Κυριακή, 16 Ιουνίου 2013

Πάνος Ράμος-Γιατί η Digea βρίσκεται πίσω απ' το κλείσιμο της ΕΡΤ

21 σχόλια:

  1. Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κοντομηνάς, Κουρής, Κυριακού, Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγοπούλου.

    Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κοντομηνάς, Κουρής, Κυριακού, Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγοπούλου.

    Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κοντομηνάς, Κουρής, Κυριακού, Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγοπούλου.

    Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κοντομηνάς, Κουρής, Κυριακού, Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγοπούλου.

    Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κοντομηνάς, Κουρής, Κυριακού, Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγοπούλου.

    Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κοντομηνάς, Κουρής, Κυριακού, Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγοπούλου.

    Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κοντομηνάς, Κουρής, Κυριακού, Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγοπούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρείτε τις λέξεις "Digea", "Μάνια Τεγοπούλου" και κερδίστε πλούσια δώρα: http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grE/gre2013/2013_06_16.html

      Διαγραφή
    2. Αντώνη

      Είμαστε "υπό κατοχή"! Δεν έχουμε καπιταλισμό, μονοπώλια. Ψωροκώσταινα!
      Καλά τα λέει ο Κονδύλης! Να φτιάξουμε πρώτα Καπιταλισμό και σε καμία 50αριά χρόνια βλέπουμε για σοσιαλισμό.

      Γενικά Οικονομικά Στοιχεία και ΑΞΕ για Ελληνικές Επενδύσεις στο Εξωτερικό μέσα από τα λινκ του LR μαζί με τα σχόλια

      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/03/2001-2011.html )

      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9.html )

      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2453.html )

      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/03/25.html ).Ilief

      Διαγραφή
  2. χούντα, γκαουλάιτερ, Θάτσερ, μας κάνουν;
    Odradek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/04/blog-post_4521.html )
      Μερικές σύντομες παρατηρήσεις για τη Θάτσερ (και όχι μόνο)

      Αν o συντάκτης δεν επαναλάμβανε την λέξη "αριστερά" θα ήταν μία πολύ καλή δημοσίευση.Ilief

      Διαγραφή
    2. @Odradek: Πώς τα κατάφερε να γράψει ολόκληρο άρθρο για το θέμα χωρίς καμία αναφορά στην Digea? Θα του θυμώσει η Μάνια;

      Διαγραφή
    3. Nα συμπληρώσω στο σχόλιό μου 16 Ιουνίου 2013 - 2:04 μ.μ.

      Μαζί με την κουραστική επανάληψη της λέξης "αριστεράς"("αριστερά" λένε πως είναι και η ΔΗΜΑΡ και ο ΣΥΡΙΖΑ) εξίσου ανούσια και άστοχα είναι
      τα "βουλισιαρχικά" που γράφει ο συντάκτης, εκφράζοντας κάπου την αγανάκτησή του για το πρόσωπο της Maggi και κάπου την ευχαρίστησή του για τον θάνατο της Maggi.
      Η οποία πέθανε νικήτρια, δικαιωμένη για τις επιλογές της, και το όνομά της αποτέλεσε έναυσμα για μία ολόκληρη πολιτική. Ilief

      Διαγραφή
    4. @Ilief δεν αντιλέγω καθόλου ως προς την σπουδαιότητα του ρόλου της Θάτσερ κ την σημασία της για το σήμερα, αλλά νομίζω ότι πρέπει να είμαστε προσεχτικοί με τη χρήση των ιστορικών παραδειγμάτων, ιδίως από τη στιγμή που τα χρησιμοποιεί κ η κυρίαρχη ιδεολογία
      @Αντώνης, εδώ ίσως θα ήταν χρήσιμος λίγος Φρόυντ, ξέρεις τραύμα, μετωνυμία, απώθηση, μετάθεση, άρνηση
      Odradek

      Διαγραφή
    5. Συμφωνώ στις παρατηρήσεις σου Odradek

      Το ζουμί της δημοσίευσης (πέρα των διαφωνιών που έχω με τον συντάκτη της) είναι πως η πολιτική του Θατσερισμού θριάμβευσε γιατί η εργατική τάξη δεν είχε ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

      Ποια πολιτική είχε η εργατική τάξη;
      Μόνο αναμνήσεις ενός "καλού καπιταλισμού" - Κενσυανυσμού - αστικού "κοινωνικού κράτους".

      Όλοι ξεχνάνε πως ο Νεοφιλελευθερισμός είναι αυτός που έβγαλε τον Καπιταλισμό από τον "βάλτο", από την μείωση των μέσων ποσοστών κέρδους. Άρα τι αντιπαραθέτει η εργατική τάξη; Κάτι που απέτυχε σε λιγότερο από 30 χρόνια και ήταν στο "γήπεδο" του καπιταλισμού.

      Το να επιτίθετε κάποιος γενικά και αόριστα στον Νεοφιλελευθερισμό αφήνοντας να εννοηθεί πως υπάρχει "καλός καπιταλισμός" και χωρίς να αντιπαρατεθεί με την ουσια της πολιτικής της αστικής τάξης είναι αυταπάτη. Ilief

      Διαγραφή
    6. Αντώνη
      για "επικαιροποιημένο" Χάγιεκ θα δημοσιεύσεις κάτι,
      ή έχεις δημοσιεύσει στο παρελθόν;
      Yπάρχει κάπου το βιβλίο του Χάγιεκ ή μέρος του στα Ελληνικά; Ilief

      Διαγραφή
  3. Γι αυτό και το ΚΚΕ, καταγγέλει (και πολύ εύστοχα θα συμπλήρωνα) ότι πλέον στην χώρα μας έχουμε μια !

    ΣΤΥΓΝΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Κόμμα απαντά ΚΑΙ με χιούμορ
      ( http://www.902.gr/eidisi/politiki/20016/kleinoyn-tin-ert-fimonoyn-ton-902-video ).Ilief

      Διαγραφή
  4. καλα η digea τη δουλεια της κανει...

    εγω απλα θα ηθελα να σχολιασει καποιος συριζαιος την απολυτη ξεφτιλα τους αυριο να κανει συλλαλητηριο το ΠΑΜΕ στην ΕΡΤ και αυτοι να κανουν συγκεντρωση στο Συνταγμα για να μαζεψουν ψηφαλακια απο την ολη κατασταση που επικρατει...οχι τιποτα αλλο γι ανα δουμε ποιος νοιαζεται για τους απολυμενους και το κινημα και ποιος θελει ανωδυνους αγωνες σαν σκαμνακι για ανεβει στην υπυργικη καρεκλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκτός θέματος.
    ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/06/blog-post_9426.html )
    ( http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/06/blog-post_16.html )
    Κάτι για την εφημερίδα των απεργών στα ΜΜΕ «Αδέσμευτη Γνώμη». Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυό κουβέντες για τα τεκταινόμενα την ΕΡΤ, εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Προσωπικά τείνω να πιστέψω οτι την κατάσταση θα «σώσει» το ΣτΕ βγάζοντας παράτυπη την ΠΝΠ.»

      Το Στε δεν σώζει τίποτε (το παράθεμα στο σχόλιο από τη απεργιακή και νομικά «Αδιάβαστη Γνώμη»):

      http://leninreloaded.blogspot.com/2013/06/blog-post_6732.html?showComment=1371336019000#c562819716776558022

      Στο Στε συζητείται αίτηση αναστολής, η επί της ουσίας [--->αντισυνταγματικότητα] απόφαση το Σεπτέμβριο. Για να ανασταλεί η υπ. απόφαση (υποθέτω αυτή προσβάλλουν, όχι την ΠΝΠ), θα πρέπει να εξεταστεί το στοιχείο τής μη αναστρεψιμότητας [αυτό στο οποίο οι μη νομικοί δημοσιογράφοι αναφέρονται ως «τετελεσμένο»]. Έχω την εντύπωση ότι ο συνήγορος θα επικεντρωθεί στις απολύσεις, όχι στη λειτουργία τής ΕΡΤ (η εξαγγελία τής λειτουργίας τής μίνι-μι-ερτ, αναιρεί το επιχείρημα τής «μη αναστρεψιμότητας»). Για τις απολύσεις, πάλι εν όψει της «δημοσιονομικής» κατάστασης, το βλέπω δύσκολο το ΣτΕ να δεχτεί την αναστολή.

      Η μόνη οδός είναι αυτή που προτείνει ο Παφίλης, για κατάργηση στο κοινοβούλιο τής ΠνΠ.

      ΥΓ Ωραίο το «Άξιο Εστί», αλλά εγώ θα προτιμούσα ορατόριο μπρεχτικής αποστασιοποίησης με τίτλο «Η κατάργηση τής ΠνΠ».

      Διαγραφή
    2. Για να αντιληφθείς πόσο επισφαλής είναι η θέση από νομικής άποψης των προσφευγόντων, δες αυτό το αισχρό νομικό σημείωμα από τους νομικούς τού ΣΥΡΙΖΑ:

      http://www.rednotebook.gr/details.php?id=9839

      «Ζήτω που σας κάψαμε», Πηγή: alterthess

      Διαγραφή
  7. Έχεις δίκιο για τα νομικά, αλλά μην μπερδεύουμε τα πράγματα: η «λύση Παφίλη» είναι καταστροφή γι αυτούς! Αυτό που κακοδιατυπώνω στο σχόλιο είναι οτι το ΣτΕ θα μπορούσε να τους βοηθήσει κηρύσσοντας ακριβώς την προσωρινή αναστολή της υπουργικής απόφασης, ώστε να τους δώσει χρόνο (για τετελεσμένα, κουζινική της συμμαχίας τους κτλ). Είναι μια απλή αίσθηση, θα δούμε. Ψιθυρισμοί για εκλογές πάντως υπάρχουν εδώ και κάποιον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προβλέψιμοι λοιπόν. Να δούμε τι θα κάνουνε με το πλάνο. Θα φάνε καθηγητές;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. (σόρρυ για το σπαστό σχόλιο) Γιατί αν μείνουν οι απολύσεις, όπως εγκρίνει η γελοία απόφαση του ΣτΕ, όλα τα βασικά στοιχεία του κόμπου παραμένουν. Οι συνέταιροι ξεφτιλίζονται εντελώς κτλ κτλ. Συν το μπάχαλο για το ποιός θα παίξει πρόγραμμα: το κανάλι της Βουλής ίσως; (και το ραδιόφωνο;)
    Αυτά και μεταπηδώ σε πιό επίκαιρο θρεντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://dimosiografoiert.blogspot.gr/2013/06/blog-post_24.html
    "Ο ρόλος των ιδιωτικών καναλιών στο κλείσιμο της ΕΡΤ"

    Αντε τώρα να πεις τον Βαρδινογιάννη, Κυριακού, Μπόμπολα και άλλους "Υπερεθνική Ελίτ"

    Ορέστης


    ΑπάντησηΔιαγραφή