Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

Πόσο βαθιά μέσα μας είναι ριζωμένος ο φασισμός;

Το «τηλεοπτικό σώου» με πρωταγωνιστή το θρασύδειλο βουλευτή (!) οπαδό του Χίτλερ ήταν εξόχως αποκαλυπτικό και διδακτικό μαζί, για όσους το παρακολούθησαν. Πρώτα απ’ όλα αποκαλύφτηκε με ζωντανή εικόνα το αληθινό πρόσωπο των πρόσφατα κοστουμαρισμένων μπράβων της ΧΑ. Όσοι «διάβασαν» το βίντεο θα πρόσεξαν (άκουσαν) την άνετη, σχεδόν φιλική σχέση γνωστού δημοσιογράφου με την εισαγγελέα καθώς την ενημέρωνε τηλεφωνικά (τα μικρόφωνα ήταν ανοιχτά…) για το συμβάν, «ζωντανά» από το στούντιο, για να διατάξει αυτή στη συνέχεια τη σύλληψη του ψευτοπαλικαρά. Αποκαλύφτηκε και η «ανδρεία» τόσων παρισταμένων αντρών (μπροστά και πίσω από τις κάμερες) που κανείς τους δεν τόλμησε να κουνηθεί, να πέσουν πάνω στον τραμπούκο και να τον ακινητοποιήσουν. Εκτός αν, βλέποντας τα «μηχανάκια» καταγραφής της τηλεθέασης να ανάβουν, σκέφτηκαν (από το… κοντρόλ) να μην διακόψουν…

Το επεισόδιο αυτό όμως στάθηκε αφορμή να βγουν στην επιφάνεια και απόψεις πολλών κατά τα άλλα «φιλήσυχων», «δημοκρατικών», «προοδευτικών» ακόμα και «αριστερών πολιτών» που, ακούγοντας ή διαβάζοντάς τις, ο έχων στοιχειώδη λογική αναρωτιέται για πολλά.

Ενώ θα περίμενε κανείς από ανθρώπους που τους γνωρίζει, που ζει δίπλα τους, που δουλεύουν μαζί, που είναι το ίδιο άνεργοι, το ίδιο φτωχοί, το ίδιο στραπατσαρισμένοι από την εξουσία του κράτους, που μαζί κατέβηκαν στην απεργία, που έχουν αναπτυγμένο υποτίθεται, σε κάποιο βαθμό ένα επίπεδο σκέψης, ενώ θα περίμενε από αυτούς να προβληματιστούν, να καταδικάσουν, ή τουλάχιστον να ανησυχήσουν, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν συμβαίνει. Η πλειοψηφία όσων σχολίαζαν το γεγονός ήταν με τον ένα ή τον άλλον τρόπο υπέρ του Χρυσαυγίτη!

Άκουσα με τ’ αυτιά μου κάποιους και κάποιες να λένε «καλά της έκανε, αλλά έπρεπε να της ρίξει κι άλλες»! και να γελούν. Είδα, αλλά και γνωστά μου πρόσωπα μου διηγήθηκαν, να δημιουργείται στα πηγαδάκια συζήτησης ατμόσφαιρα χαβαλέ, σωστό καλαμπουράκι, την ίδια ώρα που εκθείαζαν τη συμπεριφορά του φασίστα και καταδίκαζαν την «προκλητική» συμπεριφορά των γυναικών που… «εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός πως είναι γυναίκες αλλά δεν… τους βγήκε» !!

Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα αυτές τις αντιδράσεις, τουλάχιστον σε τέτοια συχνότητα. Προβληματίστηκα πολύ, μέχρι μπορώ να πω, απογοητεύτηκα. Άκουγα όλα αυτά από στόματα ανθρώπων της διπλανής πόρτας, που κάποτε την κρατούσαν «ανοιχτή» στους άλλους ανθρώπους, εδώ και καιρό όμως την κρατούν ερμητικά «κλειστή».

Αναρωτιέμαι αν πρόκειται για έλλειψη ψυχραιμίας, αν άρχισαν να εμφανίζονται τα αποτελέσματα της δουλειάς που κάνει μέσα μας ο φόβος. Αν τρόμαξαν από την επίδειξη δύναμης του φασισμού στη χώρα μας, τις τελευταίες βδομάδες και αντιδρούν παίρνοντας από ένστικτο το μέρος του «ισχυρού».

Σκέφτομαι μήπως πρόκειται για πολλούς ηλίθιους που βρίσκονται απλά γύρω μου. Όταν όμως συνομιλώ και με άλλους, μακριά από μένα και μου λένε πάνω κάτω τα ίδια για τους γνωστούς, τους συναδέλφους τους κλπ. αναρωτιέμαι πάλι αν υπάρχουν τόσοι πολλοί ηλίθιοι γύρω μας, αν αποτελούν τελικά την μεγάλη πλειοψηφία του λαού μας και τι προοπτική έχουμε σαν λαός αν αντιμετωπίζουμε ένα καθαρά πολιτικό γεγονός σαν μια σκηνή από τηλεοπτικό σήριαλ.

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο έξυπνο από τους άλλους, για να έχω τη δυνατότητα να καταλαβαίνω αυτά που οι πολλοί «δεν μπορούν» να καταλάβουν. Όμως με προσβάλλει αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης μιας φασιστικής εισβολής (και τηλεοπτικά) στη ζωή μας, στη ζωή των απογόνων χιλιάδων αντιφασιστών αγωνιστών που πολέμησαν και έλιωσαν, με τεράστιο κόστος, το γερμανικό φασισμό, που υπέφεραν, βασανίστηκαν, μάτωσαν και πολλοί εξοντώθηκαν από τα ντόπια κατακάθια του. Και όλα αυτά συνέβηκαν μόλις λίγες δεκαετίες πριν, την ίδια στιγμή που χιλιάδες ελληνικές οικογένειες έχουν ανάμεσά τους ακόμα αρκετούς επιζήσαντες εκείνης της γενιάς.

Αν δεν πρόκειται για φόβο ή ηλιθιότητα τότε πρέπει να χτυπήσει άμεσα συναγερμός. Ο φασισμός βρίσκεται βαθιά ριζωμένος μέσα μας και ίσως δεν το πήραμε χαμπάρι. Αυτό συμπεραίνω διαβάζοντας σχόλια αναγνωστών κάτω από άρθρα δημοσιογράφων του ηλεκτρονικού τύπου που καταδίκασαν τη φασιστική επίθεση. Διάλεξα μερικά ενδεικτικά της «τρικυμίας εν κρανίω» πολλών κατά τα άλλα (αν τους ρωτήσεις) «δημοκρατικών πολιτών». Μια τρικυμία που ευνοεί την έλευση του φασισμού στη σκέψη πριν φτάσει αυτός να εκφραστεί με γροθιές:

1) «Γιατί σε ενοχλεί μόνο η ΧΑ? Ολοκληρωτισμός δεν είναι και αυτό που κάνει το ΠΑΜΕ στην χαλυβουργία? στα λιμάνια πέρσι? Ο Μπρεχτ τι έλεγε για αυτά? Γιατί σε ενοχλεί μόνο όταν κάποιος σηκώνει χέρι για να σταματήσει ο άλλος να μιλάει ενώ δεν σε ενοχλεί ή άλλη όταν προβοκάρει τους συνομιλητές της για να σταματήσουν να μιλάνε? Τι ακριβώς σε ενοχλεί το μέσο ή ο σκοπός? Όταν οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ χτυπούν αντίπαλους πολιτευτές είμαστε εντάξει αλλά όταν γίνεται ανάποδα ο Μπρεχτ έχει πρόβλημα?»

2) «Για την βρωμόστομμη Κανέλλη που απεκάλεσε δημοσίως λίγο πιό πρίν στην ίδια εκπομπή τη Βουλή των Ελλήνων "Μπορντέλο" δεν υπάρχει καμμία ποινή ? Ο καθένας μπορεί να βρίζει δημόσια τον ύψιστο δημοκρατικό θεσμό "Μπορντέλο" ? Γιατί δεν κάνει κάποια δήλωση το ΕΣΡ ? Ποια είναι η Κανέλλη για να έχει ασυλία ? Ξέχασα όμως ότι στο πρώην Κομουνιστικό ανατολικό μπλόκ που το ΚΚΕ πρεσβεύει, δεν γνωρίζαν τι σημαίνει εκλογή του Κοινοβουλίου από τον λαό. Εκεί κυριαρχούσε ο αριστερός φασισμός που δεν ήταν καλύτερος από την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !!!!»

3) «Στο ψαχνό! Έχει όντως να πέσει πολλή "φάπα" προς κάθε κατεύθυνση (δεν εξαιρούνται οι ...δημοσιογράφοι), μέχρι "να φυγει η κοπρος του Αυγεια και αυτη η γωνια γης να γινει επιτελους χωρα" - όσο είναι τουλάχιστον δυνατόν!»

