Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012

Βαθιά μεσάνυχτα...(ή πόσο Νεοναζί είστε;)

Σχόλιο στο rocking.gr για το ψήφισμα του ΟΗΕ και την σχετική εδώ ανάρτηση:

Προφανώς και δεν έχουν καμία υποχρέωση οι ΗΠΑ ούτε η ΕΕ να χορεύουν σε όποιον ρυθμό αποφασίζει ο νεο-τσάρος Πούτιν.

Θα έπρεπε να είσαι πολύ πιό επιφυλακτικός αν έψαχνες λίγο τις ιντερνετικές πηγές για αυτή την ιστορία. Όλα τα δημοσιεύματα προέρχονται από ρωσικές πηγές (RT, ITAR-TASS) και έχουν κοινό παρονομαστή το να πουν "Α, οι Αμερικάνοι αρνούνται να καταδικάσουν τον ναζισμό!"

Ψάχνοντας λίγο περισσότερο, βρίσκει κανείς βέβαια πως η κατά τους Ρώσους "ηρωοποίηση του Ναζισμού" περιλαμβάνει την κατεδάφιση μνημείων προς τον κόκκινο στρατό σε χώρες του πρωήν ανατολικού μπλοκ. Για παράδειγμα η Βουδαπέστη όπου δέσποζε στο ψηλότερο σημείο της πόλης αντίστοιχο μνημείο. Φυσικά οι Ρώσοι (και οι απολογητές τους σαν τον Lenin reloaded) θέλουν να ξεχνούν πως οι εμπειρείες των Ούγγρων από τον κόκκινο στρατό δεν περιορίζονται στον Β παγκόσμιο αλλά είχαν και συνέχεια το '56...

Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν πολλά περισσότερα για τα κράτη της Βαλτικής όπου ακόμα και ο μεταρυθμιστής Γκορμπατσώφ δεν απέτρεψε την βίαιη καταστολή στη Λιθουανία όταν πιά η ΕΣΣΔ ήταν στα τελευταία της.

H Eυρώπη πήρε θέση και καταδίκασε τον ναζισμό και τα εγκλήματα του καθιερώνοντας αυτή την ημέρα που δυστυχώς αγνοείται στην χώρα μας για λόγους που θα καταλάβετε: http://en.wikipedia.org/wiki/Europea...ism_and_Nazism

Έχουν τους λόγους τους οι Ρώσοι (όσο και αν προσποιούνται πως αποστασιοποιούνται από το παρελθόν τους) και φυσικά οι εγχώριοι αμετανόητοι απολογητές του Στάλιν να επιμένουν να αγνοούν αυτό το ψήφισμα και να μυξοκλαίνε για το γιατί ο δυτικός κόσμος γύρισε την πλάτη σε ένα καπρίτσιο του Πούτιν στον ΟΗΕ.

Τώρα, η "καταδίκη" του ναζισμού στην οποία αναφέρεται το νεοναζιστουλίνι (πιθανότατα πρώην νεοφιλελευθερουλίνι) του rocking.gr είναι αυτή της εξίσωσης, εκ μέρους Ε.Ε, του ναζισμού με τον σταλινισμό, δηλαδή αυτού που πλειάδα Εβραίων ιστορικών περιγράφει ως νομιμοποίηση και αθώωση του ναζισμού από την πίσω πόρτα. Με άλλα λόγια είναι μέρος του προβλήματος, και όχι αντεπιχείρημα. Αλλά αφού οι Εβραίοι ιστορικοί δεν πολυμετράνε για τα νεοναζιστουλίνια όπως ο Mule, και αφού εγώ, ως  "απολογητής του Στάλιν", δεν δικαιούμαι να ενοχλώ το Ευρωπαϊκό Ράιχ με "μυξοκλάματα" (javol!), ας περιοριστώ στα λεγόμενα ενός εγνωσμένου αντισταλινικού και φιλελεύθερου αστού, του ιστορικού David Katz, στην Algemeiner:

[...] πλησιάζουμε σε ώρα για συναγερμό όταν τα μέλη της Ε.Ε ηρωοποιούν τους Ναζί και τους τοπικούς τους συνεργάτες, μια πολιτική ιδιαίτερα επικίνδυνη στις χώρες της Βαλτικής, όπου πολλοί από τους φονιάδες του Ολοκαυτώματος ήταν τοπικοί εθνικιστές που λατρεύονται πλέον. Πραγματικοί ήρωες ήταν οι λίγοι που διακινδύνευσαν τα πάντα για να σώσουν τον γείτονά τους.

Σήμερα, το ρατσιστικό, αντισημιτικό και ομοφοβικό μίσος που επιδεικνύουν οι Νεοναζί δεν μπορεί να διαχωριστεί από την λατρεία τους για τον Χιτλερισμό και τα συμπαραμαρτυρούμενά του. Στο μεταξύ, οι πιο εκλεπτυσμένοι λακέδες τους παίζουν με ένα πιο σοφιστικέ παιχνιδάκι -- την αναθεώρηση της ιστορίας.

Η νέα πρόκληση έχει εκσφενδονίσει τόνους σύγχυσης, ένα πραγματικό "μεταμοντέρνο νοητικό πολτό" στον ορίζοντα. Προέρχεται κατά βάση από καλογυαλισμένους πολιτικούς ηγέτες, συναρπαστικούς πολιτιστικούς επιτετραμένους και μελίρρυτους ακαδημαϊκούς από τις νέες δημοκρατίες της Ε.Ε και του ΝΑΤΟ προς Ανατολάς. Φυσικά, όταν οι δυτικές χώρες εκκίνησαν την πορεία τους προς την ελευθερία και την ευμάρεια, οι χώρες αυτές παγιδεύτηκαν στην κακοδιαχείριση του Στάλιν. Έχουν κάθε δικαίωμα να ζητούν ο κόσμος να μνημονεύσει τα θύματα του κομμουνισμού.

Εκεί που τα πράγματα ξεφεύγουν είναι στην επιμονή ότι τα εγκλήματα των Ναζί και των Σοβιετικών πρέπει να εξισωθούν με διάταγμα. Τι ανοησία να ισχυρίζεσαι πως αυτοί που απελευθέρωσαν τους κρατούμενους του Άουσβιτς είναι το ίδιο πράγμα με τους μαζικούς του δολοφόνους! Τέτοιες ανοησίες διακηρύχτηκαν στην πραγματικότητα στην Διακήρυξη της Πράγας το 2008. Πρέπει να αποδώσουμε τεράστιο σεβασμό στον βουλευτή του ΗΒ John Mann· ήταν από τους πρώτους που αποκάλεσε τη διακήρυξη "ένα σκοτεινών προθέσεων έγγραφο."

Ακολούθησαν κατόπιν σειρά από εσφαλμένα βήματα εκ μέρους των Συντηρητικών του ΗΒ, οι οποίοι παραπλανήθηκαν από διάφορους αετονύχηδες στην Ανατολή. Όπως όλοι οι πολιτικοί, δυσκολεύονται να πουν τη λέξη "λάθος." Όπως πάντα, είναι ευκολότερο να εξαπατήσεις κάποιον από το να τον πείσεις ότι εξαπατήθηκε.

Το 2009, ο David Cameron σφυρηλάτησε την κρυφή του συμμαχία με την δεξιά της Ανατολικής Ευρώπης, εγκαταλείποντας τους φυσικούς συμμάχους των Τόρις στην Γαλλία και τη Γερμανία. Η μία γκάφα ακολουθούσε την άλλη. Στην αρχή ήταν ο Michal Kaminsky της Πολωνίας, που τελικά εκδιώχθηκε διακριτικά από την ηγεσία του κόμματός του το 2011. Μετά ήταν ο Roberts Zile της Λετονίας, και η υποστήριξή του για τις ετήσιες παρελάσεις των Waffen SS στο κέντρο της πρωτεύουσας της χώρας.

Στη Λιθουανία, όπου έχω απολαύσει την φιλόξενη συμπεριφορά των κατοίκων της πρωτεύουσας Βίλνιους, κρατικές υπηρεσίες ανακρίνουν εδώ και χρόνια επιζώντες του Ολοκαυτώματος που μπήκαν στην αντιναζιστική αντίσταση, ενώ αποδίδουν τιμές στους χασάπηδες του "Λιθουανικού Ακτιβιστικού Μετώπου", που εξαπέλυσαν το Ολοκαύτωμα σε δεκάδες περιοχές πριν καν έρθουν οι Γερμανοί. Μια τέτοια υπηρεσία έτυχε πρόσφατα θερμής υποδοχής από το Πολεμικό Μουσείο του Λονδίνου. Φέτος, η λιθουανική κυβέρνηση επαναπάτρισε από το Κοννέκτικατ τη σωρό του πρωθυπουργού-μαριονέτας των Ναζί, ο οποίος είχε υπογράψει τα έγγραφα που έστελναν τους Εβραίους της Κάουνας στο γκέτο. Τα πάντα καλύπτονται με μια επίστρωση χαρούμενων συνεδρίων για την εβραϊκή ιστορία και το ίδιο το Ολοκαύτωμα. Ασπόνδυλοι δυτικοί ακαδημαϊκοί και επίσημοι μαζεύονται ουρές για να παραλάβουν βραβεία, μετάλλια και παρόμοια μπιχλιμπίδια από τις τοπικές αρχές. [...] 

Όχι κύριοι. Δεν μπορείτε να κάνετε γονυκλισίες στις δυνάμεις του Χϊτλερ και να είστε αφοσιωμένοι στον πλουραλισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Τελεία και παύλα. Η νέα ακροδεξιά που ποζάρει ως κεντροδεξιά για χάρη αφελών δυτικών γίνεται όλο και πιο πανούργα. Ήρθε ο καιρός να αντιτεθούμε στην ηρωοποίηση των συνεργατών των Ναζί από τα ανατολικά κράτη. Για το κόμμα που βρίσκεται στην κυβέρνηση στο ΗΒ, θα είναι κάτι το ιδιαίτερα εύκολο. Και σωστό. 

Η μετάφραση είναι του Lenin Reloaded και αφιερώνεται στον αποδειδεγμένα, βάσει ύφους, ήθους και ποιότητας επιχειρημάτων νεοναζί Mule, συγγραφέα του πιο πάνω παρατιθέμενου σχολίου, με την ένδειξη: "τη φάρα σας την γνωρίζουμε, και την γνώριζαν οι πρόγονοί μας, 70 χρόνια τώρα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην την αναγνωρίζουμε όταν την βλέπουμε μπροστά μας."

47 σχόλια:

  1. Και να που επανήλθα...τι να κάνω, αφού ο ναζισμός σήμερα είναι τόσο μα τόσο πολιτικά ορθός (τουλάχιστον δεν ήταν σταλινισταί!), κι αφού τα κίτρινα αστεράκια στη σημαιούλα της ευρωπαϊκοενωσούλας ξυπνούν όλο και περισσότερες μνήμες για άλλα κίτρινα αστεράκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έκανα μια τρομακτική σκέψη: Μήπως, μήπως λέω, η Ολύμπια αδιαφορία της Ε.Ε για τη σωρεία φονικών επιθέσεων των νεοναζί σε μετανάστες στην Ελλάδα και όχι μόνο να έχει κάτι να κάνει με τον αντιμουσουλμανισμό της; Μήπως οι μη Χριστιανοί μετανάστες από το Αφγανιστάν, τη Συρία, τη Λιβύη, το Ιράν, το Ιράκ, και όπου αλλού τα έχει κάνει πουτάνα η πεφωτισμένη μας ήπειρος, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ απέναντι στους οποίους τρέφονται ΟΙ ΝΕΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ;

    Τι λέει η απύθμενα εμβριθής, truth-to-power, πουλιά-στον-αέρα, τίποτα-δεν-της-ξεφεύγει ελληνική διανόηση για το θέμα;

    Καθησυχάζομαι. Ο Άκης Γαβριηλίδης με πληροφορεί ότι οι νέοι Εβραίοι είναι τελικά...οι Γερμανοί: http://nomadicuniversality.wordpress.com/2012/12/18/1046/

    Κύριοι, Καλαματιανός: http://www.youtube.com/watch?v=xf0fgyZdjqk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πραγματικός λόγος της στάσης των ΗΠΑ:

    Declassified Papers Show U.S. Recruited Ex-Nazis By SAM ROBERTS
    Published: December 11, 2010

    After World War II, American counterintelligence recruited former Gestapo officers, SS veterans and Nazi collaborators to an even greater extent than had been previously disclosed and helped many of them avoid prosecution or looked the other way when they escaped, according to thousands of newly declassified documents.
    The Nazi officer Klaus Barbie escaped to Bolivia; he and others got American help.
    With the Soviet Union muscling in on Eastern Europe, “settling scores with Germans or German collaborators seemed less pressing; in some cases, it even appeared counterproductive,” said a government report published Friday by the National Archives.

    Στα απλά ελληνικά: Οι ΗΠΑ στρατολόγησαν μετά το Β ΠΠ τους ΝΑΖΙ εγκληματίες πολέμου προκειμένου να αντιμετωπίσουν την απειλή της ΕΣΣΔ.

    Ολόκληρο το άρθρο εδώ
    http://www.nytimes.com/2010/12/12/us/12holocaust.html?_r=0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν είναι λίγοι ο λόγοι και λίγοι οι εμπλεκόμενοι:

      How Bush's grandfather helped Hitler's rise to power
      Rumours of a link between the US first family and the Nazi war machine have circulated for decades. Now the Guardian can reveal how repercussions of events that culminated in action under the Trading with the Enemy Act are still being felt by today's president.

      George Bush's grandfather, the late US senator Prescott Bush, was a director and shareholder of companies that profited from their involvement with the financial backers of Nazi Germany.
      The Guardian has obtained confirmation from newly discovered files in the US National Archives that a firm of which Prescott Bush was a director was involved with the financial architects of Nazism.

      His business dealings, which continued until his company's assets were seized in 1942 under the Trading with the Enemy Act, has led more than 60 years later to a civil action for damages being brought in Germany against the Bush family by two former slave labourers at Auschwitz and to a hum of pre-election controversy.

      The evidence has also prompted one former US Nazi war crimes prosecutor to argue that the late senator's action should have been grounds for prosecution for giving aid and comfort to the enemy.

      The debate over Prescott Bush's behaviour has been bubbling under the surface for some time. There has been a steady internet chatter about the "Bush/Nazi" connection, much of it inaccurate and unfair. But the new documents, many of which were only declassified last year, show that even after America had entered the war and when there was already significant information about the Nazis' plans and policies, he worked for and profited from companies closely involved with the very German businesses that financed Hitler's rise to power. It has also been suggested that the money he made from these dealings helped to establish the Bush family fortune and set up its political dynasty.

      Διαγραφή
    2. Remarkably, little of Bush's dealings with Germany has received public scrutiny, partly because of the secret status of the documentation involving him. But now the multibillion dollar legal action for damages by two Holocaust survivors against the Bush family, and the imminent publication of three books on the subject are threatening to make Prescott Bush's business history an uncomfortable issue for his grandson, George W, as he seeks re-election.

      While there is no suggestion that Prescott Bush was sympathetic to the Nazi cause, the documents reveal that the firm he worked for, Brown Brothers Harriman (BBH), acted as a US base for the German industrialist, Fritz Thyssen, who helped finance Hitler in the 1930s before falling out with him at the end of the decade. The Guardian has seen evidence that shows Bush was the director of the New York-based Union Banking Corporation (UBC) that represented Thyssen's US interests and he continued to work for the bank after America entered the war.

      Tantalising
      Bush was also on the board of at least one of the companies that formed part of a multinational network of front companies to allow Thyssen to move assets around the world.

      Thyssen owned the largest steel and coal company in Germany and grew rich from Hitler's efforts to re-arm between the two world wars. One of the pillars in Thyssen's international corporate web, UBC, worked exclusively for, and was owned by, a Thyssen-controlled bank in the Netherlands. More tantalising are Bush's links to the Consolidated Silesian Steel Company (CSSC), based in mineral rich Silesia on the German-Polish border. During the war, the company made use of Nazi slave labour from the concentration camps, including Auschwitz. The ownership of CSSC changed hands several times in the 1930s, but documents from the US National Archive declassified last year link Bush to CSSC, although it is not clear if he and UBC were still involved in the company when Thyssen's American assets were seized in 1942.

      Three sets of archives spell out Prescott Bush's involvement. All three are readily available, thanks to the efficient US archive system and a helpful and dedicated staff at both the Library of Congress in Washington and the National Archives at the University of Maryland.

      The first set of files, the Harriman papers in the Library of Congress, show that Prescott Bush was a director and shareholder of a number of companies involved with Thyssen.

      The second set of papers, which are in the National Archives, are contained in vesting order number 248 which records the seizure of the company assets. What these files show is that on October 20 1942 the alien property custodian seized the assets of the UBC, of which Prescott Bush was a director. Having gone through the books of the bank, further seizures were made against two affiliates, the Holland-American Trading Corporation and the Seamless Steel Equipment Corporation. By November, the Silesian-American Company, another of Prescott Bush's ventures, had also been seized.

      The third set of documents, also at the National Archives, are contained in the files on IG Farben, who was prosecuted for war crimes.

      A report issued by the Office of Alien Property Custodian in 1942 stated of the companies that "since 1939, these (steel and mining) properties have been in possession of and have been operated by the German government and have undoubtedly been of considerable assistance to that country's war effort".

      Prescott Bush, a 6ft 4in charmer with a rich singing voice, was the founder of the Bush political dynasty and was once considered a potential presidential candidate himself. Like his son, George, and grandson, George W, he went to Yale where he was, again like his descendants, a member of the secretive and influential Skull and Bones student society. He was an artillery captain in the first world war and married Dorothy Walker, the daughter of George Herbert Walker, in 1921.

      Διαγραφή
    3. In 1924, his father-in-law, a well-known St Louis investment banker, helped set him up in business in New York with Averill Harriman, the wealthy son of railroad magnate E H Harriman in New York, who had gone into banking.

      One of the first jobs Walker gave Bush was to manage UBC. Bush was a founding member of the bank and the incorporation documents, which list him as one of seven directors, show he owned one share in UBC worth $125.

      The bank was set up by Harriman and Bush's father-in-law to provide a US bank for the Thyssens, Germany's most powerful industrial family.

      August Thyssen, the founder of the dynasty had been a major contributor to Germany's first world war effort and in the 1920s, he and his sons Fritz and Heinrich established a network of overseas banks and companies so their assets and money could be whisked offshore if threatened again.

      By the time Fritz Thyssen inherited the business empire in 1926, Germany's economic recovery was faltering. After hearing Adolf Hitler speak, Thyssen became mesmerised by the young firebrand. He joined the Nazi party in December 1931 and admits backing Hitler in his autobiography, I Paid Hitler, when the National Socialists were still a radical fringe party. He stepped in several times to bail out the struggling party: in 1928 Thyssen had bought the Barlow Palace on Briennerstrasse, in Munich, which Hitler converted into the Brown House, the headquarters of the Nazi party. The money came from another Thyssen overseas institution, the Bank voor Handel en Scheepvarrt in Rotterdam.

      By the late 1930s, Brown Brothers Harriman, which claimed to be the world's largest private investment bank, and UBC had bought and shipped millions of dollars of gold, fuel, steel, coal and US treasury bonds to Germany, both feeding and financing Hitler's build-up to war.

      Between 1931 and 1933 UBC bought more than $8m worth of gold, of which $3m was shipped abroad. According to documents seen by the Guardian, after UBC was set up it transferred $2m to BBH accounts and between 1924 and 1940 the assets of UBC hovered around $3m, dropping to $1m only on a few occasions.

      In 1941, Thyssen fled Germany after falling out with Hitler but he was captured in France and detained for the remainder of the war.

      There was nothing illegal in doing business with the Thyssens throughout the 1930s and many of America's best-known business names invested heavily in the German economic recovery. However, everything changed after Germany invaded Poland in 1939. Even then it could be argued that BBH was within its rights continuing business relations with the Thyssens until the end of 1941 as the US was still technically neutral until the attack on Pearl Harbor. The trouble started on July 30 1942 when the New York Herald-Tribune ran an article entitled "Hitler's Angel Has $3m in US Bank". UBC's huge gold purchases had raised suspicions that the bank was in fact a "secret nest egg" hidden in New York for Thyssen and other Nazi bigwigs. The Alien Property Commission (APC) launched an investigation.

      There is no dispute over the fact that the US government seized a string of assets controlled by BBH - including UBC and SAC - in the autumn of 1942 under the Trading with the Enemy act. What is in dispute is if Harriman, Walker and Bush did more than own these companies on paper.

      Διαγραφή
    4. Erwin May, a treasury attache and officer for the department of investigation in the APC, was assigned to look into UBC's business. The first fact to emerge was that Roland Harriman, Prescott Bush and the other directors didn't actually own their shares in UBC but merely held them on behalf of Bank voor Handel. Strangely, no one seemed to know who owned the Rotterdam-based bank, including UBC's president.

      May wrote in his report of August 16 1941: "Union Banking Corporation, incorporated August 4 1924, is wholly owned by the Bank voor Handel en Scheepvaart N.V of Rotterdam, the Netherlands. My investigation has produced no evidence as to the ownership of the Dutch bank. Mr Cornelis [sic] Lievense, president of UBC, claims no knowledge as to the ownership of the Bank voor Handel but believes it possible that Baron Heinrich Thyssen, brother of Fritz Thyssen, may own a substantial interest."

      May cleared the bank of holding a golden nest egg for the Nazi leaders but went on to describe a network of companies spreading out from UBC across Europe, America and Canada, and how money from voor Handel travelled to these companies through UBC.

      By September May had traced the origins of the non-American board members and found that Dutchman HJ Kouwenhoven - who met with Harriman in 1924 to set up UBC - had several other jobs: in addition to being the managing director of voor Handel he was also the director of the August Thyssen bank in Berlin and a director of Fritz Thyssen's Union Steel Works, the holding company that controlled Thyssen's steel and coal mine empire in Germany.

      Within a few weeks, Homer Jones, the chief of the APC investigation and research division sent a memo to the executive committee of APC recommending the US government vest UBC and its assets. Jones named the directors of the bank in the memo, including Prescott Bush's name, and wrote: "Said stock is held by the above named individuals, however, solely as nominees for the Bank voor Handel, Rotterdam, Holland, which is owned by one or more of the Thyssen family, nationals of Germany and Hungary. The 4,000 shares hereinbefore set out are therefore beneficially owned and help for the interests of enemy nationals, and are vestible by the APC," according to the memo from the National Archives seen by the Guardian.

      Red-handed
      Jones recommended that the assets be liquidated for the benefit of the government, but instead UBC was maintained intact and eventually returned to the American shareholders after the war. Some claim that Bush sold his share in UBC after the war for $1.5m - a huge amount of money at the time - but there is no documentary evidence to support this claim. No further action was ever taken nor was the investigation continued, despite the fact UBC was caught red-handed operating a American shell company for the Thyssen family eight months after America had entered the war and that this was the bank that had partly financed Hitler's rise to power.

      The most tantalising part of the story remains shrouded in mystery: the connection, if any, between Prescott Bush, Thyssen, Consolidated Silesian Steel Company (CSSC) and Auschwitz.

      Thyssen's partner in United Steel Works, which had coal mines and steel plants across the region, was Friedrich Flick, another steel magnate who also owned part of IG Farben, the powerful German chemical company.

      Flick's plants in Poland made heavy use of slave labour from the concentration camps in Poland. According to a New York Times article published in March 18 1934 Flick owned two-thirds of CSSC while "American interests" held the rest.

      Διαγραφή
    5. The US National Archive documents show that BBH's involvement with CSSC was more than simply holding the shares in the mid-1930s. Bush's friend and fellow "bonesman" Knight Woolley, another partner at BBH, wrote to Averill Harriman in January 1933 warning of problems with CSSC after the Poles started their drive to nationalise the plant. "The Consolidated Silesian Steel Company situation has become increasingly complicated, and I have accordingly brought in Sullivan and Cromwell, in order to be sure that our interests are protected," wrote Knight. "After studying the situation Foster Dulles is insisting that their man in Berlin get into the picture and obtain the information which the directors here should have. You will recall that Foster is a director and he is particularly anxious to be certain that there is no liability attaching to the American directors."

      But the ownership of the CSSC between 1939 when the Germans invaded Poland and 1942 when the US government vested UBC and SAC is not clear.

      "SAC held coal mines and definitely owned CSSC between 1934 and 1935, but when SAC was vested there was no trace of CSSC. All concrete evidence of its ownership disappears after 1935 and there are only a few traces in 1938 and 1939," says Eva Schweitzer, the journalist and author whose book, America and the Holocaust, is published next month.

      Silesia was quickly made part of the German Reich after the invasion, but while Polish factories were seized by the Nazis, those belonging to the still neutral Americans (and some other nationals) were treated more carefully as Hitler was still hoping to persuade the US to at least sit out the war as a neutral country. Schweitzer says American interests were dealt with on a case-by-case basis. The Nazis bought some out, but not others.

      The two Holocaust survivors suing the US government and the Bush family for a total of $40bn in compensation claim both materially benefited from Auschwitz slave labour during the second world war.

      Kurt Julius Goldstein, 87, and Peter Gingold, 85, began a class action in America in 2001, but the case was thrown out by Judge Rosemary Collier on the grounds that the government cannot be held liable under the principle of "state sovereignty".

      Jan Lissmann, one of the lawyers for the survivors, said: "President Bush withdrew President Bill Clinton's signature from the treaty [that founded the court] not only to protect Americans, but also to protect himself and his family."

      Lissmann argues that genocide-related cases are covered by international law, which does hold governments accountable for their actions. He claims the ruling was invalid as no hearing took place.

      In their claims, Mr Goldstein and Mr Gingold, honorary chairman of the League of Anti-fascists, suggest the Americans were aware of what was happening at Auschwitz and should have bombed the camp.

      The lawyers also filed a motion in The Hague asking for an opinion on whether state sovereignty is a valid reason for refusing to hear their case. A ruling is expected within a month.

      The petition to The Hague states: "From April 1944 on, the American Air Force could have destroyed the camp with air raids, as well as the railway bridges and railway lines from Hungary to Auschwitz. The murder of about 400,000 Hungarian Holocaust victims could have been prevented."

      The case is built around a January 22 1944 executive order signed by President Franklin Roosevelt calling on the government to take all measures to rescue the European Jews. The lawyers claim the order was ignored because of pressure brought by a group of big American companies, including BBH, where Prescott Bush was a director.

      Lissmann said: "If we have a positive ruling from the court it will cause [president] Bush huge problems and make him personally liable to pay compensation."

      The US government and the Bush family deny all the claims against them.

      Διαγραφή
    6. In addition to Eva Schweitzer's book, two other books are about to be published that raise the subject of Prescott Bush's business history. The author of the second book, to be published next year, John Loftus, is a former US attorney who prosecuted Nazi war criminals in the 70s. Now living in St Petersburg, Florida and earning his living as a security commentator for Fox News and ABC radio, Loftus is working on a novel which uses some of the material he has uncovered on Bush. Loftus stressed that what Prescott Bush was involved in was just what many other American and British businessmen were doing at the time.

      "You can't blame Bush for what his grandfather did any more than you can blame Jack Kennedy for what his father did - bought Nazi stocks - but what is important is the cover-up, how it could have gone on so successfully for half a century, and does that have implications for us today?" he said.

      "This was the mechanism by which Hitler was funded to come to power, this was the mechanism by which the Third Reich's defence industry was re-armed, this was the mechanism by which Nazi profits were repatriated back to the American owners, this was the mechanism by which investigations into the financial laundering of the Third Reich were blunted," said Loftus, who is vice-chairman of the Holocaust Museum in St Petersburg.

      "The Union Banking Corporation was a holding company for the Nazis, for Fritz Thyssen," said Loftus. "At various times, the Bush family has tried to spin it, saying they were owned by a Dutch bank and it wasn't until the Nazis took over Holland that they realised that now the Nazis controlled the apparent company and that is why the Bush supporters claim when the war was over they got their money back. Both the American treasury investigations and the intelligence investigations in Europe completely bely that, it's absolute horseshit. They always knew who the ultimate beneficiaries were."

      "There is no one left alive who could be prosecuted but they did get away with it," said Loftus. "As a former federal prosecutor, I would make a case for Prescott Bush, his father-in-law (George Walker) and Averill Harriman [to be prosecuted] for giving aid and comfort to the enemy. They remained on the boards of these companies knowing that they were of financial benefit to the nation of Germany."

      Loftus said Prescott Bush must have been aware of what was happening in Germany at the time. "My take on him was that he was a not terribly successful in-law who did what Herbert Walker told him to. Walker and Harriman were the two evil geniuses, they didn't care about the Nazis any more than they cared about their investments with the Bolsheviks."

      What is also at issue is how much money Bush made from his involvement. His supporters suggest that he had one token share. Loftus disputes this, citing sources in "the banking and intelligence communities" and suggesting that the Bush family, through George Herbert Walker and Prescott, got $1.5m out of the involvement. There is, however, no paper trail to this sum.

      The third person going into print on the subject is John Buchanan, 54, a Miami-based magazine journalist who started examining the files while working on a screenplay. Last year, Buchanan published his findings in the venerable but small-circulation New Hampshire Gazette under the headline "Documents in National Archives Prove George Bush's Grandfather Traded With the Nazis - Even After Pearl Harbor". He expands on this in his book to be published next month - Fixing America: Breaking the Stranglehold of Corporate Rule, Big Media and the Religious Right.

      Διαγραφή
    7. In the article, Buchanan, who has worked mainly in the trade and music press with a spell as a muckraking reporter in Miami, claimed that "the essential facts have appeared on the internet and in relatively obscure books but were dismissed by the media and Bush family as undocumented diatribes".

      Buchanan suffers from hypermania, a form of manic depression, and when he found himself rebuffed in his initial efforts to interest the media, he responded with a series of threats against the journalists and media outlets that had spurned him. The threats, contained in e-mails, suggested that he would expose the journalists as "traitors to the truth".

      Unsurprisingly, he soon had difficulty getting his calls returned. Most seriously, he faced aggravated stalking charges in Miami, in connection with a man with whom he had fallen out over the best way to publicise his findings. The charges were dropped last month.

      Biography
      Buchanan said he regretted his behaviour had damaged his credibility but his main aim was to secure publicity for the story. Both Loftus and Schweitzer say Buchanan has come up with previously undisclosed documentation.

      The Bush family have largely responded with no comment to any reference to Prescott Bush. Brown Brothers Harriman also declined to comment.

      The Bush family recently approved a flattering biography of Prescott Bush entitled Duty, Honour, Country by Mickey Herskowitz. The publishers, Rutledge Hill Press, promised the book would "deal honestly with Prescott Bush's alleged business relationships with Nazi industrialists and other accusations".

      In fact, the allegations are dealt with in less than two pages. The book refers to the Herald-Tribune story by saying that "a person of less established ethics would have panicked ... Bush and his partners at Brown Brothers Harriman informed the government regulators that the account, opened in the late 1930s, was 'an unpaid courtesy for a client' ... Prescott Bush acted quickly and openly on behalf of the firm, served well by a reputation that had never been compromised. He made available all records and all documents. Viewed six decades later in the era of serial corporate scandals and shattered careers, he received what can be viewed as the ultimate clean bill."

      The Prescott Bush story has been condemned by both conservatives and some liberals as having nothing to do with the current president. It has also been suggested that Prescott Bush had little to do with Averill Harriman and that the two men opposed each other politically.

      However, documents from the Harriman papers include a flattering wartime profile of Harriman in the New York Journal American and next to it in the files is a letter to the financial editor of that paper from Prescott Bush congratulating the paper for running the profile. He added that Harriman's "performance and his whole attitude has been a source of inspiration and pride to his partners and his friends".

      The Anti-Defamation League in the US is supportive of Prescott Bush and the Bush family. In a statement last year they said that "rumours about the alleged Nazi 'ties' of the late Prescott Bush ... have circulated widely through the internet in recent years. These charges are untenable and politically motivated ... Prescott Bush was neither a Nazi nor a Nazi sympathiser."

      However, one of the country's oldest Jewish publications, the Jewish Advocate, has aired the controversy in detail.

      More than 60 years after Prescott Bush came briefly under scrutiny at the time of a faraway war, his grandson is facing a different kind of scrutiny but one underpinned by the same perception that, for some people, war can be a profitable business.

      Διαγραφή
    8. Από τους "σταλινιστές" στον Guardian το πιο πάνω: http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

      Διαγραφή
    9. Κι επειδή ο ταλαίπωρος ο Κατζ που τσιτάρησα στην ανάρτηση γράφει ότι "θα έτριζαν τα κόκκαλα του Τσώρτσιλ" αν μάθαινε για τις φιλικές σχέσεις Κάμερον με τους Νεοναζί των χωρών της Βαλτικής (που πα ρε Καραμήτρο):

      Revealed: The photographs and letters which expose Winston Churchill's relative's descent into Nazism

      Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1388330/Winston-Churchills-relatives-descent-Nazism-exposed-documents.html

      "George VI supported British PM Neville Chamberlain’s policy of appeasement towards Adolf Hitler, while his brother Edward VIII was an outright Nazi sympathizer."
      http://incontention.com/2011/01/26/debating-historical-hiccups-in-the-kings-speech/

      Sir Winston Churchill
      On Race and Eugenics

      Winston Churchill was a “racist” and a eugenicist. Churchill believed that whites are superior and that the darker races are inferior. He believed that it was right for superior races to displace the Indians of America and the blacks of Australia. The inferior races deserve to disappear. He also supported the establishment of apartheid in South Africa. Churchill wanted to forcibly sterilize an hundred thousand Britons and he wanted to send tens of thousands more Britons to forced labour camps. He tried to introduce forced sterilization in 1910 when he was Home Secretary of the U.K. “Criminals, paupers and unemployables, prostitutes and ne’er do wells” should not be allowed to breed.
      http://www.nazi.org.uk/winston-churchill-race-eugenics.htm

      Mark Burdman, “What the British Taught the Nazis About Eugenics”, EIR, Vol. 19, No. 49, Dec. 11, 1992, review of Eugenics, Human Genetics and Human Failings: The Eugenics Society, Its Sources and Its Critics in Britain, by Pauline M.H. Mazumdar.

      Διαγραφή
    10. Sir Winston Churchill
      The Jewish World Conspiracy

      Winston Churchill was an “anti-Semite” who described what he called the Jewish “world-wide conspiracy for the overthrow of civilization”. Churchill stated that the international Jews were involved in the genocidal French Revolution and that their conspiracy “has been the mainspring of every subversive movement during the Nineteenth Century”. He explained that the Jews were also behind the Bolshevik Revolution and that they became the “undisputed masters” of the Russian empire. He wrote that “the principal inspiration and driving power [of Bolshevism] comes from the Jewish leaders” not only in Russia but also in Hungary and Germany. Most of the Bolshevik leaders were Jews; Jews controlled the Soviet institutions; Jews took a prominent or principal part in the Soviet system of terrorism that slaughtered tens of millions of Christians.
      http://www.nazi.org.uk/winston-churchill.htm

      Διαγραφή
    11. Για να μην πιάσουμε τους Γάλλους φασίστες και την κυβέρνηση Πεταίν.

      Μια παρεξήγηση έγινε ανάμεσα σε παιδιά που κατά βάση συμφωνούσαν, το είπαμε. Άμα δεν ήταν στη μέση αυτή η ΕΣΣΔ...

      Διαγραφή
  4. Αντώνη, έχω την εντύπωση ότι η ηρωοποίηση του ναζισμού δεν έρχεται μόνο να καλύψει την ανάγκη χτυπήματος του ταξικού εργατικου κινήματος. Έρχεται να προλειάνει το έδαφος και να δώσει ιδεολογική κάλυψη στον επερχόμενο πόλεμο που είναι απαραίτητος για να ξεπεράσει ο καπιταλισμός την κρίση στην οποία εισέρχεται με ακόμη μεγαλύτερη ένταση και έκταση.
    Η οικονομική κρίση προκαλεί κοινωνική αναταραχή, η αναταραχή φερνει εκφασισμό της κοινωνίας, ο εκφασισμός οδηγεί σε πόλεμο και ο πόλεμος, όπως απέδειξε η πείρα των δύο παγκοσμίων πολέμων του 20ου αιώνα φέρνει κοινωνικές επαναστάσεις.

    Βέβαια όπως είπε και ο ποιητής:
    "Το μέλλον δεν θα έρθει από μονάχο του έτσι νέτο σκέτο, αν δε πάρουμε μέτρα κι εμείς..."

    Ας πάρουμε λοιπόν τα μέτρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως.

      Μόνο που με το απόλυτο χάλι της ευρωπαϊκής κοινωνίας των πρώην νεοφιλελέ νεοναζιστών που έχουν και το θράσος να βγάζουν γλώσσα, αντί να πάρουμε εμείς τα μέτρα μας, θα μας πάρουν τα μέτρα. Για φέρετρο. Η ευρωπαϊκή κοινωνία είναι ανεπίστρεπτα αντιδραστική και θα οδηγήσει ξανά τον κόσμο στο αιματοκύλισμα και την καταστροφή.

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω 100% με την κατακλείδα πρότασή σου. Θα μιλήσουν τα κανόνια και μάλιστα με τρόπο όπως δεν το έχει ζήσει ποτέ η ανθρωπότητα μέχρι τώρα... Προτείνω μια ανάρτηση του πρώτου άρθρου της τελευταίας ΚΟΜΕΠ επί του θέματος, το οποίο πιστεύω ότι σύντομα θα βρεθεί μπροστά μας.

      Διαγραφή
  5. Το δίλλημα λοιπόν είναι όντως σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα.
    Αν και πιστεύω ότι για να εκτιμήσουν οι άνθρωποι το σοσιαλισμό δυστυχώς πρέπει πρώτα να ζήσουν τη βαρβαρότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. *δίλημμα και όχι δίλλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι οι ευρωπαϊκές κοινωνίες έχουν συνειδητά επιλέξει κατά πλειοψηφία την βαρβαρότητα. Βέβαια, ακόμα δεν έχουν ιδέα για το τι έχουν επιλέξει, νομίζουν πως η βαρβαρότητα εξαντλείται στο να τρως απ' τα σκουπίδια ή να είσαι άστεγος. Θα μάθουν όπως τι επέλεξαν. Και χωρίς ΕΣΣΔ να σώσει την παρτίδα αυτή τη φορά.

      Διαγραφή
  7. Άλλη μία φορά. Μέχρι και ο κεντρώος αρθρογράφος της GUARDIAN διαμαρτύρεται. Και βλέπει μακρυά για το που το πήγαιναν ήδη από το 2006 οι "δημοκράτες" Σουηδοί και οι λοιποί "δημοκράτες" της "Ευρώπης των λαών".

    Communism may be dead, but clearly not dead enough
    The battle over history reflects a determination to prove that no political alternative can challenge the new global capitalism

    Seumas Milne
    Thursday 16 February 2006
    The Guardian

    Fifteen years after communism was officially pronounced dead, its spectre seems once again to be haunting Europe. Last month, the Council of Europe's parliamentary assembly voted to condemn the "crimes of totalitarian communist regimes", linking them with Nazism and complaining that communist parties are still "legal and active in some countries". Now Göran Lindblad, the conservative Swedish MP behind the resolution, wants to go further. Demands that European ministers launch a continent-wide anti-communist campaign - including school textbook revisions, official memorial days and museums - only narrowly missed the necessary two-thirds majority. Yesterday, declaring himself delighted at the first international condemnation of this "evil ideology", Lindblad pledged to bring the wider plans back to the Council of Europe in the coming months.(..)

    Περισσότερα

    http://www.guardian.co.uk/Columnists/Column/0,,1710891,00.html


    Οι πολιτικοί της "δημοκρατικής" Σουηδίας έφεραν το αντι-κομμουνιστικό ψήφισμα. Απορίας άξιο το τι ψήφισαν ΤΌΤΕ οι ευρωβουλευτές του ΣΥΝ.
    Και αν δεν ψήφισαν εναντίον του ψηφίσματος τότε γιατί κλαίγονται που ο φασισμός "προωθείται" ΚΑΙ στην Ελλάδα;

    Αυτές είναι οι "ίσες αποστάσεις" της Ευρώπης, της "δημοκρατίας" της "προόδου"(του κεφαλαίου). Στα "δύσκολα" σιγοντάρουν τον φασισμό.
    Ο φασισμός δεν ζητά κοινοκτημοσύνη των μέσων παραγωγής ούτε δικτατορία του προλεταριάτου. Μεγαλοβιομήχανοι και τραπεζίτες ήταν σε θέσεις κλειδιά των φασιστικών καθεστώτων. Είναι σάρκα από την σάρκα του καπιταλισμού. Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Η οικονομική κρίση προκαλεί κοινωνική αναταραχή, η αναταραχή φερνει εκφασισμό της κοινωνίας."

    Όχι απαραίτητα. Ο εκφασισμός είναι επιλογή της αστικής τάξης μπροστά στην πιθανότητα προεπαναστατικής κατάστασης.

    Ποιος δεν θυμάται το "έξω τα κόμματα και τα συνδικάτα", "διαδήλωση μόνο με τις ελληνικές σημαίες" - "έξω τα πανώ - σύμβολά" (εννοούσαν της αριστεράς), "οι 300 στο γουδί", "κρεμάλα στους προδότες", "Μαρκεζίνη ή Παπαδήμο για πρωθυπουργό" κ.α. όπως έλεγαν μερίδες από τους "αγανακτισμένους" "ακομμάτιστους" και "ακαπέλωτους" μεν, δεξιούς - ακροδεξιούς δε;

    Ποιοι μίλησαν για "υγειονομικές βόμβες", "ανακαταλήψεις πόλεων", "πολλά παιδιά μεταναστών στους παιδικούς σταθμούς"; Ποια ΜΜΕ σε καθημερινή βάση προωωθούσαν άγνωστους μέχρι τότε ακροδεξιούς;Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω:
      Η οικονομική κρίση φέρνει κοινωνική αναταραχή, γιατί η κυρίαρχη τάξη δυσκολεύεται να διατηρήσει το έλεγχο με τη μαζική εξαγορά συνειδήσεων. Έτσι προβάλλει όντως ως επιλογή (αναγκαστική θεωρώ) για την αστική τάξη ο εκφασισμός προκειμένου να διατηρηθεί ο έλεγχος όχι πια με το καρότο του χρήματος αλλά με το μαστίγιο της αντιδραστικοποίησης. Το πληρες ξεπέρασμα της κρίσης όμως προϋποθέτει καταστροφή παραγωγικών δυνάμεων. Ο πόλεμος καταστρέφει ανθρώπους και υποδομές, μειώνει την ανεργία με ένα μακάβριο τρόπο και δημιουργεί τεράστια περιθώρια ανάπτυξης δηλαδή κερδοφορίας. Όμως ο πόλεμος στερεί από τους μικροαστούληδες και το τελευταίο προπύργιο του εαυτούλη τους: τη ζωούλα τους! Κι όταν διαπιστώσουν πως ούτε η ίδια τους η ύπαρξη δεν είναι εξασφαλισμένη στον καπιταλισμό, τότε η ιδέα του σοσιαλισμού δεν θα τους φαίνεται τόσο μακρινη. Άλλωστε η..."δεύτερα παρουσία" με το εσχατολογικό της περιεχόμενο θα έχει συμβεί, με τη μορφή του ενός πολέμου του 21ου αιώνα.

      Διαγραφή
  9. Νομίζω πως το θέμα του σημερινού φασισμού είναι πολύ πιο σοβαρό από την λογική πως τάχα επιστρέφει ο ναζισμός υπό μορφή νεοναζισμού.
    Το ότι θα περάσει η ανθρωπότητα μια φάση φασιστοποίησης του εξουσιαστικού συστήματος σε όλη του την έκταση (ο νοών νοείτω) είναι κατά την γνώμη μου αναπόφευκτο.
    Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι φασισμός απλά περιγράφεται σαν ολοκληρωτισμός για να ταυτιστεί με τον λεγόμενο "σταλινισμό" και επίσης δεν είναι τυχαίο πως κανείς από τους θεωρητικούς δεν δίνει έναν ιστορικό ορισμό για τον φασισμό αλλά τον ορίζουν όλοι από τα πολιτικά του συμπτώματα και επίσης από την χρήση της λεγόμενης βίας.
    Ο φασισμός όμως δεν είναι μια πολιτική τάση που μπορεί να χρησιμοποιήσει βία για να πάρει την εξουσία. Μπορεί τα διάφορα φασιστικά πολιτικά κόμματα είναι φασιστικές πολιτικές τάσεις αλλά ο φασισμός γενικά είναι μια πολιτειακή κατάσταση ένα "καθεστώς".
    Καλές είναι οι αναδρομές στην αντιφασιστική βιβλιογραφία αλλά ο φασισμός δεν αντιμετωπίζεται με την καταγγελία της εξτρεμιστικής βίας στην οποία προσφεύγει. Ο μόνος τρόπος καταπολέμησης του φασισμού είναι η αποκάλυψη του ιστορικού του ρόλου υπό το φως της επαναστατικής (διαλεκτικής) θεωρίας.
    Συγνώμη για την κάπως εκτός κλίματος παρέμβαση και με την ευκαιρία

    χρόνια πολλά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά. Δεν έχω ιδέα τη μορφή θα πάρει αυτό που έρχεται. Προς το παρόν εκφράζεται με όρους νεοναζισμού. Και ο ναζισμός από κάποιες απόψεις ήταν αναπάντεχος ενόψει των χαρακτηριστικών του φασισμού, που είχε εκδηλωθεί πριν από αυτόν. Αυτοί για παράδειγμα που νόμιζαν ότι ήξεραν μέχρι πού φτάνει η βαρβαρότητα θεωρώντας ότι αυτή την ενσαρκώνουν τα Freikorps, μάλλον εξεπλάγησαν από την Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών.

      Διαγραφή
    2. Μόνο που μετά την κατάληψη της εξουσίας, την "νύχτα των Κρυστάλλων",
      ξεμπέρδεψαν και με την αλληταρία του Ρεμ που έκανε την βρωμικη αντικομμουνιστική δουλειά. Συμπέρασμα. Οι αστοί είναι αγνώμονες απέναντι και στα ίδια τους τα φασιστικά παιδιά.Ilief

      Διαγραφή
  10. "νομίζω.....παρτίδα αυτή τη φορά"

    κάποιες στιγμές με πιάνει τρόμος όταν σκέφτομαι ότι κάποιος Ελασίτης της Αθήνας θα σκέφτηκε πριν σκοτωθεί στον εμφύλιο των Δεκεμβριανών: "δεν μπορεί, η ελληνική αντίδραση έδειξε τι είναι, ο βρετανικός ιμπεριαλισμός έδειξε τι είναι, τα αφεντικά έδειξαν τι είναι. δεν μπορεί, εγω πεθαίνω, αλλα θα νικήσουμε. στο μέλλον θα νικήσουμε. μπορεί να είναι 5, ή 10 , ή 50 χρόνια, πάντως θα νικήσουμε"

    drazen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί οι άνθρωποι άφησαν πίσω τους γενιές ανίκανες και ανιστόρητες, γενιές που θεωρούν ακόμα και σήμερα ότι ο αστός...εκπολιτίστηκε, επειδή διάβαζε για Ντεριντά στο Βήμα, συζητούσε τον Έκο και πήγαινε στο Μέγαρο Λαμπράκη.

      Τον κακό μας τον καιρό...ντρέπομαι για τους προγόνους μας. Ντρέπομαι βαθύτατα γιατί τους ντροπιάσαμε.

      Διαγραφή
  11. Θέλω να σε ευχαριστήσω θερμά και με την ευκαιρία και να ευχηθώ τα παραδοσιακά χρόνια πολλά σε εσένα και στο μπλόγκ για τη δυνατότητα που μας παρέχεις να ενημερωθούμε σφαιρικά. Το θέμα με άγγιξε βαθύτατα διότι, με αφορμή τα ελεεινής προπαγάνδας ντοκυμαντέρ της ΕΤ1 που προβάλλονται αυτόν τον καιρό, είχα μια συζήτηση όπου μου έδειξε, για άλλη μια φορά, την πολιτική καθυστέρηση και την απουσία κριτικής σκέψης δυστυχώς σε πολλούς. Τουλάχιστον μας εξοπλίζεις με σημαντικές πληροφορίες για να μπορούμε να υποστηρίξουμε το αυτονόητο το οποίο έχει "καταντήσει" ανώτερα Μαθηματικά. Φαίνεται υπάρχουν "πρόθυμοι ηλίθιοι" έτοιμοι, με την επικίνδυνα αφελή στάση τους, να προσφέρουν τα παιδιά και τη ζωή τους στην αυτοκαταστροφική μανία του ναζισμού. Το κακό είναι ότι δεν θα πληρώσουν μόνο αυτοί τη νύφη αν η βλακεία τους αποδειχτεί ανεπανόρθωτη πολιτική (φρενο)-βλάβ-(η)(εια).
    Με βαθύτατη εκτίμηση και ευγνωμοσύνη
    ΧιΟμικρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από τον Σεπτέμβριο τού 1939 οι κομμουνιστές αποτέλεσαν θύματα ανηλεούς και αδιάκοπης καταστολής, πολιτική την οποία υποστήριξαν όλα τα κόμματα, συμπεριλαμβανομένου και τού SFIO [προδρόμου τού «αντιφά» FdG/ΣΥΡΙΖΑ], το οποίο μάλιστα επέτρεψε σε ένα από τα στελέχη του, τον υπουργό δικαιοσύνης Αλμπέρ Σερόλ, να αναλάβει την ευθύνη υπογραφής τού διατάγματος «εξομοίωσης τής κομμουνιστικής δραστηριότητας με το έγκλημα της προδοσίας τιμωρούμενο με την ποινή τού θανάτου». Και αυτό την ίδια στιγμή που πολλά ηγετικά του στελέχη [τού σοσιαλιστικού κόμματος] --- και όχι μόνο τα χειρότερα, για παράδειγμα οι φοριστές --- συνιστούσαν «στους διαδρόμους τής Βουλής» τη συνθηκολόγηση με τον εχθρό: κατά τη συζήτηση «για την έκπτωση των κομμουνιστών βουλευτών, ο κ. Ντορμουά δήλωνε ότι όλα αυτά ήταν μια καλοστημένη κωμωδία. «Γίνεται λόγος για προδοσία και προπαγάνδα. Αλλά που αρχίζει και πού τελειώνει η προδοσία, όταν κανείς απλώς εκφράζει τη γνώμη του; Όσο για τον πόλεμο: για ποιον και γιατί; Ακόμη και μια επονείδιστη ειρήνη μπορεί να είναι προτιμότερη από τον πόλεμο.» Επιδοκίμαζε τον κ. Νταλαντιέρ που είχε εκφράσει την πρόθεσή του να συζητήσει κατ'ιδίαν με τον Χίτλερ για την εύρεση πεδίου συνεννόησης»

    Αποκλεισμένοι από τις μάζες των εργατών και χωρίς επαφή με την εξόριστη ηγεσία τού ΚΚΓ, το καλοκαίρι τού 40 ορισμένοι εξέχοντες αγωνιστές παρέκλιναν από κάποιες από τις αρχές του. Αυτό είχε πολύ λιγότερη σημασία για το μέλλον τής εθνικής πάλης ενάντια στον κατακτητή από την γενική παραίτηση των κυρίαρχων κύκλων ή την κάμψη τής βούλησης άλλων κομμουνιστών με θέσεις ευθύνης (αναφέρομαι στους εκλεγέντες ως βουλευτές) που αποκήρυξαν τον κομμουνισμό τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο τού 39 θέλοντας έτσι να «καταδικάσουν» το γερμανοσοβιετικό σύμφωνο (ή χρησιμοποιώντας το ως πρόσχημα, έχοντας ήδη υποκύψει στον φόβο τής καταστολής): πράγματι, κανείς εξ αυτών δεν θα συμμετάσχει ενεργά στον αγώνα κατά τού κατακτητή, ούτε στο τέλος τού 40, ούτε τον Ιούνιο τού 40 ούτε και στη συνέχεια.

    Α. Lacroix-Riz LE PCF ENTRE ASSAUT ET MEA CULPA

    Το άρθρο αναφέρεται στον αντισοβιετισμό τού σημερινού ΚΚΓ/FdG, που συμμετέχει ενεργά στην παραποίηση τής ιστορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ούτε τον Ιούνιο τού 40---> ούτε τον Ιούνιο τού 41

    Οι ημερομηνίες αναφέρονται στο πρόβλημα: πότε δόθηκαν εντολές από Μόσχα να ξεκινήσει η αντίσταση στην Γαλλία. Η απάντηση: Ιούνιο-Ιούλιο τού 1940.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά. Και ψόφο στους φασίστες, απ' όπου κι αν προέρχονται!

      Διαγραφή
    2. Να πω κι εγώ τα κάλαντα. Καλές γιορτές και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  14. Αντωνη καλησπερα και χρονια πολλα σε σενα και σε ολους τους συν αναγνωστες του μπλογκ απο την Κρακοβια της Πολωνιας.

    Αφηνω σε αυτο το ποστ ( θα μπορουσε να μπει και στην προηγουμενη συναφη αναρτηση σου http://leninreloaded.blogspot.com/2012/12/blog-post_3155.html ) την προ ημερων προσωπικη μου εμπειρια ( για τη προσπαθεια εξισωσης ναζισμου - κομμουνισμου ) απο την επισκεψη μου σε ενα απο τα κτηρια του μουσειου ιστοριας της Κρακοβιας στην οδο Πομορσκα. Το συγκεκριμενο κτηριο χρησημοποιηθηκε απο την Γκεσταπο ως αρχηγειο και τοπος φυλακισης και ανακρισης αντιναζιστων αγωνιστων. Σε ενα κτηριο λοιπον που δεν ειχε να κανει σε τιποτα με την μετα την απελευθερωση της Πολωνιας απο τους Ναζι περιοδο, η μονιμη εκθεση εχει τιτλο People of Kraków in Times of Terror 1939-1945-1956.

    Και οπως καταλαβαινεις τσουβαλιαζουν κομμουνισμο και ναζισμο στα πλαισια αυτου που καταδυκνυεις με τις αναρτησεις σου. Σχετικο λινκ http://mhk.pl/oddzialy/ulica_pomorska. Το πραγματικα εξωφρενικο της ολης υποθεσης ειναι οτι υπαρχει σε αυτην την εκθεση φωτογραφια απο τα καταταλαιπωρημενα ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ καθως μπαινουν στην πολη ΑΠΕΛΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ την απο τον ναζιστικο ζυγο, δεν ξερω και εγω τι προσπαθωντας να δειξουν με αυτο. Γενικα και επειδη εχω την δυνατοτητα να γνωριζω σχετικα καλα τα της Πολωνιας, ολη αυτη η προσπαθεια ξαναγραψιματος της Ιστοριας ειναι σε πληρη εκδιπλωση και σε αυτη τη χωρα... Με την ευκαιρια απλως να δηλωσω την συμφωνια μου για τις διαπιστωσεις σου για την Ευρωπη και την πορεια της προς ενα ζοφερο , πολυ σκοτεινο μελλον ... Με εκτιμηση Γιωργος απο Ηρακλειο Κρητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρόνια πολλά Αντώνη και συγχαρητήρια για το άρθρο κόλαφο στα απολειφάδια...

    Νίκος Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά κι από μένα, εν αναμονή του πολύ ζοφερού 2013.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι.

      Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει.
      Όμως εγώ δεν παραδέχτηκα την ήττα.
      Έβλεπα τώρα πόσα κρυμμένα τιμαλφή έπρεπε να σώσω
      πόσες φωλιές νερού να συντηρήσω μέσα στις φλόγες.

      Μιλάτε, δείχνετε πληγές, αλλόφρονες στους δρόμους
      τον πανικό που στραγγαλίζει την καρδιά σας σα σημαία
      καρφώσατε σ’ εξώστες, με σπουδή φορτώσατε το εμπόρευμα
      η διάγνωσίς σας ασφαλής: Θα πέσει η πόλις.

      Εκεί, προσεκτικά, σε μια γωνιά, μαζεύω τάξη,
      φράζω με σύνεση το τελευταίο μου φυλάκιο
      κρεμώ κομμένα χέρια στους τοίχους, στολίζω
      με τα κομμένα κρανία τα παράθυρα, πλέκω,
      με κομμένα μαλλιά το δίχτυ μου και περιμένω
      όρθιος και μόνος σαν και πρώτα περιμένω.

      Διαγραφή
    2. Εμπρός, της γης οι κολασμένοι,
      της πείνας σκλάβοι εμπρός, εμπρός.

      Να'σαι καλά αδελφέ.

      Διαγραφή
    3. https://www.youtube.com/watch?v=ZOv1G_PjwFI

      Αφιερωμένο σε όλος μας :-) Όπως λέει ο Σφυροδρεπανος, μετά τις θέσεις του Απρίλη ήρθε ο Οκτώβρης… οπότε ίδωμεν!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Αντώνη, χρόνια πολλά σύντροφοι!

    Αντώνη, σου αφιερώνω ένα κομμάτι του Μπρέχτ από ένα βιβλιαράκι που είχα να το ξαναδιαβάσω πολύ καιρό. Η αφιέρωση σου αξίζει γενικώς αλλά και για αυτή σου την ανάρτηση ειδικότερα.


    "ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

    Σε καιρούς που η εξαπάτηση απαιτείται και που τα λάθη ευνοούνται, αυτός που σκέφτεται προσπαθεί να διορθώνει όλα αυτά που διαβάζει και ακούει. Τα ψιθυρίζει στον εαυτό του, και ψιθυρίζοντας τα διορθώνει. Φράση με φράση βάζει τις σωστές λέξεις στη θέση των ψεύτικων. Αυτό το εξασκεί ώσπου να μη μπορεί πια να διαβάσει και ν' ακούσει διαφορετικά.

    Προχωράει από φράση σε φράση, έτσι που αργά αλλά ολοκληρωμένα να διορθώνει αυτό που διαβάζει ή ακούει, να το διορθώνει σαν σύνολο. Μ' αυτό τον τρόπο δεν παραλείπει τίποτα. Ταυτόχρονα όμως αντιπαραθέτει τις σωστές φράσεις στις ψεύτικες, χωρίς να νοιάζεται για το σύνολο. Έτσι καταστρέφει τη συνοχή των ψεύτικων φράσεων, ξέροντας πως η συνοχή αυτή δίνει πολλές φορές στο λόγο την επίφαση της αλήθειας, επίφαση που οφείλεται στο ότι μπορεί κανείς, με θεμέλιο μια ψεύτικη φράση, να βγάλει πολλά συμπεράσματα τυπικά σωστά. Η λογική διαδικασία είναι τότε σωστή, τα συμπεράσματα όμως λαθεμένα.

    Αυτός που σκέφτεται ενεργεί έτσι όχι μονάχα για να διαπιστώσει που γίνονται απάτες ή λάθη. Θέλει να δει τον τρόπο που γίνονται τα λάθη. Όταν διαβάζει: <<'Ενας ισχυρός λαός δέχεται επιθέσεις λιγότερο εύκολα από έναν αδύναμο>>, τότε δε χρειάζεται να το διορθώσει αυτό καθώς προσθέτει <>. 'Οταν ακούει πως οι πόλεμοι είναι αναγκαίοι, προσθέτει, κάτω από ποιές συνθήκες είναι αναγκαίοι, κι ακόμα: για ποιόν."

    (Το απόσπασμα είναι απο το "ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ", εκδ. ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ, μετάφραση Βασίλη Βεργωτή)

    tom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το Ισραήλ πάντως φαίνεται να ανακουφίστηκε αφού επιτέλους έφυγε το ίδιο από στόχος, ο φασιστικός/ναζιστικός αντισημιτισμός έχει μάλλον ξεπεραστεί, είναι πλέον ντε-μοντέ (και μπρουτάλ μετά από τόσα φιλμς και βιβλία που φάγαμε στα σχολεία) και τώρα ο φασισμός έχει βάλει άλλους στόχους πού παίζουν καλύτερα στο μυαλό του λούμπεν και δεν θίγουν και τον πολιτισμό των πανεπιστημιακών και τραπεζιτικών στυλοβατών του. Ακόμα και νεοναζί στο Ισραήλ εμφανίστηκαν, ίσως σαν μεμονωμένη περίπτωση, να το τονίσω (όλα τα σάιτς αναφέρουν ότι τα μέλη ήταν μόνο 8!! και εβραίοι αν.ευρώπης φτου φτου! μα προβλέπω ότι νεοαναζί ισραηλινοί - εξόν από το επίσημο κράτος - θα υπάρχουν σε πολλές γειτονιές του, δες ελλάδα για παράδειγμα) http://en.wikipedia.org/wiki/Patrol_35. Και μου φαίνεται και οι συναγωγές στην Γαλλία δεν καίγονται τώρα τόσο όσο παλιά. Τώρα καίγονται ανώνυμοι, απροστάτευτοι (χωρίς πάτρονες δηλαδή), απροσδιορίστου χώρας εμιγκρέδες μα προσδιορισμένου χρώματος (και θρησκείας).

    Ενώ η πολιτική της ΕΕ έναντι Ισραήλ είναι ανταποδοτική με το παραπάνω για την αισχρή σιωπή του Ισραήλ - ο μακελλάρης τ.μπλαιρ ακόμα είναι πρώτο βιολί στο κουαρτέτο.

    Σύντροφε 10:54 που αναφέρεις Κρακοβία, πρόσφατα είμουν εκεί και 2 πράματα μου έκαμαν εντύπωση. Το πρώτο, πανεπιστημιακοί (μηχανικοί) εκθείαζαν τις Ειδ.Οικ.Ζώνες που έγιναν εκεί κοντά (γκλιβίτζε). Το δεύτερο ο άκρατος αντικομμουνισμός. Μια μέρα πήρα το τραμ για την Νόβα Χούτα, το βιομηχανικό προάστειο που δημιουργήθηκε το '50. Σε ένα καφενείο που έκατσα (το καφέ Στυλ) έκατσε και ένα γκρούπ από τουρίστες με οδηγούς 3 νεαρούς Πολωνούς και τα τραμπάντ τους. Για μία ώρα τι δεν είπαν για την εποχή του Κομμουνισμού, πήγαινε ο ένας να κατουρίσει και τον αναπλήρωναν οι άλλοι 2 - μου θύμισε διαπαιδαγώγιση στον στρατό. Λεπτό δεν πήγε χαμένο, κουρδιστό πορτοκάλι τους κάνανε. Γελούσα μόνος μου όταν έβγαλε μια καρτ-ποστάλ και τους έλεγε, βλέπετε εδώ τον γαλάζιο ουρανό? Δεν έχουμε τέτοιο γαλάζιο ουρανό εδώ στην Πολωνία! με φότοσοπ το έκαναν οι κομμουνιστές για να διαδώσουν την προπαγάνδα τους.

    Το κόλπο με το μουσείο που τα βάζει όλα μαζί το είδα και στην Βουλγαρία, Σόφια.

    Η Σουηδία μην ξεχνάμε είχε παίξει (υποστήριξη στους Λευκούς στον Φιλλανδικό εμφύλιο) και παίζει (Υπόθεση κατά Ανσάντζ, γουικιλικς) μεγάλο ρόλο ως το χέρι της αμερικής βορειότερα της αγγλίας.

    Σύντροφε Χ.Ομικρον, σήμερα έκλεισα την τηλεόραση και την πέταξα από το παράθυρο.

    Μια εισήγηση (Διαχειριστή : Η παρακάτω διεύθυνση περιέχει παραπομπές στο YOUTUBE με λίνκς για ταινίες που είναι ήδη στο YOUTUBE, αν αυτό δεν το θέλει ο διαχειριστής παρακαλώ μην το περιλάβεις στο πόστ, οι ταινίες είναι παλιές, οι νεότερες είναι του '85)

    http://nfkb.site50.net/others/see.html

    Αντώνη σε ευχαριστώ για αυτά που γράφεις και διαβάζω εδώ αυτό τον χρόνο - κάτι έμαθα και πολλά από αυτά τα έδωσα πάρακατω.

    Χρόνια πολλά σε όλους

    ΑΧΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Έβλεπα τώρα πόσα κρυμμένα τιμαλφή έπρεπε να σώσω
    πόσες φωλιές νερού να συντηρήσω μέσα στις φλόγες."
    Αυτό ακριβώς κάνεις σ' αυτόν εδώ το χώρο σύντροφε
    Αντώνη.Και αυτό είναι που πρέπεινα παλέβουμε και μεις,
    όπως μπορεί, ο καθένας μας.
    Χρόνια πολλά κι από μένα σε όλους.
    bod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα ήθελα πολύ να ξυπνούσα σήμερα και τα χρόνια πολλά σε εσένα και τους συντρόφους να τα ευχόμουν σε ένα διαφορετικό πόστ,με κάποιο άλλο θέμα.. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι αυτή που είναι.
    Χρόνια πολλά λοιπόν σύντροφοι και καλό κουράγιο.
    Kal El

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε όσα παραπάνω αναφέρετε για χώρες της Αν. Ευρώπης, να προσθέσω ότι
    α. Στο-ομολογουμένως εντυπωσιακό μουσείο πολέμου στη Βαρσοβία- είναι ξεκάθαρη η ταύτιση ναζισμού-κομμουνισμού και μάλιστα σου δίνεται πολλές φορές η εντύπωση ότι πρόκειται πρωτίστως για μουσείο εναντίον των κομμουνιστών και πώς αυτοί, που ήταν πράκτορες του Στάλιν, πήραν την εξουσία στην Πολωνία και
    β. στη Βουδαπέστη υπάρχουν συγκεντρωμένα σε ένα χώρο γύρω στα 20 χλμ από την πόλη όλα τα αγάλματα της εποχής του κομμουνισμού. Εκεί λοιπόν ανακάλυψα ότι έχουν και γλυπτά αφιερωμένα στην ταξιαρχία του Ούγγρων που πολέμησε στον εμφύλιο της Ισπανίας στο πλευρό των Δημοκρατικών, όπως και στο μεγάλο κομμουνιστή ηγέτη Μπέλα Κουν, που είχε ήδη χάσει τη ζωή του πριν την έναρξη του β' π.π., κάτι που αποδεικνύει περίτρανα ότι θέλουν να εξαφανίσουν οποιαδήποτε αναφορά σε ο,τιδήποτε παραπέμπει στο σοσιαλισμό. Επιπλέον μόλις πρόσφατα το Μάιο έγιναν αποκαλυπτήρια του αδριάντα του φασίστα και συνεργάτη του Άξονα Μίκλος Χόρτυ σε πόλη της Ουγγαρίας.

    Χρόνια πολλά σε όλους και καλή δύναμη, γιατί όπως φαίνεται, ίσως χρειαστεί να ξαναπούμε "Καλή αντάμωση στα γουναράδικα"
    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Να πάρετε θέση!", λέει πανικόβλητο το ξεκουκουλωμένο νεοναζιστουλίνι.

    Τι έγινε νεοναζιστάκο, περίμενες ότι θα πουλάς εξυπνάδα χωρίς απάντηση και σ' έτσουξε;

    Ξαναβγές να γράψεις εξυπνάδες, γελοίε. Εγώ έχω εγκαταλείψει προ πολλού τις ευγένειες με καρκινώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή