Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013

-Γιατί κάνουμε συνέδριο με παπάδες; -Γιατί μ' αυτά που γράφουμε, θα πέσει φωτιά να μας κάψει...

"Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν περιμένει στρωμένα κόκκινα χαλιά στη μητρόπολη του καπιταλισμού"

"Οι θέσεις για την ομιλία αυτή έχουν γεμίσει και οι εγγραφές έχουν κλείσει. Τα ΜΜΕ να απευθυνθούν στην Mao-Lin Shen mshen@brookings.edu για περισσότερες πληροφορίες."

"Όταν η τρόικα λέει ότι θα υπάρξει οικονομική πολιτική προσανατολισμένη στην ανάπτυξη ως απάντηση στη συντριπτική υποστήριξη που λαμβάνει ο ΣΥΡΙΖΑ για τη στάση του ενάντια στις πολιτικές λιτότητας, επιμένει ταυτόχρονα στην αυστηρή τήρηση της επιβαλλόμενης λιτότητας."


"To Ινστιτούτο Levy συνδέεται με το επίσης εμβληματικό προοδευτικό Bard College."


Σημείωση: Όλα τα ποστ για το Bard (παραλείπονται αρκετά) είναι από το ιστολόγιο του Louis Proyect. Ο Louis Proyect είναι υποστηρικτής του ΣΥΡΙΖΑ. Ποιος θέλει να του πει τα καλά νέα για το ποιος συνεργάζεται με το Κολλέγιο Bard να χαρεί;

12 σχόλια:

  1. Ξέρετε κάτι;

    Είπα να το κάνω εγώ!

    Hi, and sorry for posting this on the wrong post. This is Lenin Reloaded from Greece. I was wondering, given your support for SYRIZA, what your feelings are about the fact that SYRIZA advertises Bard College as an emblem of progressive political thought, is promoting it through its party newspaper, reflects the rhetoric of the Levy Institute to the last detail, is promoted by Dimitris Papademitriou politically, and will be visiting the Institute in a couple of days officially to crown the partnership.

    The following post is in Greek (as most of them are in my blog), but it links to several of your articles on Bard College's relations to big corporate capital, right-wing Zionism, the persecution of academic freedom, anti-labor practices, and its attacks on the Occupy Movement, which SYRIZA was supposed to be supportive of.

    Here's the link: http://leninreloaded.blogspot.com/2013/01/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ta da! https://louisproyect.wordpress.com/2013/01/19/so-what-the-fuck-was-humphrey-bogart-doing-in-north-africa-anyhow/#comment-70659

      Διαγραφή
    2. That's life.
      http://www.youtube.com/watch?v=KIiUqfxFttM

      Διαγραφή
    3. Φοβερή απάντηση, αν και αναμενόμενη, περί «λάθους» του ΣΥΡΙΖΑ. Έχω μια απορία: αν, όπως σου λέει, επί 40 χρόνια τα ίδια κάνουν όλοι οι οργανισμοί αυτού του είδους, αυτός γιατί έχει αφιερώσει τόσο χρόνο να γράψει ειδικά για το Bard, πληρώνεται από κάναν ανταγωνιστή του; Είναι απίστευτοι οι τύποι.

      Έφη Α.

      Διαγραφή
    4. Αυτός που απάντησε δεν είναι ο ιστολόγος αλλά αυτός: http://en.gravatar.com/iskraagent

      Διαγραφή
    5. Α, εντάξει! Να δούμε τι θα πει ο ίδιος τότε :)
      Έφη Α.

      Διαγραφή
    6. ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/01/c-c.html )

      (..)1. Η «Βασιλεία του Θεού» και η Λαϊκή Εξουσία. Ιστορικές επισημάνσεις από τις παράλληλες πορείες Εκκλησίας και Αριστεράς στον 20ό και τον 21ο αιώνα.(..)

      Οι οπορτουνιστές παραπέμπουν την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής στην Β’Παρουσία! Ilief

      Διαγραφή
    7. @ Έφη Α.: Ο Proyect πρέπει να πήγε στα καράβια. Καμία απάντηση ως τώρα.

      Διαγραφή
    8. @Αντώνης: Λογικό. Θα'χει δουλειές ο άνθρωπος, με σένα θ' ασχολείται;

      @ Ilief: 'Οι οπορτουνιστές παραπέμπουν την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής στην Β’Παρουσία!'

      Από την άλλη, ο εκ των θεολόγων του συνεδρίου κ. Σταμούλης τα θεωρεί όλα αυτά πρακτικά ζητήματα: 'Μοναδικό προσύμφωνο η διάθεση ουσιαστικής γνωριμίας και η ψηλάφηση συγκεκριμένων πρακτικών θεμάτων, όπως η Βασιλεία του Θεού και η λαϊκή εξουσία, ...' - στο πλαίσιο, βέβαια, μιας 'αυτοπαράδοσης στο θαύμα του κοινού βηματισμού', στο δρόμο προς την 'αξιοποίηση ενός πολιτισμού της σάρκωσης', με στόχο την 'έμπονη ζωή με τον άλλο' και την 'κένωση του εαυτού'. Οι άνθρωποι μοιάζουν γι' αυτό και συμπεθεριάζουν.(http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/ekklisia-kai-aristera-toy-xrysostomoy-stamoyli)

      Έφη Α.

      Διαγραφή
    9. Πάλι με βάζετε στον πειρασμό να γίνω κακός και να δω πώς θα κερδίσω το Βασίλειο του Θεού:

      Χρήστος Λάσκος (νέο μου είδωλο):

      25 Δεκεμβρίου 2012:

      "Το πράγμα, μάλιστα, γίνεται περισσότερο ενδιαφέρον για έναν αριστερό, όπως εγώ, αν σκεφτούμε πως η ίδια έρευνα έδειξε πως μόλις το 7% των ψηφοφόρων του ΚΚΕ δεν πιστεύει. Ακόμη και το πιο «άθεο» μεταξύ των κομμάτων, ο Συνασπισμός, διέθετε μόλις 25% «απίστων» μεταξύ των οπαδών του."
      http://www.left.gr/article.php?id=18606

      "Δεν περιμέναμε από τον Ν. Μπογιόπουλο και τους άλλους συντάκτες του ριζοσπάστη να μας ενημερώσουν ότι η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη ορκίστηκε με θρησκευτικό όρκο. Από την "ΑΥΓΗ" όμως και τα άλλα δημοσιογραφικά όργανα του ΣΥΡΙΖΑ έχουμε την απαίτηση να υπάρχει όχι μόνον ενημέρωση για το θέμα της ορκωμοσίας από 8 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με θρησκευτικό όρκο αλλά και κριτική για την στάση τους, η οποία έρχεται σαφώς σε αντίθεση με την θέση για τον διαχωρισμό του κράτους από την εκκλησία."
      http://enosy.blogspot.com/2012/06/blog-post_30.html

      "ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Η «Βασιλεία του Θεού» και η Λαϊκή Εξουσία. Ιστορικές επισηµάνσεις από τις παράλληλες πορείες Εκκλησίας και Αριστεράς στον 20ό και τον 21ο αιώνα.

      Συντονισµός: Μαρία Αντωνιάδου (Δηµοσιογράφος, Γ. Γραμματέας Ε.Σ.Η.Ε.Α.)

      12:20-12:40 Μιλτιάδης Κωνσταντίνου (Καθηγητής Α.Π.Θ.) & Ευστάθιος Χ. Λιανός Λιάντης (υ.δρ. Α.Π.Θ)

      12:40-13:00 Παναγιώτης Αρ. Υφαντής (Επ. Καθηγητής Α.Π.Θ.)

      13:00-13:20 ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΣΚΟΣ (Δρ. Φιλοσοφίας – Μέλος Π.Γ. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.)

      Δεν είναι ΘΕΟΣ ο τζουτζούκος μου;

      Διαγραφή
    10. Τι ΘΕΟΣ; ΗΜΙΘΕΟΣ! :)
      Έφη Α.

      Διαγραφή
  2. Θέμα Για τις Πανελλαδικές---Φασισμός

    Με βάση το απόσπασμα επιχειρηματολογήστε για το κατά πόσον ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα φασιστικό

    [1931- γερμανική κρίση εξωτερικού χρέους-φυγή γερμανικών κεφαλαίων προς Ελβετία]

    Η επιλογή τής Ήττας, A.Lacroix-Riz (σελ. 66)

    Η δημιουργία τής BIS, κατεξοχήν εργαλείου διαχείρισης τού εξωτερικού γερμανικού χρέους, θα επέφερε την ισχυροποίηση τού καθεστώτος τής αμερικανικής κηδεμονίας επί τής Τράπεζας τής Γαλλίας (όπως και επί των άλλων σχετιζομένων κεντρικών τραπεζών). Ο Κλεμάν Μορέ, διοικητής τής Τράπεζας τής Γαλλίας από τον Οκτώβριο τού 1930, εξέφρασε αρχικά σφοδρές επιφυλάξεις για το ζήτημα αυτό. Ωστόσο, αυτή η «κυβέρνηση των τραπεζών» δεν στερείτο πλεονεκτημάτων: «η διεθνοποίηση τού χρηματικού τείχους» θα παρείχε το πρόσχημα για την εσωτερική επιβολή δρακόντειων μέτρων λιτότητας, πράγμα που είχε ήδη επισημανθεί από τον Ζιλ Μοκ, όπως επίσης και από τους ομολόγους του Ζορζ Μπονέ και Ρενέ Μπρινέ, στη δεύτερη από τις δύο συνεδριάσεις τής Βουλής στις 28 Δεκεμβρίου 1929, κατά τη διάρκεια των οποίων «υποβλήθηκαν επερωτήσεις σχετικές με την μελλοντική ίδρυση τής Τράπεζας Διεθνών Διακανονισμών».

    Η Επιτροπή Σιδηρομεταλλουργίας [εργοδοτικός οργανισμός] αναγνωρίζοντας τα εσωτερικά πλεονεκτήματα τού αγγλοσαξωνικού ελέγχου, [κούρεμα γερμανικού χρέους] υιοθέτησε συμβιβαστική στάση όσον αφορά την εκτέλεση των συμφωνηθέντων. Στη διάρκεια τής κρίσης εκμεταλλεύτηκε την αγγλοσαξωνική πίεση για την παραίτηση από τις επανορθώσεις* --- πράγμα που θα συνεπαγόταν τη δημιουργία ελλείμματος στον [γαλλικό] προϋπολογισμό --- για να απαιτήσει επίσης την επιβολή δρακόντειας εσωτερικής λιτότητας. Στα τέλη Ιουνίου, σε ανακοίνωση στο «Ημερήσιο Δελτίο» της, επισήμανε ότι η απαιτούμενη πειθαρχία θα συνέβαλε στην αποδόμηση τού «Κράτους Πρόνοιας», θεωρώντας το ως βασική αιτία τής δυσχερούς οικονομικής κατάστασης. «Η αναθεωρητική [-->σύνορα] εκστρατεία την οποία ξεκίνησε προ δεκαετίας η Γερμανία και που δεν έπαψε από τότε να προκαλεί αντιδράσεις» είχε πλέον περάσει σε δεύτερο πλάνο: «Δεν έχουμε βεβαίως πρόθεση να ισχυριστούμε ότι από οικονομικής άποψης η χάραξη των συνόρων τού 1919 αποτέλεσε την πιο σοφή και προορατική απόφαση, ούτε ότι οι επανορθώσεις δεν είναι ενίοτε δυσάρεστες για εκείνους που βαρύνονται με την καταβολή τους. Αλλά δεν έγκειται σε αυτό η ευρωπαϊκή οικονομική αναταραχή. Οι βαθύτερες αιτίες είναι δύο: πρώτον, η σοσιαλιστική γάγγραινα, όπως αποδεικνύουν αδιάσειστα τα παραδείγματα τής Γερμανίας, τής Αυστρίας ή και τής Αγγλίας. Η συνεχής αύξηση των κοινωνικών δαπανών και η διαρκής προσφυγή στο Κράτος Πρόνοιας είναι στοιχεία ασυμβίβαστα με την υγιή χρηματοοικονομική διαχείριση και συνεπώς με την επαναφορά της οικονομικής σταθερότητας».

    * «Ο Σαχτ είχε απαιτήσει από τον Νοέμβριο τού 1930 την «αναστολή» των επανορθώσεων σε μια από τις πολλές θριαμβικές του περιοδείες στις ΗΠΑ, επικαλούμενος τον τρομακτικό κίνδυνο «μιας παγκόσμιας επανάστασης, σε περίπτωση που οι δανειστές [μας] δεν συμφωνήσουν σε μορατόριουμ πληρωμών».

    ΑπάντησηΔιαγραφή