4) «Η Αριστερά βασίζει τη δυναμή της στη Βία. Νομετελειακά. Η ίδια της η ιδεολογία καλεί στη Βία. Η ελληνική κοινωνία απο το 1974 και εδώ υπόκειται στον αριστερό εκφασισμό, στην αριστερή βία, που τώρα πολλαπλασιάζεται με τους λαθρομετανάστες, που είναι το αγαπημένο παιδί της Αριστεράς και το κρυφό της όπλο. Ο νευροπαθής Κασιδιάρης και η τραμπούκικη ΧΑ δεν μπορούν να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ της Ελλάδας είναι η εθνομηδενιστική, αντίχριστη και ισλαμολάγνα Αριστερά

5) «Ξύλο μέχρι να παραδώσετε μόνοι σας τα κλεμμένα, να μειώσετε τους μισθούς σας και να έχετε συστολή απέναντι στους πολίτες γιατί Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ και ΌΧΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ. Ξιπασμένα διαβρωμένα ανθρωπάκια. Όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος. Αρκετά ψέμματα και χειραγωγήσεις συνειδήσεων ανεχτήκαμε

6) «Αν τα παιδιά που ψηφίζουν ΧΑ είναι αμόρφωτα, φταίνε οι αριστεροί κουλτουριάρηδες που τα χλευάζουν, που έχουν διαλύσει την παιδεία και έχουν καταντήσει τα πανεπιστήμια, χώρους εκπαίδευσης στην αναρχία και την τρομοκρατία. Η ΧΑ είναι απαραίτητη στη Βουλή εκφράζει μία μερίδα των Ελλήνων πολιτών και θα πρέπει να γίνει σεβαστή από όλους. Άμα πέφτει και καμία σφαλιάρα στη Βουλή δεν χάλασε ο κόσμος, είναι πολλοί εκεί μέσα που θέλουνε πολλές σφαλιάρες.»

7) «Λοιπον πριν γραψεις πολιτικα σκεψου τι λες και ασε την καραμελα των ναζιστων-φασιστων!Τοσα χρονια ολα τα συνεταιρακια-κομματα αριστερα-δεξια δεν μας εξασκουν απιστευτη βια???Ε ΝΑΙ ΡΕ ΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!!Χρυση αυγη και οτι γινει!!! Ετσι και αλλιως ολα τα λαμογια τα φαγαμε στην μαπα!!»

8) «Του τη στήσανε, βοά από μακρυά. Εκμεταλλευτήκανε την απειρία του και τον προκαλούσαν ακατάπαυστα για να εκραγεί. Και να μπορούν πια να' χουν "στοιχεία και αποδείξεις" ότι η ΧΑ είναι ναζιστική εγκληματική οργάνωση, άρα και όποιος θίγει το θέμα των λαθρό είναι ναζί!. Γιατί αυτό το θέμα τους καίει. Στόχος τους είναι ο κόσμος, όχι η ΧΑ. Θέλουν να τρομοκρατήσουν και να εκβιάσουν τους ανθρώπους που μένουν σε προβληματικές περιοχές ν' αποδεχτούν τη μαύρη μοίρα τους αλλιώς θα υποστούν ό,τι κι οι χρυσαυγίτες: Μιασματοποίηση, στιγματισμό, απομόνωση, δίκες, μηνύσεις, χλεύη, βία

9) «Ναι ο φασισμος ειναι κακο πραγμα αλλα ο ερυθρος φασισμος ειναι το ιδιο και χειροτερο. Τωρα ξυπνησες ρε ασχετε στοκε; Σε πειραξε ο μπατσος που εφαγε ο Χιτλερ του ΚΚΕ;Που ησουν με τα μυρια που προκαλεσαν τα λαμογια πασης φυσεως και αποχρωσης στην Ελλαδα τοσο καιρο (ναι και του ΠΑΜΕ και του Συριζα με τις σημαιες στην Ακροπολη). Δεξια δεν εχω ψηφισει μια ζωη αλλα τετοιοι δημοσιογραφοι με προβληματιζουν για το ΙQ τους ή για τη λαμογια τους.»

10) «Τα χαστουκάκια αυτά έπρεπε να είχαν πέσει πολλά χρόνια πριν!Τα πράγματα τότε ίσως θα ήταν καλύτερα,ίσως δεν θα είχαμε φθάσει σ'αυτό το χάλι.Τώρα με όλους τους λαθρο κι όλους τους ανθέλληνες αυτόκλητους προστάτες τους(αναρχοαυτόνομους,Συριζαίους,ΚΚΕ κλπ) θα πρέπει να περιμένετε την κλιμάκωση της βίας.Όπως στρώσατε και εσείς που υπερασπίζετε υπάνθρωπους εγκληματίες (αλλοδαπούς και Έλληνες:γιοί του βουλευτή Κουράκη,του Βούτση,τους Κουφοντίνες κ.α) αλλά και το παγκοσμιοποιημένο κεφάλαιο που βουλιάζει τη χώρα στη θλίψη,την ανεργία,το φόβο και τη μιζέρια ,έτσι θα κοιμηθείτε!Πάρτε το απόφαση!Όσο βαθαίνει η κρίση κι εσείς υποστηρίζετε αυτούς που την κάνουν ακόμη χειρότερη(λαθρο),τόσο θα δυναμώνουν οι φωνές αντίστασης,οι φωνές που αγωνίζονται να κρατηθούν στην πατρίδα τους,που δεν δέχονται να την παραδώσουν ούτε σε ανθέλληνες παγκοσμιοποιητές ούτε σε αλλοδαπούς εγκληματίες.Γιαυτό θα δυναμώνει η Χρυσή Αυγή.Όχι γιατί ξαφνικά οι Έλληνες έγιναν ναζιστές αλλά γιατί ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ!!! Άμυνα στην εισβολή λέγεται!»

11)«Άσε μας κυρ Γιάννη. Που σε πείραξαν 2 φάπες στην κομμουνίστρια της Εκάλης μετά από τόσες προσβολές και προκλήσεις. Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εσύ θες να μας κάνεις μαθήματα περί φασισμού επειδή αυτές τις εντολές έχεις. Τα προβλήματά μας είναι οι άστεγοι, η ανεργία, οι αυτοκτονίες, ο κόσμος που πεινάει, η παράδοση της εθνικής μας κυριαρχίας, τα παιδιά που λιποθυμούν, και όχι οι 2 φάπες που έφαγε κάποια κομμουνίστρια με Hummer από κάποιον Κασιδιάρη. Ο οποίος δεν ευθύνεται σε τίποτα από αυτά.»

12)«Αγαπητέ αρθρογράφε, παραλείψατε να αναφερθείτε στον ΑΡΙΣΤΕΡΟ φασισμό, ο οποίος ανθεί σε συνθήκες ΕΠΙΠΛΑΣΤΗΣ ευημερίας, όπως αυτές που επικράτησαν στην Ελλάδα από το 81 και μετά. Τώρα όμως ήρθε ο λογαριασμός, και ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ φασισμός, που επί της ουσίας κυβέρνησε την Ελλάδα επί 3 10ετίες, με μικρά διαλείμματα δεξιάς ανυπαρξίας, είναι από τους βασικούς λόγους που φτάσαμε ως εδώ.»

13)«Τώρα είδες τον ολοκληρωτισμό εσύ? Έλειπες από Ελλάδα μετά το 81? Αν είναι από αριστερά είναι εντάξει αλλά από δεξιά είναι φασισμός ε? Τώρα φωνάζουμε, πριν μόκο έτσι? Φοβάμαι ότι δεν έχεις δει τίποτα ακόμα.»

14)«φασισμός δέν είναι όταν το ΠΑΜΕ με καμιά δεκαριά μετσουκοφόρους κλείνουν δρόμους πλατείες και λιμάνια, χωρίς βέβαια να χειροκροτώ την ενέργεια του κ. Κασιδιάρη την οποία και δεν παραγράφω.»

15) «Η αλήθεια είναι ότι τον προκάλεσαν και τον εκνεύρισαν! Για μένα καλά έκανε την Κανελη γιατι πρώτη τον χτύπησε με την εφημερίδα αλλά και το νερό καλό ήταν!!!!!! Καλά ο Παυλόπουλος τι αγγούρι τι μ....ς!!!! Τον είχαμε και Υπουργό!!! Τα ΜΜΕ παιζουν παιχνίδια, μπορούσε ο Παπαδακης να προλάβει το κακό, αλλά μάλλον κάτι ήθελε να γίνει. Δεν ψήφισα ποτε Χρυσή Αυγή όμως βλέπω ότι έχουν περισσότερο ψυχή από τους ψευτικους πολιτικούς μας

16) «Η ανωριμοτητα που επεδειξε ο πιτσιρικας χρυσαυγιτης ΔΕΝ μειωνει την αξια που εχουν πολλες απο τις θεσεις της Χρ.Αυγης! Το ακομψο της εκφρασης του, δεν μειωνει σε τιποτε αυτα που λεει. Σε αλλες εκπομπες ηταν ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ σεβασμου στο χρονο ομιλιας που του αναλογουσε, μιλουσε με λογια απλα και σαφη χωρις περικοκλαδες, υπεκφυγες και φιλολογιες.»

17) «Το λάθος του Κασιδιάρη ότι είναι άβγαλτος ακόμα στις παγίδες των τηλεοπτικών παραθύρων. Επιτέλους ποίες είναι οι θέσεις του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ? δουλειά και δικαιώματα για τους Έλληνες ή πρώτα οι "λαθροι"? Λυπάμαι Κασιδιάρη έπεσες στην παγίδα και έχασες. ΕΣΥ και η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ διότι η Δημοκρατία που λένε οι διάφοροι των παραθύρων έχει "ξευτιλισθει" εδώ και χρονια στην Ελλάδα. ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ Η ΚΑΝΕΛΗ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΡΕ ΑΓΥΡΤΕΣ

18) «Τώρα καταλάβατε ότι απειλείται η "δημοκρατία" σας;Αυτή που δίνει άλλοθι σε οτιδήποτε αριστερό;μιλάτε για φασισμό εσείς και οι όμοιοί σας όταν τόσα χρόνια τώρα υποστηρίζετε όλα όσα κάνει η αριστερά στην Ελλάδα.Θα μας μιλήσει για δημοκρατία το πλέον φασιστικό στοιχείο που υπάρχει στην κοινωνία, το ΚΚΕ!!! Αυτοί που ονειρεύονται να εγκαθιδρύσουν το προλεταριάτο τους και είναι οι πρώτοι που απέλυσαν εργαζόμενους με τον απαράδεκτο Νόμο Κατσέλη, αυτοί που είναι υπεύθυνοι για το κλείσιμο όλων των μεγάλων εργοστασίων με τους συνδικαλιστάδες τους. Κι εσείς τόσα χρόνια τους υποστηρίζετε.Δεν τη θέλουμε αυτή τη ¨δημοκρατία" σας

19)«είναι πράγματι εντυπωσιακό πόσο βαθιά έχει ριζώσει η αριστερή θολό-ιδεολογία και προπαγάνδα στην Ελλάδα. Ώστε όταν έδειραν τον Χατζηδάκη οι δημοκράτες on camera , δεν ήταν κόκκινος φασισμός ; (παρένθεση: ακόμα τους ψάχνουν τους ...λεβέντες εκείνους...) Όταν ΄"κτιζουν" τους καθηγητές στα πανεπιστήμια δεν έιναι κοκκινος φασισμός ; Όταν δερνουν τους εργάτες της Χαλυβουργίας που θελουν να πάνε στην δουλειά τους οι διαφόροι συνδικάλες, τι είναι; Δυστυχώς αφού εκθρέψατε στο όνομα της "δημοκρατίας" επί 40 χρόνια το κόκκινο φασισταριό , βλέπε και ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ, 17Ν κλπ , (για να μην θυμίσω τους "δημοκράτες συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ , τυπου Φωτόπουλου) θυμηθήκατε την δημοκρατία ... Η διαφορά του κόκκινου φασισμού από τον μαύρο , είναι ότι γίνεται πασπαλισμένος με μπόλικη "δημοκρατία και λαική κυριαρχία" και δυστυχώς είναι το ίδιο αν όχι χειρότερος ...»

20) «τον δικο σας φασισμο που εφαρμοζετε εσεις οι δημοσιογραφοι και τα καναλια σας θα μιλησετε καμια φορα;καλα της εκανε και αυτο για να δει πως ειναι να εσαι ενας απλος ΕΛΛΗΝΑΣ πολιτης που στην ουσια εμεις ειμαστε που πολεμαμε καθε μερα με τους κλεφτες και τους αλοδαπους για να επειβιωσουμε,εμεις δεν εχουμε τους παχυλους μισθους των βουλευτων αλλα ουτε τους δικους μας αστυνομικους αξω απο το σπιτι μας για να προστατεψουμε τις οικογενειες μας.και στο κατω κατω αφου η κανελη και η καθε κανελη των αριστερων κοματων και των δηθεν δημοκρατικων γιατι μενουν σε ακριβα σπιτια και περιοχες;αφου ειναι υπερ των εργατων και λαθρομεταναστων γιατι δεν τους δινουν ενα μικρο ποσοστο απο τον μισθο τους;»

21)«ΦΑΣΙΣΜΟΣ δεν είναι ένα κ@λόπαιδο που χαστουκίζει μια μέγαιρα μπροστά στις κάμερες. ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΛΗΣΤΗ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, Ο ΦΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΕΝΤΑΡΟΔΕΚΑΡΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΟΧΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.»

22) «Φαινόμενα φασισμού είναι η αυθάδεια των κομουνιστών που αφού διέλυσαν αυτήν την χώρα, έφεραν εδώ τα λαθροκτήνη τώρα ζητάνε και τα ρέστα. Φασισμός είναι επίσης και η συνωμοσία της σιωπής που είχαν ξεκινήσει τα ΜΜΕ τόσο καιρό ενάντι στην Χρυσή Αυγή. Χρυσή Αυγή να ξεβρωμίσει ο τόπος!»

23)«Εν ολίγοις, ο κασιδιάρης έκανε αυτό που πολλοί Έλληνες, ακόμη και πολλοί από αυτους που επικρίνουν την πράξη, θα ευχόντουσαν να το κάνουν ευχαρίστως... οι ίδιοι!!!»

24) «να τα πεις στον κωνσταντοπουλο τον αριστερο που την ειχε σαπισει την γυναικα του....στους παμιτες που δερνουν τους αλλους εργαζομενους στην χαλυβουργια....σε αυτους που πλακωσανε τον μπογδανο στα εξαρχεια.....σε αυτους που κυηγουσαν τον κακλαμανη.....σε αυτους που κλεινουν τα πανεπιστημια......σε αυτους που νομιζουν οτι ειναι τσιφλικι τους η χωρα .........την πραξη να καταδικαζουμε οχι μονο το προσωπο.......αλλα ετσι ειναι στην αρχη λες τασπασε οα ριστερος γιατι εχει ιδεολογια.....μετα λες τασπασε οα ριστερος γιατι δεν τουκατσε η γκομενα......και μετα βλεπεις να τα σπαει ο εθνικιστης και σηκωνεσαι απο τον καναπε και φωναζεις......μετα φωναζεις στην γυναικα σου να σου φερει μια μπυρα και ναναι παγωμενη .....και μετα ξανακαθεσαι στον καναπε σου ησυχος οτι εκανες αυτο που επρεπε»

25)«Ποια δημοκρατια; Αυτα εχουν πεθανει εδω και χρονια στην χωρα μας με την ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΙΑ του συναφιου σας, των ``δημοσιογραφων``. Μονο ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣ ακουμε (αλλα εσεις οχι) και ΤΣΙΤΑΤΑ απο τους ιδιους και τους ιδιους εκπροσωπους του συστηματος του Υπαρκτου Λαικισμου που εφερε και παλι την χωρα στα προθυρα χρεωκοπιας. Και οποιος ψελλισει αντιλογο στον ``δημοκρατικο`` μονολογο λοιδωρειται και τελικα εξοστρακιζεται απο το συστηματακι της ``δημοκρατιας`` σας. Η Ελλαδα χρειαζεται επανασταση και ισως κανα δυο χαστουκια ειναι ο τροπος να αρχισει...»

26) «Την κατάλυση της Δημοκρατίας δεν την φερνει ο Κασιδιάρης....Που είσαστε Κοι Δημοσιογράφοι οταν βίαζε την Δημοκρατία ο Παπαδήμος και οι συν αυτω κόβωντας τους μισθούς και τις συντάξεις του κοσμάκη???ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!»

27)«Τόσα χρόνια ζούμε με τον φασισμό των συνδικαλιστών Ότι θέλουν κάνουν στην χώρα με την αρωγή των κομμάτων ,κλείνουν δρόμους ,λιμάνια ,καράβια, εταιρίες ,σπάνε , καίνε, δέρνουν όποιον δεν συμφωνεί με την απεργία τους η τα αιτήματα τους Το πολίτευμα μας λέγεται δικτατορία των συνδικαλιστών . Όλα τα κόμματα, μας έχουν εκπαιδεύσει στην βία και τον φασισμό μέσα και έξω από την βουλή . Ποιος ξεχνά τους διάφορους γελοίους βουλευτές με τους εκαστοτε απεργούς ,πότε στα λιμάνια, πότε στα τρακτέρ και πότε στα μπλόκα δικαιολογώντας όλες τις παράλογες απαιτήσεις και παράνομες πράξεις Σε αυτό μας έχουν εκπαιδεύσει από τα σχολεία ακόμα (100 κάνουν κατάληψη και 500 που θέλουν δεν μπορούν να μπουν να κάνουν μάθημα )και στο τέλος είναι όλα διαλυμένα και κανείς δεν φταίει… Το φαινόμενο Κασιδιάρης γιατί μας κάνει εντύπωση ; είναι φυσιολογικό μετά από όλα αυτά . Δυστυχώς θα αυξηθούν αυτά τα φαινόμενα διότι αυτή είναι η παιδεία μας από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια .σπάμε ,καίμε, δέρνουμε και όλα καλά . Αυτοί μας αξίζουν αφού αυτούς διαλέγουμε και αυτό τους αξίζει αφού έτσι μας εκπαίδευσαν!!!!!»

28) «Οταν κλέινεται τα λιμάνια καλοκαιριάτικα και δεν μπορεί να δουλέψει ο τουρισμός, όταν κάνεται πορείες και δεν μπορούν να δουλέψουν οι καταστηματάρχες στην Αθήνα, όταν κλείνεται τις εθνικές οδούς και δεν μπορεί να πάει ο κόσμος στις δουλείες του το ονομάζεται ΛΑΙΚΗ ΠΑΛΗ... Οταν στηρίζεται τους αγώνες των χαραμοφάιδων στους δημόσιους οργανισμούς που δουλεύουν 6ωρα για παχυλούς μισθούς το λέται ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ, ΞΥΠΝΑ ΛΑΕ στα μούτρα σας τώρα. ΜΑΖΙΚΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

29)«σιγουρα ειναι καταδικαστεα, ομως ειδικα για τη Κανελλη αρκετοι το ευχαριστηθηκαν, συμπεριλαμβανομενου και του γραφωντος. Καποιος επρεπε να τις ριξει μερικες φαπες της παντογνωστριας. Ν αγιασει το χερι του! Οι απαρχαιωμενοι και βολεμενοι ΚΚΕδες που δεν δεχονται και ελεγχους του κρατους στα οικονομικα τους! Περα απο το να πουλανε ιδεολογιες του 1860 τι αλλο προσφερουν τελικα αυτοι οι ανθρωποι? και πως ζουνε τοσα χρονια? εχουν καποιο επαγγελμα? γιατι υπαρχει ακομα αυτο το κομμα οταν εχει καταρρευσει το μοντελο αυτο εδω και 23 χρονια στη μητρα της υπαρξης του και μαλιστα χωρις ν ανοιξει μυτη και μαλιστα οταν η ιδια Ρωσσια εχει κανει στροφη στο καπιιταλισμο εδω και δυο δεκαετιες?»

30)«νομιζω οτι ειρθε η ωρα ολοι οι ελληνες να βγουν στο δρομο και να πιασουν ολα τα λαμογια που ασχολουνται με την πολιτικη πασης φυσεως (δημους ,νομαρχιες ,περιφεριες κομματα,δικαστες )και να τους κανουμε να φοβουντεαι τοσο ωστε να ντρεπονται να κοικλοφορουν στους δρομους η στην τελικη να σηκωθουν να φυγουν απο την ελλαδα χωρτασαμε τη δημοκρατια τους.ενα καλο χερακι ξυλο θελουν ολοι.»

31)«Τουλαχιστόν δεν υποκρίνεται ο Κασιδιάρης ούτε και μπροστά στις κάμερες...όπως όλοι που το παίζουν κυριοι ....!!!ΡΕ ΞΥΛΟ ΟΛΟΙ.....ΟΛΟΙ!Η Κανέλλη το είπε...από τις 3 με πήρε η μια.Για ποιον αγριο ξυλοδαρμό μιλάτε...????Την είδαμε την εκπομπή...την είδα από την αρχή..δεν παίρνω το μέρος κανενός...ΣΥΧΕΝΟΜΑΙ το ίδιο όλους τους πολιτικούς!Εγώ τα βάζω με την οφθαλμοφανή πλύση εγκεφάλου των Δημοσιογράφων...και την υπερβολή που ντύνουν την όλη κατασταση!»

32) «ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΑΛΛΟΥΣ 50000 ΝΕΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΑΜΗΝ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΟΣ. ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΛΙ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ, ΗΡΩΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ

Θα ευχόμουν να πρόκειται για ενδείξεις φόβου ή ηλιθιότητας αυτές οι απόψεις, όμως φοβάμαι πως δεν είναι. Βλέπω τους ανθρώπους να σκληραίνουν περισσότερο όσο βουλιάζουν βαθύτερα στον βούρκο της «κρίσης». Να κλείνονται εκτός από τα σπίτια και στους εαυτούς τους. Να γίνονται πιο απαθείς, πιο αναίσθητοι με το πρόβλημα του διπλανού. Να συντηρητικοποιούνται συνειδήσεις. Αυτό το βλέπω να συμβαίνει και σε ανθρώπους με ανοιχτούς –κάποτε- τους ορίζοντες της σκέψης τους, που συμμετείχαν σε αγώνες και σήμερα υποχωρούν κουρασμένοι, κατηγορώντας τον «προορισμό» του μέχρι πριν λίγο αγώνα τους για την μεταστροφή τους.

Τι πήραμε τελικά από τους πατεράδες και τους παππούδες μας; Πως ένας λαός που έγραψε ηρωικές σελίδες στο βιβλίο της Ιστορίας, κατέληξε σήμερα μαριονέτα στα χέρια των μηχανισμών που γεννούν το φασισμό; Που πήγε η αξιοπρέπειά μας; Πρέπει να χτυπήσει και το δικό μας μάγουλο ο φασισμός μήπως και ταρακουνηθούμε από την αφασία μας; Νομίζει κανείς πως τότε θα υπάρχουν περιθώρια αντίδρασης;

Πηγή: Οικοδόμος

26 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κυρίες και κύριοι, σας γνωρίζω τον έλληνα μικροαστό μετά από πέντε χρόνια ύφεσης, απελπισμένο, φοβισμένο από την προλεταριοποίηση, ιδεολογικά νομιμοποιημένο στην αντεργατική θρασυδειλία του από την "αριστερά" στις πλατείες, που ήταν "υπεράνω κομμάτων" και "αντισυνδικαλιστική".

      Να τον χαίρεστε. Εγώ δεν βρώμισα τα χέρια μου με το αίμα που θα χύσετε.

      Διαγραφή
    2. Με την εργατική τάξη ως το τέλος.

      Διαγραφή
    3. Όσο για σας, μετά τις 17 θα έρθει και η δική σας σειρά. Από αυτό που θρέψατε. Αλλά βέβαια κάποιοι από σας θα είναι ήδη από την άλλη πλευρά. Αυτού του είδους οι άνθρωποι δεν ρισκάρουν να είναι με τους χαμένους.

      Διαγραφή
    4. Και φυσικά όσοι πρωτοστατήσατε στο εξωτερικό ("Κατηγορώ"), θα κάθεστε στα γραφειάκια σας και θα γράφετε για την απογοήτευσή σας από την "επανάσταση" που κατέληξε στα πογκρόμ...

      Διαγραφή
  2. Το πρωί πάω να πάρω καφέ, στο μαγαζί ακούω μία παρέα να καλαμπουρίζει για το θέμα -"Και ρε μινάρα σου λέω την αρχίζει στα μπουκέτα...Ναι χαμός σου λέω".
    Γυρνάω σπίτι, διαβάζω και πίνω τον καφέ μου καπνίζοντας όσο καπνό μου έχει απομείνει. Χτυπάει το τηλέφωνο, μια φίλη μου ....-"μπλα μπλα μπλα, Α! Τί έμαθα; Πέσαν μπουκετάκια στην τηλεόραση ; Έφαγε ξύλο η Κανέλλη;[Γελώντας] *Προς στιγμήν πάγωσα και ταυτόχρονα απάντησα "Ναι,ναι...για πες τί έκανες εχθές ;"
    Το μεσημέρι πάω να πάρω το τρένο να πάω πανεπιστήμιο, δίπλα μου κάθετε μία παρέα κοριτσιών -"Είδατε το σκηνικό; -Ναι ρε, το ευχαριστήθηκα, καλά τις έκανε. -Γιατί ρε συ ; Είσαι Χ.Α ; - Όχι , απλά δεν μπορείς, ό,τι και να είναι ο άλλος να τον προσβάλεις έτσι με αυτόν τον τρόπο! - Ναι και αυτός είναι λόγος για να δείρει ένας "άντρας" μία γυναίκα ; -Οχι , ντάξει δεν τον δικαιολογώ ούτε είμαι Χ.Α ούτε το βλέπω κομματικά. αα και αυτή τον χτύπησε πρώτη! Είδα πολλές φορές το βιντεάκι και τον χτύπησε πρώτη στο πρόσωπο με κάτι εφημερίδες "
    Το βράδυ πάω έξω βόλτα, κάθομαι σε ένα παγκάκι και τρώω το παγωτό μου, πλησίον μου μία παρέα φοιτητών, κουβεντιάζει - "Πω ρε φίλε τώρα που θα πάω σπίτι θα αράξω στο pc μου και θα δώ μόνος μου το βιντεάκι να πεθάνω στα γέλια, -Γιατί ρε ; δεν το έχεις δει ακόμα ; -Οχι, γι'αυτό σου λέω θα το ευχαριστηθώ."
    Στο σπίτι, ο συγκάτοικος μιλάει στο κινητό με τους δικούς του και σχολιάζουν το γεγονός. Κλείνει το τηλέφωνο. Κουβεντιάζουμε και μου λέει: - Ο πατέρας μου μου λέει πως στο καφενείο στο χωριό λέγαν πως καλά της έκανε και της μίας και της άλλης.
    Μπαίνω στο fb , ένας παλίος μου συμμαθητής αλλά και διάφοροι άλλοι "φίλοι" μου έχουν ανεβάσει βιντεάκια με το συμβάν γράφοντας παράλληλα διθύραμβους για τον "Ηλία", απαντώντας παράλληλα στην ερώτηση μιας εφαρμογής - Ποιό κόμμα θα ψηφίσετε στις εκλογές ; - ΛΑΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
    Ξάπλωσα για ύπνο, στο κρεβάτι πριν κοιμηθώ κάνω σκέψεις. Μου έρχονται στον νου μου εικόνες απ΄όταν ρωτούσα την γιαγιά μου να μου πεί "περιπέτειες" από τα χρόνια του εμφυλίου. -Μην μιλάς δυνατά παιδάκι μου γιατί ακουγόμαστε [το σπίτι είναι στην ερημιά], μιλιά μην βγάζεις γι'αυτά, ούτε με τους φίλους σου! Ο παππούς μου : Μάάάάυυρα χρόνια , σκλαβιά! Χειρότεροι από τους Γερμαναράδες! Του Γερμανού του κρυβόσουνα , του γείτονα ;;

    - Θεωρός -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατάλαβα από τα σχόλια εδώ και δυο μέρες ποια είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα. Δεν μπήκα καν στον κόπο να διαβάσω σχόλια στο νετ. Ήξερα από αυτά που έγιναν από τους μη προσκείμενους στο ΚΚΕ εδώ ότι ο φασισμός προελαύνει ανεπίστρεπτα στην ελληνική κοινωνία. Και είναι νομοτέλεια, για όλους όσους έφτυσαν το εργατικό κίνημα και την κομματική του έκφραση, το φασιστικό μέλλον. Έχουν ήδη διαλέξει τον φασισμό.

    Game over.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή είναι η πραγματικότητα δυστυχώς. Στο είχα γράψει πριν λίγες μέρες ότι στη ζούγκλα η αγέλη ακολουθεί αταβιστικά τον κυρίαρχο. Κι επειδή έχουμε γίνει από καιρό ζούγκλα, που να ακούσεις τι λέει η κοινωνία και για τα γεγονότα της Παιανίας.
    Όμως όλα αυτά δεν λύνονται πλάθοντας αποκλειστικές συγγένειες έννοιων γένους και είδους, ούτε με τις γνωστές ιδεοληψίες της αριστεράς συνολικότερα σε συγκεκριμένα ζητήματα.
    Λύνονται μόνο με την αντιφασιστική ενότητα του κόσμου της δουλειάς στην οποία θα πρέπει να συμμετέχει ισότιμα και ο κόσμος του ΚΚΕ. Ελπίζουμε να είμαστε σύντροφοι τουλάχιστον σε τούτον τον σημαντικό αγώνα και στην περίπτωση που θα μας πουν ΠΑΜΕ πάλι μόνοι αυτό δεν θα σημαίνει φυσικά ότι εμείς διαλέξαμε τον φασιμό. Έλεος!

    maestro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχθρεύομαι κανέναν άνθρωπο στη βάση του ότι δεν ψηφίζει ΚΚΕ, δεν συμφωνεί με το ΚΚΕ ή οτιδήποτε ανάλογο. Αυτό θα ήταν παράλογο.

      Εχθρεύομαι όλους όσους επικαλούνται τον μαρξισμό και την "αριστερά" για να νομιμοποιήσουν το επαίσχυντο πούλημα του εργατικού κινήματος για να εξασφαλίσουν τον κώλο τους και τα χυδαία μικροπολιτικά τους συμφέροντα, ακόμα και όταν αυτά εξυπακούουν πλέον την συμπόρευση με ό,τι το απεχθέστερο, στο όνομα πάντα της "κριτικής στον σταλινισμό", κλπ. Αυτοί είναι θανάσιμοι εχθροί μου.

      Διαγραφή
  5. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που θέλαν την Κανέλλη "αρχηγό" του ΚΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟ '43 ΒΓΗΚΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ, ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΝΑΖΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΩΝ.
    ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ, ΟΥΤΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΚΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΟ ΡΕΦΟΡΜΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΗ ΑΝΕΜΕΛΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ "ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ"...

    ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΝΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ "ΝΕΟΥΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ", ΣΥΝΤΟΜΑ, ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΛΕΜΕ ΤΟΤΕ: "ΚΑΤΣΕ ΦΙΛΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ";

    subutai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "'Truth' is definitely not a kind of surplus eluding
    us again and again; it appears, on the contrary, in the form of traumatic
    encounters - that is, we chance upon it where we presumed the presence
    of'mere appearance': the 'shock of the truth' consists in its sudden emergence
    in the midst of the realm of reassuring phenomena."
    -The sublime object of ideology

    Αυτή η θέση,αν και γραμμένη σε τελείως διαφορετικό πλαίσιο,εκφράζει κατά την γνώμη μου πλήρως το τι συμβαίνει με το σημερινό φαινόμενο της ανόδου του φασισμού,ή,πιο σωστά το τι θα συμβεί.Αρχικά,τα φαινόμενα φασιστικής βίας και ο φασισμός θεωρούνται ως ενδεχομενικές εκφράσεις μια συγκεκριμένης τάσης,ως τυχαία ή απρόβλεπτα,αλλά και ως ένα βαθμό δικαιολογημένα[από τον "λαό",την μορφή των μεταναστών,των κομμουνιστών-του υποκειμένου-που διαταρράσει την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας(σύμφωνα με τα λεγόμενα των φασιστών)]-κοντολογίας,ως "απλή εμφάνιση" και όχι ως κάτι το βαθύτερο,ως κάτι που περνάει τα απλά όρια της συμβολικής βίας.

    Αυτή η επικίνδυνη ιδεολογική θεώρηση που υποστηρίζεται όλο και από περισσότερους-όπως φαίνεται από το παραπάνω κείμενο-αποκρύπτει την τρομακτική "αλήθεια" που αναδύεται στις εκφράσεις της φασιστικής βίας[η τηλεοπτική επίθεση],αποκρύπτει το πραγματικό της φασιστικής βίας,το πως ριζώνεται(ακόμα και μόνο από την πολιτική ή τηλεοπτική έκφραση του) ο φασισμός στον κυρίαρχο λόγο,στην κυρίαρχη ιδεολογία,και γενικά στην καθημερινότητα.Το να γίνονται τέτοια αισχρά φαινόμενα βίας ριζωμένα στην καθημερινή συνείδηση,το να δικαιολογούνται και να βιώνονται ως κάτι που χαίρει επανάληψης είναι το ύστατο έρεισμα του φασισμού,είναι η βασική και ύστατη προυπόθεση [μαζικής] οργάνωσης παρόμοιων συμβάντων.

    Το χειρότερο από όλα αυτά είναι το πως αποκρύφτηκε η αλήθεια που αποκαλύφτηκε από την τηλεοπτική επίθεση,το πως η συμβολική δόμηση τως πλαισίων έκφρασης της φασιστικής επίθεσης μειώσε την πραγματική διάσταση του φασισμού,το ότι η πραγματική βία δεν βρίσκεται μακριά,αλλά είναι εδώ,βαθιά ριζωμένη στην συνείδηση και στη καθημερινότητα.Πως θα αποφευχθεί η φασιστική βία όταν η δικαιολόγηση της και η ερμηνεία της εκφράζουν την κατεξοχήν ιδεολογική φαντασίωση,όταν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τραυματικές συναντήσεις θεωρούνται ως "απλή εμφάνιση",ως μη επικίνδυνα φαινόμενα και όχι ως το αληθινό περιεχόμενο του σημερινού Zeitgeist?

    Τελικά όχι μόνο ο φασισμός ριζώνεται στη "συνείδηση" αλλά παρουσιάζεται ως το ακριβώς αντίθετο του,ως η άρνηση της δράσης αυτών που είναι "πραγματικά" επικίνδυνοι,ως μια όαση στο χάος του καπιταλισμού.....αυτό είναι και το πιο αισχρό στήριγμα του φασισμού,η εξασφάλιση της καταστροφικής μανίας που διαπερνά την ελληνική πραγματικότητα.....

    Από τα παραπάνω σχόλια μόνο αυτό μπορώ να βγάλω ως συμπέρασμα

    VertiginousDerailement[Που είναι παρεμπιπτόντως και το όνομα της σημερινής κατάστασης]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη, αν κατανόησα σωστά, επιχειρείς να κατανοήσεις τον φασισμό μέσα από το πρίσμα του "λακανισμού" του Ζίζεκ; Μα ο Ζίζεκ έχει ο ίδιος αναπαράγει σωρεία φασιστικών επιχειρημάτων στα πλαίσια αυτού του λακανισμού (βλ. για ένα μόνο παράδειγμα, εδώ: http://www.leninology.com/2011/01/moving-on-from-zizek-or-not.html), ενώ για την σχέση του Λακάν με τον φασισμό (που δεν ήταν, ας το πω έτσι, σχέση μετωπικής σύγκρουσης), μπορείς να συμβουλευτείς την ενδελεχέστατη --και τεράστια--βιογραφία του από την Ελισάμπετ Ρουντινέσκο που κυκλοφορεί και στα ελληνικά.

      Διαγραφή
  8. Αν και δεν γνωρίζω ακριβώς την σχέση του Λακάν με τον φασισμό ή το τι έλεγε για αυτόν,τουλάχιστον όσον αφορά τον Ζίζεκ,και ειδικά στο "Υψηλό αντικείμενο της ιδεολογίας",νομίζω ότι εφόσον προσπαθεί να συμβάλει στην διαμόρφωση μιας θεωρίας της ιδεολογίας και των λειτουργιών,μηχανισμών της,μπορεί να συνεισφέρει στην ανάλυση του φαινομένου του φασισμού,ασχέτως με τις ύστερες θέσεις του(ελπίζω)-ή τουλάχιστον μπορούν να αποφευχθούν τέτοια ακραία συμπεράσματα.

    Πάντως,δεν μπορώ να καταλάβω από που τα αντλεί όλα αυτά που είδα για τον ρατσισμό-φασισμό,αν τα λέει για να προκαλέσει,ή αν τα εννοεί πραγματικά,αλλά ούτε και πως τα συνδέει όλα αυτά με τις διάφορες θεωρίες για την ιδεολογία.
    Όμως,κατά κύριο λόγο η λακανική θεωρία έχει χρησιμοποιηθεί από διάφορους για την ανάλυση του φαινομένου της ιδεολογίας(πχ Αλτουσέρ και συνεργάτες) που οριοθετούσαν την εργασία τους σε συνδυασμό με την μαρξιστική ανάλυση,και για αυτό δεν βλέπω πως θα μπορούσε μια "λακανική" ανάλυση της ιδεολογίας να οδηγήσει σε τέτοιες θέσεις.

    Αλλά ειδικά σήμερα,τουλάχιστον αν αναφερόμαστε στον φασισμό και στην άνοδο του,και σε όλα αυτά τα ακραία φαινόμενα,είναι τουλάχιστον αναγκαίο να κατανοηθούν με την χρησιμοποίηση στοιχειωδών εννοιών "θεωρίας" όπως:η συμβολική ταύτιση με μια καθορισμένη υποκειμενική θέση σε ένα δεδομένο πεδίο οργάνωσης υλικών πρακτικών,η υπεραπόλαυση που αρμόζει στην φασιστική προσταγή,η λειτουργία της ιδεολογικής φαντασίωσης,το πως η (ιδεολογική) εμπειρία παρουσιάζεται ως αυθόρμητη[obviousness],το πως λειτουργεί η "έγκληση"(Αλτουσέρ) σε έναν (στην περίπτωση μας φασιστικό) ιδεολογικό σχηματισμό και ούτω καθεξής.

    Αλλά όλα αυτά είναι υπερβολικά γενικά,και προφανώς,στην συγκεκριμένη περίπτωση απαιτείται ξεχωριστά να διερευνηθεί το πως τα υποκείμενα "προσδένονται" με το "κάλεσμα" της φασιστικής ιδεολογίας,το πως αναλαμβάνουν την ιδεολογική θέση τους,το πως παραγνωρίζουν τον "ανταγωνισμό"(εννοώ την "ταξική πάλη") με το να αποδίδουν τα προβλήματα της λειτουργίας του Κράτους και του καπιταλισμού σε ορισμένες ιδεολογικές μορφές(μετανάστες,κομμουνιστές και ούτω καθεξής) και,τελικά,το πως η πραγματική βία παραγνωρίζεται ως "καθαρά" συμβολική(δεν ισχυρίζομαι ότι δεν είναι,σε ένα βαθμό τουλάχιστον) με το να μετατρέπεται το καθαρά ανορθολογικό και αδικαιολόγητο καθεστώς της βίας σε jouis-sens[απόλαυση(λόγω της έκδηλης μορφής της βίας?)-σε-νόημα],σε πληρότητα Νοήματος,εκεί όπου δεν μπορεί να υπάρχει παρά Απουσία Νοήματος,ηλιθιότητα και εξωφρενική παραγνώριση του Σκοπού όλης αυτής της διαδικασίας(Εδώ σκοπός είναι να δικαιολογηθούν τα μέσα-ο σκοπός δεν υπάρχει παρά για να δικαιολογήσει τα μέσα(την βία),δηλαδή για να κρύψει την (υπέρ)απόλαυση όλης αυτής της παρανοικής κατασκευής).

    VertiginousDerailement

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι θέμα του τι έλεγε για τον φασισμό ο Λακάν, είναι θέμα του τι ΕΚΑΝΕ και του τι ΔΕΝ έκανε. Παρεμπιπτόντως, παρακολούθησε ανάμεσα σε άλλα και τους Ολυμπιακούς του Χίτλερ, αν και τους σχολίασε μάλλον χολερικά. Δεν πήρε θέση απέναντι στο φασισμό με ανοιχτά πολιτικό τρόπο και απέφυγε κάθε ρίσκο για τον εαυτό του.

      Το "Υψηλό αντικείμενο" ανήκει, όπως γνωρίζεις, στην "φιλελεύθερη" φάση του Ζίζεκ, αν και δέχομαι το επιχείρημα ότι ο Ζίζεκ δεν έχει "φάσεις" διότι έπαιζε πάντοτε θέατρο.

      Διαγραφή
  9. Βέβαια,ο Ζίζεκ μπορεί να γελοιποιήσει ακόμα και τα πιο σοβαρά θέματα και να χαλάσει κάθε αίσθηση συνέχειας σε αυτά που γράφει,ακόμα και στα βιβλία του-κάθε ένα είναι πιο μακριά από το άλλο(από τους τίτλους μόνο).Tο χειρότερο είναι ότι όλες αυτές οι πολιτικές θέσεις του-όπως αυτές για τον ρατσισμό και τον φασισμό-καταστρέφουν ή γελοιοποιούν τις σοβαρές "μαρξιστικές" θέσεις-ή τουλάχιστον τις προσπάθειες ριζικής άρνησης των δεδομένων της αστικής δημοκρατίας και του καπιταλισμού-που είχε κατά καιρούς υιοθετήσει.Και αυτό το βιβλίο βέβαια,παρόλο που ανήκει στην "φιλελεύθερη" περίοδο του,μπορεί να στραφεί εναντίον όλων αυτών που μπορεί να ήταν εμποτισμένο,από την υποτιθέμενη δημοκρατία που καταλύει και αναστέλλει τον "κοινωνιοσυμβολικό δεσμό" μέχρι την ιδιόμορφη άρνηση του της "υλικότητας της ιδεολογίας"(δεν είναι βέβαια ξεκάθαρη).

    Όπως και να έχει πάντως,δεν είναι δυνατόν να ξεχάστει αυτό που λες,το ότι ο Ζίζεκ και ο Λακάν έδωσαν έστω και ένα μικρό "πάτημα" στον φασισμό(θεωρητικά ή στο τι έκαναν).Όμως θεωρώ ότι δεν είναι αρκετό πχ να αναγνωριστεί ότι ο φασισμός στηρίζεται από την μικροαστική τάξη,ότι εδράζεται στην υπονόμευση της εργατικής τάξης,ότι είναι υπέρ του καπιταλισμού και τα λοιπά,προφανώς γιατί εμμένει "πέραν την ερμηνείας"-μετά ειδικά από την πολυεθνική άνοδο του φασισμού και των όσων συνέβησαν πρέπει να διαλυθεί η ιδεολογική φαντασίωση που δομεί το δίκτυο αυτών των ενεργειών.Και είναι μαρξιστική-λακανική ανάλυση της ιδεολογίας που παρέχει τα εργαλεία για την "αποδόμηση" αυτού του ιδεολογικού πεδίου,ή τουλάχιστον για μια "πρωταρχική" αντιμετώπιση αυτού του σύνθετου φαινομένου.Προφανώς δεν αρκεί.....Αλλά όταν η κλασσική αντιμετώπιση είναι η γνωστή "μοραλιστική" θέση του ότι η βία είναι παντού και πάντοτε "φασιστική",ότι πρέπει ενωθούν όσοι υποστηρίζουν την δημοκρατία ενάντια της φασιστικής απειλής και ούτω καθεξής,ε αυτό είναι καθαρή ιδεολογία.Πάντοτε κρύβεται από πίσω μία "λατρεία" του Κράτους και εμπιστοσύνη στους μηχανισμούς του,μία υποστήριξη της ιδεολογικής δύναμης του να διευθύνει....

    VertiginousDerailement

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αλλά όταν η κλασσική αντιμετώπιση είναι η γνωστή "μοραλιστική" θέση του ότι η βία είναι παντού και πάντοτε "φασιστική",ότι πρέπει ενωθούν όσοι υποστηρίζουν την δημοκρατία ενάντια της φασιστικής απειλής και ούτω καθεξής,ε αυτό είναι καθαρή ιδεολογία."

      Σαφέστατα. Παραπέμπω στο γνωστό και μη εξαιρετέο "Η πολιτική βία είναι πάντοτε φασιστική" ενός ακόμα αξιοθρήνητου κομματιού (έχουμε πληθώρα) της ελληνικής "αριστεράς."

      Η δική μου θέση για την βία θεωρώ πως θα πρέπει να αναζητηθεί στις επιλογές μετάφρασης, τα δικά μου ποστ και τα σχόλια στο Ντοσιέ: Βία στο Radical Desire.

      Πολύ σχηματικά, αρνούμαι κάθετα την ουσιαστικά νεοφιλελεύθερη εξίσωση "βία" (γενικώς και αορίστως)=φασισμός=κακό, αρνούμαι όμως εξίσου αποφασιστικά την εξίσωση (χαρακτηριστική του απατεώνα) "επανάσταση=Ιακωβινισμός=ευθύνη στο να βουτήξεις τα χέρια σου στο αίμα." Θεωρώ αποτρόπαια την φετιχοποίηση της βίας στο έργο του, την ωμή διαστρέβλωση στις θέσεις του Λένιν για το θέμα (βλ. άρθρο Louis Proyect εδώ και παραπομπή στη ζιζεκική εξίσωση του Λένιν με τον Βέμπερ εδώ και στο RD), τη θεατρική πόζα του "διανοούμενου που το εννοεί", που φτιάχτηκε για να εξιτάρει εφήβους, ηλικιακά και νοητικά.

      Είμαι υπέρ της ιδέας του Λένιν ότι η δικτατορία του προλεταριάτου είναι η αναγκαστικά βίαιη μορφή της εργατικής εξουσίας, υπέρ της ιδέας ότι δεν υφίσταται εξουσία χωρίς βία, υπέρ της ιδέας ότι υπάρχουν περιστάσεις που εξαναγκάζουν το εργατικό κίνημα στη χρήση βίας (ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η δια της βίας περιφρούρησης μιας απεργίας από την απεργοσπασία, παρεμπιπτόντως), και υπέρ της ιδέας ότι η βία αυτή δεν "νομιμοποιεί" μια νομική τάξη, ούτε συνιστά "ανώτερο δίκαιο", αλλά συνιστά αναγκαιότητα που η ίδια η εξεγερμένη συλλογικότητα αναλογίζεται και αναλαμβάνει όταν δεν έχει άλλο δρόμο (βλ. Μπένγιαμιν, "Για μια κριτική της βίας").

      Παρεμπιπτόντως, το βιβλίο του κλόουν περί βίας είναι από τα χειρότερα που έγραψε.

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να προσθέσω: υπέρ επίσης της ιδέας (του Λένιν) ότι η δημοκρατία, ακόμα και η καθαρότερη και αγνότερη, εξακολουθεί να είναι εξουσία της πλειοψηφίας πάνω στη μειοψηφία και άρα διατηρεί ανεξάλειπτο τον βίαιο χαρακτήρα κάθε εξουσίας. Και άρα και της ιδέας ότι μόνο μια ανώτερη κομμουνιστική κοινωνία, ΑΝ κάτι τέτοιο είναι ιστορικά εφικτό (ο Λένιν ΔΕΝ αποφαίνεται τελεσίδικα, και δεν είναι ανάγκη καθόλου να αποφανθείς για να ελπίζεις ότι είναι) μπορεί να βάλει τέλος στη βία με μη βίαιο τρόπο, δηλαδή με τρόπο που δεν αφορά την τάξη του νόμου -- όπου μόνο η βία βάζει τέλος στη βία, και συνεπώς επανεκκινεί ταυτόχρονα τη βία.

      Διαγραφή
    3. Για τις θεωρητικές προσεγγίσεις στον φασισμό, τέλος, δίνω ξεκάθαρα το προβάδισμα ως καθοριστικότερο το ταξικό υπόστρωμα, όπως το αναλύει η Αστερίου, που δεν αφορά την φαινομενολογία του φασισμού αλλά την λογική του, το τι επιλύει και όχι το πώς φαίνεται. Νομίζω πως όλες οι ψυχολογικές και ψυχαναλυτικές ερμηνείες θα πρέπει να αποδέχονται την πρωταρχικότητα του ταξικού παράγοντα αν θέλουν να διαφοροποιούνται από τον αστικό κοινωνιολογισμό. Αλλιώς, ακόμη και οι πιο εκλεπτυσμένες ολισθαίνουν στη μία ή στην άλλη εκδοχή του. Και έχει πολλές.

      Διαγραφή
    4. το ταξικό υπόστρωμα=στο ταξικό υπόστρωμα (εννοώντας subtext)

      Διαγραφή
    5. Θεωρώ το κείμενο "Η πολιτική βία είναι πάντοτε φασιστική" ως την κατεξοχήν λανθασμένη αντίληψη του ρόλου της βίας σε ένα σύστημα ταξικά δομημένων κοινωνικών σχέσεων.Η μαρξιστική-λενινιστική αντίληψη για την ταξική πάλη και την σχέση της με την βία και την δημοκρατία,και πιο συγκεκριμένα,το κείμενο του Μπαλιμπάρ για την δικτατορία του προλεταριάτου είναι προφανώς η καλύτερη αντίσταση σε αυτή την παρακμιακή μορφή "αστικής κοινωνιολογίας"(περιλαμβανομένης και της θέσης που υπέγραψε ο τελευταίος για την (αστική) "νομιμότητα" και παρόμοιες θέσεις).
      Αν μη τι άλλο,η ταξική ανάλυση και η κριτική-υπό όρους-της βίας είναι σαφώς καλύτερη μπροστά σε αυτές τις ψευτοαναλύσεις για την βία,όπου ούτε που γίνονται διακρίσεις στις διάφορες μορφές που μπορεί να πάρει,στην δομική λειτουργία τους στον μετασχηματισμό και διατήρηση του συστήματος των κοινωνικών σχέσεων,και ούτε καν αναφέρεται ο ρόλος της βίας στην αναπαραγωγή του καπιταλιστικού συστήματος(η βία ως κάτι το Καθολικά αφηρημένο και αισχρό είναι η ισχυρότερη μορφή ιδεολογικής φαντασίωσης και παραγνώρισης-η βία έχει εξαιρετικά συγκεκριμένες εκφράσεις,και δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε ότι της αποδίδεται απτή υλική ύπαρξη και συνοχή μέσα από το σύγχρονο Κράτος και τους ειδικούς μηχανισμούς του[προφανώς και από την καπιταλιστική εκμετάλλευση]).
      Αλλά βέβαια η βία δεν είναι μονοπώλιο μιας τάξης,ούτε και εξαντλείται στην (αν)επίσημη έκφραση της και ενσάρκωση της στο Κράτος.Ακόμα και αν όντως δεν υφίστανται εξουσία χωρίς βία,ακόμα και αν το κράτος είναι η οργανωμένη βία-ιδεολογική,συμβολική,"υλική"-ακόμα και αν η βία είναι "αντικειμενική" και εμμενής συνθήκη του καπιταλισμού,αυτό δεν εξαντλεί,νομίζω,όλη την "δυναμική" αυτού του σύνθετου φαινομένου.
      Αν η βία βρίσκεται βαθιά ριζωμένη στον τρόπο οργάνωσης του συστήματος των κοινωνικών πρακτικών και,αν επιπλέον το υποκείμενο δέχεται ως αυθόρμητη και φυσική την εμπειρία των πράξεων βίας που απορρέουν από το σύστημα,όπως ίσως συμβαίνει σήμερα,τότε πόρρω απέχουμε από το να έχουμε καν την δυνατότητα στοχασμού μιας κοινωνίας που δεν εδράζεται στην βία-η ιδεολογική φαντασίωση είναι τόσο βαθιά χαραγμένη στην δράση και την «συνείδηση» των υποκειμένων,ώστε η ίδια η (ιδεολογική) εμπειρία της "πραγματικότητας",η ίδια η συνοχή της συμβολικής ταυτότητας του υποκειμένου(και η ίδια η ταυτότητα-η διατήρηση της συμβολικής ταύτισης με την θέση πχ του μικροαστού),να μην συγκροτείται παρά μόνο με την επένδυση σε ένα δίκτυο συμβολικού επικαθορισμού βασισμένου πάνω στην ίδια την βία.

      VertiginousDerailement

      Διαγραφή
    6. Συμφωνούμε εφ όλης. Εάν έχεις κάποιες παρατηρήσεις για οποιοδήποτε από τα σχετικά κείμενα στο RD, θα χαρώ να τις ακούσω.

      Διαγραφή
    7. Και κάτι τελευταίο.
      Αφού προφανώς δεν έχουν,τώρα,νόημα όλοι αυτοί οι ηλίθιοι ισχυρισμοί περί της βίας,στον βαθμό που η βία,εκφρασμένη σε απτή «υλική» μορφή στους (Ιδεολογικούς και Μη) Μηχανισμούς του Κράτους,στον βαθμό που είναι αναγκαία για την διατήρηση του καπιταλισμού,δεν έχει κανένα νόημα η άρνηση της «βίας» άνευ όρων,η άρνηση της «βίαιης» μορφής της εργατικής εξουσίας,αφού κάθε εξουσία είναι εξ’ορισμού «βίαιη».

      Αν ο φασισμός προκύπτει,σε ένα βαθμό,ως δομική,αλλά ενδεχομενική, αναγκαιότητα του καπιταλισμού(όπως αναφέρει και το κείμενο της Αστερίου),και αν,είναι σημαντική η διατήρηση της "πρωταρχικότητας του ταξικού παράγοντα" για να κατανοηθεί ο ρόλος και η λειτουργία αυτού του φαινομένου,τότε προτείνω ότι η επίδραση και ο ρόλος της συστημικής βίας πάνω και για (σ)το "ταξικό υπόστρωμα",είναι ιδιαίτερα σημαντική για να κατανοηθεί το πόσο εύκολο είναι να προκύψει μία ξαφνική έκρηξη φασιστικής βίας,το πόσο ασταθή είναι όλα αυτά που συμβαίνουν,και το πως έχει υποτιμηθεί κατά κόρον η εκδήλωση του φασισμού.......Νομίζω τώρα όλα αυτά να είναι ξεκάθαρα.

      VertiginousDerailement

      Διαγραφή
    8. "προτείνω ότι η επίδραση και ο ρόλος της συστημικής βίας πάνω και για (σ)το "ταξικό υπόστρωμα",είναι ιδιαίτερα σημαντική για να κατανοηθεί το πόσο εύκολο είναι να προκύψει μία ξαφνική έκρηξη φασιστικής βίας"

      Χμμμ...εδώ τα πράγματα δεν είναι μονοσήμαντα. Έχω ενστάσεις. Για να προκύψει ως αντίδραση μια "ξαφνική έκρηξη φασιστικής βίας" δεν αρκεί απλώς ο "ρολος της συστημικής βίας". Πάλι καταλήγουμε να παρακάμπτουμε τον ρόλο αφενός της θέσης συγκεκριμένων τάξεων στον συσχετισμό της ταξικής πάλης στην συγκυρία, αφετέρου της διείσδυσης μορφών ιδεολογίας στις τάξεις αυτές, αλλά και κατά τρίτον την ιστορική συνείδηση και ακόμα και το ιστορικό ασυνείδητο. Στην Ελλάδα, όπως και στην γειτονική Ιταλία με την οποία μοιραζόμαστε αρκετά, υπάρχει μια συγκεκριμένη προϊστορία της "πληβειακής" βίας, τρόπου ελέγχου της από τα πάνω, προβοκάτσιας, παρακρατικής παρέμβασης, κλπ, αλλά επίσης και μια συγκεκριμένη αντίληψη του πιθανού ηττημένου σε περίπτωση που "βγουν τα μαχαίρια", και του πιθανού "νικητή" και λαφυραγωγού.

      Βρήκα κάτι σύντομο από Ένγκελς τυχαία τώρα για βία, ανεβάζω σύντομα.

      Διαγραφή
    9. Έχεις δίκιο-ξέχασα τελείως να λάβω υπόψιν τον ρόλο της συγκυρίας στην συγκρότηση μίας τέτοιας "έκρηξης",και τις ενδεχομενικές και αβέβαιες εκβάσεις του πως επιβάλλεται η "συστημική βία" σε συλλογικότητες και θεώρησα αυτήν την βία ως μία "δομή" που με την λειτουργία της επιβάλλεται τόσο απότομα και αντανακλάται στα στοιχεία της.

      Σκεφτόμουν την έννοια της "συστημικής βίας" σαν ένα συνεχές δίκτυο σύνδεσης διάφορων φαινομένων βίας που όμως συνδέονται με σχέσεις αιτιότητας,σαν εμμενή στις "μεμονωμένες",ενδεχομενικές εκφράσεις της,δηλαδή σαν μία ιδιότυπη σύνθεση των επιμερούς μοναδικών στοιχείων,εκφράσεων της,αλλά ταυτόχρονα αξεχώριστη από αυτές,και όχι ως μια ολότητα που επιβάλλει την δομή της σε κάθε ξεχωριστό στοιχείο ώστε να είναι τόσο ντετερμινιστική η λειτουργία της,δηλαδή ώστε να είναι εκ των προτέρων γνωστό το ότι προκύπτει η "ξαφνική έκρηξη φασιστικής βίας".

      Βέβαια,νομίζω ότι μια τέτοια "έκρηξη",αν και είναι αδύνατο να προσδιοριστούν πλήρως οι αιτίες της ή το πότε θα προκύψει,μπορεί να έχει ως δείκτη δυνατότητας της,το πόσο εμφανής είναι η "συστημική βία",το πόσο είναι δυνατόν να
      "προβληθεί" η "αντικειμενική βία" σε ένα ορισμένο μπλοκάρισμο στην ομαλή λειτουργία της "πραγματικότητας",δηλαδή να διαταραχθεί η ομαλή λειτουργία του "συστήματος" από υπερφόρτωση,από ένα τρομερό μπλοκάρισμα,που μπορεί να απολεσθεί μόνο με μία "ξαφνική(όχι τόσο) έκρηξη φασιστικής βίας"

      Πάντως για σχέση δομής(η "συστημική βία") και συγκυρίας(η "ξαφνική έκρηξη βίας") βρήκα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο-δεν ξέρω όμως αν μπορεί να βοηθήσει: http://www.theseis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1142&Itemid=29

      VertiginousDerailement

      Διαγραφή
  10. Να σε συμπληρώσω λοιπόν.

    1.Ξέρει πως να συμπεριφέρεται στις γυναίκες ο Κασιδιάρης, δύο γυναίκες είχε το πλατό, η μια έφυγε μούσκεμα και άλλη αναψοκοκκινισμένη. (το έγραψε γυναίκα)

    2.MONO I TRITOKOSMIKES HORES EHUN KK.DROPI MAS

    3.Σε αγαπαω αγορι μου γιατι εισαι αληθινος.... γιατι εισαι Ελληνας.... εχεις ψυχη, καρδια, και δεν φοβασαι τιποτα.... γιατι δεν εισαι δηθεν...γιατι ειχες τα κοτσια και εκανες κατι που ολοι οι αλλοι τοσα χρονια δεν τολμησαν, και για αυτο θα πας ψηλα....!!!! Μα πιο πολυ σε αγαπαω γιατι εισαι διπλα στον κοσμο, γιατι βοηθας εσυ και οι συναγωνιστες σου ολο τον κοσμο.... (το έγραψε γυναίκα)

    4. .....ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ

    ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ!!!!ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΣΙΛΙΔΑ ΠΟΛΗ!!!!ΖΗΤΩ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ!!!!Επίθεση του τουρκικού Τύπου κατά του γ.γ. της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου για την φράση του για τις χαμένες πατρίδες και την Κωνσταντινούπολη από τον τουρκικό Τύπο. Συγκεκριμένα τον χαρακτηρίζουν «Έλληνα φύρερ». «Το προσωνύμιο του Μιχαλολιάκου είναι Φύρερ... και παραπέμπει στον Χίτλερ σχολιάζει χαρακτηριστικά η εφημερίδα «Χουριέτ» που δεν μπορεί να χωνέψει πως μετά από τόσα χρόνια εμφανίστηκε κάποιος Έλληνας πολιτικός να μιλήσει πάλι για την Μεγάλη Ιδέα.
    «Δεν λέω πως πρέπει να πολεμήσουμε με τους Τούρκους, αλλά μην ξεχνάμε πως το εβραϊκό έθνος ίδρυσε το κράτος του στα αρχαία του εδάφη το 1948, άρα κι εμείς μπορούμε με την βοήθεια του Θεού να έχουμε προσδοκίες» γράφει ο τουρκικός Τύπος για τα όσα είπε χθες στον Πϋργο (τεράστια συγκέντρωση).
    Ο κ. Μιχαλολιάκος συνέχισε μάλιστα λέγοντας πως «οι καρδιές μας είναι με την Βασσιλίδα Πόλη. Ζήτω ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος».ΕΤΣΙ!!!!ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΕΜΟΥΝ!!!ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ!!!!ΕΥΓΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή