφωνια της βαρκιζας ειπε την φραση -που ελεγαν ολοι οι ΕΛΑΣΙΤΕΣ απο το 41- που κολαγε γαντι για την περιπτωση και εμεινε στην ιστορια για την συγκεκριμενη στιγμη.
      για να το κλεινουμε λοιπον.
      ο 902 λοιπον δεν εγραψε κανενα ψεμα, καμια δημιουργικη ιστορικη εμπνευση. εγραψε ακριβως τα γεγονοτα.
      αντιθετα με αλλους που δεν καταλαβαινουν καν τι διαβαζουν, τυφλωμενοι απο την αντιΚΚΕδιλα τους και μαλιστα το παιζουν και μορφωμενοι σημειολογοι, λογιοι, σαλαμεμποροι.
      αντε τα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλια γιαλατζι διαννοουμενε και αλλη φορα να διαβαζεις πρωτα τι παραθετεις και αν τα διαβαζεις και δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις, δεν ειναι ντροπη, ρωτα να σου λενε

      Διαγραφή
    3. Σαραντάκο. Μιας και λάτρης της ιστορικής αλήθειας, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για ένα έργο του Τάσσου. Να βρεθούμε να τα πούμε στην πλατεία μετά τη δουλειά. Άντε καλήν αντάμωση στα μπριζολάδικα, στου Τέλη. Ξέρεις δίπλα στα γραφεία.

      Διαγραφή
  13. (Συγγνώμη για το γεγονός ότι αυτό που θέλω να πω δεν συνδέεται με την ανάρτηση) Αντώνη, ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις διαβάσει την νέα Κομέπ ( 2013, τεύχος 4 ) και ειδικά το άρθρο που αφορά την Ανταρσύα. Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει υπάρξει ακόμα ( απ' όσο το έχω κοιτάξει στο Διαδίκτυο ) κάποια απάντηση από την πλευρά της. Αν θα μπορούσες, πιστεύω θα άξιζε να αναδημοσιεύσεις το άρθρο αυτό. ΝΙΚΟΣ 1988

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάτι για τα σημερινά;
    http://www.enikos.gr/politics/160842,BINTEO-Gallika_sth_Boylh.html
    Hellacopter13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://902.gr/eidisi/voyli/22574/aporrifthike-sti-voyli-i-protasi-gia-exetastiki-gia-tin-ert-video

      Υπάρχουν κάποια σχόλια στο τέλος. Δεν ξέρω αν θα ακολουθήσει ξεχωριστός σχολιασμός. Η ουσία είναι αυτό που είπε ο Παφίλης: πλέον είναι σχεδόν αδύνατο να μιλήσεις πολιτικώς. Το παιχνίδι βολεύει τους πάντες (άλλο που δεν θέλουν τα αυγά κι η νδ).

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    2. @Ijon Tichy
      " Η ουσία είναι αυτό που είπε ο Παφίλης: πλέον είναι σχεδόν αδύνατο να μιλήσεις πολιτικώς."

      καλή ώρα σαν τον παραπάνω σαχλαμαράκια!

      Διαγραφή
    3. για το προηγούμενο σχόλιο,
      rednready2

      Διαγραφή
  15. Κωρώνες αντισυνταγματικότητες "δικτατορίες", "αυτοτέλειες" και ουσία 0

    ( http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cWZYlNalLFM&list=UUY5SB06XpEcl6F7TCC1l-0g)
    ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

    Περίπου Στο 3:00
    Πότε και πως άρχισε το ξήλωμα των συλλογικών συμβάσεων. Έκθεση Σερκας και στάση του ΣΥΝ για τις ατομικές συμβάσεις στο Ευρωκοινοβούλιο.Ιlief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γενικά, ο "κύριος" Νίκος Σαραντάκος μπορεί κι είναι ελεύθερος να πιστεύει ό,τι θέλει:

    Μπορεί να πιστεύει στον Χριστό ή στον Διάβολο ή και στους δυο μαζί.

    Μπορεί να πιστεύει στον καπιταλισμό ή στον κομμουνισμό ή και στους δυο μαζί.

    Μπορεί να πιστεύει στον Κόντο ή στον Ψυχάρη ή και στους δυο μαζί.

    Μπορεί να πιστεύει στον Άρη Βελουχιώτη ή στον Ιωάννη Ράλλη ή και στους δυο μαζί.

    Μπορεί να πιστεύει στον Στάλιν ή στον Χίτλερ ή και στους δυο μαζί.

    Και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής…

    Ένα πάντως δε μπορεί και δεν είναι ελεύθερος να πιστεύει:

    Ότι ο διαχειριστής και όσοι κι όσες διαβάζουν αυτό το ιστολόγιο είναι μ*λ**ες ή μ*λ*****ένες και δεν τον έχουν "ανθιστεί" για τα καλά!

    Αποψιλωμένος και ψυλλιασμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "1.Oi της αυγής/σύριζα με τους συναγελάζεται ο αρχειοτέτοιος είναι του ιδίου φυράματος.
    2. Ο αρχειοτέτοιος έχει μια αποστολή: Με την παρουσία του και μόνοι να προκαλεί το γέλιο ώστε να χάνεται κάθε διάθεση για συζήτηση.Πέτυχε στην αποστολή του; Οχι!
    Δηλώνω όμως πως με προσβάλλει και με ενοχλεί όπως με ενοχλεί μια μύγα μέσα στη σούπα μου. Όσο σχολιάζει αυτός εγώ θα απέχω από την επίσκεψη στο μπλογκ. Δεν περιμένω να ντραπεί, να καταλάβει πως προσβάλλει τον Αντώνη περισσότερο, όχι δια των γελοίων σχολίων του αλλά με την παρουσία του και μόνο, (αυτή είναι η δουλειά του, αν και, τη διεκπεραιώνει με αυτό τον σπαραξικάρδιο τρόπο). Εγώ θα απέχω, γιατί με τέτοιυς δεν επιθυμώ να συνυπάρχω.Εγώ θα τον είχα κόψει, έτσι για να επιβεβαιωθεί πως διάλογος με τέτοια αποβράσματα είναι αδύνατον να υπάρξει.
    Ευχαριστώ Αντώνη για το βήμα.Αν υπήρξα δυσάρεστος με ορισμένους σας διαβεβαιώ πως μπορώ να γίνω χειρότερος.

    rednready2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ΝΣ είναι μάστορας της τρολλιάς. Αφήνει κάθε φορά εδώ ένα-δύο σχόλια τα οποία δεν είναι αυστηρα μιλώντας λάθος, αλλά εντελώς άνευ ουσίας και λαμβάνει ένα κατεβατό απαντήσεων που φτάνουν άνετα τις 50-60. Αδυνατώ να καταλάβω γιατί τρολάρεστε τόσο εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τους ενδιαφέρει εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ πάρα πολύ η ιστορική αλήθεια.
    για αυτό την αναζητούν και την τιμάνε πάντα.
    και κάποιος που ενδιαφέρεται για την ιστορική αλήθεια,
    δε γίνεται να μην ενδιαφέρεται και να μην αγωνίζεται
    και για τη σημερινή αλήθεια. Για να θριαμβεύει η αλήθεια,
    για να αποκαλύπτεται η αλήθεια.
    Κι όπως όλοι ξέρουμε η προσφορά του ΣΥΡΙΖΑ και εδώ είναι μεγάλη.
    Είναι το κόμμα που μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας.
    Αποκαλύπτει τις πραγματικές οικονομικο-πολιτικές δομές,
    αποκαλύπτει την εκμετάλλευση,
    τις εγγενείς αιτίες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης,
    αποκαλύπτει στους καταπιεσμένους τον δρόμο που πρέπει να διαλέξουν,
    γενικώς αγωνίζεται για να θριαμβεύει αλήθεια.

    έτσι ασχολείται και με τα μεγάλα και με τα μικρά,
    για αυτό και οι άνθρωποί του, οι μπλόγκερς του, οι δημοσιογράφοι του κλπ.
    δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω,
    καλά κάνουν.

    @ψηρίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ( http://rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=19/7/2013&id=14681&columnId=161 )
    Η ιστορία και πάλι στο δικομματικό παιχνίδι

    (..)Στην προσπάθειά του να καταδημαγωγήσει και να εμφανίσει το κίνημα της διαχείρισης του συστήματος, για την ανάπτυξη του οποίου ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει ό,τι μπορεί, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Διαμαντόπουλος έβαλε στο ίδιο τσουβάλι τις συστημικές επιδιώξεις του κόμματός του και τον καπετάνιο του ΕΛΑΣ Αρη Βελουχιώτη. Και χρησιμοποίησε, δίχως να γνωρίζει τι λέει, τη φράση του Αρη «καλή αντάμωση στα γουναράδικα»!

    Η ΝΔ και σειρά ΜΜΕ δεν έχασαν φυσικά την ευκαιρία. Την άρπαξαν στον αέρα για να αξιοποιήσουν τον γελοίο παραλληλισμό του βουλευτή, για να υποστηρίξουν (δίχως και να το πιστεύουν φυσικά) ότι ο ΣΥΡΙΖΑ συμπεριφέρεται αντικοινοβουλευτικά !

    Δεν το πιστεύουν, γιατί γνωρίζουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δε θέλει ούτε στον ύπνο του να βλέπει τις μορφές πάλης που κατά καιρούς χρησιμοποίησε το λαϊκό κίνημα ενάντια στους δυνάστες του. Απλώς ορισμένα στελέχη του εκτοξεύουν παχιά λόγια για να κοροϊδεύουν τον αγανακτισμένο κόσμο.

    Από την άλλη, ας μάθει ο κ. βουλευτής ότι η φράση «καλή αντάμωση στα γουναράδικα» δεν ειπώθηκε από τον Αρη Βελουχιώτη όταν διαρκούσε ο ένοπλος αγώνας του ΕΛΑΣ, αλλά ειπώθηκε μετά τη συμφωνία της Βάρκιζας. Με αυτή τη φράση ο Αρης εννοούσε ότι τώρα που παραδώσαμε τα όπλα θα μας σφάξουν...

    Το παιχνίδι συνεχίζεται αμείωτο, στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του σάπιου αστικού πολιτικού συστήματος, με στόχο τον αποπροσανατολισμό του λαού και τον εγκλωβισμό του στις δαγκάνες της καπιταλιστικής κυριαρχίας.(..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παρασκευή 19 Ιούλη 2013
    ( http://rizospastis.gr/story.do?id=7538989&publDate=19/7/2013 )
    (..)Να αντιπολιτευτεί ποιος ποιον;

    Η συζήτηση του πολυνομοσχεδίου επιβεβαίωσε για πολλοστή φορά την ποιότητα της αντιπαράθεσης ανάμεσα στις αστικές πολιτικές δυνάμεις. Ηταν κάλπικη. Και δε θα μπορούσε να είναι διαφορετική απ' τη στιγμή που από όποια θέση - κυβέρνησης ή αντιπολίτευσης - τα κόμματα της διαχείρισης εκφράζουν τα ίδια συμφέροντα, της αστικής τάξης. Για να το κρύψουν, στήνουν ομηρικούς καυγάδες, διαγωνίζονται στην «ατάκα». Καυγαδίζουν για το «πάπλωμα», ενώ μοιράζονται το ίδιο «κρεβάτι»...

    Κοροϊδεύουν το λαό νυν και επίδοξοι διαχειριστές του συστήματος, με στόχο να αποτρέψουν την αμφισβήτησή του. Τι αντιπολίτευση να κάνει ο ένας στον άλλο; Οταν στα κρίσιμα συμφωνούν απολύτως. Αντιπολίτευση τύπου ΣΥΡΙΖΑ ασκούσε και το ΠΑΣΟΚ στην ΝΔ, αλλά κατέληξε να συγκυβερνά όταν οι ανάγκες των αστών το επέβαλαν.

    Κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ υπερασπίζονται την ανάγκη διεξόδου απ' την κρίση, καθένας διατείνεται ότι διαθέτει ακριβώς το κατάλληλο μείγμα διαχείρισης για να το πετύχει. Η ΝΔ υπόσχεται πως τότε ο λαός θα ανταμειφθεί για τις θυσίες του, ο ΣΥΡΙΖΑ πως με το δικό του μείγμα δε θα χρειαστούν άλλες θυσίες, θα ευημερούν συγχρόνως λαός και μονοπώλια.

    Λένε ψέματα. Η έξοδος απ' την κρίση που οραματίζονται δε χωράει το λαό. Η ανάπτυξη για την οποία κόπτονται θα οικοδομηθεί πάνω στα ερείπια των δικαιωμάτων της εργατικής τάξης. Η ανταγωνιστικότητα που προσκυνάνε, σαν σύγχρονος Μινώταυρος θα απαιτεί διαρκώς πρόσθετα μέτρα, πρόσθετη συμπίεση της τιμής της εργατικής δύναμης. Στο όραμά τους, ο λαός έχει τη θέση του χαμάλη, να βαρυγκομά νυχθημερόν για να εξασφαλίζει ένα ξεροκόμματο στο τραπέζι και τίποτα περισσότερο, την ώρα που ο πλούτος που παράγει θα είναι ασύλληπτος.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ κοροϊδεύει το λαό ότι είναι δυνατόν η πολιτική διαχείρισης που υπόσχεται θα είναι επ' ωφελεία του, μέσα στην ΕΕ με τα μονοπώλια να κυριαρχούν στην οικονομία. Σε μια τέτοια οικονομία, καπιταλιστική, οι ανάγκες του λαού είναι εμπόδιο προς το στόχο του μέγιστου δυνατού κέρδους, πρέπει να τσακιστούν ολωσδιόλου.

    Αντιπολίτευση απ' τη σκοπιά των λαϊκών συμφερόντων μπορεί και κάνει, μέσα κι έξω απ' τη Βουλή, μόνο το ΚΚΕ. Γιατί μόνο αυτό διαθέτει πολιτική πρόταση διαμορφωμένη σύμφωνα με τα συμφέροντα της εργατικής τάξης, των φτωχών λαϊκών στρωμάτων. Μόνο αυτό θέλει το λαό πρωταγωνιστή και όχι κομπάρσο, κλακαδόρο των εκάστοτε διαχειριστών της εξουσίας των εκμεταλλευτών του και «κοψοχέρη» όταν διαπιστώνει ότι ξανά εξαπατήθηκε.

    Το ΚΚΕ διαφωνεί κάθετα με την κυβέρνηση, όχι στα επιμέρους, αλλά στην ουσία της στρατηγικής της για υπεράσπιση, διάσωση και θωράκιση του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής. Την ίδια στρατηγική υπηρετούν με παραλλαγές και τα άλλα κόμματα, στο βαθμό που δεν αμφισβητούν την ατομική ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής.

    Το ΚΚΕ δεν αρκείται να καταψηφίζει μέσα στη Βουλή, έξω απ' αυτή δίνει τη μεγαλύτερη μάχη, να πείσει το λαό να οργανωθεί, να παλέψει, σε αντιμονοπωλιακή, αντικαπιταλιστική κατεύθυνση, δείχνοντας τον πραγματικό αντίπαλο που δεν είναι μόνο η κυβέρνηση αλλά οι μεγαλοεπιχειρηματίες, να βάλει πλάτες για τη συγκρότηση της λαϊκής συμμαχίας που θα αντιπαρατεθεί νικηφόρα με την αστική τάξη και την εξουσία της, ανατρέποντάς την και οικοδομώντας τη λαϊκή εξουσία. Τότε μόνο, όταν ο λαός γίνει αφέντης του τόπου και του μόχθου του, το ΚΚΕ θα συμμετάσχει στη λαϊκή διακυβέρνηση για την οικοδόμηση μιας εντελώς νέας κοινωνίας.(..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντώνη,

    Πολύ καλό από

    ( http://902.gr/eidisi/topika-nea/22595/i-hrysi-aygi-antimetopizetai-mono-apo-ergatiko-taxiko-kinima-kai-ohi-apo )
    Η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζεται μόνο από το εργατικό - ταξικό κίνημα και όχι από το σύστημα και τους υποστηριχτές του. Δημοσίευση: Πέμ, 18/07/2013 - 22:14

    Λευτέρης Πουρνάρας

    Στέλεχος του ΚΚΕ

    Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Καλαμάτας.Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μιας και μιλάμε περί τρόλλαρχων, δείτε και τα παρακάτω.

    Αρχικά ο λοβοτομημένος νεοφιλελές, πρωταθλητής στο σπορ πετάει την αναμενόμενη τρόλλια (με την επισήμανση κιόλας ότι πρόκειται για τρολλιά):

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=25966

    Και ακολουθεί ο κάπτεν, ο αρχηγός, ο γίγαντας, ο ριζοσπάστης, ο άνθρωπος που θα αλλάξει τον κόσμο (το είπε κι ο στόουν):

    http://left.gr/news/alexis-tsipras-me-kyvernisi-tis-aristeras-roloi-gia-tin-ert-tha-gyrisei-stis-11-ioynioy

    "...εκπέμψατε παρανόμως και από ιδιωτικό στούντιο ένα πειρατικό σήμα, που εκθέτει τη χώρα διεθνώς, με αισθητική που παραπέμπει στα κανάλια της Σοβιετικής Ένωσης της δεκαετίας του 1970 και στα κινούμενα σχέδια του Μπόλεκ και Λόλεκ..."

    Από την ίδια ομιλία μαθαίνουμε ότι οι πάγκαλοι κι οι βορίδηδες είχαν δίκιο για την "κομμουνιστική" ερτ, ήταν φάρος φωτεινών ιδεών, πολυσυλλεκτική κτλ. Πρέπει τελικά να είμαι και πολύ απολιθωμένος που τόσα χρόνια δεν μου ήταν προφανείς οι κομμουνιστικές αναφορές και οι προοδευτικές ιδέες της ερτ στις οποίες αναφέρονται ο χοντρός, ο τσεκουράτος κι ο μπάμιας (οπαδός του ομπάμα).

    Νίκος θα σχολιάσεις τίποτα από τα παραπάνω; Έστω τα σαρδάμ του μεγαλειότατου;

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σαρδάμ σπανίως είναι άξια σχολιασμού, αγαπητέ -κι εγώ έχω υπερασπιστεί τα σαρδάμ του Σημίτη ή του ΓΑΠ, ότι δεν σημαίνουν τίποτε, δεν θα σχολιάσω ούτε του Τσίπρα ούτε άλλου. (Μήπως δεν εννοείς σαρδάμ αλλά ασυνταξίες; Δεν είναι το ίδιο).

      Επί της ουσίας, φάουλ του Τσίπρα η αναφορά στην αισθητική της ΕΣΣΔ και στον Μπόλεκ και Λόλεκ, ακόμα περισσότερο αν το πήρε από τον Μούφα, αλλά έτσι κι αλλιώς προσβλητική για τόσον κόσμο.

      Για τα άλλα που λες, νομίζω ότι στο θέμα της ΕΡΤ τα δυο αριστερά κόμματα κράτησαν κοινή στάση στη Βουλή, οι επιμέρους διαφοροποιήσεις δεν έχουν μεγάλη σημασία.

      Διαγραφή
    2. Μαλιστα... Απλο φαουλ η αναφορα του Τσιπρα στην ΕΣΣΔ και "προσβλητικη για τοσο κοσμο" (σα να λεμε δηλαδη "μαυροι" κι οχι "εγχρωμοι") και οχι πληρως και συνειδητα εναρμονισμενη με το τελευταιο μοδατο ιδεολογημα περι του τελευταιου σοβιετικου κρατους της ευρωπης που πρεπει "επιτελους" να ξεριζωθει.

      Κατα τα αλλα, το αρθρο το οποιο συζηταμε σ' αυτο το ποστ ειναι "δημιουργική επανεπεξεργασία της ιστορίας" απο πλευρας ΚΚΕ. Επικινδυνο πραγμα να εχουμε τρια μετρα και πεντε σταθμα, χωρις αντιστοιχη ικανοτητα να το κρυψουμε.

      sniper

      Διαγραφή
    3. @Νίκος Σαραντάκος:
      Για το θέμα της ΕΡΤ, το ΠΑΜΕ έκανε κινητοποιήσεις έξω από το ραδιομέγαρο, την ίδια στιγμή που ο Τσίπρας το χρησιμοποιούσε σαν διαφημιστικό της προεκλογικής του συγκέντρωσης στο Σύνταγμα.
      Δεν βλέπω κάποια "κοινή στάση"...

      Διαγραφή
    4. Η αλήθεια είναι ότι τα σαρδάμ δεν σχετίζονται με κανένα τρόπο με την ουσία της πολιτικής κουβέντας, σε αντίθεση με τις ασυνταξίες. Σόρρυ, φάουλ.

      Όσο για την κοινή στάση, ναι ολόιδια ήταν. Μα να θέλουν να αλλάξουν τον κομμουνιστικό χαρακτήρα της ερτ; Απαράδεκτον (έμπαινε ρένα, και γαμώ η ψευτοκαθαρεύουσα).

      Αφού δε επιβεβαιώθηκε άλλο ένα παγκάλειο θεώρημα, θέλω να ρωτήσω σε τι δρόμο βρίσκεται το "μαζί το φάγαμε"; Να το περιμένουμε από τον εξοχότατο προεκλογικώς ή μετεκλογικώς (μαζί με την καμ(μ)ένη γη);

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    5. Αν περιμένεις από την αριστερή κυβέρνηση (αν ποτέ υπάρξει) να τηρήσει έστω και τις μισές υποσχέσεις της, θα απογοητευτείς. Εδώ κοτζάμ σοβιετικές κυβερνήσεις και δεν το καταφέρανε!

      Διαγραφή
    6. δεν ήταν φάουλ σαραντακε, συνειδητό ήταν, σχεδιασμένο από πριν. ίσως από την image maker του τσιπρα που καθόταν στο συνέδριο οκλαδόν από κάτω και του έδειχνε μέχρι και τι μορφασμούς να κάνει. ο παππάς την έφερε άραγε;
      δεν υπάρχει άνθρωπος (λέμε τώρα) στον τσυριζα που να μην προσπαθεί να σπιλώσει την ΕΣΣΔ, άσχετο αν γίνονται γελιοι.
      οσο για την διαστροφη της ιστοριας απο το ΚΚΕ. απο το ποστ (20/7 1:40) καταλαβαίνει κανείς ότι εσύ και το σινάφι σου είστε οι πρωτοπόροι του αθλήματος και απλά σκούζετε όπως η χήρα στο κρεβάτι για να καλύψετε τα δικά σας.
      έχουμε και λέμε.
      η ΕΣΣΔ λοιπόν δεν είχε κυβερνήσεις αστικού τύπου. εκλέγονταν οι αντιπρόσωποι από όλο τον λαό και ήταν εκπρόσωποι από τις μονάδες. η ΕΣΣΔ από το 17 έκανε τεραστία βήματα και μέχρι το τέλος του β παγκοσμίου είχε περάσει: την καταστροφή μέχρι την επανάσταση του α πολέμου, την επέμβαση των ιμπεριαλιστών (μεταξύ αυτών και πολιτικοί προγονοί του τσυριζα στην δυτική Ευρώπη) εμφύλιο και πριν προλάβει να συνέρθει άρχισε να ετοιμάζεται για τον β πόλεμο όπου "έδωσε" 20 εκ νεκρούς +τραυματίες και ανάπηρους, ολοκληρωτική καταστροφή της βιομηχανίας στο ευρωπαϊκό κομμάτι κτλ. παρόλα αυτά μετά από 20 χρόνια -και μέχρι να αρχίζουν να εμφανίζονται τα σφάλματα του 20ου- είχε καθολική υγεία και παιδεία "τσάμπα" για όλο τον λαό της απέραντης χώρας. είχε καταφέρει ακόμα και σε λαούς χωρίς γραπτή παράδοση να φτιάξει αλφάβητο κτλ για να μην χάσουν την παράδοση τους. εκβιομηχάνισε την χώρα, ο πολιτισμος και ο αθλητισμός (μαζικός για όλο τον λαό) σε επίπεδα δυσθεώρητα για όλους τους υπόλοιπους. δεν υπήρχε αναλφάβητος πουθενά, ανεργία δεν υπήρχε, δεν πέθαινε κόσμος από το κρύο την πείνα κτλ κτλ.
      τις "υποσχέσεις" του λοιπόν το σοσιαλιστικό στρατόπεδο με αιχμή του δόρατος το πρώτο κράτος στον κόσμο την ΕΣΣΔ τις υποσχέσεις του της τήρησε.
      αυτοί που πρέπει να ψάξουν να βρουν τρύπα να κρυφτούν είναι αυτοί που τον λοιδορούν, αυτοί που πανηγύρισαν με την πτώση του τοίχους, αυτοί που χαρήκαν με την υποστολή της κόκκινης σημαίας με το σφυροδρέπανο και το αστέρι.
      εμείς δεν την υποστείλαμε ποτέ. την κρατήσαμε περήφανα ψηλά και στις φυλακές και τις εξορίες του μανιαδακη και στον τοίχο της Καισαριανής και στην μπουμπουλινας και στο κάστρο του Υμηττού και στον Παρνασσό και στα άγραφα και στην Πίνδο. ακόμα και στην Βάρκιζα που οι πολιτικοί σου προγονοί συρανε το κόμμα, ακόμα και εκεί ψηλά την κρατήσαμε και τιμήσαμε τις συμφωνίες μας με τους οπορτουνιστές. και μετά την κρατήσαμε ψηλά στο Λιτόχωρο, ξανά στα άγραφα, στον Γράμμο στο Βίτσι, στην Μακρόνησο στην Γυάρο, στην σωτηρία στο λαζαρετο, στο Χαϊδάρι και άλλου.
      ακόμα και στην υποχώρηση το λάβαρο δεν κατέβηκε ποτέ ούτε άλλαξε χρώμα και σύμβολα. και αργότερα όμως η σημαία κρατήθηκε ψηλά όταν κάποιοι νενεκοι ήθελαν να κάνουν το ΚΚΕ σαν το γαλλικό και το ιταλικό κόμμα.
      κρατήσαμε την σημαία ψηλά για την εργατική τάξη και για αυτό σε 4 μέρες θα τιμήσουμε την σωτηρία που έπεσε από τα τσιράκια της εργοδοσίας.

      Διαγραφή
    7. αυτά τα λάβαρα (για να το μαζεύω) δεν κατέβηκαν ούτε όταν κάποιοι τυχάρπαστοι στο σύνταγμα απαιτούσαν να τα κατεβάσουμε για να περάσουμε. δεν φοβηθήκαμε και υψώσαμε ανάστημα σε χούντες, σε αποσπάσματα, την φοβερότερη πολεμική μηχανή που είχε φάνει στον πλανήτη μέχρι τότε και θα φοβόμασταν κάποια τσουτσέκια που συνασπιστήκαν από όλους του χώρους (από το μαύρο της ακροδεξιάς μέχρι το μαύρο των αναρχικών με μια στάση στο ροζ των οπορτουνιστών);
      βεβαία αυτό δεν το ξεπεράσατε ποτέ για αυτό ξανά σε πλήρη συγχορδία δολοφονήσατε ένα κομμουνιστή (θα θέλατε και άλλους αλλά ευτυχώς δεν το πετυχατε) στο σύνταγμα μπροστά.
      κρατάμε ψηλά την σημαία και τις υποσχέσεις μας όταν μπαίνουμε μπροστά στους εργασιακούς χώρους για να υπερασπιστούμε τις κατακτήσεις της εργατικής τάξης, για να απεργήσουμε (σε αντίθεση με τους απεργοσπάστες και τους συνδαιτυμόνες του σεβ) και το πληρώνουμε με διώξεις, απολύσεις, ξύλο, απειλές από τραμπούκους για οικογένειες, συντρόφισσες με σπασμένα πόδια γιατί τόλμησαν να πάνε εξόρμηση σε γκέτο (μεταμόρφωση international service).
      έτσι τιμάνε οι κομμουνιστές τις υποσχέσεις τους οπορτουνα. και όχι με υπογραφές για μειώσεις και ψηφαλακια από τους εργοδότες (σκλαβενιτης) για να είμαστε πλειοψηφία σε σωματεία που την τελευταία δεκαετία μετράμε 0 (μηδέν) ώρες κινητοποίησης.
      το κατάλαβες ελεεινέ προβοκάτορα με την μάσκα του λόγιου;
      τέρμα οι προβοκάτσιες. αν θες για μια φορά στην ζωή σου να είσαι αξιοπρεπείς και να μην σέρνεσαι σαν σκουλήκι, να έχεις το θάρρος της γνώμης σου και ότι έχεις να πεις να το λες "παντελονατα", κατά πρόσωπο και ευθέως και όχι με πλάγιους τρόπους.
      θες να τα χώσεις στο ΚΚΕ γιατί διαφωνείς; με γεια σου και χαρά σου, πες τα επιχειρήματα σου. την πασοκια (νυν συριζια) με τα αλλά θέλω, αλλά λέω μπας και μπερδέψω κανένα, αλλού. εντάξει;
      και πριν πιάνεις στο στόμα σου το ΚΚΕ, να το πλένεις καλά, εντάξει οπαδέ του ομπαμα και του περεζ;

      γιατί όπως είπε και η Αλέκα στην βουλή, ευγενείς είμαστε όχι ηλίθιοι και επειδή έχετε ξεπεράσει τα όρια καιρό τώρα μην φτάσουμε να κάνουμε και το άλλο που είπε εκείνη την μέρα.

      Διαγραφή
    8. Για την ιστορία, καλό είναι να αναφέρουμε ορισμένα στοιχεία για το τι βίωνε ένας εργάτης στη Σοβιετική Ενωση.

      Post και σχόλια στα
      ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/02/blog-post_6179.html )

      ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/06/blog-post_25.html )
      Διακοπές: προνόμιο στον καπιταλισμό, δικαίωμα στον σοσιαλισμό

      ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/06/blog-post_5863.html )
      Η Τοπική Αυτοδιοίκηση στη Σοβιετική Ένωση.

      ( http://enomenoktistadiko.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html )
      Η θέση των οικοδόμων στην πρώην ΕΣΣΔ. Στοιχεία, «συγκρίσεις», σκέψεις…
      Alexey Bushkin - RIA Novosti archive. Ιlief

      Διαγραφή
  24. Συνάντηση κορυφής... οι επαναστατικές δυνάμεις της χώρας, γνήσιοι απόγονοι του Άρη συναντιούνται...

    http://tvxs.gr/news/ellada/symptyksi-%C2%ABmetopoy%C2%BB-me-stoxo-tin-kybernitiki-prooptiki

    Θέμα συζήτησης:«συνεννόηση επί ρεαλιστικών βάσεων» για το ντεκόρ των γουναράδικων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή