Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Για τον σημερινό αναρχισμό

*
Στον Φόιερμπαχ, η κεντρική ιδέα είναι ότι ο άνθρωπος "αλλοτριώνει" τις δικές του ιδιότητες στον Θεό και κατόπιν λατρεύει αυτό ακριβώς το σύνολο αλλοτριωμένων ιδιοτήτων -- πάνω από όλα την δική αλλοτριωμένη δύναμη της δημιουργίας. Τα πράγματα στον σημερινό "αναρχισμό" του συρμού είναι αρκετά παρόμοια: ο άνθρωπος αλλοτριώνει τις δικές του επιθυμίες και τα δικά του εγωιστικά συμφέροντα σε ένα αφηρημένο είδωλο χειραφέτησης και κατόπιν το λατρεύει ως οικουμενικό ιδανικό.

Μια μικρογραφία της νοοτροπίας που ποζάρει ως αναρχισμός σήμερα μπορεί να παρατηρηθεί στην σφοδρή του απέχθεια για κάθε τι που εμφανίζεται να εμποδίζει την απόλαυση τώρα. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι η μαζική δομή αυτού του είδους νοοτροπίας παρίσταται στις διαφημίσεις τύπου 0% προκαταβολή, πρώτη δόση σε δύο χρόνια· είναι και η απουσία συναίσθησης για το γεγονός ότι με μια τέτοια ηθική κατά νου, δεν θα είχε κανένα απολύτως νόημα η ηρωϊκή αντίσταση απέναντι σε συνθήκες ανυπέρβλητα αρνητικές. Αν ο Γκράμσι ήταν μετανεωτερικός αναρχικός, θα είχε γίνει χαφιές του Ντούτσε αντί να σαπίζει στη φυλακή χωρίς την παραμικρή ελπίδα εν ζωή δικαίωσης.

Η αναρχική ανυπομονησία είναι παράγωγο δύο μικροαστικών χαρακτηριστικών: αφενός της αδυναμίας άντλησης δύναμης από την ίδια τη σκέψη, ακόμα και στους ζοφερότερους και πιο αντιδραστικούς καιρούς· και αφετέρου της επίμονης ψευδαίσθησης ότι ο κόσμος έχει τη δομή και τη λογική ραφιών σουπερμάρκετ: απλώνεις το χέρι σου και παίρνεις.

Η πρόταση της πολιτικής θεωρίας των αστικών επαναστάσεων ότι το συμφέρον όλων δεν είναι το συμφέρον κανενός συγκεκριμένα είναι ολοκληρωτικά ακατανόητη για τον σημερινό αναρχικό. Αλλά ούτε και η πρόταση με την οποία την αντικατέστησε με τον Μαρξ, ότι δηλαδή το συμφέρον αυτού που στην κοινωνία εμφανίζεται ως "κανένας" και "τίποτα" είναι στην πραγματικότητα το συμφέρον όλων, είναι περισσότερο προσβάσιμη. Η πολιτική θεωρία του μεταμοντέρνου αναρχισμού συνίσταται μάλλον στην πρόταση ότι η ατομική αυτοκρατορία του καθένα είναι αδιαμεσολάβητα το συμφέρον όλων, κάτι που γίνεται δεκτό συλλογικά μόνο επειδή όλοι θεωρούν ανοήτως ότι μια συλλογικότητα τέτοιου είδους θα μπορούσε να έχει τη μορφή της δικής τους ιδιωτικής φαντασίωσης.

*
Η πρόκριση της εμμένειας ως βασικό στοιχείο της αναρχικής νοοτροπίας έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο σημερινός αναρχικός όχι μόνο βρίσκει στο καπιταλιστικό σύστημα χώρους στους οποίους να μπορεί να ζήσει, αλλά δηλώνει χωρίς υπεκφυγές (και δια του φλογερού του πάθους ενάντια στον "υπαρκτό") ότι αυτό είναι το μόνο σύστημα στο οποίο μπορεί να ζήσει. Καμία θεώρηση των πολιτικών συνεπαγωγών μιας φιλοσοφίας της εμμένειας δεν μπορεί να ανγοήσει την μετάλλαξη της σημασίας της στην εποχή της πραγματικής υπαγωγής, όταν η ιδέα ότι υπάρχει "έξω" από τον καπιταλισμό ατονεί και συρρικνώνεται "αυθόρμητα", μέσω της εμπειρικής τριβής με την καθημερινή ζωή.

*
Υπάρχει μία έμφαση στην εκστατική ενότητα στον σημερινό αναρχισμό που θα πρέπει να τρομάζει τον πολιτικοποιημένο άνθρωπο. Αγελαία συμπεριφορά και αμφισβήτηση του νόμου δεν είναι πράγματα που φτιάχτηκαν για να συνυπάρχουν. Όλη η φιλολογία για κατάργηση των ορίων μεταξύ εαυτού και άλλου με τρομάζει· συν τοις άλλοις, μοιάζει να θεωρεί ότι αυτό που κάνει τον άλλο άλλο είναι μονάχα ένα έλειμμα ή μια αποτυχία, ποτέ ένας σόφρων αυτοπεριορισμός που επιτρέπει και στους δύο να είναι. 

*
Αδυνατώ να δεχτώ ότι άνθρωποι που δεν γνωρίζουν τον νόμο μπορούν επίσης να τον αμφισβητήσουν. Και ο νόμος στις νεωτερικές κοινωνίες δεν μπορεί να εντοπιστεί στα νομικά βιβλία. Είναι το πρόδηλο του μη εντοπίσιμου της αρχής του νόμου στον νόμο, το γεγονός ότι όλοι γνωρίζουν ότι ο νόμος δεν είναι οι νόμοι, που καθιστά μια κοινωνία "νεωτερική", ούτως ή άλλως. Αλλά ο σημερινός αναρχικός ενδιαφέρεται μόνο για τους νόμους που υπάρχουν στα βιβλία, ποτέ για τον νόμο ως τέτοιο. Και ο νεωτερικός νόμος είναι ένας: απόλυτη ετερονομία ως προς το κεφάλαιο, ασημαντότητα κάθε επιμέρους νόμου μπροστά στον νόμο του κεφαλαίου, δηλαδή στο κέρδος.

*
Οι μυθικές διαστάσεις του μίσους για τους μπάτσους στον σύγχρονο αναρχικό είναι το τίμημα για την αδυναμία αντίληψης της μυθικής δύναμης του νόμου πέρα από τους νόμους, πέρα από τις τυχαίες και εμπειρικές ενσαρκώσεις των νόμων. Αν το "Μπροστά στον νόμο" το έγραφε σύγχρονος αναρχικός, ο φύλακας θα ήταν μόνο ένας και ο νόμος θα είχε περιεχόμενο. Αλλά ο νόμος του κεφαλαίου δεν έχει κανένα περιεχόμενο γιατί δεν απευθύνεται σε κανένα υποκείμενο συγκεκριμένα: ο νόμος του κέρδους είναι επίσης ο νόμος ότι το κέρδος είναι η πηγή του νόμου, το υποκείμενο του νόμου, αυτό που νομοθετεί. Και το κέρδος δεν είναι μια ανθρωπομορφική οντότητα, δεν είναι υποκείμενο. Ο φύλακας του νόμου αυτού δεν είναι ένας και δεν μπορεί να είναι ένας, γιατί ο νόμος προστάζει τους πάντες να τον υπερασπιστούν. Όχι απαγορεύοντας κάτι στον εαυτό τους, ούτε επιβάλλοντας κάτι στον εαυτό τους, αλλά απλώς ακολουθώντας αυτό στον εαυτό τους που εμφανίζεται στην συνείδησή τους ως αυθόρμητο. Από αυτή την τερατώδη μυθική δύναμη που εξουσιάζει χωρίς περιορισμούς γιατί δεν φαίνεται να επιβάλλει κανένα περιορισμό, ο σημερινός αναρχικός κάνει τρομαγμένος πίσω. Ο μπάτσος τον φυλάει από την δίνη της σκέψης για αυτόν τον νόμο, ξανασυνδέει τον νόμο με την καταστολή, τον περιορισμό, την καταπίεση, πράγματα εντελώς πραγματικά και απαραίτητα για τον νόμο, αλλά χωρίς καμία μορφολογική συμμετοχή στην επιφανειακή και μόνο καρδιά του νόμου. Όπως στην ιστορία του Κάφκα, ο φύλακας του νόμου δεν έχει ο ίδιος ιδέα από τον νόμο, έχει την πλάτη του στραμμένη σ' αυτόν, φυλάει το άδειο μυστικό ενός νόμου που ο ίδιος αγνοεί, και επειδή το αγνοεί, παραμένει και ο ίδιος εκτεθειμένος στην ισχύ του.

*
Η καταστροφή αυτού του νόμου δεν μπορεί παρά να έχει την ουτοπική μορφή του τέλους της αλλοτρίωσης. Αλλά αυτό το τέλος δεν θα μπορεί ποτέ να αναγνωριστεί ως τέτοιο, μιας και χωρίς την αλλοτρίωση δεν θα μπορώ καν να γνωρίζω το περιεχόμενο της συνείδησής μου ως μη αλλοτριωμένης. Κανείς δεν παρίσταται ως παρατηρητής στο τέλος της αλλοτρίωσης· μάλλον, το τέλος της αλλοτρίωσης είναι ένα συμβάν χωρίς μάρτυρες, χωρίς κανέναν που να μπορεί να το πιστοποιήσει ή να μιλήσει για αυτό ωσάν να ήταν κάτι που συντελέστηκε έξω από τον ίδιο, σε απόσταση από αυτόν.

*
Στο σημείο που η ουτοπία πλησιάζει την πιο καθαρά αφαιρετική και άρα αδιανόητή της μορφή, στο σημείο εκείνο όπου τίποτα δεν μπορεί να μας δώσει τα λόγια για να μιλήσουμε για αυτό που ο νους μας μόλις που κατορθώνει τα συλλάβει στο πιο θολό του περίγραμμα, ελλειπτικά και αφηρημένα, στο σημείο εκείνο επιστρέφει και οφείλει να επιστρέψει το άλλο, το πιο καθαρά "αφελές" και πρωτόγονο κομμάτι του ουτοπισμού: να έχει ο κάθε άνθρωπος φαγητό να φάει, να μην είναι κανείς γυμνός και απροστάτευτος απέναντι στη φύση--αυτό το ελάχιστο που παραμένει μέγιστο όσο ψηλά κι αν αναζητά τον ουρανό του εφικτού η φιλοσοφία. Ο ουτοπισμός αποκαθίσταται στην σωστή του πολιτική θέση μόνο όταν η υψιπετής αναζήτηση του τέλους της αλλοτρίωσης και άρα του τέλους του νόμου (και του κράτους) συναντιέται με την φαινομενικά μόνο τετριμμένη γλώσσα του ανεξάλειπτου και του κατεπείγοντος των αναγκών, που στην επιμονή τους ως ανεκπλήρωτες για κάποιους, διαψεύδουν κάθε σαγήνη του πρώιμα και άγουρα καθολικού. Ο σημερινός αναρχισμός δεν έχει ούτε τα φιλοσοφικά φτερά να πετάξει προς τα ύψη της πρώτης ουτοπίας, ούτε τα χωριάτικα πόδια για να παραμείνει στην ορφανή γη της δεύτερης. Είναι το περιεχόμενο ενός ιδιότυπου Καθαρτηρίου ανάμεσα στα δύο, που το ταξικό του ανάλογο είναι αυτή η φιγούρα που μετεωρίζεται αιώνια και βασανιστικά ανάμεσα στους δύο πόλους της ταξικής πάλης: ο μικροαστός. 

50 σχόλια:

  1. "Αν ο Γκράμσι ήταν μετανεωτερικός αναρχικός, θα είχε γίνει χαφιές του Ντούτσε αντί να σαπίζει στη φυλακή χωρίς την παραμικρή ελπίδα εν ζωή δικαίωσης."

    Πώς εξηγείται το γεγονός, ότι άτομα του αντιεξουσιαστικού σαπίζουνε στη ΓΑΔΑ αυτή τη στιγμή που μιλάμε, από βασανιστήρια, επειδή μπήκανε μπροστά στους φασίστες, και το ΚΚΕ πού μέλη του έχουν φάει ξύλο από φασίστες στις πρόσφατες εκλογές, έχει λουφάξει και δεν κάνει τίποτα, για να αντιμετωπίσει τη Χρυσή Αυγή;
    Πώς σπιλώνετε το πιο ενεργό πολιτικό κόμματι αυτή τη στιγμή; Είναι οι μόνοι που οργανώνουν συσσίτια, τρέχουν σε κάθε διαμαρτυρία αλληλεγγύης, προωθούν την αυτοοργάνωση, που μας βγάζει από τη μιζέρια. Το ΚΚΕ τελοσπάντων τί κάνει από όλα αυτά;

    Ωραίες οι θεωρητικές αναλύσεις δόκτορα, αλλά για τα αμφιθέατρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να σου απαντήσω πολύ εύκολα πώς εξηγείται αυτό για το οποίο αναρωτιέσαι, αλλά δεν θα ήταν πολιτικά σωστό να σου απαντήσω. Δεν θα ήταν σωστό ακριβώς επειδή βρίσκονται στην ΓΑΔΑ και έχουν υποστεί κρατική βία. Και συνεπώς τους οφείλεται αλληλεγγύη, έστω και με τη μορφή της διακριτικής σιωπής σε ό,τι αφορά αυτό για το οποίο αναρωτιέσαι.

      Για το ΚΚΕ θα μου επιτρέψεις επίσης να μην σου απαντήσω, αλλά για διαφορετικούς λόγους: δεν δικαιούσαι να θέτεις την ερώτηση που θέτεις.

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που το θέτετε έτσι (ελιτίστικα) δόκτορα. Μου επιβεβαιώνετε πολλά. Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε ποιος έχει το δικαίωμα να σας κάνει αυτή την ερώτηση, να τον στείλω να σας την κάνει;

      Διαγραφή
    3. Πολλά προβλήματα που ανακύπτουν στον διάλογο οφείλονται σε προβλήματα με την κατανόηση της ελληνικής γλώσσας. Δεν είμαι σίγουρος σε τι οφείλονται αυτά τα προβλήματα. Για παράδειγμα: έγραψε ότι δεν δικαιούσαι να θέσεις εσύ ερώτηση στο ΚΚΕ, κατάλαβες ότι δεν δικαιούσαι να θέσεις ερώτηση σε μένα.

      Ας είναι, για το γιατί δεν δικαιούσαι να θέσεις ερώτηση στο ΚΚΕ δεν υπάρχει ηθικό κώλυμα να σου απαντήσω: για δύο λόγους. Επειδή πρώτον το ΚΚΕ κάνει πάρα πολλά στα οποία απλά δεν δίνεις σημασία, και αυτό δεν σημαίνει ότι δικαιούσαι να ρωτάς τι έκανε αλλά ότι δικαιούνται άλλοι να σε ρωτούν πώς και δεν το πρόσεξες.

      Επειδή δεύτερον, και κατά συνέπεια του πρώτου εκπροσωπεί μια συλλογική πολιτική βούληση και ιστορική δύναμη, ενώ εσύ εκπροσωπείς απλώς την λεγόμενη αποψάρα σου. Βλέπε και τέταρτο σημείο στο πιο πάνω κείμενο: "Η πολιτική θεωρία του μεταμοντέρνου αναρχισμού συνίσταται μάλλον στην πρόταση ότι η ατομική αυτοκρατορία του καθένα είναι αδιαμεσολάβητα το συμφέρον όλων, κάτι που γίνεται δεκτό συλλογικά μόνο επειδή όλοι θεωρούν ανοήτως ότι μια συλλογικότητα τέτοιου είδους θα μπορούσε να έχει τη μορφή της δικής τους ιδιωτικής φαντασίωσης."

      Επαναλαμβάνω ωστόσο και για να αποφευχθεί η όποια παρεξήγηση ότι είμαι αλληλέγγυος στους συλληφθέντες και δεν επιθυμώ να εξηγήσω πώς και γιατί τους αφορά η πιο πάνω κριτική.

      Διαγραφή
    4. Αα τώρα ήσασταν σαφέστερος. Θα τολμήσω να πω ότι δεν φταίει η δική μου ικανότητα κατανόησης, γιατί η σύνταξη της πρότασης σας ήταν ελλιπέστατη.

      Κάπου εκεί στην απάντηση σας, θα μπορούσατε να βάλετε και μερικά παραδείγματα. Τόσο κρυφά τα κάνει το ΚΚΕ που δεν τα πήραμε χαμπάρι; Μήπως είναι επικοινωνιακό το πρόβλημα; Γιατί με τους αναρχικούς, όποια γκρούπα κάνει συσσίτια ή σεμινάρια ελληνικής γλώσσας για μετανάστες (για να ικανοποιήσει ατομικές ανάγκες αλλά ας τους το συγχωρέσουμε) μαθαίνεται μέσα σε μια μέρα από το ίντερνετ παντού. Μήπως φταίει η δαιμονοποίηση των social media;

      Διαγραφή
    5. Απολογούμαι κατά συνέπεια για την ελλιπή σύνταξη. Είμαι πολύ τυχερός που παρά τα ελείμματα μου στη γλώσσα καταλάβατε το κείμενο το ίδιο.

      Τώρα, για τα...κρυφά που κάνει το ΚΚΕ. Αύριο οργανώνει σε όλη τη χώρα διαδηλώσεις κατά των μέτρων. Αυτό είναι το πιο πρόσφατο. Έκανε και μια απεργία, την μεγαλύτερη της σύγχρονης ιστορίας στην χώρα, δεν ξέρω αν το είδατε κάπου αυτό, μερικές ακόμα που κατέληξαν σε επικράτηση των εργαζομένων, κάτι προτάσεις νόμου για κάτι που λέγεται Μνημόνιο κατέθεσε, οργανώνει τους εργάτες κατά της ΧΑ, είναι εδώ και κάτι δεκαετίες σε κάθε χώρο δουλειάς και κινητοποιεί τους εργάτες για θέματα από τα εργατικά ατυχήματα μέχρι τις περικοπές και από την περιβαλλοντική μόλυνση μέχρι τον ρατσισμό. Είναι επίσης η τελευταία ελπίδα που έχετε εκεί στην Γκρίχενλαντ πριν σας μαντρώσουν όλους οι χίτες.

      Εσείς, τι κάνετε, πώς τα περνάτε;

      Διαγραφή
    6. Πράγματι ζείτε σε παράλληλο σύμπαν αγαπητέ. Άκου κατέθεσε προτάσεις για το μνημόνιο. Και η οργάνωση κατά της ΧΑ είναι προφανώς ανέκδοτο (Η Κανέλλη πήγε να σώσει την τιμή του κόμματος με το Ριζοσπάστη). 3% θα φτάσετε αν δεν ξυπνήσετε γρήγορα. Πού είναι τα συσσίτια, πού είναι η οργάνωση στους χώρους εργασίας; Είστε υπέρ της κεντρικής οργάνωσης; Ε πούντην, αποδείξτε το. Γιατί ως τώρα έχω δει μια χούφτα αυτοοργανωμένους σε όλους τους χώρους να σας βάζουν τα γυαλιά.

      Διαγραφή
    7. Πράγματι ζω σε παράλληλο σύμπαν, το παραδέχομαι. Στο δικό μου σύμπαν η ερώτηση "πού είναι η οργάνωση στους χώρους εργασίας" δεν θα γινόταν από νοήμον άτομο.

      Αλλά στο σύμπαν που ζείτε εσείς, όχι μόνο γίνεται, αλλά το άτομο που την κάνει έχει και δικαίωμα ψήφου.

      Πρόκειται για ένα πολύ μακρινό σύμπαν.

      Η οργάνωση κατά της ΧΑ είναι ανέκδοτο. Αυτό το κρατώ, θα το χρειαστώ. Και πάλι θα αποφύγω να σχολιάσω την λογική της δράσης εκ μέρους της οποίας μιλάτε (αν και δεν σας εξουσιοδότησε κανείς, δεν ξέρω γιατί είναι τόσο συνηθισμένο αυτό στον χώρο της κριτικής στις δομές εκπροσώπησης), γιατί είπαμε, υπάρχουν άτομα που έφαγαν άσχημο ξύλο.

      Το 3% κλπ θα πρέπει να το αντλείτε από ΠΑΣΟΚικές ρίζες. Οι αντιεξουσιαστές που αξίζουν το όνομά τους δεν είναι μανάβηδες της εκλογολογίας. Εγώ είμαι εντάξει και με 0.00001% εάν είναι να καταντήσω πόρνη της "κοινής γνώμης" των μανάβηδων της εκλογολογίας.

      Όσο, τέλος για τα "συσσίτια", λυπούμαι, το ΚΚΕ δεν είναι φιλανθρωπικό σωματείο σαν την Χ.Α, είναι επαναστατικό κόμμα. Σε όσους αγωνίζονται συμπαραστέκεται με κάθε διαθέσιμο υλικό μέσο και με οικονομικές θυσίες των μελών του. Με ελεημοσύνη δεν ασχολείται.

      Στο καλό.

      Διαγραφή
    8. Ωχ ένα ΕΑΜ που οργάνωνε συσσίτια στην κατοχή, πρέπει να ήταν παρακλάδι των ταγματασφαλιτών τελικά. Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.

      Διαγραφή
    9. Σε ποια πηγή διάβασες για το ΕΑΜ που οργάνωνε συσσίτια; Μήπως έτυχε να διαβάσεις τίποτα για το ΕΑΜ που οργάνωνε απεργίες;

      Διαφώτισέ μας, γνώστρια της ιστορίας του ΕΑΜ!

      Διαγραφή
    10. Α, επίσης, έχουμε κατοχή; Να ξέρουμε δηλαδή.

      Διαγραφή
    11. Sorry τώρα, αλλά αυτός/αυτή, αυτό το πράμα anyway, απάνταει εν ονόματει την αναρχίας;

      "3% θα φτάσετε αν δεν ξυπνήσετε γρήγορα." - lascapigliata

      Έπειτα, στο βήμα της Βουλής ανέβηκε ο Χρήστος Παππάς βουλευτής Επικρατείας με την Χρυσή Αυγή και είπε πως "το ΚΚΕ θα πάρει τα τρία.......ΕΚΑΝΕ ΠΑΥΣΗ.. στα εκατό στις εκλογές".
      http://molwn-lave.blogspot.gr/2012/09/blog-post_4922.html

      Άι σιχτίρ βλακο-ηλίθιοι που μιλάτε στο όνομα της αναρχίας και το έχετε στρίψει "αριστερά", τόσο που πιάσατε φασισμό απ' το πολύ "εγώ" σας. Κυρ-Παντελήδες των Εξαρχείων...

      "Πού είναι τα συσσίτια, πού είναι η οργάνωση στους χώρους εργασίας; Είστε υπέρ της κεντρικής οργάνωσης; Ε πούντην, αποδείξτε το. Γιατί ως τώρα έχω δει μια χούφτα αυτοοργανωμένους σε όλους τους χώρους να σας βάζουν τα γυαλιά."

      Στα ράφια του Μαρινόπουλου, των Lidl ή μήπως στις δράσεις του Αλαφούζου και των παπάδων, βλακοαυτόνομοι;
      Ψάξε, ψάξε, δεν θα το βρεις...

      Για δώσε μας όμως αυτοοργανωμένους, αλλά παράλληλα, φτηνό πετρέλαιο, σπόρους, φυτοφάρμακα, φάρμακα, γάζες, λιπάσματα, tax-free μεταφορές, κλπ, κλπ και κάνουμε μια αυτοοργάνωση, αυτοαναρχούμνενη, επιδοτούμενη, μούρλια...

      Ζουζούνια μου, ο αναρχισμός σας είναι η φιλανθρωπία της κυρα-Μαριάννας;
      Διότι ο κομμουνισμός μας είναι ανθρωπισμός, γκέγκε;

      Τίτλοι απ' το blog της κυρίας, αρμονικά δεμένοι:

      Συνδιαμορφώνοντας την κοινωνία που οραματιζόμαστε:
      Θες να αλλάξεις τη ζωή σου ή όχι; Ο καπιταλισμός βοηθάει τους φτωχούς; Ποιό κοινωνικό κράτος Γιάννη μ; Θα ήταν αστείο;

      Τρικυμία στο ελληνικό κρανίο μας, Ζυστίν ή τα βάσανα της αρετής και ο βασιλιάς του χορού... λίγα λόγια για το μποζόνιο του Higgs.

      Αντώνη, μην ανοίγεις πολλά μέτωπα ταυτόχρονα.
      Ειδικά αυτοί του α/α χώρου που "σφύριξαν" τελευταία, είναι πολύ ζόρικη περίπτωση ιδρυματισμού. Εξ ιδίας πείρας στο λέω.

      Διαγραφή
    12. Φίλη μου είναι, ήθελε να δώσει ένα έμπρακτο παράδειγμα του εκφυλισμού που πραγματεύεται το άρθρο για να το προμοτάρει.

      Διαγραφή
    13. "Αντώνη, μην ανοίγεις πολλά μέτωπα ταυτόχρονα."

      Ε, δεν πήγα να ανοίξω μέτωπο. Έγραψα κάποιες σκέψεις. Το αγελαίο για το οποίο κάνω λόγο έκανε τα υπόλοιπα.

      Ενδεικτικό ότι εδώ και στο τουίτερ που εμφανίστηκαν αυθορμήτως σφυριζαίοι εργατολόγοι να με χλευάσουν που πειράζω στους αναρχικούς δεν εμφανίστηκε ούτε ένα επιχείρημα. Απλό τρόλινγκ, από ουσία επί των συγκεκριμένων παρατηρήσεων μηδέν απολύτως.

      Προφανώς χαμηλής ποιότητας η σκέψη μου για το επίπεδό τους και απαξιούν.

      Διαγραφή
    14. "Φίλη μου είναι" - σεβαστό μεν, αλλά η πολιτική κριτική στην νεοελληνική αναρχία και αυτονομία -τίνος;- παραμένει, δε.

      Στη φράση μου
      "Ειδικά αυτοί του α/α χώρου που "σφύριξαν" τελευταία, είναι πολύ ζόρικη περίπτωση ιδρυματισμού. Εξ ιδίας πείρας στο λέω."
      Επιμένω.

      Διαγραφή
    15. You have been trolled. Πλάκα έκανα ρε, τι φίλη μου. Θα έπρεπε να είναι, βέβαια, με τόσο αβάντζο που έδωσε στο άρθρο με τα σχόλια που έκανε...

      Διαγραφή
  2. Αλλοτριωμένη είναι μάλλον η αντίληψή σου για την πραγματικότητα όπως εξελίσσεται στον συγκεκριμένο χώρο και στο πλαίσιο της κοινωνικής απεύθυνσής του.

    Επίσης, είναι κρίμα και άδικο να ιδεολογικοποιείς την απέχθεια σου (και να δαπανάς εργασία) για να αποδείξεις την εμπάθειά σου.

    Ξαναδιάβασε την πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος μπορεί να γράψει θεωρία γράφει θεωρία.

      Όποιος δεν μπορεί να γράψει θεωρία γράφει χαρακτηρισμούς.

      Αδιάφορο σχόλιο.

      Διαγραφή
    2. Μ' επιβεβαίωσες ατράνταχτα, χωρίς να προσπαθήσω πολύ.

      Διαγραφή
    3. Η επιβεβαίωση, και δη η ατράνταχτη, με την ήσσονα προσπάθεια είναι ο βασιλικός δρόμος προς την ανώτερη πραγμάτωση της ευφυίας.

      Διαγραφή
  3. Εγώ να παρατηρήσω ότι, εν πολλοίς, το κείμενο θα μπορούσε να αναφέρεται και στο φιλελευθερισμό. Κι αυτοί ενδιαφέρονται μόνο για την κοσμάρα τους, έχουν μια φυσική απέχθεια προς το κράτος (γιατί τους εμποδίζει, λ.χ., να χτίζουν αυθαίρετα) και ιδιαίτερα το σοσιαλιστικό κράτος (γιατί εκεί δεν θα έχουν για να λαδώσουν). Ωραία η ανάλυση πάντωςκαι συμφωνώ.

    Neophyte_commie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως γνωστόν "απέχθεια στο κράτος" χωρίς θεωρία του τι είναι κράτος είναι απλώς να χαμε να λέγαμε, εξού και η ιδιοποίηση του αντικρατισμού από τους νεοφιλελέ.

      Αν και αυτό που κυρίως ήθελα να θίξω στο πιο πάνω είναι το τεράστιο τυφλό σημείο του "νόμου."

      Διαγραφή
    2. Θυμήθηκα κι ένα μήνυμα στο τουίτερ προχτές που ανακοινώθηκαν οι νέες κινητοποιήσεις (που έχουν τρομερό βαθμό δυσκολίες σε τέτοιες υφεσιακές συνθήκες).

      Ρωτάει ένας του χώρου: Εμείς που δεν θέλουμε το ΠΑΜΕ, δεν μπορούμε να συμμετάσχουμε;

      Βεβαίως πασά μου. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 12, ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΠΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑΡΑΞΕΙ ΣΤΗ ΦΑΠΑ, AND THE SKY IS THE LIMIT!

      Διαγραφή
    3. Κοίταξε. Αν με ρωτούσες πριν πέντε χρόνια τι ξέρω για το ΠΑΜΕ, θα σου απαντούσα «Κάτι κουκουέδες που κλείνουν τις επιχειρήσεις». Γιατί ήμουν 27 ετών, είχα μεγαλώσει με την αστική προπαγάνδα, δεν είχα ασχοληθεί με το φοιτητικό κίνημα και πίστευα ότι είχα βγάλει ελάχιστα λεφτά μέχρι τότε γιατί δεν ήμουν αρκετά καλός στη δουλειά μου. Μετά άρχισα να βλέπω τι γίνεται γύρω μου, άρχισα να ακούω την Παπαρήγα (που ώς τότε θεωρούσα ότι παραληρούσε) και είδα ότι δεν είναι έτσι. Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν θέλεις το ΠΑΜΕ· το ερώτημα είναι τι ζωή θέλεις να ζήσεις. Εξ ού και η αυστηρότητα που βλέπεις να εκφράζω. Είναι πρώτα στον εαυτό μου και μετά σε όσους, γνωρίζοντας κατά βάθος ότι δνε θα ζήσουν ποτέ καλά μ' αυτό το σύστημα, το υποστηρίζουν διά της πλαγίας. (Και αν κρίνεις ότι παραληρώ, μη ντο δημοσιεύεις :))

      Neophyte_commie

      Διαγραφή
    4. Γιατί να μην το δημοσιεύσω; Είναι ένα από τα πιο ελπιδοφόρα σχόλια που έχω πάρει. Αυτό το "άρχισα να βλέπω..."

      Θα σου αφιερώσω κάτι.

      Διαγραφή
    5. @neophyte
      ωρα για το ποιοτικό άλμα...

      rednready2

      Διαγραφή
  4. μετά από αυτήν την ανάλυση της εμμένειας, εξηγούνται πολλά για το κκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας ακόμα φέρελπις παλαιστής στην αρένα του LR που προς το παρόν ντρέπεται να γράψει νικ και κωλύεται να εξηγήσει σε τι ακριβώς βρίσκει αστεία όχι την "ανάλυση της εμμένειας" βέβαια, καθώς οι αναλύσεις τις εμμένειας δεν γίνονται σε κείμενα 7 παραγράφων σε μπλογκ, αλλά την αναφορά έστω, στο θέμα.

      Αλλά είναι βέβαιος, πλην τούτων ότι "εξηγούνται πολλά για το ΚΚΕ", πλην όμως μας αφήνει να μαντέψουμε ποια.

      Αχ, η τέχνη του τρόλιγκ...

      Διαγραφή
  5. ...Και επειδή κάποια πονηρά παιδάκια προσπαθούν να εκβιάσουν από το κείμενο "ασέβεια" προς τους 15 συλληφθέντες προχτές:

    Αυτό είναι το ΚΚΕ:
    Οι συνήγοροι των 15 συλληφθέντων Χ. Λάδης και Δ. Κατσαρής προχώρησαν χτες σε σοβαρές καταγγελίες. Οπως καταγγέλλουν: οι άνδρες της ομάδας Δέλτα, διεμβόλισαν με τις μηχανές τους την πορεία, έριξαν κάτω μοτοσικλετιστές και συνέχιζαν να τους ξυλοκοπούν ακόμα και όταν τούς συνέλαβαν. Σύμφωνα με την καταγγελία, οι αστυνομικοί έκαναν χρήση και ηλεκτρονικού όπλου (tazer), ενώ στη συνέχεια στη ΓΑΔΑ, ξυλοκοπήθηκαν και καθυβρίστηκαν. Αξίζει να σημειωθεί η καταγγελία των συνηγόρων ότι οι άνδρες της ομάδας Δέλτα τράβαγαν φωτογραφίες και βίντεο «απαθανατίζοντας» τα όσα έκαναν. Επίσης, σύμφωνα με τους συνηγόρους οι συλληφθέντες είδαν τους δικηγόρους χτες το μεσημέρι ενώ ένας, με χτυπημένο κεφάλι και χέρι, παρέμεινε τη νύχτα στην ασφάλεια και οδηγήθηκε στο νοσοκομείο χθες το πρωί.

    Να σημειωθεί ότι οι 15 νεαροί οδηγήθηκαν χτες το απόγευμα με εμφανή σημάδια ξυλοδαρμού στον Εισαγγελέα όπου ασκήθηκε ποινική δίωξη για διατάραξη κοινής ειρήνης με καλυμμένα χαρακτηριστικά, βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη και για επιβαρυντική περίπτωση διακεκριμένων φθορών και αντίσταση κατά της αρχής και επικίνδυνη σωματική βλάβη.
    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7064784

    Αυτό είστε εσείς:
    ΚΚΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
    ΤΑ ΚΝΑΤ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΙΣ 20/10/2011
    ΚΚΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ,ΤΑ ΚΝΑΤ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ,ΤΑ ΚΝΑΤ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ,ΤΑ ΚΝΑΤ ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΣΑΝΤΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥΣ,ΤΑ ΚΝΑΤ ΧΤΥΠΑΝΕ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΤΑ ΚΝΑΤ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.
    ΚΝΑΤ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΝΑΤ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΟΜΑΛΑ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ.
    *ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΚΝΑΤ
    *ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ

    ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
    http://ankef.blogspot.com/2011/10/blog-post_20.html

    NOTICE ANY DIFFERENCE?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης τα ΚΝΑΤ μάς τρώνε τη μερέντα. Πού το πας αυτό;

      Neophyte_commie

      Διαγραφή
    2. Που να αρχίσεις και που να τελειώσεις...;
      Ο πρώτος που διάβασα εκτός ΚΚΕ που έκανε μια δομημένη κριτική
      και αποδόμηση του δήθεν "αναρχο-αυτόνομου" χώρου,
      ήταν ο Φωτόπουλος και θα θυμάσαι πόσο κυνηγήθηκε.

      Παλιότερα ασχολήθηκα έντονα με το να καταλάβω τον λεγόμενο "χώρο".
      τώρα πλέον μου είναι από αστείος εώς απεχθής,
      αλλά μέρα με τη μέρα όλο και πιο αδιάφορος.

      Η αποθέωση του ατομισμού,
      ο εγωκεντρισμός,
      η άρνηση στην ιεραρχία πολύ απλά γιατί το άτομο μου είναι φύσει ιεραρχικώς ανώτερο,
      η αναζήτηση για "ελεύθερες" νησίδες μέσα στο σύστημα,
      η προσωποποίηση-χουλιγκανοποίηση της σύγκρουσης είτε με τα ΜΑτ ή με τις βιτρίνες,
      η πάλη κ ο αγώνας ως μεσημεριανό και νυκτερινό υπερθέαμα στους δείκτες της τηλεοράσεως μετά από ένα προ-συνεννοημένο ραντεβού για σύγκρουση στα λουλουδάδικα και στον άγνωστο,
      ελιτίστικες ανακοινώσεις για τους συμβιβασμένους μικροαστούς
      σε αντίθεση με τους εξεγερμένους αναρχικούς,
      η σύνθλιψη κάθε ταξικής διαφοράς και η διάχυση της στο ως άνω δίπολο: εξεγερμένου/μη εξεγερμένου,
      εξού και η κατάληξη στο κάλεσμα για "κοινωνικό αγώνα" και όχι ταξικό...

      Και στο τέλος, μετά από ΤΟΝΟΥΣ φανφάρας, αντι-εκλογολογίας, μπατσολογίας, ελευθεριακών φαντασιώσεων, αδιαμεσολάβητων αγώνων, μύδρων κατά κάθε Βάρκιζας, καταγγελίες για υπουργεία και χίλια μύρρια όσα...
      να καταλήγεις
      με ένα σταυρωμένο ψηφοδέλτιο του Τσίπρα
      που αν μπορούσες να το ρίξεις με τα δύο χέρια,
      και με τα πόδια,
      και να μπεις και ολόκληρος στην κάλπη για τον Τσίπρα
      θα το έκανες.

      Οι αναρχικοί δεν είναι κοψοχέρηδες,
      παραπληγικοί είναι πλέον μετά τις εκλογές...



      υ.γ. όπως είχαν γίνει και μετά το '81 όσοι υπήρχαν τότε...



      @ψηρίς

      Διαγραφή
    3. Νοημα θα ειχε μια τετοια συγκριση εαν πχ το indymedia αποσιωπουσε οτι μελη του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ δεχθηκαν επιθεση απο μπατσους.Κατι που ακομη δεν εχει γινει,απ' οσο γνωριζω.

      Πανος

      Διαγραφή
    4. Δεν είναι ωραίο να αποπειράται να δικαιολογήσει κανείς μια αποτρόπαια πράξη βιάζοντας τους κανόνες της λογικής.

      Το κείμενο Ριζοσπάστη δήλωσε καθαρά συμπαράσταση με τα θύματα της κρατικής βίας, βεβαιώνοντας ότι ήταν κακοποιημένα από τους μπάτσους και όχι απλώς καταγράφοντάς το ως αναφορά των δικηγόρων του.

      Τα κείμενα Ιντυμήντια για ΠΑΜΕ στις 20 ήταν "θάνατος στα ΚΝΑΤ" και έχουν καταγραφεί τα σχετικά εξ αρχής στο παρόν ιστολόγιο, ώστε να χρησιμεύσουν ως αιώνιο στίγμα ποταπότητας και ατιμίας για τον χώρο που εκφράζουν, και διδαχών για τους υπόλοιπους.

      Διαγραφή
    5. δικηγόρων του=δικηγόρων τους.

      Διαγραφή
  6. Συγνωμη,αλλα στο κειμενο του"Ριζοσπαστη"δεν αναγραφεται πουθενα η λεξη συμπαρασταση ουτε και τεκμαιρεται κατι τετοιο απο το κειμενο η το υφος του("συμφωνα με την καταγγελια"κλπ.),ξανα σε αντιθεση με κειμενα που δημοσιευτηκαν στο indymedia σχετικα με την εισβολη των ΜΑΤ στη Χαλυβουργια ας πουμε(οριστε μια συγκριση που εχει νοημα).

    Πανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "δεν αναγραφεται πουθενα η λεξη συμπαρασταση ουτε και τεκμαιρεται κατι τετοιο απο το κειμενο η το υφος του":

      "Να σημειωθεί ότι οι 15 νεαροί οδηγήθηκαν χτες το απόγευμα με εμφανή σημάδια ξυλοδαρμού στον Εισαγγελέα". Πρόταση που ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ.

      Όλη η πρώτη παράγραφος καταγράφει την ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ 15. Συνεπώς καμία "ουδετερότητα" δεν κρατιέται ανάμεσα σε αυτούς και το κράτος, και το ρεπορτάζ διαλέγει ξεκάθαρα πλευρά. Αυτό ονομάζεται "αλληλεγγύη" ή "συμπαράσταση".

      Στον αντίποδα, το "θάνατος στους Σταλίνες", επίσης διαλέγει ξεκάθαρα πλευρά, με τους φασίστες.

      Είναι ό,τι χειρότερο να μην μπορείς να παραδεχτείς ως άνθρωπος ότι πήρες λάθος δρόμο. Δεν σου αφήνει περιθώρια.

      Το αστείο της υπόθεσης ξέρεις ποιο είναι;

      Αυτό εδώ:
      http://sidonistiko.blogspot.gr/2012/07/blog-post_23.html
      http://www.naxos-news.gr/?aid=18840

      Το ότι στήριξε ρητά τους α/α στην Σύρο το ΚΚΕ και δεν είπατε κουβέντα. Κάνετε πως δεν το είδατε καν. Σας βολεύει ο ετεροκαθορισμός από τον "εχθρό", αυτό είναι; Σας δίνει αίσθηση ταυτότητας και "αποστολής" και θέλετε να είμαστε το "σύστημα" που σας κυνηγάει;

      Διαγραφή
    2. Μη βαζεις λογια που δεν ειπα στο στομα μου.

      Για το ΚΚΕ στη Συρο καλα εκανε και τους στηριξε και μπραβο του.Ξαναλεω,ομως οτι η συγκριση που εκανες αρχικα ειναι ανευ νοηματος.Νοημα θα υπηρχε εαν πχ οι α/α στη Συρο(συγκρινω αναλογα πραγματα οπως προηγουμενως τον"Ρ"με το indymedia)εγραφαν στα παλια τους τα παπουτσια επιθεση της αστυνομιας στα μελη του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ:Εαν δηλαδη οι α/α στη Συρο δεν εκαναν το(ΙΜΟ)ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.Αυτα.

      Πανος

      Διαγραφή
    3. Εγώ έβαλα λόγια που δεν είπες; Εγώ σου απάντησα σε πράγματα που διαστρεβλώνεις ενώ είναι σαφέστατα.

      Λευκή πετσέτα, τα παρατάω.

      Διαγραφή
    4. Για να σου φτιάξω τη διάθεση, αν δεν το έχεις ήδη δει:

      http://blackbookofinclusivedemocracy.wordpress.com/

      http://blackbookofinclusivedemocracy.wordpress.com/2012/02/25/case-for-pseudonyms/

      όπου «αναφέρεσαι» στο κείμενο τής ελληνικής μετάφρασης αλλά όχι στο πρωτότυπο. Τι θα έλεγε εδώ ο Μπένγιαμιν για το «έργο τού μεταφραστή»;

      Διαγραφή
    5. Wow. Και είναι και έγκριτο, από ότι βλέπω. Sir David Low, Dame Rebecca West, very intertextual. Το τρόλινγκ εξελίσσεται σε μορφή τέχνης.

      Διαγραφή
  7. "Το κείμενο Ριζοσπάστη δήλωσε καθαρά συμπαράσταση με τα θύματα της κρατικής βίας, βεβαιώνοντας ότι ήταν κακοποιημένα από τους μπάτσους και όχι απλώς καταγράφοντάς το ως αναφορά των δικηγόρων του."

    Ακριβως το αντιθετο απο οτι λες,το ρεπορταζ αναφερει τα οσα δηλωσαν οι δικηγοροι τους ως καταγγελια(που μενει να τεκμηριωθει δηλαδη).

    "Οι συνήγοροι των 15 συλληφθέντων Χ. Λάδης και Δ. Κατσαρής προχώρησαν χτες σε σοβαρές καταγγελίες. Οπως καταγγέλλουν:...Σύμφωνα με την καταγγελία"κλπ,κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστέ μου, είστε τόσο άρρωστοι που δεν μπορείτε να διαβάσετε ένα κείμενο 100 λέξεων.

      ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΩΝ 15 ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΡΕ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΕ!

      "Οι συνήγοροι των 15 συλληφθέντων Χ. Λάδης και Δ. Κατσαρής προχώρησαν χτες σε σοβαρές καταγγελίες. Οπως καταγγέλλουν: οι άνδρες της ομάδας Δέλτα, διεμβόλισαν με τις μηχανές τους την πορεία, έριξαν κάτω μοτοσικλετιστές και συνέχιζαν να τους ξυλοκοπούν ακόμα και όταν τούς συνέλαβαν. Σύμφωνα με την καταγγελία, οι αστυνομικοί έκαναν χρήση και ηλεκτρονικού όπλου (tazer), ενώ στη συνέχεια στη ΓΑΔΑ, ξυλοκοπήθηκαν και καθυβρίστηκαν. Αξίζει να σημειωθεί η καταγγελία των συνηγόρων ότι οι άνδρες της ομάδας Δέλτα τράβαγαν φωτογραφίες και βίντεο «απαθανατίζοντας» τα όσα έκαναν. Επίσης, σύμφωνα με τους συνηγόρους οι συλληφθέντες είδαν τους δικηγόρους χτες το μεσημέρι ενώ ένας, με χτυπημένο κεφάλι και χέρι, παρέμεινε τη νύχτα στην ασφάλεια και οδηγήθηκε στο νοσοκομείο χθες το πρωί."

      ΠΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙ ΚΑΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ, ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΛΙΒΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

      Διαγραφή
    2. Στην δημοσιογραφική γλώσσα, όταν θέλουμε να κρατήσουμε αποστάσεις γράφουμε "υσχιρισμός". Η χρήση και μόνο της λέξης "καταγγελία" σημαίνει πως των ιοθετούμε ως τέτοια.
      Οι μισοί δημοσγράφοι είσαστε, ούτε αυτά δεν μάθατε; που την μάθατε την δουλειά, στον Τράγκα;

      Διαγραφή
    3. Η πλάκα είναι πως κάπου έγραψα στο μπλογκ μου
      "...ως γνωστό, μία εξέγερση έχει γίνει στην Ελλάδα κατά τον μήνα Δεκέμβρη. Αυτή έλαβε χώρα το έτος 1944, και όλως παραδόξως, ενώ οι εξεγερμένοι "δεν είχαν σπάσει ούτε μία τζαμαρία" προκειμένου να εκτονωθούν ή να τσουρνέψουν καμμία τοστιέρα, αυτό δεν τους εμπόδισε σε τίποτα να ανατινάξουν πολυκατοικίες, προκειμένου του πολύ πρακτικού σκοπού να σταματήσουν τα εχθρικά τεθωρακισμένα..."
      και άρχισαν αμέσως τα ανώνυμα σχόλια για τον "ξεπεσμό μου", χωρίς φυσικά ούτε ένα λογικό αντεπιχείρημα. Μιλάμε πως το χασίσι, κάνει τελικά πολύ μεγάλη ζημιά στον εγκέφαλο...

      Διαγραφή
    4. "μέλη αντιφασιστικών οργανώσεων" είναι αρκετό;
      ή με τον υπαρκτό βαθμό α-νοησίας είναι υπέρ-αρκετό και ως εκ τούτου αποτελεί και σπατάλη;

      Διαγραφή
    5. «τσουρνέψουν καμμία τοστιέρα»

      Έχω την αίσθηση ότι αυτό το λένε «απελευθέρωση», σ. Trash. Πώς εμείς λέμε να βγάλουν οι εργάτες τη λαιμαριά του δούλου και να απελευθερωθούν από τους καπιταλιστές; Ε, αυτοί απελευθερώνουν τα προϊόντα του καπιταλισμού.

      Neophyte_commie

      Διαγραφή
  8. Πω πω, ο "μεταμοντέρνος" σταλινισμός κάνει θαύματα. Εκεί που το παίζει διαλεκτικός και επιστημονικός και σοβαρός και εμπεριστατωμένος φουλ, δεν αντέχει, του ξεφεύγει το υποβόσκων ορθόδοξο σταλινικό μένος και προτείνει ιατρικές λύσεις για πολιτικές διαφωνίες (για την αντιγραφή: "ΠΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙ ΚΑΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ, ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΛΙΒΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ."). Θλιβερές, αναχρονιστικές σταλινικές συμμορίες σε πλήρη σύγχυση λόγω της διπλής αποτυχίας τόσο ως "επαναστατικό" (χαχαχα) κόμμα ΚΑΙ ως ξεφτιλισμένο αστικό κόμμα. Ναι, σίγουρα, πασοκικής προέλευσης το (ούτε καν) 3% στις εκλογές. Όταν θα το διαβάσετε στον ριζοσπάστη όμως, μην ψάχνετε για προβοκάτσιες και "αναρχοφασίστες". Η ιστορία βροντοχτυπάει την πόρτα σας και εσείς νομίζετε πως φυσάει ο άνεμος (της αντίδρασης). Καλό ταξίδι στο χρονοντούλαπο.

    υ.γ. το πιο αστείο που διάβασα στην "συζήτηση" είναι πως το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ κάνει δουλειά στους εργασιακούς χώρους. χαχαχαχαχα. Βρε μπαγάσα, μας έκανες και γελάσαμε πάλι σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χεις κάνει πάνω σου μπαγλαμά. Ξεσκεπαστήκατε ανεπανόρθωτα.

      ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ.

      Διαγραφή