Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Ρεπορτάζ ακριβείας, γκαραντί λέμε

Το παρακάτω δημοσιεύτηκε σήμερα στο Βήμα:

Δάσκαλος διεγράφη από το ΚΚΕ γιατί θέλησε να γίνει διευθυντής Δημοτικού Σχολείου
Ο Β. Ζωγράφος υπερασπίστηκε τη θέση του στον προσυνεδριακό διάλογο του κόμματος

Ο κ. Βασίλης Ζωγράφος, δάσκαλος σε Δημοτικό Σχολείο και δημοτικός σύμβουλος στη Λάρισα διεγράφη από το ΚΚΕ γιατί κατέθεσε στον προσυνεδριακό διάλογο του κόμματος άποψη αντίθετη από αυτή της ηγεσίας, σχετικά με το αν μπορεί κάποιο μέλος του ΚΚΕ να διεκδικήσει τη θέση του διευθυντή Δημοτικού Σχολείου.
Το Βήμα, 20/5/2013

Ακολουθεί η τοποθέτηση του Β. Ζωγράφου στον προσυνεδιακό διάλογο του κόμματος. O ευρών, στην τοποθέτηση αυτή, οτιδήποτε που να ανταποκρίνεται στην πιο πάνω περιγραφή αιτίας διαγραφής (την οποία εμείς δεν γνωρίζουμε), αμειφθήσεται με χρυσούν ωρολόγιον. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να βρεθεί στην προσυνεδριακή τοποθέτηση, λέμε εμείς, εκτός από αυτό που αναφέρεται ως αιτία.

Σκέψεις πάνω στις Θέσεις της ΚΕ

Καταψήφισα τις Θέσεις για το 19ο Συνέδριο του Κόμματος και τις αλλαγές που προτείνονται για το Καταστατικό.

Οι αλλαγές που προτείνονται στο Καταστατικό κατά την άποψή μου γίνονται για να ελεγχθεί το Κόμμα π.χ. καταργήσεις ΝΕ και να ενοχοποιηθεί η άποψη. Προωθούν το συγκεντρωτισμό σε βάρος του δημοκρατικού διαλόγου και χάνεται το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του το μέλος του Κόμματος.

Σήμερα το Κόμμα μας βρίσκεται απομονωμένο εξαιτίας της πρωτοφανούς εσωστρέφειάς του. Ακολουθεί τακτική απομόνωσης, συνειδητή επιλογή της ηγετικής ομάδας. Απογοητεύει τα μέλη, τα οδηγεί στην αδράνεια και την αποστράτευση, προκαλεί ανησυχία και προβληματισμό στους φίλους και τους οπαδούς.


Γιατί συμβαίνει αυτό; Θεωρώ ότι γίνεται εν γνώσει της ηγετικής ομάδας που επιχειρεί, μέσω της «καθαρότητας» τη συρρίκνωση του Κόμματος, γιατί μόνο έτσι μπορεί να κρατηθεί στις θέσεις της. Οσα αριστερά κόμματα στράφηκαν στον αριστερό οπορτουνισμό, στο σεχταρισμό, όχι μόνο μειώθηκε η δύναμή τους, όπως έγινε και με τα κόμματα που διάλεξαν τον δεξιό οπορτουνισμό, αλλά εξαφανίστηκαν. Φαίνεται όμως πως η ηγετική ομάδα του Κόμματος θέλει να μετατρέψει το ΚΚΕ που ήταν πάντα ένα μαζικό κομμουνιστικό κόμμα, σε κομμουνιστικό κόμμα τύπου Γερμανίας, Νορβηγίας με ποσοστά κάτω από 0,05%.

Από καιρό, με τη μέθοδο της διολίσθησης, ιδιαίτερα μετά το 15ο συνέδριο, απομακρύνθηκε η ηγεσία σε μεγάλο βαθμό από τα Προγράμματα και το Καταστατικό του Κόμματος. Ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός αντικαταστάθηκε από το συγκεντρωτισμό παραγκωνίζοντας τα μέλη. Ο στόχος για τη δημιουργία του αντιιμπεριαλιστικού αντιμονοπωλιακού δημοκρατικού μετώπου πάλης έχει εγκαταλειφθεί παραβιάζοντας τις ψηφισμένες Θέσεις του Κόμματος που ψηφίστηκαν στο 15ο Συνέδριο.

Η προτεινόμενη από τις Θέσεις για το 19ο Συνέδριο λαϊκή συμμαχία στενεύει τη δράση του Κόμματος, είναι αφηρημένη, ανακυκλώνει τις ίδιες δυνάμεις, ξεκόβει από τις μάζες, δεν έχει την αναγκαία σήμερα ευρύτητα για τη συσπείρωση των αναγκαίων σήμερα δυνάμεων. Πρόκειται για ολοφάνερη αντιμαρξιστική θεώρηση. Δεν μπορεί να είσαι μαρξιστικό-λενινιστικo κόμμα και να προτείνεις στην πράξη συμμαχία με τον εαυτό σου.

Δημιουργούνται αδιέξοδα που είναι συνέπεια αυτών των ανεδαφικών θέσεων που φυσικά δεν κατανοούνται από τα μέλη του Κόμματος και ταυτόχρονα επιτείνουν και τα φαινόμενα παραγοντισμού που δημιουργούνται και από την ισοβιότητα στις ίδιες καθοδηγητικές θέσεις ευθύνης στα ανώτατα ηγετικά κλιμάκια του Κόμματος. Ενδυναμώνονται η υποτίμηση των κομματικών μελών, το έλλειμμα συλλογικότητας, η αύξηση της γραφειοκρατίας, τα φαινόμενα αποσύνθεσης και η αδυναμία παρέμβασης στα διάφορα μέτωπα που δημιουργούνται εξαιτίας της αντιδραστικής πολιτικής της τρόικας και των ελληνικών κυβερνήσεων.

Στα αποτελέσματα των τελευταίων βουλευτικών εκλογών στην πόλη της Λάρισας είχαμε ίσως το χαμηλότερο ποσοστό μετά τη μεταπολίτευση. Εχουμε αρνητικά αποτελέσματα στα συνδικάτα π.χ. συρρίκνωση στους εκπαιδευτικούς κ.α. όπου με το ζόρι, για πρώτη φορά μετά το 1990, συγκροτήσαμε ψηφοδέλτια και για όλα αυτά δεν προβληματίζεται κανείς. Αντίθετα, βγαίνουν αυθαίρετα συμπεράσματα περί δικαίωσης των θέσεών μας. Πώς δικαιώνονται οι θέσεις, ενώ σε έχει εγκαταλείψει η μισή εκλογική σου δύναμη; Ενώ χάνεις πάρα πολλές δυνάμεις στο μαζικό κίνημα; Πώς δικαιώνονται οι επιλογές σου, όταν το ΠΑΜΕ έχασε το κύρος που είχε, συρρικνώνεται επικίνδυνα, το εμπιστεύονται όλο και λιγότεροι εργαζόμενοι, στένεψε, είναι ξεκομμένο από τον κόσμο;

Η σημερινή ηγετική ομάδα έχει σοβαρές ευθύνες για σοβαρά λάθη και παραλείψεις. Δεν μπορεί, αντί να αφουγκραστείς τον κόσμο σου, που μετά από δεκαετίες σου γύρισε την πλάτη - θεωρώ προσωρινά - εσύ να τον μαλώνεις και να του υψώνεις το δάκτυλο.!! Είναι αδιανόητο να χάνεις τη μισή σου δύναμη και να σου φταίνε οι άλλοι, οι ψηφοφόροι και η ηγεσία του κόμματος να είναι στο απυρόβλητο.

Με τις Θέσεις για το 19ο Συνέδριο φαίνεται ότι εγκαταλείπεται η τακτική, κάτι το πρωτοφανές για κομμουνιστικό κόμμα. Βεβαίως, η στρατηγική μας είναι σωστή. Ομως, επειδή δε χαράζουμε δρόμους τακτικής για να την κατακτήσουμε, αντικειμενικά την καταδικάζουμε.

Οι κομμουνιστές πρέπει να μείνουμε πιστοί στο μαρξισμό-λενινισμό, στις παραδόσεις του Κόμματος, στο Πρόγραμμα που ψηφίστηκε στο 15ο Συνέδριο που αποτελεί ικανοποιητική, επιστημονικά θεμελιωμένη βάση για την ανατροπή του καπιταλιστικού συστήματος.

Η θέση για τη δημιουργία του ΑΑΔΜ είναι πραγματικά, η πιο αποτελεσματική αντικαπιταλιστική πολιτική, η μόνη που συσπειρώνει και κινητοποιεί τους εργαζόμενους εναντίον του κεφαλαίου, η μόνη που φοβίζει τους καπιταλιστές γιατί δημιουργεί όρους μαζικού κινήματος ανατροπής τους.

Στις παρούσες συνθήκες που η απόλυτη εξαθλίωση του λαού είναι πραγματικότητα, ο κόσμος έχει μεγάλες προσδοκίες από το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ δεν έχει δικαίωμα να απογοητεύσει έναν ολόκληρο λαό που το εμπιστεύεται.

Βασίλης Ζωγράφος
ΚΟΒ Εκπαιδευτικών Λάρισας
Ριζοσπάστης, 29/3/2013

110 σχόλια:

  1. Μήπως γίνεται να γράψετε κάτι για το ΚΚΕ που να ΜΗΝ είναι ψέματα τόσο κραυγαλέα ώστε να αποδεικνύεται άμεσα και εύκολα ότι είναι ψέματα, έτσι για να δούμε μια φορά πώς είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς να γίνεις φίρμα για μέρα, άκοπα: http://fadomduck2.blogspot.com/2013/05/blog-post_4592.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λέμε τους καίει, τους καίει το ΚΚΕ.

      Βρήκαν τωρα τον μωροφιλόφοξο αποστάτη και βρήκαν γι'άλλη μια φορά ευκαιρία να αποδείξουν ότι ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι ο ετεροκαθορισμός τους από το ΚΚΕ.

      Παρεμπιπτόντως αυτό που δεν αναφέρεται πουθενά είναι ότι εκτός των άλλων το ΠΑΜΕ καλούσε να μην κάνουν αίτηση για διευθυντές λόγω της αξιολόγησης και του νέου τυπου διευθυντή-μάνατζερ.

      http://www.edupame.gr/node/1281
      http://www.edupame.gr/content/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%97-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3-%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%A5%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%A3%CE%A5%CE%9B%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%A9%CE%9D

      Να τα λέμε και αυτά, γιατί μερικοί κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν...

      Διαγραφή
    2. Μπραβο φιλε Naphta
      Αυτο ειναι το σωστο ξεβρακωμα του πρωην

      Δεν υποτιμω την αναρτηση σου Αντωνη με τις προσυνεδριακες του θεσεις, αλλα το πιο σημαντικο κλειδι της υποθεσης ειναι η θεση του ΠΑΜΕ και του κομματος για τους διευθυντες στα νεα σχολεια της αξιολογησης και πως αυτο ερχεται σε πληρη αντιθεση με την θεση του εν λογω κυριου οτι "οι διευθυντες εχουν κυρος στην τοπικη κοινοτητα". Αστειοτητες απο τον νυν πρωην, που καλα θα κανει να βλεπει λιγο πιο περα απο την μυτη του, αν κανει οτι δεν βλεπει, οπως υπονοει και ο Naphta
      Αντε να τελειωνουμε με τα καρκινωματα

      kagemusha

      Διαγραφή
    3. και πέρα φυσικά αυτό. τα θενκς σε Naphta

      από ( http://www.rizospastis.gr/story.do?id=6232163&publDate=8/5/2011 )

      Κυριακή 8 Μάη 2011

      Για τα στελέχη της εκπαίδευσης στο «νέο σχολείο» της αγοράς

      (..)Σύμφωνα με το κυβερνητικό κείμενο (που δεν είναι δηλαδή ούτε διαρροή ούτε υπόθεση), το οποίο θα γίνει νόμος του κράτους:

      «Ο διευθυντής του σχολείου καθίσταται ο ηγέτης, ο εμψυχωτής και ο διευκολυντής των αλλαγών στη σχολική του μονάδα. Εχει ευθύνη για την επίτευξη υψηλού επιπέδου επίδοσης και καλής συμπεριφοράς των μαθητών στο σχολείο σε εκπαιδευτικό επίπεδο και για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου σε διοικητικό επίπεδο».

      Η διατύπωση δε χωρά δεύτερες σκέψεις. Ο διευθυντής δεν αρκεί να υλοποιεί, αλλά πρέπει να μπαίνει μπροστά, να εμψυχώνει και να διευκολύνει τις αντιδραστικές αλλαγές σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Αυτός θα εισηγηθεί τη διαφοροποίηση, αυτός θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς να «καινοτομήσουν». Τι μπορεί να σημαίνει όμως «ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου»; Και εδώ τα πράγματα είναι καθαρά. Ο διευθυντής - με βάση και τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου που προβλέπεται στο κείμενο διαβούλευσης - επιτηρεί, τιμωρεί και ενσωματώνει, χρησιμοποιεί δηλαδή και το καρότο και το μαστίγιο απέναντι σε εκπαιδευτικούς που απεργούν, σε μαθητές που κινητοποιούνται, κοντολογίς δουλεύει με και για την αστική νομιμότητα μέσα στο σχολείο.

      Επίσης κομβικός θα είναι και ο ρόλος του στη διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας, διαδικασίες οι οποίες συνδέονται τόσο με το μισθολόγιο των εκπαιδευτικών, με τη σύνδεση μισθού - αποδοτικότητας, όσο και με τη χρηματοδότηση της σχολικής μονάδας. Σύμφωνα με το κείμενο, ο διευθυντής είναι «υπεύθυνος για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, τη διαφάνεια και την κοινωνική λογοδοσία και τη συστηματική επαφή με την τοπική κοινωνία και τους θεσμούς της Διά Βίου Μάθησης».

      Τα εργαλεία που θα έχει στα χέρια του ο διευθυντής, τα κριτήρια δηλαδή της αξιολόγησης, σύμφωνα και με το νόμο 3848/2010 δεν είναι αφηρημένα. Προβλέπεται αξιολόγηση με βάση την «Εφαρμογή καινοτομιών», την «ανάπτυξη κοινωνικών δραστηριοτήτων» (καθοδηγούμενος εθελοντισμός και σύνδεση με την «τοπική αγορά» και τις ανάγκες της), την «κατανομή εσόδων ανά κατηγορία πηγών και προβλεπόμενης δαπάνης», κρίνεται επίσης ο «αριθμός ημερών πραγματοποιηθείσας λειτουργίας του σχολείου», εξετάζεται η «χρήση του κτιρίου για δραστηριότητες ή εκδηλώσεις από άλλους φορείς» και «ενέργειες αξιοποίησης πόρων».

      Η κοινωνική λογοδοσία προς την Τοπική Κοινωνία και τους θεσμούς Διά Βίου Μάθησης είναι λογοδοσία από και για τις επιχειρήσεις ενώ ταυτόχρονα θέλουν να βάλουν στο χέρι, να κάνουν συνένοχους τους γονείς στην προώθηση της αντιδραστικής πολιτικής.(..)

      (..)Μάλιστα, προκειμένου να σφυρηλατήσει το δικό της στρατό, η κυβέρνηση καλεί σήμερα τους υποψήφιους διευθυντές να λάβουν υπόψη τους αυτό το νέο τους ρόλο, ενώ αντικειμενικά στη διαδικασία των συνεντεύξεων η στάση απέναντι στα παραπάνω καθήκοντα θα εκτιμηθεί δεόντως...

      Στο βαθμό που θα εξελίσσεται και θα βαθαίνει αυτή η αντιδραστική στροφή στο ρόλο των στελεχών της εκπαίδευσης, προκύπτουν ορισμένα ζητήματα για το ίδιο το συνδικαλιστικό κίνημα. Μπορούν να παραμένουν στους κόλπους του τα όργανα άσκησης της αστικής πολιτικής σε κάθε βαθμίδα, από την Περιφερειακή Διεύθυνση μέχρι τη Σχολική Μονάδα; Προκύπτει και κάτι άλλο όμως πιο σημαντικό. Απαιτείται να διευρυνθεί το ρεύμα εκείνων των πρωτοπόρων εκπαιδευτικών οι οποίοι την αξιολόγηση στην εκπαίδευση δεν την μετράνε με τους στόχους του κεφαλαίου, της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, αλλά με την απαίτηση να ικανοποιείται στις σύγχρονες συνθήκες το δικαίωμα των παιδιών του λαού στη μόρφωση.

      Είναι κριτήριο για το πώς κάθε εκπαιδευτικός αντιλαμβάνεται το ρόλο και την αποστολή του ως εκπαιδευτικού και ως παιδαγωγού στις σημερινές συνθήκες.

      Του Κυριάκου ΙΩΑΝΝΙΔΗ*
      *Ο Κυριάκος Ιωαννίδης είναι μέλος του Τμήματος Παιδείας και Ερευνας της ΚΕ του ΚΚΕ (..)Ilief

      Διαγραφή
  3. Το ότι ο ισχυρισμός είναι εντελώς ψευδής βέβαια δεν εμποδίζει ακροδεξιούς και αντάρσυους να κάνουν πάρτι, όπως προβλεπόταν. Γιατί να διαβάσεις την προσυνεδριακή τοποθέτηση όταν μπορείς να ξεράσεις χολή;

    1917 | πριν 25'
    1917, καπου εκει νομιζεις οτι βρισκεσαι διαβαζοντας οτιδηποτε προερχεται απο αυτον τον πολιτικο χωρο,οι διαφωνουντες ειναι τυχεροι που ειμαστε εν ετει 2013 γιατι αλλιως μαλλον θα αγνοουνταν η τυχη τους.Ειναι εντυπωσιακο παντως ολο αυτο το συνωμοσιολογικο πραγμα που επικρατει στα μυαλα των ανθρωπων και το ποσο τους εχει αλλοτριωσει.
    back to the futureαπάντηση12

    Τροφή για σκέψη | πριν 31'
    Δε μου φαίνεται περίεργο που το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που μέσα σε αυτή τη πολιτική κρίση δεν αύξησε τα ποσοστά του στις τελευταίες εκλογές. Τα πάνω κάτω ήρθαν στο δικομματισμό και αυτοί τίποτα, το χαβά τους. Είναι εκτός τόπου και χρόνου. Δε πείθουν πλέον κανένα..
    Ανώνυμος / ηαπάντηση43

    Δικτατορία (κατά) του προλεταριάτου | πριν 41'
    … καλά ρε σύντροφε Βασίλη, τώρα κατάλαβες πως εννοούν «δικτατορία κατά του προλεταριάτου»;
    Προμηθέαςαπάντηση31

    μπραβο!!! | πριν 51'
    καλα... η τρικομματικη χουντα βαζει διευθυντες κομμουνιστες??????????
    kazaboobooαπάντηση31

    O δασκαλος φαινεται να είναι παλιο μελος | πριν 58'
    άρα θυμάται ότι υπήρχε μια μερίδα μέσα στο ΚΚΕ που αντιτάχθηκε ΕΞΑΡΧΗΣ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΚΑΙΓΕ, στο (δεξιότατο) ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ, στην αποδοχή της Περεστροικα, στην ξεφτιλα των συγκυβερνησεων με τα αστικα κόμματα. υπήρχε μια μερίδα που έλεγε πάντα τα ίδια και όχι με χρονοκαθυστερηση δεκαετιών. είναι η μερίδα που αποχώρησε για να συγκροτήσει το ΝΑΡ, βασική οργάνωση σήμερα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Γιατί δεν μνημονευει το ΝΑΡ ο δάσκαλος; γιατί δεν αναγνωρίζει ότι πρώτο διέσωσε την τιμή των κομμουνιστών ; ΦΤΩΧΟΙ: ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ
    ENAS PALIOSαπάντηση22

    Ζουγκλα | 13:27
    Ειναι καταλληλος για διευθυντης και ακομη περισσοτερο για δασκαλος, καποιος που δεν μπορει να διδαχθει απο την ιστορια της ανθρωποτητας (οτι αυτα που ρομαντικα πιστευει στο τελος δεν τα εφαρμοσε κανεις και πουθενα, ολοι την κονομα τους κοιταζαν στο τελος, το εγω τους , η εγιναν υπηρετες συμφεροντων επειδη τους συνεφερε), ρομαντικος και ιδεαλιστης ειναι αλλα δεν φαινεται να καταλαβαινει σε τι κοσμο ζει, σε ποια ζουγκλα περιφερεται ο ανθρωπος.Δυστυχως τα παιδια πρεπει να μαθαινουν και την πραγματικοτητα που τα περιμενει περα απο τις ωραιες ιδεες.
    ΧΜαπάντηση62


    το ΚΚΕ είναι τελειωμένη υπόθεση,όπως εξάλλου και ο ΣΥΡΙΖΑ | 13:24
    ΦΤΩΧΟΙ: ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ
    ENAS PALIOSαπάντηση911
    Απαντήσεις 2 | Εμφάνιση όλων



    Σκοταδιστές | 13:02
    Κρίμα.ΚΚΕδοαρτηριοσκληρωτικοί εγκέφαλοι με σχεδόν μηδενικές στροφές.Κοινώς ξεπερασμένοι!
    kokoviosαπάντηση1511
    Απαντήσεις 1 | Εμφάνιση όλων


    ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.... | 12:55
    Πανω που λεω οτι τα εχω δει ολα σ'αυτο το κομμα ,παντα προκυπτει κατι καινουριο και μενω με ανοιχτο το στομα....Δεν σχολιαζω αλλο γιατι υπαρχουν υποστηρικτες πανετοιμοι να κατακεραυνωσουν τους ''αστους''...Να θυμουνται μονο οι ''συντροφοι'' οτι λιγοτεροι απο ενας στους 20 Ελληνες συμφωνει μαζι τους...Δεν το λες και ''λαικο'' κομμα....
    ΣΤΕΛΙΟΣαπάντηση147

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγκυλώσεις | 12:46
      Το πιο εντυπωσιακό είναι η άρνηση του συμπαθούς δασκάλου να βγάλει τα προφανή συμπεράσματα από όλα αυτά τα απίστευτα που του συνέβησαν. Παραμένει θερμός θιασώτης του Καλού Κομμουνισμού, που τον νοθεύει η κακή ηγεσία. Σκέφτομαι τι ψυχική και πνευματική δύναμη είχε ο αείμνηστος Χρόνης Μισσιος, όταν κύτταξε κατάματα τη δική του εμπειρία...... Και με τι τίμημα....ίσως όμως να είναι νωρίς για τον άνθρωπο, τα αγκυλωμένα μέλη και ο αγκυλωμένος νους χρειάζονται χρόνο για να επανέλθουν...
      Revisionistaαπάντηση178

      ΣΧΟΛΙΑ | 12:31
      Διαγραφές.....Έξις δευτέρα φύσις!...Τι να κάνουμε...
      Frixosαπάντηση147


      ΚΚΕ βαδίζεις σωστά | 12:26
      Πριν λίγο καιρό το ΚΚΕ διέγραψε δύο μέλη του επειδή , κατά παράβαση των κομματικών αποφάσεων , αξιοποιώντας τον υπάρχοντα νόμο και από επιστημονικοί σύμβουλοι της κοινοβουλευτικής ομάδας του έγιναν μόνιμοι υπάλληλοι της βουλής. Γεγονός που ούτε καν αναφέρθηκε. Η διαγραφή όμως, ενός μεσαίου στελέχους του ΚΚΕ , φυσικά όχι για την διαφορετική του άποψη , αποκτά στα αστικά μέσα ενημέρωσης δημοσιότητα μεγαλύτερη και από την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Κίνα. Οι πλασιέ αυτής της είδησης γνωρίζουν πολύ καλά ότι ουδείς διαγράφεται στο ΚΚΕ για την διαφορετική του άποψη. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στελέχη του, που προσυνεδριακά όχι μόνο διατύπωσαν διαφορετική άποψη , αλλά και καταψήφισαν τις αποφάσεις του 19 συνεδρίου εξακολουθούν να κατέχουν στελεχικές θέσεις. Και όπως είπε ο πρόεδρος της βουλής, ο κύριος Μεϊμαράκης, τα άλλα κόμματα από το ΚΚΕ έμαθαν τι σημαίνει εσωκομματική δημοκρατία. Και δημοκρατία χωρίς σεβασμό στους καταστατικούς κανόνες δεν υφίσταται.
      fskostasαπάντηση1432
      Απαντήσεις 1 | Εμφάνιση όλων


      Β. Ζωγραφος | 12:18
      Μετα απο τετοια παραδειγματα και σπαρακτικες φωνες γεματες αληθεια ειναι περιττο να μιλαμε πια για "προοδευτικοτητα". Ξεθωριασαν τα χρωματα στις σημαιες μας ! ΤιΠΟΤΑ δεν ειναι τυχαιο στη ζωη και την Πολιτικη, ας κοιταξουμε γυρω εμεις κι ας σκεφτουνε αυτοι....
      Κομνηνοςαπάντηση194

      Κ.Κ.Ε. ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ | 12:06
      Οι καπιταλιστικές μεθόδους στις επιχειρήσεις του Κ.Κ.Ε. και των μελλών του δεν υπηρετούν το αστικό κράτος; Βαπτίζουμε το κρέας-ψάρι όπως μας συμφέρει!!!
      Ανώνυμος / ηαπάντηση2411

      κοκκινοι φασίστες | 12:04
      Τη να περιμένεις από ένα κόμμα που νοσταλγεί και τιμά τον μεγαλύτερο σφαγέα και δικτάτορα ,τον πατερούλη Στάλιν ,τον σκατοχωμένο . Ενα κόμμα που ζεί πεντακόσια χρόνια πίσω και αγωνίζεται για ένα σύστημα εξουσίας που απέτυχε παταγωδώς παγκοσμίως, που ονείρέυεται επίγιους παραδείσους τύπου Βόρειας Κορέας. Δ'ασκαλέ δώσε μια μούντζα σε όλους αυτούς και βρές ένα άλλο κόμμα , πραγματικά δημοκρατικό , που να σου φέρονται με σεβασμό και κατανόηση
      Οριτζιναλαπάντηση2615

      πάς διαφωνών αντικομμουνιστής | 11:42
      Διαγραφή χρειάζονται αυτοί πού αποφάσισαν να διαρράψουν έναν τέτοιας ηθικής καί πολιτικής αξίας στέλεχος διότι σκάβουν το μέλλον του κόμματος από πολιτική βλακεία .Εώς εδώ καί μή παρέκει με τον ολέθριο σεχταριστικό δρόμο τής απομόνωσης ..
      θεόφιλοςαπάντηση2218


      η εκ των υστέρων "δικαίωση" | 11:41
      Το "έγκλημα" του σύντροφου Βασίλη τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη. Φαίνεται πως εκ των υστέρων "δικαιώνει" την τιμωρία που του επέβαλε το ΚΚΕ. Τι μπορεί να σκέφτονται τώρα για την περίπτωση του Βασίλη εκεί στον Περισσό, αφού διάβασαν την επιστολή του στον αστικό τύπο!
      sotosαπάντηση823
      Απαντήσεις 1 | Εμφάνιση όλων


      τιμωρία και έγκλημα | 11:25
      Σύντροφε Βασίλη, η τιμωρία πάντα αναζητεί το έγκλημα! Μπορεί να αργεί, αλλά σχεδόν πάντα το βρίσκει! Στη δική σου περίπτωση φαίνεται πως άργησε πολύ!
      sefαπάντηση124

      ο τρόπος του " όχι σε όλα' | 11:24
      Ο τρόπος σκέψης τρομάζει ακόμα και έναν λογικό εύθυμο πολίτη..Δεν ξέρω τι επιδιώκει ,δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική της ακραίας κουραστικής συμπεριφοράς "όχι σε όλα". Ακόμα και η Εκκλησία έχει αλλάξει στο χρόνο,διότι οι καιροί αλλάζουν και οι τρόποι σκέψης επίσης.Ο ίδιος ο άνθρωπος εξελίσσεται στο χρόνο και μέσα από τις συνεχώς μεταβλητές συνθήκες στο χρόνο. Απορώ ...άλλα προσπαθώ να καταλάβω...
      panagiotis kumasαπάντηση249

      Διαγραφή
    2. Αχ, τι ωραία που είναι η ελευθεροτυπία και η ελευθερογνωμία! Πώς προωθούν τόσο αρμονικά τη δημοκρατία!

      Διαγραφή
    3. Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει! Το λέει η πλειοψηφία, άρα είναι σωστό!

      Διαγραφή
    4. Μην αρχίσουμε με την "ελευθερογνωμία" των σχολιαστών του "Β". Μιλάμε για ΤΟ φασισταριό!

      Διαγραφή
    5. ( http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/03/vi-lenin.html )
      V.I. Lenin-Δογματισμός και "ελευθερία κριτικής"
      α) ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ»;Ilief

      Διαγραφή
    6. Εγω απλα να ανα-αναδημοσιευσω ενα απο τα σχολια πιο πανω

      ΚΚΕ βαδίζεις σωστά | 12:26
      Πριν λίγο καιρό το ΚΚΕ διέγραψε δύο μέλη του επειδή , κατά παράβαση των κομματικών αποφάσεων , αξιοποιώντας τον υπάρχοντα νόμο και από επιστημονικοί σύμβουλοι της κοινοβουλευτικής ομάδας του έγιναν μόνιμοι υπάλληλοι της βουλής. Γεγονός που ούτε καν αναφέρθηκε. Η διαγραφή όμως, ενός μεσαίου στελέχους του ΚΚΕ , φυσικά όχι για την διαφορετική του άποψη , αποκτά στα αστικά μέσα ενημέρωσης δημοσιότητα μεγαλύτερη και από την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Κίνα. Οι πλασιέ αυτής της είδησης γνωρίζουν πολύ καλά ότι ουδείς διαγράφεται στο ΚΚΕ για την διαφορετική του άποψη. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στελέχη του, που προσυνεδριακά όχι μόνο διατύπωσαν διαφορετική άποψη , αλλά και καταψήφισαν τις αποφάσεις του 19 συνεδρίου εξακολουθούν να κατέχουν στελεχικές θέσεις. Και όπως είπε ο πρόεδρος της βουλής, ο κύριος Μεϊμαράκης, τα άλλα κόμματα από το ΚΚΕ έμαθαν τι σημαίνει εσωκομματική δημοκρατία. Και δημοκρατία χωρίς σεβασμό στους καταστατικούς κανόνες δεν υφίσταται.
      fskostasαπάντηση1432
      Απαντήσεις 1 | Εμφάνιση όλων

      kagemusha

      Διαγραφή
  4. λογικό εύθυμο πολίτη---> ανεπανάληπτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για να καταλάβω. τι θα έπρεπε να είχε κάνει κατ' εσέ ο βασίλης ζωγράφος - με δεδομένη τη διαφωνία του και τη διαγραφή του. να σωπάσει για να μην χτυπηθεί το κόμμα ? ή αντιλαμβανόμενος ότι το κείμενο του (που παρεμπιπτόντως βγήκε σήμερα και βάσει αυτού έγινε ο όποιος ντόρος) θα χρησιμοποιηθεί "αντικειμενικά" σαν προβοκάτσια ενάντια στο κκε, να αναθεωρήσει ,βάσει αυτής της εκτίμησης, αναδρομικά τη θέση του και να πει "αφού ένα τέτοιο κείμενο χρησιμοποιείται για να χτυπήσει το κκε από όλους, πάει να πει ότι το κκε έχει δίκιο"? ή υπάρχει κάποια άλλη απάντηση που να μην οδηγεί, στο τέλος του συλλογισμού της, "στην ποινικοποίηση" της διαφωνίας"?



    g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/68/Sade_1.jpeg

      Διαγραφή
    2. Ο Ζωγράφος έγραψε ψευδώς ότι η αιτία διαγραφής του ήταν η τοποθέτησή του για την απαγόρευση να γίνει διευθυντής στον Προσυνεδριακό.

      Έγραψε ψέματα. Και αυτό προκύπτει άκοπα από την ανάγνωση της τοποθέτησης. Και αυτά τα ψέματα αναπαρήχθηκαν ασμένως από τον αστικό και "υπεραριστερό" Τύπο και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.

      Είδες να γράψω κάτι παραπάνω από αυτό και το στοιχειώδες; Γιατί με ρωτάς πράγματα για πράγματα που ούτε είπα ούτε υπονόησα; Μήπως ήταν ο Ζωγράφος ο μόνος που τοποθετήθηκε αρνητικότατα για την ΚΕ για να πω ότι δεν έπρεπε να το δημοσιοποιήσει;

      Γιατί μπερδεύεσαι και μπερδεύεις πράγματα;

      Διαγραφή
    3. Σόρι ξανά για το άσχετο αλλά ο κύριος Β' είναι επικίνδυνος:

      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=364751&utm_source=feedly

      Συνταγή μετατροπής τής αστικής δημοκρατίας σε «προοδευτική» φεουδαρχία. Δεν πάνε καλά.

      Διαγραφή
    4. «Αυτή η θέση αντικειμενικά δεν νομιμοποίησε την κυβέρνηση να προχωρήσει στην επιστράτευση των καθηγητών;»

      Γιατί ασχολείστε με τον τύπο; Όταν κάποιος έχει το θράσος να γράψει το πιο πάνω, το μόνο που του αξίζει είναι φτύσιμο.

      Διαγραφή
    5. γράφει νομίζω σαφώς ότι το ζήτημα του αν θα γίνει διευθυντής ή όχι λειτούργησε σαν πρόσχημα ώστε να διαγραφεί, ενώ η πραγματική αιτία ήταν η διαφωνία του που εξέφρασε, αυτός όπως και τόσοι άλλοι. άλλωστε πριν από αυτόν στη λάρισα έχουν διαγραφεί και άλλοι, υπάρχει ξεχωριστή νομίζω παράταξη στους εκπαιδευτικούς(ή έστω εκλογικό κατέβασμα) αυτών που έχουν διαγραφεί από το κκε (μπορείς εύκολα να το ψάξεις). πώς βγάζεις εσύ αβασάνιστα (φαντάζομαι χωρίς να γνωρίζεις - εκτιμάς όπως λες κι εσύ) το συμπέρασμα ότι λέει ψέμματα;

      g

      Διαγραφή
    6. Μας δουλεύεις g; Ποια σχέση έχει το άρθρο του στον προσυνεδριακό, για το οποίο λέει ότι κλήθηκε σε απολογία με το θέμα του διευθυντή; Γράφει μία λέξη για αυτό το θέμα στον άρθρο του στον προσυνεδριακό; Τι έγινε, κάνατε merger Ανταρσύα-Βήματος;

      "Είχα αντίρρηση για τη θέση της ηγεσίας του ΚΚΕ στο θέμα των διευθυντών των σχολείων. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο κομμουνιστής δεν πρέπει να διεκδικεί να γίνει διευθυντής στο σχολείο του γιατί, ως διευθυντής, μπορεί να γίνει μηχανισμός του αστικού κράτους, όπως λέει το κόμμα. Αντίθετα από τη δική μου εμπειρία αλλά και από τις εμπειρίες των συντρόφων διευθυντών, ακριβώς συμβαίνουν τα αντίθετα. Δηλαδή το κύρος τους στην τοπική κοινωνία είναι μεγάλο καθώς και η αποδοχή από τους συλλόγους διδασκόντων. Εξ αιτίας αυτής της θέσης μου, η Νομαρχιακή Επιτροπή Λάρισας του ΚΚΕ, πρότεινε «μομφή» ενάντιά μου και μου ζήτησε να παραιτηθώ από δημοτικός σύμβουλος (στο δημοτικό συμβούλιο Λάρισας), όπου είχα εκλεγεί στις τελευταίες Δημοτικές Εκλογές. Η κομματική Οργάνωση των δασκάλων που ανήκα, απέρριψε την απόφαση της Ν.Ε. Παρόλα αυτά, καθαιρέθηκα από δημοτικός σύμβουλος. Επίσης μου απαγόρευσαν να είμαι υποψήφιος στις εκλογές αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα υπηρεσιακά συμβούλια, καθώς και στο σύλλογο δασκάλων, όπου ανελλιπώς εκλεγόμουν πάνω από 25 χρόνια. Αυτήν την αντιμετώπιση που είχα εγώ, δεν την είχαν άλλοι σύντροφοι που στο θέμα αυτό είχαν την ίδια στάση με εμένα. Απλά επισημαίνω τον καιροσκοπισμό και την επιλεκτική κομματική λειτουργία ενός κόμματος «αρχών».Πρόσφατα, τηρώντας την κομματική διαδικασία, έγραψα την άποψή μου μέσα στα πλαίσια του προσυνεδριακού διαλόγου για το 19ο συνέδριο του ΚΚΕ. Αυτά που έγραψα ήταν μια κατάθεση ψυχής και κραυγή αγωνίας για την περιθωριοποίηση που οδηγείται το κόμμα, με ευθύνη μιας ηγεσίας που παραμέρισε αυθαίρετα το αποφασισμένο από το 15ο συνέδριο, πρόγραμμα του κόμματος. Λειτουργώντας έτσι ως φράξια, στις κρισιμότατες στιγμές της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης, αντί να κάνει πράξη το Αντιιμπεριαλιστικό Αντιμονοπωλιακό Δημοκρατικό Μέτωπο που προέβλεπε αυτό το πρόγραμμα, ουσιαστικά άφησε το πεδίο ελεύθερο και στον καπιταλισμό να διαχειρίζεται με βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα την κρίση του, αλλά και στον ΣΥΡΙΖΑ να γίνεται επίδοξος «μεσσίας». Ειδικότερα ανέφερα ότι η πτώση μας στις συνδικαλιστικές εκλογές στους εκπαιδευτικούς της Λάρισας, όπου από 700 ψήφους κατεβήκαμε στις 300 αλλά και μια σειρά άλλα παραδείγματα, αντανακλούν τη δικαιολογημένη δυσαρέσκεια των ψηφοφόρων μας για τη στάση και τη γραμμή της ηγεσίας του κόμματος.Λίγες μέρες μετά τη δημοσίευση αυτών των απόψεων μου στο «Ριζοσπάστη», που αναδημοσιεύτηκαν και σε άλλα έντυπα, κλήθηκα από την καθοδήγηση σε απολογία."

      Διαγραφή
    7. Το ξαναβάζω edited, μήπως κι έχεις μυωπία:

      "Είχα αντίρρηση για τη θέση της ηγεσίας του ΚΚΕ στο θέμα των διευθυντών των σχολείων. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο κομμουνιστής δεν πρέπει να διεκδικεί να γίνει διευθυντής στο σχολείο του γιατί, ως διευθυντής, μπορεί να γίνει μηχανισμός του αστικού κράτους, όπως λέει το κόμμα. [...] Λίγες μέρες μετά τη δημοσίευση αυτών των απόψεων μου στο «Ριζοσπάστη», που αναδημοσιεύτηκαν και σε άλλα έντυπα, κλήθηκα από την καθοδήγηση σε απολογία"

      Ποιος ήρθε;

      Διαγραφή
    8. Ενταξει,γελαει ο κοσμος,οι τρεις τελιτσες στην παρενθεση ειναι περιπου τρεις παραγραφοι.Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν αναφερεται σε αυτες τις θεσεις,αλλα σε αυτες που εγραψε στην επιστολη.Μετα μιλας για διαστρεβλωση,λες και δεν ξερουμε να διαβαζουμε...

      Λοιπον για να μπουνε σε μια σειρα τα καθεκαστα...

      Ειχε αντιρρηση στο θεμα του διευθυντιλικιου.Ενα το κρατουμενο.

      Εγραψε επιστολη στον ριζοσπαστη για το ααδμ και την πορεια του κκε.Τιποτα για το διευθυντιλικι.Δυο τα κρατουμενα.

      Διαγραφηκε απο το κκε.Το πως και τι το ξερει αυτος και η κοβα του.Ας λεει οτι θελει,η ας βγει καποιος να του απαντησει και να τον βγαλει στη φορα.Το κανατε και μεγα θεμα το τιποτα...

      Τελικα,με κατι τετοιες αντιδρασεις απορω ποιος μπαινει πιο πολυ στη λουμπα των αστικων μμε και των ρουφιανοσαιτ,λες και δεν εχει πιο σημαντικα πραματα να ασχοληθει ο κοσμος,καθεται να τσακωνεται για το πως διαγραφηκε ο ζωγραφος...

      πιπης

      Διαγραφή
    9. "Τελικα,με κατι τετοιες αντιδρασεις απορω ποιος μπαινει πιο πολυ στη λουμπα των αστικων μμε και των ρουφιανοσαιτ,λες και δεν εχει πιο σημαντικα πραματα να ασχοληθει ο κοσμος,καθεται να τσακωνεται για το πως διαγραφηκε ο ζωγραφος..."

      "Αστικά ΜΜΕ και ρουφιανοσάιτ" σύμφωνα με το πιο πάνω:

      "Βαθύ κόκκινο" (http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2308.html )
      "Alfavita" (http://www.alfavita.gr/apopsi/γιατί-με-διέγραψαν-από-το-κκε )
      "Εργατικός Αγώνας" (http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-20-01-31/847-2013-05-19-13-41-00)

      Πολύ σκληρός είσαι ρε φίλε. Πρέπει να σαι πολύ ΚΚΕ.

      Διαγραφή
    10. Δεν ειμαι κκε ρε φιλε,πρεπει να σου στελνω και βιογραφικο για να γραψω σχολιο?

      Εσεις εχετε αναλωθει στη διαγραφη του τυπακου αυτου λες και ειναι παγκοσμιου ενδιαφεροντος θεμα,η λες και αμα τον κραξετε απο το ιντερνετ θα δωσετε διαπιστευτηρια κκεδοφροσυνης.

      Διαφωνεις οτι ως θεμα,η διαγραφη ενος μελους (και η μετεπειτα κλαψα του) ειναι αστειο ως ανυπαρκτο?αυτο λεω εγω...

      Και ναι,αστικα μμε και ρουφιανοσαιτ δεν ειναι μονο το βημα και το εθνος.Ο καθενας κρινει οτι διαβαζει στην τελικη...

      πιπης

      Διαγραφή
    11. Ρε είσαι ωραίος, εγώ σε πάω, αφού το έγραψες ότι ΜΛ και Ανταρσύα έχουν ρουφιανοσάιτ και συνεργάζονται με τα αστικά ΜΜΕ, είσαι στον καλό δρόμο.

      Διαγραφή
    12. Από το "τι επαναστάτες είστε σεις ρε; ούτε ένα ξεκατίνιασμα με τον πρετεντέρη δεν έχετε να επιδείξετε" πήγαμε στο "κοίτα με τι ασχολείστε τώρα που όλοι γκεμπελίζουν εναντίον σας". Win-win κατάσταση, και γαμώ.

      Στα πιο σοβαρά το λινκ, που έδωσε ο subutai παρακάτω είναι σημαντικό. Ακόμη κι ο ίδιος ο Ζωγράφος γράφει για την διαφωνία του στο θέμα των διευθυντών με βάση και την εμπειρία του, και αντ'αυτού σε όλα τα μμε κυκλοφορεί η είδηση "τον διέγραψαν γιατί ήθελε να γίνει διευθυντής". Ξέρω ότι το κκε φταίει και για αυτή την διαστρέβλωση, αλλά δεν έχω με τι ν'ασχοληθώ* κι έτσι...

      *Α, έρχεται κι η Ναόμι, αλλά τα λέει δύσκολα o αντιεξουσιαστής και εκ γεννετής εχθρός του κράτους Νώντας, για την κοινωνία που την παράτησε το κράτος (καριόληδες!) και την βούτηξαν τα αυτοοργανωμένα κινήματα, για την κατάσταση εξαίρεσης κτλ κι έτσι δεν μπορώ να παρακολουθήσω.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
  6. παρεμπιπτόντως το σημερινό κείμενο του βασίλη ζωγράφου βρίσκεται εδώ:

    http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=30&aid=52428#.UZm2HiuAvgb

    ο ίδιος ο Ζωγράφος κρίνει ως βασικό αίτιο της διαγραφής του , βάσει της διαδικασίας που ακολουθήθηκε , το γεγονός ότι ήταν διευθυντής στο σχολείο.

    g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκαιο, το είδα αυτό.

      Αλλά μια σοβαρή εφημερίδαχαχαχαχαχ κάνει πρώτα έναν στοιχειώδη έλεγχο για τις παπάτζες που μπορεί να λέει κάποιος πριν το δημοσιεύσει. Και εδώ απλώς αναπαράγουν τις παπάτζες που έγραψε σε μια τοπική εφημερίδα ο εν λόγω, επειδή...επειδή το Βήμα ανησυχεί για την στάση του ΠΑΜΕ στους εκπαιδευτικούς, τη βρίσκει πολύ συστημική ρε παιδί μου.

      Διαγραφή
  7. Χαιρετίσματα στο βήμα απο έναν προιστάμενο δημόσιας υπηρεσίας, μέλος του ΚΚΕ που το κόμμα ποτέ δεν τον ρώτησε τί είναι στην υπηρεσία του. Αλήτες του κερατά!
    Τσέχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλιστα. Να δούμε πόσοι θα διαβάσουν αυτό το σχόλιο. Ελλάς Ελλήνων Παραμυθιασμένων.

      Διαγραφή
    2. Κάππα Κάππα. Ε;20 Μαΐου 2013 - 3:49 μ.μ.

      Δε γνωρίζω γενικά για το Δημόσιο, όσον αφορά όμως αυτά που λέει ο Ζωγράφος για τους διευθυντές σχολείων είναι -ως προς αυτό- αλήθεια:
      Μετά την αλλαγή των καθηκόντων των διευθυντών προ 2ετίας περίπου που τους μετέτρεπε ουσιαστικά σε manager μιας σχολικής μονάδας-επιχείρησης με έντονο κατασταλτικό ρόλο, μπροστά στην ανάδειξη διευθύνσεων στα σχολεία το ΚΚΕ πήρε την απόφαση κανένα κομματικό μέλος να μη ξαναμπεί διευθυντής. Επίσης κανένας διευθυντής να μη συνδικαλίζεται στις ΕΛΜΕ και προφανώς να μην είναι στα ψηφοδέλτια του ΠΑΜΕ.

      Σωστή απόφαση; Συζητήσιμο. Πάντως πάρθηκε και υλοποιήθηκε.

      Πριν την αλλαγή καθηκόντων των διευθυντών δεν υπήρχε τέτοιο θέμα και στην εκπαίδευση. Ενδεχομένως στο υπόλοιπο δημόσιο να μη προχώρησαν ακόμη τέτοιες αλλαγές, οπότε και να μη χρειάστηκε ανάλογη απόφαση.

      Διαγραφή
    3. Πεσ'τα ρε Τσέχε! Με τα καθάρματα!

      Διαγραφή
    4. Αν το κόμμα δεν επιδιώκει να έχει ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά του αστικού κράτους και να τους προστατεύει δεόντως, τότε δεν είναι κομμουνιστικό κόμμα αλλά λέσχη ζωόφιλων.

      Διαγραφή
    5. Μα είναι αυτό κόμμα κύριε;
      Να μην θέλει managers, ΜΚΟ και κοινοτικά κονδύλια;
      Μέχρι και η εκκλησία εξελλίσεται.

      09/11/12
      Συνέντευξη της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκας Παπαρήγα στο ρ/ς ALPHA

      ( http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/synenteyksh_ths_gg_ths_ke_toy_kke_alekas_paparhga_sto_r/s_alpha_?morf=0 )

      (..) Ξέρετε γιατί σας το λέω; Έκανε αίσθηση ο αφοπλιστικός τρόπος με τον οποίο απαντήσατε προχθές στη Βουλή για το θέμα των υπαλλήλων και ποιοι έχουν διοριστεί. Έχετε διώξει από το Κόμμα μερικούς, ανθρώπους που βολεύτηκαν. Αυτή είναι η διαφορά που κάνετε σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα κόμματα. Και αυτό θέλει δύναμη ψυχής να το κάνεις.

      «Μα νομίζω ότι είναι η αλήθεια. Είναι άλλο πράγμα ο άνθρωπος ο φτωχός που κάποιος του κάνει ένα ρουσφέτι και υποχωρεί - αύριο μεθαύριο θα αφυπνιστεί κι αυτός - και άλλο πράγμα αυτό που λέμε εργατική αριστοκρατία, η εξαγορά. Κι εδώ υπάρχουν εξαγορασμένα τμήματα. Γιατί να χαριστούμε σε αυτά τα τμήματα;

      Και υπάρχει και ένα τμήμα μεσαίων στρωμάτων που ήταν πάντα και στο περιβόλι των μεγάλων επιχειρήσεων. Αυτά τα τμήματα θέλουν να γυρίσουν πίσω στη διαφθορά, στη φοροδιαφυγή κλπ.

      Ο απλός εργάτης και υπάλληλος δεν έχει κανένα συμφέρον να γυρίσουν πίσω. Καταρχήν δεν γυρίζουν πίσω τα πράγματα, πρέπει να πάει μπροστά.

      Υπάρχουν τμήματα τέτοια ενδιάμεσα, αυτά βρίσκουν στέγη στον ΣΥΡΙΖΑ, που ενδιαφέρονται να υπάρχει αυτή η κατάσταση της διαφθοράς, οι ΜΚΟ, τα κοινοτικά ποσά, το βόλεμα. Ένα τέτοιο τμήμα στρωμάτων υπάρχει μέσα στην ελληνική κοινωνία». (..)Ilief

      Διαγραφή
  8. Εθνικιστές, φασίστες, αναρχικοί, καταστασιακοί οπορτουνιστές, ρεφορμιστές, εθνικοί και κοινωνικοί σωτήρες, διανοούμενοι, ακαδημαϊκοί, αντιδραστικοί παπαγάλοι, αριστερά ρεύματα/ενότητες/οντότητες, ψευτοκομμουνιστές, παλιο-μαοϊκοί, νεο-τροτσκιστές, λαζοπουλιστές και κουλογλιστές....

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ,
    ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ
    ΤΟΥ 19ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ;;;;;;

    (που ξέρετε....μπορεί να δούμε πόσο δίκιο έχετε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζήτημα είναι, πως όλοι οι παραπάνω που αναφέρεις, πίστεψαν στα αλήθεια μέσα τους, ότι τους δόθηκε η ευκαιρία, (πλατείες, Συριζα, κακό εκλογικό αποτέλεσμα του ΚΚΕ)-ευκαιρία που τους δίνεται μιά φορά στα 20 χρόνια περίπου- να χτυπήσουν καίρια το Κόμμα. Είτε ενσωματώνοντάς το είτε συντρίβοντάς το.
      Βλέποντας τώρα, πως τα σχέδιά τους ΔΕΝ τους βγαίνουν και πως το ΚΚΕ αναπτύσεται πάλι δυναμικά, προσπαθούν να αξιοποιήσουν τις τελευταίες γραμμές αυτού του σεναρίου, τραβώντας από τα μαλλιά ο,τιδήποτε (νομίζουν πως) μπορούν να χρησιμοποιήσουν.
      Όμως οι προσπάθειές τους καταντούν πλέον γελοίες και γίνονται ακόμα γελοιωδέστερες εαν σκεφτείς πόσοι, ποιοί και από ποιές αφετηρίες ξεκινούν.Τους περιγράφεις πολύ ωραία στην πρώτη παράγραφό σου!
      Η αδυναμία (ή μήπως σκόπιμη απόκρυψη) της ταξικής ανάλυσης,της κατανόησης του ίδιου του χαρακτήρα του ΚΚΕ και η άρνηση της ιστορικής εμπειρίας του ταξικού κινήματος στην Ελλάδα από μεριάς τους, βγάζουν μάτι και προδίδουν τον πανικό τους, για μιά ακόμα "ιστορική ευκαιρία" που χάνουν για να ξεμπερδεύουν με το μισητό (τους) ΚΚΕ.
      Μόνο λίγο καιρό ακόμα θα χρειαστεί να αμυνόμαστε.
      Το επόμενο κεφάλαιο (σε λίγες βδομάδες ή λίγους μήνες)
      περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο πολιτκό σκηνικό,
      μεγάλη αύξηση της απήχησης του Κόμματος,
      στροφή (αναγκαστική) του συνδικαλιστικού κινήματος,
      αντεπίθεση, σύγκρουση και όπου (μπορέσουμε να) μας βγάλει!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ...θα δουν το ΚΚΕ που τους αρμόζει και πολύ σύντομα.
      Άσε που τώρα είναι και πιο εύκολο από πριν. Δε χρειάζεσαι ξεχωριστά επιχειρήματα για τον καθένα.
      Αφού όλοι λένε τις ίδιες παπαριές, από νεοπαγανιστές ΧΑ μέχρι αναρχοπανκιά...Είναι βλέπεις που όλοι έχουν γίνει αντισυστημικοί μετά το napster, το zeitgeist και το what's up.

      Διαγραφή
  9. By the way άκουσα την συνέντευξη του τύπου στο newsit. Προσέξτε τη δημοσιογράφο-αν και δεν ακουγεται δυνατά-πως του μιλά. Λίγο ακόμη και θα τον έπαιρνε αγκαλίτσα γιατον πλήγωσε η κακιά ηγεσία του ΚΚΕ...

    Elias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά ρε παιδιά ο αληθινός λόγος που διαγράφηκε μαθεύτηκε;
    Η αλήθεια είναι πώς αν δεν γίνει αυτό, δεν υπάρχει πιθανότητα να σταματήσουν να λένε τα κλασικά και πολυακουσμένα ποιηματάκια... Εκτός βέβαια άμα βρουν κάτι άλλο.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΚΚΕ είναι κόμμα εθελοντών ομοϊδεατών που λειτουργεί με συγκεκριμένους κανόνες. Αυτά αποτυπώνονται στο Πρόγραμμα και το Καταστατικό και το ξέρουν από την αρχή που μπαίνουν στο ΚΚΕ τα μέλη του Κόμματος.

      Όποιος δεν μπορεί να συνεχίσει να είναι μέλος του ΚΚΕ με βάση αυτούς τους κανόνες είτε αποχωρεί με δική του ευθύνη, είτε διαγράφεται με απόφαση της Κομματικής Οργάνωσης που ανήκει, αφού προειδοποιηθεί και εξαντληθούν τα περιθώρια με ατομικές και συλλογικές συζητήσεις.

      Ο Β. Ζωγράφος επέλεξε το δεύτερο δρόμο και η Οργάνωσή του επέλεξε την τήρηση των κανόνων του Καταστατικού.
      Πηγή:http://www.902.gr/eidisi/politiki/17602/kov-ekpaideytikon-larisas-toy-kke-gia-ti-diagrafi-toy-v-zografoy

      Διαγραφή
  11. Κατά τα άλλα όλοι αυτοί οι «αριστεροί» (το «Βαθύ Κόκκινο» είναι φιλοΑΝΤΑΡΣΥΑ, σωστά;) είναι και αντίθετοι στον θεσμό του διευθυντή-μάνατζερ.

    http://syllogosepensmyrnis.fforumfree.com/t1400-topic

    Συνεχίστε να ξεβρακώνεστε, τα πάτε περίφημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τοσο ...κομμουνιστηs ειναι που ξεκινησε ηδη τιs συνεντευξειs στα sites των υπαλληλων των εφοπλιστων!
    που να ...μην ποναγε και το κομμα δηλαδη!
    αντε και στα δελτια των 6μιση/7/8/9......

    ΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. από REDFLY ( http://redflyplanet.blogspot.com/2013/04/blog-post_3.html )

    (..) Ένα φάντασμα πλανιέται στα μυαλά των αστών και μικροαστών υπηρετών τους: το φάντασμα του ΚΚΕ και της εργατικής εξουσίας. Όλες οι δυνάμεις του γερασμένου ελληνικού καπιταλισμού ενώθηκαν σε μια ιερή συμμαχία για να κυνηγήσουν αυτό το φάντασμα : από την Χρυσή Αυγή μέχρι τον ΣΥΡΙΖΑ, από τον αντιδραστικό αστικό τύπο μέχρι τις διαδικτυακές αριστερές παραφυάδες τους. Και όπου λάσπη, αντικομμουνισμός και χάρα, ο γελωτοποιός του βασιλιά δεν μπορεί παρά να είναι πρώτος στην σειρά.(..) Ιlief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης έγιναν το καλοκαίρι του 2011.
    Αυτός πότε ακριβώς διαγράφηκε; Τότε η πρόσφατα;
    Μπάζει πολύ μπάζει στο στορυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η στάση του κυρίου αυτού και η αρθρογραφία που ακολούθησε αποδεικνύουν το ορθό της απόφασης του ΚΚΕ και όλοι εσείς που διαρυγνύεται τα ιμάτιά σας για την διαγραφή, γιατί τέτοιο μένος; εφόσον όπως γράφει και κάποιος παραπάνω ούτε ένας στους είκοσι, πηγαίνετε σε ένα καλό κόμμα που θα σας σέβεται και θα σας φέρεται με κατανόηση.

    Ρώτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το timing που επιλέχθηκε πάντως για την δημοσίευση της επιστολής του στην "ελευθερία" είναι εξαιρετικό, δεδομένου ότι είναι εκπαιδευτικός. Κάθε δικαίωμα έχει φυσικά να πει ό,τι θέλει, αυτό όμως ούτε του επιτρέπει να γράφει ό,τι του κατέβει, ούτε τον απαλλάσσει από κριτική.

    Αν το κοιτάξει δε κάποιος το ζήτημα χωρίς αντικκε γυαλιά, βλέπει το προφανές: ότι διώξανε κάποιον που διαφωνούσε με τα πάντα (λίγο πολύ) στο κόμμα.

    Απ'την άλλη ο ίδιος λέει κάτι απίθανα, πχ για την ηγεσία που θέλει την συρρίκνωση του κόμματος για να προστατέψει τις θέσεις της, πραγματικά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την λογική πίσω από αυτό; Ή το ότι φέρνει καριερίστικους λόγους για την διαγραφή του, χωρίς να αναφέρει πουθενά τις θέσεις του κόμματος για τον νέο διευθυντή, λέγοντας απλώς "και άλλοι το κάνανε" (και εδώ χρειάζεται προσοχή γιατί σίγουρα θα λοιδωρηθούν άτομα στο επόμενο διάστημα, και δεν θα ξέρουμε αν είναι καν διευθυντές, αν είναι διευθυντές εδώ και 10 χρόνια, ή αν έγιναν με τον νέο νόμο). Ή ακόμη το ότι κλείνει με τα γνωστά που δεν κάνουν ούτε για αριστερό blog,τον Γκόρμπι, τον συν (μεγαλύτερο κοτσανοειδές παράδειγμα δεν μπορούσε να διαλέξει), το βρώμικο 89 κοκ.

    Ίσως αποτελέσει πάντως αφορμή για συζητήσεις εντός του κόμματος, όχι όμως στην κατεύθυνση που θα ήθελαν οι διάφοροι καλοθελητές.

    Όσο για το βλήμα, δεν ανησυχώ, θα βαρέσει μια χαζοδιόρθωση ο σταυρόπουλος κι όλα οκ, ξέρει καλά τους αναγνώστες του.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η είδηση εν τω μεταξύ μεταδίδεται σε χρόνο dt παντού. Έτσι είναι ο πασοκισμός (πλέον χρυσαυγιτισμός), απ'τη μια το iphone και οι σπουδές της κόρης της παπαρήγα, και απ'την άλλη το δικαίωμα στο διευθυντηλίκι-μανατζεριλίκι του νέου σχολείου της αγοράς:

    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paideia/larisa_ton_diegrapsan_apo_to_kke_epeidh_hthele_na_ginei_dieythynths_dhmotikou.2260750.html

    Οι ειδικοί στα εσωκομματικά του περισσού, και στα της ιδεολογίας του κόμματος βγάζουν άπειρο γέλιο πάντως.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τσ, τσ, τσ...καλά με τί κάθεστε κ ασχολείστε ενώ την ίδια στιγμή κάπου στην Κροατία ξεκινά η επανάσταση;;!!!
    http://www.newsnow.gr/article/428590/o-zizek-anapse-foties---zitise-na-stelnontai-se-stratopeda-sygkentrosis-osoi-den-psifizoun-syriza.html
    Υ.Γ.:Για άλλους λέγαμε αλλά τελικά εμείς την γ@μ&σ@με...
    Odradek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα σκεφτεί, αλλά ο Σλαβόι είναι ότι πρέπει για τις σοβαρές αναλύσεις της Truth Team της ΝΔ, του Μουρούτη και του Κεδίκογλου. Καραγκιόζης vs Χατζηαβάτης και στο τέλος αντικομμουνισμός κι απ' τους δυο. Άψογα!

      Διαγραφή
    2. http://www.youtube.com/watch?v=FLNNUqC6mxc
      5.50 - 6.14
      ...That would be for me, if you ask me - maybe i'm crazy here - a true triumph of Syriza, that they would say, not only did you make it easier for the workers, if you are a good honest capitalist you should vote for us, you know, and i'm ready to come to you and be some kind of a voice of capitalists for Syriza, that would be my dream...

      Nα διαβαστεί παράλληλα με το κάτωθι:

      Aπο Wikipedia:λήμμα Masturbation
      Male masturbation techniques are influenced by a number of factors and personal preferences. Techniques may also differ between males who have been circumcised and those who have not. Some techniques which may work for one individual can be difficult or uncomfortable for another.

      The most common male masturbation technique is simply to hold the penis with a loose fist and then to move the hand up and down the shaft. This type of stimulation is typically all that is required to achieve orgasm and ejaculation. The speed of the hand motion will vary from person to person, although it is not uncommon for the speed to increase as ejaculation nears and for it to decrease during the ejaculation itself

      Odradek

      Διαγραφή
    3. Όχι γιατί, ωραία τα λέει, πανηγύρι εντελώς. Καλός για λαϊκές παραστάσεις με κουδούνια και τέτοια, αλλά μόνο για ανήλικους.

      Διαγραφή
  19. Δεν μπορούμε να μπαίνουμε σε συζητήσεις για τους λόγους που διαγράφηκε. Είναι θέμα της Οργάνωσής του. Και αν διαγράφηκε κακώς, θα μπορούσε να προσφύγει κατά της απόφασης σύμφωνα με το Καταστατικό. Το άρθρο του και μόνο δε μου λέει κάτι. Είναι έκφραση γνώμης μέσα στα πλαίσια του Καταστατικού και σύμφωνα με τις αρχές του ΚΚΕ. Από την μετέπειτα συμπεριφορά του όμως μπορεί κανείς να καταλάβει πως δεν στάθηκε μόνο σε αυτό το άρθρο.
    Ο τίτλος του Μέλους του ΚΚΕ δεν αποδίδεται με μια απόφαση ΚΟΒ. Είναι τίτλος που κερδίζεται κάθε μέρα, μέσα από την αγωνιστικότητα, το σεβασμό στους συντρόφους και το Κόμμα και την αφοσίωση στις αρχές μας. Για την αγωνιστικότητά του κυρίου Ζωγράφου δε γνωρίζω. Αλλά σίγουρα δε σεβάστηκε ούτε τους συντρόφους του, ούτε το Κόμμα, ούτε τις αρχές με τις δηλώσεις τύπου "Ρούλας Βροχοπούλου". Ο τίτλος τους Μέλους του ΚΚΕ βρίσκεται πρώτα απ' όλα μέσα στην ψυχή του καθενός. Με τη στάση του έδειξε πως η ψυχή του δεν είναι ικανή για κάτι τέτοιο. Ακόμα και χωρίς διαγραφή, αυτοεξορίστηκε από το Κόμμα και να πάει στο καλό. Είναι καιρός να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Οι σημερινές συνθήκες το απαιτούν. Και είμαι βέβαιος πως σύντομα θα βγούμε πιο δυνατοί και πιο αγωνιστικοί από ποτέ.


    Όσο για τους τύπους που περιμένουν να μετατρέψουν έναν αιώνα αγωνιστικής ιστορίας σε Big Brother με αλληλοκαρφώματα και αποχωρήσεις, ας κοιτάξουν εντός των τειχών τους. Έχουν πολλά παραδείγματα και μεγάλη ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούμε να μπαίνουμε σε συζητήσεις για τους λόγους που διαγράφηκε. Είναι θέμα της Οργάνωσής του.

      Έτσι είναι. Γι αυτό και περιορίστηκα στο σκέλος της οφθαλμοφανούς απάτης του Βήματος που με τη σειρά της χτίζει πάνω στη δική του λαθροχειρία στο άρθρο στην "Αλήθεια" (ω της ειρωνείας για όνομα).

      Τα υπόλοιπα είναι για τους 781.989 ΚΚΕδολόγους διαδικτύου που έχει διαπιστωμένα η Ελλάδα σύμφωνα με τις τελευταίες επίσημες στατιστικές.

      Διαγραφή
  20. Και για να είμαστε ακριβείς, ο Βασίλης Ζωγράφος ΕΙΝΑΙ Διευθυντής στο 9ο Δημ. Σχ. Λάρισας από 16/08/2011 σύμφωνα με την απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας - ΑΔΑ:4ΑΜΕ9-ΘΤ8

    Δες εδώ:
    http://pekp.gr/?page_id=13/diorismoi/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83

    Άρα, δε διαγράφηκε σήμερα, σχεδόν 2 χρόνια μετά, για το διευθυντηλίκη και ας λέει ότι θέλει. Αν ήταν, θα τον είχαν σουτάρει εδώ κι ενάμιση χρόνο, δε θα περιμένανε τώρα. Ούτε βέβαια για τη διαφωνία και την καταψήφιση προγράμματος και καταστατικού. Δε θα ήταν ο μόνος και να είστε σίγουροι, θα τους ξέραμε έναν προς έναν. Απλώς υποθέτω διαγράφτηκε γι' άλλους καταστατικούς λόγους και κάνει μιαν "ηρωική" έξοδο, την οποία φαίνεται να εξαργυρώνει. Δε μπορώ να υποθέσω κάτι άλλο. Εξάλλου όπως φαίνεται από τα 2 κείμενα του που διαβάσαμε σήμερα, ο άνθρωπος ήταν εντελώς εκτός κόμματος από μόνος του και από πριν.

    subutai red

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://www.youtube.com/watch?v=FLNNUqC6mxc
    4.44 - 5.13
    So i think its crucial that in this redistributive gestures that you outlined that its not just generally strike at the rich but it should be a very carefully planned strategy that, how should i put it very naively, there are things which work in capitalism, if applied properly, competition especially a small level production of consumerist goods and son on

    Να διαβαστεί παράλληλα με το κάτωθι:
    Απο Wikipedia:λήμμα Masturbation
    Some may keep their hand stationary while pumping into it with pelvic thrusts in order to simulate the motions of sexual intercourse. Others may also use vibrators and other sexual devices more commonly associated with female masturbation. A few extremely flexible males can reach and stimulate their penis with their tongue or lips, and so perform autofellatio.

    Tα μηνύματα μου διέπονται από το πνεύμα του δασκάλου του ίδιου, βεβαίως:
    A short circuit occurs when there is a wrong connection in the network, wrong, of course, from the standpoint of the smooth functioning of the network. Is therefore the shock of short circuiting not one of the best metaphors for a critical reading? Is not one of the most efficient critical procedures to cross wires that don't usually touch to take a major classic (text, author, notion) and read it in a short circuiting way, through the lenses of a "minor" author, text, or conceptual apparatus ("minor" in the sense of marginalized, disavowed by the hegemonic ideology, dealing with a "lower," less dignified topic)? The starting premise of this series is that Lacanian psychoanalysis is a privileged instrument of such an approach. This, then, is not a new series of books on psychoanalysis, but a series of "connections of the Freudian field" of short Lacanian interventions into art, philosophy, theology, and ideology.
    Slavoj Ζizek

    Tι λες Αντώνη τα κατάφερα;

    Odradek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βραχυκυκλώσεις τον εγκεφαλοκαμένο; Άσε, πρόλαβε η κόκα νομίζω...

      Διαγραφή
    2. Κάπου εκεί καταλήγω κ εγώ να σου πω την αλήθεια
      Το θέμα είναι ότι με κάτι τέτοια καίει κ μυαλά άλλων κ χωρίς κόκα, εάν κυκλοφορήσουν τα νέα θα ξεσαλώσουν τώρα στην ψαροκώσταινα ότι ο καπιταλισμός μπορεί να είναι κ κάτι καλό τελικά
      Odradek

      Διαγραφή
  22. To σχέδιο Β΄έχει γίνει της μόδας(κυριολεκτικά)
    ( http://902.gr/eidisi/apopseis-sholia/17533/elle-kai-shedio-v ). Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:
    Η καρεκλοκένταυροι του ΚΚΕ κατέστρεψαν τη ζωή μου!

    Πριν από αρκετά χρόνια, η ίδια η Αλέκα Παπαρήγα
    ζήτησε από τη σύζυγό μου να μη γυρίσει πίσω να δει
    τα Σόδομα που καίγονταν. Όταν αυτή αψήφισε τη
    γραφειοκρατική του απόφαση, τη μετέτρεψε σε στήλη άλατος!

    Λωτ
    ΚΟΒ Ιορδανίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το γιατι διαγραφτηκε θα το μαθουμε και κανεις δεν διαγραφεται χωρις συγκεκριμμενη καταστατικη διαδικασια και για λογο που προβλεπει ποινη διαγραφης, αυτα τα ξερουνε και οι πετρες. Αυτοι που "αγανακτουν" απλα δεν υπαρχει λογος να ζητησουν να γινουν μελη του ΚΚΕ. Η δημοσιευση της ιστοριας τωρα ειναι για να ξεχαστει η φαρσα ΣΥΝΕΚ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ - ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ στην ΟΛΜΕ. Ειναι και τα συνεδρια ΟΛΜΕ - ΔΟΕ μπροστα μας. Ομως το ζουμι ειναι αλλου: Ειναι οτι το κομμα προχωρα, αναπτυσσεται, ξεχωριζει ενωπιον καθε λογικου ανθρωπου. Ας τους να λενε. Οπως λενε και οι Αμερικανοι : Δεν με νοιαζει αν με βριζεις η με παινευεις, αρκει να λές σωστα τ'ονομα μου. ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άσχετο αλλά πριν λίγο ο Πρετεντερης απεφάνθη πως στα Γκουλαγκ υπήρξαν 30.000.000 νεκροί.

    Πριν 3-4 χρόνια τους είχε μετρήσει 12.000.000.

    Τι σοι πληθωρισμός είναι αυτός…?

    Το 2017 έτσι όπως πάει θα τους μετρήσει στα 90.000.000…
    Γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλέβει, κλέβει. 40 δισεκατομμύρια ήτανε.

      Η συναυλία Ανταρσύα-ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΑΝΕΛ-ΧΑ στο Βήμα τα σπάει, αξέχαστες στιγμές (όταν τα λέω εγώ...):

      O δασκαλος φαινεται να είναι παλιο μελος | 13:31
      άρα θυμάται ότι υπήρχε μια μερίδα μέσα στο ΚΚΕ που αντιτάχθηκε ΕΞΑΡΧΗΣ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΚΑΙΓΕ, στο (δεξιότατο) ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ, στην αποδοχή της Περεστροικα, στην ξεφτιλα των συγκυβερνησεων με τα αστικα κόμματα. υπήρχε μια μερίδα που έλεγε πάντα τα ίδια και όχι με χρονοκαθυστερηση δεκαετιών. είναι η μερίδα που αποχώρησε για να συγκροτήσει το ΝΑΡ, βασική οργάνωση σήμερα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Γιατί δεν μνημονευει το ΝΑΡ ο δάσκαλος; γιατί δεν αναγνωρίζει ότι πρώτο διέσωσε την τιμή των κομμουνιστών ; ΦΤΩΧΟΙ: ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ
      ENAS PALIOSαπάντηση825

      Ζουγκλα | 13:27
      Ειναι καταλληλος για διευθυντης και ακομη περισσοτερο για δασκαλος, καποιος που δεν μπορει να διδαχθει απο την ιστορια της ανθρωποτητας (οτι αυτα που ρομαντικα πιστευει στο τελος δεν τα εφαρμοσε κανεις και πουθενα, ολοι την κονομα τους κοιταζαν στο τελος, το εγω τους , η εγιναν υπηρετες συμφεροντων επειδη τους συνεφερε), ρομαντικος και ιδεαλιστης ειναι αλλα δεν φαινεται να καταλαβαινει σε τι κοσμο ζει, σε ποια ζουγκλα περιφερεται ο ανθρωπος.Δυστυχως τα παιδια πρεπει να μαθαινουν και την πραγματικοτητα που τα περιμενει περα απο τις ωραιες ιδεες.
      ΧΜαπάντηση1713

      Κατά τα άλλα το ΚΚΕ συμμετέχει στο ...συνταγματικό τόξο | 14:58
      Τι έχουν να πούν τώρα όσοι έσπευσαν μετά χαράς (για να μην πω και υπερηφάνειας) να περιλάβουν το ΚΚΕ στο περίφημο ...συνταγματικό τόξο ; Εαν έτσι λειτουργεί η εσωκομματική δημοκρατία, φαντάζομαι πως θα λειτουργούσε η δημοκρατία για όλους μας με ΚΚΕ στην κυβέρνηση : το Σταλινικό καθεστώς θα θύμιζε Disneyland. Οι του "συνταγματικού τόξου" να χαίρονται το εκλεκτό (λόγω ελεύθερων δημοκρατικών διαδικασιών) μέλος τους !
      Το ΚΚΕ αποτελεί ντροπή για την Ελληνική κοινωνίααπάντηση3219

      αληθεύει? | 16:58
      δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά ισχύει ότι το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που δεν δέχεται έλεγχο των οικονομικών του? (δηλαδή προέλευση χρημάτων πέραν της κρατικής επιχορήγησης..). Νομίζω είχε προκύψει θέμα προ έτους όταν για πρώτη φορά προσπάθησε αυτό το άθλιο κράτος να βρει άκρη με τα οικονομικά των κομμάτων ΤΟΥ.. και πήρε απάντηση ότι ο Περισσός ανήκει... στον έλληνα εργάτη..!!

      Του αξιζε... | 17:30
      Ποιος ξερει ποσο μισος ενσταλαξε μεσα στη σχολικη αιθουσα, ποσες φορες αναμασησε τη μνησικακια του ηττημενου μεσα στην ταξη. ποσους αποβλακωσε η εχθροτητα του σε αυτους που αμνηστευσαν ηλιθιως τα εγκληματα των ομοιδεατων του. Και τωρα, το ιδεολογικο βαπορακι αντικρισε το αποκρουστικο προσωπο αυτου που αφοσιωθηκε και υπηρετησε. Ακομα ο Εμφυλιος καταστρεφει ζωες.
      Yβρις και Νεμεση


      θα οδηγήσουν κόσμο στην παράνοια οι αλήτες της ηγεσίας KKE | πριν 54'
      φαντάσου να είσαι μελος του Κόμματος το 1989 και να βρίζεις όσους αντιτίθενται στις συγκυβερνησεις ως "αντικομματικα στοιχεία", "κολλημένους", "οπορτουνιστες" και να τους οδηγείς βίαια στην έξοδο.αυτοί να αποχωρούν-εκδιώκονται και να συγκροτούν το ΝΑΡ. 25 χρόνια μετά να αποτελούν βασική δύναμη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το κόμμα σου να αναγνωρίζει (ημιεπίσημα είναι η αλήθεια) ΄΄οτι πράγματι οι συγκυβερνησεις εκείνες ήταν λανθασμενες. πρέπει άραγε να ζητήσεις ένα συγνωμη από τους αγωνιστές του ΝΑΡ; όχι βέβαια. πρέπει παλι να τους συκοφαντήσεις ως "αντικομμουνιστές", "οπορτουνιστες" κτλ. ΠΑΡΑΝΟΙΑ

      Διαγραφή
    2. Πού καταντήσαμε λοχία, ποιος είμαι εγώ ποιος είσαι εσύυυυυ....

      Εντάξει ρε παιδιά, όχι επειδή δεν τα καταφέρατε να βγείτε μάγκες στην ΟΛΜΕ να βάλετε τους αγκυλωτούς. Όχι κι έτσι.

      Διαγραφή
    3. Έεεεελα, στην παρέα μας φαντάαααρε, έεεεεελα, κι έεενα ποτηράκι βάααααλε...

      http://www.tovima.gr/society/article/?aid=513500 (Ψυχάρης, συγκυβέρνηση+φασιστοειδή)
      http://neyrospastis.wordpress.com/2013/05/20/τον-διέγραψαν-από-το-κκε-επειδή-ήθελε-ν/ (απολυμένος Ριζοσπάστη)
      http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2308.html (ΑΝΤΑΡΣΥΑ)
      http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-20-01-31/847-2013-05-19-13-41-00 (wannabe "εσωτερική αντιπολίτευση")
      http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63830578 (Μπόμπολας, συγκυβέρνηση, φασιστοειδή και Δελαστίκ για σπέσιαλ γκεστ)
      http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26509&subid=2&pubid=113046872

      Διαγραφή
    4. http://www.topontiki.gr/article/53236/Daskalos-diegrafi-apo-to-KKE-giati-thelise-na-ginei-dieuthuntis-Dimotikou-Sxoleiou (ανήσυχο ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ)
      http://www.zougla.gr/blog/article/726757 (Ένας είναι ο Ζούγκλας και θαυμαστή η Χ.ΑΝΕΛ του)

      Ιντερνετομαϊντανοί/aggregators:

      http://www.xespao.gr/2013/05/blog-post_8347.html
      http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=210259&catid=9
      http://www.iefimerida.gr/news/106086/τον-διέγραψαν-από-το-κκε-γιατί-ήθελε-να-γίνει-διευθυντής-σε-σχολείο-doc
      http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paideia/larisa_ton_diegrapsan_apo_to_kke_epeidh_hthele_na_ginei_dieythynths_dhmotikou.2260750.html
      http://newpost.gr/post/217344/ton-diegrapsan-apo-to-kke-epeidi-ithele-na-ginei-dieythyntis-dimotikou-sxoleioy/
      http://www.newsnow.gr/article/428437/ton-diegrapsan-apo-to-kke-giati-ithele-na-ginei-diefthyntis-se-sxoleio.html
      http://www.inews.gr/165/ton-diegrapsan-apo-to-kke-giati-ithele-na-ginei-diefthyntis-se-scholeio.htm

      Διαγραφή
    5. Κάτσε ρε μεγάλε, τον Κούλογλο που το'χει πάρει στις πλάτες το παλικάρι το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο γιατί τον θάβεις;

      http://tvxs.gr/news/blog%CE%AC%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BA%CE%B5

      Μπάμπης

      Διαγραφή
    6. http://gr.news.yahoo.com/το-κκε-διέγραψε-δάσκαλο-γιατί-ήθελε-να-γίνει-092308860.html
      http://kostaskordatos.blogspot.com/2013/05/blog-post_5958.html
      http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=22077&subid=2&pubid=129386383 (μπάλα με κοινωνικές ευαισθησίες για την εκπαιδευτική πολιτική του ΠΑΜΕ)
      http://www.axortagos.gr/ton-diegrapsan-apo-kke-giati-ithele-ginei-diefthintis-sxoleiou.html (Ο άνθρωπος που ήθελε να γίνει Ζούγκλας)
      http://ipaideia.gr/giati-me-diegrapsan-apo-to-ke-vasilis-zografos.3f9f130857c9b55410079543da0f03aa.htm (προβληματισμένοι εκπαιδευτικοί)

      Διαγραφή
    7. http://www.alfavita.gr/apopsi/γιατί-με-διέγραψαν-από-το-κκε (Μ-Λ ΚΚΕ, για να μάθετε)
      http://www.facebook.com/alfavita.gr/posts/530473623682169?_fb_noscript=1 (Μ-Λ ΚΚΕ και στο facebook για να διπλομάθετε)
      http://ethel-sinadelfos.blogspot.com/2013/05/2013.html ΕΘΕΛ (ακροδεξιά-ΧΑ)
      http://www.arpaktiko.org/γιατι-με-διεγραψαν-απο-το-κκε.html (άλλο ένα τσακάλι μαζί με το τρομαχτικό, τον αχόρταγο, τον ζούγκλα και τα άλλα παιδιά)
      http://pekp.gr/?p=43541 (Πύλη Εκπαίδευσης, προβληματισμένοι εκπαιδευτικοί)
      http://www.rodacino.gr/article.jsf?id=CA1772E7B67758DC15E65EAA623559F7
      http://kostasvaitsis71.blogspot.com/2013/05/blog-post_7580.html?zx=a056c5e5645a1bd3 (ΣΥΡΙΖΑ)

      Διαγραφή
    8. Να μη σας κουράζω άλλο. Η φράση-τίτλος του Ζωγράφου, "Γιατί με διέγραψαν απ το ΚΚΕ" βγάζει 157.000 αποτελέσματα, από τα οποία σας παρουσίασα μερικά μόνο από τις πρώτες τρεις σελίδες αναδημοσιεύσεων του άρθρου.

      Διαγραφή
    9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    10. Ούπς! Τελικά υπήρχε τυπογραφικό λάθος! Διορθώνω:
      Από την άλλη η αναζήτηση της φράσης κλειδί "επιστολή Θεωνά, Καράμπελα, Μαντά, Μαρκόπουλου, Σχίζα" που καταγγέλει σημεία και τέρατα για κατάφωρη παραβίαση κάθε έννοιας εσωκομματικής δημοκρατίας στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, βγάζει στο google μόλις 40(!!!!!!!!!!) αποτελέσματα.

      157.000-40 (δεν υπάρχει τυπογραφικό λάθος!)

      -Καταλάβαμε τώρα όλοι το πως διαμορφώνονται οι συνειδήσεις;

      Διαγραφή
    11. Επισης,αν πατησεις "η ανταρσυα βγαινει κυβερνηση" εχεις 481000 αποτελεσματα...

      Αμα βαλεις τα αυτακια " ... " το γκουγκλ ψαχνει τη φραση αυτουσια.Εκει μπορεις να δεις οτι το δακρυβρεχτο "Γιατί με διέγραψαν απ το ΚΚΕ" εχει καμια 150ρια αποτελεσματα.Οχι χιλιαδες.Μοναδες...

      Με τι ασχολειστε ομως,πραγματικα...

      πιπης

      Διαγραφή
    12. Καταλαβαίνω ότι ενοχλείσαι σφόδρα, οπότε λέω να σε ενοχλήσω λίγο ακόμα.

      Η φράση εντός εισαγωγικών βγάζει 192 αποτελέσματα. http://www.google.gr/#q=%22Γιατί+με+διέγραψαν+απ+το+ΚΚΕ%22&ei=NLCaUee0G4HT7AbV3oCABQ&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.46751780,d.ZWU&fp=585abdd43faadda5&biw=1318&bih=778


      Στα αποτελέσματα αυτά δεν συμπεριλαμβάνεται ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ από τα σάιτ στα οποία παρέπεμψα, και στα οποία θα μπορούσα να προσθέσω και πολλά άλλα. Και αυτό εν μέρει γιατί ο τίτλος τουα αρχικού δεν παραμένει στις αναδημοσιεύσεις του κειμένου ως τίτλος. Πάρε ένα ακόμα μπόνους για την κουτοπονηριά: http://www.lifo.gr/now/greece/27480

      Και τώρα πες μου: στην ιδεολογική καθοδήγηση στην Ανταρσύα κάνετε εκτεταμένα σεμινάρια στην ψευτιά και την απατεωνιά;

      Διαγραφή
    13. Ως τώρα, έχω καταγράψει με λινκ 28 δημοσιεύσεις του στόρι σε 28 διαφορετικά σάιτ (περιλαμβάνω το tvxs που λίνκαρε φίλος). Συν της Lifo, πάμε στις 29. Αυτό δεν περιλαμβάνει εκατοντάδες λινκ προς αυτές τις δημοσιεύσεις μέσω twitter, facebook, blogs, κλπ.

      Ας συνεχίσουμε το μέτρημα.

      30. http://www.onlarissa.gr/2013/05/17/diagrafike-apo-to-kke-o-vasilis-zografos/
      31. http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=181193&artTitle=ki_omos_daskalos_diegrafi_apo_to_kke_giati_thelise_na_ginei_diefthyntis_dimotikou_scholeiou
      32. http://www.kosmoslarissa.gr/article/19915/
      33. http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=80&t=266495&start=240
      34. http://www.news123.gr/nea/newsgroup.php/3459354/

      Διαγραφή
    14. 35. http://www.karfitsa.gr/?p=165478
      36. http://www.axiaplus.gr/article/36962/hthele-na-ginei-dieythynths-se-sxoleio-kai-to-kke-ton-diegrapse/
      37. http://myblogs.gr/etiketes/diagrafi-daskaloy-kke
      38. http://thessalianews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=22785:kke-larissa-stelexos&catid=46:politics&Itemid=29
      39. http://attikanea.blogspot.com/2013/05/blog-post_9163.html
      40. http://tipota3.blogspot.com/2013/05/blog-post_8418.html

      Διαγραφή
    15. 41. http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=279767 (Θέμο είσαι πίσω αυτή τη φορά)
      42. http://www.thestival.gr/society/item/99350-ton-diegrapsan-apo-to-kke-giati-ithele-na-ginei-dieythyntis-sxoleioy21
      43. http://www.onvolos.gr/index.php/onvolosnews2/onvolospolitics/item/10070-to-kke-diegrapse-daskalo-giati-ithele-na-ginei-diefthyntis-se-sxoleio.html
      44. http://www.sarc.gr/readmorein.php?id=1406020&grp=635404
      45. http://on-news.gr/2013/05/20/το-κκε-διέγραψε-δάσκαλο-γιατί-ήθελε-να/
      46. http://www.toxrima.gr/tag/diegrapsan/
      47. http://www.palo.gr/cluster/articles/makedonia-nea/27650/?clid=7945464
      48. http://myblogs.gr/article/giati-me-diegrapsan-apo-kke
      49. http://www.evrytanika.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=442509:το-κκε-διέγραψε-δάσκαλο-γιατί-ήθελε-να-γίνει-διευθυντής-σε-σχολείο&catid=49:2011-11-20-19-48-57&Itemid=147
      50. http://www.cleverclass.gr/portal/index.php/εκπαιδευτικά-άρθρα/4344-το-κκε-διέγραψε-δάσκαλο-γιατί-ήθελε-να-γίνει-διευθυντής-σε-σχολείο

      Διαγραφή
    16. 51. http://www.24oresnea.gr/article?id=CA1772E7B67758DC15E65EAA623559F7
      52. http://www.dou.gr/article.php?a=5590553
      53. http://www.matiastanea.gr/feeds/blogs/βαθύ%20κόκκινο/%20Γιατί%20με%20διέγραψαν%20από%20το%20ΚΚΕ/
      54. http://filoisyriza.blogspot.com/2013/05/blog-post_1901.html
      55. http://livester.gr/a/all/Ελλάδα-Διάφορα-Εκπαίδευση/6983813/ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:-Τον-διέγραψαν-από-το-ΚΚΕ-γιατί-ήθελε-να-γίνει-διευθυντής-Δημοτικού
      56. http://www.acrobase.gr/showthread.php?t=458282
      57. http://www.peloponews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=83072:84b0909cd2df90973504a6e6529adf97&catid=55:pellop-mesinia&Itemid=92

      Διαγραφή
    17. "Η φράση εντός εισαγωγικών βγάζει 192 αποτελέσματα"

      "Ως τώρα, έχω καταγράψει με λινκ 28 δημοσιεύσεις του στόρι σε 28 διαφορετικά σάιτ (περιλαμβάνω το tvxs που λίνκαρε φίλος). Συν της Lifo, πάμε στις 29. Αυτό δεν περιλαμβάνει εκατοντάδες λινκ προς αυτές τις δημοσιεύσεις μέσω twitter, facebook, blogs, κλπ.

      Ας συνεχίσουμε το μέτρημα."

      "Και τώρα πες μου: στην ιδεολογική καθοδήγηση στην Ανταρσύα κάνετε εκτεταμένα σεμινάρια στην ψευτιά και την απατεωνιά;"

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Να'σαι καλα ψηλε,ανταμειφθηκα που εμεινα μεσα βραδιατικα...

      πιπης

      Διαγραφή
    18. 58. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΛΤ ΠΟΣΤ, ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΗ. Ο ΖΙΖΕΚ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ!:

      "Η Αντζελίνα Τζολί και ο Ζωγράφος". Του Λευτέρη Παπαστεργίου
      http://www.larissanet.gr/2013/05/20/h-antzelina-jolie-kai-o-vasilis-tou-lefteri-papastergiou/

      Διαγραφή
    19. Ανταμείφθηκες, Πίπη Φακιδοπίπη; Δεν ανταμείφθηκες πλήρως ακόμα. Έχει ακόμα...

      Διαγραφή
    20. 59.http://www.neopolis.gr/el/katigories_ar8ron/epikairotita/ellada/a8ele_na_ginei_dieu8untis_se_sxoleio_kai_diagrafike.html
      60. http://www.newsbomb.gr/politikh/story/309221/to-kke-diegrapse-daskalo-giati-ithele-na-ginei-dieythyntis-se-sholeio
      61. http://www.pelop.gr/?page=article&srv=11&DocID=101659
      62. http://fonografos.net/v1/λάρισα-διεγράφη-δάσκαλος-από-το-κκε-γι/
      63. http://www.daypress.gr/index.aspx?aid=37647&cid=10
      64. http://aetos-grevena.blogspot.com/2013/05/blog-post_6498.html

      Διαγραφή
    21. 65. http://www.lay-out.gr/Pages/Ellada.aspx?art=70339&artTitle=apistefto_daskalos_diegrafi_apo_to_kke_exaitias_tis_thesis_tou_diefthynti_dimotikou_scholeiou
      66. http://pekp.gr/?p=9919
      67. http://www.newslog.gr/art/564497/ki-omws--daskalos-diegrafi-apo-to-kke-giati-thelise-na-ginei-dieuthuntis-dimotikou-sxoleiou

      Διαγραφή
    22. 68. Τα νέα μεταδίδονται αστραπιαία στην ομογένεια των ΗΠΑ που διαβάζει συγκλονισμένη:

      http://www.ekirikas.gr/article/122091

      Διαγραφή
    23. 69. Συγκλονισμός στη Νάξο: http://naxos365.blogspot.com/2013/05/blog-post_1840.html
      70. http://news.apsou.gr/news/Δάσκαλος-διεγράφη-από-το-ΚΚΕ-γιατί-θέλησε-να-γίνει-διευθυντής-Δημοτικού-Σχολείου
      71. Κλαίνε οι μάγκες του Περαία. Τον διέγραψαν γιατί ήθελε να γίνει διευθυντής. Άπονε κόσμε και ντουνιά! http://www.pireasnews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=360398:2013-05-20-09-25-04&catid=102:2011-07-26-18-06-08
      72. http://mindmagazine.wordpress.com/2013/05/20/ελλάδα-ατοπήματα-κκε-εναντίον-εξέλιξ/
      73. http://www.opinionpost.gr/paralogo/2013/05/90403

      Διαγραφή
    24. 74. Ππεζεβέγκηδες, εδιαγράψαν τον επειδή ήθελε να γίνει μάστρος! http://cyprusnews.eu/vima-ellada/1181317-δάσκαλος-διεγράφη-από-το-κκε-γιατί-θέλησε-να-γίνει-διευθυντής-δημοτικού-σχολείου.html

      Διαγραφή
    25. 75. http://www.matrix24.gr/2013/05/πλήρωσε-τον-σκυλλάκο/
      76. http://www.sigmalive.com/news/greece/46060
      77. http://www.24hnews.gr/article?id=AFA044428880C68E5FCF7CDED20E4206
      78. http://newsboard.gr/Λάρισα-Τον-διέγραψαν-από-το-ΚΚΕ-επειδή-ήθελε-να-γίνει-δ.../XrBm
      79. http://contramee.wordpress.com/2013/05/19/diagrafes-kke/
      80. http://www.findgr.net/eidiseis/δάσκαλος-διεγράφη-από-το-κκε-γιατί-θέλ/
      81. http://dakekavalas.blogspot.com/2013/05/k_21.html
      82. http://www.zoomnews.gr/διεγράφη-δάσκαλος-από-το-κκε-λόγω-αντί/

      Διαγραφή
    26. 83. http://kafeneio-gr.blogspot.com/2013/05/blog-post_1630.html
      84. http://www.paratiritis-news.com/?p=49438
      85. http://www.thegreekz.com/?p=1284
      86. http://www.e-radio.gr/blog/post.asp?uid=16420
      87. http://prezatv.blogspot.com/2013/05/blog-post_7872.html?showComment=1369049794308
      88. http://www.aek365.com/a-267489/ton-diegrapsan-apo-to-kke-giati-hthele-na-ginei-dieuthunths-se-sxoleio.htm
      89. http://www.eglimatikotita.gr/2013/05/blog-post_20.html
      90. http://www.enikos.gr/society/145767,H8ele_na_ginei_diey8ynths_sxoleioy_kai_t.html

      Διαγραφή
    27. 91. http://www.akous.gr/post.asp?uid=16420
      92. http://www.aniwthoi.net/2013/05/blog-post_6712.html
      93. http://politikologia1.blogspot.com/2013/05/blog-post_6198.html
      94. http://dimofantis.blogspot.com/2013/05/blog-post_2181.html
      95. http://epikoinonia-samou.blogspot.com/2013/05/blog-post_5571.html

      Διαγραφή
    28. 96. http://www.spirospero.gr/index.php/politiki/54798-deite-giati-ton-diegrapsan-apo-to-kke
      97. http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=16450:2013-05-20-11-31-11&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2
      98. http://svouranews.blogspot.com/2013/05/blog-post_5978.html
      99. http://www.koolnews.gr/πολιτικη/daskalos-diegrafi-apo-to-kke-giati-ithele-na-ginei-dieuthintis/
      100. http://www.star-fm.gr/?p=111402

      Διαγραφή
  26. αν ειναι διευθυντης απο το 2011, επρεπε να ειχε διαγραφει απο τοτε, τελεια και παυλα.
    οι διευθυντες στα σχολεια οπως ειπε και ο Naptha με τις αναδημοσιευσεις δεν εχουν καμια σχεση με τους παλιους διευθυντες. ειναι διαχειριστες του σχολειου της αγορας.
    οποιος δεν γουσταρει την βολτα του, αντε για να τελειωνει το παραμυθι.
    οσο για τους διευθυντες σε αλλες υπηρεσιες του δημοσιου.δεν υπαρχει ακομα αποφαση (απο οσο ξερω) για ας πουμε διευθυντες πολεοδομιας ή δασαρχες. αν αλλαξει και εκει το πλαισιο λειτουργιας τους προφανως και θα εχουμε και εκει τετοια αποφαση.
    προς το παρων οι πραξικοπηματιες απεργοσπαστες των τσυριζαιων και τις γκρουπας των αριστεριστων παιζουν καλα τον γκαιμπελισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καθε καθηγητης Μ.Ε που καθε μερα στρατωνιζεται υποχρεωτικα 8 - 2 στο σχολειο, δεν ξεχνα οτι το οφειλει ΚΑΙ στον δημοκοπικο τυχοδιωκτισμο ΣΥΝΕΚ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, που παιξαν το λαγο. ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Α καλά, ζούμε μεγάλες στιγμές παράνοιας!!!! Συγνώμη τώρα, κάθε φορά που ένας τυχαίος θα φεύγει από το ΚΚΕ, θα απασχολεί ολόκληρη την κοινωνία;!!!! Δηλαδή αν είναι έτσι, να δημοσιεύσω και εγώ την ιστορία του φίλου μου που έφυγε από το ΝΑΡ για να πάει με τον Μπατίκα!!!!!!

    ή μάλλον θα κάνω κάτι καλύτερο: θα πω ότι με διέγραψε το ΚΚΕ επειδή είχα γκόμενο ναρίτη, θα το στείλω παντού, θα το δημοσιεύσει το Βήμα, ο Εργατικός Αγώνας και το ΕLLE, έτσι ώστε να ξεσηκωθεί ο χώρος, να θέλουν όλοι να με γνωρίσουν και έτσι να βρω, χωρίς πολύ κόπο, το άξιο παληκάρι της ζωής μου! Μόνο η θέση του διευθυντή ή δεν ξέρω γω τι, αξίζει τέτοια ξεφτιλίκια;!

    ΙΛΡ

    ΙΛΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Α καλά, ζούμε μεγάλες στιγμές παράνοιας!!!!"

      Να σας πως εγώ πώς το βλέπω; Μη πάρετε στο ψιλό.

      Εγώ νιώθω πως το Μάτριξ αρχίζει και βγάζει ψηφία αντί για εικόνες μπροστά στα μάτια μας. Ότι αρχίζει και φαίνεται η μηχανή και όχι αυτά που προβάλλει ως ψευδαισθήσεις, όλο και περισσότερο.

      Διαγραφή
    2. Ο πώς τον είπαμε; Ο Ιδεολογικός Μηχανισμός του Κράτους, ή ΙΜΚ.

      Διαγραφή
    3. Μετά τη λήξη της απεργίας που άρχισε να δείχνει δυσλειτουργίες στο μηχάνημα της μαζικής ψευδαίσθησης, το έψαχναν απεγνωσμένα το patch. Τζιαντζή, Μουλούδες, Μαυροειδήδες, από δω από κει, δεν ήταν τα κατάλληλα όπλα.

      Χρειάζονταν έναν "από μέσα", κατά προτίμηση έναν απ' το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών.

      Τον βρήκαν.

      Και όπως λέει κι ο λαός, "τους είπαν να κλάσουν και χέστηκαν."

      Μουλούδες, Αντάρσυοι, Συριζαίοι, Πασόκοι, Νουδούδες, Χίτες, όλοι βουρ στον πατσά.

      Σε 5 ώρες 800 αναδημοσιεύσεις.

      Διαγραφή
    4. Έχουμε γερή αστική τάξη. Γερό σκαρί. Το ακριβώς αντίθετο από την εικόνα που πέρασε των μαλθακών και των ανίκανων. Αποφασιστική και άγρια αντιδραστική, με ροπή και ταλέντα στον υπέρμετρο αυταρχισμό, τον μιλιταρισμό, την καταστολή, τον χαφιεδισμό και τη βία. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η Ελλάδα σε πέντε χρόνια από τώρα.

      Διαγραφή
    5. Το κλειδί τής υπόθεσης είναι εδώ (Όλο το υπόλοιπο κείμενο στην «Ελευθερία-με την ευθύνη τού πρώτου[;!]» είναι παραγέμισμα.)

      «Αυτή η θέση αντικειμενικά δεν νομιμοποίησε την κυβέρνηση να προχωρήσει στην επιστράτευση των καθηγητών;»

      Ανταρσύα-ΣΥΡΙΖΑ ήταν στον κόλπο γκρόσο τής «μεγάλης απεργίας»· την «αποτυχία» [ίσως και πιθανές απολύσεις] επιδίωκαν -όλοι- να την φορτώσουν στο ΚΚΕ· λόγω έλλειψης συγχρονισμού, δεν τους βγήκε όπως θα ήθελαν· τα ντεζα-βου τού Μάτριξ· η πολλή φασαρία γίνεται τώρα για να καλύψουν το ξεβράκωμα· και εμφανίζουν έναν πρώην [_πότε_ έγινε πρώην;;;] για να κατηγορήσει - άκουσον-άκουσον - για την επιστράτευση [!!!!!] το ΚΚΕ.

      Καπετάν Πασατέμπος Κολοκυθόσπορος

      Διαγραφή
  29. Να προβλέψω και επανεμφάνιση του Χαλβατζή JR τις επόμενες ημέρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σπάσει τη σιωπή του ο Αλέκος! Είναι λαϊκή απαίτηση!

      Διαγραφή
    2. Πόσο αλήθεια! Αλλά ρε φίλε, αν φτάνουν σε αυτό το σημείο γελοιότητας, τότε σημαίνει πως άλλο όπλο δεν τους έχει μείνει εκτός από το πραγματικό.

      Φασισμός παντού. Σαπίλα και ζέχνα.
      ΙΛΡ

      Διαγραφή
  30. Σοβαρή ερώτηση για ενημέρωση..
    Υπήρχε απόφαση να μη δέχονται τα Μέλη θέση διευθυντή στην εκπαίδευση, που είπε και ο modesto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άκυρη η ερώτηση. Είδα σχόλιο Naphta πιο πάνω

    http://www.edupame.gr/content/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%97-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3-%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%A5%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%A3%CE%A5%CE%9B%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%A9%CE%9D

    http://www.edupame.gr/node/1281

    Αν ξέρει κανείς κάτι περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφερόμενος21 Μαΐου 2013 - 1:14 π.μ.

      Παράδειγμα: Διευθυντής σχολείου που θα αξιολογείται επειδή κάνει όσα λέει ο νόμος δεν θα προβιβάζεται. Διευθυντής σχολείου που θα έχει βρει ιδιώτες χορηγούς θα παίρνει αξιολόγηση πάνω από την βάση. Ο τελευταίος θα μπορούσε να είναι αιρετός με τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ;;;

      Διευθυντές, υποδιευθυντές και σχολικούς συμβούλους το ΠΑΜΕ δεν θα έχει ως αιρετούς στα ψηφοδέλτιά του.
      Οι αιρετοί του ΠΑΜΕ θα είναι εκπαιδευτικοί βαθμίδας δάσκαλου, καθηγητή κτλ
      Οι Διευθυντές σχολείων λόγω της αναβάθμισης τους σε Manager με επιχειρησιακά κριτήρια δεν βλέπει κανένα ΠΑΜΕ πως μπορούν σωματειακά να ανήκουν σε αυτό.
      Υπάρχει σωματείο διευθυντών ανθρωπίνου δυναμικού νομίζω. Να φτιαχτεί ένα για Manager σχολικών συγκροτημάτων και σχολικών projects ώστε να βρουν την ταξική τους θέση οι άνθρωποι.

      Διαγραφή
  32. δεν εχει τπτ περισσοτερο, η αιτιολογηση ειναι αυτη που αναφερθηκε ποιο πανω.
    φανταζεσαι τι θα γινοτανε το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικων να λεει οχι στο νεο σχολειο μαγαζι, οχι στο σχολειο με διευθυνταδες τροχονομους για τις εταιρειες που θελουν να βαλουν ποδι στα σχολεια; κουδουνια θα μας κρεμαγανε. σκεψου να ηταν διευθυντης του σχολειου στο αιγαλεω που πηγαν τα μακντοναλντς για να κανουν σπονσοριλικι παμιτης. απλα τα πραγματα, δεν ειμαστε σαν τα μουτρα τους, να λεμε οχι στην αξιολογηση και να στελεχωνουμε τις επιτροπες της, τα ακουτε γκρουμπουσκουλα;

    κατι φημες λενε οτι ο αλχαλ εμφανιστικε στην μαραθωνια, επισης κατι φημες λενε οτι δεν πηγε ποτε στις ακρες τις πορειας, εχει κατι γκρεμια στην αρχη και το φοβηθηκε μαλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα...
      Φιλολογική συζήτηση είναι όλα αυτά. Κυρίως μπας και καταλάβουν ορισμένοι ότι το ΚΚΕ είναι κόμμα με αρχές. Δεν είναι "@ρχιδι@ κόμμα".
      Επί της ουσίας αν ο άνθρωπος ήθελε να διαμαρτυρυθεί για την όποια απόφαση, θα προσέφευγε στα αρμόδια όργανα. Εκτός και αν οι εφημερίδες και τα μπλογκ έγιναν αρμόδια από το νέο καταστατικό και δεν το πήραμε πρέφα....

      Διαγραφή
    2. ΚΟΒ Εκπαιδευτικών Λάρισας του ΚΚΕ για τη διαγραφή του Β. Ζωγράφου

      "Με αφορμή δημοσιεύματα και το θόρυβο που προσπαθούν κάποιοι να δημιουργήσουν σχετικά με τη διαγραφή από το ΚΚΕ του Βασίλη Ζωγράφου, η ΚΟΒ Εκπαιδευτικών Λάρισας του ΚΚΕ, σε ανακοίνωσή της, σημειώνει: «Το ΚΚΕ είναι κόμμα εθελοντών ομοϊδεατών που λειτουργεί με συγκεκριμένους κανόνες. Αυτά αποτυπώνονται στο Πρόγραμμα και το Καταστατικό και το ξέρουν από την αρχή που μπαίνουν στο ΚΚΕ τα μέλη του Κόμματος.

      Όποιος δεν μπορεί να συνεχίσει να είναι μέλος του ΚΚΕ με βάση αυτούς τους κανόνες είτε αποχωρεί με δική του ευθύνη, είτε διαγράφεται με απόφαση της Κομματικής Οργάνωσης που ανήκει, αφού προειδοποιηθεί και εξαντληθούν τα περιθώρια με ατομικές και συλλογικές συζητήσεις.

      Ο Β. Ζωγράφος επέλεξε το δεύτερο δρόμο και η Οργάνωσή του επέλεξε την τήρηση των κανόνων του Καταστατικού.

      Όλα τα υπόλοιπα είναι για να συντηρείται ο αντιΚΚΕ θόρυβος".

      http://www.902.gr/eidisi/politiki/17602/kov-ekpaideytikon-larisas-toy-kke-gia-ti-diagrafi-toy-v-zografoy

      Τ' άλλα όλα, κουκουρούκου...

      Ναι, είμαστε σταλινικοί, συριζαίοι-ανταρσαίοι σοσιαλσωβινιστές, πάμε παρακάτω...

      subutai red

      Διαγραφή
  33. Είπε κάτι ωραίο ο Γιαννάκης στο Σαμαρά:
    "Ο καλύτερος προπονητής είναι ο αντίπαλος"
    Με τόσους απέναντι, άκου 157000 δημοσιεύσεις μιας διαγραφης μέλους(!), δεν έχουμε επιλογή. Δε χωράει η παραμικρή αδυναμία.

    Θα πετάει σε λίγο το κόμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Προωθούν το συγκεντρωτισμό σε βάρος του δημοκρατικού διαλόγου και χάνεται το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του το μέλος του Κόμματος."

    Αυτό είναι μέσα από τον προσυνεδριακό. Και πολύ τον κρατήσανε. Προφανώς η διαφορά για τη θέση που είχε, υπήρχε από πριν κι αυτός διαφωνούσε. Η πλειοψηφία έλεγε άλλα κι αυτός άλλα κι από πάνω έσπειρε και προπαγάνδα. Συνδυαστικά όλα μαζί, σηκώνουνε μια χαρά τη διαγραφή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή