Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Απορίες πάνω σε μια πρόταση

Το ΚΚΕ δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένο με το να επαναλαμβάνει αυτάρεσκα ότι δικαιώνεται διαρκώς, όταν ο λαός βλέπει τη ζωή του να εξαθλιώνεται και τις προοπτικές του διαρκώς να εκμηδενίζονται.
Ανδρέας Κυρίτσης, "ΚΚΕ: Σε ρόλο αριστερής Κασσάνδρας" Πριν/Tvxs

Να το εξετάσουμε το θέμα, μιας και αυτό το ακούμε και το διαβάζουμε εκατοντάδες φορές. Να δούμε ποιες είναι οι εναλλακτικές ρε παιδί μου.

1. Το ΚΚΕ λέει "μην κάνεις/δεχτείς/ψηφίσεις το Χ, θα πέσεις σε παγίδα", αλλά ο λαός πάει κάνει/δέχεται/ψηφίζει ακριβώς το αντίθετο γιατί τι ξέρει το ΚΚΕ, είναι συμπλεγματικό/ξεπερασμένο/παίρνει ρούβλια, οτιδήποτε. Τότε το ΚΚΕ, για να μην κάνει την Κασσάνδρα και γίνεται δυσάρεστο, παίρνει στο λαό που κλαίει και οδύρεται για τις συνέπειες των επιλογών του γλειφιτζούρι και του χαϊδεύει στοργικά το κεφάλι.

2.  Το ΚΚΕ λέει "μην κάνεις/δεχτείς/ψηφίσεις το Χ, θα πέσεις σε παγίδα", αλλά ο λαός πάει κάνει/δέχεται/ψηφίζει ακριβώς το αντίθετο γιατί τι ξέρει το ΚΚΕ, είναι συμπλεγματικό/ξεπερασμένο/παίρνει ρούβλια, οτιδήποτε. Τότε το ΚΚΕ, για να μην κάνει την Κασσάνδρα και γίνεται δυσάρεστο, του λέει "καλά έκανες πασά μου, δεν πειράζει, τυχαία είναι όλα στη ζωή, δεν έκατσε η φάση, τι το ψάχνεις."

3.  Το ΚΚΕ λέει "μην κάνεις/δεχτείς/ψηφίσεις το Χ, θα πέσεις σε παγίδα", αλλά ο λαός δείχνει σημάδια ότι προτίθεται να κάνει/δέχεται/ψηφίζει ακριβώς το αντίθετο γιατί τι ξέρει το ΚΚΕ, είναι συμπλεγματικό/ξεπερασμένο/παίρνει ρούβλια, οτιδήποτε. Τότε το ΚΚΕ, για να μην κάνει την Κασσάνδρα και γίνεται δυσάρεστο, αντιστρέφει αυτά που έλεγε και λέει τα ανάποδα. Αν ο λαός του πει ότι είναι ΟΦΑ ως αποτέλεσμα της στάσης αυτής, κάθεται και κλαίει μόνο του στη γωνία. 


4. Το ΚΚΕ δε λέει τίποτε απολύτως. Δεν προβλέπει, δεν προειδοποιεί. Δε μιλάει, δε λαλάει. Μούγκα ρε παιδί μου. Ούτε με το τσιγκέλι δεν του βγάζεις λέξη. Για να μη γίνεται Κασσάνδρα δηλαδή.

5. Το ΚΚΕ δε λέει τίποτε μέχρι να πάρει χαμπάρι προς τα πού δείχνει η κοινή γνώμη για κάποιο θέμα. Μόλις πάρει χαμπάρι τι λέει η κοινή γνώμη, δηλαδή τι της λένε να λέει τα ΜΜΕ, υπερθεματίζει ασμένως. "Μπράβο!", "Όλε!", "Γιούπι!", τέτοια. Ρίχνεται με τα μούτρα στο αβάντζο αυτού που λέει η κοινή γνώμη. Άμα γίνει μαλακία και στραβώσει το πράμα, κάνει πως δεν κατάλαβε τίποτε και συνεχίζει απτόητο. Δηλαδή κάνει αυτό που κάνουνε και οι άλλοι, και ελπίζει να το στηρίξει ο κόσμος επειδή έχει ωραίο λογότυπο.

6. Το ΚΚΕ δεν εκφράζεται ποτέ προειδοποιητικά ή κριτικά, δεν λέει ποτέ "μη" ή "όχι", λέει σ' όλα "ναι" και ελπίζει να του βγουνε όλα ανεξαιρέτως. Για να μην κάνει την Κασσάνδρα είπαμε.

7. Το ΚΚΕ κάνει όλα όσα κάνει και τώρα, απλά δεν λέει ποτέ "εγώ σε είχα προειδοποιήσει και σου είχα πει αυτό κι εκείνο" γιατί τι τώρα, τον έξυπνο παριστάνει; Έχει και μια περηφάνεια ο λαός, άμα είναι θα το παραδεχτεί μόνος του, κι ας πάρει και 50 χρόνια που λέει ο λόγος. Κι άμα δεν το παραδεχτεί και ποτέ, τι έγινε, τους ινστρούχτορες παριστάνουν ορισμένοι;

Ποιο απ' όλα είναι ρε μάγκες;

25 σχόλια:

  1. Το ΚΚΕ δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένο με το να επαναλαμβάνει αυτάρεσκα ότι δικαιώνεται διαρκώς, όταν ο λαός βλέπει τη ζωή του να εξαθλιώνεται και τις προοπτικές του διαρκώς να εκμηδενίζονται.

    1. To ΚΚΕ μπορεί να είναι ευχαριστημένο. Σκοπός του κόμματος αυτού είναι η ευχαρίστηση και το πετυχαίνει και με αυτόν τον τρόπο. Ποιον;

    2. Με το να δικαιώνεται διαρκώς και να το επαναλαμβάνει αυτάρεσκα.

    3. Ειδικά τώρα που ο λαός εξαθλιώνεται, το ΚΚΕ είναι ακόμη πιο ευχαριστημένο με τη δικαίωσή του και την αυτάρεσκη επανάληψη που ακούς από το ΚΚΕ "δικαιωθήκαμε".

    Είναι ένα κόμμα που τα λέει έξω από τα δόντια. Στο πρόγραμμά του, αναλύει στόχους και στρατηγικές όπως :

    - Ευχάριστος κομμουνισμός. 100 + 1 tips για να τον πετύχεις.

    - Καλοκαίρι και κομμουνισμός. Ρακέτες, αντικουνουπικά, ελεύθερο κάμπινγκ και όσα πρέπει να ξέρετε για να δικαιωθείτε.

    - Το 'βλεπες. Το 'παιξες; Μη σου ξεφύγει τίποτα. Να τη λες ξανά και ξανά σε όλους και να ξαναματαδικαιώνεσαι.

    - ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΟΠΛΑ . Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται. Ώρα να τους την πεις άσχημα.

    - Ή με το κεφάλαιο ή με τους καμπόσους!

    - Λαϊκή συμμαχία. Για να τη λέμε όλοι σε όλους. Δικαιωθείτε πρώτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ;

    Μα ποιος θα εφαρμόσει αυτό το πρόγραμμα; Ξανά για το θέμα της κυβέρνησης

    Είναι γνωστό ότι η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου ταυτίζει την έννοια της εξουσίας με την κυβέρνηση. Αυτό δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε αθώο. Προκύπτει μεθοδικά από την ιδεολογική πλύση εγκεφάλου της κυρίαρχης οικονομικά και πολιτικά αστικής τάξης, έτσι ώστε η προσοχή των εργαζομένων να εστιάζεται στην διεκδίκηση κάποιας θέσης και ρόλου στον περίβολο της εξουσίας της και όχι στην διεκδίκηση της εξουσίας. Δυστυχώς η κοινοβουλευτική αριστερά- και όχι μόνο- αναπαράγει αυτό το μύθο.

    Η ιστορική πραγματικότητα λέει βεβαίως άλλα πράγματα: Καμία ουσιαστική κοινωνική ή πολιτική μεταβολή και πολύ περισσότερο καμία επανάσταση στον κόσμο, δεν ήταν αποτέλεσμα αλλαγής κυβέρνησης, ούτε ‘’μισακής’’ και επ’ άπειρον δυαδικής εξουσίας. Ήταν αποτέλεσμα αλλαγής της φύσης της εξουσίας, η οποία δεν άλλαξε και ποτέ βαθμιαία.

    Θα αρκούσε ίσως μόνο η υπενθύμιση του συνθήματος της μπολσεβίκικης επανάστασης ‘’όλη η εξουσία στα σοβιέτ!’’

    Η σύγκρουση για το ζήτημα της εξουσίας, αν υπάρχει επαναστατική πολιτική για να την υπηρετήσει, θα αναδείξει φυσικά την ανάγκη της στάσης και απέναντι σε κυβερνήσεις (διαφόρων τύπων), που θα προκύπτουν. Το να ξεκινήσει όμως κανείς από αυτό, μιας και υπάρχει ως ‘’ενδεχόμενο’’, αποτελεί πραγματικά αντιστροφή των αναγκαίων ιεραρχήσεων και της βασικής στόχευσης. Θα λέγαμε ότι είναι και προϊόν πίεσης. Αυτό είναι λογικό και εύλογο, αλλά ας μην κάνουμε την αδυναμία αρετή.

    Μήπως όμως η κατάχτηση της κυβερνητικής εξουσίας θα μπορούσε να ήταν η αρχή;

    Στην πολιτική, γενικά, δεν αποκλείεται ποτέ τίποτα, αλλά πρακτικά, επειδή ζούμε σε δοσμένη εποχή και σε δοσμένο χώρο, καλό είναι να μη ξεχνάμε πράγματα όπως:

    Πρώτο: Η αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία σταματάει έξω από την οικονομική-παραγωγική σφαίρα, ειδικά στις σύγχρονες συνθήκες καθολικής ισχύος των πολυεθνικών πολυκλαδικών μονοπωλίων και ‘’ιδιωτικοποίησης’’ του κράτους από το κεφάλαιο.

    Δεύτερο: Στην ίδια την πολιτική σφαίρα, το πραγματικό βαθύ αστικό κράτος (στρατός, σώματα καταστολής, δικαστική εξουσία κλπ), είναι στην ουσία έξω από τον έλεγχο του νομιμοποιημένου δημοκρατικά ελεγχόμενου από την Βουλή τομέα.

    Τρίτο: Υπάρχουν ισχυρότατοι μη κρατικοί τομείς της αστικής πολιτικής εξουσίας όπως τα ΜΜΕ, η εκκλησία, οι εργοδοτικές οργανώσεις, το φασιστικό παρακράτος.

    Τέταρτο: Ο διεθνής πυλώνας της αστικής εξουσίας είναι περισσότερο από ποτέ υπερ-αναπτυγμένος. Στην περίπτωση μας μιλάμε για την ΕΕ, το ΝΑΤΟ, το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως θα έπρεπε κανείς να θυμηθεί την πείρα της γειτονικής μας Ιταλίας, μετά την κατάρρευση του πολιτικού συστήματος που βασιζόταν στην Χριστιανοδημοκρατία και τους Σοσιαλιστές του Κράξι: Πολλά χρόνια με εφήμερες κυβερνήσεις της πλάκας, αλλά η καπιταλιστική οικονομία να βαίνει ανοδικά, πραγματοποιώντας βαθιές αντεργατικές τομές και αναδιαρθρώσεις. Στο δε πολιτικό τομέα, η περίοδος αυτής της ‘’κυβερνητικής αστάθειας-πολιτικής σταθερότητας’’, χώνεψε παράλληλα την πλήρη αστικοποίηση του ιστορικού ΙΚΚ και την διάλυση της Κομμουνιστικής Επανίδρυσης, αλλά και πολλών αριστερών τάσεων της, μέσω της συμμετοχής στις κυβερνήσεις της κεντρο-αριστεράς.

      Η πρόταξη του στόχου της κυβέρνησης παραβλέπει τα προηγούμενα και τελικά υποτιμάει την αστική τάξη και αυτό είναι το ιστορικό πρόβλημα της αριστεράς στην Ελλάδα: Διεκδικούσε πάντα κυβέρνηση, ουδέποτε έθεσε ζήτημα εξουσίας ακόμη και όταν αυτή κυλούσε στους δρόμους,, με πιο τραγική την περίπτωση του ‘44 όταν η αριστερά συμμετείχε στην κυβέρνηση τη στιγμή που η πραγματική εξουσία την έσφαζε.

      Τα παραπάνω καθόλου δεν σημαίνουν ότι το ζήτημα της κυβέρνησης θα πρέπει να θεωρείται από την επαναστατική αριστερά, ως ένα ταμπού που δεν μπορεί να αγγιχτεί. Αντίθετα, το αναδεικνύουμε στη σωστή του διάσταση, στο βαθμό που το εντάσσουμε αφενός στην προοπτικής μιας άλλης εξουσίας και αφετέρου όταν το συνδέουμε με τον σκληρό αγώνα για τη διαμόρφωση εκείνων των όρων στην ταξική πάλη που θα έδιναν τη δυνατότητα για την ανάδειξη προσωρινών έστω μορφών λαϊκής διακυβέρνησης με άλλη δυναμική.

      Για να μη συζητάμε μόνο για το Δεκέμβρη του ‘44 ή το ‘65 ή το ‘73, όπου η κριτική φαίνεται να είναι εύκολη και να μην αγγίζει κανένα άμεσα, καλό είναι να θυμηθούμε ότι την προηγούμενη τριετία, στο φόντο της λαϊκής αφύπνισης ενάντια στη μνημονιακή επέλαση, ο κόσμος βρέθηκε ούτε μία ούτε δύο φορές στα πρόθυρα της μαχητικής εξέγερσης, αλλά δυστυχώς ζήτημα και σύνθημα εξέγερσης και προσωρινής ‘’κυβέρνησης της εξέγερσης’’ δεν τέθηκε. Και εδώ οι ευθύνες δεν αφορούν μόνο την κοινοβουλευτική αριστερά. Ακόμη χειρότερα, ενώ τόση συζήτηση γίνεται περί κυβέρνησης, κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να ψηλαφίσει αυτή την υπαρκτή πείρα

      Αυτό βέβαια, μαζί με την θορυβώδη έλλειψη αυτοκριτικής, προδίδει και μια άλλη επικίνδυνη ταύτιση πέραν της ταύτισης κυβέρνησης και εξουσίας: Είναι η ταύτιση κυβέρνησης και αστικής κοινοβουλευτικής διαδικασίας. Και αν αυτό για τη ρεφορμιστική έκπληξη δεν αποτελεί έκπληξη, για την επαναστατική αριστερά, στο βαθμό που κάνει το ίδιο λάθος, είναι σοβαρότατο πρόβλημα και θέτει ζήτημα φυσιογνωμίας.
      Παναγιώτης Μαυροειδής, διάλογος για τη Συνδιάσκεψη ΑΝΤΑΡΣΥΑ
      http://aristeroblog.gr/node/1704

      Διαγραφή
    2. Mας λέει ότι η Ελλάδα έφτασε στα πρόθυρα της μαχητικής εξέγερσης. Φαντάζομαι συνδέει τα πρόθυρα εξέγερσης με τους αγκανάκτικος και όχι με τις απεργίες; Και κάπου εδώ, στοκάρει το μυαλό μου, μιας και το κακόμοιρο, δεν μπορεί να συνδέσει την εργατική εξουσία με κάτι διαφορετικό (π.χ. αγκανάκτικος) πέρα από απεργίες και καταλήψεις σε εργοστάσια και διοικητικούς χώρους. Εκτός αν λέει ότι μία αόριστη εξέγερση τύπου αγανακτισμένων, αν μπορεί να θεωρηθεί εξέγερση, θα μπορούσε να δώσει από μόνη της έναυσμα για οργάνωση στα εργοστάσια και στα γραφεία των πολυεθνικών. Όπως στο Μάη του '68;
      Και βέβαια, τίθεται θέμα σύγκρισης. '44 και αγανακτισμένοι, είναι οι κορυφαίες στιγμές ταξικής πάλης στην Ελλάδα. Πολύ σωστά. Θα συμφωνήσω σε όλα αυτά και θα εισάγω την έννοια της επανάστασης εξ αγανακτήσεως.*

      Τώρα, για το θέμα της κυβέρνησης. Στην αρχή μας λέει ότι δεν πρέπει να ταυτίζουμε την εξουσία με την κυβέρνηση. Η εξουσία είναι στα μονοπώλια, στους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς, στους αστικούς θεσμούς και μήντια κλπ. Άρα, δεν μπορείς να μιλάς για εξουσία αν βγεις μόνο στην κυβέρνηση. Βέβαια, δεν είναι κακό να συζητάμε και για κυβέρνηση. Από την άλλη, δεν είναι σωστό να ταυτίζουμε την κυβέρνηση με την αστική δημοκρατία. Απλά πράγματα.

      *Μιλάμε για την οργάνωση των λαϊκών μαζών, μέσω αγανάκτησης. Όσα περισσότερα τηλεκοντρόλ αλλάξουνε κανάλι, σπάσουνε στο πάτωμα ή τον τοίχο, όσες περισσότερες μούντζες μέσα στο σπίτι ή εκτός αυτού συγκεντρωθούνε σε μια χώρα σε ελάχιστη κατά το δυνατόν χρονική διάρκεια, τόσο πιο γρήγορα ογανώνεται ο λαός για την κατάληψη της εξουσίας. Π.χ. '44

      Διαγραφή
    3. "Είναι γνωστό ότι η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου ταυτίζει την έννοια της εξουσίας με την κυβέρνηση. Αυτό δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε αθώο. Προκύπτει μεθοδικά από την ιδεολογική πλύση εγκεφάλου της κυρίαρχης οικονομικά και πολιτικά αστικής τάξης, έτσι ώστε η προσοχή των εργαζομένων να εστιάζεται στην διεκδίκηση κάποιας θέσης και ρόλου στον περίβολο της εξουσίας της και όχι στην διεκδίκηση της εξουσίας. Δυστυχώς η κοινοβουλευτική αριστερά- και όχι μόνο- αναπαράγει αυτό το μύθο."

      Το μόνο κόμμα το οποίο επέμεινε στη διάκριση κυβέρνησης και εξουσίας είναι το ΚΚΕ. Αυτή η διάκριση ήταν η δεδηλωμένη βάση της μη συνεργασίας του με ΣΥΡΙΖΑ στα πλαίσια μιας "αριστερής κυβέρνησης" χωρίς λαϊκή εξουσία. Και εδώ ο ΠΜ (με τη δραχμή) μιλά αδιαφοροποίητα για την "κοινοβουλευτική αριστερά" (άρα ΚΑΙ το ΚΚΕ) ως όργανο "πλύσης εγκεφάλου" του λαού για να αγνοήσει τη διάκριση "κυβέρνησης" και "εξουσίας" που εμφανίζεται να εισάγει...ο ΠΜ.

      Καλά, δεν ντρέπονται λιγάκι; Πώς κυκλοφορούν στο δρόμο;

      Διαγραφή
    4. Ό,τι και να λένε, οι ίδιες οι πράξεις τους τούς διαψεύδουν:

      http://web-news.gr/wp-content/uploads/2012/05/wpid-E808AAC52650BA7A409FD963A618A14E.jpg

      Δεν ξεχνάμε ρε μάγκες...

      Διαγραφή
  3. Απο πού προκύπτει το ότι το ΚΚΕ είναι "ευχαριστημένο" και οτι επαναλαμβάνει "αυτάρεσκα" - της συγκεκριμένης πρότασης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και "χαιρέκακο" το λένε σε παρόμοια "επιχειρήματα", και ό,τι κάτσει. Κατά βάση, δεν έχει δικαίωμα το ΚΚΕ να πει "εμείς είχαμε πει ότι...". Δεν κάνει, είναι αντιμαρξιστικό.

      Διαγραφή
  4. Το video για τοχθεσινό σχόλιό μου σχετικά με το "κίνημα" της πατάτας:
    http://www.ert.gr/webtv/et3-enimerosi/item/13611-28-05-2013#.UaWMKNjIhus
    απο 52:00 έως 58:00.
    Τσέχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Για να δείξεις αλληλεγγύη πρέπει να έχεις προϊόν..."
      Μου 'φτιαξες τη μέρα!

      gdmn1973

      Διαγραφή
    2. Έξι ολόκληρα λεπτά με ΠΑΤΑΤΕΣ(Συριζεικες)!!

      Μου χρωστάς έξι λεπτά από το χρόνο μου.

      Μπορείς να με αποζημειώσεις και με έξι κιλά πατάτες κινηματικές...


      WrongTendency

      Διαγραφή
    3. Μία άλλη ματιά στο "κινημα της πατάτας"
      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/03/blog-post_1120.html )
      Διάλεξις πρωτοβάθμιου καθηγητή πολιτικής οικονομίας. Γιάννης Μηλιός, αν έχετε ακουστά.Ilief

      Διαγραφή
  5. offtopic:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=366588

    JKL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://suekatz.typepad.com/.a/6a00d8341c7a9753ef017c382c9a6d970b-300wi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σάββατο, 6 Απριλίου 2013
    ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/04/updated.html )
    Το ΚΚΕ φταίει...(updated).Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.antarsya.gr/node/1393
    Απορώ πως σου ξέφυγε αυτό το διαμαντάκι Αντώνη. 'Θα αλλάξουμε τον καπιταλισμό από τα μέσα,αλλά δεν μας αφήνει το ΚΚΕ,δεν μας αφήνει το 4,5% ρε γαμώτο' μας λέει ουσιαστικά ο καθηγητής. Ήθελα να ήξερα με τι μούτρα συγχρωτίζεται αυτός ο άνθρωπος της ανώτερης εργατικής αριστοκράτίας με τα μέλη του ΜΑΣ εκεί στην Πάντειο.
    Παναγιώτης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Παν. Κ.,
      Δεν ξέρω αν, και πως, το ΜΑΣ συγχρωτίζεται με το άτομο.
      Νομίζω, όμως, πως δεν θα έχουμε γενικά καμιά απορία αν κάνουμε μιαν απλή διαπίστωση:
      Ο άνθρωπος είναι ΣΤΟΚΟΣ. Και κακώς ασχολούμαστε.
      (Υβριστικό σχόλιο, ας αποφασίσει ο οικοδεσπότης για την τύχη του, εγώ πάντως, ειδικά γι αυτό, δε θα χρησιμοποιήσω το γνωστό σεχταριστικό μου νικνέϊμ, θα το υπογράψω. Αμάν, πιά!)
      Ηλίας Τζαμουράνης

      Διαγραφή
    2. 'Συγχρωτίζεται' εννοώ πχ.περνάει από μπροστά τους όταν πηγαίνει να πάρει καφέ από το κυλικείο,τους κάνει μάθημα,τέτοιες καταστάσεις(δεν έχω ιδέα από Πάντειο και γενικά από τα πανεπιστήμια της Αθήνας). Τι μπορεί από όλα αυτά τα περισπούδαστα τα οποία γράφει για το ΚΚΕ, να έχει το θράσος να λέει στον σφο κνίτη ,που δεν μπορεί να σπουδάσει επειδή απέλυσαν τον πατέρα του και όμως δε λυγάει,βγαίνει μπροστά σε κάθε μικρό και μεγάλο πρόβλημα; Με τι μούτρα; Και στόκος είναι,και η μικροαστίλα του και ο κομπλεξισμός του δεν έχουν όρια. Παναγιώτης Κ.

      Διαγραφή
  9. Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ που έδωσες το λινκ για αυτό το κείμενο. Από τη στιγμή που διάβασα τη φράση " κινηματική συμπολίτευση " νοιώθω μια πλήρωση , μια ολοκλήρωση , νοιώθω το εγώ μου να έχει ανέλθει σε μια ανώτερη μορφή ύπαρξης.

    Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσχετος προβληματισμός: Ο Κουτσούμπας στη συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 μου φάνηκε ότι μίλησε σα να μην είχε γίνει το 19ο Συνέδριο, μάλιστα επανέφερε το ενδεχόμενο κυβέρνησης κοινοβουλετικού τύπου, ουσιαστικά του 15ου. Κάνω λάθος;

    Ε.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέρμα πια οι αυταπάτες (...αναγκαστικά γιατί τους τέλειωσαν τα αποθέματα): ούτε κυβέρνηση Σύριζα φαίνεται πλέον στην άκρη του τούνελ, ούτε η μεταμόρφωση της Ελλάδας σε Αμπού Ντάμπι, οι αστοί παίζουν μπάλα σε άδειο γήπεδο κ οι αριστεροί δεν έχουν με τι να γκρινιάξουν πλέον, έρχεται κ καλοκαιράκι...
    μια επιλογή μένει, αυτή την φορά να τους πάρουμε μαζί μας στον διάολο, μετά βλέπουμε...
    Odradek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/05/1_29.html )
    29 Μαΐου 2013
    Η συνέντευξη του Δημήτρη Κουτσούμπα στον ΑΝΤ1. Aπλός και κατανοητός. Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://mao.gr/xasapopoulos/

    Και σχόλια, έχουν σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εκτός θέματος αλλά ο άνθρωπος δεν κρατιέται:
    http://prin.gr/?p=1416
    Ύμνοι και συγχαρίκια στους δεξιούς και ακροδεξιούς της Ευρώπης. Ξυπνήσανε οι δεξιοί και νεοφιλελεύθεροι και οι σοσιαλδημοκράτες είναι Κουισλινγκ. Το πυροβολικό, το πυροβολικό, το πυροβολικό πολύ το αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ουγγαρία περνάνε ζωή και κότα με την δεξιά-ακροδεξιά κυβέρνηση. Και με το 17% του τρίτου φασιστικού κόμματος. Το ΔΝΤ όχι μόνο έμεινε -αν και το έδιωχναν- αλλά έβαλε στους Ούγγρους δεξιούς-ακροδεξιούς κυβερνητικούς ψευτοπαλληκαράδες και άλλους όρους.

      Οι κομμουνιστές της Ουγγαρίας αντιμέτωποι με τους νέους αντικομμουνιστικούς νόμους της ΕΕ και της αστικής τάξης

      από ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/05/blog-post_30.html )

      (..) Σε ανακοίνωσή τους οι Ούγγροι κομμουνιστές αναφέρουν: «Η αλλαγή του ονόματος του κόμματος δεν σημαίνει πολιτική ή ιδεολογική αλλαγή. Μπορεί να αλλάζει το όνομα αλλά όχι και οι αρχές μας. Εξακολουθούμε να είμαστε μαρξιστικό - λενινιστικό κόμμα που παλεύει ενάντια στον καπιταλισμό. Να σημειωθεί ότι ο νόμος τέθηκε σε ισχύ την 1η Γενάρη αυτού του χρόνου. Σύμφωνα με το ουγγρικό Σύνταγμα και τη σημερινή κυβερνητική πολιτική ο όρος "αυταρχικά καθεστώτα" εννοεί τη φασιστική δικτατορία υπό τον Ferenc Szalasi, η οποία υπήρχε από τον Οκτώβρη του 1944 μέχρι τον Απρίλη του 1945, και όλες τις κυβερνήσεις της σοσιαλιστικής οικοδόμησης από το 1948 έως το 1990. Αφήνει απέξω τη δικτατορία του Miklos Horthy την περίοδο 1919 - 1944.

      Με βάση το νόμο αυτό κανένα πολιτικό κόμμα ή μέσο ενημέρωσης, καμιά οδός, πλατεία ή δημόσιος χώρος δεν μπορεί να περιλαμβάνει το "όνομα ατόμων που έπαιξαν ηγετικό ρόλο στην ίδρυση, στην ανάπτυξη ή τη διατήρηση των απολυταρχικών πολιτικών καθεστώτων του 20ού αιώνα, ή λέξεις και εκφράσεις ή ονόματα οργανώσεων που μπορεί να έχουν άμεση σχέση με τα αυταρχικά πολιτικά καθεστώτα του 20ού αιώνα".

      Αυτό σημαίνει ότι μετονομάστηκαν οι 43 οδοί Λένιν, οι 36 Καρλ Μαρξ και οι 6 οδοί Κόκκινου Αστεριού. Το ίδιο και οι 44 οδοί Απελευθέρωσης που αρχικά ονομάστηκαν έτσι για να τιμηθεί η απελευθέρωση της Ουγγαρίας από το φασισμό του Χίτλερ και οι 53 οδοί Endre Sagvari που ονομάστηκαν έτσι προς τιμήν του πιο γνωστού αντιφασίστα αγωνιστή που δολοφονήθηκε το 1944 από τη φασιστική αστυνομία. Το όνομά του δεν θα αναφερθεί ξανά. Πρέπει επίσης να αλλάξουν όνομα και όλες οι οδοί που φέρουν το όνομα του Λαϊκού Στρατού, του Λαϊκού Μετώπου και της Λαϊκής Δημοκρατίας. Πρόσφατα μετονομάστηκε και η γνωστή πλατεία Μόσχας στη Βουδαπέστη.

      Στην πράξη κρίθηκε παράνομη η δημόσια χρήση λέξεων και κατηγοριών όπως "κομμουνιστικό", "σοσιαλιστικό", "απελευθερωτικό" καθώς και πολλών άλλων».

      Οπως τονίζουν στην ανακοίνωσή τους οι Ούγγροι κομμουνιστές, «όλο και περισσότεροι άνθρωποι αφυπνίζονται και συνειδητοποιούν ότι δεν πρέπει να κατηγορούν μόνο τις καπιταλιστικές κυβερνήσεις για την άσχημη κατάστασή τους αλλά ότι γενικά το καπιταλιστικό σύστημα δεν λειτουργεί - τουλάχιστον δεν λειτουργεί γι' αυτούς. Επίσης εκτιμούν το γεγονός ότι οι κομμουνιστές της Ουγγαρίας είναι στο πλευρό των εργαζομένων.

      Αγαπητοί σύντροφοι, σας ευχαριστούμε για την αλληλεγγύη σας στον αγώνα μας. Σας παρακαλούμε να ενημερώσετε τα μέλη σας για την κατάσταση στην Ουγγαρία και πείτε τους ότι μπορούν και στο μέλλον να υπολογίζουν στους Ούγγρους κομμουνιστές».(..)Ilief

      Διαγραφή