Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Απάντηση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Εργαζομένων στον Επισιτισμό Ζακύνθου στην Χ.Α

Ριζοσπάστης

2 σχόλια:

  1. από "Ρ"
    ( http://rizospastis.gr/story.do?id=7452095&publDate=23/5/2013 )
    ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
    Απέρριψαν η πρόταση νόμου του ΚΚΕ για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

    (..) Ο Θ. Μωραΐτης του ΠΑΣΟΚ στάθηκε επίσης αρνητικά, με τον ισχυρισμό ότι η πρόταση νόμου «δεν είναι ρεαλιστική» και είπε ότι το πρόβλημα της υπερχρέωσης λύνεται με τις σχετικές προτάσεις που έχει καταθέσει το κόμμα του και επεξεργάζονται για το υπό κατάθεση νομοσχέδιο. Από τη ΔΗΜΑΡ η Α. Ξηροτύρη καταψήφισε την πρόταση και παρέπεμψε τη λύση στο νομοσχέδιο που επεξεργάζεται η συγκυβέρνηση.

    Ο Θ. Πετράκος από τον ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι το κόμμα του ψηφίζει επί της αρχής την πρόταση νόμου, παρά τις επιφυλάξεις που έχει και ισχυρίστηκε ότι αυτή είναι συγγενική με τη σχετική πρόταση νόμου που έχει καταθέσει για το θέμα το κόμμα του. Από τους «Ανεξάρτητους Ελληνες» η Μ. Χρυσοβελώνη δήλωσε ότι το κόμμα της στηρίζει την πρόταση νόμου, συμπληρώνοντας ξεκαθαρίζοντας ότι αυτή η ψήφος δεν σημαίνει και ταύτιση με το ΚΚΕ, αφού, όπως είπε, οι διαφορές είναι αγεφύρωτες, αφού το κόμμα της δεν πιστεύει στο διεθνισμό, την ταξική πάλη και το «σταλινισμό».

    Δεν στήριξε την πρόταση το ναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής, συντασσόμενο με την κυβέρνηση και τους τραπεζίτες, με το επιχείρημα ότι είναι «αόριστη, ασαφής και γενικευμένη», όπως είπε ο Η. Παναγιώταρος.(..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα άρθρα της Πρότασης Νόμου του ΚΚΕ για την ανακούφιση της λαϊκής οικογένειας από την υπερχρέωση στις τράπεζες που απέρριψαν Συγκυβέρνηση-χ.α.

    ( http://rizospastis.gr/story.do?id=7451966&publDate=23/5/2013 )
    (..)Τα άρθρα της Πρότασης Νόμου

    Αρθρο 1 - Πεδίο εφαρμογής

    Τα μέτρα που προβλέπονται στα επόμενα άρθρα αφορούν οικογένειες με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μέχρι 40.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ για κάθε παιδί, εκτός αν άλλως ορίζεται ειδικά στις επιμέρους διατάξεις της πρότασης νόμου.

    Αρθρο 2 - Ορισμός εννοιών

    Ως οφειλές προς τα πιστωτικά ιδρύματα για τις ανάγκες της πρότασης νόμου ορίζονται οι οφειλές από κάθε μορφής δάνειο καθώς και οι οφειλές από πιστωτικές κάρτες.

    Αρθρο 3 - Διαγραφή τόκων

    Από την οφειλή των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας, διαγράφεται το σύνολο των κάθε μορφής τόκων που έχουν γεννηθεί μέχρι την πιο πάνω στιγμή.

    Αρθρο 4 - Διαγραφή των ποσών των τόκων που κεφαλαιοποιήθηκαν και ανατοκίστηκαν

    Από το συνολικό ποσό των οφειλών των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, όπως διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή του πιο πάνω άρθρου 3, διαγράφεται κάθε ποσό που αντιστοιχεί σε τυχόν πραγματοποιηθέντα ανατοκισμό και κεφαλαιοποίηση κάθε μορφής τόκων.

    Αρθρο 5 - Διαγραφή του 50% των οφειλών

    Από τις οφειλές των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των άρθρων 3 και 4 της παρούσας, διαγράφεται ποσό που αντιστοιχεί στο 50% αυτών, εφόσον το ύψος των δανείων δεν ξεπερνά τις 200.000 ευρώ για στεγαστικά δάνεια, τις 30.000 ευρώ για καταναλωτικά και τις 20.000 ευρώ για τις πιστωτικές κάρτες.

    Αρθρο 6 - Πάγωμα των οφειλών, αναστολή πληρωμών

    1. Οι εναπομένουσες, μετά την εφαρμογή των άρθρων 3, 4 και 5 της παρούσας, οφειλές των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα παύουν να γεννούν τόκους για όσο διάστημα διαρκεί η οικονομική κρίση.

    2. Αναστέλλεται η πληρωμή, για όσο διάστημα διαρκεί η οικονομική κρίση, των εναπομενουσών μετά την εφαρμογή των άρθρων 3, 4 και 5 της παρούσας, οφειλών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, εφόσον αυτές αφορούν ανέργους.

    Αρθρο 7 - Μείωση των οφειλών των ΕΒΕ, των φτωχών αγροτοκτηνοτρόφων και των ψαράδων προς τα πιστωτικά ιδρύματα

    1. Οι οφειλές των ΕΒΕ προς τα πιστωτικά ιδρύματα, οι οποίες αφορούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των άρθρων 3 και 4 της παρούσας, μειώνονται σε ποσοστό 30% εάν διατηρούν την επιχείρησή τους και κατά 50% εάν την έχουν κλείσει και είναι άνεργοι και για ύψος δανείων μέχρι 300.000 ευρώ.

    2. Οι οφειλές των φτωχών αγροτοκτηνοτρόφων και ψαράδων προς τα πιστωτικά ιδρύματα, οι οποίες αφορούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των άρθρων 3 και 4 της παρούσας, μειώνονται σε ποσοστό 30% και για ύψος δανείων μέχρι 300.000 ευρώ.

    3. Με ευθύνη του κράτους διασφαλίζεται η παροχή από τα πιστωτικά ιδρύματα άτοκων καλλιεργητικών δανείων σε μικρούς και μεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους για να ανταποκριθούν στην αγορά καλλιεργητικών εφοδίων για την τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο.

    Αρθρο 8 - Παύση πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης εκ μέρους των πιστωτικών ιδρυμάτων εναντίον των λαϊκών οικογενειών

    Από την έναρξη ισχύος της παρούσας, παύει αυτοδίκαια οποιαδήποτε πράξη αναγκαστικής εκτέλεσης ή άλλο αναγκαστικό μέτρο εκ μέρους των πιστωτικών ιδρυμάτων σε βάρος των λαϊκών οικογενειών, των ανέργων, των αυτοαπασχολούμενων, των μικρών ΕΒΕ, των αγροτοκτηνοτρόφων και των ψαράδων, κατά την έννοια της παρούσας πρότασης νόμου, για οφειλές των τελευταίων, το ύψος των οποίων έχει υπολογιστεί, είτε συμβατικά είτε άλλως πώς, με τρόπο που αντιβαίνει στις διατάξεις της παρούσας.

    Αρθρο 9 - Καταργούμενες διατάξεις

    Καταργείται κάθε νομοθετική διάταξη ή άλλη, έστω και συμβατική ρύθμιση, η οποία αντιβαίνει στις ρυθμίσεις της παρούσας.

    Αρθρο 10 - Εναρξη ισχύος

    Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται από τις επιμέρους διατάξεις της.(..)Ιlief

    ΑπάντησηΔιαγραφή