Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

Γενική Απεργία 18/10: Κρήτη, Νησιά, Στερεά, Εύβοια

ΚΡΗΤΗ
Απήργησαν στις μεγάλες επιχειρήσεις, έκλεισαν μικρομάγαζα
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ 

Η μαζική συμμετοχή στην απεργία χιλιάδων εργατών και η συμμετοχή τους στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ήταν τα δύο βασικά χαρακτηριστικά της συγκέντρωσης που έγινε στο Ηράκλειο της Κρήτης χτες το πρωί.

Την παραπάνω εκτίμηση επιβεβαιώνουν η «νεκρή» Βιομηχανική Περιοχή Ηρακλείου, η μαζική συμμετοχή εμποροϋπαλλήλων, ιδιωτικών υπαλλήλων, υγειονομικών, εκπαιδευτικών, οικοδόμων και ξενοδοχοϋπαλλήλων. Μαζική συμμετοχή είχαν όμως και οι αυτοαπασχολούμενοι, που έκλεισαν τα μαγαζιά τους και συμμετείχαν στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, καθώς επίσης και η νεολαία.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της χτεσινής απεργίας αποτέλεσαν και οι απεργιακές φρουρές του Σωματείου Εργαζομένων στα «Καρφούρ», που μετά από απόφαση για συμμετοχή στην 24ωρη απεργία προχώρησαν σε ολοήμερο αποκλεισμό των εν λόγω καταστημάτων.

Μαζικές συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν επίσης στα Χανιά με αποκλεισμό σούπερ μάρκετ και μαχητική πορεία στους δρόμους της πόλης, όπως και στο Ρέθυμνο με απεργιακές φρουρές σε ξενοδοχεία, σούπερ μάρκετ και σχολεία. Επίσης, σημαντικό γεγονός αποτέλεσε το σχεδόν καθολικό κλείσιμο των καταστημάτων.

Τέλος, απεργιακές συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν στο Λασίθι, σε Αγιο Νικόλαο και Σητεία.

Ριζοσπάστης

ΝΗΣΙΑ
Μαζικά και μαχητικά
ΡΟΔΟΣ

Μια από τις πιο μαζικές απεργιακής συγκεντρώσεις ήταν αυτή στο νησί της Ρόδου. Συγκεκριμένα, αυξημένη ήταν η συμμετοχή στη συγκέντρωση και πορεία που ακολούθησε των ξενοδοχοϋπαλλήλων, των ιδιωτικών υπαλλήλων, ενώ καλή ήταν η συμμετοχή και των αυτοαπασχολούμενων και ΕΒΕ, με τα περισσότερα καταστήματα στο νησί να είναι κλειστά. Στη Μυτιλήνη, η απεργιακή συγκέντρωση ήταν μεγαλύτερη από την τελευταία πανελλαδική - πανεργατική απεργία στις 26 του Σεπτέμβρη. Τα καταστήματα στο νησί έκλεισαν, ενώ στη συγκέντρωση συμμετείχαν αγρότες, άνεργοι αλλά και μαθητές.

Η Ικαρία νέκρωσε κυριολεκτικά καθώς τα καταστήματα σε όλο το νησί παρέμειναν κλειστά, οι δημόσιες υπηρεσίες αλλά και συνολικά ο ιδιωτικός τομέας. Στη νησί πραγματοποιήθηκαν δυο και μάλιστα μαζικές συγκεντρώσεις στον Αγ. Κήρυκο και τον Εύδηλο. Μαζικές ήταν οι συγκεντρώσεις και σε Κω, Νάξο, Χίο, Λήμνο και Σάμο. Συγκεντρώσεις έγιναν επίσης σε Κάλυμνο και Σύρο.
ΝΑΞΟΣ

Ριζοσπάστης


  Αυξημένη συμμετοχή σε Στερεά - Εύβοια
 
ΧΑΛΚΙΔΑ 
Η αυξημένη συμμετοχή των εργαζομένων και η μαζικότητα ήταν τα χαρακτηριστικά των συγκεντρώσεων που πραγματοποιήθηκαν στη Στερεά Ελλάδα και στην Εύβοια. Η συστηματική δουλειά για την οργάνωση των εργαζομένων μέσα στους χώρους δουλειάς αποτυπώθηκε σε όλες τις συγκεντρώσεις στην περιοχή, δηλαδή σε Λαμία, Θήβα, Λιβαδειά, Αμφισσα, Χαλκίδα, Ιστιαία και Αλιβέρι. Οπως εκτιμούν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ, όλες οι συγκεντρώσεις ήταν μεγαλύτερες σε σχέση με την προηγούμενη πανελλαδική πανεργατική απεργία στις 26 του Σεπτέμβρη, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η συστηματική και επίμονη δουλειά φέρνει αποτελέσματα στην οργάνωση την αντίστασης των εργαζομένων.

27 σχόλια:

  1. αντωνη, εάν θυμάμαι καλά κάποια στιγμη μες στον Αυγουστο είχες γράψει ότι το πράγμα επιταχύνεται πολύ και αυτό δε συμφερει τους κομμουνιστες τη δεδομένη στιγμή, έτσι το είχα καταλάβει εγω τουλάχιστον.

    πιστεύεις ότι υφίσταται αυτή η επιτάχυνση σήμερα ή κάπως και ο αστισμός "έκοψε" τη ναζιστική στροφή; η αίσθηση μου είναι για το δεύτερο, αλλά είναι ακατέργαστη-ενστικτώδης αίσθηση και θα ήθελα μια βοήθεια.

    ένα παράδειγμα: εάν κουρδίζαν πάλι με τα σιχαμένα ΜΜΕ τους ένα "κίνημα αγανακτισμένων", χυδαία , ψευτολαικιστικά αντικοινοβουλευτικό, δε θα ανέβαζαν κι άλλο τη ΧΑ; μήπως δε μπορούν να το κάνουν; εγω πιστευω μπορούν. είναι τρελό αλλά τα αληταράδικα ΜΜΕ τους τα βλέπει ακόμα κόσμος. γιατί δεν το έκαναν ακόμα.

    ελπίζω ότι δεν είναι πολύ χύμα έτσι όπως τα έγραψα

    drazen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα λίγο ΝΕΤ χθες. Οι ειδήσεις της ΝΕΤ είναι σαν δελτίο Τύπου της ΝΔ. Οι απεργίες θάφτηκαν ως τέταρτο θέμα, με τα πρώτα τρία να αφορούν τις προσπάθειες Σαμαρά να μπει "θετική διατύπωση για την Ελλάδα" (ο σουρεαλισμός στο απώγειό του), και προβλήθηκαν όσο λιγότερο γινόταν. Ένα το κρατούμενο.

      Δεύτερο το κρατούμενο, διάφοροι λεονταρισμοί για τη ΧΑ. Στο 14% την φέρνουν οι τελευταίες δημοσκοπήσεις. Αναρωτήθηκα αν οι της ΝΔ έχουν αρχίσει να φοβούνται ότι σε μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΦΥΡΙΖΑ το παιχνιδάκι τους θα καταλήξει να πάρει τη θέση τους. Δεν έχω ακόμα καταλήξει αν όντως φοβούνται κάτι τέτοιο ή αν μας δουλεύουν.

      Διαγραφή
  2. σόρι αλλα δεν κατάλαβα.

    πιστευεις ότι συνεχίζουν να επιταχύνουν τα αφεντικά όπως το καλοκαίρι, ή βλέπεις να έχουν "κόψει" ελαφρώς;

    γιατί δεν περνούν τα νέα δολοφονικά μέτρα πιο γρήγορα "σοκ και δέος"; γιατί δεν μεταδίδουν για τα συλλαλητήρια τις γνωστες πύρινες αλητείες για "καψιμο της Αθηνας", αλλά ενα πιο μετριοπαθές : "έγιναν οι διαδηλώσεις, λίγα τα επεισόδια"; γιατί δεν στήνουν σκηνικό "αγανακτισμένων" για να ανεβάσουν τη ΧΑ;

    DRAZEN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που είπα είναι ότι κρίνοντας από αυτό που είδα χθες φαίνονται να έχουν αρχίσει να φοβούνται δικό τους εκτοπισμό από τη ΧΑ. Η πτώση της συγκυβέρνησης μού φαίνεται αναπόφευκτη. Πριν πολύ καιρό είχα κάνει λόγο για κυβερνήσεις τριών μηνών σε στυλ Ιταλίας (σε συζήτηση στο RD). Για τις κινητοποιήσεις διαλέγουν το δρόμο της υποβάθμισης της σημασίας τους, και προσπαθούν να εστιάσουν την προσοχή στις "από τα πάνω" δήθεν διαπραγματεύσεις. Πιθανώς η ΝΔ να φοβάται ότι θα πάθει απ' τη ΧΑ ό,τι ακριβώς το ΠΑΣΟΚ απ' τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτές, ούτως ή άλλως, είναι οι δύο δυνάμεις πάνω στις οποίες στήνεται το σκηνικό τώρα.

      Στο μεταξύ, οι Αλαβάνος και σία προετοιμάζουν το σκηνικό του "αριστερού μαξιλαριού" για απογοητευμένους απ' τον ΣΥΡΙΖΑ. Όταν η στιγμή είναι κατάλληλη θα το βάλουν στη θέση του. Τα πάντα για να μπλοκαριστεί ο δρόμος προς το ΚΚΕ. Είναι κρίσιμο αυτό για την τρισάθλια "αριστερά" αυτού του τόπου.

      Διαγραφή
    2. ''Αυτές, ούτως ή άλλως, είναι οι δύο δυνάμεις πάνω στις οποίες στήνεται το σκηνικό τώρα''
      http://www.youtube.com/watch?v=XHcZK0ZuxUw&feature=plcp

      β.

      Διαγραφή
  3. "φαινεται ότι έχουν αρχίσει να φοβούνται δικό τους εκτοπισμό από τη ΧΑ"

    ΟΚ. θεωρείς με άλλα λόγια ότι δεν θέλουν -τα αφεντικά-να εκτοπίσει η ΧΑ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και να γίνει το επόμενο κόμμα τους.

    εγω ήμουν μπερδεμένος σε αυτό το ζήτημα. βλέποντας το καλοκαίρι : 1) τι είναι τα νέα δολοφονικά μέτρα 2)πόση φθορά αναποόφευκτα θα προκαλέσουν 3) την ευκολία με την οποία το Λιμενικο και το ΠΡΟΠΟ επέτρεψαν στα παρακρατικά σκυλιά της ΧΑ να κάνουν λαιβ λιντσάρισμα του Πακιστανού

    είχα φοβηθεί ότι πράγματι ο κύβος ερριφθη και η ΧΑ επελέγη ΗΔΗ ως το επόμενο κόμμα των αφεντικών

    drazen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, είναι πολλοί οι δράστες: υπάρχουν τμήματα της αστικής τάξης που πιθανό να προωθούν διαφορετικούς σχεδιασμούς ή διαφορετικές ιεραρχήσεις (δηλαδή, "πρώτα αυτό, μετά εκείνο"), αλλά από την άλλη υπάρχουν επίσης οι εσωκομματικοί μηχανισμοί που έχουν και αυτοί τις δικές τους προτεραιότητες. Σε ένα κόμμα ιστορικό όπως η ΝΔ (ιστορικά σάπιο, αλλά τέλος πάντων), πιθανό να υπάρχουν κάποιοι που δεν θέλουν να γίνουν κομπάρσοι των Μιχαλολιάκων.

      Αυτό που μπορείς να έχεις ως βέβαιο είναι ότι η ΧΑ θα συνεχίσει να ενισχύεται έναντι της ΝΔ. Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι στις τελευταίες δημοσκοπήσεις φαίνεται οι διαρροές προς τα εκεί να προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, που εξαφανίζεται και το οποίο νομίζω ότι τελειώνει οριστικά στα ελληνικά πολιτικά πράγματα.

      Διαγραφή
    2. Περιττό να προσθέσω ότι αν ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει κυβέρνηση, η ΧΑ θα έχει πια το πάνω χέρι σε σχέση με την ΝΔ. Το σενάριο το περιέγραψα πριν τις εκλογές. Εκεί τα πράγματα θα γίνουν τρομερά δύσκολα, γιατί εκεί νομίζω θα έχεις ένα άλλο κύμα ραγδαίας ενίσχυσης της άκρας δεξιάς. Αλλά πρέπει να προετοιμαζόμαστε για αυτό, είναι σχεδόν αναπόφευκτο να γίνει, γιατί είναι σχεδόν αναπόφευκτο να πέσει η συγκυβέρνηση, να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, να δημιουργήσει μεγάλη απογοήτευση, και να ενισχύσει έτσι τις ακροδεξιές τάσεις που ήδη ενίσχυσε η αποσάθρωση του ΠΑΣΟΚ.

      Διαγραφή
  4. Σχετικά με την κάλυψη των απεργιών, δείτε τα σημερινά πρωτοσέλιδα.
    Στην Αυγή είναι δεύτερο θέμα, όπως και στην Καθημερινή…
    Και στο Βήμα (στο πρωτοσέλιδο) δεν υπάρχει καν ως αναφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω απο το εξωτερικο δεν μπορω να εχω μια γενικη εικονα.
    Η αισθηση μου ομως ειναι πως με την αυξηση της δραστηριοτητας των ταξικων δυναμεων, οι ναζι ειναι πισω απο τα γεγονοτα και δεν εχουν πλεον την προηγουμενη δυναμικη.

    Την επιθεση πχ στο Ρεσαλτο, την βλεπω σαν τραβηγμενη απ τα μαλια προσπαθεια αντιπερισπασμου για το κραξιμο απο δικους τους βλαμενους ψηφοφορους, που εξεπλαγησαν και αρχισαν να γρινιαζουν για την απουσια τους απο την απεργια του Σεπτεμβρη!

    Κυβερνηση χρυσαυγιτων, την βλεπω σαν μια απεγνωσμενη προσπαθεια του κεφαλαιου, πριν χασει την Ελλαδα.

    Μην ξεχναμε οτι ακομη και η Χουντα το 67 δεν θα μπορουσε να σταθει στα ποδια της χωρις συμαχους.
    Λαδωσε τους αγροτες, λαδωσε και τη μεσαια ταξη.
    Ο Μιχαλολιακος δεν μπορει να το κανει.
    Το κεφαλαιο απαιτει το ζωτικο χωρο της μεσαιας ταξης, το ξεκληρισμα της αγροτιας, τα σπιτια και την περιουσια των μικρομεσαιων.
    Μια τετοια κυβερνηση ακομη και με Μακρονησια δεν κρατιεται πανω απο 6 μηνες.

    Εγω εχω ποιο πιθανη μια πανδεξια κυβερνηση με τη συμετοχη των Ναζι και των Καμμενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κατά βάση σύμφωνος και όλο και πιο αισιόδοξος μετά το εφιαλτικό για μένα καλοκαίρι του 2012.

      Διαγραφή
    2. «Εγω εχω ποιο πιθανη μια πανδεξια κυβερνηση με τη συμετοχη των Ναζι και των Καμμενων.»

      Κι αυτή ακόμη πόσο θα κρατήσει; Και η πανδεξιά κυβέρνηση ακόμα δεν θα έχει λεφτά να δώσει. Από την άλλη, έχεις ένα ΚΚΕ, που παρά τις προσπάθειές σου να το σκοτώσεις, με το καλό και με το άγριο, δεν τα καταφέρνεις.

      Neophyte_commie

      Διαγραφή
    3. Neophyte συμφωνω.
      Δεν το εγραψα αλλα μια Καμμενο Σαμαρικη παραλαγη
      της δινω τρεις μηνες ζωη, οπως και ο Αντωνης.

      Διαγραφή
    4. Ο λογος που δινω σε μια καθαρα ναζι λυση διπλασιο χρονο,
      ειναι οτι απο την μια θα εχει τον χρονο απο τις ελπιδες για "καθαρση του σαπιου" και απο την αλλη στα χτυπηματα που θα επιφερει στο ταξικο κινημα.

      Παντως τα ορια του κεφαλαιου στενευουν πολυ και απο το γεγονος οτι πλεον η κριση ειναι γενικευμενη και οχι οπως μεχρι τωρα ενα μεμονομενο ελληνικο προβλημα.

      Διαγραφή
  6. "μια τετοια κυβερνηση ακόμα και με μακρονήσια δεν κρατιεται πάνω από 6 μηνες"

    γιατί; από που βγαίνει αυτό; εδώ οι τσιφετετέλληνες δε μπορούν και δε θέλουν να τελειώσουν τους δολοφονους τους ενω ακόμα η αστική δημοκρατία δεν έχει καταργηθεί, και θα τελειώσιυν την ανοιχτή ναζιστική δικτατορία-τρομοκρατία;

    αυτά έλεγαν στο ΚΚΓ το 1932 . και δεν τα κατάφεραν.

    drazen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγη εμπιστοσύνη στην εργατιά δεν θα σε έβλαπτε βρε ντράζεν. Η γενίκευση του είδους "τσιφτετέλληνες"είναι άκρως φασιστική εκτός των άλλων...Διαλεκτική,διαλεκτική,διαλεκτική που λέει κι ο διαχειριστής.

      Διαγραφή
  7. drazen

    "Στην πρόσφατη Έκθεση Παγκόσμιας Χρηματοοικονομικής Σταθερότητας του ΔΝΤ συμπέραναν ότι εξ αιτίας των φόβων για διάλυση της νομισματικής ένωσης, η φυγή κεφαλαίων από την περιφέρεια της ευρωζώνης προς τον πυρήνα του μπλοκ έχει εντείνει έναν «ακραίο κατακερματισμό" των αγορών χρηματοδότησης της ζώνης του ευρώ....
    Συνολικά εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του επόμενου έτους οι ευρωπαϊκές τράπεζες θα εχουν απολέσει $ 2.8τρις - πάνω από 7 % των περιουσιακών στοιχείων στους ισολογισμών τους - Οι τράπεζες στην περιφέρεια θα χάσουν κάτι λιγότερο από το 10 % των στοιχείων του ενεργητικού τους. Οι εκτιμήσεις βασίζονται στη συμπεριφορά των 58 μεγαλύτερων τραπεζών της περιοχής....."

    Γιατι και οι ναζι θα πρεπει να παρουν μισο εκατ σπιτια.
    Και οι ναζι θα πρεπει να παρουν τα υποθυκευμενα χωραφια.
    Και οι ναζι θα πρεπει να κοψουν το ρευμα και το νερο.
    και οι ναζι θα κοψουν το πετρελαιο.
    Ολ αυτα διχως τις επιπτωσεις απο ενα σεναριοοπως περιγραφεται πιο πανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα δούμε , προτιμω να είμαι καχύποπτος και ιστορικά απαισιόδοξος.

    στη ναζιστική Γερμανία από το 1933 και μετά τι ανεργία, τι εξαθλίωση έπεσε; σίγουρα ακραία. δεν έχω δυστυχώς τα οικονομικά στοιχεία για να κάνω τη σύγκριση΄με σήμερα ή και να τα είχα δεν θα την έκανα μάλλον με ασφάλεια, γιατί δεν έχω την απαιτούμενη γνωση της πολιτικής οικονομίας. εξαθλίωση όμως έπεσε. (βλ. Μπέρτολτ Μπρεχτ "Τρόμος και αθλιότητα του Τρίτου Ράιχ")

    και κατι ακόμα πιο ασφαλές: από το 1939 και μετά ο ναζισμός δεν έριξε το Γερμανικό λαό στην εξαθλιωση απλώς, τον έριξε στο πιο μαζικό ΣΦΑΓΕΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. Εγινε μια έστω απόπειρα για λαική εξεγερση στη ναζιστική Γερμανία του μεγασφαγείου;

    πάντως, όλα αυτά δε σημαίνουν τίποτα περισσότερο από το οτι πρεπει να ΞΕΣΚΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    drazen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την ανοδο του Χιτλερ στην εξουσια
      αρχισε μια επεκτατικη πολιτικη με τεραστειες επενδυσεις στην πολεμικη βιομηχανια και στην καταναλωση.
      Μην ξεχναμε το λαικο αυτοκινητο, τα θερετρα του λαου κτλ.

      Η Γερμανικη ερευνα ηταν στην παγκοσμια κορυφη και συμαντικες καινοτομιες και προιοντα ειδαν το φως της ημερας.

      Καμια σχεση με την κατασταση στην Ελλαδα.

      Εδω η ναζιστικη κυβερνηση δεν θα εχει λεφτα ουτε για τους πραιτοριανους της.

      Εκτως αυτου θα εχει να αντιμετωπησει και διεθνη απομονωση τουλαχιστον στο επιπεδο της οικονομιας.
      Ποιος θα τους δανειζει; Μην υποτιμαμε τις λαικες αντιδρασεις εξω.



      Διαγραφή
    2. Το χαρακτηριστικό του φασισμού πάντως είναι πως άπαξ και σου κατσικωθεί στον σβέρκο, καμμία λαϊκή συναίνεση δεν του χρειάζεται για να παραμείνει εκεί.
      Τα ονόματα Πινοσέτ και Φράνκο, νομίζω πως είναι χαρακτηριστικά για το τι ακριβώς εννοώ.

      Διαγραφή
  9. τουλάχιστον οι λαοι ξερουν-....ελπίζω- τι ήταν ιστορικά και τι είναι πάντα η ανοιχτη ναζιστικη δικτατορια -τρομοκρατια. αυτό είναι παρήγορο.

    ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ, ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ οι κομουνιστες καθηγητες και δάσκαλοι εάν δε δείξουν φέτος υπεραναλυτικά σε όλους τους μαθητές, από την 1Η δημοτικού μέχρι την τρίτη λυκείου τι ήταν και τι είναι ο ναζισμός, δίχως να σκεφτουν ουτε δευτερόλεπτο τι λεει το .....αναλυτικό πρόγραμμα και η ...διευθυνση του σχολείου

    είμαστε σε πόλεμο. θα δράσουμε αναλόγως,..ελπιζω

    drazen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ολα αυτα τα σεναρια που εξεταζουμε προυποθετουν οτι ο κυκλος της κρισης δεν θα κλεισει...ειμαστε σιγουροι για αυτο? οταν θα εχουν καταστραφει αρκετες παραγωγικες δυναμεις, οταν ξηλωσουν καθε εργατικο δικαιωμα που εχει απομεινει και οταν θα φτασουν τον εργαζομενο στα 200 ευρω, ειναι απιθανο να δουμε μια καπιταλιστικη αναπτυξη που θα συνοδευεται απο μια ανοδο της καταναλωτικης δυνατοτητας? μπορει να ριξουν χρημα στην αγορα και να παρουν μια ανασα για 2-3 χρονια....θελω να πω οτι τα σεναρια που λεμε εχουν οριζοντα ολα το πολυ εναμιση χρονο. εμεις απο τη μερια μας, ακομα και ολα να πανε κατ'ευχη, χρειαζομαστε αρκετο χρονο μεχρι να φτιαξουμε ενα εργατικο κινημα που θα μπορει να παρει την εξουσια. νομιζω πρεπει να προετοιμαζομαστε για μια περιοδο μαυριλας και να οργανωσουμε τις αμυνες μας. ο συριζα ερχεται και φερνει μαζι του μαυρο φασισμο. μητσουλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2010 η διαφορα στην παραγωγικοτητα της εργασιας αναμεσα στην Ελλαδα και τη Γερμανια ηταν 90%.
      Δηλαδη η Ελλαδα χρειαζεται μια εσωτερικη υποτιμηση 90% για να ερθει σε μια ισορροποια και να σταματησουν τα ελειμματα.

      Δηλαδη σε καιρο ειρηνης μια καταστροφη που δεν εγινε ουτε κατα την διαρκεια των δυο παγκοσμιων πολεμων.

      Ακομη και αν αυτο επιτευχθει, η Ελλαδα θα εχει ενα εξωτερικο χρεος πανω απο 500 δις ευρω το 2017.

      Αυτα με την διεθνη κατασταση οπως εχει.
      Το προβλημα ομως παγκοσμιως ειναι τεραστιο.
      Πανω απο 60 τρις δολ. λιμναζουν.
      Τα τρις δολ που κοβει καθε μηνα η FED και η ΕΚΤ απλα μεταθετουν το προβλημα χρονικα, οχι μονο δεν το λυνουν αλλα το επαυξανουν.

      Αυτο που εχουμε τωρα στις ΗΠΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΚΜΨΗ, αποτελεσμα της συνεχους παραγωγης δολαριων απο τον Μπερνακε.

      Ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι αν ενταθει η δουλεια του κομματος της ΚΝΕ και του ΠΑΜΕ σε καθε προβλημα απο το μικροτερο μεχρι το γενικο, αν τωρα που θ αρχισουν οι κατασχεσεις το ταξικο κινημα βρισκεται μπροστα, οι ναζι απογυμνωνονται.

      Αυτο ειδα εγω το διαστημα απο την προηγουμενη απεργια του Σεπτεμβρη μεχρι την προχθεσινη.
      Το ΠΑΜΕ ηταν στους δρομους και ο Κασιδιαρης ελεγε τον ΓΑΠ 25% Ελληνα στην Βουλη.
      Το ιδιο και το θεατρο στο Ρεσαλτο.
      Σπασμοδικος αντιπερισπασμος γιατι ειχαν εξαφανιστει απο το πολιτικο προσκηνιο.

      Αν εσεις που ειστε μεσα στα πραγματα βλεπετε κατι διαφορετικο, πεστε μου.

      Διαγραφή
  11. ''Το 2010 η διαφορα στην παραγωγικοτητα της εργασιας αναμεσα στην Ελλαδα και τη Γερμανια ηταν 90%.
    Δηλαδη η Ελλαδα χρειαζεται μια εσωτερικη υποτιμηση 90% για να ερθει σε μια ισορροποια και να σταματησουν τα ελειμματα.'' αυτο απο που προκυπτει? και γιατι η παραγωγικοτητα της εργασιας ειναι συναρτηση με τα ελλειματα? ειχα την εντυπωση οτι ειναι συναρτηση με τα κερδη της αστικης ταξης....δηλαδη τα 600 δις που εχουν οι ελληνες καπιταλιστες στην ελβετια μοναχα, δεν ειναι αποτελεσμα της παραγωγης των ελληνων εργαζομενων?

    για τα υπολοιπα κατα βαση συμφωνω αλλα να μην ξεχναμε οτι οι φασιστες δεν παιζουν τοσο στο δικο μας γηπεδο.....για παραδειγμα υπαρχουν σχολεια που εχουν εκλεγει χρυσαυγιτες στα προεδρεια και απειλουν με καταληψεις, αλλα εχουν κανει και καταληψη με αιτημα που αφορουν οχι την υποχρηματοδοτηση, οχι τη ελλειψεις,αλλα ζητανε να παιζεται καθε πρωι ο εθνικος υμνος μαζι με την προσευχη...η αλλου ζητανε να μπει ελληνικη σημαια μπροστα στο σχολειο.

    οπως και να εχει ειναι επιτακτικη αναγκη να παρει πανω του το ταξικο κινημα.



    Υ.Γ. στο ρεσαλτο τι εγινε?
    μητσουλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι επισημα στοιχεια.
    Το ιδιο ισχυει σε μικροτερο βαθμο με τις υπολοιπες χωρες του Νοτου.

    Εχει να κανει και με το γεγονος οτι η αγοραστικη δυναμη των Γερμανων βρισκεται στα ιδια επιπεδα με το 1980!

    Τα 600δις και βεβαια εχουν να κανουν με την εκμεταλευση των ελληνων εργαζομενων.
    Η εκμεταλευση αυτη ειναι πολυμορφη.
    Απο τη μια η μειωση του ποσοστου των μισθων στο συνολικο κοστος των πρωιοντων/υπηρεσιων, απο την αλλη μειωση της φορολογιας των μεγαλων επιχειρησεων, με αποτελεσμα αυξηση των δανειακων αναγκων του κρατους (ομολογα που κατα κυριο λογο οδηγουνται τα πλεοναζοντα κεφαλαια απο τα μεγαλυτερα κερδη).

    ""Με ένα σμπάρο, πολλά τρυγόνια για τον κόσμο του κεφαλαίου.
    Από τη μια, αύξηση της δυνατότητας αποθησαυρισμού, μέσω μείωσης φορολόγησης
    Από την άλλη, αξιοποίηση πλεοναζόντων κεφαλαίων/κερδών τους, σε συνθήκες πτώσης του ποσοστού κέρδους, στον χρηματοπιστωτικό τομέα με ανάπτυξη του δανεισμού, φυσικά με ..όρους.
    Μέσω του δανεισμού το διεθνές κεφάλαιο θέτει υπό τον έλεγχό του το σύνολο σχεδόν του δημόσιου και ιδιωτικού πλούτου σε μια πρωτοφανή κλίμακα.
    Επιβάλλει την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιουσίας, των δημόσιων αγαθών και των υποδομών.

    Μέσω του δανεισμού των κρατών και τους σχετικούς όρους των Δανειακών Συνθηκών, επιβάλλει το σύνολο των πολιτικών που το ευνοούν στη διαδικασία μεταφοράς των περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου στο χαρτοφυλάκιό του, αλλά και στην αλλαγή των όρων εργασίας με στόχο τη λεηλασία και ομηρία των εργαζομένων.

    Στον ιδιωτικό τομέα, μέσω των ενυπόθηκων δανείων βρίσκονται υπό την άτυπη κατοχή του ένα σημαντικότατο μέρος τόσο των ιδιοκτησιών, κυρίως σπιτιών, των εργαζόμενων αλλά και ένα μεγάλο σύνολο χρεωμένων επιχειρήσεων και γεωργικών εκμεταλλεύσεων, μέσω και των εξελίξεων στο τραπεζικό σύστημα (βλέπε και ξεπούλημα/χάρισμα Αγροτικής Τράπεζας).""

    Μια ναζιστικη δικτατορια δεν εχει περιθωρια ελιγμνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Antonxxx
      "Μέσω του δανεισμού το διεθνές κεφάλαιο θέτει υπό τον έλεγχό του το σύνολο σχεδόν του δημόσιου και ιδιωτικού πλούτου σε μια πρωτοφανή κλίμακα.
      Επιβάλλει την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιουσίας, των δημόσιων αγαθών και των υποδομών'' = accumulation by dispossesion κατά Harvey. Συμφωνώ με την ανάλυσή σου φίλε. Εξάλλου, ο ρόλος των νομισματικών ενώσεων είναι ακριβώς αυτός, να συγκεντρώνεται το κεφάλαιο από την περιφέρεια στο κέντρο -ότι βλέπουμε να γίνεται τώρα στη ΕΕ. Επίσης, στο τελευταίο στατιστικό φιρμάνι του ΔΝΤ η Ελλάδα είναι μαζί με την Ισπανία στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης ανάπτυξης (βλ. ύφεση 1η και 2η στην ύφεση αντίστοιχα). Ακολουθούν Κύπρος, Πορτογαλία, Γαλλία κλπ. ΟΜΩΣ, αυτό δεν δημιουργεί αισιοδοξία για την αντίδραση του προλεταριάτου στη φάση ακροδεξιάς κύβέρνησης: οι ιδεολογικοί μηχανισμοί ελέγχου είναι τέτοιοι που έχουν πείσει τον κόσμο ότι είτε δεν υπάρχει ταξική έκπτωση είτε υπάρχει ελπίδα επανόδου στην πρότερη μικροαστική κατάσταση. Γι'αυτό πιστεύω ότι το ΠΑΜΕ θα πρέπει να προωθήσει το ταξικό μέτωπο στους χώρους δουλειάς εντείνοντας την επιρροή σε φίλους κλπ. και το κόμμα θα πρέπει με επιστημονικά αλλά εκλαϊκευμένα επιχειρήματα το συστημικό χαρακτήρα της κρίσης και το ρόλο των μικροαστών "αριστερών" διαννοούμενων. Κάτι που και τώρα γίνεται αλλά με τέτοιο τρόπο που δεν φθάνει στα πλατιά στρώματα (λόγω και του ελέγχου των ΜΜΜ). Μια ας την πούμε ριζωματική διαδικασία δεν θα πρέπει να αποκλειστεί, στα πλαίσια όμως του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού. Αυτή η τακτική είναι εξαιρετικά δύσκολη στην εφαρμογή της.
      Λ.

      Διαγραφή
    2. "Γι'αυτό πιστεύω ότι το ΠΑΜΕ θα πρέπει να προωθήσει το ταξικό μέτωπο στους χώρους δουλειάς εντείνοντας την επιρροή σε φίλους κλπ. και το κόμμα θα πρέπει με επιστημονικά αλλά εκλαϊκευμένα επιχειρήματα το συστημικό χαρακτήρα της κρίσης και το ρόλο των μικροαστών "αριστερών" διαννοούμενων."

      Λογο αποστασης δεν εχω προσωπικη εμπειρια της δουλειας που γινετα, αλλα οπως εγραψα πριν "Ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι αν ενταθει η δουλεια του κομματος της ΚΝΕ και του ΠΑΜΕ σε καθε προβλημα απο το μικροτερο μεχρι το γενικο....."

      Διαγραφή